POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 36 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 34, 35, 36  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   Ogre E36 328i

Ogre84
2017.06.07. 19:18   






Végül vettem egy Nissens klímahűtő ventit. Sajnos attól tartok, hogy kár volt. Annyira ócska, hogy nem is passzoltak a furatok, ki kellett tágítani őket, de nem kicsit, hogy 3 csavarral fel tudjam rakni. 1,5 órát szarakodtam vele, hogy be tudjam faragni. Működni működik, de tartok tőle, hogy ez is pár évet fog bírni. Többet soha, inkább fizetek 2,5-szer ennyit a gyáriért.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
Ogre84
2017.05.24. 20:57   






Kis érdekesség, hogy miután meghalt megint egy elektromos ventim, szétszedtem a régi Behr Hellát, hátha meg tudom csinálni. Ótvar gagyi szar az egész, nem értem mi kerül ezen ennyibe. 2006-os gyártás volt, 2011-ben vettem az autót, már halott volt.
Megnéztem, és azért ment tönkre, mert a mágnes levált a villanymotor házáról, ugyanis a festésre ragasztották. A festék alatt megindult a korrózió, és szépen ledobta a mágnest. Megpróbáltam megragasztani, de óriási szopás volt összerakni, és nem sikerült normálisan megcsinálni. Inkább földhöz vágtam, ugráltam rajta párat, majd darabokban a kukában végezte. Smile
Ezután kivettem az autóból a másik rosszat, amely ugyan szabadon forgott, mégsem ment. Ennek a villanymotorja már nem volt szétszedhető, illetve macerás lett volna szétszedni. Némi kalapálással próbáltam a rögzítő füleket kiegyenesíteni, aminek hatására ebben is leesett belül a mágnes, majd a régi ventilátor sorsára jutott rövid időn belül. Smile
Most megy az agyalás, hogy mi a tökömet rakjak bele, mert a gyári 115ezer Ft körül mozog, az utángyártott viszont minden jel szerint 3-4 évet bír. Ha esetleg van valakinek tapasztalata megbízható márkával, ossza meg velem.
Itt egy kép a Behrről a mágnesek kiszerelése és némi csiszolás után:
https://goo.gl/photos/EEczj64kN15Fkbsw7



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.06.11. 20:50 (1).

Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
Ogre84
2017.05.24. 20:52   






Komoly előrelépés:
Smile
https://goo.gl/photos/kEM4wq7d1LbEPUSB6


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
Laleeboy
2017.03.23. 17:02   






Ogre84 írta:
Egy kis jó tanács váltóolaj ügyben: nem muszáj ATF-et tölteni a váltóba. A Castrolt gyárt bele normális váltóolajat: Castrol Syntrans B 75W. Nagyon régen le kellett volna már cserélnem. Most jöttem rá, milyen zajai voltak a váltómnak. Az egytömegű lendkerék miatti csörgés is elmarad a jelek szerint. Majd hosszabb út után kiderül, de mentem egy kört a "német autópályán", és síri csendben volt a váltó utána is. Smile Volt 4000-es fordulat körül egy búgásom, az is elhallgatott. A váltások akadóssága kis mértékben csökkent, de csoda azért nem történt ezen a téren.

A háttér:
Sikerült órák alatt kikutatni, hogy az ATF és MTF-LT2-vel töltött ZF váltók közt kb. a címke a különbség. Valószínűleg azért van a jelölés, hogy utántöltéskor ne keverd.
Valójában a váltóolajakat a ZF is jóváhagyja, és nem is minden Dex II/III olaj felel meg neki. ZF TE-ML 11 minősítést kell keresni, ez jelöli a kompatibilitást a kézi váltókkal. A Castrolnak emellett van API-GL4 minősítése is, ami elvileg jobb kopásvédelmet jelent az EP (extreme pressure) adalékoknak köszönhetően. Nem igazán találtam olyan ATF olajat, ami ezt tudná. Amerikában a Redline gyárt elvileg ilyet.
Szóval a BMW valahol 97 körül lecserélte az ATF olajat MTF-LT2-re, holott a váltók cikkszáma és típusazonosítója is egyezik a realoem szerint. ZF holnapján megnézve a 11-es minősítést szintén MTF-LT2 gyári olaj cikkszámát írja. Ennek megfelelője a Castrol Syntrans B. Gyanítom, hogy ugyanaz saját márkanéven árulva.

Egyéb történés nem sok van, de az idei évre vannak tervek. Előre vettem egy pár hangszórót, és valószínűleg bekerül két ovál hátra. Fényképezés persze elmaradt mindenről. Smile




Majd nálam vagy Vadkerten megkukkantjuk : )

Élőben úgyis jobb mint képeken


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Ogre84
2017.03.22. 19:15   






Egy kis jó tanács váltóolaj ügyben: nem muszáj ATF-et tölteni a váltóba. A Castrolt gyárt bele normális váltóolajat: Castrol Syntrans B 75W. Nagyon régen le kellett volna már cserélnem. Most jöttem rá, milyen zajai voltak a váltómnak. Az egytömegű lendkerék miatti csörgés is elmarad a jelek szerint. Majd hosszabb út után kiderül, de mentem egy kört a "német autópályán", és síri csendben volt a váltó utána is. Smile Volt 4000-es fordulat körül egy búgásom, az is elhallgatott. A váltások akadóssága kis mértékben csökkent, de csoda azért nem történt ezen a téren.

A háttér:
Sikerült órák alatt kikutatni, hogy az ATF és MTF-LT2-vel töltött ZF váltók közt kb. a címke a különbség. Valószínűleg azért van a jelölés, hogy utántöltéskor ne keverd.
Valójában a váltóolajakat a ZF is jóváhagyja, és nem is minden Dex II/III olaj felel meg neki. ZF TE-ML 11 minősítést kell keresni, ez jelöli a kompatibilitást a kézi váltókkal. A Castrolnak emellett van API-GL4 minősítése is, ami elvileg jobb kopásvédelmet jelent az EP (extreme pressure) adalékoknak köszönhetően. Nem igazán találtam olyan ATF olajat, ami ezt tudná. Amerikában a Redline gyárt elvileg ilyet.
Szóval a BMW valahol 97 körül lecserélte az ATF olajat MTF-LT2-re, holott a váltók cikkszáma és típusazonosítója is egyezik a realoem szerint. ZF holnapján megnézve a 11-es minősítést szintén MTF-LT2 gyári olaj cikkszámát írja. Ennek megfelelője a Castrol Syntrans B. Gyanítom, hogy ugyanaz saját márkanéven árulva.

Egyéb történés nem sok van, de az idei évre vannak tervek. Előre vettem egy pár hangszórót, és valószínűleg bekerül két ovál hátra. Fényképezés persze elmaradt mindenről. Smile


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
SID
2016.06.21. 11:46   






Én ezért igyekszem gyári autót csinálni Smile.

Szerintem Ogre autója ilyen szempontból rendben van, de hát ezt úgy látszik nem díjazzák (még).

Ott tart az E36, hogy egy gatyába rázott gyári példányt már meg-megnéznek. Lerúgott fapados szarból istentelen sok van, a szétfarigcsált csiripimpó szekerekből megint dunát lehet rekeszteni.

Gyári szín, gyári felnik, gyári kiegészítők... kész is az egyedi autó Confused.


   2623    2011.08.29. 13:58
Ogre84
2016.06.21. 11:04   






Tyetyi írta:
Voltunk feléd Petivel, de nem voltál éppen akkor az autó körül.
https://goo.gl/photos/xaAHXGGyAFUZnVnG7

Sajnos sikerült valahogy elkerülnünk egymást. Majd legközelebb bepótoljuk.
Köszi a képet!


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
Tyetyi
2016.06.20. 22:20   






Voltunk feléd Petivel, de nem voltál éppen akkor az autó körül.
https://goo.gl/photos/xaAHXGGyAFUZnVnG7


Békéscsaba    4994    2005.12.14. 12:46
Ogre84
2016.06.20. 17:52   






vasi89 írta:
Ogre84 írta:

Az ilyen díjak mindig szubjektívak lesznek. Egyikünknek ez tetszik, másnak az. Viszont jól esett, hogy páran megjegyezték, hogy jól néz ki a gép, pedig tartottam, hogy kapom majd az ívet a felni miatt. Smile
A martinis E36 pedig tényleg nem volt rossz, bár nekem a régi dizájn jobban tetszett. A felni viszont most volt jobb rajta. Sok autón látom, hogy próbálnak újítani, de inkább már csak rontani sikerül, mint az ATI rendszámú E30, ami fekete volt, aztán strandkorlátkék, amire most még valami színes terepminta került, és így már csak egy katyvasz volt az egész.


Tudom h szubjektív, nekem se célom h szépségversenyt nyerjek. Elismerést szoktam kapni, az jól esik de a vastag pénztárcákkal nem tudok versenyezni pedig lennének ötleteim Very Happy de az a baj a bmw-s társadalommal h a 80%ot a trógerek és az ellentétük a pénzért mindent emberek teszik ki.

Van mindenféle ember, színes a társaság, és az általános kép valóban nem pozitív. De le kell szarni mindenki mást. Az autót is magunknak kell építeni. Az már csak extra öröm, ha más is díjazza, amit csinálunk.

Tegnap kiszedtek a rendőrök, mikor este mentem boltba. Az egyik nézi a papírokat, a másik meg elkezdi szépen körbejárogatni az autót. Na, mondom lehet, hogy most van végem, jönnek az ültetéssel, nagyfelnivel, stb. Erre az egyik bekérdez:
- Soltvadkert?
- Igen.
- Nem kapcsolt világítást, azért állítottam meg. Jó bulizást!
Ő azt hitte, hogy még akkor megyek le, én meg azt hittem, azt kérdezi, hogy onnan jövök-e. Mielőtt elindultam, hallottam, hogy beszélik, milyen motor van benne.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
vasi89
2016.06.20. 16:07   






Ogre84 írta:

Az ilyen díjak mindig szubjektívak lesznek. Egyikünknek ez tetszik, másnak az. Viszont jól esett, hogy páran megjegyezték, hogy jól néz ki a gép, pedig tartottam, hogy kapom majd az ívet a felni miatt. Smile
A martinis E36 pedig tényleg nem volt rossz, bár nekem a régi dizájn jobban tetszett. A felni viszont most volt jobb rajta. Sok autón látom, hogy próbálnak újítani, de inkább már csak rontani sikerül, mint az ATI rendszámú E30, ami fekete volt, aztán strandkorlátkék, amire most még valami színes terepminta került, és így már csak egy katyvasz volt az egész.


Tudom h szubjektív, nekem se célom h szépségversenyt nyerjek. Elismerést szoktam kapni, az jól esik de a vastag pénztárcákkal nem tudok versenyezni pedig lennének ötleteim Very Happy de az a baj a bmw-s társadalommal h a 80%ot a trógerek és az ellentétük a pénzért mindent emberek teszik ki.


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
Ogre84
2016.06.20. 14:39   






vasi89 írta:
Ogre84 írta:
vasi89 írta:
Ogre84 írta:

Én is túlléptem már azon, hogy ilyeneken aggódjak. Amúgy sem tökéletes az autó, nem is lesz az soha. Csináltam én már rá annyi karcot, hogy ez ne számítson. Smile
Amúgy is ráférne egy fényezés lejavítás és polírozás, de szerintem nem mostanában lesz megcsinálva.


Hibátlan autó nem nagyon volt, főleg ami már 10+ éves. Szépségverseny is inkább a pénztárca vastagság díjazása volt Smile Mert nem is értem hogy pl hogy kerülhetett 1 kategóriába a full új m3 mondjuk e36okkal...

Akkor tényleg érdekes kategóriák voltak. Kis pénzből szép autót csinálni nem egyszerű, szóval a pénztárca az többnyire mindig meg fogja határozni, hogy ki viszi el a kupákat. Engem mondjuk nem izgat, nem volt célom soha nyerni, vagy akár nevezni. Sokszor azt is bánom, hogy ennyire kicsinosítottam a kocsit. Jó ideig szinte sajnáltam használni is. Még most is jobban féltem, mint amennyire egy ilyen 20 éves vackot kéne.
Volt pár szépen megcsinált E36, bár némelyiket sikerült tönkretenni ezzel a stance-es divatbuzisággal. Szerintem legalábbis ritka gyökérül néz ki a 10 fokos negatív hátsó kerékdőlés és a kilógó felniperem. Átestek a ló túloldalára az ültetéssel és gumi feszítéssel arra a szintre, ahol már inkább ront mint javít az összképen. Ezzel ráadásul sikerül szétcseszniük az íveket, a kocsi alját, meg úgy használhatatlan az egész, ahogy van.


Nekik volt extrém kategória, az mondjuk okés. De pl dizájn kategóriát is asszem egy sárgára fóliázott gyári e92m3 nyert a 2. meg a zöld m5 lett.. A martini dizájnos e36 ami tényleg egyedi volt Ő meg semmit nem kapott még csak touring kategóriában se, habár lehet nem nevezett de azért tényleg érdekes volt. A tombola szintén szóval amúgy a végére sikerült elrontani megint.

Az ilyen díjak mindig szubjektívak lesznek. Egyikünknek ez tetszik, másnak az. Viszont jól esett, hogy páran megjegyezték, hogy jól néz ki a gép, pedig tartottam, hogy kapom majd az ívet a felni miatt. Smile
A martinis E36 pedig tényleg nem volt rossz, bár nekem a régi dizájn jobban tetszett. A felni viszont most volt jobb rajta. Sok autón látom, hogy próbálnak újítani, de inkább már csak rontani sikerül, mint az ATI rendszámú E30, ami fekete volt, aztán strandkorlátkék, amire most még valami színes terepminta került, és így már csak egy katyvasz volt az egész.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
vasi89
2016.06.20. 14:26   






Ogre84 írta:
vasi89 írta:
Ogre84 írta:

Én is túlléptem már azon, hogy ilyeneken aggódjak. Amúgy sem tökéletes az autó, nem is lesz az soha. Csináltam én már rá annyi karcot, hogy ez ne számítson. Smile
Amúgy is ráférne egy fényezés lejavítás és polírozás, de szerintem nem mostanában lesz megcsinálva.


Hibátlan autó nem nagyon volt, főleg ami már 10+ éves. Szépségverseny is inkább a pénztárca vastagság díjazása volt Smile Mert nem is értem hogy pl hogy kerülhetett 1 kategóriába a full új m3 mondjuk e36okkal...

Akkor tényleg érdekes kategóriák voltak. Kis pénzből szép autót csinálni nem egyszerű, szóval a pénztárca az többnyire mindig meg fogja határozni, hogy ki viszi el a kupákat. Engem mondjuk nem izgat, nem volt célom soha nyerni, vagy akár nevezni. Sokszor azt is bánom, hogy ennyire kicsinosítottam a kocsit. Jó ideig szinte sajnáltam használni is. Még most is jobban féltem, mint amennyire egy ilyen 20 éves vackot kéne.
Volt pár szépen megcsinált E36, bár némelyiket sikerült tönkretenni ezzel a stance-es divatbuzisággal. Szerintem legalábbis ritka gyökérül néz ki a 10 fokos negatív hátsó kerékdőlés és a kilógó felniperem. Átestek a ló túloldalára az ültetéssel és gumi feszítéssel arra a szintre, ahol már inkább ront mint javít az összképen. Ezzel ráadásul sikerül szétcseszniük az íveket, a kocsi alját, meg úgy használhatatlan az egész, ahogy van.


Nekik volt extrém kategória, az mondjuk okés. De pl dizájn kategóriát is asszem egy sárgára fóliázott gyári e92m3 nyert a 2. meg a zöld m5 lett.. A martini dizájnos e36 ami tényleg egyedi volt Ő meg semmit nem kapott még csak touring kategóriában se, habár lehet nem nevezett de azért tényleg érdekes volt. A tombola szintén szóval amúgy a végére sikerült elrontani megint.


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
Ogre84
2016.06.20. 14:10   






vasi89 írta:
Ogre84 írta:

Én is túlléptem már azon, hogy ilyeneken aggódjak. Amúgy sem tökéletes az autó, nem is lesz az soha. Csináltam én már rá annyi karcot, hogy ez ne számítson. Smile
Amúgy is ráférne egy fényezés lejavítás és polírozás, de szerintem nem mostanában lesz megcsinálva.


Hibátlan autó nem nagyon volt, főleg ami már 10+ éves. Szépségverseny is inkább a pénztárca vastagság díjazása volt Smile Mert nem is értem hogy pl hogy kerülhetett 1 kategóriába a full új m3 mondjuk e36okkal...

Akkor tényleg érdekes kategóriák voltak. Kis pénzből szép autót csinálni nem egyszerű, szóval a pénztárca az többnyire mindig meg fogja határozni, hogy ki viszi el a kupákat. Engem mondjuk nem izgat, nem volt célom soha nyerni, vagy akár nevezni. Sokszor azt is bánom, hogy ennyire kicsinosítottam a kocsit. Jó ideig szinte sajnáltam használni is. Még most is jobban féltem, mint amennyire egy ilyen 20 éves vackot kéne.
Volt pár szépen megcsinált E36, bár némelyiket sikerült tönkretenni ezzel a stance-es divatbuzisággal. Szerintem legalábbis ritka gyökérül néz ki a 10 fokos negatív hátsó kerékdőlés és a kilógó felniperem. Átestek a ló túloldalára az ültetéssel és gumi feszítéssel arra a szintre, ahol már inkább ront mint javít az összképen. Ezzel ráadásul sikerül szétcseszniük az íveket, a kocsi alját, meg úgy használhatatlan az egész, ahogy van.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
vasi89
2016.06.20. 13:34   






Ogre84 írta:

Én is túlléptem már azon, hogy ilyeneken aggódjak. Amúgy sem tökéletes az autó, nem is lesz az soha. Csináltam én már rá annyi karcot, hogy ez ne számítson. Smile
Amúgy is ráférne egy fényezés lejavítás és polírozás, de szerintem nem mostanában lesz megcsinálva.


Hibátlan autó nem nagyon volt, főleg ami már 10+ éves. Szépségverseny is inkább a pénztárca vastagság díjazása volt Smile Mert nem is értem hogy pl hogy kerülhetett 1 kategóriába a full új m3 mondjuk e36okkal...


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
Ogre84
2016.06.20. 11:05   






vasi89 írta:
SID írta:
vasi89 írta:
https://www.youtube.com/watch?v=n0Enm79-2Q0

Nehogy hiányod legyen Very Happy





amúgy meg peace, love Very Happy


Fúúúú, gecc. Ez meglátszik a fényezésen, azt ugye tudja, aki csinálta?
Én olyat ordítok, mikor valaki a poros fényezés felé közelít az ujjával, hogy az élettől is elmegy a kedve . Confused


Nem én voltam Smile de ilyen helyen ez benne van, elég sok autó össze volt írkálva a porban. De őszinte leszek enyémen is volt már írkálva, nyílván nem én voltam de a fényezést nem basztatta. _Az elméletet amúgy tudom de én személy szerint beleuntam abba h minden apró szarra figyeljek, most ha valakit meglátok h írkálja tökmindegy ha rászólok attól még a tescoban nekivágják az ajtót. Ahogy pár helyen meg is látszik...

De ez az én véleményem a saját autómról. Ogre majd eldönti mennyire mérges ezért. Én csak fotóztam.

Én is túlléptem már azon, hogy ilyeneken aggódjak. Amúgy sem tökéletes az autó, nem is lesz az soha. Csináltam én már rá annyi karcot, hogy ez ne számítson. Smile
Amúgy is ráférne egy fényezés lejavítás és polírozás, de szerintem nem mostanában lesz megcsinálva.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
vasi89
2016.06.19. 23:29   






SID írta:
vasi89 írta:
https://www.youtube.com/watch?v=n0Enm79-2Q0

Nehogy hiányod legyen Very Happy





amúgy meg peace, love Very Happy


Fúúúú, gecc. Ez meglátszik a fényezésen, azt ugye tudja, aki csinálta?
Én olyat ordítok, mikor valaki a poros fényezés felé közelít az ujjával, hogy az élettől is elmegy a kedve . Confused


Nem én voltam Smile de ilyen helyen ez benne van, elég sok autó össze volt írkálva a porban. De őszinte leszek enyémen is volt már írkálva, nyílván nem én voltam de a fényezést nem basztatta. _Az elméletet amúgy tudom de én személy szerint beleuntam abba h minden apró szarra figyeljek, most ha valakit meglátok h írkálja tökmindegy ha rászólok attól még a tescoban nekivágják az ajtót. Ahogy pár helyen meg is látszik...

De ez az én véleményem a saját autómról. Ogre majd eldönti mennyire mérges ezért. Én csak fotóztam.


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
SID
2016.06.19. 23:12   






vasi89 írta:
https://www.youtube.com/watch?v=n0Enm79-2Q0

Nehogy hiányod legyen Very Happy





amúgy meg peace, love Very Happy


Fúúúú, gecc. Ez meglátszik a fényezésen, azt ugye tudja, aki csinálta?
Én olyat ordítok, mikor valaki a poros fényezés felé közelít az ujjával, hogy az élettől is elmegy a kedve . Confused


   2623    2011.08.29. 13:58
vasi89
2016.06.19. 22:55   






https://www.youtube.com/watch?v=n0Enm79-2Q0

Nehogy hiányod legyen Very Happy





amúgy meg peace, love Very Happy


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
vasi89
2016.05.04. 08:18   






Ogre84 írta:
A leírt okok miatt én is sajnálnám eladni, de volt olyan, hogy csak ez tartott vissza. Abban bízok, hogy csak azért, mert nem használtam. Az idei szezonban szeretnék sokkal többet menni, mint tavaly. Ha ez alatt sem fogom benne annyi örömöm lelni, mint szeretném, akkor muszáj lesz mennie, mert azért felesleges tartani, hogy ne legyen üres a garázs.


kell az a turbo Very Happy

amúgy én is sokat voltam így viszont a vezetés még mindig örömet okoz csak kezd olyan lenni mint a zsiguli, 10 perc szórakozás 3 óra szerelés.. De arra jutottam h marad, lehet h állni fog 1-2 évet de veszek mellé valami rohangálósat aztán elkezdem szétszedni és rendbe tenni mindent ahogy pénztárca engedi. Egyszer majd visszajön a ráfordított idő és pénz, vagy nem Very Happy


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
Rolcsi85
2016.05.04. 01:33   






Ogre84 írta:
A leírt okok miatt én is sajnálnám eladni, de volt olyan, hogy csak ez tartott vissza. Abban bízok, hogy csak azért, mert nem használtam. Az idei szezonban szeretnék sokkal többet menni, mint tavaly. Ha ez alatt sem fogom benne annyi örömöm lelni, mint szeretném, akkor muszáj lesz mennie, mert azért felesleges tartani, hogy ne legyen üres a garázs.


nekem meg már pont az a bajom hogy sokat járok az enyémmel, tavaly 25ezret mentem vele Confused előtte évbe 20at Surprised azelőtt meg csak évi 8-10ezret, el is kezdtem keresgélni egy igáslovat magamnak, mert sokszor halál feleslegesen megyek ezzel mindenhova...ha elveszik a varázsa alakíts rajta valamit, én is ezt teszem, kell valami változás rajta néha, most ezt meghozta a 19-es felnim, most megy fényezni, van egy karcos matt fekete vesém lefújatom a kocsi színére megnézem hogy áll rajta, lehet csak 1évig vagy 1hétig lesz fent, de néha nem árt belenyúlni ebbe-abba Kacsint


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Ogre84
2016.05.03. 18:31   






A leírt okok miatt én is sajnálnám eladni, de volt olyan, hogy csak ez tartott vissza. Abban bízok, hogy csak azért, mert nem használtam. Az idei szezonban szeretnék sokkal többet menni, mint tavaly. Ha ez alatt sem fogom benne annyi örömöm lelni, mint szeretném, akkor muszáj lesz mennie, mert azért felesleges tartani, hogy ne legyen üres a garázs.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
Rolcsi85
2016.05.03. 15:54   






Laleeboy írta:
Ogre84 írta:
Itt kérem semmi se nem történt, csak fényképezgettem kicsit. Idén talán harmadszor került elő az autó a garázsból. Ha beleszámolom a másik garázsba költözést, akkor négyszer. Smile
Egyelőre bizonytalan vagyok, hogy mi lesz a jövő. Az idei évet adom magamnak, hogy kitaláljam, marad-e az autó. Kicsit elvesztettem az érdeklődésem, többször fontolgattam az eladását. Ha nyáron nem szerelmesedek vissza az autóba, akkor attól tartok, hogy mennie kell. Valószínűleg eladom mellőle az igásló 3-as Golfot, akkor többet fogok vele menni. Aztán ősszel veszek valamit megint, az még elválik, hogy a BMW mellé vagy helyett.
Ha mégis marad, akkor vannak azért tervek: 3D toronycsapágy a 2D helyére, 60/40 az 50/30 helyére, sportülés (a gyárit nem szeretem, nem tart), esetleg E46 kormánymű.




















Neked is csak azt tudom mondani mint Vasinak

Annyi munka van már benne hogy egyszerűen nem kapnál érte csak aprópénzt de az élmény amikor mész vele megfizethetetlen....


a beleölt pénzt számolni mindig felesleges, kivéve ha eladásra veszed/újítod fel...szép gép az tény Kacsint


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
kiinacp
2016.05.02. 16:52   






Laleeboy írta:
Ogre84 írta:
Itt kérem semmi se nem történt, csak fényképezgettem kicsit. Idén talán harmadszor került elő az autó a garázsból. Ha beleszámolom a másik garázsba költözést, akkor négyszer. Smile
Egyelőre bizonytalan vagyok, hogy mi lesz a jövő. Az idei évet adom magamnak, hogy kitaláljam, marad-e az autó. Kicsit elvesztettem az érdeklődésem, többször fontolgattam az eladását. Ha nyáron nem szerelmesedek vissza az autóba, akkor attól tartok, hogy mennie kell. Valószínűleg eladom mellőle az igásló 3-as Golfot, akkor többet fogok vele menni. Aztán ősszel veszek valamit megint, az még elválik, hogy a BMW mellé vagy helyett.
Ha mégis marad, akkor vannak azért tervek: 3D toronycsapágy a 2D helyére, 60/40 az 50/30 helyére, sportülés (a gyárit nem szeretem, nem tart), esetleg E46 kormánymű.




















Neked is csak azt tudom mondani mint Vasinak

Annyi munka van már benne hogy egyszerűen nem kapnál érte csak aprópénzt de az élmény amikor mész vele megfizethetetlen....


De viszont engem érdekel majd, ha eladnád Very Happy
De el ne add, a legfinomabb cuccokból van összerakva! Surprised


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
Laleeboy
2016.05.01. 20:50   






Ogre84 írta:
Itt kérem semmi se nem történt, csak fényképezgettem kicsit. Idén talán harmadszor került elő az autó a garázsból. Ha beleszámolom a másik garázsba költözést, akkor négyszer. Smile
Egyelőre bizonytalan vagyok, hogy mi lesz a jövő. Az idei évet adom magamnak, hogy kitaláljam, marad-e az autó. Kicsit elvesztettem az érdeklődésem, többször fontolgattam az eladását. Ha nyáron nem szerelmesedek vissza az autóba, akkor attól tartok, hogy mennie kell. Valószínűleg eladom mellőle az igásló 3-as Golfot, akkor többet fogok vele menni. Aztán ősszel veszek valamit megint, az még elválik, hogy a BMW mellé vagy helyett.
Ha mégis marad, akkor vannak azért tervek: 3D toronycsapágy a 2D helyére, 60/40 az 50/30 helyére, sportülés (a gyárit nem szeretem, nem tart), esetleg E46 kormánymű.




















Neked is csak azt tudom mondani mint Vasinak

Annyi munka van már benne hogy egyszerűen nem kapnál érte csak aprópénzt de az élmény amikor mész vele megfizethetetlen....


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Ogre84
2016.05.01. 16:04   






Itt kérem semmi se nem történt, csak fényképezgettem kicsit. Idén talán harmadszor került elő az autó a garázsból. Ha beleszámolom a másik garázsba költözést, akkor négyszer. Smile
Egyelőre bizonytalan vagyok, hogy mi lesz a jövő. Az idei évet adom magamnak, hogy kitaláljam, marad-e az autó. Kicsit elvesztettem az érdeklődésem, többször fontolgattam az eladását. Ha nyáron nem szerelmesedek vissza az autóba, akkor attól tartok, hogy mennie kell. Valószínűleg eladom mellőle az igásló 3-as Golfot, akkor többet fogok vele menni. Aztán ősszel veszek valamit megint, az még elválik, hogy a BMW mellé vagy helyett.
Ha mégis marad, akkor vannak azért tervek: 3D toronycsapágy a 2D helyére, 60/40 az 50/30 helyére, sportülés (a gyárit nem szeretem, nem tart), esetleg E46 kormánymű.



















Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 36 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 34, 35, 36  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére