POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
11 / 11 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 9, 10, 11    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   Jay E30 328i 24V

Jay350i
2011.03.16. 14:33   






Eredeti topicból másoltam át:
bmwjoco írta:
















Hát ilyet még nem láttam! Eszi a rozsda a hidat. Surprised



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:58 (2).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 14:30   






aztán November 15-én nagy meglepetés ért: hófehérkémben ELTÖRÖTT A HÁTSÓ HÍD!!!

egyszer csak lassan közlekedve észrevettem, hogy ha gyorsitani kezdek elindul picit jobbra az autó, ha lassítok akkor meg balra.
aztán figyelgettem és mindig kicsit jobban csinálta.
Aztán már hangja is lett, valami beleért valamibe jobb hátul.
fölemeltük és csodálkoztunk hogy ilyen márpedig van...

jobb oldali nagyszilenttől kb 5cm-vel beljebb eltörött ugy ahogy van.


vélemény?Smile csak mert én ilyenről még nem hallottam...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:31 (1).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 14:29   






Egy héttel később megtört a fogadalmam, hogy esőben sose hozom ki, sajnos muszály volt a jó cél érdekében.
Egész pontosan egy jégkár-specialistához vittem az autót előre megbeszélt időpontra
(ezért volt muszály esőben menni) és öröm az ürömben hogy az autón található egész pontosan 23 apró horpadásból/hupliból 18-19darabot sikerült nyom nélkül eltűntetni! A maradék pár darab ami a jobb hátsó ajtón található, nagyon macerás lett volna inkább nem vesződtünk vele tovább, inkább majd kerítek egy gyári fényezésű ajtót, ezen már úgy is volt egy javítóstiftes belepiszkálás is.
Tudom, hogy ez nem a reklám helye, de ezúton is köszönöm a Carmechanix azaz Tomi munkáját, és mindenkinek ajánlom!

(Carmechanix, Pécs, Megyeri úti vámudvar, 06309609000)



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:31 (2).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 14:26   






November 1.: Saját lelki megnyugvásom érdekében téligumikat felszereltem és téli gumiszőnyegeket beraktam.
(eddig még esőben se mentem vele egy métert se)
Továbbá olaj, olajszűrő, légszűrő lecserélve, telefontartó kiszerelve, törött középkonzol kicserélve hibátlanra, Blackline visszakerült a bőröshöz (most tiszta fekete lesz).
Másnap mentem toronymerevítőt venni elölre, valamint egy váltócsere is tervbe lett véve, mert ez nem a legjobb, sivít is meg álló helyben nem lehet egyest rakni neki egyáltalán.


Egyébként van hozzá gyári dísztárcsám, sőt gyári krómozott kerékagy-takaróm is de szerintem azok nélkül szebb, így nem raktam fel őket...





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:29 (4).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 14:21   






Első körben vettem hozzá egy nagyon patika garantált 120000km-es M70es V12 motort, ám még időben kaptam rá egy jó ajánlatot és többért szálltam ki belőle, mint amennyiért vettem.

Helyette valami könnyebben beépithető erőforrást tervezek, erősen hajlok egy modernebb fajta 24V felé mint például M52b28 vagy M54...
Az ok egyszerü: anyagi. Félre kell tennem (hétköznapi) autóra és egy M70projekt - hiába olcsó maga a motor - bizony erősen hétjegyűre végződne. Most inkább ennek az összegnek a feléből kéne valami igényeset csinálni ami haladóképes, de ugyanakkor komfortos és csöndes valamint szintén előny ha nem kell bántani a kasznit.


200lónál alább nem adok semmiképp, amit egy csippes 28i is lazán tud, de egyéb variációkra is kíváncsi vagyok. Szerintetek?Smile



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:26 (2).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 14:18   






Akkor kicsit részletesebb beszámoló az autóról!

Mint láhattátok kislámpás, Limó, pont amilyenre vágytam Smile '86os és '86 Júniusában helyezték először forgalomba magyarországon!
318i M10 szokásos 105pacis, óra szerint 258000km van benne, ám az óraegysége az eredeti analóg órásról fordulatszámmérősre lett cserélve valamikor. Zsír új az összes futóműszilent, zsír új viszkó, hűtő, körbe új díszlécek, hátul is van fejtámla, roló, van jobb oldali tükör, fordulatszámmérő, fogyasztásmérő, vadi új gyári 4állású fűtésmotor szintén új léptető ellenállással, téli-nyári szőnyeggarnitúra, gyári szerszámok, összesen 12 db felnit kaptam hozzá ebből 8 gyári alufelni amilyen az autón is van, mindegyik frissen felújított, görgőzött, homokszórt, festett stb, meg egy garnitúra téli kerék lemezfelnin, meg egy fél garázsnyi original BMW-teile alkatrész.
Az autó sárvédői voltak festve, a két hátsó ív, a küszöbök és az első sárvédők lettek cserélve, a többi elem gyári fényezésű.

Pár hibája van még, az olajleeresztő csavarját kicseréltük mert túl volt húzva, megszakadt a menete és engedte az olajat, meg ma még kiszerelem belőle azt az ótvar telefontartót szerencsére van másik középkonzolom, meg alá feküdve egy helyen találtam rozsdát, amit ősszel ki is javítok, a bal hátsó taposólemezen.
(A többit eltakarja az alvázvédő, de remélhetőleg OK.)

Összefoglalva pont olyan az autó amilyet kerestem, nagyon jó állapotú, de szerencsére nem tökéletes és így nem fájdul meg a szívem ha egyszer majd nagy motort rakok bele Smile















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.12.15. 17:18 (4).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 14:14   






No tehát, mint ismeretes a 350i coupemat egy ügyes gyerkőc megtolta hátulról, nekem pedig elfogyott a türelmem/ kedvem az újjáépítéshez, egyszerűbbnek láttam egy új autó építésébe belefogni.
Az új gép egy Alpinweiss 1986os 318i Limó.

Hogy egészen pontos legyek:
"05/1986 E30 318i Sedan M10 Europe Left hand drive Manual "

2010 szeptember másodikán mentünk powered Ákossal megtekinteni, majd meg is alkudtam rá, és lefoglalóztam.

Végül 2010 szeptember 22-én mentem el érte Budakeszire. Este volt már mikor hazaértem vele ezek a képek készültek aznap:









A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:22 (1).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 14:08   






Üdv ismét!

Úgy gondoltam, új topicot nyitok a hófehérkémnek, mert eddig a 350i V12 topicját folytatva írtam a vele kapcsolatos történeteket, de időközben a Projektek-fórum jelentős átalakuláson ment át, minek következtében létrejöttek az extrém, hobby stb. alkategóriák. A 350i az Extrémbe került ekkoron, ám mível a jelenlegi projekt szerintem korán sem számít extrémnek, így nyitok neki egy topicot a Hobbygépek között, mielőtt bárki szemét szúrni kezdené.

A többi már csak ctrl+x és ctrl+v Very Happy



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.12.24. 22:43 (6).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  11 / 11 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére