POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
10 / 11 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   Jay E30 328i 24V

Jay350i
2011.04.03. 20:38   






Hétvége történései:
Péntek reggel bevásároltunk maszkolószalagot, szórógittet, 4dl Alpinweiss 146/0 festéket, edzőanyagot, stb majd délután UgriMiki barátommal összefutottunk egy egyeztetésre...






... kerítettünk gyorsan egy fényezőt, aki előkészíti, szórógittezi, becsiszolja az autót a javítandó helyeken. Ez Szombat estére készen is lett, ki is száradt megfelelően, így ma hajnalban elhoztuk tőle az autót ezen állapotában...



...majd kimaszkoltuk, és szokásos nomád körülmények között lefényeztük.
Ami fényezésre került végül: hátsó kötény, bal hátsó sárvédő íven egy kis rész, jobb hátsó sarok a lámpa felett (rádőlt egy polc még a télen Mókus műhelyében) az első kötény két széle, valamint a küszöböket is színre fújtuk, mert minimális felületi rozsda kezdett itt-ott megjelenni rajtuk, és idővel rákerül az Mtech-1 küszöb is akkor már legyen alatta is autószínű.










A kész állapotról teljes alakos képet majd értelmes fényviszonyok között értelmes fényképezővel készítek.


Végezetül, mivel a festékből inkább legyen több, mint kevesebb alapon bőkezűen vásároltunk, a maradékot is igyekeztünk hasznosítani, így lett az amúgy baromi karcos Samsung S5230as telefonom is - talán a világon egyedüli példányban - BMW Alpinweiss Very Happy Very Happy





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 22:47 (2).

"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.28. 17:53   






Sota/// írta:
Végig követtem eddig a projektjeidet,sok sikert ehhez is,látom már az elején szívás várt,kaszni problémák,de ezen nem is kell csodálkozni szerintem.
Sok sikert!!!

Köszi szépen!
Sajna a szívás folyamatos, kaszni, motor, futómű, elektronika, ...ha körbeértem rajta akkor meg kezdődik elölről az egész Smile
Nem baj, legalább nem hagy unatkozni Very Happy

Janoka írta:
Hajrá és ha m54-ben gondolkozol, akkor szívesen segítek.
Térjünk vissza majd erre, ha meglesz a mocid...
Adok pár jó tippet.
Kacsint

Okés köszi! Kacsint Kacsint



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.12.15. 17:36 (1).

"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.25. 05:45   






Köszi srácok, ezek hasznos infók ne tartsátok magatokban ha van még ilyen Smile Kacsint


Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Janoka
2011.03.24. 21:34   






Szia!
Nekem 2.8-as duplavanos volt most benn és a motor nagyjából egyezik a az m54b30-al kovácsolt főtengely és vashüvelyes alublokk ezeket tartalmazza mindkettő.
A karter jó, a tömítés is egyforma az m50-el, de az olajpumpa már nem és olajpumpát cserélni kéne az m50-ét felrakni, de nem lehet, mert a blokk felfogatási pontjai 10mm-terrel mélyebbek mint a vasblokkon, bár a furatok távolsága egyezik de a lánc laza lesz és ezen csak a lánckerék cseréje lenne jó megoldás, de nincs olyan amivel megfeszülne a lánc...
A járható út megtartani az olajpumpáját és a durvaszűrő szívótalpát megcsinálni meghekkelni, hogy jó legyen az elölbúbos karterhez.
Amugy a pumpa beldeje nagyobb, mint az m50-é és emiatt kis fordulaton nagyobb szállítású is és ez jó dolog.
Megtarthatod a hozzávaló kartert, ebből elfelezéssel egy 4,5 liter olajkapacitású félbevett olajteknő is járható út.
Amugy ha vállalkozó vagy ez is egy jó megoldás ,én is igy mentem egy évet, cca 10-ekmtert az enyémmel.Aztán eladtam a blokkot és azóta is jó.



Sokkal jobb, hogy nincs elöl búb, nem kell félni a járdaparkolásnál és a stakórúd kerül előre, amiből igy vastagabbat is rakhatsz.
Üdv


Mindíg tövig nyomd (a gázt)!

06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Jay350i
2011.03.24. 19:58   






Nyáriasítás megtörtént. Bekerültek a textilszőnyegek, nyári ablakmosó folyadék, kapott egy külső-belső-alváz-motormosást, és felkerültek a nyári alufelnik. Kapott két "új" (90%os) hátsó gummát immáron gyári méretben (195/65R14) hátra, elől egyenlőre marad a megörökölt kicsi 185/60R14, ott elöl mindegy mennyit forog meg mekkora az átmérője.
Vettem salgókat a garázsba ma össze is raktam, így végre (két hónap után) ismét befér a Bömbi a garázsába a sok felhalmozott sz_rtól. Smile



ÁÁÁ csak ne teccene ennyire a hülye ribanc autója! Sad Very Happy



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 22:48 (3).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.22. 11:13   






Jólvan amit facebookon is irtatok, megerősítettetek a döntésemben. M54B30. Én is eztgondoltam legjobb megoldásnak, de nem akartam belevágni anélkül hogy ne erősítsetek meg benne, nem akarok bakot lőni MÁR MEGINT Very HappyVery Happy Mint oly sokszor Smile
Köszi ;)


Jah és nincs regadó rá! Razz Juhéj!

Kis kiegészítést vagy helyeslést viszont kérnék szépen valaki szakavatottól:
M54hez kelleni fog:
- E36 motortartó (gumi ill. fém egyaránt)
- E34 teknő (11 13 1 740 346)
- E34 olajpumpa (11 41 1740 155)
- iX devander (van e32 hidrofékem, hátha az is jó..., de olvastam már e21et is itt a fórumon...
- nagycsillagos váltóhoz való kardán
- e30 25i váltórudazat
- klímás e36 vizhűtő
- 6 hengeres stekker az óracsoportba
- olajhűtőmhöz S-es olajszűrőház

Hagytam ki valamit?



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.12.15. 17:35 (4).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Blacky
2011.03.21. 20:25   






powered írta:
Jay350i írta:
Blacky írta:


M54B30 Kacsint Surprised


Arra is jó az E34 M50 karterje? meg a 36 bakok?

tökjó. Smile


ETK szerint ugyanaz a karterje, mint az M52-nek, esélyes Smile .

http://www.youtube.com/watch?v=3N3_MHimPwQ Kacsint


"I'm crazy but you like it" Smile Mad

Budapest    2347    2008.09.26. 09:30
Jay350i
2011.03.21. 18:27   






Gáz van: két henger nem jár, szelepek iszonyatosan csettegnek, kurvanehezen lehet beindítani, két liter víz hiányzik, stb.
Levittem hát Ákoshoz, ahol egyből kiderült: 3as 4es hengerben nincs kompresszió, összevissza sűrítgetett így már egyből látszott, hogy a HF-tömítés ment szét a két henger között. Vettem 4000forintért egy komplett hengerfejet is, mert a 4es gyertya menete szét volt b_szva a sajátján.
Megbontás után fényderült a motor általános állapotára, ami bár nem olyan rossz, azért lenne rajta javítanivaló, éppen elég ahhoz hogy a leváltása megérje. Hengerfejből is inkább a régit tettük vissza, amit vettem azt úgy is úgy egyeztünk meg a sráccal, hogy ha nem kell akkor visszaviszem pár napon belül. Az új hengerfej tömítést azért megkapta, mert azt muszály volt, meg olajat is mert tele volt minden mocsokkal.
Motor összerakva, működik.
Hogy jó az azért túlzás, de Ákosom megtette amit lehetett...
Májusban műszaki addig már kihúzom vele, utána új szív után nézek.
Most nekiálltam nagyjábóli költségvetési tervet készíteni (természetesen pesszimista módon, csak annak van értelme Smile) és ez majd dönt, hogy mit kap az arcába, következő műszakija előtt (2013) hivatalosan lepapírozva! (Anélkül sok jóakaróm miatt már nem merem bevállalni.) Sok motor kiesett már a selejtezőkben, a negyeddöntő esélyesei: M52B28, M54B25, M54B30, M62B44. Más már szóba sem jöhet vagy anyagi vagy egyéb megfontolásból. Véleményeket mint mindig szivesen fogadok.

Sikerült találnom egy JÓ indexkapcsolót is, valamint kaptam egy bontott bal első komplett indexet is, mert a jelenlegi zárlatos.

Ez maradt a régi hengerfej tömítésből:







A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.08.25. 13:25 (4).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 15:17   






Másnap délután mégis összeraktam a belsejét úgy-ahogy. Más nem arra jó volt, hogy összeirjam mi hiányzik, mit kell cserélni stb.
Sok apróság került elő, pl nincs meg egyáltalán a kesztyűtartóm hátsó (mármint tűzfal felőli) felfogatása/zsanérja, nincs meg a tartókötele sem, ami kinyitott állapotba megtartja, most csak a zárnyelv fogja a helyére, ha kinyitom akkor meg leesik Smile
Küszöbről a szőnyeglefogató lécek elöregedett elgyengült műanyagpöckeiből pöckeiből kevés élte túl a kiszerelést, ezért ebből is kell egy garnitúra majd, valamint középkonzol, bal lábtér burkolat, stb rögzítő műanyagpöckeiből is erőteljes hiány van.
Az indexkarom használhatatlan, kell egy másik, a kormányom ferdén van fennt, de nem tudtam megigazítani mert 19es a legnagyobb kulcsom itthon Very Happy
Riszatóm nem működik, az az egyetlen funkciója, hogy ha bekapcsolom akkor riaszt, de mindig.

Egyéb dolog amire fényderült, hogy az első féktárcsáim (vagy minimum az egyik) egyenetlenül kopott, fékezéskor darabos, bizonyos tempónál ráz.
(biztos féktárcsa miatt ráz, mert kerekeim hibátlanok) Sebaj, még megvannak a 350i első fékjei.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 22:55 (1).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 15:14   






Március 9.-én úgy nézett ki, hogy a beltér összerakás egyenlőre elmarad. Okok: 1. Bal oldalt brutálisan beázik, gyakorlatilag az összes víz ami a szélvédő alatti szellőzőn bemegy a bal lábtérben landol, 2. Beltéri kábelköteg egy igénytelen agyongányolt katyvasz, amit nem vagyok hajlandó így hagyni.
Előbbi problémának hétvégén utánajárok, kibontom a teljes belsejét, műszerfalastól mindenestől, nem hiszem el, hogy ez a beázás-dolog minden E30asomnál kísért :@
Kábelköteggel az a problémám, hogy most lenne keret a jelenlegi köteget kompletten cseréltetni egy ugyanolyanra, de csomó extrát szeretnék még bele a közeljövőben,
(részben már be is szereztem őket) úgy mint központi zár, 4spal elektromos ablak, bicskakulcsos vezérlés, ablakfelhúzó modul, első hátsó ülésfűtés, elektromos tükör mindkét oldalra (most jobbos manuális bal meg nem müködik Smile) valamint hála a drágalátos új 2011es gyógyszerszállítással kapcsolatos előírásoknak kénytelen vagyok klímát is beépíteni. Na most a probléma, hogy a felsoroltakra mind, jelenleg nincs keret. Kétszer szétbontani mindent meg nincs értelme Sad



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 22:59 (1).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 15:13   






A hátsó köténylemez is ki lett javítva, lealapozva. Fényezve valamikor a napokban lesz. Vonóhorog nem került vissza.



Befejezésül pedig ennél jobb kép nem is kell, íme mindaz, ami kikerült az autóból:




Most a napokban pedig, miután hazaért, kapott új original teile AC pumpa relét a gányolt hulladék helyett ami benne volt, valamint Ákosom jóvoltából E36 compactból egy hátsó stabit.
Bal első futóműben pedig kiderült, hogy a stabi gömbfeje van szétnyíródva, attól csörög-csattog minden úthibánál, így ebből is kap újat.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 22:59 (1).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 15:12   






Az előbbiek kijavítása után még a bal első doblemez tartogatott némi meglepit:









Doblemez is ki lett javítva, alapozva, tömítve, alvázvédőzve stb.

Végül minden beltéri javítás le lett festve szíp fehérre:














A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:00 (1).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 15:11   






Folytatom ahol abbahagytuk, taposók, íme a bal oldali történet:
fém nem sok volt benne, kuka lett az egész



De
egy fiatalabb tesónak hála lett helyére új lemez:



Viszont a rozsdafolyások fentebbről jöttek, ki is derült, honnan:





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:01 (2).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 15:09   






Március 6.: autó kész, hazahoztam, nagyon fain lett, 3vödör tömör vasoxid térfogatának megfelelő lemezzel lett nehezebb Very HappyVery Happy
A tankbeöntő burkolatára Mókus kitalált egy tökéletes megoldást, mert mint ismeretes gyári formájában a vadiúj darab is képes elrohadni 2-3év alatt: Egy gyári új darabot sablonként használva elkészíttettük kevlárból a burkolatot. 7000Huf és többé nincs vele baj.

Viszont rengeteg hiba előjött ahogy az lenni szokott, van még jó pár teendő:
AC-relé vásárlás és csere, komplett beltéri kábelköteg-készítés mert az valami katasztrófa (központi zár, elektromos ablakra és ülésfűtésekre előkészítve) , bal első index vásásrlás és csere, hangszigetelés töménytelen mennyiségben, hátsó kötény és pár kisebb felület fényezése, hátsó gátlók kukák, hátulra kéne stabi, első lengőkarszilent valószinüleg kuka (hazafelé jöttem rá), meg még sok minden.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:08 (1).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 15:08   






Le lettek kezelve, tömítőzve a korábbi tevékenységi területek, pl padló jobb oldala:



Majd elkészültek a vadonat új csomagtérzsebek is:




Több képet sajna nem csináltunk a vaku hiánya és a nem megfelelő fényviszonyok miatt, de ezeken felül több kisebb-nagyobb munka is elkészült, például az akksitálca is. Jó volt látni a haladást. Smile


Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 15:07   






Ekkorra azonban már véglegesen elkészültek a hátsó tornyok:














A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:09 (1).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 15:06   






Február 2.: Meglátogattam Mókust, és jó volt látni a haladást, mert elég látványos fázisban járt. Smile
Megérkeztek a taposók, időközben megpusztult az AC pumpám így ebből is megvettem és leszállítottam egy vadiúj darabot, valamint az új tankszellőző-tankbeöntőcső burkolatot is.
A belsőteret pedig hazahoztam addig is kipucolni.

Pár kép, hogy mi fogadott minket a hátsó traktus megbontása után:






csomagtérzsebekben már nem sok lemez volt, de ez még hagyján...



A nem gyári vonóhorog valami brutálisan kókány módon volt felszerkesztve az autóra, aminek következtében a hátsó nyúlványokba hátulról visszafolyt az összes víz, megállt bennük és rohadásnak indította őket.

Pontosítok a bal nyúlványban már nem állt a víz, mert ott már kirohasztva az oldalát utat tört magának kifelé a csomagtérzsebek felé.
Itt már javarészt kivágva a rohadálét:






A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:13 (6).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 15:03   






Ahogy haladt előre a lakatolás újabb és újabb dolgok merültek fel, amiket meg kellett oldani, be kellett szerezni, stb. Igazából bajok nem voltak csak időben csúsztunk az eredetihez képest, de inkább legyen jó, mint elkapkodva, részemről ráért.

Például a tankszellőzőcső el volt repedezve, kapott egy új darabot belőle, aztán a szellőzőcső burkolata el volt rohadva, de ebből már korábban vettem egy új darabot, csak még nem találtam ki hogyan védjem ki a korrózióját, ne járjon ugyanígy 4-5év múlva.
Taposók megérkeztek egy fiatalabb, rozsdamentes tesóból.

Egyéb: szereztem egy komplett gyári központizárat
(tankajtót csomit mindent nyit zár), komplett kábelköteggel mindennel, összerakás előtt ezt is be terveztem egy bicskakulcsos vezérlőszettel együtt.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:14 (2).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 15:01   






Január 24.: Szépen haladt a gép, egyre több lett benne a fém Smile
Jobb taposó elkészült:







És végül mégis akadt egy terület amiről nem gondoltam volna hogy ennyire tropa:
Jobb hátsó torony és tankbeöntő környéke:




Pluszban álmodtam egyet és megfejeltem a teljes munkát még két dologgal: a bal hátsó íven van egy kis felületi rozsda ami el lészen tűntetve (ha lehet csak kis területen tisztítva meg, ne kelljen az egész elemet lefújni, elég legyen "beporozni")
valamint a hátsó köténylemez a lökös vonala alatt. Nem különösebben rozsdás, de elég vastagon gittelve van és ami mégjobban zavar, hogy be van rücsizve az egész. Most majd szép sima lesz, vonóhorogtól pedig búcsút intek.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:16 (1).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 14:59   






Eredeti topicból másoltam át:
speer írta:
powered írta:
Az én autóm 89-es évjáratú. Két éve teljes, és alapos restauráláson esett át amikor összetört. Nálam MINDÍG garázsban áll, és így is találok néhány javításra-szépítésre szoruló négyzetcentiimétert. Hajrá Jani, és kitartást! Meg egy nagy kalap pénzt hozzá... Kacsint

Az biztos,ha elkészül,a továbbiakban érdemes valami olyan helyen tartani mint pl. egy garázs,de már egy síma fedett helyen is egészen jól megőrizhető az állaguk.Na meg persze,ha van rá mód ,a téli latyakos ,sózott időszakok kihagyása...két év kemény téli használat,+csillagarázsban, még a fiatalabb e36-okon is szépen meglátszódik,lehet velük foglalkozni! Kacsint

Igazából eddig is fűtött-hőszigetelt (télen min +10fok nyáron max +25fok) garázsban álldogált, idén terveztem venni egy hókocsit mellé, (mert ezt nem használom rossz időben) de abból a pénzből lesz most kilakatolva, kihangszigetelve, telibe alvázvédve, nagyfékesítve, sor6osítva, stb.
Hókocsi projektből ha lesz valami akkor is csak ősszel lesz legkorábban, de az biztos, hogy hófehérke sót havat nem fog látni ezután (se).



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:48 (2).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 14:56   






Eredeti topicból másoltam át:
Turboá írta:
mokuss007 írta:
Jay350i írta:
Turboá írta:
Na ,a kezdeti örömködés után a hámfára szartunk.
Sajnálom, de nem tudok meglepődni.
Viszont kedvelem a lelkesítő írásaidat,csak nem tudok buzdulni.
Nem ezt érdemled,mert jó gyerek vagy , de olyan kis értetlenül viselkedsz mintha nem megjártad volna már.
Minden esetre nekünk is van egy ilyen jószágunk, és végig csináltuk a kaszniztatást. 400 munka óra után most ment a festőhöz.
A kasznimunkát és az anyagot ,mely egy része bontott nem fedi be 900e fitying.

Ne érts félre, nem papolok, csak azt szeretném ha nem mondaná senki, hogy milyen dekúrvajó. Olyan amilyen, annyiért.
Ideje mindenkinek tudomásul venni, hogy ez nem olcsó hobby.
Amúgy biztatlak ha már belekezdtél, kitartóan nem akarod feladni.
Bele kell gondolni, hogy az e30-asból pl a legfiatalabbak is 20 évesek.
Ez keményen restaurálás kategória.
Smile

Szia Ati!
Köszönöm a bíztató írásodat aza baj mint mindig, hogy igazad van. (Tényleg jó gyerek vagyok Very Happy )

Na viccet félretéve is igazad van, megjártam már, de ismersz, az esetek többségében optimistapista vagyok, csak néha bukok ki a dolgokon (de akkor nagyon), de ezen most nem sikerült, fel voltam készülve rá hisz' 25éves ami akárhogy is nézzük negyed évszázad.
Teljes restaurálást (fényezéssel mindennel) nem akarok, mert esztétikailag jól néz ki és még azért van jópár fényezetlen elem rajta (gyakorlatilag csak a 4sárvédő volt fényezve) aminek addíg örülök amíg van. Most amit mindenképp muszály megcsinálni az meg lesz. Keret van rá hálisten', időm is akad, türelmem is...
IGEN ez tényleg restaurálás!
én már csak tudom néha gondolkodoba esek biztosan eleget vágtam-e ki ? mert még mindig nem lehet hegeszteni hozzá! ! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

ahol csak egy körömnyi lyuk volt ott a hegesztés közben tenyérnyi lyuk keletkezik, Shocked ,de ezt is meg oldottam!

még tartogat meglepetést szerintem pl: a bal taposólemez.

de nem adom fel!!!
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy :

Jól van srácok, ne nehezteljetek, csak kicsit kifakadtam.
Akik kezdenek érteni hozzá azok is bizakodnak inkább mint realisták.
Na hát elfogultak vagyunk.
hajrá! Smile



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:44 (3).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 14:42   






Eredeti topicból másoltam át:
veszettkutya írta:
Jay350i írta:
veszettkutya írta:
Lehet savas eső volt mikor kihoztad...... Smile
Nincs rozsdamentes E30 első tulajdonostol csak annak látszó,álcázott....

Very Happy Sad
Attól tartok a szélvédőkeret se lesz jobb mint pl Boczyé mert onnan is szép rozsdabarna folyások mutatnak lefelé... lehet az volt a fő okozója a többinek is


Ha igen akkor belülröl rohadt az egész,ne aggodj olyan mint Magyarország 2011ben....



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:46 (1).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 14:39   






Hmm...?? Mitől is párás??



Jah persze multkor említettem már, hogy gázpedálnál van egy lyuk...



na jó, nem egy, sok...



Meg ráfoltozás is van...



újabb lyuk...



hátsó taposó se jobb Sad



...de még a túloldal se...



jól szellőzik nem mondom...



ott az akksi látod? mutatom...



Jó dolog az alvázvédő, ápol és ELTAKAR!



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.12.15. 17:24 (5).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 14:38   






Január 3.: Az Árkád parkolóban az új év alkalmából... meghúzták a bébit:(
első lökő jobboldali müanyagsarka meg a lippe sérült, valami fehér autó volt :@ Sad
Sajna csak itthon vettem észre, miután leesett hogy basszus 5öt csippant nyitáskor a riasztóm, ami azt jelenti hogy előtte riasztott. Másnap visszamentem elkérni a kamera felvételét, ás sajna pont eltakart mindent egy G-merci, annyi derült ki hogy fehér 307es Pug volt de rendszáma se látszik meg a konkrét eset se csak ez az egyetlen fehér autó ami arra járt.

Autó egyébként beleződött kifele ekkor, lassan elkezdődött a kilakatolósdi minden hiba orvosolása, kap új taposókat, bal hátsó tornyon van kis hiba meg jobb hátsó nyulványon egyenlőre ennyi többit csupaszon láttuk meg...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:36 (2).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2011.03.16. 14:34   






November 30.: Tárcsás hátsó híd beépítve, van értelmes fékem, vastag féltengelyeim, stb.

Ta-technix toronymerevítő - vagy nem merevítő Surprised szintén beépitve, de őszintén megmondom TA-Technix terméket CSAK AZ ELLENSÉGEITEKNEK (!!!) vegyetek!
Olcsó volt, oké, de ez egy sz_r! Tornyok talpát szét kellett fúrni-kalapálni mert a gázbovden helyét valahogy kifelejtették, a talpak fülei V-alakban szerteszéjjel állnak, a heggesztések csúnyák, ráadásul ha azt akarom hogy lecsukódjon a motorháztető akkor nem szét- hanem összefele kell feszíteni az egészet különben fennakad. Mondanom sem kell, hogy így meg sz_rt se merevít...

Plusz hazafelé egy újabb élményben volt részem, előztem egy buszt nyomtam egy kövérgázt, erre a gázpedál kijött a padlóból majdnem kalandos lett a vége. Illetve az is lett mert hazaérve láttam, hogy nem a gázpedál jött ki, hanem az egész padlóból KISZAKADT egy 5x5cm-es darab amin a gázpedál volt.
MI A F_SZ???!!! Surprised



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.06.21. 23:34 (2).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  10 / 11 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére