POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
45 / 46 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 44, 45, 46  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   XTREMEBOOST-Gep 318 is turbo

Rolcsi85
2011.02.16. 15:22   






Gep írta:
Rolcsi85 írta:
hát ez így már tényleg kőkemény fanatizmus Very Happy 1,3millát adni egy 1,8IS turbósítására Shocked


Persze az! Bar nalam nem ez a vegcel de 1.8IS turbo siman lehet partikepes egy 3.2-es M3-al. Az auto tuning sosem a sporolasrol szol.

Kacsint


persze egy kocsi alapból viszi a pénzt, a tuning meg hatványozottan Very Happy de azért egy 3.2 M3at hosszú távon megverni szerintem elég nehéz....egy 400ason elhiszem hogy partyképes lehet....de mondjuk ha a verseny célja hogy ki éri el előbb a 280at akkor kétlem Very Happy azért a 3.2 úgy van belőve hogy jól is gyorsuljon meg vége is szép nagy legyen Kacsint

OFF VÉGE Kacsint


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Gep
2011.02.16. 15:09   






Rolcsi85 írta:
hát ez így már tényleg kőkemény fanatizmus Very Happy 1,3millát adni egy 1,8IS turbósítására Shocked


Persze az! Bar nalam nem ez a vegcel de 1.8IS turbo siman lehet partikepes egy 3.2-es M3-al. Az auto tuning sosem a sporolasrol szol.

Kacsint


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
Rolcsi85
2011.02.16. 14:56   






Gep írta:
Addorjan írta:
Gep írta:
Rolcsi85 írta:
Gep írta:
Rolcsi85 írta:
hány lóra számítasz? illetve mekkora költségből? Haverom gondolkozik hogy tavasszal relatív "kispénzből" a 320i M52-jét kéne turbósítani....ő olyan 220környékére gondolt "kényelmesen"...viszont valami tesco gazdaságos megoldással kb 300e ft-ból....szerintem ez eléggé kevés dehát hátha van olcsó megoldás is Smile


Hat elso korben nekem is kb 220 LE lenne a cel. Szerintem 300 ezerbol nem fogja meguszni. Bar elkepzelhetonek tartom, hogy kihozhato ennyibol is mondjuk irhato elektronika nelkul ha valaki meg tudja maganak csinalni a mechanikus dolgokat. De ha abbol indulunk ki, hogy maga a VEMS volt kb 200 ezer akkor eleg konnyen ki lehet futni a 300 ezres koltsegvetesbol. Meg persze eleg sok aprosagot el lehet hagyni csak kerdes erdemes-e? Ahoz, hogy egy turbos konfig stabilan mukodjon nem art ha hozza van programozva a vezerles is. Ossze lehet adogatni a fontosabb teteleket: Turbo, Intercooler, Olajhuto, Leomlok, Lefujoszelep, Irhato elektronika, Szellessavu lambda, nagyobb injektorok, EGT stb. Es azert szamottevo koltseg a munkadij is mert nem keves munka van vele es azt puszira senki se fogja megcsinalni. Persze mondom el lehet hagyogatni dolgokat de az akkor a biztonsag rovasara fog menni.

Kacsint


hát számolgattunk tegnap 3an egy szerelővel karöltve hogy kb mit hogy merre...kell persze egy turbó...abba fogalmam sincs mi számít már jónak és mi az ami 1ft-t se ér, olajhűtőt talán lehet találni olcsón használtat (25tds vagy M3-t)...leömlőt venni kéne, lefújószelep az ha jól emléxem "nem kötelező"...ezt valahol hallottam aztán lehet nem túl nagy szaki mondta Very Happy injektor kell persze, EGT az mi? Vems az nem olcsó tudom, de talán anélkül is életképes lehetne a konfigja....majd ha vmikor bemegyünk lurdyba ott körbe érdeklődhet Smile


EGT a kipofogaz homerseklet szenzor. Nem art ha van mert ha elszegenyedik a keverek es tul magas hofokon eg el az uzemanyag (ez latszodik a kipufogogaz homersekletebol) akkor hamar gond lehet. (Elolvad a dugo a hajtokar stb). Igen az elektronikat ki lehet hagyni beszeltem olyannal aki a gyarival hasznalja. De ahoz, hogy jo kevereket tudj biztositani es ez altal megved a mocit a pl tul szegeny keverektol jo ha van valami irhato elektronika. A finomhangolasrol nem is beszelve. En nem vagyok szakerto a temaban. Anno mikor eldontottem, hogy belevagok elmondtam Speer-nek mik az igenyeim o elmondta ehez mi szukseges latvan a munkait nem ketelkedem a szaktudasaban. Igy az o altala javasolt dolgok kerulnek be az en automba. Ha mar tobb szazezres befektetesrol van szo nem akarok sporolgatni egy-egy tetelen nehogy kesobb a tobbszoroset kelljen kifizetnem a sporolas miatt. A gyari elektronikat is at lehet programozni ha irnak egy uj epromot csak nem tudom mik a korlatai meg a hatranyai. Es ha ebben a megoldasban gondolkodtok szerintem az atprogramozas is jelentos tetel lehet a 300 ezerbol. Es persze csak olyat engednek hozzanyulni aki mar letett valamit az asztalra mert hamar mechanikus karosodas lehet ha valaki elmokol valamit. Nem egyszeru dolog ez a turbositas de szerintem ha mar valaki ult ilyen autoban az tudja, hogy nem egyszeru elmeny sem amit nyujt.

Kacsint


Az már elég durva, ha a hajtókar is elolvad Smile
Tazman jól mondja, 1,5 millától indul egy megbízható, jó turbosítás. Aki olcsóbban csinálja az valamit kispórolt. Érdemes azért meggondolni, hogy ez két 3.2 M3 motor ára.


En most tartok "kereken": 818 700 ft-nal
Ebben benne van a szinter kuplung a nagyhazas sperr, a VEMS, turbo, intercooler, olajhuto, injektorok, lefujoszelep, ac.

Meg kell: gyertyak, vizhuto, legszuro, leomlok, kipuf, airbox + munkadij ami osszesen ha jok az elozetes szamitasok 4-5 ezer kozott fog megallni.

A kedvem igazabol nem ment el tole csak turelmetlen vagyok Surprised

Nem artananak nagyobb fekek valami komolyabb lengescsillapitok. Mire oda jutok, hogy minden meglesz mar csak egy rozsdaboglya lesz az egesz. De nem adom fel!

Very Happy


hát ez így már tényleg kőkemény fanatizmus Very Happy 1,3millát adni egy 1,8IS turbósítására Shocked


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Gep
2011.02.16. 12:39   






Addorjan írta:
Gep írta:
Rolcsi85 írta:
Gep írta:
Rolcsi85 írta:
hány lóra számítasz? illetve mekkora költségből? Haverom gondolkozik hogy tavasszal relatív "kispénzből" a 320i M52-jét kéne turbósítani....ő olyan 220környékére gondolt "kényelmesen"...viszont valami tesco gazdaságos megoldással kb 300e ft-ból....szerintem ez eléggé kevés dehát hátha van olcsó megoldás is Smile


Hat elso korben nekem is kb 220 LE lenne a cel. Szerintem 300 ezerbol nem fogja meguszni. Bar elkepzelhetonek tartom, hogy kihozhato ennyibol is mondjuk irhato elektronika nelkul ha valaki meg tudja maganak csinalni a mechanikus dolgokat. De ha abbol indulunk ki, hogy maga a VEMS volt kb 200 ezer akkor eleg konnyen ki lehet futni a 300 ezres koltsegvetesbol. Meg persze eleg sok aprosagot el lehet hagyni csak kerdes erdemes-e? Ahoz, hogy egy turbos konfig stabilan mukodjon nem art ha hozza van programozva a vezerles is. Ossze lehet adogatni a fontosabb teteleket: Turbo, Intercooler, Olajhuto, Leomlok, Lefujoszelep, Irhato elektronika, Szellessavu lambda, nagyobb injektorok, EGT stb. Es azert szamottevo koltseg a munkadij is mert nem keves munka van vele es azt puszira senki se fogja megcsinalni. Persze mondom el lehet hagyogatni dolgokat de az akkor a biztonsag rovasara fog menni.

Kacsint


hát számolgattunk tegnap 3an egy szerelővel karöltve hogy kb mit hogy merre...kell persze egy turbó...abba fogalmam sincs mi számít már jónak és mi az ami 1ft-t se ér, olajhűtőt talán lehet találni olcsón használtat (25tds vagy M3-t)...leömlőt venni kéne, lefújószelep az ha jól emléxem "nem kötelező"...ezt valahol hallottam aztán lehet nem túl nagy szaki mondta Very Happy injektor kell persze, EGT az mi? Vems az nem olcsó tudom, de talán anélkül is életképes lehetne a konfigja....majd ha vmikor bemegyünk lurdyba ott körbe érdeklődhet Smile


EGT a kipofogaz homerseklet szenzor. Nem art ha van mert ha elszegenyedik a keverek es tul magas hofokon eg el az uzemanyag (ez latszodik a kipufogogaz homersekletebol) akkor hamar gond lehet. (Elolvad a dugo a hajtokar stb). Igen az elektronikat ki lehet hagyni beszeltem olyannal aki a gyarival hasznalja. De ahoz, hogy jo kevereket tudj biztositani es ez altal megved a mocit a pl tul szegeny keverektol jo ha van valami irhato elektronika. A finomhangolasrol nem is beszelve. En nem vagyok szakerto a temaban. Anno mikor eldontottem, hogy belevagok elmondtam Speer-nek mik az igenyeim o elmondta ehez mi szukseges latvan a munkait nem ketelkedem a szaktudasaban. Igy az o altala javasolt dolgok kerulnek be az en automba. Ha mar tobb szazezres befektetesrol van szo nem akarok sporolgatni egy-egy tetelen nehogy kesobb a tobbszoroset kelljen kifizetnem a sporolas miatt. A gyari elektronikat is at lehet programozni ha irnak egy uj epromot csak nem tudom mik a korlatai meg a hatranyai. Es ha ebben a megoldasban gondolkodtok szerintem az atprogramozas is jelentos tetel lehet a 300 ezerbol. Es persze csak olyat engednek hozzanyulni aki mar letett valamit az asztalra mert hamar mechanikus karosodas lehet ha valaki elmokol valamit. Nem egyszeru dolog ez a turbositas de szerintem ha mar valaki ult ilyen autoban az tudja, hogy nem egyszeru elmeny sem amit nyujt.

Kacsint


Az már elég durva, ha a hajtókar is elolvad Smile
Tazman jól mondja, 1,5 millától indul egy megbízható, jó turbosítás. Aki olcsóbban csinálja az valamit kispórolt. Érdemes azért meggondolni, hogy ez két 3.2 M3 motor ára.


En most tartok "kereken": 818 700 ft-nal
Ebben benne van a szinter kuplung a nagyhazas sperr, a VEMS, turbo, intercooler, olajhuto, injektorok, lefujoszelep, ac.

Meg kell: gyertyak, vizhuto, legszuro, leomlok, kipuf, airbox + munkadij ami osszesen ha jok az elozetes szamitasok 4-5 ezer kozott fog megallni.

A kedvem igazabol nem ment el tole csak turelmetlen vagyok Surprised

Nem artananak nagyobb fekek valami komolyabb lengescsillapitok. Mire oda jutok, hogy minden meglesz mar csak egy rozsdaboglya lesz az egesz. De nem adom fel!

Very Happy


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
xst
2011.02.16. 10:55   






Zsaat írta:

Igen, de az EGT nem feltétlen szükséges, mert etanolal , a kipuff gáz hőmérséklet biztos hogy nem szalad fel 950-1000 fokra, jó mondjuk ha folyamatosan terheled órákon át, esetleg. de ugye mi utcára építettünk, nem versenyre. Az elektronikával teljesen egyet értek, VEMS nélkül nehezen lehet összehozni egy stabil jól müködő konfigot. Ráadásul ez megfizethető, mert ennél sokkal drágább vezérlők is vannak. Az anyagiakra visszatérve, ha nincs minimum 800ezer forintod, hozzá se fogj! , a turbósításhoz. 300ezert felejtsétek el, az anyagár nem jön ki belőle, még ha magadnak csinálod is. vems 200e, turbo kb50e-100e(és ez nem egy zsír új garett, mert az lehet 200e is) cooler csövezés 30e-50e, cooler 25e, olajhűtő 20e, lamda 20e, lefújó 15e, injektorok pl 730köbcm 4db 60e, leömlő+rendszer 150e (rozsdamentes, 2mm falvastagság, ha vékonyabb szétreped, csak szívni fogsz vele) nagyhűtő pl 324td 24e, AC pumpa 255l/h 15e, westgate 25e, szintertárcsa 30e (ajánlott), és még egyébb apróságok lcd, gyertyák, óracsoport, elektromos venti, beninnyomás szab., boostcontroller, jaa és nem árt egy nagyházas speer difi. Én nem akarom elvenni a tuningolás kedvet, csak ha rákaptok erre kell kb számítani, de az élményért mindent Kacsint


Ez igy van plussz a kipuffrendszer sem olcso, Vems nelkul is 500e a minimalis also hatar, az alatt nem lehet kihozni, vannak persze alternativ vezerlok(pl. Addorjane vagy ami nekem van), de ugyis min 600e nagyon sporolosan...


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
Addorjan
2011.02.16. 08:53   






Gep írta:
Rolcsi85 írta:
Gep írta:
Rolcsi85 írta:
hány lóra számítasz? illetve mekkora költségből? Haverom gondolkozik hogy tavasszal relatív "kispénzből" a 320i M52-jét kéne turbósítani....ő olyan 220környékére gondolt "kényelmesen"...viszont valami tesco gazdaságos megoldással kb 300e ft-ból....szerintem ez eléggé kevés dehát hátha van olcsó megoldás is Smile


Hat elso korben nekem is kb 220 LE lenne a cel. Szerintem 300 ezerbol nem fogja meguszni. Bar elkepzelhetonek tartom, hogy kihozhato ennyibol is mondjuk irhato elektronika nelkul ha valaki meg tudja maganak csinalni a mechanikus dolgokat. De ha abbol indulunk ki, hogy maga a VEMS volt kb 200 ezer akkor eleg konnyen ki lehet futni a 300 ezres koltsegvetesbol. Meg persze eleg sok aprosagot el lehet hagyni csak kerdes erdemes-e? Ahoz, hogy egy turbos konfig stabilan mukodjon nem art ha hozza van programozva a vezerles is. Ossze lehet adogatni a fontosabb teteleket: Turbo, Intercooler, Olajhuto, Leomlok, Lefujoszelep, Irhato elektronika, Szellessavu lambda, nagyobb injektorok, EGT stb. Es azert szamottevo koltseg a munkadij is mert nem keves munka van vele es azt puszira senki se fogja megcsinalni. Persze mondom el lehet hagyogatni dolgokat de az akkor a biztonsag rovasara fog menni.

Kacsint


hát számolgattunk tegnap 3an egy szerelővel karöltve hogy kb mit hogy merre...kell persze egy turbó...abba fogalmam sincs mi számít már jónak és mi az ami 1ft-t se ér, olajhűtőt talán lehet találni olcsón használtat (25tds vagy M3-t)...leömlőt venni kéne, lefújószelep az ha jól emléxem "nem kötelező"...ezt valahol hallottam aztán lehet nem túl nagy szaki mondta Very Happy injektor kell persze, EGT az mi? Vems az nem olcsó tudom, de talán anélkül is életképes lehetne a konfigja....majd ha vmikor bemegyünk lurdyba ott körbe érdeklődhet Smile


EGT a kipofogaz homerseklet szenzor. Nem art ha van mert ha elszegenyedik a keverek es tul magas hofokon eg el az uzemanyag (ez latszodik a kipufogogaz homersekletebol) akkor hamar gond lehet. (Elolvad a dugo a hajtokar stb). Igen az elektronikat ki lehet hagyni beszeltem olyannal aki a gyarival hasznalja. De ahoz, hogy jo kevereket tudj biztositani es ez altal megved a mocit a pl tul szegeny keverektol jo ha van valami irhato elektronika. A finomhangolasrol nem is beszelve. En nem vagyok szakerto a temaban. Anno mikor eldontottem, hogy belevagok elmondtam Speer-nek mik az igenyeim o elmondta ehez mi szukseges latvan a munkait nem ketelkedem a szaktudasaban. Igy az o altala javasolt dolgok kerulnek be az en automba. Ha mar tobb szazezres befektetesrol van szo nem akarok sporolgatni egy-egy tetelen nehogy kesobb a tobbszoroset kelljen kifizetnem a sporolas miatt. A gyari elektronikat is at lehet programozni ha irnak egy uj epromot csak nem tudom mik a korlatai meg a hatranyai. Es ha ebben a megoldasban gondolkodtok szerintem az atprogramozas is jelentos tetel lehet a 300 ezerbol. Es persze csak olyat engednek hozzanyulni aki mar letett valamit az asztalra mert hamar mechanikus karosodas lehet ha valaki elmokol valamit. Nem egyszeru dolog ez a turbositas de szerintem ha mar valaki ult ilyen autoban az tudja, hogy nem egyszeru elmeny sem amit nyujt.

Kacsint


Az már elég durva, ha a hajtókar is elolvad Smile
Tazman jól mondja, 1,5 millától indul egy megbízható, jó turbosítás. Aki olcsóbban csinálja az valamit kispórolt. Érdemes azért meggondolni, hogy ez két 3.2 M3 motor ára.


   972    2005.10.10. 15:25
Taz
2011.02.16. 08:14   






Zsaat írta:
Gep írta:
Rolcsi85 írta:
Gep írta:
Rolcsi85 írta:
hány lóra számítasz? illetve mekkora költségből? Haverom gondolkozik hogy tavasszal relatív "kispénzből" a 320i M52-jét kéne turbósítani....ő olyan 220környékére gondolt "kényelmesen"...viszont valami tesco gazdaságos megoldással kb 300e ft-ból....szerintem ez eléggé kevés dehát hátha van olcsó megoldás is Smile


Hat elso korben nekem is kb 220 LE lenne a cel. Szerintem 300 ezerbol nem fogja meguszni. Bar elkepzelhetonek tartom, hogy kihozhato ennyibol is mondjuk irhato elektronika nelkul ha valaki meg tudja maganak csinalni a mechanikus dolgokat. De ha abbol indulunk ki, hogy maga a VEMS volt kb 200 ezer akkor eleg konnyen ki lehet futni a 300 ezres koltsegvetesbol. Meg persze eleg sok aprosagot el lehet hagyni csak kerdes erdemes-e? Ahoz, hogy egy turbos konfig stabilan mukodjon nem art ha hozza van programozva a vezerles is. Ossze lehet adogatni a fontosabb teteleket: Turbo, Intercooler, Olajhuto, Leomlok, Lefujoszelep, Irhato elektronika, Szellessavu lambda, nagyobb injektorok, EGT stb. Es azert szamottevo koltseg a munkadij is mert nem keves munka van vele es azt puszira senki se fogja megcsinalni. Persze mondom el lehet hagyogatni dolgokat de az akkor a biztonsag rovasara fog menni.

Kacsint


hát számolgattunk tegnap 3an egy szerelővel karöltve hogy kb mit hogy merre...kell persze egy turbó...abba fogalmam sincs mi számít már jónak és mi az ami 1ft-t se ér, olajhűtőt talán lehet találni olcsón használtat (25tds vagy M3-t)...leömlőt venni kéne, lefújószelep az ha jól emléxem "nem kötelező"...ezt valahol hallottam aztán lehet nem túl nagy szaki mondta Very Happy injektor kell persze, EGT az mi? Vems az nem olcsó tudom, de talán anélkül is életképes lehetne a konfigja....majd ha vmikor bemegyünk lurdyba ott körbe érdeklődhet Smile


EGT a kipofogaz homerseklet szenzor. Nem art ha van mert ha elszegenyedik a keverek es tul magas hofokon eg el az uzemanyag (ez latszodik a kipufogogaz homersekletebol) akkor hamar gond lehet. (Elolvad a dugo a hajtokar stb). Igen az elektronikat ki lehet hagyni beszeltem olyannal aki a gyarival hasznalja. De ahoz, hogy jo kevereket tudj biztositani es ez altal megved a mocit a pl tul szegeny keverektol jo ha van valami irhato elektronika. A finomhangolasrol nem is beszelve. En nem vagyok szakerto a temaban. Anno mikor eldontottem, hogy belevagok elmondtam Speer-nek mik az igenyeim o elmondta ehez mi szukseges latvan a munkait nem ketelkedem a szaktudasaban. Igy az o altala javasolt dolgok kerulnek be az en automba. Ha mar tobb szazezres befektetesrol van szo nem akarok sporolgatni egy-egy tetelen nehogy kesobb a tobbszoroset kelljen kifizetnem a sporolas miatt. A gyari elektronikat is at lehet programozni ha irnak egy uj epromot csak nem tudom mik a korlatai meg a hatranyai. Es ha ebben a megoldasban gondolkodtok szerintem az atprogramozas is jelentos tetel lehet a 300 ezerbol. Es persze csak olyat engednek hozzanyulni aki mar letett valamit az asztalra mert hamar mechanikus karosodas lehet ha valaki elmokol valamit. Nem egyszeru dolog ez a turbositas de szerintem ha mar valaki ult ilyen autoban az tudja, hogy nem egyszeru elmeny sem amit nyujt.

Kacsint

Igen, de az EGT nem feltétlen szükséges, mert etanolal , a kipuff gáz hőmérséklet biztos hogy nem szalad fel 950-1000 fokra, jó mondjuk ha folyamatosan terheled órákon át, esetleg. de ugye mi utcára építettünk, nem versenyre. Az elektronikával teljesen egyet értek, VEMS nélkül nehezen lehet összehozni egy stabil jól müködő konfigot. Ráadásul ez megfizethető, mert ennél sokkal drágább vezérlők is vannak. Az anyagiakra visszatérve, ha nincs minimum 800ezer forintod, hozzá se fogj! , a turbósításhoz. 300ezert felejtsétek el, az anyagár nem jön ki belőle, még ha magadnak csinálod is. vems 200e, turbo kb50e-100e(és ez nem egy zsír új garett, mert az lehet 200e is) cooler csövezés 30e-50e, cooler 25e, olajhűtő 20e, lamda 20e, lefújó 15e, injektorok pl 730köbcm 4db 60e, leömlő+rendszer 150e (rozsdamentes, 2mm falvastagság, ha vékonyabb szétreped, csak szívni fogsz vele) nagyhűtő pl 324td 24e, AC pumpa 255l/h 15e, westgate 25e, szintertárcsa 30e (ajánlott), és még egyébb apróságok lcd, gyertyák, óracsoport, elektromos venti, beninnyomás szab., boostcontroller, jaa és nem árt egy nagyházas speer difi. Én nem akarom elvenni a tuningolás kedvet, csak ha rákaptok erre kell kb számítani, de az élményért mindent Kacsint


én elég zsidó vagyok ha pénzről van szó
sokmindent magamnak csinálok, gyártok és 7 számjegy-nél tartok
és csak az alkatrészeket látom szana-szét
szerintem 1-1.5 millio a vége... és itt keztődik a normális


https://www.facebook.com/pages/Taz-Garage/168025393387746?ref=hl    1062    2008.07.14. 19:44
Zsaat
2011.02.15. 23:56   






speer írta:
Nekem a legelső alapkonfigomnak csak az anyaggköltsége is 420-ezres volt,és akkor már volt egy piggyback elktronika a kocsiban,tehát már valamelyest állíthatóak voltak az alaptáblák.300 ezer ft-os turbósítás az egyenlő a moci halálával! Ez nem riogatás,csak tény! Szemcsis

Ez így van! Smile


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Zsaat
2011.02.15. 23:54   






Gep írta:
Rolcsi85 írta:
Gep írta:
Rolcsi85 írta:
hány lóra számítasz? illetve mekkora költségből? Haverom gondolkozik hogy tavasszal relatív "kispénzből" a 320i M52-jét kéne turbósítani....ő olyan 220környékére gondolt "kényelmesen"...viszont valami tesco gazdaságos megoldással kb 300e ft-ból....szerintem ez eléggé kevés dehát hátha van olcsó megoldás is Smile


Hat elso korben nekem is kb 220 LE lenne a cel. Szerintem 300 ezerbol nem fogja meguszni. Bar elkepzelhetonek tartom, hogy kihozhato ennyibol is mondjuk irhato elektronika nelkul ha valaki meg tudja maganak csinalni a mechanikus dolgokat. De ha abbol indulunk ki, hogy maga a VEMS volt kb 200 ezer akkor eleg konnyen ki lehet futni a 300 ezres koltsegvetesbol. Meg persze eleg sok aprosagot el lehet hagyni csak kerdes erdemes-e? Ahoz, hogy egy turbos konfig stabilan mukodjon nem art ha hozza van programozva a vezerles is. Ossze lehet adogatni a fontosabb teteleket: Turbo, Intercooler, Olajhuto, Leomlok, Lefujoszelep, Irhato elektronika, Szellessavu lambda, nagyobb injektorok, EGT stb. Es azert szamottevo koltseg a munkadij is mert nem keves munka van vele es azt puszira senki se fogja megcsinalni. Persze mondom el lehet hagyogatni dolgokat de az akkor a biztonsag rovasara fog menni.

Kacsint


hát számolgattunk tegnap 3an egy szerelővel karöltve hogy kb mit hogy merre...kell persze egy turbó...abba fogalmam sincs mi számít már jónak és mi az ami 1ft-t se ér, olajhűtőt talán lehet találni olcsón használtat (25tds vagy M3-t)...leömlőt venni kéne, lefújószelep az ha jól emléxem "nem kötelező"...ezt valahol hallottam aztán lehet nem túl nagy szaki mondta Very Happy injektor kell persze, EGT az mi? Vems az nem olcsó tudom, de talán anélkül is életképes lehetne a konfigja....majd ha vmikor bemegyünk lurdyba ott körbe érdeklődhet Smile


EGT a kipofogaz homerseklet szenzor. Nem art ha van mert ha elszegenyedik a keverek es tul magas hofokon eg el az uzemanyag (ez latszodik a kipufogogaz homersekletebol) akkor hamar gond lehet. (Elolvad a dugo a hajtokar stb). Igen az elektronikat ki lehet hagyni beszeltem olyannal aki a gyarival hasznalja. De ahoz, hogy jo kevereket tudj biztositani es ez altal megved a mocit a pl tul szegeny keverektol jo ha van valami irhato elektronika. A finomhangolasrol nem is beszelve. En nem vagyok szakerto a temaban. Anno mikor eldontottem, hogy belevagok elmondtam Speer-nek mik az igenyeim o elmondta ehez mi szukseges latvan a munkait nem ketelkedem a szaktudasaban. Igy az o altala javasolt dolgok kerulnek be az en automba. Ha mar tobb szazezres befektetesrol van szo nem akarok sporolgatni egy-egy tetelen nehogy kesobb a tobbszoroset kelljen kifizetnem a sporolas miatt. A gyari elektronikat is at lehet programozni ha irnak egy uj epromot csak nem tudom mik a korlatai meg a hatranyai. Es ha ebben a megoldasban gondolkodtok szerintem az atprogramozas is jelentos tetel lehet a 300 ezerbol. Es persze csak olyat engednek hozzanyulni aki mar letett valamit az asztalra mert hamar mechanikus karosodas lehet ha valaki elmokol valamit. Nem egyszeru dolog ez a turbositas de szerintem ha mar valaki ult ilyen autoban az tudja, hogy nem egyszeru elmeny sem amit nyujt.

Kacsint

Igen, de az EGT nem feltétlen szükséges, mert etanolal , a kipuff gáz hőmérséklet biztos hogy nem szalad fel 950-1000 fokra, jó mondjuk ha folyamatosan terheled órákon át, esetleg. de ugye mi utcára építettünk, nem versenyre. Az elektronikával teljesen egyet értek, VEMS nélkül nehezen lehet összehozni egy stabil jól müködő konfigot. Ráadásul ez megfizethető, mert ennél sokkal drágább vezérlők is vannak. Az anyagiakra visszatérve, ha nincs minimum 800ezer forintod, hozzá se fogj! , a turbósításhoz. 300ezert felejtsétek el, az anyagár nem jön ki belőle, még ha magadnak csinálod is. vems 200e, turbo kb50e-100e(és ez nem egy zsír új garett, mert az lehet 200e is) cooler csövezés 30e-50e, cooler 25e, olajhűtő 20e, lamda 20e, lefújó 15e, injektorok pl 730köbcm 4db 60e, leömlő+rendszer 150e (rozsdamentes, 2mm falvastagság, ha vékonyabb szétreped, csak szívni fogsz vele) nagyhűtő pl 324td 24e, AC pumpa 255l/h 15e, westgate 25e, szintertárcsa 30e (ajánlott), és még egyébb apróságok lcd, gyertyák, óracsoport, elektromos venti, beninnyomás szab., boostcontroller, jaa és nem árt egy nagyházas speer difi. Én nem akarom elvenni a tuningolás kedvet, csak ha rákaptok erre kell kb számítani, de az élményért mindent Kacsint


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
speer
2011.02.15. 15:09   






Nekem a legelső alapkonfigomnak csak az anyaggköltsége is 420-ezres volt,és akkor már volt egy piggyback elktronika a kocsiban,tehát már valamelyest állíthatóak voltak az alaptáblák.300 ezer ft-os turbósítás az egyenlő a moci halálával! Ez nem riogatás,csak tény! Szemcsis


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Gep
2011.02.15. 14:42   






Rolcsi85 írta:
Gep írta:
Rolcsi85 írta:
hány lóra számítasz? illetve mekkora költségből? Haverom gondolkozik hogy tavasszal relatív "kispénzből" a 320i M52-jét kéne turbósítani....ő olyan 220környékére gondolt "kényelmesen"...viszont valami tesco gazdaságos megoldással kb 300e ft-ból....szerintem ez eléggé kevés dehát hátha van olcsó megoldás is Smile


Hat elso korben nekem is kb 220 LE lenne a cel. Szerintem 300 ezerbol nem fogja meguszni. Bar elkepzelhetonek tartom, hogy kihozhato ennyibol is mondjuk irhato elektronika nelkul ha valaki meg tudja maganak csinalni a mechanikus dolgokat. De ha abbol indulunk ki, hogy maga a VEMS volt kb 200 ezer akkor eleg konnyen ki lehet futni a 300 ezres koltsegvetesbol. Meg persze eleg sok aprosagot el lehet hagyni csak kerdes erdemes-e? Ahoz, hogy egy turbos konfig stabilan mukodjon nem art ha hozza van programozva a vezerles is. Ossze lehet adogatni a fontosabb teteleket: Turbo, Intercooler, Olajhuto, Leomlok, Lefujoszelep, Irhato elektronika, Szellessavu lambda, nagyobb injektorok, EGT stb. Es azert szamottevo koltseg a munkadij is mert nem keves munka van vele es azt puszira senki se fogja megcsinalni. Persze mondom el lehet hagyogatni dolgokat de az akkor a biztonsag rovasara fog menni.

Kacsint


hát számolgattunk tegnap 3an egy szerelővel karöltve hogy kb mit hogy merre...kell persze egy turbó...abba fogalmam sincs mi számít már jónak és mi az ami 1ft-t se ér, olajhűtőt talán lehet találni olcsón használtat (25tds vagy M3-t)...leömlőt venni kéne, lefújószelep az ha jól emléxem "nem kötelező"...ezt valahol hallottam aztán lehet nem túl nagy szaki mondta Very Happy injektor kell persze, EGT az mi? Vems az nem olcsó tudom, de talán anélkül is életképes lehetne a konfigja....majd ha vmikor bemegyünk lurdyba ott körbe érdeklődhet Smile


EGT a kipofogaz homerseklet szenzor. Nem art ha van mert ha elszegenyedik a keverek es tul magas hofokon eg el az uzemanyag (ez latszodik a kipufogogaz homersekletebol) akkor hamar gond lehet. (Elolvad a dugo a hajtokar stb). Igen az elektronikat ki lehet hagyni beszeltem olyannal aki a gyarival hasznalja. De ahoz, hogy jo kevereket tudj biztositani es ez altal megved a mocit a pl tul szegeny keverektol jo ha van valami irhato elektronika. A finomhangolasrol nem is beszelve. En nem vagyok szakerto a temaban. Anno mikor eldontottem, hogy belevagok elmondtam Speer-nek mik az igenyeim o elmondta ehez mi szukseges latvan a munkait nem ketelkedem a szaktudasaban. Igy az o altala javasolt dolgok kerulnek be az en automba. Ha mar tobb szazezres befektetesrol van szo nem akarok sporolgatni egy-egy tetelen nehogy kesobb a tobbszoroset kelljen kifizetnem a sporolas miatt. A gyari elektronikat is at lehet programozni ha irnak egy uj epromot csak nem tudom mik a korlatai meg a hatranyai. Es ha ebben a megoldasban gondolkodtok szerintem az atprogramozas is jelentos tetel lehet a 300 ezerbol. Es persze csak olyat engednek hozzanyulni aki mar letett valamit az asztalra mert hamar mechanikus karosodas lehet ha valaki elmokol valamit. Nem egyszeru dolog ez a turbositas de szerintem ha mar valaki ult ilyen autoban az tudja, hogy nem egyszeru elmeny sem amit nyujt.

Kacsint


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
Rolcsi85
2011.02.15. 14:23   






Gep írta:
Rolcsi85 írta:
hány lóra számítasz? illetve mekkora költségből? Haverom gondolkozik hogy tavasszal relatív "kispénzből" a 320i M52-jét kéne turbósítani....ő olyan 220környékére gondolt "kényelmesen"...viszont valami tesco gazdaságos megoldással kb 300e ft-ból....szerintem ez eléggé kevés dehát hátha van olcsó megoldás is Smile


Hat elso korben nekem is kb 220 LE lenne a cel. Szerintem 300 ezerbol nem fogja meguszni. Bar elkepzelhetonek tartom, hogy kihozhato ennyibol is mondjuk irhato elektronika nelkul ha valaki meg tudja maganak csinalni a mechanikus dolgokat. De ha abbol indulunk ki, hogy maga a VEMS volt kb 200 ezer akkor eleg konnyen ki lehet futni a 300 ezres koltsegvetesbol. Meg persze eleg sok aprosagot el lehet hagyni csak kerdes erdemes-e? Ahoz, hogy egy turbos konfig stabilan mukodjon nem art ha hozza van programozva a vezerles is. Ossze lehet adogatni a fontosabb teteleket: Turbo, Intercooler, Olajhuto, Leomlok, Lefujoszelep, Irhato elektronika, Szellessavu lambda, nagyobb injektorok, EGT stb. Es azert szamottevo koltseg a munkadij is mert nem keves munka van vele es azt puszira senki se fogja megcsinalni. Persze mondom el lehet hagyogatni dolgokat de az akkor a biztonsag rovasara fog menni.

Kacsint


hát számolgattunk tegnap 3an egy szerelővel karöltve hogy kb mit hogy merre...kell persze egy turbó...abba fogalmam sincs mi számít már jónak és mi az ami 1ft-t se ér, olajhűtőt talán lehet találni olcsón használtat (25tds vagy M3-t)...leömlőt venni kéne, lefújószelep az ha jól emléxem "nem kötelező"...ezt valahol hallottam aztán lehet nem túl nagy szaki mondta Very Happy injektor kell persze, EGT az mi? Vems az nem olcsó tudom, de talán anélkül is életképes lehetne a konfigja....majd ha vmikor bemegyünk lurdyba ott körbe érdeklődhet Smile


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Gep
2011.02.15. 14:11   






Rolcsi85 írta:
lezsi írta:
Rolcsi85 írta:
hány lóra számítasz? illetve mekkora költségből? Haverom gondolkozik hogy tavasszal relatív "kispénzből" a 320i M52-jét kéne turbósítani....ő olyan 220környékére gondolt "kényelmesen"...viszont valami tesco gazdaságos megoldással kb 300e ft-ból....szerintem ez eléggé kevés dehát hátha van olcsó megoldás is Smile


Van, ugy hivjak, hogy 328i.

Amugy, LCD ugyben en a fenti poziciot tudom ajanlani, ha E36-ban van ertelmes helye, akar napellenzo, vagy kornyeke.
Az is kiesik a latoterbol, de ha felfele sasolsz, akkor legalabb periferiasan latod kozben az utat, es feltunik egy feklampa. Smile


ha hiszed ha nem én is ugyanezt javasoltam neki Very Happy de ő "turbó hangot meg érzést" akar Smile


Hat biztos, hogy mas a ketto anno en is nagyon kemenyen elgondolkoztam ezen. De azt mondtam nagyobb mociert nem kezdek el mokolni foleg, hogy az enyem 4 hengeres. Akkor inkabb eladom es veszek egy nagyobb hathengerest. De szerettem volna megizlelni milyen az "igazi" tuning es ugy dontottem megprobalom kigazdalkodni a turbot. Meg azert a turboban szerintem nagyobbak a lehetosegek. Mert ha egyszer vegre felkerul a helyere mar eleve erosebb lesz mint egy 28-as. Es ha sikerul eszkozolni a motorban nehany mechanikus atalakitast akkor lehet meg huzni rajta jo ocskan. Persze a turbositas se penztarcakimelo mint ahogy egyik tuning sem az.

Kacsint


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
Gep
2011.02.15. 14:05   






lezsi írta:
Rolcsi85 írta:
hány lóra számítasz? illetve mekkora költségből? Haverom gondolkozik hogy tavasszal relatív "kispénzből" a 320i M52-jét kéne turbósítani....ő olyan 220környékére gondolt "kényelmesen"...viszont valami tesco gazdaságos megoldással kb 300e ft-ból....szerintem ez eléggé kevés dehát hátha van olcsó megoldás is Smile


Van, ugy hivjak, hogy 328i.

Amugy, LCD ugyben en a fenti poziciot tudom ajanlani, ha E36-ban van ertelmes helye, akar napellenzo, vagy kornyeke.
Az is kiesik a latoterbol, de ha felfele sasolsz, akkor legalabb periferiasan latod kozben az utat, es feltunik egy feklampa. Smile


Hat most nekem bekerult a kozepso szellozracs helyere igazabol szerintem nagyon jo helyen van mert nagyon "kozel" van az orracsoporthoz es konnyu szemmel tartani. Csak mondom ha verofnyes napsutes van akkor halvany. Lehet tul sotet plexilapot tettem ele es az se segit, hogy a plexi tukrozodik. De nagyjabol elegedett vagyok a muvelettel. Majd ha lesz ambiciom ujra kiszedem es megprobalok beszerezni egy kevesbe sotet plexilapot.

udv Kacsint


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
Gep
2011.02.15. 14:02   






Rolcsi85 írta:
hány lóra számítasz? illetve mekkora költségből? Haverom gondolkozik hogy tavasszal relatív "kispénzből" a 320i M52-jét kéne turbósítani....ő olyan 220környékére gondolt "kényelmesen"...viszont valami tesco gazdaságos megoldással kb 300e ft-ból....szerintem ez eléggé kevés dehát hátha van olcsó megoldás is Smile


Hat elso korben nekem is kb 220 LE lenne a cel. Szerintem 300 ezerbol nem fogja meguszni. Bar elkepzelhetonek tartom, hogy kihozhato ennyibol is mondjuk irhato elektronika nelkul ha valaki meg tudja maganak csinalni a mechanikus dolgokat. De ha abbol indulunk ki, hogy maga a VEMS volt kb 200 ezer akkor eleg konnyen ki lehet futni a 300 ezres koltsegvetesbol. Meg persze eleg sok aprosagot el lehet hagyni csak kerdes erdemes-e? Ahoz, hogy egy turbos konfig stabilan mukodjon nem art ha hozza van programozva a vezerles is. Ossze lehet adogatni a fontosabb teteleket: Turbo, Intercooler, Olajhuto, Leomlok, Lefujoszelep, Irhato elektronika, Szellessavu lambda, nagyobb injektorok, EGT stb. Es azert szamottevo koltseg a munkadij is mert nem keves munka van vele es azt puszira senki se fogja megcsinalni. Persze mondom el lehet hagyogatni dolgokat de az akkor a biztonsag rovasara fog menni.

Kacsint


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
Rolcsi85
2011.02.15. 14:00   






lezsi írta:
Rolcsi85 írta:
hány lóra számítasz? illetve mekkora költségből? Haverom gondolkozik hogy tavasszal relatív "kispénzből" a 320i M52-jét kéne turbósítani....ő olyan 220környékére gondolt "kényelmesen"...viszont valami tesco gazdaságos megoldással kb 300e ft-ból....szerintem ez eléggé kevés dehát hátha van olcsó megoldás is Smile


Van, ugy hivjak, hogy 328i.

Amugy, LCD ugyben en a fenti poziciot tudom ajanlani, ha E36-ban van ertelmes helye, akar napellenzo, vagy kornyeke.
Az is kiesik a latoterbol, de ha felfele sasolsz, akkor legalabb periferiasan latod kozben az utat, es feltunik egy feklampa. Smile


ha hiszed ha nem én is ugyanezt javasoltam neki Very Happy de ő "turbó hangot meg érzést" akar Smile


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
lezsi
2011.02.15. 13:46   






Rolcsi85 írta:
hány lóra számítasz? illetve mekkora költségből? Haverom gondolkozik hogy tavasszal relatív "kispénzből" a 320i M52-jét kéne turbósítani....ő olyan 220környékére gondolt "kényelmesen"...viszont valami tesco gazdaságos megoldással kb 300e ft-ból....szerintem ez eléggé kevés dehát hátha van olcsó megoldás is Smile


Van, ugy hivjak, hogy 328i.

Amugy, LCD ugyben en a fenti poziciot tudom ajanlani, ha E36-ban van ertelmes helye, akar napellenzo, vagy kornyeke.
Az is kiesik a latoterbol, de ha felfele sasolsz, akkor legalabb periferiasan latod kozben az utat, es feltunik egy feklampa. Smile


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
Rolcsi85
2011.02.15. 13:32   






hány lóra számítasz? illetve mekkora költségből? Haverom gondolkozik hogy tavasszal relatív "kispénzből" a 320i M52-jét kéne turbósítani....ő olyan 220környékére gondolt "kényelmesen"...viszont valami tesco gazdaságos megoldással kb 300e ft-ból....szerintem ez eléggé kevés dehát hátha van olcsó megoldás is Smile


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Gep
2011.02.11. 16:31   






Zsaat írta:
Ebben igazad van, de a hamutartó helyén , nappali fénynél is jól látszik. (a zöld mégjobban)


En is gondolkodtam, hogy lerakom csak hat az also egy szabad hely majd fog kelleni a tervek alapjan. Oda kerulne a homerseklet allito konzol mert annak a helyere szerentek majd egy lcd monitort ha epitek carpc-t. Meg alul nem igazan van szem elott pedig jol johet ha mindig latszodnak az ertekek.

Surprised


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
Zsaat
2011.02.11. 16:23   






lezsi írta:
Gep írta:
lezsi írta:
Gep írta:
Na tegnap délután fúrtunk és faragtunk picit végül összeállt a VEMS LCD házikója is. Ejj de jó volt, hogy az egész szellőzőrácsban nem volt egy derékszög sem.

Alright

Persze nem bírtam ki még este 9-kor bekötöttem. Elégedett vagyok az eredménnyel bár szerintem este a fényereje erősebb a kelleténél nappal meg gyengébb.

Surprised


Jol mutat! Kacsint

Amugy a fenyerot tudod szabalyozni (lefele).
Ha nappali fenyben jol lathatot akarsz, akkor pedig felejtsd el az inverz kijelzosoket (kek, piros)! A zold hatteru normalis LCD, latszik tuzo napon is.


Hat ez mar keso banat Surprised Egyebkent azert lett a piros valasztva mert a szinvalasztekbol ez "harmonizal" leginkabb az E36 narancsaarga szinvel.


Igen, gondoltam.
Sajnos a szepseg es a funkcionalitas itt (is) uti egymast Surprised

Ebben igazad van, de a hamutartó helyén , nappali fénynél is jól látszik. (a zöld mégjobban)


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
lezsi
2011.02.11. 13:54   






Gep írta:
lezsi írta:
Gep írta:
Na tegnap délután fúrtunk és faragtunk picit végül összeállt a VEMS LCD házikója is. Ejj de jó volt, hogy az egész szellőzőrácsban nem volt egy derékszög sem.

Alright

Persze nem bírtam ki még este 9-kor bekötöttem. Elégedett vagyok az eredménnyel bár szerintem este a fényereje erősebb a kelleténél nappal meg gyengébb.

Surprised


Jol mutat! Kacsint

Amugy a fenyerot tudod szabalyozni (lefele).
Ha nappali fenyben jol lathatot akarsz, akkor pedig felejtsd el az inverz kijelzosoket (kek, piros)! A zold hatteru normalis LCD, latszik tuzo napon is.


Hat ez mar keso banat Surprised Egyebkent azert lett a piros valasztva mert a szinvalasztekbol ez "harmonizal" leginkabb az E36 narancsaarga szinvel.


Igen, gondoltam.
Sajnos a szepseg es a funkcionalitas itt (is) uti egymast Surprised


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
Zsaat
2011.02.10. 21:36   






Gep írta:
lezsi írta:
Gep írta:
Na tegnap délután fúrtunk és faragtunk picit végül összeállt a VEMS LCD házikója is. Ejj de jó volt, hogy az egész szellőzőrácsban nem volt egy derékszög sem.

Alright

Persze nem bírtam ki még este 9-kor bekötöttem. Elégedett vagyok az eredménnyel bár szerintem este a fényereje erősebb a kelleténél nappal meg gyengébb.

Surprised


Jol mutat! Kacsint

Amugy a fenyerot tudod szabalyozni (lefele).
Ha nappali fenyben jol lathatot akarsz, akkor pedig felejtsd el az inverz kijelzosoket (kek, piros)! A zold hatteru normalis LCD, latszik tuzo napon is.


Hat ez mar keso banat Surprised Egyebkent azert lett a piros valasztva mert a szinvalasztekbol ez "harmonizal" leginkabb az E36 narancsaarga szinvel.

Így van, nekem is a piros indukál.


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Gep
2011.02.10. 13:31   






lezsi írta:
Gep írta:
Na tegnap délután fúrtunk és faragtunk picit végül összeállt a VEMS LCD házikója is. Ejj de jó volt, hogy az egész szellőzőrácsban nem volt egy derékszög sem.

Alright

Persze nem bírtam ki még este 9-kor bekötöttem. Elégedett vagyok az eredménnyel bár szerintem este a fényereje erősebb a kelleténél nappal meg gyengébb.

Surprised


Jol mutat! Kacsint

Amugy a fenyerot tudod szabalyozni (lefele).
Ha nappali fenyben jol lathatot akarsz, akkor pedig felejtsd el az inverz kijelzosoket (kek, piros)! A zold hatteru normalis LCD, latszik tuzo napon is.


Hat ez mar keso banat Surprised Egyebkent azert lett a piros valasztva mert a szinvalasztekbol ez "harmonizal" leginkabb az E36 narancsaarga szinvel.


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
lezsi
2011.02.10. 13:26   






Gep írta:
Na tegnap délután fúrtunk és faragtunk picit végül összeállt a VEMS LCD házikója is. Ejj de jó volt, hogy az egész szellőzőrácsban nem volt egy derékszög sem.

Alright

Persze nem bírtam ki még este 9-kor bekötöttem. Elégedett vagyok az eredménnyel bár szerintem este a fényereje erősebb a kelleténél nappal meg gyengébb.

Surprised


Jol mutat! Kacsint

Amugy a fenyerot tudod szabalyozni (lefele).
Ha nappali fenyben jol lathatot akarsz, akkor pedig felejtsd el az inverz kijelzosoket (kek, piros)! A zold hatteru normalis LCD, latszik tuzo napon is.


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
Gep
2011.02.10. 10:41   






Na tegnap délután fúrtunk és faragtunk picit végül összeállt a VEMS LCD házikója is. Ejj de jó volt, hogy az egész szellőzőrácsban nem volt egy derékszög sem.

Alright





Persze nem bírtam ki még este 9-kor bekötöttem. Elégedett vagyok az eredménnyel bár szerintem este a fényereje erősebb a kelleténél nappal meg gyengébb.

Surprised


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  45 / 46 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 44, 45, 46  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére