POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
44 / 46 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 43, 44, 45, 46  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   XTREMEBOOST-Gep 318 is turbo

Gep
2011.02.17. 13:03   






Zsaat írta:
Ez tény! Hogy egy nagyobb moci nyomatekossabb es erősebb hp- ra, de a 200 hp igen alap, a mi esetünkbe, mi történne 1,5 baron? Persze nem gyari bélel Smile lehet itt regényeket irni meg erről a témáról, de ugy is mindenki a saját várát építi es védi. ;)

Van még mit a tejbe aprítani...
http://www.youtube.com/watch?v=1FBS3_UK11M&feature=youtube_gdata_player


Igy van ha mind ket moci turbositva van akkor egyertelmuen a 2.8-as jobb lesz mint az 1.8-as. De szerintem egy gondosan turbositott 1.8-as melle nem kell oda allitani egy seria 2.8-at. Mert ugye a turbositas kontra motorcsere eseteben errol beszelunk.

Jok ezek a videok en is szoktam nezegetni oket de nalam nem a teljesitmenyhajhaszas a cel (bar meg rakaphatok az izere). Egy ilyen auto mint ez is tok jo tok latvanyos de ezt nem kell a-bol b-re kozlekedesre hasznalni. Nem veletlen egyenesekben gyorsulasra hasznaljak. En nekem pedig nem erre kell az auto. Zsolti vitt az o autojaval szamomra mar az is a tul "brutal" kategoria. Aki ment vele mind azt mondja, hogy 4. alatt nagyon esznel kell lenned hogyan nyomod a gazt mert hamar baj lehet. Nem biztos, hogy en szeretnek ide eljutni az en autommal abbol elobb utobb nalam csak baj lenne. Ezert nem erzem ugy, hogy szuksegem lenne a 2.8-asbol kiszedheto tobb szaz LE tobblet teljesitmenyre.

Eloszor megtapasztalom milyen lesz az auto gyari moci belsovel aztan eldontom kell-e nekem az a 280LE.

Kacsint


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
Gep
2011.02.17. 12:55   






Addorjan írta:
Valamivel persze többe kerül a hathenger, de a többletköltség messze nem arányos a kinyerhető többlet teljesítménnyel.

De nem akarom elvenni a kedved - úgy látom nem is lehetne - , úgyhogy kitartás! Smile


Persze ertem en amit irsz es igaz is de olyan tobblet teljesitmenyrol beszelunk amire egyaltalan nem biztos, hogy nekem szuksegem van. Lasd elso korben nem is lesz kiszedve az a 280LE ha ki is lesz valamikor ugy gondolom eleg lesz. Nincs szuksegem 4-5 szaz LE autora amit mar nem is tudok uralni. Ez a mindennapokra keszul az meg nem igazan komfortos, hogy 4-5 fokozat alatt nem merek ralepni a gazpedalra mert elektronika meg kiporgesgatlo hijan lerepulok az utrol. Nem remego labbal akarok eljutni a-bol b-be hanem kenyelmesen. Ami nalam annyit takar, hogy ha kell akkor tud gyorsulni az auto egy esetleges elozesnel.

Azt is elhiszem, hogy a 2.8-as moci sokkal jobb teljesitmeny leadasban mint a 2.5-os. 2.8-asba csak E39-be ultem. De ha csak egy mai 1.4-1.6-os gyari turbos autora gondolok ami 160LE es ami valoban rosszabbul megy a fent emlitett autoknal akkor is benne ulve erezhetoen komfortosabb mikor egy atlagos sebessegnel ki kell "lonni" egy elozes miatt. Ha vissza gondolok a 2.5-re akkor annyi tortenik, hogy elkezd bogni a motor el kezd felporogni aztan meg is indul szepen. Egy mai turbos autonal egy minimalis keses utan betapadsz az ullesbe es erzed, hogy gyorsul. Ez az ami nekem tetszik es ez az amit a 2.5 vagy a 2.8 nem fog tudni megadni nekem meg akkor se ha erosebb a szoban forgo autoknal. Aztan arrol nem is beszelve, hogy az en motorom ha turbos lesz akkor kb 220LE lesz az mar jelentosen erosebb egy 2.8-asnal is es szerintem nyomatekba se fog alul maradni a 2.8-al szemben. Szoval szerintem egy motorcsere semmilyen szemponbtol nem lett volna egyenerteku a turbositassal. Persze arban sem de vegeredemenyben sem.

Nem ultem meg turbos M42-ben a nyomatekossagarol nem tudok nyilatkozni, foleg nem tudom relevansan osszehasonlitani egy 2.8-as mocival. Zsolti elmondasa alapjan elegedett leszek az eredmennyel ha arrol van szo hogy el kell indulni egy elozesnel. Ha majd egyszer elkeszul esetleg valaki 2.8-asa melle szivesen oda allok es megnezzuk, hogy mondjuk mi van ha 0-rol indulunk es gyorsitunk mi van ha mondjuk 70-80-rol kell elindulni stb es csak akkor fog kiderulni hogy nyomatekrugalmassagban melyik a jobb. Mert szerintem a hetkoznapi kozlekedesben ez az egyik legfontosabb parameter. Mert az en IS-em is megy ugy 0-rol mint a batyam E46 320D-je de amikor arrol van szo hogy elozesnel befekezunk kigyorsitunk igen csak alulmarad a 20D-hez kepest. Nehez ugy kozlekedni forgalmoban, hogy ugyeljek ra hogy 4500 ala ne essen a fordulat es mindig ereje tejeben legyen a moci.

Kacsint


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
Zsaat
2011.02.17. 11:52   






Ez tény! Hogy egy nagyobb moci nyomatekossabb es erősebb hp- ra, de a 200 hp igen alap, a mi esetünkbe, mi történne 1,5 baron? Persze nem gyari bélel Smile lehet itt regényeket irni meg erről a témáról, de ugy is mindenki a saját várát építi es védi. ;)

Van még mit a tejbe aprítani...
http://www.youtube.com/watch?v=1FBS3_UK11M&feature=youtube_gdata_player
Addorjan írta:
Gep írta:
Rolcsi85 írta:
Addorjan írta:
Kifejteném a véleményem, remélem nem sértek meg vele senkit.
Egy szériában kapható teljesítményű motor árának kétszeresét szerintem irracionális rákölteni valamire- 3.2M3 vs 18is turbo. Tudom egyedi lesz a kocsi (vagy nem is annyira), turbós feeling, a motorépítés szeretete stb.
Az, hogy esetleg ad egy autót 200ig az M3-nak a 18is turbo az szerintem tök mellékes. Sosem lesz olyan megbízható semmilyen kisipari építés (készüljön az bárhol), mint egy gyári. Gondolom erről nem kell meggyőzni senkit.

Alig került többe egy 2.5-2.8-ból indulni, és a teljesítmény is arányosan nő vele. 350-400 lóval már azért lehet meglepetést okozni, megbízható is, és a gyári hajtás is elég ehhez a teljesítményhez (utcán).

Versenyezni pl nagyon jó egy 4henger turbo a kisebb súly és a kategória miatt.

Hogy az autógyárak a "downsizing" trendet követik az nem azért van, mert olyan kurvajó lenne, hanem mert muszáj nekik csökkenteni a környezeti terhelést - ez sokkal bonyolultabb téma, erről is tele lehetne írni egy oldalt.


na ezzel a hozzáállással tökéletesen 1et értek Kacsint aki építeni kezd annak szerintem mind1 kéne hogy legyen hogy 1,8IS mocit vesz vagy 2,8ast, alig van árban különbség és ha 400lovat akar a 2.8ból az elég biztonságosan/tartósan kijön....persze Gép esete más mert neki ez a már meglévő autója, megértem őt is, és nem lehet összehasonlítani az ő esetét a "vettem egy E30at és beletolok egy M52-t" féle emberekkel.....én S50B32 b@zi vagyok mert megőrülök a hangjáért Very Happy ettől függetlenül kíváncsi leszek majd az 1.8IS-ének a végeredményére Smile


Igy van ez az auto nem egy tuning projekt kedveert lett megveve. Motorcsere nem volt benne igy tok felesleges azon gondolkodni mennyivel daragabb egy IS motornal egy 2.5-os. Meg halkan megjegyzem egy 6 hangeres turbositasa azert valamivel dragabb is mint egy 4 hengeresee. Ez az elso BMW-m mig golf-al meg fordal jartam foglamam se volt, hogy auto es auto kozott ekkora kulonbseg lehet ebbe szerettem bele ez volt adott igy ez volt a kiindulasi alap. En megertem aki bolondul az M3-akert mert nekem is nagyon tetszenek es egyaltalan nem arrol szol ez a projekt, hogy a vegeredmenyt en M3-akkal szeretnem osszehasonlitani. Jo dolog ha valaminek szep dogos hangja van de engem annyira nem aljz fel mint pl: Rolcsit. 6 hengernek eleve szebb hangja van mint a 4-nek de ha most allnek dontes elott, hogy 1.8IS vagy 2.0 6 hanger most is az IS mellett dontenek. Ha mar motorokrol van szo szivesen kiprobalnek egy S42B20-at.

Kacsint


Valamivel persze többe kerül a hathenger, de a többletköltség messze nem arányos a kinyerhető többlet teljesítménnyel.

De nem akarom elvenni a kedved - úgy látom nem is lehetne - , úgyhogy kitartás! Smile
Surprised


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Rolcsi85
2011.02.17. 11:50   






Gep írta:
Rolcsi85 írta:
Addorjan írta:
Kifejteném a véleményem, remélem nem sértek meg vele senkit.
Egy szériában kapható teljesítményű motor árának kétszeresét szerintem irracionális rákölteni valamire- 3.2M3 vs 18is turbo. Tudom egyedi lesz a kocsi (vagy nem is annyira), turbós feeling, a motorépítés szeretete stb.
Az, hogy esetleg ad egy autót 200ig az M3-nak a 18is turbo az szerintem tök mellékes. Sosem lesz olyan megbízható semmilyen kisipari építés (készüljön az bárhol), mint egy gyári. Gondolom erről nem kell meggyőzni senkit.

Alig került többe egy 2.5-2.8-ból indulni, és a teljesítmény is arányosan nő vele. 350-400 lóval már azért lehet meglepetést okozni, megbízható is, és a gyári hajtás is elég ehhez a teljesítményhez (utcán).

Versenyezni pl nagyon jó egy 4henger turbo a kisebb súly és a kategória miatt.

Hogy az autógyárak a "downsizing" trendet követik az nem azért van, mert olyan kurvajó lenne, hanem mert muszáj nekik csökkenteni a környezeti terhelést - ez sokkal bonyolultabb téma, erről is tele lehetne írni egy oldalt.


na ezzel a hozzáállással tökéletesen 1et értek Kacsint aki építeni kezd annak szerintem mind1 kéne hogy legyen hogy 1,8IS mocit vesz vagy 2,8ast, alig van árban különbség és ha 400lovat akar a 2.8ból az elég biztonságosan/tartósan kijön....persze Gép esete más mert neki ez a már meglévő autója, megértem őt is, és nem lehet összehasonlítani az ő esetét a "vettem egy E30at és beletolok egy M52-t" féle emberekkel.....én S50B32 b@zi vagyok mert megőrülök a hangjáért Very Happy ettől függetlenül kíváncsi leszek majd az 1.8IS-ének a végeredményére Smile


Igy van ez az auto nem egy tuning projekt kedveert lett megveve. Motorcsere nem volt benne igy tok felesleges azon gondolkodni mennyivel daragabb egy IS motornal egy 2.5-os. Meg halkan megjegyzem egy 6 hangeres turbositasa azert valamivel dragabb is mint egy 4 hengeresee. Ez az elso BMW-m mig golf-al meg fordal jartam foglamam se volt, hogy auto es auto kozott ekkora kulonbseg lehet ebbe szerettem bele ez volt adott igy ez volt a kiindulasi alap. En megertem aki bolondul az M3-akert mert nekem is nagyon tetszenek es egyaltalan nem arrol szol ez a projekt, hogy a vegeredmenyt en M3-akkal szeretnem osszehasonlitani. Jo dolog ha valaminek szep dogos hangja van de engem annyira nem aljz fel mint pl: Rolcsit. 6 hengernek eleve szebb hangja van mint a 4-nek de ha most allnek dontes elott, hogy 1.8IS vagy 2.0 6 hanger most is az IS mellett dontenek. Ha mar motorokrol van szo szivesen kiprobalnek egy S42B20-at.

Kacsint


hajrá Kacsint remélem vadkertig elkészül és lejössz vele Kacsint


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Addorjan
2011.02.17. 11:39   






Gep írta:
Rolcsi85 írta:
Addorjan írta:
Kifejteném a véleményem, remélem nem sértek meg vele senkit.
Egy szériában kapható teljesítményű motor árának kétszeresét szerintem irracionális rákölteni valamire- 3.2M3 vs 18is turbo. Tudom egyedi lesz a kocsi (vagy nem is annyira), turbós feeling, a motorépítés szeretete stb.
Az, hogy esetleg ad egy autót 200ig az M3-nak a 18is turbo az szerintem tök mellékes. Sosem lesz olyan megbízható semmilyen kisipari építés (készüljön az bárhol), mint egy gyári. Gondolom erről nem kell meggyőzni senkit.

Alig került többe egy 2.5-2.8-ból indulni, és a teljesítmény is arányosan nő vele. 350-400 lóval már azért lehet meglepetést okozni, megbízható is, és a gyári hajtás is elég ehhez a teljesítményhez (utcán).

Versenyezni pl nagyon jó egy 4henger turbo a kisebb súly és a kategória miatt.

Hogy az autógyárak a "downsizing" trendet követik az nem azért van, mert olyan kurvajó lenne, hanem mert muszáj nekik csökkenteni a környezeti terhelést - ez sokkal bonyolultabb téma, erről is tele lehetne írni egy oldalt.


na ezzel a hozzáállással tökéletesen 1et értek Kacsint aki építeni kezd annak szerintem mind1 kéne hogy legyen hogy 1,8IS mocit vesz vagy 2,8ast, alig van árban különbség és ha 400lovat akar a 2.8ból az elég biztonságosan/tartósan kijön....persze Gép esete más mert neki ez a már meglévő autója, megértem őt is, és nem lehet összehasonlítani az ő esetét a "vettem egy E30at és beletolok egy M52-t" féle emberekkel.....én S50B32 b@zi vagyok mert megőrülök a hangjáért Very Happy ettől függetlenül kíváncsi leszek majd az 1.8IS-ének a végeredményére Smile


Igy van ez az auto nem egy tuning projekt kedveert lett megveve. Motorcsere nem volt benne igy tok felesleges azon gondolkodni mennyivel daragabb egy IS motornal egy 2.5-os. Meg halkan megjegyzem egy 6 hangeres turbositasa azert valamivel dragabb is mint egy 4 hengeresee. Ez az elso BMW-m mig golf-al meg fordal jartam foglamam se volt, hogy auto es auto kozott ekkora kulonbseg lehet ebbe szerettem bele ez volt adott igy ez volt a kiindulasi alap. En megertem aki bolondul az M3-akert mert nekem is nagyon tetszenek es egyaltalan nem arrol szol ez a projekt, hogy a vegeredmenyt en M3-akkal szeretnem osszehasonlitani. Jo dolog ha valaminek szep dogos hangja van de engem annyira nem aljz fel mint pl: Rolcsit. 6 hengernek eleve szebb hangja van mint a 4-nek de ha most allnek dontes elott, hogy 1.8IS vagy 2.0 6 hanger most is az IS mellett dontenek. Ha mar motorokrol van szo szivesen kiprobalnek egy S42B20-at.

Kacsint


Valamivel persze többe kerül a hathenger, de a többletköltség messze nem arányos a kinyerhető többlet teljesítménnyel.

De nem akarom elvenni a kedved - úgy látom nem is lehetne - , úgyhogy kitartás! Smile


   972    2005.10.10. 15:25
Addorjan
2011.02.17. 11:34   






Gep írta:
Addorjan írta:
Kifejteném a véleményem, remélem nem sértek meg vele senkit.
Egy szériában kapható teljesítményű motor árának kétszeresét szerintem irracionális rákölteni valamire- 3.2M3 vs 18is turbo. Tudom egyedi lesz a kocsi (vagy nem is annyira), turbós feeling, a motorépítés szeretete stb.
Az, hogy esetleg ad egy autót 200ig az M3-nak a 18is turbo az szerintem tök mellékes. Sosem lesz olyan megbízható semmilyen kisipari építés (készüljön az bárhol), mint egy gyári. Gondolom erről nem kell meggyőzni senkit.

Alig került többe egy 2.5-2.8-ból indulni, és a teljesítmény is arányosan nő vele. 350-400 lóval már azért lehet meglepetést okozni, megbízható is, és a gyári hajtás is elég ehhez a teljesítményhez (utcán).

Versenyezni pl nagyon jó egy 4henger turbo a kisebb súly és a kategória miatt.

Hogy az autógyárak a "downsizing" trendet követik az nem azért van, mert olyan kurvajó lenne, hanem mert muszáj nekik csökkenteni a környezeti terhelést - ez sokkal bonyolultabb téma, erről is tele lehetne írni egy oldalt.


Igazabol ha utcai autorol van szo es anyagi megfontolasbol nezzuk a dolgot akkor total felesleges barmilyen tuningba is bele kezdeni. Senki nem fogja egy turbositas koltsegeit kifiziteni egy vetelnel mint ahogy egy csinositott fejlesztett M3-asnal se terul meg a raforditott penz. Lehetnek akarmilyen jo minosegu dolgok rajta a piaci aratol irralisan tobbet hiaba kersz erte max korberohognek. Pl az en autom piaci ara 800e hiaba pakolom tele barmivel nem kerhetek mar 2 milliot erte. Vagy is kerhetek csak nem fizeti ki senki. Ugyan ez egy M3-nal ha mondjuk 3 milla a piaci aruk tok mindegy te mit raksz bele vagy ra 4 millat senki nem fog erte adni. Ezt vegiggondolva ha valaki anyagi szempontbol kozeliti meg a dolgot akkor annak igaza van, hogy nem erdemes belevagni. Ezzel egyet ertek.

Cm3-vel nem lehet vitatkozni idealis esetben nyilvan egy nagyobb cm3-bol nagyobb teljesitmeny is nyerheto ezzel nincs gond. De engem mikor a turbositas mellet dontottem pont a turbo motivalt. Ezt ugy ertem, hogy hiaba veszek egy 2.5-ost vagy egy 2.8-ast ami valoban 194LE es sokkal jobban is megy mint az enyem. Ugyan az a helyzet mint az enyemmel ha azt akarom hogy elojojjenek azok a lovak akkor szet kell porgetni (Igaz csak 2.5-ost vezettem de nem gyozott meg). Kozuton atlagos hasznalatban pedig nem az a megszokott dolog, hogy 5000-es fordulaton tartom az autot folyamatosan. Elmondtam a Zsoltinak is mikor az igenyeimrol volt szo, hogy en azt szeretnem ha alurol jol kitudna gyorsitani az auto. Magyarul olyasmi legyen mint a mostani turbos autok (akar a dieselek) Potyogok 2000-en elozni akarok ralepek a gazra es elindul. Hiaba van az automban 200Le ha az csak akkor jon elo amikor 5000-en jaratom. Az 1.8IS mar adott volt szerintem ebbol is kihozhato az amit en szeretnek. Nem lattam ertelmet hogy vegyek egy 2.8-ast es utana elkezdjek azon agyalni, hogy mit tudok azzal csinalni hogy alurol az is huzzon ugy ahogy en szeretnem. Mert ugye a mostani turbos autokon azert eleg jol erezni, hogy rugalmassagban messze jobbak mint a szivo tarsaik. Persze gondolkodhattam volna M3-asba is de arra is nagyon nagy lett volna a raforditas amit egybe nem birtam volna kifizetni es ahogy hallom azokkal is pont az a "problema" hogy eleg jol kell utni ahoz, hogy leadja azt a teljesitmenyt ami benne van.

Mint leirtam nalam nem az a cel, hogy m3-asokkal versenyezzek. A turbom se igy lett megvalasztva. Hanem egy olyan autot szeretnek ami kellemesen el tud indulni ha szeretnem. A mindennapi forgalomban. Nem gyorsulasra akarom hasznalni nem akarok minden egyes LE-ot kiszedni belole ami csak lehetseges. E36-om van es ezt szeretem ebbol nem lehet gyarilag turbost valasztani ha lehetne valoszinuleg igy dontottem volna. Mivel sok dolog adott volt ezt az utat valasztottam. Majd csak a vegen fogok tudni arrol nyilatkozni, hogy megerte-e. Mert ha az lesz a vegeredmeny, hogy uton utfelen szetesik akkor nyilvan bosszus leszek es azt mondom nem kellett volna. Ha viszont kapok egy olyan autot ami 50-60 ezret el tud menni gond nelkul es kiszolgalja azokat az igenyeimet amiket leirtam akkor elegedett leszek az az 50 ezer km nalam kb 2 ev asszem az pedig belefer ha 2 evente hozzanyulunk.

A szobanforgo M3-ast alazo 1.8IS meg csak azert volt pelda mert Rolcsi tobbnyire a teljesitmenyt hajhassza es szerettem volna ramutatni, hogy egy turbositassal igen sokat ki lehet hozni egy autobol. Persze ha M3 turbot rakuk ossze 1.8Is turboval akkor kb ott vagyunk ahonnan kiindultunk. En nem azt akarom mondani, hogy az 1.8IS motor barmilyen szempontbol is feler egy M3-as motorral csak ra akartam mutatni, hogy ha az a cel akkor az a raforditott 1-1.5 millio azert teljesitmenyben is meg tud mutatkozni. Nem kell nekem, hogy az autom 280-at menjen max egyszer kiprobalnam es annyi sot 200-al se szoktam kozlekedni csak nagyon ritkan. A mindennapi hasznalatban max 130-150. De boldog lesze ha vegul sikerul azt elerni, hogy mikor 70-rol gyorsulok 150-re akkor onkentelenul is elvigyorodjak a kormany mogott. Szoval ennyi a vegcel nalam. Aztan ha esetleg elertuk lehet lesznek uj celok de most ennyi.

Kacsint


A hozzászólásom igazából nem is neked szólt, lehet, hogy én is a 18is-t építgetném, mert szeretem magát a fejlesztgetést. Az IS amúgy egy rövid M50.
Inkább azoknak szólt, akik hezitálnak, vagy azt gondolják "milyen jó lenne egy turbo".

Amúgy a kellemes nyomatékos tulajdonság amit lerítál, szerintem pont a nagyköbcentis turbosoknál van meg, kis motornál kis teljesítmény-többlet mellett jelentkezik. És akkor megint visszakanyarodhatunk, hogy 1 millából 200 ló nem nagyon rentábilis.

Mondjuk a meglévő technika berhelése számomra nem lenne út. Én mellette elkezdeném asztalon építgetni a turbós technikát, aztán ha tényleg minden megvan, akkor építeném be.

25i vs 28i. ég és föld a két motor, a nagyobb löket borzalmasan közvetlenül jön át. Aki vezetett már mindkettőt az megerősít. Eleve a vanos és a nem vanosos M50 között is van egy érezhető különbség.


   972    2005.10.10. 15:25
Zsaat
2011.02.17. 11:20   






Arra kíváncsi is lehetsz, hogyha 200km/h-nál odalép, es belepréselödsz az ülésbe Smile a 240 ora akasztas sima ügy, es még megy tovabb is feltéve ha a gyari tiltas, fel van tolva 7200 rpm- re.
Rolcsi85 írta:
Addorjan írta:
Kifejteném a véleményem, remélem nem sértek meg vele senkit.
Egy szériában kapható teljesítményű motor árának kétszeresét szerintem irracionális rákölteni valamire- 3.2M3 vs 18is turbo. Tudom egyedi lesz a kocsi (vagy nem is annyira), turbós feeling, a motorépítés szeretete stb.
Az, hogy esetleg ad egy autót 200ig az M3-nak a 18is turbo az szerintem tök mellékes. Sosem lesz olyan megbízható semmilyen kisipari építés (készüljön az bárhol), mint egy gyári. Gondolom erről nem kell meggyőzni senkit.

Alig került többe egy 2.5-2.8-ból indulni, és a teljesítmény is arányosan nő vele. 350-400 lóval már azért lehet meglepetést okozni, megbízható is, és a gyári hajtás is elég ehhez a teljesítményhez (utcán).

Versenyezni pl nagyon jó egy 4henger turbo a kisebb súly és a kategória miatt.

Hogy az autógyárak a "downsizing" trendet követik az nem azért van, mert olyan kurvajó lenne, hanem mert muszáj nekik csökkenteni a környezeti terhelést - ez sokkal bonyolultabb téma, erről is tele lehetne írni egy oldalt.


na ezzel a hozzáállással tökéletesen 1et értek Kacsint aki építeni kezd annak szerintem mind1 kéne hogy legyen hogy 1,8IS mocit vesz vagy 2,8ast, alig van árban különbség és ha 400lovat akar a 2.8ból az elég biztonságosan/tartósan kijön....persze Gép esete más mert neki ez a már meglévő autója, megértem őt is, és nem lehet összehasonlítani az ő esetét a "vettem egy E30at és beletolok egy M52-t" féle emberekkel.....én S50B32 b@zi vagyok mert megőrülök a hangjáért Very Happy ettől függetlenül kíváncsi leszek majd az 1.8IS-ének a végeredményére Smile
Kacsint


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Gep
2011.02.17. 11:18   






Rolcsi85 írta:
Addorjan írta:
Kifejteném a véleményem, remélem nem sértek meg vele senkit.
Egy szériában kapható teljesítményű motor árának kétszeresét szerintem irracionális rákölteni valamire- 3.2M3 vs 18is turbo. Tudom egyedi lesz a kocsi (vagy nem is annyira), turbós feeling, a motorépítés szeretete stb.
Az, hogy esetleg ad egy autót 200ig az M3-nak a 18is turbo az szerintem tök mellékes. Sosem lesz olyan megbízható semmilyen kisipari építés (készüljön az bárhol), mint egy gyári. Gondolom erről nem kell meggyőzni senkit.

Alig került többe egy 2.5-2.8-ból indulni, és a teljesítmény is arányosan nő vele. 350-400 lóval már azért lehet meglepetést okozni, megbízható is, és a gyári hajtás is elég ehhez a teljesítményhez (utcán).

Versenyezni pl nagyon jó egy 4henger turbo a kisebb súly és a kategória miatt.

Hogy az autógyárak a "downsizing" trendet követik az nem azért van, mert olyan kurvajó lenne, hanem mert muszáj nekik csökkenteni a környezeti terhelést - ez sokkal bonyolultabb téma, erről is tele lehetne írni egy oldalt.


na ezzel a hozzáállással tökéletesen 1et értek Kacsint aki építeni kezd annak szerintem mind1 kéne hogy legyen hogy 1,8IS mocit vesz vagy 2,8ast, alig van árban különbség és ha 400lovat akar a 2.8ból az elég biztonságosan/tartósan kijön....persze Gép esete más mert neki ez a már meglévő autója, megértem őt is, és nem lehet összehasonlítani az ő esetét a "vettem egy E30at és beletolok egy M52-t" féle emberekkel.....én S50B32 b@zi vagyok mert megőrülök a hangjáért Very Happy ettől függetlenül kíváncsi leszek majd az 1.8IS-ének a végeredményére Smile


Igy van ez az auto nem egy tuning projekt kedveert lett megveve. Motorcsere nem volt benne igy tok felesleges azon gondolkodni mennyivel daragabb egy IS motornal egy 2.5-os. Meg halkan megjegyzem egy 6 hangeres turbositasa azert valamivel dragabb is mint egy 4 hengeresee. Ez az elso BMW-m mig golf-al meg fordal jartam foglamam se volt, hogy auto es auto kozott ekkora kulonbseg lehet ebbe szerettem bele ez volt adott igy ez volt a kiindulasi alap. En megertem aki bolondul az M3-akert mert nekem is nagyon tetszenek es egyaltalan nem arrol szol ez a projekt, hogy a vegeredmenyt en M3-akkal szeretnem osszehasonlitani. Jo dolog ha valaminek szep dogos hangja van de engem annyira nem aljz fel mint pl: Rolcsit. 6 hengernek eleve szebb hangja van mint a 4-nek de ha most allnek dontes elott, hogy 1.8IS vagy 2.0 6 hanger most is az IS mellett dontenek. Ha mar motorokrol van szo szivesen kiprobalnek egy S42B20-at.

Kacsint


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
Rolcsi85
2011.02.17. 11:05   






Addorjan írta:
Kifejteném a véleményem, remélem nem sértek meg vele senkit.
Egy szériában kapható teljesítményű motor árának kétszeresét szerintem irracionális rákölteni valamire- 3.2M3 vs 18is turbo. Tudom egyedi lesz a kocsi (vagy nem is annyira), turbós feeling, a motorépítés szeretete stb.
Az, hogy esetleg ad egy autót 200ig az M3-nak a 18is turbo az szerintem tök mellékes. Sosem lesz olyan megbízható semmilyen kisipari építés (készüljön az bárhol), mint egy gyári. Gondolom erről nem kell meggyőzni senkit.

Alig került többe egy 2.5-2.8-ból indulni, és a teljesítmény is arányosan nő vele. 350-400 lóval már azért lehet meglepetést okozni, megbízható is, és a gyári hajtás is elég ehhez a teljesítményhez (utcán).

Versenyezni pl nagyon jó egy 4henger turbo a kisebb súly és a kategória miatt.

Hogy az autógyárak a "downsizing" trendet követik az nem azért van, mert olyan kurvajó lenne, hanem mert muszáj nekik csökkenteni a környezeti terhelést - ez sokkal bonyolultabb téma, erről is tele lehetne írni egy oldalt.


na ezzel a hozzáállással tökéletesen 1et értek Kacsint aki építeni kezd annak szerintem mind1 kéne hogy legyen hogy 1,8IS mocit vesz vagy 2,8ast, alig van árban különbség és ha 400lovat akar a 2.8ból az elég biztonságosan/tartósan kijön....persze Gép esete más mert neki ez a már meglévő autója, megértem őt is, és nem lehet összehasonlítani az ő esetét a "vettem egy E30at és beletolok egy M52-t" féle emberekkel.....én S50B32 b@zi vagyok mert megőrülök a hangjáért Very Happy ettől függetlenül kíváncsi leszek majd az 1.8IS-ének a végeredményére Smile


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Gep
2011.02.17. 10:52   






Addorjan írta:
Kifejteném a véleményem, remélem nem sértek meg vele senkit.
Egy szériában kapható teljesítményű motor árának kétszeresét szerintem irracionális rákölteni valamire- 3.2M3 vs 18is turbo. Tudom egyedi lesz a kocsi (vagy nem is annyira), turbós feeling, a motorépítés szeretete stb.
Az, hogy esetleg ad egy autót 200ig az M3-nak a 18is turbo az szerintem tök mellékes. Sosem lesz olyan megbízható semmilyen kisipari építés (készüljön az bárhol), mint egy gyári. Gondolom erről nem kell meggyőzni senkit.

Alig került többe egy 2.5-2.8-ból indulni, és a teljesítmény is arányosan nő vele. 350-400 lóval már azért lehet meglepetést okozni, megbízható is, és a gyári hajtás is elég ehhez a teljesítményhez (utcán).

Versenyezni pl nagyon jó egy 4henger turbo a kisebb súly és a kategória miatt.

Hogy az autógyárak a "downsizing" trendet követik az nem azért van, mert olyan kurvajó lenne, hanem mert muszáj nekik csökkenteni a környezeti terhelést - ez sokkal bonyolultabb téma, erről is tele lehetne írni egy oldalt.


Igazabol ha utcai autorol van szo es anyagi megfontolasbol nezzuk a dolgot akkor total felesleges barmilyen tuningba is bele kezdeni. Senki nem fogja egy turbositas koltsegeit kifiziteni egy vetelnel mint ahogy egy csinositott fejlesztett M3-asnal se terul meg a raforditott penz. Lehetnek akarmilyen jo minosegu dolgok rajta a piaci aratol irralisan tobbet hiaba kersz erte max korberohognek. Pl az en autom piaci ara 800e hiaba pakolom tele barmivel nem kerhetek mar 2 milliot erte. Vagy is kerhetek csak nem fizeti ki senki. Ugyan ez egy M3-nal ha mondjuk 3 milla a piaci aruk tok mindegy te mit raksz bele vagy ra 4 millat senki nem fog erte adni. Ezt vegiggondolva ha valaki anyagi szempontbol kozeliti meg a dolgot akkor annak igaza van, hogy nem erdemes belevagni. Ezzel egyet ertek.

Cm3-vel nem lehet vitatkozni idealis esetben nyilvan egy nagyobb cm3-bol nagyobb teljesitmeny is nyerheto ezzel nincs gond. De engem mikor a turbositas mellet dontottem pont a turbo motivalt. Ezt ugy ertem, hogy hiaba veszek egy 2.5-ost vagy egy 2.8-ast ami valoban 194LE es sokkal jobban is megy mint az enyem. Ugyan az a helyzet mint az enyemmel ha azt akarom hogy elojojjenek azok a lovak akkor szet kell porgetni (Igaz csak 2.5-ost vezettem de nem gyozott meg). Kozuton atlagos hasznalatban pedig nem az a megszokott dolog, hogy 5000-es fordulaton tartom az autot folyamatosan. Elmondtam a Zsoltinak is mikor az igenyeimrol volt szo, hogy en azt szeretnem ha alurol jol kitudna gyorsitani az auto. Magyarul olyasmi legyen mint a mostani turbos autok (akar a dieselek) Potyogok 2000-en elozni akarok ralepek a gazra es elindul. Hiaba van az automban 200Le ha az csak akkor jon elo amikor 5000-en jaratom. Az 1.8IS mar adott volt szerintem ebbol is kihozhato az amit en szeretnek. Nem lattam ertelmet hogy vegyek egy 2.8-ast es utana elkezdjek azon agyalni, hogy mit tudok azzal csinalni hogy alurol az is huzzon ugy ahogy en szeretnem. Mert ugye a mostani turbos autokon azert eleg jol erezni, hogy rugalmassagban messze jobbak mint a szivo tarsaik. Persze gondolkodhattam volna M3-asba is de arra is nagyon nagy lett volna a raforditas amit egybe nem birtam volna kifizetni es ahogy hallom azokkal is pont az a "problema" hogy eleg jol kell utni ahoz, hogy leadja azt a teljesitmenyt ami benne van.

Mint leirtam nalam nem az a cel, hogy m3-asokkal versenyezzek. A turbom se igy lett megvalasztva. Hanem egy olyan autot szeretnek ami kellemesen el tud indulni ha szeretnem. A mindennapi forgalomban. Nem gyorsulasra akarom hasznalni nem akarok minden egyes LE-ot kiszedni belole ami csak lehetseges. E36-om van es ezt szeretem ebbol nem lehet gyarilag turbost valasztani ha lehetne valoszinuleg igy dontottem volna. Mivel sok dolog adott volt ezt az utat valasztottam. Majd csak a vegen fogok tudni arrol nyilatkozni, hogy megerte-e. Mert ha az lesz a vegeredmeny, hogy uton utfelen szetesik akkor nyilvan bosszus leszek es azt mondom nem kellett volna. Ha viszont kapok egy olyan autot ami 50-60 ezret el tud menni gond nelkul es kiszolgalja azokat az igenyeimet amiket leirtam akkor elegedett leszek az az 50 ezer km nalam kb 2 ev asszem az pedig belefer ha 2 evente hozzanyulunk.

A szobanforgo M3-ast alazo 1.8IS meg csak azert volt pelda mert Rolcsi tobbnyire a teljesitmenyt hajhassza es szerettem volna ramutatni, hogy egy turbositassal igen sokat ki lehet hozni egy autobol. Persze ha M3 turbot rakuk ossze 1.8Is turboval akkor kb ott vagyunk ahonnan kiindultunk. En nem azt akarom mondani, hogy az 1.8IS motor barmilyen szempontbol is feler egy M3-as motorral csak ra akartam mutatni, hogy ha az a cel akkor az a raforditott 1-1.5 millio azert teljesitmenyben is meg tud mutatkozni. Nem kell nekem, hogy az autom 280-at menjen max egyszer kiprobalnam es annyi sot 200-al se szoktam kozlekedni csak nagyon ritkan. A mindennapi hasznalatban max 130-150. De boldog lesze ha vegul sikerul azt elerni, hogy mikor 70-rol gyorsulok 150-re akkor onkentelenul is elvigyorodjak a kormany mogott. Szoval ennyi a vegcel nalam. Aztan ha esetleg elertuk lehet lesznek uj celok de most ennyi.

Kacsint


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
Zsaat
2011.02.17. 10:38   






Nem sértődik itt meg senki, mindenkinek lehet saját véleménye. Ebben teljesen igazad van, egy gyari motor többet kibír, de ha most megnézed az IS-t (en csak az m42ről beszélek) meg mindig egy speckóbb motor mint egy sima 1.8, es gyari felállásban, tuningmentesen, general nélkül, igen sok kilométert elmegy, úgy mint egy M es moci. Az en m42 245ezer km van, ebből 15ezer mar 0.8 baron szaladt, gyari bélel, etanolal, nem kímélve, es gond nélkül szalad (egyenlőre) soha meg nem bontott motorral es vezerlessel.
http://www.youtube.com/watch?v=hWD2wQv_06Q&feature=youtube_gdata_player

Addorjan írta:
Kifejteném a véleményem, remélem nem sértek meg vele senkit.
Egy szériában kapható teljesítményű motor árának kétszeresét szerintem irracionális rákölteni valamire- 3.2M3 vs 18is turbo. Tudom egyedi lesz a kocsi (vagy nem is annyira), turbós feeling, a motorépítés szeretete stb.
Az, hogy esetleg ad egy autót 200ig az M3-nak a 18is turbo az szerintem tök mellékes. Sosem lesz olyan megbízható semmilyen kisipari építés (készüljön az bárhol), mint egy gyári. Gondolom erről nem kell meggyőzni senkit.

Alig került többe egy 2.5-2.8-ból indulni, és a teljesítmény is arányosan nő vele. 350-400 lóval már azért lehet meglepetést okozni, megbízható is, és a gyári hajtás is elég ehhez a teljesítményhez (utcán).

Versenyezni pl nagyon jó egy 4henger turbo a kisebb súly és a kategória miatt.

Hogy az autógyárak a "downsizing" trendet követik az nem azért van, mert olyan kurvajó lenne, hanem mert muszáj nekik csökkenteni a környezeti terhelést - ez sokkal bonyolultabb téma, erről is tele lehetne írni egy oldalt.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.02.17. 10:55 (1).

Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Addorjan
2011.02.17. 10:09   






Kifejteném a véleményem, remélem nem sértek meg vele senkit.
Egy szériában kapható teljesítményű motor árának kétszeresét szerintem irracionális rákölteni valamire- 3.2M3 vs 18is turbo. Tudom egyedi lesz a kocsi (vagy nem is annyira), turbós feeling, a motorépítés szeretete stb.
Az, hogy esetleg ad egy autót 200ig az M3-nak a 18is turbo az szerintem tök mellékes. Sosem lesz olyan megbízható semmilyen kisipari építés (készüljön az bárhol), mint egy gyári. Gondolom erről nem kell meggyőzni senkit.

Alig került többe egy 2.5-2.8-ból indulni, és a teljesítmény is arányosan nő vele. 350-400 lóval már azért lehet meglepetést okozni, megbízható is, és a gyári hajtás is elég ehhez a teljesítményhez (utcán).

Versenyezni pl nagyon jó egy 4henger turbo a kisebb súly és a kategória miatt.

Hogy az autógyárak a "downsizing" trendet követik az nem azért van, mert olyan kurvajó lenne, hanem mert muszáj nekik csökkenteni a környezeti terhelést - ez sokkal bonyolultabb téma, erről is tele lehetne írni egy oldalt.


   972    2005.10.10. 15:25
Zsaat
2011.02.16. 23:10   






Rolcsi85 írta:
Gep írta:
Rolcsi85 írta:
hát ez így már tényleg kőkemény fanatizmus Very Happy 1,3millát adni egy 1,8IS turbósítására Shocked


Persze az! Bar nalam nem ez a vegcel de 1.8IS turbo siman lehet partikepes egy 3.2-es M3-al. Az auto tuning sosem a sporolasrol szol.

Kacsint


persze egy kocsi alapból viszi a pénzt, a tuning meg hatványozottan Very Happy de azért egy 3.2 M3at hosszú távon megverni szerintem elég nehéz....egy 400ason elhiszem hogy partyképes lehet....de mondjuk ha a verseny célja hogy ki éri el előbb a 280at akkor kétlem Very Happy azért a 3.2 úgy van belőve hogy jól is gyorsuljon meg vége is szép nagy legyen Kacsint

OFF VÉGE Kacsint

Hali, nem akarlak okítani, de Speernek igaza van, a kisebb köbcentijű feltöltös motorok is tudnak meglepetést okozni, egy 3,2 szívónak, akár úgy , hogy 280nál , már igen csunyán lemearadt az m3as. ha megnézed a mostani autókat már nem a nagy köbcenti indukál, ha nem kis köbcm turbócskával Kacsint és igen nagy teljesítménnyel.
itt egy link egy m42b18-ról , akár 500 ló is lehet egy 1,8-as, kovácsolt belsővel.
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=440096


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
speer
2011.02.16. 20:43   






Ragi-319 írta:
speer írta:
Nem nagy titok,M52TU B28(duplavanos)a még szívó korból megmaradt 6pillangóval,na és ugye a köret... Smile


ez a motor ugye már az alublokkos?A 6 pillangó az m3 rol való?plussz a turbó,az mekkora ?k27-es? Surprised Surprised Surprised

Menjünk át inkább "hozzám",nem akarom Balázs topicját fertőzni az én szarjaimmal....Próbáld oda átmásolni,válaszolok. Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Ragi-319
2011.02.16. 20:37   






speer írta:
Nem nagy titok,M52TU B28(duplavanos)a még szívó korból megmaradt 6pillangóval,na és ugye a köret... Smile



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.02.16. 20:46 (1).

Nicht ein grosses Abkommen zu Party zu gehen, aber hat die Macht nach Hause zu gehen:)

Zala megye,Rédicsi határ    377    2008.03.27. 08:54
speer
2011.02.16. 20:35   






Nem nagy titok,M52TU B28(duplavanos)a még szívó korból megmaradt 6pillangóval,na és ugye a köret... Smile


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Ragi-319
2011.02.16. 20:24   






speer írta:
Ragi-319 írta:
speer írta:
Ragi-319 írta:
Rolcsi85 írta:
speer írta:
Rolcsi85 írta:
de azért egy 3.2 M3at hosszú távon megverni szerintem elég nehéz....egy 400ason elhiszem hogy partyképes lehet....de mondjuk ha a verseny célja hogy ki éri el előbb a 280at akkor kétlem

Nem nehéz Very Happy ..és kételkedni is szabad,csak nincs sok értelme.Amiknek meg van töltve a pofája,azok nagyon csúnya meglepetéssel tudnak szolgálni.Rolcsi az a baj ,hogy nem ültél még olyan turbósba ami símán elpicsáz egy akármilyen M3-at,ezért nem is elvárható,hogy elképzeld milyen is egy olyan bicaj. Mivel nem hurkát töltünk,meglepően "kicsi" mocik borzasztó dolgokra lehetnek képesek. Szemcsis


nem vitatom hogy relatív kis mociból is kilehet hozni bődületes erőket, viszont ahogy Gép is mondta most nem az a célja hogy 1,3millás ráfordítással 4-500lovas mocija legyen, elég neki a 280lovas viszont tartós is legyen azért...


ebben osztom a véleményt énis.A tartósság is fontos szempont azé 1 pár száz ezres mutatványban. Kacsint Ami nem elhanyagolandó.

Az,hogy milyen motor mennyire lesz tartós,az attól függ,hogy mekkora plusz teljesítményt akarunk kinyerni belőle,és ennek érdekében milyen motorikus alkatrészeket vagyunk "hajlandóak" kicserélni.A tartósság az utcai autók átépítésénél elsőrendű szempont,viszont mivel ezek a mocik is átlagosan 1,5-2 × erősebbek saját eredeti motorerejükhöz képest,ezért nyílván nem képesek egy 500-ezer km-es futásteljesítményre....mondjuk ki azért,hogy 500.000km-es M3-sem sok szaladgál,és aki egy sportmotortól ilyet elvár az valszeg kamionos.. Very Happy Szemcsis
Very Happy

Ez jó volt KAMIONOS.Tényleg Zsolti baróul megy a verdád.Többször is néztem a videókat olyat lök ááá odabaszós.
Amugy milyen moci volt a Touringba annak idején ha szabad kérdeznem?

Köszi!Gyárilag 2.8 szívó vanos volt,a 2.8 most is stimm,csak hát a többi... Confused Kacsint


elárulod a többit vagy titok?Én azt hittem m3 mocid van a touringba?


Nicht ein grosses Abkommen zu Party zu gehen, aber hat die Macht nach Hause zu gehen:)

Zala megye,Rédicsi határ    377    2008.03.27. 08:54
speer
2011.02.16. 20:23   






Ragi-319 írta:
speer írta:
Ragi-319 írta:
Rolcsi85 írta:
speer írta:
Rolcsi85 írta:
de azért egy 3.2 M3at hosszú távon megverni szerintem elég nehéz....egy 400ason elhiszem hogy partyképes lehet....de mondjuk ha a verseny célja hogy ki éri el előbb a 280at akkor kétlem

Nem nehéz Very Happy ..és kételkedni is szabad,csak nincs sok értelme.Amiknek meg van töltve a pofája,azok nagyon csúnya meglepetéssel tudnak szolgálni.Rolcsi az a baj ,hogy nem ültél még olyan turbósba ami símán elpicsáz egy akármilyen M3-at,ezért nem is elvárható,hogy elképzeld milyen is egy olyan bicaj. Mivel nem hurkát töltünk,meglepően "kicsi" mocik borzasztó dolgokra lehetnek képesek. Szemcsis


nem vitatom hogy relatív kis mociból is kilehet hozni bődületes erőket, viszont ahogy Gép is mondta most nem az a célja hogy 1,3millás ráfordítással 4-500lovas mocija legyen, elég neki a 280lovas viszont tartós is legyen azért...


ebben osztom a véleményt énis.A tartósság is fontos szempont azé 1 pár száz ezres mutatványban. Kacsint Ami nem elhanyagolandó.

Az,hogy milyen motor mennyire lesz tartós,az attól függ,hogy mekkora plusz teljesítményt akarunk kinyerni belőle,és ennek érdekében milyen motorikus alkatrészeket vagyunk "hajlandóak" kicserélni.A tartósság az utcai autók átépítésénél elsőrendű szempont,viszont mivel ezek a mocik is átlagosan 1,5-2 × erősebbek saját eredeti motorerejükhöz képest,ezért nyílván nem képesek egy 500-ezer km-es futásteljesítményre....mondjuk ki azért,hogy 500.000km-es M3-sem sok szaladgál,és aki egy sportmotortól ilyet elvár az valszeg kamionos.. Very Happy Szemcsis
Very Happy

Ez jó volt KAMIONOS.Tényleg Zsolti baróul megy a verdád.Többször is néztem a videókat olyat lök ááá odabaszós.
Amugy milyen moci volt a Touringba annak idején ha szabad kérdeznem?

Köszi!Gyárilag 2.8 szívó vanos volt,a 2.8 most is stimm,csak hát a többi... Confused Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Ragi-319
2011.02.16. 20:09   






speer írta:
Ragi-319 írta:
Rolcsi85 írta:
speer írta:
Rolcsi85 írta:
de azért egy 3.2 M3at hosszú távon megverni szerintem elég nehéz....egy 400ason elhiszem hogy partyképes lehet....de mondjuk ha a verseny célja hogy ki éri el előbb a 280at akkor kétlem

Nem nehéz Very Happy ..és kételkedni is szabad,csak nincs sok értelme.Amiknek meg van töltve a pofája,azok nagyon csúnya meglepetéssel tudnak szolgálni.Rolcsi az a baj ,hogy nem ültél még olyan turbósba ami símán elpicsáz egy akármilyen M3-at,ezért nem is elvárható,hogy elképzeld milyen is egy olyan bicaj. Mivel nem hurkát töltünk,meglepően "kicsi" mocik borzasztó dolgokra lehetnek képesek. Szemcsis


nem vitatom hogy relatív kis mociból is kilehet hozni bődületes erőket, viszont ahogy Gép is mondta most nem az a célja hogy 1,3millás ráfordítással 4-500lovas mocija legyen, elég neki a 280lovas viszont tartós is legyen azért...


ebben osztom a véleményt énis.A tartósság is fontos szempont azé 1 pár száz ezres mutatványban. Kacsint Ami nem elhanyagolandó.

Az,hogy milyen motor mennyire lesz tartós,az attól függ,hogy mekkora plusz teljesítményt akarunk kinyerni belőle,és ennek érdekében milyen motorikus alkatrészeket vagyunk "hajlandóak" kicserélni.A tartósság az utcai autók átépítésénél elsőrendű szempont,viszont mivel ezek a mocik is átlagosan 1,5-2 × erősebbek saját eredeti motorerejükhöz képest,ezért nyílván nem képesek egy 500-ezer km-es futásteljesítményre....mondjuk ki azért,hogy 500.000km-es M3-sem sok szaladgál,és aki egy sportmotortól ilyet elvár az valszeg kamionos.. Very Happy Szemcsis
Very Happy

Ez jó volt KAMIONOS.Tényleg Zsolti baróul megy a verdád.Többször is néztem a videókat olyat lök ááá odabaszós.
Amugy milyen moci volt a Touringba annak idején ha szabad kérdeznem?


Nicht ein grosses Abkommen zu Party zu gehen, aber hat die Macht nach Hause zu gehen:)

Zala megye,Rédicsi határ    377    2008.03.27. 08:54
speer
2011.02.16. 20:06   






Ragi-319 írta:
Rolcsi85 írta:
speer írta:
Rolcsi85 írta:
de azért egy 3.2 M3at hosszú távon megverni szerintem elég nehéz....egy 400ason elhiszem hogy partyképes lehet....de mondjuk ha a verseny célja hogy ki éri el előbb a 280at akkor kétlem

Nem nehéz Very Happy ..és kételkedni is szabad,csak nincs sok értelme.Amiknek meg van töltve a pofája,azok nagyon csúnya meglepetéssel tudnak szolgálni.Rolcsi az a baj ,hogy nem ültél még olyan turbósba ami símán elpicsáz egy akármilyen M3-at,ezért nem is elvárható,hogy elképzeld milyen is egy olyan bicaj. Mivel nem hurkát töltünk,meglepően "kicsi" mocik borzasztó dolgokra lehetnek képesek. Szemcsis


nem vitatom hogy relatív kis mociból is kilehet hozni bődületes erőket, viszont ahogy Gép is mondta most nem az a célja hogy 1,3millás ráfordítással 4-500lovas mocija legyen, elég neki a 280lovas viszont tartós is legyen azért...


ebben osztom a véleményt énis.A tartósság is fontos szempont azé 1 pár száz ezres mutatványban. Kacsint Ami nem elhanyagolandó.

Az,hogy milyen motor mennyire lesz tartós,az attól függ,hogy mekkora plusz teljesítményt akarunk kinyerni belőle,és ennek érdekében milyen motorikus alkatrészeket vagyunk "hajlandóak" kicserélni.A tartósság az utcai autók átépítésénél elsőrendű szempont,viszont mivel ezek a mocik is átlagosan 1,5-2 × erősebbek saját eredeti motorerejükhöz képest,ezért nyílván nem képesek egy 500-ezer km-es futásteljesítményre....mondjuk ki azért,hogy 500.000km-es M3-sem sok szaladgál,és aki egy sportmotortól ilyet elvár az valszeg kamionos.. Very Happy Szemcsis


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Ragi-319
2011.02.16. 19:40   






Rolcsi85 írta:
speer írta:
Rolcsi85 írta:
de azért egy 3.2 M3at hosszú távon megverni szerintem elég nehéz....egy 400ason elhiszem hogy partyképes lehet....de mondjuk ha a verseny célja hogy ki éri el előbb a 280at akkor kétlem

Nem nehéz Very Happy ..és kételkedni is szabad,csak nincs sok értelme.Amiknek meg van töltve a pofája,azok nagyon csúnya meglepetéssel tudnak szolgálni.Rolcsi az a baj ,hogy nem ültél még olyan turbósba ami símán elpicsáz egy akármilyen M3-at,ezért nem is elvárható,hogy elképzeld milyen is egy olyan bicaj. Mivel nem hurkát töltünk,meglepően "kicsi" mocik borzasztó dolgokra lehetnek képesek. Szemcsis


nem vitatom hogy relatív kis mociból is kilehet hozni bődületes erőket, viszont ahogy Gép is mondta most nem az a célja hogy 1,3millás ráfordítással 4-500lovas mocija legyen, elég neki a 280lovas viszont tartós is legyen azért...


ebben osztom a véleményt énis.A tartósság is fontos szempont azé 1 pár száz ezres mutatványban. Kacsint Ami nem elhanyagolandó.


Nicht ein grosses Abkommen zu Party zu gehen, aber hat die Macht nach Hause zu gehen:)

Zala megye,Rédicsi határ    377    2008.03.27. 08:54
Rolcsi85
2011.02.16. 19:38   






speer írta:
Rolcsi85 írta:
de azért egy 3.2 M3at hosszú távon megverni szerintem elég nehéz....egy 400ason elhiszem hogy partyképes lehet....de mondjuk ha a verseny célja hogy ki éri el előbb a 280at akkor kétlem

Nem nehéz Very Happy ..és kételkedni is szabad,csak nincs sok értelme.Amiknek meg van töltve a pofája,azok nagyon csúnya meglepetéssel tudnak szolgálni.Rolcsi az a baj ,hogy nem ültél még olyan turbósba ami símán elpicsáz egy akármilyen M3-at,ezért nem is elvárható,hogy elképzeld milyen is egy olyan bicaj. Mivel nem hurkát töltünk,meglepően "kicsi" mocik borzasztó dolgokra lehetnek képesek. Szemcsis


nem vitatom hogy relatív kis mociból is kilehet hozni bődületes erőket, viszont ahogy Gép is mondta most nem az a célja hogy 1,3millás ráfordítással 4-500lovas mocija legyen, elég neki a 280lovas viszont tartós is legyen azért...


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Ragi-319
2011.02.16. 19:18   






speer írta:
Rolcsi85 írta:
de azért egy 3.2 M3at hosszú távon megverni szerintem elég nehéz....egy 400ason elhiszem hogy partyképes lehet....de mondjuk ha a verseny célja hogy ki éri el előbb a 280at akkor kétlem

Nem nehéz Very Happy ..és kételkedni is szabad,csak nincs sok értelme.Amiknek meg van töltve a pofája,azok nagyon csúnya meglepetéssel tudnak szolgálni.Rolcsi az a baj ,hogy nem ültél még olyan turbósba ami símán elpicsáz egy akármilyen M3-at,ezért nem is elvárható,hogy elképzeld milyen is egy olyan bicaj. Mivel nem hurkát töltünk,meglepően "kicsi" mocik borzasztó dolgokra lehetnek képesek. Szemcsis


Hát igen,turbóóó elő nem lehet meglógni... Kacsint


Nicht ein grosses Abkommen zu Party zu gehen, aber hat die Macht nach Hause zu gehen:)

Zala megye,Rédicsi határ    377    2008.03.27. 08:54
speer
2011.02.16. 19:01   






Rolcsi85 írta:
de azért egy 3.2 M3at hosszú távon megverni szerintem elég nehéz....egy 400ason elhiszem hogy partyképes lehet....de mondjuk ha a verseny célja hogy ki éri el előbb a 280at akkor kétlem

Nem nehéz Very Happy ..és kételkedni is szabad,csak nincs sok értelme.Amiknek meg van töltve a pofája,azok nagyon csúnya meglepetéssel tudnak szolgálni.Rolcsi az a baj ,hogy nem ültél még olyan turbósba ami símán elpicsáz egy akármilyen M3-at,ezért nem is elvárható,hogy elképzeld milyen is egy olyan bicaj. Mivel nem hurkát töltünk,meglepően "kicsi" mocik borzasztó dolgokra lehetnek képesek. Szemcsis


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Gep
2011.02.16. 15:30   






Rolcsi85 írta:
persze egy kocsi alapból viszi a pénzt, a tuning meg hatványozottan Very Happy de azért egy 3.2 M3at hosszú távon megverni szerintem elég nehéz....egy 400ason elhiszem hogy partyképes lehet....de mondjuk ha a verseny célja hogy ki éri el előbb a 280at akkor kétlem Very Happy azért a 3.2 úgy van belőve hogy jól is gyorsuljon meg vége is szép nagy legyen Kacsint

OFF VÉGE Kacsint


Persze ezen folosleges vitazni de fel lehet tornazni egy ilyen mocit (a megfelelo atalakitasokkal) akkar 380-400LE-re is konnyebb is lesz mint egy 3.2-es M3-as a szamok pedig nem hazudnak amennyivel erosebb es konyebb lesz annyival jobban is fog gyorsulni es annyival tobbet is fog menni vegre. Persze ez attelek es sok minden mas kerdese (El tudsz-e ugy indulni, hogy a leheto legidealisabban gyorsuljal). Az meg nem kerdes, hogy az 1.8-as motor hamarabb ki fogja lehelni a lelket de megoldhato. Eleg ha az M10-es motortombre gondolsz amit anno a BMW a kozuti autokbol vett ki turbositott meg es hasznalta a forma 1-ben. 1500 cm3 kb 1500LE. Meg is nyertek abban az evben az F1-et.

Nekem nem ez a celom. Az en turbom max 280-290LE-ig fog tudni kiszolgalni persze ez meg nagyon odebb van. Ehez a teljesitmenyhez szukseges nyomast mar nem birna ki a mocim igy max akkor lesz ennyire meghuzva ha mar a blokkban is par dolog ki lesz cserelve.

Kacsint


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  44 / 46 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 43, 44, 45, 46  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére