POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 46 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 44, 45, 46  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   XTREMEBOOST-Gep 318 is turbo

Gep
2019.04.03. 08:36   






ZSOSZ írta:
Gep írta:
Na majdnem 3 év ácsingózás után végre rászántam magam......
Azért most bizakodó vagyok és remélem jövőre lejutok vele valamelyik találkozóra

Surprised

Kacsint
Kitartást és sok erőt!

Köszi! Most néztem a dátumokat az a majdnem 3 év az majdnem 4 év.

Lezsi távsegítségével sikerült az alapjárati motor problémára is fényt deríteni. Két láb fel volt cserélve a csatlakozóban. Köszi Lezsi!

Most eltekintve a bődületes ékszíj visitástól úgy látjuk még egy "aprócska" gond van. Olyan mintha nem lenne elég magas az üzemanyagnyomás mert minden ponton szegény a keverék (pedig E85 helyett most 100-as benzin van benne). Sajnos az óra megdöglött a nyomásszabályzón így arra nem tudunk támaszkodni. Hiába tekergetjük a szabályzót nem változik semmi. A gyanúnk az, hogy vagy az üzemanyagszűrő van eldugulva vagy az AC nem szállít eleget. Egyelőre így állnak a dolgok.

Surprised


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2962    2007.09.29. 11:32
ZSOSZ
2019.04.01. 19:13   






Gep írta:
Na majdnem 3 év ácsingózás után végre rászántam magam......
Azért most bizakodó vagyok és remélem jövőre lejutok vele valamelyik találkozóra

Surprised

Kacsint
Kitartást és sok erőt!


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
Gep
2019.03.31. 21:50   






Na majdnem 3 év ácsingózás után végre rászántam magam, hogy kitolom és életet lehelek ismét bele. A motortűz után hiába lettek a megégett kábelek kijavítva nagyon nehezen indult be és teljesen szarul járt az egész. Most visszabontottam az összes kérdéses káblet újraszigetletem és kicseréltem a vezérműtengely jeladót és a főtengely jeladót is. Ezután is csak egy szerencsén múlt, hogy hajlandó volt beindulni ugyanis véletlen nem raktam rá a CLT hőmérőt és -40-et jelzett a VEMS ilyenkor 200%-os dúsításon van a progam és így bepöffent. Nagyon rosszul járt és magas fordulaton pulzálva dobálta az alapjáratot kb 2500-4000 RPM között. Kiderült ennek oka, hogy az alapjárati motorom fullra nyivta van minden esetben így ezt egyelőre kiiktattuk. Miután visszaraktam a CLT hőmérőt megint se kép se hang csak teker az önindító és nem is puffan. Arra gondoltunk megdöglött az E85 a tankban a 3 év alatt. Mivel E85-öt nem tudtam szerezni hoztam bele 100-as benzint azzal feltöltve CLT hőmérő szenzorral is beindul és jár "normálisan" (a program nagyon nem ehez az üzemanyaghoz van beállítva).

Gurultunk vele egy 12 km-es kanyart prognózis:
- Ékszíj visít mint állat.
- Alapjárati motor kérdéses (A motor a rossz vagy a VEMS-nél nem oké valami)
- Mivel a program nem jó eltolni nem igazán lehetett neki így nem tudjuk, hogy az M3-as kuplung erősített szerkezettel bírja-e majd a nyomatékot.
- Kell egy új aksi
- Kell egy új program
- Műszaki se ártana
- Aztán jön egy végelláthatatlan lista amit még rendbe kellene tenni rajta.

Azért most bizakodó vagyok és remélem jövőre lejutok vele valamelyik találkozóra

Surprised


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2962    2007.09.29. 11:32
Gep
2019.03.31. 21:35   






























E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2962    2007.09.29. 11:32
Zsaat
2016.05.31. 09:19   






Gep írta:



Very Happy


Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod Smile (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo

Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Gep
2016.05.31. 09:16   










E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2962    2007.09.29. 11:32
Gep
2016.04.10. 10:05   






Megjött 1-2 motyó:
- E46 330i fékek TRW tárcsa Jurid betét
- Sportkatalizátor
- Váltókulissza felújító szett
- E36 3.0 M3 kuplung (lendkerék, tárcsa, erősített szerkezet)









E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2962    2007.09.29. 11:32
Zsaat
2016.03.27. 21:32   






Gep írta:
Szia!

Tavaly Zamárdi óta le van rakva. Volt egy kis tűz (az én hibámból) de semmi komoly. A kuplung katasztrofális állapotban van. Szerencsére a másik kuplung már meg van. Most hétvégén ha jó idő lesz szeretném ismét önjáróvá tenni ha ez meg van akkor kuplungcsere aztán fékfelújítás és ha minden igaz utána futóműújítás lesz. Egyelőre ez a terv.
Már csak második és hobbi autónak van tartva így semmi nem sürget, de a hétvégi AMTS meghozta a kedvem hozzá így várhatóan 1 hónapon belül újra az utakon lesz. Sajnos mostanában nagyon sok nekem is a meló és nem tudok vele úgy foglalkozni ahogy szeretnék. A terv az volt, hogy télen a motortér nullára szét lesz szedve és ami szükséges minden fel lesz újítva de ebből időhiány miatt nem lett semmi.


Köszi az érdeklődést!

Üdv Surprised
Szemcsis Kacsint


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Gep
2016.03.24. 10:30   






Szia!

Tavaly Zamárdi óta le van rakva. Volt egy kis tűz (az én hibámból) de semmi komoly. A kuplung katasztrofális állapotban van. Szerencsére a másik kuplung már meg van. Most hétvégén ha jó idő lesz szeretném ismét önjáróvá tenni ha ez meg van akkor kuplungcsere aztán fékfelújítás és ha minden igaz utána futóműújítás lesz. Egyelőre ez a terv.
Már csak második és hobbi autónak van tartva így semmi nem sürget, de a hétvégi AMTS meghozta a kedvem hozzá így várhatóan 1 hónapon belül újra az utakon lesz. Sajnos mostanában nagyon sok nekem is a meló és nem tudok vele úgy foglalkozni ahogy szeretnék. A terv az volt, hogy télen a motortér nullára szét lesz szedve és ami szükséges minden fel lesz újítva de ebből időhiány miatt nem lett semmi.

Köszi az érdeklődést!

Üdv Surprised


E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2962    2007.09.29. 11:32
Zsiráf
2016.03.24. 10:06   






Hello Gep!

Nagyon el vagy tűnve. Mi a helyzet az autóval? Mindig szívesen olvasgatok róla!


Kecskemét    42    2012.02.03. 18:11
cseszter
2015.10.06. 19:41   






szia nekem ez a projekt mar megvolt annyit tudok mondani ezzel kapcsolatba hogy jol megkel gondolni a dolgot sajnos sok dolgot modositani kell de ennek ellenere en nem bantam meg persze NAGYON MEGKELL NEZNI HOVA VISZED MELYIK TUNERHEZ ATÉPITESRE MERT VANNAK ITT OLYANOK AKIK MUNKAJA SZART SEM ER ES DRAGA IS ES AKKOR SZOKOTT A OLCSO DRAGA LENNI UGYE szerintem ha most lennek az elején sok mindent mashogy csinalnek mert vannak sokkal kolcseghatekonyabb megoldasok tudok neked alyalani innen a forumrol szakit akinel biztos megkapod a penzedert elvart minoseget nem lessz draga nem lessz csilllagaszati ar es SZAR MINOSEG HA GONDOLOD TELEFONON MINDENT ELMONDOK DOBJ 1 ELERHETOSEGET Kacsint Szemcsis


százhalombatta    528    2008.01.16. 17:27
kiinacp
2015.10.01. 20:51   






bmwe46316i írta:
sziasztok !! valki esetleg tudna segiteni ? turbositani akarom a bmw-m e46 316 i Smile nagyon meg koszonnem ha valaki tudna ebben segiteni esetleg ajánlani akit erdekel az irn dolog ! elore is koszonom !


Ha elég lenne az a 200 körüli lóerő akkor akármilyen e46-od van, anyagi oldalát tekintve jobban megérné eladni és egy 330i-re beruházni!


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
bmwe46316i
2015.09.26. 14:01   






sziasztok !! valki esetleg tudna segiteni ? turbositani akarom a bmw-m e46 316 i Smile nagyon meg koszonnem ha valaki tudna ebben segiteni esetleg ajánlani akit erdekel az irn dolog ! elore is koszonom !


érd    2    2015.09.26. 10:33
Tüzoltó
2015.07.12. 08:49   






csajty írta:
próbálj rá az M20 kuplungszettre. egytömegű lendkerék, 228mm a tárcsa átmérője, könnyebb lényegesen az m42 lendkerék+szerkezetétől. de le kell hozzá cserélni az önindítót is. m20b20/b25 ből...

Nekem M50-nél is ez lett ,viszont nem cseréltem önindítót csak bendikszet az önindítón ;) .... valamint a komplett egytömegű lendkerék-kuplung szett 1cm-el vékonyab a kettőstömegűnél és ez akkor tudatosult nálam amikor azt hittem kész ,de nem tudtam kiállni a garázsból mert nem emelt ki...kinyomócsapágy lett végül nálam módosítva,így már ok


Bács    61    2010.09.24. 18:32
Zsaat
2015.07.11. 11:06   






csajty írta:
próbálj rá az M20 kuplungszettre. egytömegű lendkerék, 228mm a tárcsa átmérője, könnyebb lényegesen az m42 lendkerék+szerkezetétől. de le kell hozzá cserélni az önindítót is. m20b20/b25 ből...

Csatlakozom az előttem szólóhoz ! Szemcsis










Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
csajty
2015.07.09. 13:32   






próbálj rá az M20 kuplungszettre. egytömegű lendkerék, 228mm a tárcsa átmérője, könnyebb lényegesen az m42 lendkerék+szerkezetétől. de le kell hozzá cserélni az önindítót is. m20b20/b25 ből...


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
Alberta1234
2015.07.03. 09:00   






One of Cheap Fifa 16 Coins the major effect dependent options of struggling is that you just increase your chance of deflecting or disturbance the soccer.

Whether or not it'll be a combination to your objective or an attempt on objective. http://www.fifabr.com


   1    2015.07.03. 08:53
rsmarrygold
2015.06.27. 07:45   






I agree with your thought.Thank you for your sharing.
________________________________________________
Pursue your object, be it what it will, steadily and indefatigably.
rsgoldaz.com | fifacoinvip.co | zyy.com


   3    2015.06.27. 06:53
Gep
2015.06.23. 10:47   






Sziasztok!

Egy külföldi fórumon (http://www.m42club.com/forum/index.php?topic=10669.0)
említenek egy ilyen konfigot:

Kód:
Bottom-End
Crankshaft + Bearings from Diesel: 88mm Hub (16.6kg) Stock 13.2kg
Eagle Forget Conrods: 135mm (22mm pin, 540g) Stock 532g
Wiseco/Mahle Forget Pistons: 86mm (22mm pin, 320g) Stock 446g
Headgasket M44: 1.74mm

=> CR = 13.06:1 /1.85mm over deck/
     Discplace: 2044.7cc = 8.6x8.6x8.8x3.14159  (511.17cc per Cyl)

Eagle Forget Conrods are the cheapest on the market: round 400$
Lucky for us the Mitsubishi Evo after 92' are 85mm with 22mm pin.
The Evolution 86mm Forget Pistons: round 520$, but Stock (good for more than 300 hp) they cost something like 75$ each.

About the Pistons: I've made some messurment and what I found:
88mm hub + M44 Piston + 140mm M44 Rod = 2.25mm over Deck
M44 Pistons got 30.4mm Comp. Hi.
The Evo Pistons Comp. Hi. is however 34.7-35mm.
which means:
88mm hub + EVO Piston + 140mm M44 Rod = 6.85mm over Deck
88mm hub + EVO Piston + 135mm Eagle Rod = 1.85mm over Deck

=>
1.85mm = 10.7cc
M44 Chamber Volume = 33cc
M44 1.74mm Gasket = 10.1cc
Evo Pistons (9.3:1) = 10cc  /there are 9.0:1 and 8.5:1 ... so lots of choices/

CR = 1 + {511.17/[(33+10.1+10)-10.7]} = 13.06:1

CR with 2.04 M44 Gasket = 12.57:1

I just don't know what would be safe as a size above deck, but I think a thicker gasket and little bit shaving the pistons would be enough. I am looking forward to at least 12:1 CR


Erről hallott már valaki valamit? Tudna valaki bővebb információt adni róla. Mert sajnos az a fórum elhalt így nem tudok pontos cikkszámokról információkat szerezni.

Üdv Surprised


E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2962    2007.09.29. 11:32
Gep
2015.06.14. 12:47   






e2mustang írta:
Gep írta:
e2mustang írta:
Gep írta:
e2mustang írta:
esetleg ezt nézd meg
http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/

Köszi! Ezt nem látom négyhengereshez létezik hozzá? Surprised

a 6 hengeresé nem jó bele?

Tudtommal nem. Eleve a váltó mérete is más ha nem tévedek. Smile

én szerintem a felfogatása ugyanaz mint a 6 hengeresé,ha igen akkor gondolom kell a kardán is hozzá. de lehet vannak ilyen téren itt tapasztaltabbak ők hátha tudják Smile

nekem volt ilyen az M3 ba és brutál volt,most meg a 330 ba várom h elmenjen a kuplung és ilyen megy bele Very Happy

Lehet tévedek de úgy tudom a 6 hengeresknél a váltóharang nagyobb mint a négy hengereseknél.


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2962    2007.09.29. 11:32
e2mustang
2015.06.14. 12:05   






Gep írta:
e2mustang írta:
Gep írta:
e2mustang írta:
esetleg ezt nézd meg
http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/

Köszi! Ezt nem látom négyhengereshez létezik hozzá? Surprised

a 6 hengeresé nem jó bele?

Tudtommal nem. Eleve a váltó mérete is más ha nem tévedek. Smile

én szerintem a felfogatása ugyanaz mint a 6 hengeresé,ha igen akkor gondolom kell a kardán is hozzá. de lehet vannak ilyen téren itt tapasztaltabbak ők hátha tudják Smile

nekem volt ilyen az M3 ba és brutál volt,most meg a 330 ba várom h elmenjen a kuplung és ilyen megy bele Very Happy


London    286    2012.03.03. 20:10
Gep
2015.06.14. 11:56   






e2mustang írta:
Gep írta:
e2mustang írta:
esetleg ezt nézd meg
http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/

Köszi! Ezt nem látom négyhengereshez létezik hozzá? Surprised

a 6 hengeresé nem jó bele?

Tudtommal nem. Eleve a váltó mérete is más ha nem tévedek. Smile


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2962    2007.09.29. 11:32
e2mustang
2015.06.14. 11:52   






Gep írta:
e2mustang írta:
esetleg ezt nézd meg
http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/

Köszi! Ezt nem látom négyhengereshez létezik hozzá? Surprised

a 6 hengeresé nem jó bele?


London    286    2012.03.03. 20:10
Gep
2015.06.14. 10:09   






e2mustang írta:
esetleg ezt nézd meg
http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/

Köszi! Ezt nem látom négyhengereshez létezik hozzá? Surprised


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2962    2007.09.29. 11:32
e2mustang
2015.06.13. 20:04   






Gep írta:
Sziasztok!

Remélem a hozzáértők közül meg jar ide valaki. Azt szeretném megtudni, hogy az én típusomba rendelhető-e valamilyen hagyományos kuplung ami eleg erős lenne tartósan ehez a konfighoz.

Kevlart nem szeretnék mert nagy hátránya hogy ha egyszer megég nem áll többé helyre.

Szinternek sok konfortbeli hátránya van raadasul utcai használatban nagyon keves km megy el egy hagyományos kuplunghoz kepest.

Ha valakinek van valami javaslata ne tartsa magaba

Surprised

esetleg ezt nézd meg
http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/


London    286    2012.03.03. 20:10
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 46 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 44, 45, 46  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére