POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
94 / 94 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 92, 93, 94    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   XTREMEBOOST-Spongebob 3.2 M3 Kompressor

speer
2011.01.23. 14:54   






admin írta:
Ez inkább LIKE a GT Smile GT nek zöld belül is a kárpit és hasított bőr Kacsint

Igazándiból senki nem mondta ,hogyez GT,és köszöni ,de nem is szeretne az lenni! Very Happy Akinek a plakett kell az vegyen GT-t,ronda ,nem metál zöld színben.Itt elsősorban nem a GT-re való hasonlítás a lényeg,hanem a súly/Le arány javítása.
Egyébként a fekete turbóM3 az egy gyári GT,de sem hasított bőr,sem ronda "angol versenyautó zöld" nincsen benne..



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.01.23. 15:10 (1).

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
admin
2011.01.23. 14:38   





Site Admin
Ez inkább LIKE a GT Smile GT nek zöld belül is a kárpit és hasított bőr Kacsint


   1305    2005.11.25. 01:11
speer
2011.01.23. 14:38   






Jay350i írta:
Ez GT-változat? Az Alu-ajtós? Szemcsis
Kacsint

Ez az autó valaha 328i-ként látta meg a napvilágot,de hamarosan igen,ugyanis mevannak a lefényezett alu ajtók is ,már "csak" fel kell szerelni őket... Very HappyMára már szinte semelyik része nem 328i,izzíg-vérig M3...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.01.23. 14:47 (2).

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Jay350i
2011.01.23. 14:35   






Ez GT-változat? Az Alu-ajtós? Szemcsis
Kacsint


Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
speer
2011.01.23. 14:17   






Néhány kép az "áldozatról"...a kűlcsiny és a belbecs izléses,nem hivalkodó találkozása! Kacsint










"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2011.01.23. 13:04   






A térdben nem megremegős,nem irina-rogyina lábak... Very Happy








"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2011.01.23. 11:52   






Jujj..mi bújik a dobozban?


Hát a nem annyira ROSSZ ROSS-pistons dugattyúk 9:1-es visszonnyal.






A "gyűrűk ura",ARP tőcsavarok...



Popsinézet..




"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2011.01.23. 11:34   






powered írta:
speer írta:
El is vártam Áki! Very Happy
Az "agy"! Very Happy DTA motorvezérlő.Azért esett erre a vezérlőre a választás,mert a kompresszoros feltöltés mellé a vanosok kivezérlésére is képes,tehát ebben az esetben a vanosok működni fognak ami azért hangsúlyosabb,mert két schrick vez.mű tengelyt tekergetnek,amik a gyári M3 tengelyeihez képest nagyobbat emelnek és nagyobb fokúak is.Ezek a tengelyek szolgáltak a hamarosan tovatűnő szívókorszakban is....
A programozásról és a programozó személyéről később lesz még bővebben..



A Majoros Peti féle S50B32 turbón mi is használtuk a vanosokat, ami kétségtelenül egy dinamikus működést tesz lehetővé. Bár Tomi S54-e sem olyan szar nélküle... Kacsint

Tominál a turbó mellé az 1bar körüli nyomáson már butaságokat művelt vanossal ezért nem erőltettük,na meg ténylegesen nem szar! Kacsint A kompresszoros feltöltés más jellege miat azonban valszeg. igen jól érvényesűlnek majd,pláne ha Bauer Miki majd nem kap ideggörcsöt programozáskor.. Very Happy


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2011.01.23. 11:28   






Peti igen bölcsen döntött,mikor a 24db szelep kicsrélése mellett döntött.Tehát mostmár majd "Schrick pofoz Schrick-et",amivel remélhetőleg jelentősen csökken a nem kis galibát okozó szeleptányér leszakadás esélye...






"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
powered
2011.01.23. 11:25   






speer írta:
El is vártam Áki! Very Happy
Az "agy"! Very Happy DTA motorvezérlő.Azért esett erre a vezérlőre a választás,mert a kompresszoros feltöltés mellé a vanosok kivezérlésére is képes,tehát ebben az esetben a vanosok működni fognak ami azért hangsúlyosabb,mert két schrick vez.mű tengelyt tekergetnek,amik a gyári M3 tengelyeihez képest nagyobbat emelnek és nagyobb fokúak is.Ezek a tengelyek szolgáltak a hamarosan tovatűnő szívókorszakban is....
A programozásról és a programozó személyéről később lesz még bővebben..



A Majoros Peti féle S50B32 turbón mi is használtuk a vanosokat, ami kétségtelenül egy dinamikus működést tesz lehetővé. Bár Tomi S54-e sem olyan szar nélküle... Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
speer
2011.01.23. 11:19   






El is vártam Áki! Very Happy
Az "agy"! Very Happy DTA motorvezérlő.Azért esett erre a vezérlőre a választás,mert a kompresszoros feltöltés mellé a vanosok kivezérlésére is gyáriasan képes,tehát ebben az esetben a vanosok működni fognak ami azért hangsúlyosabb,mert két schrick vez.mű tengelyt tekergetnek,amik a gyári M3 tengelyeihez képest nagyobbat emelnek és nagyobb fokúak is.Ezek a tengelyek szolgáltak a hamarosan tovatűnő szívókorszakban is....
A programozásról és a programozó személyéről később lesz még bővebben..





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.01.23. 11:38 (1).

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
powered
2011.01.23. 10:59   






speer írta:
Na szóval...Az üzemanyag befecskendezés az elsődleges 550ccm-es injektorokkal és a másodlagos 730ccm-es injektorokkal történik majd.Mindez azért lesz így,hogy a részterheléses(már ha lesz ilyen Very Happy )motorüzemeket kellően finomra lehessen hangolni minden téren ill. az e85-ös üzemhez biztosítva legyen a kellő szállítási mennyiség!(az alsó sor az elsődleges csapat)



Az injektor staging beállítása nem egyszerű, de kétségtelenül hasznos ha klasszul működik. Hajrá! Figyelek... Very Happy Szemcsis


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
speer
2011.01.23. 10:45   






Na szóval...Az üzemanyag befecskendezés az elsődleges 550ccm-es injektorokkal és a másodlagos 730ccm-es injektorokkal történik majd.Mindez azért lesz így,hogy a részterheléses(már ha lesz ilyen Very Happy )motorüzemeket kellően finomra lehessen hangolni minden téren ill. az e85-ös üzemhez biztosítva legyen a kellő szállítási mennyiség!(az alsó sor az elsődleges csapat)




"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
börigabi
2011.01.23. 10:29   






Hol vannak azok a képek...? Very Happy Very Happy Very Happy


Szeged    108    2010.07.11. 18:22
Tündérke
2011.01.23. 01:07   






Mad Izgatottan várjuk! Szemcsis


Kazincbarcika    241    2010.02.28. 22:04
ZSOSZ
2011.01.22. 23:16   






Várom a folytatást!
Surprised Szemcsis Üdv


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
speer
2011.01.22. 20:32   






Ebben a topicban egy nagyon jó barátom Peti ,E36 3.2 M3 -asának átalakulásáról lesz szó részletesen.A fő csapásírány a motort érinti majd,miszerint egy 700+LE kiszolgálására is alkalmas ASA kompresszor kerül beépítésre.Ehez a főtengelyen kívűl az összes motoralkatrész cserélve lesz.A motorfejlesztés mellet komoly átépítésre kerül a futómű és a fékek is.Az alkatrészek beszerzése és a megvalósításon való agyalás 3 éve kezdődött melyek beépítése,megvalósítása, mostanra érett konkrét feladattá.
A félreértések elkerülése végett itt nem egy "gazdag apu,gazdag gyermekének"autójáról esik majd szó ,amit látni fogtok az Peti 3évi kemény ,célirányos melójának gyümölcse,amikkel csakis saját igényeinek kíván megfelelni,melyek szerint a legkisebb részletekben is megláthatóak majd a tökéletességre való törekvések. Peti elvárásai az én elveimmel is teljesen azonosak,mi szerint az elvárt nem hétköznapi teljesítmény kézenfogva jár a tartós,kifinomúlt működéssel.A lóerők némi része beáldozható a tartósság kedvéért,de az 1-1.2 bar-os töltőnyomáshoz csúnyán 500Le feletti teljesítményre számítunk.
Képek holnap... Smile



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.01.23. 13:34 (4).

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  94 / 94 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 92, 93, 94
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére