POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Népítélet avagy BMW vásárlási tanácsok vélemények, tapasztalatok  »   5 Series E34 518,20,25,30,35,40i M5 / 1988-1996ig

Marci0221
2015.11.08. 20:59   






Lenne egy kérdésem, hogy E34 520i be milyen sperr difi való. köszönöm


Debrecen    2    2015.09.02. 21:33
DonVins
2014.06.10. 17:42   






Üdv! Új vagyok az oldalon, az első bmw-m megvásárlásást tervezem.
Találtam a neten egy 524TD-t.(http://olx.hu/hirdetes/elado-bmw-524td-ID2f4bl.html) Elég ólcsónak tartom az árát, de gondolom olyan is az autó. Kérdésem lenne hogy mire figyeljek oda vásárlásnál!


   1    2014.06.10. 17:37
Szatya
2012.09.25. 07:41   






Sziasztok!

A család egy e34 520i vásárlására készül, már a vanosos verzió lenne, segitségeteket kérném, hogy mire ügyeljek a vásrálás előtt. Előre is köszi! Smile


   4    2007.03.14. 22:22
Déri
2012.02.02. 23:27   






Nagyon köszönöm az infót sokat segítettél!Holnap nézem meg a vasat,legalább már ennyivel okosabb vagyok,hogy mire figyeljek jobban! Kacsint


Várpalota    10    2012.02.02. 01:58
Dawe
2012.02.02. 23:00   





Redneck Boss
Déri írta:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530/bmw_530i_v8-5441639
Ezt a gyönyörűséget szeretném megvenni,érdekelne 1-2 tapasztalat a típusról!Pl: előny-hátrány,típushiba,tartósság,fogyi....
Sok Bömbim volt de eddig csak 6 hengeres a V8-hoz sajna nem konyítok semmit!
Előre is köszi!

Hali!
10 liter körül fogyaszt hátránya,hogy az automataváltó meg szokott halni
a kasztni jó választás
futómühöz lehet találni bontott cuccokat böven,az elsö lengőkarok szoktak meghalni és ha állitható sportfutőmü akkor az is meghalhat,de csak,mert öreg verda... az elég drága és bontva tuti nem taalálsz jót,a v8 lamdaszondája és a légtömegméröt a pillangóval összekötö csö hullik még el általában
széthajtani nem nagyon lehet,mert a váltó elvátogat,szerinem jó választás Kacsint
a küszöb hullik el általában elöször.


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
Déri
2012.02.02. 02:12   






http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530/bmw_530i_v8-5441639
Ezt a gyönyörűséget szeretném megvenni,érdekelne 1-2 tapasztalat a típusról!Pl: előny-hátrány,típushiba,tartósság,fogyi....
Sok Bömbim volt de eddig csak 6 hengeres a V8-hoz sajna nem konyítok semmit!
Előre is köszi!


Várpalota    10    2012.02.02. 01:58
mike88
2011.11.11. 18:12   






Sziasztok tanácsot szeretnék kérni bmw e34 tds szeretnék venni a közeljövőbe.Mire figyeljek vásárláskor minden infó érdekel.


   4    2010.02.07. 13:57
BMWPali
2011.09.08. 21:04   






Én is egy 95'-ös e36 325 TDS-t hajtok két éve és baszottul nem szar. Adagoló fel lett rajta újítva meg egy turbó és ennyi. Nagy cooler,direktszűrő, sportfutómű + versenyszilenteket raktam bele és gyepálom is körforgalmakban, parkolókban stb. és semmi visco baj , vízmelegedés ,hengerfejrepedés nem volt még eddig. Pályán is 180 al is mentem már de átlag a 145-155 km/h.
De itt egy kis videó, amiben látszik, hogy a dízel nem szar ;)



http://www.youtube.com/watch?v=tBvk7FouFF4 e36 325 TDS


Nyíregyháza.....E36 325 TDS ....(Ahol a füst, ott az erő!) :D    168    2010.06.11. 10:37
Istvan320is
2011.07.31. 18:47   






Sziasztok!
Teljes mértékben igazat adok Popi-nak!Énis 25tds-t hajtok töb mint egy éve és igazábol a motorjával semmi bajom nem volt csak annyi hogy most adagolós lett de ezt is megoldottam 3ft20fillérből(nem gyári de a célnak megfelel)tehát a motorjával nicns semmi bajom egy picit kormolászik de egyébként ez nagyon üzemanyagfüggő és én is eltudok vele járni 7 literrel ha ugy van!A Bmw dizelekről meg annyit hogy ha annyira szar lenne akkor nem nyerne el annyi év motorja díjat....nem rossindulatból mondtam amit mondtam!Elötte nekem is benzines volt és a mai napig benzines párti vagyok de kellemeset csalódtam a dízelben és kezd tetszeni!
Hát csak ennyit szerettem volna...


Tokodaltáró    196    2010.05.28. 13:49
mh197
2011.07.10. 11:16   






Én egy 318 TDS dízelt hajtok már egy éve. Nos az előbbi dízeles/dízel ellenes hozzászólásokhoz leírnám a tapasztalatom, az egy év alatt levezetett 30 ezer km -ről.
Alap, ha valaki dízelt vesz, hogy szerelés drága, bejáratni hidegen alapjáraton 2-3 perc. Aki 6 hengeres dízelt vesz sorosban, a hegerfej bazinagy, hőtágulás előbb utóbb úgyis kinyírja, bármelyik dízelen, mivel nagyobb a hengerfej hőterhelése. 4 hengeresnél ez nem jelentkezik, persze teljesítmény sincs annyi. Én mikor vettem, tudtam nem szalonautót veszek katalógusból, ezek már idős gépek. Nézz meg egy vw -t 15 évesen, egy rakás szar az egész, ja és fele annyi valós km futása után. Megjegyzem ha a dízel bmw-k szarok, akkor a vw PDTI szarjai meg egyenesen a pöcegödör alja.
Az a baj, hogy a dízelt tényleg leginkább a spórolósak veszik meg 2. tulajként, mert ugye újban drágábbak a benzines hasonló kategóriánál. Namost aki spórol a nyálon, attól mit vár az ember a karbantartásnál. Na itt van elbaszva minden. Ki kell fogni egy rendszeresen olajcserélt, légszűrőcsrélt dízelt, lehetőleg még jó turbóval, és adagolóval.
Na nekem ez utóbbiból a turbó, és az olajcserélt motor bejött, az adagolón 5-ből cseréltem fejet, a többi az sallang, mint felfüggesztés, akku, szíjak, stb., ezek mindnél megvannak. Így viszont nem kevés pénz ment rá, gyakorlatilag mégeygszer az autó ára, de jelenleg hibamentes a gép, 5ezrenként olajcsere castrol edge turbo dízelre 5w -40, ezzel együtt olajszűrő, légszűrő. 10 ezrenként gázolajszűrő csere, mindenből gyári mann filter, és hibamentes a gép.
Hogy nem lehet tolni neki? Nos, én ugyanúgy nyomom neki, mint a benzinesnek, ha már meleg a motor, semmi különbség, és nem fosta össze még magát, nem is úgy néz ki, hangja rendben, víz rendben, meg minden egyéb. Dízelre költeni kell, mindennapi autónak kiválló, marad pénzed a tanklás után élni is, megbízható, mert ha rááldozol abból amit a tankolásnál megspórolsz részben, akkor hálás autó, igaz nem az aszfalt réme, de akkor ahhoz vegyél egy régi benzinest, azt gyűrheted, foroghatsz vele, de közúton ma már mindennapi használatban aligha hiszem, hogy ilyen árak és büntetések mellett bárki épeszűnek ez lenne a cél.

Ja, és ha már a dzel meg a guminő esete, mint tudjuk a dízel rajongók pedig úgy tartják, a benzin csak folttisztításra jó.. Smile


Budapest    84    2010.07.08. 23:54
Popi
2011.06.05. 10:43   






Hodi: Hidd el,annyira nem szörnyű a helyzet mint ahogy dawe leírta.Zsigerből utálja a dizelt és ezzel nem tud objektíven állni a dolgokhoz.Én már három éve dizelezem és semmilyen komoly gondom nem volt velük.Sajnos a millió km-ük miatt könnyen ki lehet fogni egy le strapált példányt ez így igaz..Jól megkell nézni mit veszel.Nem habarodj bele az elsőbe..
Induljon hidegen melegen pöccre.Ez már fél siker mert akkor az adagoló jó.Utána ki kell próbálni.Nem lesz versenyautó feelinged ,de azért mennie kell.Aztán bizony kicsit megkell hajtani melegszik e.Klímával mindennel együtt. Aztán megállni és hagyni járni magában.
Nem mászkálhat a hőmérséklet mutató.Ha azt hallod,hogy a viszkó már hidegen visít akkor vagy szar,vagy már kiberhelték..Nem jó ómen.
A hűtőn rajta kell legyen minden terelőnek,sőt bizonyos darabokon már spaletta is volt.A TDS már intercooleres ami a hűtő alatt van.A többin nincs,de utólag simán beszerelhető és szerintem kötelező darab egy turbó dizelbe.
Az enyém "fura" módon nem okádja az olajat,szal ez sem igaz..Figyelni kell,hogy kormon kívül más ne jöjjön a kipufogóból.Bármilyen más színű az már nem jó.

Szal szerintem ne szarj be, nyugodtan nézz meg egy jó párat és szerezz tapasztalatot.Majd ha találsz egy normális állagút,vedd meg nyugodtan.


   404    2005.09.10. 16:33
==TOMI==
2011.06.05. 09:48   






mito123 írta:
sziasztok!

jelenleg nekem is e34esem van gondolom írok egy picit a tapasztalatimról,egy 535i fekete metál színben ,sötét ablakokkal sperrel és nagy peremes kerekekkel, előtte e32 735ösöm illetve e30 318is ,320i és e30 m20b25ösöm is volt ezekhez tudom viszonyítani ,az első két e30om egy 320as és egy 320as amibe egy m20b25öt raktunk, mind2 kocsival nagyon keménye beszívtam mert alapból rossz állapotúak voltak ,szval ott nagyon bejött az hogy a bmw szar autó ,de igazából nem azé mentek tönkre mert bmw hanem mert tönkre tették az előző tulajok a 20 év során és utánna még én is rátettem a gumi égetéssel meg ilyen hülyeségekkel....


535I !! igen jó autó, igaz csak annak jó aki szereti az ilyen nagy benzines verdákat ,mert a piros lámpás városi dugóban vissza fogva is képes 15 liter felett enni, ami elég sok még a súlyához és méretéhez és teljesítményéhez képest is!

igazából az országúti illetve autópálya fogyasztása egész jó ,mert gyárilag hosszú áttételű és 140nél kb 3ezret pörög a motor , 150es utozóig kb 10-12 litert fogyaszt és ez a 735ösre is igaz mert én mindig csak annyit tankoltam amennyit előre kiszámoltam és elég volt mindig

fenntartásról annyit hogy az egész évi teljesítmény adója 22ezer forint az 535ösnek illetve a biztositás kortól függetlenül az alianznál a hobbi biztosítással 28ezer forint egy teljes évre ami fiatal tulajnál megéri.

alkatrész árak nagyon durvák ha nem találod fel magad ,mert ha simán bemész az alkatrész boltba akkor valóban horror árak vannak egy sima végdob és csak végdob gyári minőségbe 100ezer forint! de jó minőségű utángyártott alkatrészek futóműhez meg egyéb dolgokhoz nem drágábbak mint más autókhoz, autóalkatrész boltban ajánlom mindekinek hogy kérjen kedvezményt,mindenki ad valamennyit,hogy nála vásárolj, így teljesen értelmes áron szervízelhető egy ilyen autó is ,a használt alkatrészek tényleg olcsók


szerintem nagyon jó vezetni az e34est nagyon fordulékony és kezes, hiába nagy autó sokkal könnyebb vele kis helyen beparkolni és forgolódni mint egy golf2-vel például, kanyarodásnál is csak keveset kell tekerni a kormányt nem mint más autóknál, a futóműve elég komfortos és csak úgy elnyeli a kátyúkat mellette pedig elég közvetlen a kormányzás és telten fekszi az utat illetve nem billen el kanyarodáskor e30hoz képest sokkal sportosabb sokkal komfortosabb és még kezesebb sokkal főleg nem szervős e30hoz képest , nekem legjobban a dinamika tetszik amit az autó futóműve sugároz, amit e30ban még nem éreztem, ha lassan megyek vele akkor is tök gyorsnak tűnik és a gyári rugókkal fele annyit nem billen be mint egy 60as rugóval ültetett e30, nyílván itt most egy sima 50km/h utcába való befordulásról van szó ha rángatod a kormányt mint az állat akkor meglehet azé billenteni Very Happy...

m30b35 egy igazi bika szerintem, alapjárattól kezdve még a hosszú áttételel is nagyon jól húz bármelyik sebességben,egy halkan erőteljesen dolgozó nyomatékos motor és ráadásképp 4ezer után rátesz még 1 lapáttal mert akkor szólal fel a motor , 4ezer felett már igen jól megy és egészen szabályzásig jól érezhetően gyorsul minden sebességfokozatban,a legmulatságosabb amikor 2esbe tartom 4ezernél és akkor lepadlózom ,nagyon élvezetesen elkezd gyorsulni az autó, persze ilyenkor meg is ugrik a fogyasztása...
igazából a többi sor6os benzines bmw motorhoz képest nekem túl morgós a motor hangja,ilyan tompa hangja van egy m20b20 vagy b25 sokkal szebben és élesebben szólal fel,de ez csak az én véleményem...

az enyém sperrel elég szórakoztató autó és szeretek vele járni,én úgy gondolom aki ilyen autót vesz az hobbiból veszi vagy rajongásból(rajságból..Very Happy) és egy nagy benzines motor a jó választás hiába fogyaszt sokat, a m30b35 tényleg nagyon egyszerű szerkezet és biztos nagyon nagyon hosszú élettartamú és padlógáz biztos motor, e34be ezt tudnám ajánlani aki erőt akar érezni illetve az m50b25ről is csak jót hallottam és álítólag menniük kell úgy vagy még jobban is mint egy m30b35-nek ráadásul úgy hogy kevesebbet eszik,de igazából sokkal bonyolultabb szerkezet illetve több dolog van benne ami tönkre mehet 12 szelep helyett 24 van illetve hidrótőkés és nehezebben szerelhető a hozzáférhetőség miatt


ami 100% hogy nem megy és sokat is eszik aza m20b20 520i. aza motor alacsony fordulaton nagyon gatya és 4ezer felett is csak 1esbe húz talán ,e30ban is gyenge a 129 lóhoz és 6hengerhez képest,hát még egy 500kilóval nehezebb és hosszabb áttételű autóban ,és még szíjas is szval karbantartás igényesebb is mint az m30asok és m50esek m20b20 e34et csak akkor vegyen az ember ha álom szép állapotban van és olcsó is és elég neki hogy szép hangja van a motornak mert teljesítményben biztos csalódást fog okozni,de a futómű és a kocsi többi részei ezzel a motorral is élvehetőek természetesen

Hát,röviden ennyi. Very Happy Very Happy Very Happy


BMW 325tds///

Celldömölk-Szombathely    2386    2009.07.02. 18:36
mito123
2011.06.04. 21:42   






sziasztok!

jelenleg nekem is e34esem van gondolom írok egy picit a tapasztalatimról,egy 535i fekete metál színben ,sötét ablakokkal sperrel és nagy peremes kerekekkel, előtte e32 735ösöm illetve e30 318is ,320i és e30 m20b25ösöm is volt ezekhez tudom viszonyítani ,az első két e30om egy 320as és egy 320as amibe egy m20b25öt raktunk, mind2 kocsival nagyon keménye beszívtam mert alapból rossz állapotúak voltak ,szval ott nagyon bejött az hogy a bmw szar autó ,de igazából nem azé mentek tönkre mert bmw hanem mert tönkre tették az előző tulajok a 20 év során és utánna még én is rátettem a gumi égetéssel meg ilyen hülyeségekkel....


535I !! igen jó autó, igaz csak annak jó aki szereti az ilyen nagy benzines verdákat ,mert a piros lámpás városi dugóban vissza fogva is képes 15 liter felett enni, ami elég sok még a súlyához és méretéhez és teljesítményéhez képest is!

igazából az országúti illetve autópálya fogyasztása egész jó ,mert gyárilag hosszú áttételű és 140nél kb 3ezret pörög a motor , 150es utozóig kb 10-12 litert fogyaszt és ez a 735ösre is igaz mert én mindig csak annyit tankoltam amennyit előre kiszámoltam és elég volt mindig

fenntartásról annyit hogy az egész évi teljesítmény adója 22ezer forint az 535ösnek illetve a biztositás kortól függetlenül az alianznál a hobbi biztosítással 28ezer forint egy teljes évre ami fiatal tulajnál megéri.

alkatrész árak nagyon durvák ha nem találod fel magad ,mert ha simán bemész az alkatrész boltba akkor valóban horror árak vannak egy sima végdob és csak végdob gyári minőségbe 100ezer forint! de jó minőségű utángyártott alkatrészek futóműhez meg egyéb dolgokhoz nem drágábbak mint más autókhoz, autóalkatrész boltban ajánlom mindekinek hogy kérjen kedvezményt,mindenki ad valamennyit,hogy nála vásárolj,így teljesen értelmes áron szervízelhető egy ilyen autó is ,a használt alkatrészek tényleg olcsók


szerintem nagyon jó vezetni az e34est nagyon fordulékony és kezes, hiába nagy autó sokkal könnyebb vele kis helyen beparkolni és forgolódni mint egy golf2-vel például, kanyarodásnál is csak keveset kell tekerni a kormányt nem mint más autóknál, a futóműve elég komfortos és csak úgy elnyeli a kátyúkat mellette pedig elég közvetlen a kormányzás és telten fekszi az utat illetve nem billen el kanyarodáskor e30hoz képest sokkal sportosabb sokkal komfortosabb és még kezesebb sokkal főleg nem szervős e30hoz képest , nekem legjobban a dinamika tetszik amit az autó futóműve sugároz, amit e30ban még nem éreztem, ha lassan megyek vele akkor is tök gyorsnak tűnik és a gyári rugókkal fele annyit nem billen be mint egy 60as rugóval ültetett e30, nyílván itt most egy sima 50km/h utcába való befordulásról van szó ha rángatod a kormányt mint az állat akkor meglehet azé billenteni Very Happy...

m30b35 egy igazi bika szerintem, alapjárattól kezdve még a hosszú áttételel is nagyon jól húz bármelyik sebességben,egy halkan erőteljesen dolgozó nyomatékos motor és ráadásképp 4ezer után rátesz még 1 lapáttal mert akkor szólal fel a motor , 4ezer felett már igen jól megy és egészen szabályzásig jól érezhetően gyorsul minden sebességfokozatban,a legmulatságosabb amikor 2esbe tartom 4ezernél és akkor lepadlózom ,nagyon élvezetesen elkezd gyorsulni az autó, persze ilyenkor meg is ugrik a fogyasztása...
igazából a többi sor6os benzines bmw motorhoz képest nekem túl morgós a motor hangja,ilyan tompa hangja van egy m20b20 vagy b25 sokkal szebben és élesebben szólal fel,de ez csak az én véleményem...

az enyém sperrel elég szórakoztató autó és szeretek vele járni,én úgy gondolom aki ilyen autót vesz az hobbiból veszi vagy rajongásból(rajságból..Very Happy) és egy nagy benzines motor a jó választás hiába fogyaszt sokat, a m30b35 tényleg nagyon egyszerű szerkezet és biztos nagyon nagyon hosszú élettartamú és padlógáz biztos motor, e34be ezt tudnám ajánlani aki erőt akar érezni illetve az m50b25ről is csak jót hallottam és álítólag menniük kell úgy vagy még jobban is mint egy m30b35-nek ráadásul úgy hogy kevesebbet eszik,de igazából sokkal bonyolultabb szerkezet illetve több dolog van benne ami tönkre mehet 12 szelep helyett 24 van illetve hidrótőkés és nehezebben szerelhető a hozzáférhetőség miatt


ami 100% hogy nem megy és sokat is eszik aza m20b20 520i. aza motor alacsony fordulaton nagyon gatya és 4ezer felett is csak 1esbe húz talán ,e30ban is gyenge a 129 lóhoz és 6hengerhez képest,hát még egy 500kilóval nehezebb és hosszabb áttételű autóban ,és még szíjas is szval karbantartás igényesebb is mint az m30asok és m50esek m20b20 e34et csak akkor vegyen az ember ha álom szép állapotban van és olcsó is és elég neki hogy szép hangja van a motornak mert teljesítményben biztos csalódást fog okozni,de a futómű és a kocsi többi részei ezzel a motorral is élvehetőek természetesen


mikor feslzólal 4ezer felett a sor 6....

Kecskemét    366    2010.10.24. 20:43
gainboy
2011.05.19. 09:40   






Hát ez őszinte volt Smile. Nem akarok ide nem illő dolgot írni, de az "új" dízelekkel is ez a helyzet? Mert a 2000 után piacra került 4-6 hengeres common rail dízeleknek már elég komoly rajongóköre van. A 320d-ket nagyon dicsérik, több ismerősömnek van 200 ezer km fölött, és turbo felújításon kívül nem volt rájuk panasz. Jóval 10 alatt esznek.
A 30d-35d-k meg kategóriájuk legdurvább erőgépeként vannak számon tartva.
Kár hogy az E34 korában még csak az M51 volt.
Az egyik autósportálon volt interview egy BOSCH dízelbefecskendezés részlegen dolgozó magyar mérnökkel, aki azt mondta imádja a modern dízeleket, de amit mindenkinek ajánlana, az a nagyköbcentis szívóbenzin Smile. Mért? Mert az a kiforrott technológia.


(__o__)(__o__)

Budapest    230    2007.10.13. 11:51
Dawe
2011.05.19. 00:23   





Redneck Boss
Hodi írta:
Heló!

Gondoltam ide írok, mert az E34 diesel topik elég halottnak tűnik.
Laikusként úgy érzem, hogy egy diesel jobb választás lehet városba, hétköznapi használatra. Értem én, hogy benzines az igazi meg a minden de ha fenntartást nézem talán a diesel olcsóbb (7 vagy 13 liter ahogy lejjebb olvastam azért nem kis különbség).

Szerintetek a három diesel (524td, 525td, 525tds) közül melyik a legmegbízhatóbb, legjobb választás? Amit neten eddig olvasgattam azok alapján az 525tds-t tartom közülük jó ötletnek. De örülnék ha valaki olyantól is hallhatnék véleményt aki mindennap egy ilyet vezet. Érdekelne milyen fontos dolgok vannak a típussal kapcsolatban amire oda kell figyelni vásárlásnál?


Szia!
azért írom,hogy a dízel az szar,mert akármennyit javítottam belőle,az mind hengerfejes volt és okádta az olajat mindenhol,ez egy benzinesnél nem igazán fordul elő

városi használatra mondjuk e34böl nagyon jó választás egy 520/525-24v,10 liter alatt eszik dinamikusan megy,ha nem tolod neki akkor nem is eszik sokat.

amúgy egyáltalán nem arról van szó,hogy "a BMW az benzinnel megy"
ez segítség a leendő BMW tulajdonosoknak,hogy az autójuk többet legyen a seggük alatt,mint a szervízben

de ha a dízel megbízhatóságát akarod tudni,akkor rendben.Semmivel sem eszik kevesebbet egy benzinestöl ugyhogy mondhat bárki bármit,mentem sok ilyennel teszt üzemben és ugyanúgy 10 litert zabált mint a benzines verzió,de a dízelnél marad még az is,hogy büdös,hangos,undorító a menetdinamikája,ha feltekered,hogy menjen,akkor kormol,mint egy kazán,ha nem kormol,akkor nem is megy semennyire sem.
cserébe gázolajszagú az egész autó,ha hosszútávon mész vele 120-130 felett pl autópályán akkor hengerfejesre sütöd a motorját úgy 200km alatt.

mire figyelj,ha ilyet akarsz venni:

a viszkója hibátlan legyen,a hűtő ne csöpögjön
hűtősapka leteker és amilyen mélyen csak tudsz nyúlj bele a tartályba és a lehető legfelső részéről töröld le az ujjaddal a retket,ha olajos hab akkor már hagyd is ott úgy ahogy van.
másik,hogy az olaj színe ha kicsit is kv színű a a tesztvezetés után akkor is hagyd ott,ha orrán száján folyik az olaj szintén hagyd ott,és ha dízelmotor van benne akkor is HAGYD OTT!!

remélem segítettem valamiben,de ha dízelt szeretnél mindenképpen akkor biztos vagyok benne,hogy találni fogsz egy olyat,amit nem a szerelési költségek miatt adnak el,csak sok szerencsét tudok kívánni neked

(zárójelben megjegyzem,hogy az átlag dízel bmwt kereső vásárló aki az első BMWjét veszi az VW-ből szeretne komolyabbra váltani és azt hiszi,hogy a BMW dízelmotorjai is a VW minőséget tükrözik dízelben!! ez nemhogy nem igaz,hanem egyenesen balgaság,a BMW gyártja a világ legszarabb dízeleit,még a mai napig is egy rakás szar az összes dízel BMW motor)
ezt csak úgy info gyanánt írom.

amúgy,Popi autója,ha az az,ami a képen van,akkor el is hiszem,hogy 7el beéri 100on,de nem városban és ahogy Ő is írta,"nem pörgünk vele a Tecskó parkolóban péntek este"
ha valakinek erre kell bmw akkor választhat dízel verziót,de a tapasztalatok szerint átlagban rábasznak és el is pártolnak a márkától,mert vettek egy dízelt....


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
Hodi
2011.05.16. 23:16   






Heló!

Gondoltam ide írok, mert az E34 diesel topik elég halottnak tűnik.
Laikusként úgy érzem, hogy egy diesel jobb választás lehet városba, hétköznapi használatra. Értem én, hogy benzines az igazi meg a minden de ha fenntartást nézem talán a diesel olcsóbb (7 vagy 13 liter ahogy lejjebb olvastam azért nem kis különbség).

Szerintetek a három diesel (524td, 525td, 525tds) közül melyik a legmegbízhatóbb, legjobb választás? Amit neten eddig olvasgattam azok alapján az 525tds-t tartom közülük jó ötletnek. De örülnék ha valaki olyantól is hallhatnék véleményt aki mindennap egy ilyet vezet. Érdekelne milyen fontos dolgok vannak a típussal kapcsolatban amire oda kell figyelni vásárlásnál?


   2    2011.05.16. 22:36
Dawe
2011.04.04. 19:24   





Redneck Boss
Popi írta:
Nekem dizlim van igaz a 2.4TD,de volt sima 2.4d is. Érdekes én hajtom, használom nap mint nap és pályán 150 körül haladok.De nem akar tönkre menni..Aki nem tudja felfogni,hogy a dízel teljesen más mint egy benzines és úgy is használja mint egy benyást,akkor ne csodálkozzon,hogy összefossa magát.Szerintem a hazai 2.4td-k 6-800 ezer körül járhatnak 20-22 év körül..A TDS-ek is fél millót karcolják és lehet még alá is becsülöm.Ebben gondolkozzon az aki leszarozza őket.Ja meg ugye a karbantartás..mer dízel ugyse kell..Itt bizony nem szabad döglődő viszkóval és csöpögő hűtővel járkálni.De ha ezeket szem előtt tartjuk akkor szerethető és megbízható autó lesz és 7 literrel beéri.
De ezzel nem fogunk péntek éjszaka nyélgázon forgolódni a tescó parkolóban..ez van.

igazad van,de a saját autódrol beszélsz amire vigyázol,de nagyrészt kb le se szarják és járnak "csöpögő hütövel és csapágyas viszkóval" és ezt te is tudod,mert a dizelt nagyrészt nem márkaszeretök veszik,mint ahogy te teszed és vigyázol rá, hanem olcsójánosok akik tankolnak és hajtják,tankolnak és hajtják,nincs cash mehet bele a napraforgóolaj és minden ami folyékony,és hajtják.....ha beszarik elviszik és "tizezeré hajitsd össze hogy el tudjam adni" tudod mennyiszer hallottam már?? Kacsint


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
Popi
2011.04.03. 17:39   






Nekem dizlim van igaz a 2.4TD,de volt sima 2.4d is. Érdekes én hajtom, használom nap mint nap és pályán 150 körül haladok.De nem akar tönkre menni..Aki nem tudja felfogni,hogy a dízel teljesen más mint egy benzines és úgy is használja mint egy benyást,akkor ne csodálkozzon,hogy összefossa magát.Szerintem a hazai 2.4td-k 6-800 ezer körül járhatnak 20-22 év körül..A TDS-ek is fél millót karcolják és lehet még alá is becsülöm.Ebben gondolkozzon az aki leszarozza őket.Ja meg ugye a karbantartás..mer dízel ugyse kell..Itt bizony nem szabad döglődő viszkóval és csöpögő hűtővel járkálni.De ha ezeket szem előtt tartjuk akkor szerethető és megbízható autó lesz és 7 literrel beéri.
De ezzel nem fogunk péntek éjszaka nyélgázon forgolódni a tescó parkolóban..ez van.


   404    2005.09.10. 16:33
Tsekő
2011.03.09. 21:23   






Dawe írta:
Tsekő írta:
Dawe írta:
Tsekő írta:

Azt tudtam h azokat a dízeleket nem lehet rugdosni..vágni, nem úgy mint a benzines társait!Kíváncsiságból kérdeztem mert nézegettem dízeleseket is, hogy a következő milyen lenne. De ez még csak morfondírozás. Azt hittem h más egyéb okból kifolyólag rosszak!De gondolom azért megbízhatóak?! És melyek azok amiket már kicsit taposni is lehet? Köszi még egyszer!!! Kacsint


hát megbizható egy olyan motor amivel kb 160-180 körül lemész nyiregyházára a zsir uj hengerfejjel ami 2 napja lett összerakva és mire hazaérsz összefolyik a viz az olajjal? na ezek a dizelek...

benzinesböl bármit csak m40est ne


Azért 160-180 al nem szoktam utazgatni!Max 120-as tempó!De értem h mit akarsz mondani mert elvárná az ember h ilyen probléma ne forduljon elő! Amúgy meg M40 B16 om van! Very Happy Idáig még nem volt vele bajom!Remélem h ezután se lesz! Kacsint


de tuti,hogy lesz vele bajod sajnos,az a baj vele,hogy a vezértengely kenését szarul oldották meg és elkopnak a himbák és a vezérmütengely is a hidrotöke is elég gyakori probléma


Igen ezeket hallottam Én is..meg tud érdekes hangja lenni a hidrotőkéknek! Ha meg beadná az unalmast max motor csere!


BMW Forever

Kétpó-Székesfehérvár    66    2009.07.19. 21:10
Dawe
2011.03.09. 21:07   





Redneck Boss
Tsekő írta:
Dawe írta:
Tsekő írta:

Azt tudtam h azokat a dízeleket nem lehet rugdosni..vágni, nem úgy mint a benzines társait!Kíváncsiságból kérdeztem mert nézegettem dízeleseket is, hogy a következő milyen lenne. De ez még csak morfondírozás. Azt hittem h más egyéb okból kifolyólag rosszak!De gondolom azért megbízhatóak?! És melyek azok amiket már kicsit taposni is lehet? Köszi még egyszer!!! Kacsint


hát megbizható egy olyan motor amivel kb 160-180 körül lemész nyiregyházára a zsir uj hengerfejjel ami 2 napja lett összerakva és mire hazaérsz összefolyik a viz az olajjal? na ezek a dizelek...

benzinesböl bármit csak m40est ne


Azért 160-180 al nem szoktam utazgatni!Max 120-as tempó!De értem h mit akarsz mondani mert elvárná az ember h ilyen probléma ne forduljon elő! Amúgy meg M40 B16 om van! Very Happy Idáig még nem volt vele bajom!Remélem h ezután se lesz! Kacsint


de tuti,hogy lesz vele bajod sajnos,az a baj vele,hogy a vezértengely kenését szarul oldották meg és elkopnak a himbák és a vezérmütengely is a hidrotöke is elég gyakori probléma


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
Tsekő
2011.03.09. 12:24   






Dawe írta:
Tsekő írta:

Azt tudtam h azokat a dízeleket nem lehet rugdosni..vágni, nem úgy mint a benzines társait!Kíváncsiságból kérdeztem mert nézegettem dízeleseket is, hogy a következő milyen lenne. De ez még csak morfondírozás. Azt hittem h más egyéb okból kifolyólag rosszak!De gondolom azért megbízhatóak?! És melyek azok amiket már kicsit taposni is lehet? Köszi még egyszer!!! Kacsint


hát megbizható egy olyan motor amivel kb 160-180 körül lemész nyiregyházára a zsir uj hengerfejjel ami 2 napja lett összerakva és mire hazaérsz összefolyik a viz az olajjal? na ezek a dizelek...

benzinesböl bármit csak m40est ne


Azért 160-180 al nem szoktam utazgatni!Max 120-as tempó!De értem h mit akarsz mondani mert elvárná az ember h ilyen probléma ne forduljon elő! Amúgy meg M40 B16 om van! Very Happy Idáig még nem volt vele bajom!Remélem h ezután se lesz! Kacsint


BMW Forever

Kétpó-Székesfehérvár    66    2009.07.19. 21:10
Dawe
2011.03.08. 23:45   





Redneck Boss
Tsekő írta:

Azt tudtam h azokat a dízeleket nem lehet rugdosni..vágni, nem úgy mint a benzines társait!Kíváncsiságból kérdeztem mert nézegettem dízeleseket is, hogy a következő milyen lenne. De ez még csak morfondírozás. Azt hittem h más egyéb okból kifolyólag rosszak!De gondolom azért megbízhatóak?! És melyek azok amiket már kicsit taposni is lehet? Köszi még egyszer!!! Kacsint


hát megbizható egy olyan motor amivel kb 160-180 körül lemész nyiregyházára a zsir uj hengerfejjel ami 2 napja lett összerakva és mire hazaérsz összefolyik a viz az olajjal? na ezek a dizelek...

benzinesböl bármit csak m40est ne


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
Tsekő
2011.03.08. 23:14   






Ez iránt szeretnék érdeklődni, hogy ezekben a típusokban E34 525TDS/ E36 1.8TD 325 TDS motorok miért nem jók?! Surprised[/quote]

mert ha a normál használaton azt érted,hogy szeretnéd nyomkodni is egy kicsit akkor a dizel bmw motorok kb azonnal hengerfejesek lesznek,szar gyenge anyagbol van egy tervezési selejt az összes dizel

ha dizel kell és ragaszkodsz a bmwhez akkor maximum 130 utazóban,de ha lassabban mész akkor mégjobb,ne pörgesd és csak ugy menj,hogy a turbó ne töltsön,mert szétnyomja az egész motort[/quote]

Azt tudtam h azokat a dízeleket nem lehet rugdosni..vágni, nem úgy mint a benzines társait!Kíváncsiságból kérdeztem mert nézegettem dízeleseket is, hogy a következő milyen lenne. De ez még csak morfondírozás. Azt hittem h más egyéb okból kifolyólag rosszak!De gondolom azért megbízhatóak?! És melyek azok amiket már kicsit taposni is lehet? Köszi még egyszer!!! Kacsint


BMW Forever

Kétpó-Székesfehérvár    66    2009.07.19. 21:10
Dawe
2011.03.08. 22:32   





Redneck Boss
Tsekő írta:
Dawe írta:
petya1989 írta:
Az hogy b25 az nem kérdés Very Happy M50 ről vélemény?m20-hoz képest persze.Mire kell odafigyelni E34 vásárlásnál?Tipushibák(ha beszélhetünk egyáltalán ilyenről)? Very Happy

Szia!

attol függ mit szeretnél,az e30/e34 döntés elég nehéz,mert az e30hoz képest egy e34 kb 2-3 literrel többet fogyaszt viszont nagymotoros mindegyik.
ha 25i ben gondolkozol akkor 24v-t kéne venned bár azoknál amik olcsók fennáll a "széthajtott autó" vétele.
a 12v-sek meg már öregek és nagyrészt szét vannak rohadva,de találhatsz belöle jót.

a keresésnél azért a figyelmedbe ajánlanám az 535i-ket is fogyasztásban nem sok különbség van,de az m30as motor olyan egyszerü,mint a zsiroskenyér
sose megy tönkre és utcára tökéletes,dinamikusan autózhatsz vele és nem is zabálja le a gatyádat sem

DIZELT SOHA!!!!!!!!

a sorrend a guminőig:
1-alkoholmentes sör
2-koffeinmentes kv
3-cukormentes kóla
4-dizel bmw


Ez iránt szeretnék érdeklődni, hogy ezekben a típusokban E34 525TDS/ E36 1.8TD 325 TDS motorok miért nem jók?! Surprised


mert ha a normál használaton azt érted,hogy szeretnéd nyomkodni is egy kicsit akkor a dizel bmw motorok kb azonnal hengerfejesek lesznek,szar gyenge anyagbol van egy tervezési selejt az összes dizel

ha dizel kell és ragaszkodsz a bmwhez akkor maximum 130 utazóban,de ha lassabban mész akkor mégjobb,ne pörgesd és csak ugy menj,hogy a turbó ne töltsön,mert szétnyomja az egész motort


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
Tsekő
2011.03.08. 21:36   






Dawe írta:
petya1989 írta:
Az hogy b25 az nem kérdés Very Happy M50 ről vélemény?m20-hoz képest persze.Mire kell odafigyelni E34 vásárlásnál?Tipushibák(ha beszélhetünk egyáltalán ilyenről)? Very Happy

Szia!

attol függ mit szeretnél,az e30/e34 döntés elég nehéz,mert az e30hoz képest egy e34 kb 2-3 literrel többet fogyaszt viszont nagymotoros mindegyik.
ha 25i ben gondolkozol akkor 24v-t kéne venned bár azoknál amik olcsók fennáll a "széthajtott autó" vétele.
a 12v-sek meg már öregek és nagyrészt szét vannak rohadva,de találhatsz belöle jót.

a keresésnél azért a figyelmedbe ajánlanám az 535i-ket is fogyasztásban nem sok különbség van,de az m30as motor olyan egyszerü,mint a zsiroskenyér
sose megy tönkre és utcára tökéletes,dinamikusan autózhatsz vele és nem is zabálja le a gatyádat sem

DIZELT SOHA!!!!!!!!

a sorrend a guminőig:
1-alkoholmentes sör
2-koffeinmentes kv
3-cukormentes kóla
4-dizel bmw


Ez iránt szeretnék érdeklődni, hogy ezekben a típusokban E34 525TDS/ E36 1.8TD 325 TDS motorok miért nem jók?! Surprised


BMW Forever

Kétpó-Székesfehérvár    66    2009.07.19. 21:10
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő
Tartalomjegyzék  »   Népítélet avagy BMW vásárlási tanácsok vélemények, tapasztalatok

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére