POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2    Hozzászólások megtekintése:

<   Népítélet avagy BMW vásárlási tanácsok vélemények, tapasztalatok  »   3 series - 320d ( E46 ) / 1998-2005 ig

Dudukli
2013.03.18. 18:04   






Szerbusztok!
Előre is bocs ha rossz helyre írom a kérdésem!Lenne egy kis problémám lehet vkivel fordult már elő!?E46 2002 évjárat ha a szélvédőt locsolom beázik és a küszöbnél folyik be a víz és úszik a kárpitom!Nincsenek eldugulva a kifolyók nem volt törött az autó!Arra tippeltünk szélvédő kicseréltettem azt is és még mindig fenn áll a probléma!!!Esetleg ha találkozott vki ilyennel?
Üdv


Sárvár    1    2013.03.12. 00:42
vaszics
2013.01.15. 11:09   






Sziasztok. Auto vásárlás előtt állok, sosem volt még BMW de nagyon tetszik egy takarékos 320Dt szeretnék, mi a véleményetek ezekről az autókról :
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320d-6297825
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320d_magyarorszagi._szervizkonyves-6505065
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320d-6366577
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320d_automata_karcmentes.szervizkonyves-6324570
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320d-6515485


és mire érdemes vásárláskor jobban odafigyelni ? köszönöm előre a válaszokat , nagyon hálás lennék ha valaki segítene Smile


Ukrajna    1    2013.01.15. 11:03
Dawe
2013.01.13. 16:07   





Redneck Boss
Woodstock írta:
Egiiiii írta:
Sziasztok.

Segítségeteket szeretném kérni!
Autóvásárlás elött állok, ezelött egy E36-os 316-osom volt és most szeretnék venni egy E46 320D Turingot.
A kérdésem és a kérésem a következő lenne: vásárláskor mire érdemes odafigyelni a szokásosokon kívül? Van az autónak vmi vesszőparipája? Ennél a tipusnál is működik az a trükk, hogy nyomkodom a kilométer nullázót és gyújtást adok akkor kiírja a valós kilómétert?
És a legfőbb kérdés, megbízható ez a tipus?

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Tamás

olyan trükk semmilyen autónál nincs hogy nyomkodsz gombot és kiírja a valós km-t
amire te gondolsz az nem a km-t mutatja hanem valami teljesen mást(nemtom milyen kód) de az összes e36nál kb 300k körül van...
típushoz nem értek de az biztos h sok benne a dízel kütyü ami ha beszarik akkor 100ezernél kezdődik a javítás porlasztócsúcsok stb...
ha jól tom common rail dízel szóval még érzékenyebbek a sima "PD" dízeleknél úgyhogy bele lehet nyúlni rendesen
csak leinformálható vaklós km-es szervizkönyves...de ez szinte minden öreg dízelre igaz
ha reálisan nézzük nem is érdemes az ilyen kamu 120zeret futott szutyok...szinte biztos h tekert és van benne 400 csak úgy nem lehetne itthon eladni...
egy dízel kombinál még itthon is bőven évi 20k km-t számolhatsz az már reális ez 10 év alatt 200ezer km
németbe ez a szám simán lehet 250k akár 300 is de ha jól bánnak vele elmegy 2szer ennyit

amugy ez a trükk már az e32nél is müködött ugyhogy gyanitom,hogy az e46nál is müködik nekem 200e körül mutat a kmóra és a nyomkodás után 670e km-t mutatott 3 évvel ez elött
a motornál az elsö ékszijjtárcsát kell megnézned,mert az szokott átszakadni,mert gumiágyas,a boardon meg tudod nézni a rejtett menükben a töltész,fogyasztást stb stb stb a többit meg ugyis látni fogod,te se ma láttál elöször bmwt


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
Woodstock
2013.01.06. 00:32   






Egiiiii írta:
Sziasztok.

Segítségeteket szeretném kérni!
Autóvásárlás elött állok, ezelött egy E36-os 316-osom volt és most szeretnék venni egy E46 320D Turingot.
A kérdésem és a kérésem a következő lenne: vásárláskor mire érdemes odafigyelni a szokásosokon kívül? Van az autónak vmi vesszőparipája? Ennél a tipusnál is működik az a trükk, hogy nyomkodom a kilométer nullázót és gyújtást adok akkor kiírja a valós kilómétert?
És a legfőbb kérdés, megbízható ez a tipus?

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Tamás

olyan trükk semmilyen autónál nincs hogy nyomkodsz gombot és kiírja a valós km-t
amire te gondolsz az nem a km-t mutatja hanem valami teljesen mást(nemtom milyen kód) de az összes e36nál kb 300k körül van...
típushoz nem értek de az biztos h sok benne a dízel kütyü ami ha beszarik akkor 100ezernél kezdődik a javítás porlasztócsúcsok stb...
ha jól tom common rail dízel szóval még érzékenyebbek a sima "PD" dízeleknél úgyhogy bele lehet nyúlni rendesen
csak leinformálható vaklós km-es szervizkönyves...de ez szinte minden öreg dízelre igaz
ha reálisan nézzük nem is érdemes az ilyen kamu 120zeret futott szutyok...szinte biztos h tekert és van benne 400 csak úgy nem lehetne itthon eladni...
egy dízel kombinál még itthon is bőven évi 20k km-t számolhatsz az már reális ez 10 év alatt 200ezer km
németbe ez a szám simán lehet 250k akár 300 is de ha jól bánnak vele elmegy 2szer ennyit


E36 320i '96

Győr    3834    2010.12.17. 17:52
Egiiiii
2013.01.05. 19:04   






Sziasztok.

Segítségeteket szeretném kérni!
Autóvásárlás elött állok, ezelött egy E36-os 316-osom volt és most szeretnék venni egy E46 320D Turingot.
A kérdésem és a kérésem a következő lenne: vásárláskor mire érdemes odafigyelni a szokásosokon kívül? Van az autónak vmi vesszőparipája? Ennél a tipusnál is működik az a trükk, hogy nyomkodom a kilométer nullázót és gyújtást adok akkor kiírja a valós kilómétert?
És a legfőbb kérdés, megbízható ez a tipus?

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Tamás


   11    2011.01.16. 19:54
E36 sedan
2013.01.05. 18:04   






baleez írta:
Sziasztok,
már régóta szemezek ezzel:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320d_automata_bor-xenon-m-packet-gyonyoru-6483349
Ma megnéztem, és tényleg szép volt. Állítólag most cseréltek benne turbot. Bal eleje újra van fényezve, de amúgy nem volt törve (kereskedő szerint). A műszerfal egyáltalán nem működött, talán biztosítékprobléma. Szervizkönyv természtesen nincs, állítólag 204000 km-t mutat az óra (de mivel nem működött a műszerfal még ezt sem láttam.) Belsejében volt néhány esztétikai hiba: a bal lábnál lévő műanyag tároló rekesz kívülről karcos, mállott volt, a középső levegőrostély műanyag ház eltört egy helyen, a hátsó ülésen volt egy kiégetés. Kormány elég fényes de nem kopott. A jobb első ködlámpa törött, a fényszorók kissé homályosak.
Esetleg ismeri valaki az autót? JYV-266 a rendszám.
1.9-ért el lehetne hozni.


Szia!

Először is 320d amire ha nem figyeltek oda kellőképpen,igen csak lehet rá költeni szépen.Így kép alapján nem rossz bőrben van.De leírtak alapján amiket olvastam,hát ennyiért biztosan nem venném meg.Ki tudja milyen volt az előző tulaj,mert leírtak alapján nem úgy tűnik mint ha nagyon odafigyeltek volna rá.A KM-er meg lutri,szervizkönyvben sem lehet megbízni manapság,mert lehet x összegért szereznek egyet az autó eladásánál,de az azért nonszensz,hogy kimeri írni,hogy van hozzá.Magyarországi autó kereskedők nem éppen tisztességükről híresek,persze tisztelet a kivételeknek. Kacsint
De én helyedben elvinném egy szervizbe,ahol diagra tennék,és átnéznék még jobban,hát ha jönnek még elő hibák. Shocked

Remélem tudtam ezzel a pár mondattal segíteni neked! Smile


BMW=Vezetés élménye!

Veszprém megye!    2889    2010.08.25. 18:06
baleez
2013.01.05. 15:01   






Sziasztok,
már régóta szemezek ezzel:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320d_automata_bor-xenon-m-packet-gyonyoru-6483349
Ma megnéztem, és tényleg szép volt. Állítólag most cseréltek benne turbot. Bal eleje újra van fényezve, de amúgy nem volt törve (kereskedő szerint). A műszerfal egyáltalán nem működött, talán biztosítékprobléma. Szervizkönyv természtesen nincs, állítólag 204000 km-t mutat az óra (de mivel nem működött a műszerfal még ezt sem láttam.) Belsejében volt néhány esztétikai hiba: a bal lábnál lévő műanyag tároló rekesz kívülről karcos, mállott volt, a középső levegőrostély műanyag ház eltört egy helyen, a hátsó ülésen volt egy kiégetés. Kormány elég fényes de nem kopott. A jobb első ködlámpa törött, a fényszorók kissé homályosak.
Esetleg ismeri valaki az autót? JYV-266 a rendszám.
1.9-ért el lehetne hozni.


   25    2013.01.05. 14:36
Englishman
2012.05.13. 12:19   






gedeon írta:
Englishman írta:
gedeon írta:
Englishman írta:
gedeon írta:
Sziasztok!

Épp egy 320d vásárlása előtt állok. Nagyon tetszik, sose volt előtte BMW-m, a motortér nagyon tiszta, kissé poros, nincs rajta olajfolt se pára (nemrég volt rajta turbócsere), az utastér szinte új, viszont van két probléma:

1. nem gyorsul, nem ugrik az autó (több egyforma típus kipróbálása után kijelenthetetem, hogy egyértelműen "nem megy jól" sajnos
2. 220 ezer km van benne, bár vezetett szervizkönyves, minden ellenőrizhető.

Kérdéseim: mitől lehet az, hogy a külsőleg csodálatos autó nem gyorsul (remélem, csak szoftveres beállítás) és sok-e egy rendezett előéletű kocsinál a 220 ezer km?

Köszönettel,
G.



Hali

Évi 15000Km a normál futás teljesítmény, számold ki,sok e a 220 ezer.
Az erőtlenség a turbónyomás hiánya egyértelműen. nem hiszem,hogy szoftveres beállítás lenne a problem. A turbó mechanikus,vagy tölt,vagy nem.
Mindenesetre csak akkor vedd meg sztm ha a tulaj a teljesítmény problémát megoldotta. Pláne ha nem volt előtte bmw-d,ne egy betegággyal kezd .....
Kacsint



Köszi a válaszod, én is turbóra gyanakodtam, szerintem egyszerűen nem tölt Sad De hétfőn átvizsgáltatom majd...

Évi 15 ezerrel számolva -6,5 éves-, max 100 ezer lenne benne.... Ebben több, mint a duplája van, amit meg is értek, mert előző autómba én is 5 év alatt 180 ezret tettem.

A kérdés arra vonatkozott inkább, hogy ha rendesen karban volt tartva, akkor egy ilyen BMW motor 220 ezernél elhasználtnak számít már vagy simán elmegy/elmehet 300-400 ezret is?

Üdv,
G


nah,akkor a kilóméter miatt évi 2 olajcsere, szűrők,üzemanyag szűrők stb....
Hát,megmondom őszintén,én dízelt ennyi kilóméterrel nem vennék......most a turbó szarik be,majd jönnek a porlasztócsúcsok......kéttömegű lendkerék.....stb stb......
Azt mondom amit korábban is,amíg nem tutti a motor ,ne vedd meg, semmi képpen sem, érdemes utána olvasgatni külföldi oldalakon is,mit kell erről a fajta motorról tudni,mik a tapasztalatok....ezek az új motorok már köszönő viszonyban sincsenek a régiekkel,amikben volt anyag,és negyed ennyi elektronika.....ezek az új motorok már műszerek,érzékenyek a lepkefingra is,és drága hozzá minden....... ezért számít,mennyi km van benne,és milyen az előélete.


Köszönöm!

Találtam 2006.08-i gyártású 320d-t, 130 ezer km-rel (igaznak tűnik!), a 150 lovas motorral. Kipróbáltam tegnap, nagyon jónak tűnikm, kérdésem, hogy a motor fizikailag is különbözik a 163 lovastól vagy csak szoftveresen, esetleg más a turbó?

Még valami: létezik az, hogy egy másik, 2005-ös 163 lovas 320d-ben gyárilag nincs részecskeszűrő? (ezt mondja ugyanis az eladó)


Nincs mit
hát látod ezt nem tudom,mennyiben különböznek,de sztm maga a motor ugyan az lehet,csak jobb szoftverrel van szerelve a fiatalabb....... ha tutti kocsit veszel sok örömöd lesz benne,így mérlegelj,ez az utóbbi szompatikusabb nekem is Kacsint


FREEDOM IS NOT FREE

Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
gedeon
2012.05.13. 11:41   






Englishman írta:
gedeon írta:
Englishman írta:
gedeon írta:
Sziasztok!

Épp egy 320d vásárlása előtt állok. Nagyon tetszik, sose volt előtte BMW-m, a motortér nagyon tiszta, kissé poros, nincs rajta olajfolt se pára (nemrég volt rajta turbócsere), az utastér szinte új, viszont van két probléma:

1. nem gyorsul, nem ugrik az autó (több egyforma típus kipróbálása után kijelenthetetem, hogy egyértelműen "nem megy jól" sajnos
2. 220 ezer km van benne, bár vezetett szervizkönyves, minden ellenőrizhető.

Kérdéseim: mitől lehet az, hogy a külsőleg csodálatos autó nem gyorsul (remélem, csak szoftveres beállítás) és sok-e egy rendezett előéletű kocsinál a 220 ezer km?

Köszönettel,
G.



Hali

Évi 15000Km a normál futás teljesítmény, számold ki,sok e a 220 ezer.
Az erőtlenség a turbónyomás hiánya egyértelműen. nem hiszem,hogy szoftveres beállítás lenne a problem. A turbó mechanikus,vagy tölt,vagy nem.
Mindenesetre csak akkor vedd meg sztm ha a tulaj a teljesítmény problémát megoldotta. Pláne ha nem volt előtte bmw-d,ne egy betegággyal kezd .....
Kacsint



Köszi a válaszod, én is turbóra gyanakodtam, szerintem egyszerűen nem tölt Sad De hétfőn átvizsgáltatom majd...

Évi 15 ezerrel számolva -6,5 éves-, max 100 ezer lenne benne.... Ebben több, mint a duplája van, amit meg is értek, mert előző autómba én is 5 év alatt 180 ezret tettem.

A kérdés arra vonatkozott inkább, hogy ha rendesen karban volt tartva, akkor egy ilyen BMW motor 220 ezernél elhasználtnak számít már vagy simán elmegy/elmehet 300-400 ezret is?

Üdv,
G


nah,akkor a kilóméter miatt évi 2 olajcsere, szűrők,üzemanyag szűrők stb....
Hát,megmondom őszintén,én dízelt ennyi kilóméterrel nem vennék......most a turbó szarik be,majd jönnek a porlasztócsúcsok......kéttömegű lendkerék.....stb stb......
Azt mondom amit korábban is,amíg nem tutti a motor ,ne vedd meg, semmi képpen sem, érdemes utána olvasgatni külföldi oldalakon is,mit kell erről a fajta motorról tudni,mik a tapasztalatok....ezek az új motorok már köszönő viszonyban sincsenek a régiekkel,amikben volt anyag,és negyed ennyi elektronika.....ezek az új motorok már műszerek,érzékenyek a lepkefingra is,és drága hozzá minden....... ezért számít,mennyi km van benne,és milyen az előélete.


Köszönöm!

Találtam 2006.08-i gyártású 320d-t, 130 ezer km-rel (igaznak tűnik!), a 150 lovas motorral. Kipróbáltam tegnap, nagyon jónak tűnikm, kérdésem, hogy a motor fizikailag is különbözik a 163 lovastól vagy csak szoftveresen, esetleg más a turbó?

Még valami: létezik az, hogy egy másik, 2005-ös 163 lovas 320d-ben gyárilag nincs részecskeszűrő? (ezt mondja ugyanis az eladó)


   3    2012.05.12. 22:46
Englishman
2012.05.13. 10:53   






gedeon írta:
Englishman írta:
gedeon írta:
Sziasztok!

Épp egy 320d vásárlása előtt állok. Nagyon tetszik, sose volt előtte BMW-m, a motortér nagyon tiszta, kissé poros, nincs rajta olajfolt se pára (nemrég volt rajta turbócsere), az utastér szinte új, viszont van két probléma:

1. nem gyorsul, nem ugrik az autó (több egyforma típus kipróbálása után kijelenthetetem, hogy egyértelműen "nem megy jól" sajnos
2. 220 ezer km van benne, bár vezetett szervizkönyves, minden ellenőrizhető.

Kérdéseim: mitől lehet az, hogy a külsőleg csodálatos autó nem gyorsul (remélem, csak szoftveres beállítás) és sok-e egy rendezett előéletű kocsinál a 220 ezer km?

Köszönettel,
G.



Hali

Évi 15000Km a normál futás teljesítmény, számold ki,sok e a 220 ezer.
Az erőtlenség a turbónyomás hiánya egyértelműen. nem hiszem,hogy szoftveres beállítás lenne a problem. A turbó mechanikus,vagy tölt,vagy nem.
Mindenesetre csak akkor vedd meg sztm ha a tulaj a teljesítmény problémát megoldotta. Pláne ha nem volt előtte bmw-d,ne egy betegággyal kezd .....
Kacsint



Köszi a válaszod, én is turbóra gyanakodtam, szerintem egyszerűen nem tölt Sad De hétfőn átvizsgáltatom majd...

Évi 15 ezerrel számolva -6,5 éves-, max 100 ezer lenne benne.... Ebben több, mint a duplája van, amit meg is értek, mert előző autómba én is 5 év alatt 180 ezret tettem.

A kérdés arra vonatkozott inkább, hogy ha rendesen karban volt tartva, akkor egy ilyen BMW motor 220 ezernél elhasználtnak számít már vagy simán elmegy/elmehet 300-400 ezret is?

Üdv,
G


nah,akkor a kilóméter miatt évi 2 olajcsere, szűrők,üzemanyag szűrők stb....
Hát,megmondom őszintén,én dízelt ennyi kilóméterrel nem vennék......most a turbó szarik be,majd jönnek a porlasztócsúcsok......kéttömegű lendkerék.....stb stb......
Azt mondom amit korábban is,amíg nem tutti a motor ,ne vedd meg, semmi képpen sem, érdemes utána olvasgatni külföldi oldalakon is,mit kell erről a fajta motorról tudni,mik a tapasztalatok....ezek az új motorok már köszönő viszonyban sincsenek a régiekkel,amikben volt anyag,és negyed ennyi elektronika.....ezek az új motorok már műszerek,érzékenyek a lepkefingra is,és drága hozzá minden....... ezért számít,mennyi km van benne,és milyen az előélete.


FREEDOM IS NOT FREE

Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
gedeon
2012.05.13. 10:01   






Englishman írta:
gedeon írta:
Sziasztok!

Épp egy 320d vásárlása előtt állok. Nagyon tetszik, sose volt előtte BMW-m, a motortér nagyon tiszta, kissé poros, nincs rajta olajfolt se pára (nemrég volt rajta turbócsere), az utastér szinte új, viszont van két probléma:

1. nem gyorsul, nem ugrik az autó (több egyforma típus kipróbálása után kijelenthetetem, hogy egyértelműen "nem megy jól" sajnos
2. 220 ezer km van benne, bár vezetett szervizkönyves, minden ellenőrizhető.

Kérdéseim: mitől lehet az, hogy a külsőleg csodálatos autó nem gyorsul (remélem, csak szoftveres beállítás) és sok-e egy rendezett előéletű kocsinál a 220 ezer km?

Köszönettel,
G.



Hali

Évi 15000Km a normál futás teljesítmény, számold ki,sok e a 220 ezer.
Az erőtlenség a turbónyomás hiánya egyértelműen. nem hiszem,hogy szoftveres beállítás lenne a problem. A turbó mechanikus,vagy tölt,vagy nem.
Mindenesetre csak akkor vedd meg sztm ha a tulaj a teljesítmény problémát megoldotta. Pláne ha nem volt előtte bmw-d,ne egy betegággyal kezd .....
Kacsint



Köszi a válaszod, én is turbóra gyanakodtam, szerintem egyszerűen nem tölt Sad De hétfőn átvizsgáltatom majd...

Évi 15 ezerrel számolva -6,5 éves-, max 100 ezer lenne benne.... Ebben több, mint a duplája van, amit meg is értek, mert előző autómba én is 5 év alatt 180 ezret tettem.

A kérdés arra vonatkozott inkább, hogy ha rendesen karban volt tartva, akkor egy ilyen BMW motor 220 ezernél elhasználtnak számít már vagy simán elmegy/elmehet 300-400 ezret is?

Üdv,
G


   3    2012.05.12. 22:46
Englishman
2012.05.13. 08:59   






gedeon írta:
Sziasztok!

Épp egy 320d vásárlása előtt állok. Nagyon tetszik, sose volt előtte BMW-m, a motortér nagyon tiszta, kissé poros, nincs rajta olajfolt se pára (nemrég volt rajta turbócsere), az utastér szinte új, viszont van két probléma:

1. nem gyorsul, nem ugrik az autó (több egyforma típus kipróbálása után kijelenthetetem, hogy egyértelműen "nem megy jól" sajnos
2. 220 ezer km van benne, bár vezetett szervizkönyves, minden ellenőrizhető.

Kérdéseim: mitől lehet az, hogy a külsőleg csodálatos autó nem gyorsul (remélem, csak szoftveres beállítás) és sok-e egy rendezett előéletű kocsinál a 220 ezer km?

Köszönettel,
G.



Hali

Évi 15000Km a normál futás teljesítmény, számold ki,sok e a 220 ezer.
Az erőtlenség a turbónyomás hiánya egyértelműen. nem hiszem,hogy szoftveres beállítás lenne a problem. A turbó mechanikus,vagy tölt,vagy nem.
Mindenesetre csak akkor vedd meg sztm ha a tulaj a teljesítmény problémát megoldotta. Pláne ha nem volt előtte bmw-d,ne egy betegággyal kezd .....
Kacsint


FREEDOM IS NOT FREE

Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
gedeon
2012.05.12. 23:07   






Sziasztok!

Épp egy 320d vásárlása előtt állok. Nagyon tetszik, sose volt előtte BMW-m, a motortér nagyon tiszta, kissé poros, nincs rajta olajfolt se pára (nemrég volt rajta turbócsere), az utastér szinte új, viszont van két probléma:

1. nem gyorsul, nem ugrik az autó (több egyforma típus kipróbálása után kijelenthetetem, hogy egyértelműen "nem megy jól" sajnos
2. 220 ezer km van benne, bár vezetett szervizkönyves, minden ellenőrizhető.

Kérdéseim: mitől lehet az, hogy a külsőleg csodálatos autó nem gyorsul (remélem, csak szoftveres beállítás) és sok-e egy rendezett előéletű kocsinál a 220 ezer km?

Köszönettel,
G.


   3    2012.05.12. 22:46
Takiii
2011.11.29. 17:45   






Szia Báló 29,

Valószínüleg a Turbó és a motor között van tömítetlenségi probléma, lehet az Cooler, turbócső, szívócsonk repedés.
Nem padkáztad meg az elejét esetleg megsértve a coolert?

Üdv,


Zalaegerszeg    32    2011.02.27. 20:20
Dawe
2011.11.08. 21:09   





Redneck Boss
báló 29 írta:
Sziasztok!
A minap vásároltam egy BMW 320d-t, az az álmaim autóját.
Az év járat 2004.09
Az első dolgom az volt,hogy olaj csere,olaj szűrő,légszűrő.
A következő dolog ami történt,hogy ki gyulladt a motor ell.lámpám.
Amikor ez meg történt akkor a turbó nyomásom is gyengült tehát az autó vész programra kapcsolt.Egy pár indítás után viszont eltűnt a jel és minden működött viszont gyorsításkor kormólt.( el égetlen üzem anyag a szerelőm szerint),mivel fel volt húzva az autó vagy rossz progi.
Csináltattam egy SW-frissítést ami orvosolja a dolgot,annyi történt,hogy a turbó nyomásom most jó de viszont a sárga lámpám folyamatosan ég és nem tűnik el többszöri indításra sem.Rátették megint gépre és azt a hibát írta ki,hogy a turbó nyomás cső lehet a gond vagy a leszorítása meg lazult.Amit én is így gondolok,mert valami ki fújó hangot hallok Shocked
Szeretném ha hozzá szólnátok vagy ötlet esetleg.
Kösz előre is. Üdv:Báló Kacsint [/img]

azért ez elég egyértelmü nem? szereld le a turbórol a csővet,vizsgáld meg szemrevételezéssel,ha látsz rajta repedést vagy lyukat akkor csere,ha nem akkor rakd vissza,mert csak laza volt... általában a kompi tudja mi a szitu Kacsint


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
báló 29
2011.11.07. 22:08   






Sziasztok!
A minap vásároltam egy BMW 320d-t, az az álmaim autóját.
Az év járat 2004.09
Az első dolgom az volt,hogy olaj csere,olaj szűrő,légszűrő.
A következő dolog ami történt,hogy ki gyulladt a motor ell.lámpám.
Amikor ez meg történt akkor a turbó nyomásom is gyengült tehát az autó vész programra kapcsolt.Egy pár indítás után viszont eltűnt a jel és minden működött viszont gyorsításkor kormólt.( el égetlen üzem anyag a szerelőm szerint),mivel fel volt húzva az autó vagy rossz progi.
Csináltattam egy SW-frissítést ami orvosolja a dolgot,annyi történt,hogy a turbó nyomásom most jó de viszont a sárga lámpám folyamatosan ég és nem tűnik el többszöri indításra sem.Rátették megint gépre és azt a hibát írta ki,hogy a turbó nyomás cső lehet a gond vagy a leszorítása meg lazult.Amit én is így gondolok,mert valami ki fújó hangot hallok Shocked
Szeretném ha hozzá szólnátok vagy ötlet esetleg.
Kösz előre is. Üdv:Báló Kacsint [/img]


Mosonszolnok    1    2011.11.06. 21:43
Click
2011.10.11. 10:28   






Kedves BMW Tulajdonosok.


Az alábbi sorok annak reményében születtek, hogy segítsek elkerülni másoknak mindazt, ami velem történt.
A hőn áhított 2002. évj 320 d e46 Touring autómat 2011. márciusában vettem egy hazai kereskedőtől.
Az autó külföldről behozott, korához és futásteljesítményét nézve (180.000 km) nagyon szép állapotban volt. A vásárlás előtt egy gyors állapotfelmérésen esett át az autó, ahol mindent rendben találtak, így hát beleugrottam. Az autót igazából a párom használta leginkább a gyerek szállítására. Az autó tökéletesen működött, fogyasztása városban is 5 liter körül mozgott. Az 1 hónapos használat során arra lettem figyelmes, hogy erősebb kigyorsításkor (3.000/perc fordulat felett) egy enyhe kopó, csörgő hang hallatszik a motortérből, melyet egy kisebb fekete füst követ. Mivel minden más rendben volt, és nem is mindig volt észrevehető, hallható, így nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. Az autóval elmentünk további 13.000 km hiba nélkül. Eltelt 6 hónap és úgy gondoltam végére járok, mi lehet az a néha hallható bizonyos csörgő, kopogó hang. Egy barátom ajánlott egy szerelőt, miszerint Ő BMW szakértő és „ránézésre megmondja majd”, mi lehet ez a furcsa hang. Nem győzöm hangsúlyozni az autónak egyébként semmi baja nem volt. Elvittem az autót, de bár ne tettem volna. Elsőként azt mondta, hogy az egyik porlasztócsúcs nem megfelelő érétken van, az lesz a jelenség okozója. Másnap hív, hogy nem egy, hanem 3 db porlasztócsúcsot kell felújítani, valamint az egyik ház el van törve. Rendben elhittem, majd 1,5 hét után hív, kész az autó, minden jó rajta, mehetek érte. A barátommal illetve a párommal elmentünk az autóért, hogy én kifizetem, a párom meg hazahozza az autót. Elkövettem egy nagy hibát, hogy ott rögtön nem próbáltam ki az autót, csak ZSEBBE KIFIZETTEM 150.000 FT-OT és mentem vissza dolgozni. Másnap este elmentem kipróbálni milyen lett a kocsi. Megdöbbenve tapasztaltam, hogy az autó teljesen erőtlen. Hívtam a szerelőt, aki csak annyit tudott mondani, biztos a turbóval lesz a gond, (amivel eddig semmi baj nem volt), vigyem vissza neki, megnézi. Elkezdtem összerakni az elmúlt 1,5 hét eseményeit és több ponton nem stimmeltek a dolgok. Elvittem egy turbó, vákuum valamint egy computeres bevizsgálásra, ahol megerősítést kaptam, hogy a szerelő egy KONTÁR. Elkövettem a második óriási hibát, visszavittem neki, hogy csinálja meg, mert nem a levegőbe fizettem ki neki ennyi pénzt. 1 nap múlva hív, hogy a turbó lapátok el vannak törve, szerinte az a baja, de persze nem 100%.-csak 80%. Mivel nem hittem neki tudva az előzményeket, elmentem az autóért, hogy elhozom tőle. Mikor ismét beleültem, nem hittem a szememnek. Alig akart elindulni és dőlt belőle a füst. Természetesen semmi érdemlegeset nem tudott mondani, a pénz visszafizetéséről pedig hallani sem akart. Jelenleg szakvéleményezésen van az autó, illetve hibafeltáráson. Az említett szerelő B. GYULA. DUNAHARASZTI.
Az autót továbbra is imádom és jó autónak tartom.
A további fejleményekről később beszámolok.


   2    2011.10.11. 10:19
gaga_e46
2011.08.13. 21:30   






Üdv!

Közeljövőben szeretnék venni egy E46 320d-t 136 lovas változatát.
Abban kérnék segítséget, hogy mire kell nagyon odafigyelni, ha vételre kerül a sor. Gondolok itt tipushibára, akkor olyan zajokra ami arra utal hogy agyon volt hajtva, meg még olyan dolgokra amik előfordulhatnak ennél a tipusnál.
Régi álmom egy ilyen autó, de sajnos annyi rosszat hallottam ( nem feltétlen hozzáértőktől ), meg előítéletet, hogy nem tudom igazából, hogy mihez kezdjek, nem akarok olyan autót amire az árát mégegyszer rá kell költeni.
Előre is köszönöm Smile


Békés    1    2011.08.13. 21:18
Dawe
2011.03.02. 21:48   





Redneck Boss
Gee_85 írta:
Helló!

Köszi szépen a rendkívül szinvonalas választ. Tetszik, hogy a BMW tulajok ennyire tudják hogy mi van a fenekük alatt és az mikor hogyan miért működik.

A sebességváltóval kapcsolatban. Ebben az autóban egy 6sebességes manuális egység található.
Ez mennyire megbízható?
Illetve jobb vagy rosszabb mint pl az 5 fokozatú tiptronic autómata váltó?

Ugyebár most 160.000km van az autóban. Milyen szervízeknek kellett már meglenniük az eltelt út alatt illetve mi fog következni? Ergó szervízintervallumokra lennék kíváncsi.

Lophatóságot tekintve a széria központi távirányításu zár mennyire nehezíti meg a tolvajok dolgát?
Pajzsvédelem megéri a pénzét?

Bocsi a túl sok kérdésért de valszeg lesz még.

Köszi ismét.

Szia!

egy stiftes váltó "mindig minden körülmények közt" jobb mint egy automata vagy smg vagy triptronic vagy akármi.

a gyári riasztó arra jó,hogy bezárja az ajtót,a pajzsvédelem nem éri meg az árát,de azokat nem olyan könnyü elvinni,de ha kinézik a verdát akkor tuti megcsapják,szerintem ne aggódj annyit szerelj be valami áramtalanitó kapcsolót,ha annyira félted a verdát és soha senkinek se mondd meg,hogy hol van.

szervizböl szerintem most jön majd a futómü átnézése,amugy szerintem nem lesz vele nagy baj.

a további csevejt kérem itt folytatni:
http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=303


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
Gee_85
2011.03.01. 23:39   






Helló!

Köszi szépen a rendkívül szinvonalas választ. Tetszik, hogy a BMW tulajok ennyire tudják hogy mi van a fenekük alatt és az mikor hogyan miért működik.

A sebességváltóval kapcsolatban. Ebben az autóban egy 6sebességes manuális egység található.
Ez mennyire megbízható?
Illetve jobb vagy rosszabb mint pl az 5 fokozatú tiptronic autómata váltó?

Ugyebár most 160.000km van az autóban. Milyen szervízeknek kellett már meglenniük az eltelt út alatt illetve mi fog következni? Ergó szervízintervallumokra lennék kíváncsi.

Lophatóságot tekintve a széria központi távirányításu zár mennyire nehezíti meg a tolvajok dolgát?
Pajzsvédelem megéri a pénzét?

Bocsi a túl sok kérdésért de valszeg lesz még.

Köszi ismét.


   3    2011.03.01. 09:28
gainboy
2011.03.01. 22:32   






Igaz. Az M20 motor óta minden BMW autó-motor láncos. Több előnye is van. Strapabíróbb megoldás, hosszabb élettartam, és nehezebben ugorja át a fogat. Különösen azoknál, ahol közvetlenül csak az egyik vez. tengelyt hajtja, jobban körülölelve a lánckereket, és az egy további láncon vagy fogaskeréken keresztül hatja a másikat. A tiéd ez utóbbi.
Élettartamra nem tudom, mit mondanak az M47-nél, de 200 ezerig jó szerintem.
Amúgy nagyon tuti kis autó! Dízelhez képest nem szervízigényes. A legújabb dízelek közt is megállja a helyét.


(__o__)(__o__)

Budapest    230    2007.10.13. 11:51
Gee_85
2011.03.01. 09:43   






Sziasztok!

A tegnapi nap folyamán megtekintettem egy a tárgyban nevezett ezüst szürke Bömöst.
Foglalót le is tettem ugyanis külső és belső esztétikai állapota kíváló.
161.000KM van benne a computer szerint.
2003/05-ös évjárat.

El szeretném vinni szervízbe teljes átvizságálásra.
Olyasmit olvastam a népitéleten, hogy a gyári kulcs is tárolja a futott km-ek számát és ezt nagyon költséges buherálni.
Igaz ez? Illetve tudtok olyan szervízet ahol ezt ki tudják olvasni Budapesten?

Továbbá a faszi azt mondta hogy a vezérlés lánc hajtású. Ez igaz?
Miben nyílvánul meg és mi a szervízintervallum ennek cseréjére?

Egyenlőre első körben ennyi.

Köszi a válaszokat előre is.


   3    2011.03.01. 09:28
admin
2011.01.03. 00:24   





Site Admin
Kacsint


   1305    2005.11.25. 01:11
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2
Tartalomjegyzék  »   Népítélet avagy BMW vásárlási tanácsok vélemények, tapasztalatok

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére