POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 3 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Népítélet avagy BMW vásárlási tanácsok vélemények, tapasztalatok  »   3 series - 320i ( E36 ) / 1990-2000 ig

laccity
2012.01.30. 18:42   






Köszi mindenkinek a sok okosságot! Smile
Úgy vagyok vele, hogy e30 v e36, mert még talán ezaz a két modell amit suli mellett össze lehet melózgatni meg hasonlók, de hallgatok rátok mert igazából én is így láttam a helyzetet, hogy ez kevés lesz, de ugyebár a remény hal meg utoljára Very Happy
Amugy inkább az e36 fele húz a szívem meg ugye jobban rozsda álló legalábbis ahogy olvasgattam.
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy ugye az e36 elméletileg sokszor futóműproblémás ez így mit takar? Very Happy


Sopron    4    2012.01.29. 15:50
HGabor
2012.01.30. 13:06   






Swari írta:
HGabor írta:
Woodstock írta:
Na mostmár tisztázzuk pls:



Ilyet akarsz?



Vagy ilyet? mert nem mind1
Az első az e30 azt 1982-1992 között gyártották,a második az e36 amit meg 1992-1998 között gyártották(mondjuk az M3 meg a cabrio az kicsit tovább piacon volt amíg az e46ból nem gyártották őket)
Mert nem mind1 ám e30at ami patika felújított nem rohad tehát gondos fanatikus által használt az kb 1 misi körül mozog...ritka mint a fehér holló.
e36ot meg kb 1.2-1.4 körül kapni olyat amire már költened nagyon nem kell.
Persze ez neked nem szempont ha te akarod felújítani de még így is a lehető legjobbat kell keresni azok közül amit átlagosan használnak,tehát forgalomban napi szinten.


Szerintem lényegtelen, hogy E30 vagy E36. Ha 400-at szán rá, mindkét modellre az első évben még belemegy 200-400e ft.
400-ból sztem E36-ot el kéne felejteni és E30-at keresni, abból is 4 hengereset.
Sztem kevés lesz rá a 400. Lehet, hogy kifogsz egy jót, örülsz neki, de 1 év múlva megutálod és rühellni fogod a BMW-t egy jó ideig.
(írásod alapján nem azt vettem észre, hogy 400ért akarsz megvenni egy autót és durván felújítani, gondolom első autó lesz és az "álmodat" akarod megvalósítani, ami egy BMW. Na már most, hogyha ez így van, akkor még gyűjts, mert csalódni fogsz)

Plusz azzal remélem tiszában vagy, hogy 400e ft mondjuk az autó ára, kb 70-100e az átírás (eredetiségvizsga, illeték, biztosítás) és mondjuk nem árt, hogyha a vétel napján van még tartalékod, ami egy 400e-es autónál sztem 100e-nek kell lennie.
Szóval ez már majdnem 600e ft. Ha így gondoltad, akkor ok, van esélyed, hogy ne csalódj.

Pár hozzávetőleges ár E36-hoz:
4 db tárcsa, 4 db betét, pár fékcső, munkadíj - 80-100e ft
1 rohadt elem Bp-en - 30e ft (és biztos, hogy lesz rohadt elem ilyen árkategóriában, még ha drágább, akkor is:D)
4 db gátló - 50e-től a csillagos ég (50e-be nincs benne a szerelési díj, ami futóműnél könnyen tud lenni még 50e, főleg, hogyha cserélni kell 2-3-4 db szilentet is (teszem hozzá, hogy a szilent kb 2000 ft..)
Olajcsere 6 hengernél 10-15e ft, plusz légszűrő, olajszűrő még 6e

Most így hirtelen ennyi ugrott be, de ha van kérdésed írj, megnézzük az árát pl ami érdekel alkatrész.
Jah és figyelj a gumikra is, veszel egy autót és mondjuk szarok a gumik, akkor könnyen egyből vehetsz 50-70e ft-ért használt 16-ost. Téli gumi ugyanennyi, és ez még olcsó.

Sok az elektronika is ebben, amit az emberek szeretnek mókolni, így kikerülni az elektromosságis embereket, de hogyha valamit elbasznak, akkor viheted szakihoz, aki szép összeget el tud kérni, mire megtalálja a hibát.

E30-ból is egyre nehezebb jót találni, ami nincs szarrá rohadva. Én eddig kivétel nélkül minden évben ráköltöttem a vételárát, azért néz ki úgy, ahogy. Fékcserét megúsztam 50-ből, munkadíjjal, úgy, hogy a hátsó tárcsákat csak szabályozni kellett (gondolom cserénél még egy 20-ast rádob kb).Elektronika még nem igazán van, de azért itt is van mit elb@szni Very Happy Ha ilyet keresel, inkább a rozsdát nézd, az a drágábban javítható része. Küszöbök, első sárvédők alja, köténylemez, jobb hátsó kerékdob, hátfal (kipufogó mellett, vonószemnél, rendszámtábla világításnál), padlólemez (főleg a gázpedál környékén). Meg persze ahol sérülve volt, hogyan javították, nem-e rohad...


Sajnos rossz korba születtünk, mi, bmw fanatikusok. Mo-i helyzetbe elég nehéz már fenntartani is egy 15-20 éves BMW-t. Legalábbis ez a véleményem.
Tegnap elgondolkodtam, hogy lehet nem is kéne eladom az E36-ot, rákölteni egy "kicsit" és mellé venni egy 125-ös robogót..
Nagyon rossz belegondolni, hogy Bp-n 10-12 literrel rohangálok el rövidtávokat, robogóval időt is nyernék, plusz 3 liter/100 km:S Na de hát ez nem egy E39:(( Szar helyre születtünk, szar időben:D


BMW E46 328Ci

   4927    2010.07.21. 22:06
Swari
2012.01.30. 13:02   






HGabor írta:
Woodstock írta:
Na mostmár tisztázzuk pls:



Ilyet akarsz?



Vagy ilyet? mert nem mind1
Az első az e30 azt 1982-1992 között gyártották,a második az e36 amit meg 1992-1998 között gyártották(mondjuk az M3 meg a cabrio az kicsit tovább piacon volt amíg az e46ból nem gyártották őket)
Mert nem mind1 ám e30at ami patika felújított nem rohad tehát gondos fanatikus által használt az kb 1 misi körül mozog...ritka mint a fehér holló.
e36ot meg kb 1.2-1.4 körül kapni olyat amire már költened nagyon nem kell.
Persze ez neked nem szempont ha te akarod felújítani de még így is a lehető legjobbat kell keresni azok közül amit átlagosan használnak,tehát forgalomban napi szinten.


Szerintem lényegtelen, hogy E30 vagy E36. Ha 400-at szán rá, mindkét modellre az első évben még belemegy 200-400e ft.
400-ból sztem E36-ot el kéne felejteni és E30-at keresni, abból is 4 hengereset.
Sztem kevés lesz rá a 400. Lehet, hogy kifogsz egy jót, örülsz neki, de 1 év múlva megutálod és rühellni fogod a BMW-t egy jó ideig.
(írásod alapján nem azt vettem észre, hogy 400ért akarsz megvenni egy autót és durván felújítani, gondolom első autó lesz és az "álmodat" akarod megvalósítani, ami egy BMW. Na már most, hogyha ez így van, akkor még gyűjts, mert csalódni fogsz)

Plusz azzal remélem tiszában vagy, hogy 400e ft mondjuk az autó ára, kb 70-100e az átírás (eredetiségvizsga, illeték, biztosítás) és mondjuk nem árt, hogyha a vétel napján van még tartalékod, ami egy 400e-es autónál sztem 100e-nek kell lennie.
Szóval ez már majdnem 600e ft. Ha így gondoltad, akkor ok, van esélyed, hogy ne csalódj.

Pár hozzávetőleges ár E36-hoz:
4 db tárcsa, 4 db betét, pár fékcső, munkadíj - 80-100e ft
1 rohadt elem Bp-en - 30e ft (és biztos, hogy lesz rohadt elem ilyen árkategóriában, még ha drágább, akkor is:D)
4 db gátló - 50e-től a csillagos ég (50e-be nincs benne a szerelési díj, ami futóműnél könnyen tud lenni még 50e, főleg, hogyha cserélni kell 2-3-4 db szilentet is (teszem hozzá, hogy a szilent kb 2000 ft..)
Olajcsere 6 hengernél 10-15e ft, plusz légszűrő, olajszűrő még 6e

Most így hirtelen ennyi ugrott be, de ha van kérdésed írj, megnézzük az árát pl ami érdekel alkatrész.
Jah és figyelj a gumikra is, veszel egy autót és mondjuk szarok a gumik, akkor könnyen egyből vehetsz 50-70e ft-ért használt 16-ost. Téli gumi ugyanennyi, és ez még olcsó.

Sok az elektronika is ebben, amit az emberek szeretnek mókolni, így kikerülni az elektromosságis embereket, de hogyha valamit elbasznak, akkor viheted szakihoz, aki szép összeget el tud kérni, mire megtalálja a hibát.

E30-ból is egyre nehezebb jót találni, ami nincs szarrá rohadva. Én eddig kivétel nélkül minden évben ráköltöttem a vételárát, azért néz ki úgy, ahogy. Fékcserét megúsztam 50-ből, munkadíjjal, úgy, hogy a hátsó tárcsákat csak szabályozni kellett (gondolom cserénél még egy 20-ast rádob kb).Elektronika még nem igazán van, de azért itt is van mit elb@szni Very Happy Ha ilyet keresel, inkább a rozsdát nézd, az a drágábban javítható része. Küszöbök, első sárvédők alja, köténylemez, jobb hátsó kerékdob, hátfal (kipufogó mellett, vonószemnél, rendszámtábla világításnál), padlólemez (főleg a gázpedál környékén). Meg persze ahol sérülve volt, hogyan javították, nem-e rohad...


Bp, Szfvár    1527    2009.02.08. 02:23
HGabor
2012.01.30. 12:34   






Woodstock írta:
Na mostmár tisztázzuk pls:



Ilyet akarsz?



Vagy ilyet? mert nem mind1
Az első az e30 azt 1982-1992 között gyártották,a második az e36 amit meg 1992-1998 között gyártották(mondjuk az M3 meg a cabrio az kicsit tovább piacon volt amíg az e46ból nem gyártották őket)
Mert nem mind1 ám e30at ami patika felújított nem rohad tehát gondos fanatikus által használt az kb 1 misi körül mozog...ritka mint a fehér holló.
e36ot meg kb 1.2-1.4 körül kapni olyat amire már költened nagyon nem kell.
Persze ez neked nem szempont ha te akarod felújítani de még így is a lehető legjobbat kell keresni azok közül amit átlagosan használnak,tehát forgalomban napi szinten.


Szerintem lényegtelen, hogy E30 vagy E36. Ha 400-at szán rá, mindkét modellre az első évben még belemegy 200-400e ft.
400-ból sztem E36-ot el kéne felejteni és E30-at keresni, abból is 4 hengereset.
Sztem kevés lesz rá a 400. Lehet, hogy kifogsz egy jót, örülsz neki, de 1 év múlva megutálod és rühellni fogod a BMW-t egy jó ideig.
(írásod alapján nem azt vettem észre, hogy 400ért akarsz megvenni egy autót és durván felújítani, gondolom első autó lesz és az "álmodat" akarod megvalósítani, ami egy BMW. Na már most, hogyha ez így van, akkor még gyűjts, mert csalódni fogsz)

Plusz azzal remélem tiszában vagy, hogy 400e ft mondjuk az autó ára, kb 70-100e az átírás (eredetiségvizsga, illeték, biztosítás) és mondjuk nem árt, hogyha a vétel napján van még tartalékod, ami egy 400e-es autónál sztem 100e-nek kell lennie.
Szóval ez már majdnem 600e ft. Ha így gondoltad, akkor ok, van esélyed, hogy ne csalódj.

Pár hozzávetőleges ár E36-hoz:
4 db tárcsa, 4 db betét, pár fékcső, munkadíj - 80-100e ft
1 rohadt elem Bp-en - 30e ft (és biztos, hogy lesz rohadt elem ilyen árkategóriában, még ha drágább, akkor is:D)
4 db gátló - 50e-től a csillagos ég (50e-be nincs benne a szerelési díj, ami futóműnél könnyen tud lenni még 50e, főleg, hogyha cserélni kell 2-3-4 db szilentet is (teszem hozzá, hogy a szilent kb 2000 ft..)
Olajcsere 6 hengernél 10-15e ft, plusz légszűrő, olajszűrő még 6e

Most így hirtelen ennyi ugrott be, de ha van kérdésed írj, megnézzük az árát pl ami érdekel alkatrész.
Jah és figyelj a gumikra is, veszel egy autót és mondjuk szarok a gumik, akkor könnyen egyből vehetsz 50-70e ft-ért használt 16-ost. Téli gumi ugyanennyi, és ez még olcsó.

Sok az elektronika is ebben, amit az emberek szeretnek mókolni, így kikerülni az elektromosságis embereket, de hogyha valamit elbasznak, akkor viheted szakihoz, aki szép összeget el tud kérni, mire megtalálja a hibát.


BMW E46 328Ci

   4927    2010.07.21. 22:06
Woodstock
2012.01.30. 02:55   






Na mostmár tisztázzuk pls:



Ilyet akarsz?



Vagy ilyet? mert nem mind1
Az első az e30 azt 1982-1992 között gyártották,a második az e36 amit meg 1992-1998 között gyártották(mondjuk az M3 meg a cabrio az kicsit tovább piacon volt amíg az e46ból nem gyártották őket)
Mert nem mind1 ám e30at ami patika felújított nem rohad tehát gondos fanatikus által használt az kb 1 misi körül mozog...ritka mint a fehér holló.
e36ot meg kb 1.2-1.4 körül kapni olyat amire már költened nagyon nem kell.
Persze ez neked nem szempont ha te akarod felújítani de még így is a lehető legjobbat kell keresni azok közül amit átlagosan használnak,tehát forgalomban napi szinten.


E36 320i '96

Győr    3834    2010.12.17. 17:52
laccity
2012.01.30. 00:38   






Értem, értem! Smile Hát úgy tervezem, hogy folyamatos felújítás alatt lenne minden féle értelembe, mert ez az egyik kedvenc modellem.Smile Csak ugye, egy olyan állapotú kellene amit azért lehetne közben megbízhatóan használni, hogy ne minden problémája egyszerre húljon az ember nyakába csak apránként Very Happy, mert nem egy roncstelepre szánt darabot szeretnék vmi tőkéletes állapot címszó alatt vásárolni. De akkor még marad a gyűjtögetés Smile


Sopron    4    2012.01.29. 15:50
Ogre84
2012.01.30. 00:12   






laccity írta:
Nagyon szépen köszi srácok a segítséget! Smile Sokat okosodtam. Igazából nem teljes mértékben voltam tisztába ezzel az e dologgal, de összeraktam h a karosszériáról lesz szó Razz A 400 ezret egyébként átírés meg egyéb költségek nélkül gondoltam Smile Ha még vannak hasonló jó ötleteitek, hogy vásárláskor mire kellenék majd figyelni, szívesen fogadnám. Arról tudtok mondani vmit a fogyasztásáról mert gondolom azért a régebbi példányok korokbul kifolyólag is többet csemegéznek Very Happy

Nekem 318i M40 volt, 8-9 között evett átlagban. A 400.000 mindenhogy kevés pénz egy autóra, főleg BMW-re. Én is annyiért vettem az E30-at, és közel annyit rá is költöttem 1,5 év alatt, és még mindig voltak nyűgjei. Ezek 20+ éves autók, többségük le van már harcolva. Fenntartásra kb. mennyit tudsz áldozni? Mert hidd el, nem csak az olajcserékre kell majd költened. Szerintem problémamentes BMW-t nehéz 1 misi alatt kifogni.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
laccity
2012.01.29. 23:46   






Nagyon szépen köszi srácok a segítséget! Smile Sokat okosodtam. Igazából nem teljes mértékben voltam tisztába ezzel az e dologgal, de összeraktam h a karosszériáról lesz szó Razz A 400 ezret egyébként átírés meg egyéb költségek nélkül gondoltam Smile Ha még vannak hasonló jó ötleteitek, hogy vásárláskor mire kellenék majd figyelni, szívesen fogadnám. Arról tudtok mondani vmit a fogyasztásáról mert gondolom azért a régebbi példányok korokbul kifolyólag is többet csemegéznek Very Happy


Sopron    4    2012.01.29. 15:50
Woodstock
2012.01.29. 20:46   






Ogre84 írta:
laccity írta:
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hozzátok nagyokhoz, hogy őszinte legyek nem igazán értek ilyen részletességben a témához, utánna próbáltam olvasgatni pár dolognak, de a ti segítségeteket szeretném kérni, egy bmw vásárlása során.
Egy 3-as bmw (318 v 320) szeretnék venni 88-95 ös korosztályig körülbelül, erre olyan 400 ezer forintom lenne, gondolom vmi "bácsiautót" kellene keresnem, de ti biztos vagyok benne, hogy jobban képben vagytok.Smile
Olyan kérdésem lenne h ez a korosztály m40 es blokkal van és azt olvasgattam, hogy nem az igazi 200 ezer km után eléggé haldoklik míg a régebbi m10 blokk kb a végtelenségig képes elmenni.
Úgy tervezem, hogy majd szépen felújítgatom, megcsinálom, de közbe azért jó lenne ha nem nagyon hagyna ott az úton stb Very Happy
Ti mit ajánlanátok melyik típust nézegessem leginkább vagy ennyi pénzért hagyjam az egészet a futcsa v szerintetek? :/ Melyik motort érdemes figyelni?
Előre is köszi a segítségeteket.

Ennyi pénzből nagyon nehéz lesz használható darabot venni. Ezek a paraméterek nagyjából le is szűkítik a kínálatot a nagylámpás E30 316i és 318i-kre. Az M10 ekkorra kifutott, ezekben pont M40 motor lesz, viszont szerintem könnyű kiszúrni a szart. Ha már odavan, akkor szelephangja van, és nem forog le szabályzásig a motor. Ezt esetleg megnézném, bár csak 16i:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/3-as_sorozat/bmw_3-as_sorozat_316i_touring_akcio-5251249
A legjobb, amit tehetsz, ha spórolsz még egy kicsit, és közben rendszeresen nézed a kínálatot.

Hú igazad van ezt nem is néztem...mármint az évjáratot amit írt mert ebbe az e30 is beleesik...viszont az e36 is...kérdés h mire gondolt a kérdező!


E36 320i '96

Győr    3834    2010.12.17. 17:52
Ogre84
2012.01.29. 20:30   






laccity írta:
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hozzátok nagyokhoz, hogy őszinte legyek nem igazán értek ilyen részletességben a témához, utánna próbáltam olvasgatni pár dolognak, de a ti segítségeteket szeretném kérni, egy bmw vásárlása során.
Egy 3-as bmw (318 v 320) szeretnék venni 88-95 ös korosztályig körülbelül, erre olyan 400 ezer forintom lenne, gondolom vmi "bácsiautót" kellene keresnem, de ti biztos vagyok benne, hogy jobban képben vagytok.Smile
Olyan kérdésem lenne h ez a korosztály m40 es blokkal van és azt olvasgattam, hogy nem az igazi 200 ezer km után eléggé haldoklik míg a régebbi m10 blokk kb a végtelenségig képes elmenni.
Úgy tervezem, hogy majd szépen felújítgatom, megcsinálom, de közbe azért jó lenne ha nem nagyon hagyna ott az úton stb Very Happy
Ti mit ajánlanátok melyik típust nézegessem leginkább vagy ennyi pénzért hagyjam az egészet a futcsa v szerintetek? :/ Melyik motort érdemes figyelni?
Előre is köszi a segítségeteket.

Ennyi pénzből nagyon nehéz lesz használható darabot venni. Ezek a paraméterek nagyjából le is szűkítik a kínálatot a nagylámpás E30 316i és 318i-kre. Az M10 ekkorra kifutott, ezekben pont M40 motor lesz, viszont szerintem könnyű kiszúrni a szart. Ha már odavan, akkor szelephangja van, és nem forog le szabályzásig a motor. Ezt esetleg megnézném, bár csak 16i:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/3-as_sorozat/bmw_3-as_sorozat_316i_touring_akcio-5251249
A legjobb, amit tehetsz, ha spórolsz még egy kicsit, és közben rendszeresen nézed a kínálatot.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
Woodstock
2012.01.29. 19:59   






laccity írta:
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hozzátok nagyokhoz, hogy őszinte legyek nem igazán értek ilyen részletességben a témához, utánna próbáltam olvasgatni pár dolognak, de a ti segítségeteket szeretném kérni, egy bmw vásárlása során.
Egy 3-as bmw (318 v 320) szeretnék venni 88-95 ös korosztályig körülbelül, erre olyan 400 ezer forintom lenne, gondolom vmi "bácsiautót" kellene keresnem, de ti biztos vagyok benne, hogy jobban képben vagytok.Smile
Olyan kérdésem lenne h ez a korosztály m40 es blokkal van és azt olvasgattam, hogy nem az igazi 200 ezer km után eléggé haldoklik míg a régebbi m10 blokk kb a végtelenségig képes elmenni.
Úgy tervezem, hogy majd szépen felújítgatom, megcsinálom, de közbe azért jó lenne ha nem nagyon hagyna ott az úton stb Very Happy
Ti mit ajánlanátok melyik típust nézegessem leginkább vagy ennyi pénzért hagyjam az egészet a futcsa v szerintetek? :/ Melyik motort érdemes figyelni?
Előre is köszi a segítségeteket.

Szia!

Örülök h e36ot nézegetsz nagyon jó kis autó ez.
Ha 1.8 vagy 2.0 között vacillálsz akkor én 1 dolgot mondhatok ha 1.8 akkor csak is 318IS az M44-es 1900 ccm és nagyon jó,megbízható motor,teljesítményre alig marad el egy 20i-tól de kevesebbet fogyaszt nála.
Ha viszont kicsit is érezni akarod a 6 henger fílinget akkor nincs min gondolkodni szigorúan 20i(vagy nagyobb Mad )
Amikre érdemes figyelni a korukból adódóan a rozsda...arra nagyon figyelj és nézesd meg szakival mert sajna ezek bizony rohadnak főleg ha törve voltak...(namost egy 15-20 éves autóról ugye tudjuk h biztosan törve volt még a legmegkíméltebb is...!?)
amire ezen kívül figyelni kell az a motor kinézete mennyire olajos az oldala alja stb,mert szokása elfáradni a szelepfedéltömítésnek és kartertömítésnek ezeknek a cseréje nem egy drága dolog de aki nem csináltatja meg az nem biztos h egyáltalán foglalkozik az autóval...
a km az kamu...indulj ki ebből mert ezekbe bizony legalább 250ezernek kell lennie korukból adódóan...ha ennél kevesebb akkor az vagy coupe vagy cabrio,vagy kamu Very Happy ...ezek inkáb hobbiautók nyugaton is,itthon is.De egy sedan vagy Touring tuti h megfutotta már a 300at...DE ezzel nincs baj ha karban tartották az autót!!! Viszont ha vissza tekerik és te nem vagy vele tisztában akkor jöhetnek meglepik!
Futómű érzékeny(szar magyar utak)...de nem drágák az alkatrészek hozzá.
kopó alkatrészek sziontén nem húzósak...pl egy 2000utáni mondeóhoz sokkal drágább minden vagy egy 4es golfhoz is ami "nép"autó.
ja igen a tipikus rohadási pontok(ha nem volt komolyan törve):
-ajtók alja hólyagos akkor ott belül már tropa javítása körülményes
-küszöbök hajlamosak,ezek kapják a legtöbbet az élettől...
-első sárvédők is hajlamosak nekem pl most kezdett el a jobb oldali,főleg ott ahol a alul rögzítve van a kasztnihoz ugye oda bemegy a hó,meg a só és kikezdi alaul(az első kerék mögött a műanyag doblemez mögé be KELL nézni)
Hátsó kerékívek de csak ha volt törve...legelábbis nekem csak ott rohadt most lett javítva
Nem ismerem most a piacot de a 400 az elég szűkös szerintem ha azt nézzük h nem árt 15-20% pénzt a karbantartásra ,átírásra stb-re félretenni.
Az igazán jó állapotú autókért el is kérik az árat mert azok tényleg patikák és nem kell rá költeni amikor megveszed(legalábbis a kötelezőkön kívül)
Hát most ennyi jutott eszembe...csak egy kis regény Very Happy
Ha van kérdésed szólj.
Nekem kicsit több mint 1 éve van meg a 320i-m én imádom nagyon jó kis autó sajna én nem a legjobb példányt vettem meg,szóval sok mindent javítgatok rajta de út szélén még nem hagyott...és minden funkciója működik és jobb vezetni mint sok mai új autót!!!!!!!
Szóval csak ajánlani tudom(ha később nagyobb motort tennél bele akkor is ajánlott a 20i mert annak a helyére könyebbb betenni a 23-28i-t ha esetleg később elgurulna a gyógyszer.
Kacsint )

SZERK:
ha van még kérdésed írd be nyugodtan az e36 topikba(közösségi vagy műszakiba) mert ott biztos válaszolnak neked nálam okosabbak is!!


Győr    3834    2010.12.17. 17:52
laccity
2012.01.29. 16:15   






Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hozzátok nagyokhoz, hogy őszinte legyek nem igazán értek ilyen részletességben a témához, utánna próbáltam olvasgatni pár dolognak, de a ti segítségeteket szeretném kérni, egy bmw vásárlása során.
Egy 3-as bmw (318 v 320) szeretnék venni 88-95 ös korosztályig körülbelül, erre olyan 400 ezer forintom lenne, gondolom vmi "bácsiautót" kellene keresnem, de ti biztos vagyok benne, hogy jobban képben vagytok.Smile
Olyan kérdésem lenne h ez a korosztály m40 es blokkal van és azt olvasgattam, hogy nem az igazi 200 ezer km után eléggé haldoklik míg a régebbi m10 blokk kb a végtelenségig képes elmenni.
Úgy tervezem, hogy majd szépen felújítgatom, megcsinálom, de közbe azért jó lenne ha nem nagyon hagyna ott az úton stb Very Happy
Ti mit ajánlanátok melyik típust nézegessem leginkább vagy ennyi pénzért hagyjam az egészet a futcsa v szerintetek? :/ Melyik motort érdemes figyelni?
Előre is köszi a segítségeteket.


Sopron    4    2012.01.29. 15:50
HGabor
2012.01.20. 18:03   






Morelia írta:
Sziasztok!

Még nagyon csak a pénz gyűjtörgetés fázisában vagyok, de rengeteget böngészem a használtautót és hát úgy tűnik, a bömösök tetszenek a legjobban. Teljesen kezdő vagyok a bömbi témában, még autó témában sem túl jártas! Ezt nézzétek el nekem.

Szóval lenne néhány kérdésem kezdésnek:
- Miért ilyen olcsóak a használt régebbi BMW-k a többi autóhoz képest?
- Érdemes 20 év körüli autóban gondolkodni egyáltalán?
- Érdemes megnézni az 500.000Ft -os és alatta hírdetéseket, vagy hiába írják, hogy jó állapotú, esélytelenek?

A keretem nagyjából 400.000Ft lesz és ez után nem szeretnék nagyjából 1 évig jelentósen költeni az autóra. Valami ilyesmiben gondolkodom: http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320i-5379633
Reális az elképzelésem egyáltalán?

Városban használnám főként a kocsit, gondolom 10-12 literes fogyasztásra számíthatok. Vagy többre? Sad

Elsőre ennyi. Előre is kössz a válaszokat! Kacsint


Én 4-5 hónapon belül eladom a 20-asomat olyan 600 körül. Esetleg ha érdekel majd keress meg:) Képtáramban a fényképeimnél nézz körül, van ott minden. Hibákról és javításokról is.

20-asnál számítsz arra, hogyha meghallod a 6 hengert és érzed a 150 lovat akkor a későbbiekben ez lesz a minimum amibe bele akarsz ülni! Plusz egy idő után kevés lesz a 20!Very Happy

Fenntartási költségre egy átlagos autóra számoljál szerintem évi 100e-et nyugodtan! Ez alatt semmiképp nem úszod meg. Ha már egy tengelyen a fékeket kell cserélni, akkor már az 40e ft. (ha te rakod be, szerelő még min 10e)


BMW E46 328Ci

   4927    2010.07.21. 22:06
Dawe
2012.01.20. 14:41   





Redneck Boss
blueboi69 írta:
Dawe írta:
Morelia írta:
Na utánanéztem és sajnos azt kell mondjam, jelentős a különbség a 318i és az 535i fenntartása meg átírása között. Sad

Nem is biztosításban van nagy különbség (évente ~15K a különbség), hanem a gépjárműadóban. Egy 318i adója 12.000Ft körül alakul, míg egy 535i-é 43.000Ft környéke! Very Happy
Az átírási díj meg pont a kétszerese.

Gondolom a két típus között az élmény is ég és föld, de a fogyasztás is számít azért. Úgy sem örökre veszek autót, szóval kár szomorkodni. Ami késik, nem múlik... Mad

Tehát akkor keresgélek a 318i, E36-osok között.

Köszönöm a sok segítséget! Még tuti lesz kérdésem! Smile

Pécsen 43e ft az adója egy 35inek???
vecsésen a legszerabb zóna pest után a 750nek 24e ft...


Mi köze a helyhez? A teljesítményadónál csak a kW és a gyártási év számít, semmi más.
A kötelezőbiztosításnál számít többek közt a lakhely is.

passz,de ezek szerint van különbség


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
blueboi69
2012.01.19. 19:48   






Dawe írta:
Morelia írta:
Na utánanéztem és sajnos azt kell mondjam, jelentős a különbség a 318i és az 535i fenntartása meg átírása között. Sad

Nem is biztosításban van nagy különbség (évente ~15K a különbség), hanem a gépjárműadóban. Egy 318i adója 12.000Ft körül alakul, míg egy 535i-é 43.000Ft környéke! Very Happy
Az átírási díj meg pont a kétszerese.

Gondolom a két típus között az élmény is ég és föld, de a fogyasztás is számít azért. Úgy sem örökre veszek autót, szóval kár szomorkodni. Ami késik, nem múlik... Mad

Tehát akkor keresgélek a 318i, E36-osok között.

Köszönöm a sok segítséget! Még tuti lesz kérdésem! Smile

Pécsen 43e ft az adója egy 35inek???
vecsésen a legszerabb zóna pest után a 750nek 24e ft...


Mi köze a helyhez? A teljesítményadónál csak a kW és a gyártási év számít, semmi más.
A kötelezőbiztosításnál számít többek közt a lakhely is.


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
Morelia
2012.01.19. 00:24   






Most erre mit mondjak... Blow Up


Pécs    11    2012.01.18. 01:50
Dawe
2012.01.18. 19:46   





Redneck Boss
Morelia írta:
Na utánanéztem és sajnos azt kell mondjam, jelentős a különbség a 318i és az 535i fenntartása meg átírása között. Sad

Nem is biztosításban van nagy különbség (évente ~15K a különbség), hanem a gépjárműadóban. Egy 318i adója 12.000Ft körül alakul, míg egy 535i-é 43.000Ft környéke! Very Happy
Az átírási díj meg pont a kétszerese.

Gondolom a két típus között az élmény is ég és föld, de a fogyasztás is számít azért. Úgy sem örökre veszek autót, szóval kár szomorkodni. Ami késik, nem múlik... Mad

Tehát akkor keresgélek a 318i, E36-osok között.

Köszönöm a sok segítséget! Még tuti lesz kérdésem! Smile

Pécsen 43e ft az adója egy 35inek???
vecsésen a legszerabb zóna pest után a 750nek 24e ft...


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
Morelia
2012.01.18. 19:23   






Na utánanéztem és sajnos azt kell mondjam, jelentős a különbség a 318i és az 535i fenntartása meg átírása között. Sad

Nem is biztosításban van nagy különbség (évente ~15K a különbség), hanem a gépjárműadóban. Egy 318i adója 12.000Ft körül alakul, míg egy 535i-é 43.000Ft környéke! Very Happy
Az átírási díj meg pont a kétszerese.

Gondolom a két típus között az élmény is ég és föld, de a fogyasztás is számít azért. Úgy sem örökre veszek autót, szóval kár szomorkodni. Ami késik, nem múlik... Mad

Tehát akkor keresgélek a 318i, E36-osok között.

Köszönöm a sok segítséget! Még tuti lesz kérdésem! Smile


Pécs    11    2012.01.18. 01:50
Dawe
2012.01.18. 18:19   





Redneck Boss
Morelia írta:
De mennyi vajon a különbség adó és biztosítás tekintetében egy 318i és egy 535i között? Surprised Na és a fogyasztás?

azért van különbség,mert az adó és átirási költség ccm-re és teljesitményre megy,de még az eredetivizsga is.
igazábol amennyivel jobban jársz egy 316i e36al az átirásnál meg a biztositásnál,annyival többet fogsz lakatosra meg optikára.
az e34 kevésbé rohad szinte az elsö lengökarok kivételével (amiket már majdnem minden eladó darabba cserélni kell)a futómüve gyakorlatilag elpusztithatatlan

fogyasztás Very Happy hát van 318kb 9-10,de nyugodtan számolhatsz 10re
535- az meg 11-töl elöbb utóbb te is eljársz vele 10el,de ahoz kell vele menned pár hetet Very Happy addig 12-13 ra számolhatsz


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
Dawe
2012.01.18. 18:10   





Redneck Boss
Morelia írta:
Na akkor tehát. Összegezve: 318i-s kategóriában az E36-os, M43-as motorral szerelt gépeket érdemes keresni?

u.i.: Nekem még ez az E30/E36 nem teljesen tiszta, ez az autó kiadási modelltípusát jelöli a 3-as szérián belül?

Eddig is köszönöm mindenkinek a segítségét! Rendkívül hasznos számomra! Bow

igen az E számok azok karosszériatipusok
e36os 92-99ig 316i, 318i/s/ti/tds, 320i, 323i, 325i/td/tds, 328i/s, M3,Z3
de mindegyik e36os
e30as 84-92 316, 316i, 318i/s, 320i, 323i, 324td, 325e, 325i/ix/is, M3


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
Morelia
2012.01.18. 17:04   






De mennyi vajon a különbség adó és biztosítás tekintetében egy 318i és egy 535i között? Surprised Na és a fogyasztás?


Pécs    11    2012.01.18. 01:50
Morelia
2012.01.18. 16:58   






Na akkor tehát. Összegezve: 318i-s kategóriában az E36-os, M43-as motorral szerelt gépeket érdemes keresni?

u.i.: Nekem még ez az E30/E36 nem teljesen tiszta, ez az autó kiadási modelltípusát jelöli a 3-as szérián belül?

Eddig is köszönöm mindenkinek a segítségét! Rendkívül hasznos számomra! Bow


Pécs    11    2012.01.18. 01:50
Dawe
2012.01.18. 16:54   





Redneck Boss
Morelia írta:
Csak most kezdek belemélyedni a témába, nincs konkét kiszemelt széria. A gondom a 323-as és 325-ös szériával, hogy igencsak sovány a kínálat belőlük és drágábbak is. Gondolom ennyit számít a hengerek számának különbsáége. Ezek hány hengeresek egyébként? 6? Azért gondoltam 3-asra, mert nem túl nagy, fenntarthatóság szempontja eléggé fontos nekem, de a kisebb kaszni talán azért jobban megy, mint egy 5-ös szériás, de nem eszik annyit. De javíts ki, ha tévednék! Érdemes 520-asok vagy 525-ösök között is nézelődnöm?
Nagyjából hogyan számolhatok adókat, meg biztosítást egy évre? (24 éves vagyok, büntetőpont nélkül! Smile )

attol függ mit szeretnél,egy e36ot már 100 rugóbol sportos kinézetűre alakithatsz ültetéssel együtt.
ha nem feltétlenül erre mész akkor az e34et ajánlanám,mert sokkal jobb konstrukció olcsóbb a fenntartása van belöle 535-ös 211HP,ha dinamikusan vezeted akkor beéri 10-12 literrel nagyobb tekintélye van mint egy e36nak,nem "ciki",ha 4 ajtós,gyakori a börülés,kb mindegyik klimás,nagyboard ülésfütés ilyenek ezek még egy kotvába is benne vannak,a 36ban meg ritkaság... szóval érted,szerelni is könnyebb,mert ha tudod mi a villáskulcs akkor ki is tudsz cserélni sokmindent,ha meghibásodik


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
bmw m3
2012.01.18. 16:52   






Dawe írta:
Morelia írta:
Ebből akkor azt szűröm le, hogy olyan 318i-t érdemes keresnem, amelyiknek M43-as motorja van, a jobb konstrukció miatt. Igaz? Ilyent pedig az E36-osok között fogok találni. Jól értem? Confused

igen,jól gondolod,de azért szerintem ne a 4 hengeresek közt nézelődj,a fogyasztás a 4 hengeres e36oknál 10 körül van
ajánlanám a 323 vagy 325i e36ot,ha ezt a szériát szeretnél.

én azért ezt megcáfolnám ezt 4 hengeres 10 litert fogyaszt,ami annyit eszik az szar!!!nekem 318is van és sokkal jobban fogyaszt mint egy 20as ,és megy is ugy vagy jobb!!!jó 6 hengernek szép hangja,de a 20as motor az sok mindenre nem való!!én ha vennék 6 hengerest,azonnal cserlénék motort 25ös -re!!a 20-asok oylan hulladékok 90%ba,hogy az nem is igaz!!!van jó biztos,de nem 400 eft os kategória az!!!


HIBAKÓDOLVASÁS,TÖRLÉS    1495    2008.09.16. 17:44
Morelia
2012.01.18. 16:26   






Csak most kezdek belemélyedni a témába, nincs konkét kiszemelt széria. A gondom a 323-as és 325-ös szériával, hogy igencsak sovány a kínálat belőlük és drágábbak is. Gondolom ennyit számít a hengerek számának különbsáége. Ezek hány hengeresek egyébként? 6? Azért gondoltam 3-asra, mert nem túl nagy, fenntarthatóság szempontja eléggé fontos nekem, de a kisebb kaszni talán azért jobban megy, mint egy 5-ös szériás, de nem eszik annyit. De javíts ki, ha tévednék! Érdemes 520-asok vagy 525-ösök között is nézelődnöm?
Nagyjából hogyan számolhatok adókat, meg biztosítást egy évre? (24 éves vagyok, büntetőpont nélkül! Smile )


Pécs    11    2012.01.18. 01:50
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 3 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3  Következő
Tartalomjegyzék  »   Népítélet avagy BMW vásárlási tanácsok vélemények, tapasztalatok

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére