POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   Népítélet avagy BMW vásárlási tanácsok vélemények, tapasztalatok  »   3 series - 318i ( E36 ) / 1990-2000 ig

Gregory33
2015.05.17. 19:42   






Sziasztok, remélem nem halott ez a topic. Rövidesen visszatérek közétek, szándékaim szerint a témában említett darabbal. Konkrétan ki is van nézve a verda, a HD képek tanusága szerint a kaszni egyben van, a beltér abszolut kultúrált. Ebben elvileg már az M43B19-es motor van, ami ugye már láncsos. Kérdésem, h összességében mire kell odafigyelnem a próbaúton? (futómű, fékek, kormányzás, motor) Konkréát típushibák esetleg? Buktatók? Köszi előre is.


Vigyázz a vasadra, hogy ő is vigyázzon rád!

Érd, Pest megye    34    2011.02.27. 13:19
E36Power
2015.03.13. 01:33   






Sziasztok!
Pár sort írnék én is a bömimről Smile

1992-es gép, első nyilvántartásba vétel: 1992.12.31 (forgalmi szerint)
M40B18-as blokkal szerelt kis fenevad. Hidrotőkés jelenség nálam is megvan, hidegen fakopáncs, melegen dízel beütése van Very Happy
Na nembaj, nemrég került hozzám, idővel minden stimm lesz.
Nagyon kellemes vele autókázni, főleg nyáron, lassú tempóban a város közepén.
Nincs elektromos ablak és el. tetőablak sem, viszont van elektromos tükör, és elektromos fényszórómagasság állító is.
Összességében nagyon szeretem, keveset kellett eddig rákölteni, szinte csak a kötelezőket, viszont most úgy döntöttem hogy teljesen felújítjuk faterral és megmarad ameddig még üzemel.

Tervek: Karosszéria munka lesz nem is kevés, főleg az alján. Gyári kipufogórendszert húzunk alá, persze az előző tulaj miért is ne dobta volna ki alóla a katalizátort és a középdobot... Hátsó dob sem volt gyári, de mostmár az.
Teljes fényezés, kárpitok bőrözése, illetve új patentokkal kellesz szerelni, mivel már zörögnek picit. Tetőkárpit csere.
Egy lengőkar elől cserére szorul már lassan, illetve a jobbos kormányösszekötő gömbfej is nyikorog.
Hidrotőke sor csere a fakopáncs jelenség miatt. Smile


Fogyasztását nem hittem el énsem, és fater sem, de párszor eljátszottam ezt a teletankolod és mész technikát.
Elég sokat járok vele, főleg főútvonalon, és a vezetési stílusom is inkább nagypapis Very Happy
De többszöri kalkuláció után sem jött ki több 7 liternél. Igaz nem is hajtom, és nem pörgetem 3000-nél fentebb (najócsaknéha).

Kényelmes, sportos, feszes. Első autónak jobbat nem is nagyon tudnék elképzelni.


   19    2015.03.13. 00:56
eleonor25i
2013.12.08. 10:58   






Sziasztok!

Szeretnék venni egy e36 compactot, meg is van a kiszemelt példány, 99-es, 1895cc (tehát m44 ha jól tudom) motorral, sajnos nem sok közöm volt eddig compactokhoz, illetve nem sok infót találtam róluk, tudtok segíteni mire figyeljek vásárláskor, esetleges tipikus rozsdásodási pontok, motornál mire figyeljek stb? Köszönöm




Pécs    23    2013.04.28. 16:24
2002tii
2011.01.14. 10:39   






Sziasztok!
Az autómrol egy pár szót:
Az autó 1993-as kiadású szedán,M40-es motorral szerelt,teljesen alap kivitelű gép,no klima no ABS,de van elektromos tetőablak.
A Dawe által leirt vezérműtengely kopás az én autómban is jelen van (kb. 200 000 km után),meg a hidrotőkék sem a legújabbak Smile ,hidegen kicsit már olyan hangja van mint amikor a harkály a fa törzsét kalapálja. Sad
Eddig kb. 10000 km-t hajtottam bele,mivel az auto 1993-as kiadású,egy pár alkatrészt azért cserélni kellett,főleg az előző tulajok gondatlansága és hanyagsága miatt.
Amiket én cseréltem:komplett üzemanyagszivattyú házzal,műszerfalelemek amelyek töröttek voltak,viszkokuplung,vizhűtő,
Amiket utólag épitettem az autóba:első ködlámpa,M-tech II-es kormány,kapott egy új télikerék garnitúrát,meg új nyárigumikat.
Az autó az én igényeimnek megfelel,a hétköznapi autózásra tökéletes,fogyasztása városban kb 11l,nyilt úton 8-9 liter,relativ olcsó fenntartani.
Én az autót csak ajánlani tudom mindenkinek.
Üdv.:Zoltán


Magyarkanizsa/Szerbia    24    2008.09.07. 15:58
Dawe
2011.01.03. 20:39   





Redneck Boss
az m40 motornak állandóan szétkopik a vezértengelye és a himbasora és elöször 5000ig megy és utánna befullad utanna megy lefelé az 5000 3500 ig utánna meg ahogy rálépsz a pedálra a verda konkrétan meg is áll és kis szünet után tudod csak ujra inditani és azt is elég nehezen.

ebböl készült m43as verzió aminél ezt a vezérléskopást megoldották 2 közt ugy a legegyszerübb megállapitani a különbséget,hogy az m40nek a hengerfej elején van a gyujtáselosztó,még az m43-nak nincs a hengerfej elején semmi a jobb oldali toronynál van egy 20-25 cm hosszu egység ami a gyujtást adja.


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
admin
2011.01.03. 00:01   





Site Admin
Kacsint


   1305    2005.11.25. 01:11
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   Népítélet avagy BMW vásárlási tanácsok vélemények, tapasztalatok

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére