POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2    Hozzászólások megtekintése:

<   Népítélet avagy BMW vásárlási tanácsok vélemények, tapasztalatok  »   3 series - 316i ( E36 ) / 1990-2000 ig

Aladar316
2013.02.01. 23:40   






Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne hozzátok, természetesen miután megvettem 316i compactot. Gyönyörű kaszni szép motor, hibátlan belső... De... már jártam vele szerelőnél, a találkozónál találtam egy információt, hogyan lehet megnézni a nullázó órával ezt-azt...

Sikerült is és ért egy "kis" meglepetés...
A szervízkönyvében (mert német) benne van hivatalosan a km óra állás 1évvel ezelőttről.
Most 161000 km teresnek jelzi ki alapértelmezetten, viszont azzal a teszttel az első amit kiír az 371000 km... Itt jóra gondolok, hogy ez lehet a valós, a korábbi a visszapörgetett óraállás?

Nagyon köszi a választ... Smile



Köszönöm a gyors válaszodat, nagyon megnyugtattál! Smile (Kipróbáltam a tippedet, maradt az a szám)
Olvastam kereszbe-kasul a fórumot mielőtt írtam de nem találtam, nézelődök azért tovább mit jelentenek:)...
Sorry emiatt.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.02.02. 03:02 (1).

Nürnberg    1    2013.02.01. 23:27
doogo
2012.12.11. 18:37   






Nos egy kicsit részletesebben, most már gép előtt ülök. Szóval ma reggel megnéztem a bömöst, és már az első látásra a szívemhez nőtt a kicsike. Gyönyörű állapotban lévő kis gép, kisebb szépséghibákkal (14 éves állapothoz mérten még így is egy szavam nem lehet). Németből behozott, a motorján még mindig látszik a gyári wax. Szervízkönyv minden, 116e km amit el is hiszek. Mondjuk a kereskedő hálistennek nem a "mindent a szájba csak hogy eladhasa" típus, elmondta hogy hozta be stbstb. Egy családi autónak készült, de második autó lett belőle az 1.6-os motor miatt. A motor szépen duruzsol, sebváltó okés. Már alig várom hogy át legyen iratva és ne csak próbakörre vigyem el. Bocsi a hosszúra nyúlt beszámoló miatt, de mint sokan itt is, én is elsőre beleszerettem a kicsikébe!

E36 sedan írta:
doogo írta:
Koszonom a kimerito valaszt! Smile Ma voltam megnezni a kicsiket es gyongyszemet talaltam! Rogton tettem is a foglalot.


Akkor gratulálók hozzá! És örülök,hogy segíthettem! Smile


   3    2012.12.10. 15:39
E36 sedan
2012.12.11. 12:44   






doogo írta:
Koszonom a kimerito valaszt! Smile Ma voltam megnezni a kicsiket es gyongyszemet talaltam! Rogton tettem is a foglalot.


Akkor gratulálók hozzá! És örülök,hogy segíthettem! Smile


BMW=Vezetés élménye!

Veszprém megye!    2889    2010.08.25. 18:06
doogo
2012.12.11. 12:37   






Koszonom a kimerito valaszt! Smile Ma voltam megnezni a kicsiket es gyongyszemet talaltam! Rogton tettem is a foglalot.


   3    2012.12.10. 15:39
E36 sedan
2012.12.11. 12:15   






doogo írta:
Üdv mindenkinek!
Végre teljesülhet egy álmom, és nem sokára a garázsban állhat egy E36-os BMW! Smile Ki is néztem egyet, egy '98-as 316i sedan-t, holnap megyek meglesni. A kérdésem a következő lenne:
Mivel autóvásárlásban totál nincs rutinom és tapasztalatom (első autóm lesz), szeretném kérdezni mikre figyeljek igazán? Persze jön velem szakértő szem is, de szeretném tudni jómagam is mire figyeljek. Vannak esetleg típushibái amire érdemes figyelni? Jelek amiből nagyobb gondokra lehet következtetni? Smile Sok helyen olvastam hogy nagyon jó autók, viszont jót kell kifogni mert különben sok lehet vele a szívás. Nos ezt én kihagynám, ezért szeretnék minél több infót megtudni. A válaszokat és a segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv.: Dugó


Szia!

Először is a karosszériát nézzétek meg jól amennyire lehet,illetve ha van festék rétegvastagság mérőtök az a legjobb szerintem.Motornál a hangja a legfontosabb ne ugráljon,ne csörögjön.Olaj folyásokat is tekintsd meg a ha azt látod könnyezik a hengerfejnél,akkor megint felejtsd el.Érdemes megnézni a futóműt is,mert ha nagyobb gondok vannak,az is ki tudd venni a zsebből pénzt rendesen.Kipróbálásnál figyeld meg hogyan veszi a fokozatokat,ha akadozik lóg összevissza megint nem a legjobb. Shocked Fékezésnél figyeld meg húz-e félre a kormány,vagy berázkódik-e miatta.Kb ennyi lenne. Smile
Remélem tudtam neked segíteni ebben leendő BMW márka,és típus társam. Kacsint


BMW=Vezetés élménye!

Veszprém megye!    2889    2010.08.25. 18:06
doogo
2012.12.10. 15:43   






Üdv mindenkinek!
Végre teljesülhet egy álmom, és nem sokára a garázsban állhat egy E36-os BMW! Smile Ki is néztem egyet, egy '98-as 316i sedan-t, holnap megyek meglesni. A kérdésem a következő lenne:
Mivel autóvásárlásban totál nincs rutinom és tapasztalatom (első autóm lesz), szeretném kérdezni mikre figyeljek igazán? Persze jön velem szakértő szem is, de szeretném tudni jómagam is mire figyeljek. Vannak esetleg típushibái amire érdemes figyelni? Jelek amiből nagyobb gondokra lehet következtetni? Smile Sok helyen olvastam hogy nagyon jó autók, viszont jót kell kifogni mert különben sok lehet vele a szívás. Nos ezt én kihagynám, ezért szeretnék minél több infót megtudni. A válaszokat és a segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv.: Dugó


   3    2012.12.10. 15:39
E36 sedan
2012.09.17. 15:55   






Joyrider írta:
Ha nem nyomom ki a szemét akkor 6,5 Very Happy
Ez szerintem személy függő, ismertem olyat aki sima 318i-vel nem tudott eljárni 10l alatt..
Nem kétlem hogy egy erősebb motorral ne lenne jobb, lehet cserélni vagy építeni, kinek mi fér bele. Kacsint


Sziasztok!

Én szintén 6-7 liter között eljárkálok vele.Télen 7-8 liter között.És nincs tojás a talpam alatt.De közbe nagyon olcsón fent tartható igazából igénytelen motorral rendelkezik.Természetesen a kötelezőkre nagyon illik odafigyelni.Én 2.5 év alatt nem csalódtam benne,ha gumit akartam volna égetni,vagy éppen így akartam volna kimutatni mekkora a lábam között a hancúrléc,akkor erősebbet minimum 25-28 ast vettem volna...De nem ezt akartam,ha nem egy olcsón fent tartható BMW-t szerettem volna venni,ami kiszolgál,és elvisz oda ahová mennem kell.Lehet szidni mert 1.6i,lehet szidni mert nem egy rakéta,lehet szidni mert nem 6 henger,de akkor is BMW marad.És amennyi erő rejlik benne bőven elég nekem.Szépen megy és elindul ha kell,és elvisz bárhová. Kacsint
Ha a fogyasztás érdekelt volna,akkor vettem volna valami Suzukit,vagy egy VW Lupo 1.2L TDI-t. Kacsint

Tehát ha te akarsz lenni Jani ott ahol élsz,akkor nem ezzel a motorral veszel BMW-t. Kacsint


BMW=Vezetés élménye!

Veszprém megye!    2889    2010.08.25. 18:06
Joyrider
2012.09.17. 14:51   






Ha nem nyomom ki a szemét akkor 6,5 Very Happy
Ez szerintem személy függő, ismertem olyat aki sima 318i-vel nem tudott eljárni 10l alatt..
Nem kétlem hogy egy erősebb motorral ne lenne jobb, lehet cserélni vagy építeni, kinek mi fér bele. Kacsint


E30-at szeretnék! Smile... de e36 lett belőle Smile

Budapest    338    2007.08.07. 14:39
Keviczky
2012.08.23. 10:15   






petya1989 írta:
Joyrider írta:
Hali!

Gondoltam én is leírom a tapasztalatom az autómmal kapcsolatban, egyrészt mert nincs neki külön projekt nyitva, másrészt, mert nincs még itt egy hozzászólás sem. Smile

Tavaj novemberben vettem meg az autót, '97 márciusi gyártású alpinweiss III.-as coupé m-packet körben, digit klíma, félbőr fűtött ülések, fekete tetőkárpit, sötétedő tükrök, m-es kovácsolt felni, H&R ültető rugókkal, 187e kilométerrel, német import verda. Smile

Kivételesen jó állapotban volt, nem volt rajta rohadás, egy apró felületi rozsdapötty volt rajta amit a birtokbavétel után egy héten belül ki is javíttattam.
Az első gátlók sem voltak a helyzet magaslatán, cserélni kellett, (ezek azóta fel lettek keményítve a hátsókkal együtt) illetve a hástó dobfék szerintem vicc kategória és a tél beállta előtt még le akartam cserélni a diffit is sperr-re, így egy komplett tárcsás hátsó híd került bele egy 25i alól vastag féltengelyekkel és 3.15-ös áttétellel.
Az M43B16 alap 102 lóereje városban mászkálni, munkába járni ezzel a hosszú áttétellel is elég lehet, és a 7,2-7,5-es fogyasztás is igen baráti tud lenni. (a nyári kerékkel)
A féket még így a tárcsás hátsó résszel sem érzem elégnek, 4 személlyel már ilyesztően kevés tud lenni. Ezeket is érdemes cserélni valami nagyobbra.
Az ültetőrugóknak és a keményített gátlóknak hála a kanyarsebessége már elég jó, persze ehhez kellett a jó gumi is.
Hamarosan bekerül egy első és hátsó toronymerevítő, hogy masszívabb legyen a kasztni.
Amint bekerülnek a fenti módosítások is (nagy fék, toronymerevítő) már ténylegesen stabil sportos autónak mondható.

Motorerőben persze nem veheti fel a versenyt a nagyobbakkal, persze azok meg ennek a fogyasztásával. Very Happy

Nem kötekedésből,de nekem a 20i(m52b20) sem eszik többet ha nem nyomom ki a szemét Smile


Hát erről van szó! Smile


Keviczky Richárd

Balassagyarmat    46    2011.08.18. 17:03
petya1989
2012.08.20. 16:27   






Joyrider írta:
Hali!

Gondoltam én is leírom a tapasztalatom az autómmal kapcsolatban, egyrészt mert nincs neki külön projekt nyitva, másrészt, mert nincs még itt egy hozzászólás sem. Smile

Tavaj novemberben vettem meg az autót, '97 márciusi gyártású alpinweiss III.-as coupé m-packet körben, digit klíma, félbőr fűtött ülések, fekete tetőkárpit, sötétedő tükrök, m-es kovácsolt felni, H&R ültető rugókkal, 187e kilométerrel, német import verda. Smile

Kivételesen jó állapotban volt, nem volt rajta rohadás, egy apró felületi rozsdapötty volt rajta amit a birtokbavétel után egy héten belül ki is javíttattam.
Az első gátlók sem voltak a helyzet magaslatán, cserélni kellett, (ezek azóta fel lettek keményítve a hátsókkal együtt) illetve a hástó dobfék szerintem vicc kategória és a tél beállta előtt még le akartam cserélni a diffit is sperr-re, így egy komplett tárcsás hátsó híd került bele egy 25i alól vastag féltengelyekkel és 3.15-ös áttétellel.
Az M43B16 alap 102 lóereje városban mászkálni, munkába járni ezzel a hosszú áttétellel is elég lehet, és a 7,2-7,5-es fogyasztás is igen baráti tud lenni. (a nyári kerékkel)
A féket még így a tárcsás hátsó résszel sem érzem elégnek, 4 személlyel már ilyesztően kevés tud lenni. Ezeket is érdemes cserélni valami nagyobbra.
Az ültetőrugóknak és a keményített gátlóknak hála a kanyarsebessége már elég jó, persze ehhez kellett a jó gumi is.
Hamarosan bekerül egy első és hátsó toronymerevítő, hogy masszívabb legyen a kasztni.
Amint bekerülnek a fenti módosítások is (nagy fék, toronymerevítő) már ténylegesen stabil sportos autónak mondható.

Motorerőben persze nem veheti fel a versenyt a nagyobbakkal, persze azok meg ennek a fogyasztásával. Very Happy

Nem kötekedésből,de nekem a 20i(m52b20) sem eszik többet ha nem nyomom ki a szemét Smile


Tápiószecső    1120    2011.01.21. 14:09
Keviczky
2012.08.16. 23:33   






A motor mindenki szerint patent nagyon szépen jár, de sajnos BMW-be nagyon kevés. A fogyasztás mindenki felhozza ellenben, de ezt is cáfolom, hogy a nagyobb vetélytársakéhoz képes annyival jobb lenne (egy 18Is is ennyit eszik). Meg lehetne csinálni pörgősebbre futó tuninggal, és egy nagyobb áttételű difivel, de így már (nagyobb át tét), annyit enne mint egy 20-as, és nem lenne olyan erős. Cserében sokat dolgozhatok vele, és sok pénzt bele ölhetek. Nagyon szeretem az autót, semmi baja, de legközelebb maradok a 6 hengernél.


Keviczky Richárd

Balassagyarmat    46    2011.08.18. 17:03
Joyrider
2012.05.15. 08:18   






Lesz majd az is.. Az autó már megvan, fényképező gép is van, már csak jó idő kell, meg egy jó hely ahol lehet fotózni.. ;)


E30-at szeretnék! Smile... de e36 lett belőle Smile

Budapest    338    2007.08.07. 14:39
Englishman
2012.05.14. 20:41   






Joyrider írta:
Hali!

Gondoltam én is leírom a tapasztalatom az autómmal kapcsolatban, egyrészt mert nincs neki külön projekt nyitva, másrészt, mert nincs még itt egy hozzászólás sem. Smile

Tavaj novemberben vettem meg az autót, '97 márciusi gyártású alpinweiss III.-as coupé m-packet körben, digit klíma, félbőr fűtött ülések, fekete tetőkárpit, sötétedő tükrök, m-es kovácsolt felni, H&R ültető rugókkal, 187e kilométerrel, német import verda. Smile

Kivételesen jó állapotban volt, nem volt rajta rohadás, egy apró felületi rozsdapötty volt rajta amit a birtokbavétel után egy héten belül ki is javíttattam.
Az első gátlók sem voltak a helyzet magaslatán, cserélni kellett, (ezek azóta fel lettek keményítve a hátsókkal együtt) illetve a hástó dobfék szerintem vicc kategória és a tél beállta előtt még le akartam cserélni a diffit is sperr-re, így egy komplett tárcsás hátsó híd került bele egy 25i alól vastag féltengelyekkel és 3.15-ös áttétellel.
Az M43B16 alap 102 lóereje városban mászkálni, munkába járni ezzel a hosszú áttétellel is elég lehet, és a 7,2-7,5-es fogyasztás is igen baráti tud lenni. (a nyári kerékkel)
A féket még így a tárcsás hátsó résszel sem érzem elégnek, 4 személlyel már ilyesztően kevés tud lenni. Ezeket is érdemes cserélni valami nagyobbra.
Az ültetőrugóknak és a keményített gátlóknak hála a kanyarsebessége már elég jó, persze ehhez kellett a jó gumi is.
Hamarosan bekerül egy első és hátsó toronymerevítő, hogy masszívabb legyen a kasztni.
Amint bekerülnek a fenti módosítások is (nagy fék, toronymerevítő) már ténylegesen stabil sportos autónak mondható.

Motorerőben persze nem veheti fel a versenyt a nagyobbakkal, persze azok meg ennek a fogyasztásával. Very Happy



Tegyél fel több képet,hagy csodálhassa más is a szépségedet, Mr Kanyarsebesség Very Happy


FREEDOM IS NOT FREE

Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
Joyrider
2012.05.14. 15:04   






Hali!

Gondoltam én is leírom a tapasztalatom az autómmal kapcsolatban, egyrészt mert nincs neki külön projekt nyitva, másrészt, mert nincs még itt egy hozzászólás sem. Smile

Tavaj novemberben vettem meg az autót, '97 márciusi gyártású alpinweiss III.-as coupé m-packet körben, digit klíma, félbőr fűtött ülések, fekete tetőkárpit, sötétedő tükrök, m-es kovácsolt felni, H&R ültető rugókkal, 187e kilométerrel, német import verda. Smile

Kivételesen jó állapotban volt, nem volt rajta rohadás, egy apró felületi rozsdapötty volt rajta amit a birtokbavétel után egy héten belül ki is javíttattam.
Az első gátlók sem voltak a helyzet magaslatán, cserélni kellett, (ezek azóta fel lettek keményítve a hátsókkal együtt) illetve a hástó dobfék szerintem vicc kategória és a tél beállta előtt még le akartam cserélni a diffit is sperr-re, így egy komplett tárcsás hátsó híd került bele egy 25i alól vastag féltengelyekkel és 3.15-ös áttétellel.
Az M43B16 alap 102 lóereje városban mászkálni, munkába járni ezzel a hosszú áttétellel is elég lehet, és a 7,2-7,5-es fogyasztás is igen baráti tud lenni. (a nyári kerékkel)
A féket még így a tárcsás hátsó résszel sem érzem elégnek, 4 személlyel már ilyesztően kevés tud lenni. Ezeket is érdemes cserélni valami nagyobbra.
Az ültetőrugóknak és a keményített gátlóknak hála a kanyarsebessége már elég jó, persze ehhez kellett a jó gumi is.
Hamarosan bekerül egy első és hátsó toronymerevítő, hogy masszívabb legyen a kasztni.
Amint bekerülnek a fenti módosítások is (nagy fék, toronymerevítő) már ténylegesen stabil sportos autónak mondható.

Motorerőben persze nem veheti fel a versenyt a nagyobbakkal, persze azok meg ennek a fogyasztásával. Very Happy


Budapest    338    2007.08.07. 14:39
admin
2011.01.02. 23:57   





Site Admin
Kacsint


   1305    2005.11.25. 01:11
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2
Tartalomjegyzék  »   Népítélet avagy BMW vásárlási tanácsok vélemények, tapasztalatok

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére