POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei  »   focus cosworth by PWRacing

Lacko1984
2015.05.02. 21:30   






Sziasztok.

Nem tudom kivezette ezt az ezüst Focust de nem ment túl jól!
Inkább roncsderbyre kellett volna mennie!


Budapest    121    2009.06.14. 06:48
powered
2013.08.23. 02:45   






http://www.youtube.com/watch?v=3rue6b2PSxY


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2013.04.09. 11:33   






Megatron írta:
Szia Ákos,

Csaba autója elkészül Nyirádra? Jöttök?

Köszönöm.


Sem a seat, sem a cossi. Mindkettő apróban...


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Megatron
2013.04.05. 15:30   






Szia Ákos,

Csaba autója elkészül Nyirádra? Jöttök?

Köszönöm.


   2    2013.01.10. 19:13
Megatron
2013.01.10. 19:30   






Mrt-Motorsport írta:
Üdv

a szívosor pillangóit honnan sikerült beszerezni?

köszi


engem is nagyon érdekelne.
Köszönöm!


   2    2013.01.10. 19:13
powered
2012.09.18. 08:35   






Mrt-Motorsport írta:
Üdv

a szívosor pillangóit honnan sikerült beszerezni?

köszi


válasz ment mail-ben.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Mrt-Motorsport
2012.09.17. 23:53   






Üdv

a szívosor pillangóit honnan sikerült beszerezni?

köszi


   1    2012.09.17. 22:45
admin
2012.06.06. 00:54   





Site Admin
FUCKING HOT! Mad Very Happy Very Happy


   1305    2005.11.25. 01:11
powered
2012.06.05. 18:03   
















PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
t_ricsi
2012.06.03. 23:23   






powered írta:
Ismét egy tartalmas, és eseménydús hétvégén vagyunk túl...Nyírádon a rallycross EB soronkövetkező versenyét rendezték, és ezen vettünk részt. Az autó megbízhatóan működött a szombati napon, leszámítva hogy 2* sikerült Csabinak csúnyán elgörbíteni, vagy szilánkokra törni néhány borítóelemet, és futómű alkatrészt. Ma a C döntőre kicsit agresszívabb ALS beállítással vágtunk neki, amit a 6 sebességes szekvenciális váltó lehajtótengelye bánt, mert kettétört, így most minden sebességben üres van... Sad Egy kis videó, ami tükrözi az autó rajtkészségét, teljesítményét, illetve hűen illusztrálja, miért is szoptunk egész hétvégén:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nU6DM4fUy3A



Illetve egy kis összefoglaló arról, hogy is működnek ezek az autók:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=V-sLxVzmXyM#!


Smile


Már kezdem sajnálni hogy úgy döntöttem hogy kihagyom ezt a versenyt. Tavaly voltam zónán az is elég jó volt hát akkor ez Very Happy és kitartást kemény az autó, és egyszer csak kialakul majd hogy nem lesz hibája. Kacsint


Tiszalök    509    2010.08.03. 18:46
powered
2012.06.03. 22:01   






Ismét egy tartalmas, és eseménydús hétvégén vagyunk túl...Nyírádon a rallycross EB soronkövetkező versenyét rendezték, és ezen vettünk részt. Az autó megbízhatóan működött a szombati napon, leszámítva hogy 2* sikerült Csabinak csúnyán elgörbíteni, vagy szilánkokra törni néhány borítóelemet, és futómű alkatrészt. Ma a C döntőre kicsit agresszívabb ALS beállítással vágtunk neki, amit a 6 sebességes szekvenciális váltó lehajtótengelye bánt, mert kettétört, így most minden sebességben üres van... Sad Egy kis videó, ami tükrözi az autó rajtkészségét, teljesítményét, illetve hűen illusztrálja, miért is szoptunk egész hétvégén:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nU6DM4fUy3A



Illetve egy kis összefoglaló arról, hogy is működnek ezek az autók:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=V-sLxVzmXyM#!


Smile


PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2012.05.14. 20:24   









Az injektorokat 2 sor siemens 630-ról egy sor 2000cc-s bosch NGI-re cseréltem, majd az autót újra programoztam. A 2 éve bontatlan motor, ugyanazon a nyomáson, ugyanabban a padban 475,7 lóerőről, 521,3 lóerőre erősödött, a forgatónyomaték pedig 630Nm lett ezekkel a módosításokkal. Smile


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2012.05.14. 20:10   












Gt3076-ról GTX3076-ra módosult a turbó.












A coolercsövezést 3"-ra cseréltem, a cooler 600-300-100-ra, a kipufogórendszer 84mm belső átmérőre, wg 60mm-re, lefújó pedig 50mm,-re módosult.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2012.05.14. 19:56   















Következett a kipufogócsonk tervezése, és gyártása. Hengerenként 450mm hosszal viselkedett a szimulátorba leginkább úgy ahogy elképzeltem. A csonk készítésekor ragaszkodtam az egyenlő csőhosszhoz, ezért három napom ráment mire összeforgattam. A talpba a 4 cső összevágásában Tazmán Dani segített.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.05.14. 20:17 (1).

racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2012.05.12. 11:39   















Következett az airbox tervezése, és legyártása.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2012.05.10. 08:06   
























első körben a szívó oldal átalakítása, hengerenkénti fojtószelepekkel. Smile


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2012.04.30. 13:24   















Mielőtt folytatom a project bemutatását, a tegnapi első bevetés tapasztalatairól írnék.
Kakucsringen rendezték a rallycross, és autocross egyik országos futamát tegnap. Egész nap egy szenvedés volt... Sad
Kezdődőtt azzal, hogy a reggeli autómosást olyan intenzíven végezte a szervízcsapat, hogy a szélvédőről lefolyó víz, pontosan a 4 henger gyujtókábelére folyt. Kb egy deci vizet fújattam ki a gyertyától mire minden henger szépen járt. előfutam 2 kört szépen ment a kocsi, aztán szemmel láthatóan lassúlni kezdett, és erősen fújtatott. A turbón lévő 5* vásznazott szilikon kinyílt mint a tubarózsa... Mérges
Kicseréltem, aztán kezdődtek az időmérő futamok. A szekváltó kijelzője volt a következő gyenge láncszem, innen kezdve nem tudta Csabi hogy hányadikban autózik. Az I-re a pontot, a következő futam rajtja tette fel. a kardánt rögzítő 12.9-es acélcsavarok elszakadtak, a kardánmenesztő tárcsa pedig elrepült...
most van az, hogy vagy visszavesszük a teljesítményt, vagy erősíteni kell a hajtást, mert ez nem a legfaszább így.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2012.04.28. 01:08   






A focusba átépített korábbi escort konfiguráció így nézett ki:
wrc airbox 2*730cc siemens injektor hengerenként, 2db 044 pumpa, 50mm HKS wg, GT3076 turbó, tial 50mm lefújó, 60mm coolercsövek, kamioncoolerből vágott szelet, kisipari csonk.






Ez a konfig, ezt tudta.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2012.04.28. 00:59   






Shamandog írta:
Hülye vagyok a rallycrosshoz, de sz normális hogy kibaszkodta az autókat? vagy itt is óvás van vagy valami?

Hát ez nem az elfogadott viselkedés itt sem... Smile


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Shamandog
2012.04.26. 19:58   






Hülye vagyok a rallycrosshoz, de sz normális hogy kibaszkodta az autókat? vagy itt is óvás van vagy valami?


Két autó 7500cm3, EZ A MINIMUM Smile

Bp.    52    2005.04.12. 14:33
powered
2012.04.25. 09:35   






Tavaly Csabi megvásárolta Kotán Peti focus-át, motor nélkül, az escort-ból átépített motort újrakábeleztem, és ezzel vágott neki az EB-nek. Az úi autó, a szekvenciális 6 seb, váltóval, és egyedi hajtással
van szerelve, más a hajtásarány, ezért a kezdetben adódtak nehézségek. A motorerővel nem volt gond. Smile
http://www.youtube.com/watch?v=TSctyDg8RU4


PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2012.04.24. 09:37   






Pár mondat az előzményekről. Pallag Bozsák Csabi, aki az autó tulajdonosa, 2007-ben keresett meg, hogy a Magyar autocross bajnokság div 8 kategóriájában versenyez egy carbon audi V8-al, és ennek az autónak a teljes kábelezését, és motorvezérlését készítsem el. A munka elkészült, és nagyon megbízhatóan, kimagasló eredményekkel szerepelt, így abszolút bajnoki címet szerzett vele Csabi.
http://www.sonemotorsport.hu/csapat1.html
A következő évben új autó épült, és ennek az autónak a kábelezését, és motorvezérlését is rám bízták, ami év végére ismét dobogós helyen végzett. A következő project egy escort cossi volt, amit már teljesítménypadban hangoltam:
http://www.youtube.com/watch?v=4MDYKHzoCSc


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
ZSOSZ
2012.04.23. 22:05   






Kacsint Üdv


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
powered
2012.04.23. 22:02   















A mai mérésen, az autó 521.3 lóerőt produkált, ami 630Nm forgatónyomatékkal párosult. Ez egy 2 literes YB 16V motor, amin a rallycross szabályoknak megfelelően, egy 45mm turbószűkítő próbálja kordában tartani a lovakat. Smile
Ez a végeredmény, és hogy hogyan készült, leírom képekkel illusztrálva.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2012.04.23. 21:56   






Sziasztok! A télen készítettem egy rallycross div1 versenyautót. Rengeteg energiát fektettem a kivitelezésbe, és a tervezésbe, hogy kihozzam magamból, és a motorból a maximumot. Ennek kezd most beérni a gyümölcse, így érdemesnek tartom a bemutatását. Smile


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére