POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
23 / 24 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   laleeboy E36 320i Bostongrün Touring

Laleeboy
2010.11.06. 17:11   






speer írta:
Na ő az,kis kerek műanyag szar"mercijellel a közepén"(lehet ezért szar Very Happy )Egy kis gyengusz rugó tartja zárva...



AHA

Köszi a képet ! ! !

ez nagy segítség Kacsint thanx Kacsint


Tehát szűrőház le és azt a kis vacakot megnézni megpucolni
Lehet hogy törött a rugó?
Lehet olyat rendelni vagy keressek valami hasonlót ?
Le kell engedni az olajat ha leszedem a szűrőházat ?
Vagy elég ha előtte kiveszem a szűrőt és visszafolyik az olaj?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
speer
2010.11.06. 16:12   






Na ő az,kis kerek műanyag szar"mercijellel a közepén"(lehet ezért szar Very Happy )Egy kis gyengusz rugó tartja zárva...



"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2010.11.06. 16:01   






Laleeboy írta:
speer írta:
Laleeboy írta:
speer írta:
Nézz vissza,mert közben beleszerkesztettem még néhány gondolatot a szűrőházról.... Szemcsis


Köszi az információkat és a segítséget itt a topicban és PÜ-ben is

Mivel nem régen cseréltem olajat (meg azt a két kis "O" gyűrűt is mert azt hittem ott megy el az olaj) így emlékszem hogy olajcsere után kb 6-7 másodperc után lett olajnyomás.
Az még normális érték?
Hol van az olajgomba a motoron ? Ott lehet nyomást mérni gomdolom

Mi lenne a jó olajnyomás érték alapjáraton és emelt fordulaton?

Kösz

A 6-7 másodperc szerintem már mintha egy picit sok lenne,főleg annak tudatában,hogy üzemmelegen is az átlagosnál több idő kell az olajnyomás kialakulásához.
A olajgomba a szűrőház oldalán van...
Üzemmeleg olajnál (80-100 fok) alapjáraton 1- bar körűl,fordulaton(kb. 4500rpm)pedig 3,5-4 bar olajnyomás elégséges.
Ha nyári melegben jól meghajtod a bicajt,és nem látod bepislákolni alapjáraton az olajlámpát,akkor valszeg a nyomás elégséges,valahol a szűrőházban lesz a "hunyó"...de ez csak látatlanban mondott egyik lehetőség. Szemcsis


Köszi az infót

Azt már próbáltam (mivel nem régóta van nálam a gép) hogy üzemmeleg motorral 5.-be kapcsolva gurultam és lefékeztem úgy hogy a töltéslámpa már bevillant az olaj meg nem.

Mi lehet a szűrőházban ami elromolhat? Lehet benne valami repedés ?
Ma vettem egy új olajgombát csináltatok egy adaptert a méréshez és megpróbálok olajnyomást mérni.

Hallottam egy olyan lehetőséget is hogy lehet hogy egy vezérműtengely csésze fellazult kicsit és ott szökik a nyomás.
Lehetséges ez?
Annak lenne valami hangja nem?

Vezérműtengelyenként 14db 7-es anya....csak valami őrűlt broki szerelés miatt lazúlhat fel a vezműtengely ház.A leírtak alapján neked nem a nyomás alacsony.Mint már írtam lejjebb ,a szűrőházban levő szelep lehet elereszti a házból az olajat.Mindjárt csinálok egy képet,hogy lásd...


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Laleeboy
2010.11.06. 13:23   






speer írta:
Laleeboy írta:
speer írta:
Nézz vissza,mert közben beleszerkesztettem még néhány gondolatot a szűrőházról.... Szemcsis


Köszi az információkat és a segítséget itt a topicban és PÜ-ben is

Mivel nem régen cseréltem olajat (meg azt a két kis "O" gyűrűt is mert azt hittem ott megy el az olaj) így emlékszem hogy olajcsere után kb 6-7 másodperc után lett olajnyomás.
Az még normális érték?
Hol van az olajgomba a motoron ? Ott lehet nyomást mérni gomdolom

Mi lenne a jó olajnyomás érték alapjáraton és emelt fordulaton?

Kösz

A 6-7 másodperc szerintem már mintha egy picit sok lenne,főleg annak tudatában,hogy üzemmelegen is az átlagosnál több idő kell az olajnyomás kialakulásához.
A olajgomba a szűrőház oldalán van...
Üzemmeleg olajnál (80-100 fok) alapjáraton 1- bar körűl,fordulaton(kb. 4500rpm)pedig 3,5-4 bar olajnyomás elégséges.
Ha nyári melegben jól meghajtod a bicajt,és nem látod bepislákolni alapjáraton az olajlámpát,akkor valszeg a nyomás elégséges,valahol a szűrőházban lesz a "hunyó"...de ez csak látatlanban mondott egyik lehetőség. Szemcsis


Köszi az infót

Azt már próbáltam (mivel nem régóta van nálam a gép) hogy üzemmeleg motorral 5.-be kapcsolva gurultam és lefékeztem úgy hogy a töltéslámpa már bevillant az olaj meg nem.

Mi lehet a szűrőházban ami elromolhat? Lehet benne valami repedés ?
Ma vettem egy új olajgombát csináltatok egy adaptert a méréshez és megpróbálok olajnyomást mérni.

Hallottam egy olyan lehetőséget is hogy lehet hogy egy vezérműtengely csésze fellazult kicsit és ott szökik a nyomás.
Lehetséges ez?
Annak lenne valami hangja nem?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
speer
2010.11.06. 09:45   






Laleeboy írta:
speer írta:
Nézz vissza,mert közben beleszerkesztettem még néhány gondolatot a szűrőházról.... Szemcsis


Köszi az információkat és a segítséget itt a topicban és PÜ-ben is

Mivel nem régen cseréltem olajat (meg azt a két kis "O" gyűrűt is mert azt hittem ott megy el az olaj) így emlékszem hogy olajcsere után kb 6-7 másodperc után lett olajnyomás.
Az még normális érték?
Hol van az olajgomba a motoron ? Ott lehet nyomást mérni gomdolom

Mi lenne a jó olajnyomás érték alapjáraton és emelt fordulaton?

Kösz

A 6-7 másodperc szerintem már mintha egy picit sok lenne,főleg annak tudatában,hogy üzemmelegen is az átlagosnál több idő kell az olajnyomás kialakulásához.
A olajgomba a szűrőház oldalán van...
Üzemmeleg olajnál (80-100 fok) alapjáraton 1- bar körűl,fordulaton(kb. 4500rpm)pedig 3,5-4 bar olajnyomás elégséges.
Ha nyári melegben jól meghajtod a bicajt,és nem látod bepislákolni alapjáraton az olajlámpát,akkor valszeg a nyomás elégséges,valahol a szűrőházban lesz a "hunyó"...de ez csak látatlanban mondott egyik lehetőség. Szemcsis


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Laleeboy
2010.11.05. 09:29   






speer írta:
Nézz vissza,mert közben beleszerkesztettem még néhány gondolatot a szűrőházról.... Szemcsis


Köszi az információkat és a segítséget itt a topicban és PÜ-ben is

Mivel nem régen cseréltem olajat (meg azt a két kis "O" gyűrűt is mert azt hittem ott megy el az olaj) így emlékszem hogy olajcsere után kb 6-7 másodperc után lett olajnyomás.
Az még normális érték?
Hol van az olajgomba a motoron ? Ott lehet nyomást mérni gomdolom

Mi lenne a jó olajnyomás érték alapjáraton és emelt fordulaton?

Kösz


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
speer
2010.11.04. 16:38   






Nézz vissza,mert közben beleszerkesztettem még néhány gondolatot a szűrőházról.... Szemcsis


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Laleeboy
2010.11.04. 16:33   






speer írta:
Laleeboy írta:
AlmostM3 írta:
Laleeboy írta:
AlmostM3 írta:
Laleeboy írta:

Köszönöm az eddigi segítséget és a gratokat

Kicseréltem azt a két kis tömítést (7x2,5) ami a szűrőház tetején levő "csőrön"van ami elméletileg a szűrőpoharat zárja le visszafolyás ellen .
Hát semmi változás
Nagyon kezdi b@szni a csőröm hogy mi a bánat lehet a baja.
Van valami visszacsapó szelep a pumpában is?
Esetleg kaptam egy másik tippet : cseréljem a nyomásmérő gombát.

Szerintetek?

Ha lenne visszacsapó a pumpában, akkor a pumpacsere megoldotta volna nekem. És én azzal kezdtem, hogy olajgombát cseréltem. Ezek kilőve... Én még egy vékonyabb olajjal akarom kipróbálni, hátha azt könnyebben felnyomja.

Hali
De ha vékonyabb az olaj akkor jobban vissza is folyik nem? (ez csak egy ötlet)

...

Én már komolyan nem tudom mi lehet a baj , de attól tartok hogy nem lesz jó vége

Mivel éjszaka a vastag is teljesen visszafolyik, így ez nem szempont.
Nekem több szerelő is mondta, hogy, ha nem kezdem el pörgetni közben, akkor semmi baja nem lesz a motornak, attól a pár másodperctől.


Hali

Oké

Nekem üzemmeleg motorral ha leállítom úgy fél órára (tehát a motor még meleg meg az olaj is) akkor is ez a jelenség
És ami a furcsa hogy -2°C ban is és +18°C-ban is ez van

Egyébként nekem gáz nélkül indul bármikor

Megkéne mérni,hogy ténylegesen alacsony-e a nyomás,mert símán lehet,hogy minden o.k,csak a gomba kaki,v. belekerült valami szmötyi.Nem kell egyből a legroszabbra gondolni,símán beájúlhatott a pumpa is,lehet ha szétszednéd ,csodát látnál....
Egyébként maga a szűrőház cserélhető bármelyikre, S50,S52,S54,M50,M52,M52TU,M54....szóval bármelyiket,bárhova! Kacsint

Köszi
Tehát nyomásmérés és gombacsere , aztán meglátjuk


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
speer
2010.11.04. 16:20   






Laleeboy írta:
AlmostM3 írta:
Laleeboy írta:
AlmostM3 írta:
Laleeboy írta:

Köszönöm az eddigi segítséget és a gratokat

Kicseréltem azt a két kis tömítést (7x2,5) ami a szűrőház tetején levő "csőrön"van ami elméletileg a szűrőpoharat zárja le visszafolyás ellen .
Hát semmi változás
Nagyon kezdi b@szni a csőröm hogy mi a bánat lehet a baja.
Van valami visszacsapó szelep a pumpában is?
Esetleg kaptam egy másik tippet : cseréljem a nyomásmérő gombát.

Szerintetek?

Ha lenne visszacsapó a pumpában, akkor a pumpacsere megoldotta volna nekem. És én azzal kezdtem, hogy olajgombát cseréltem. Ezek kilőve... Én még egy vékonyabb olajjal akarom kipróbálni, hátha azt könnyebben felnyomja.

Hali
De ha vékonyabb az olaj akkor jobban vissza is folyik nem? (ez csak egy ötlet)

...

Én már komolyan nem tudom mi lehet a baj , de attól tartok hogy nem lesz jó vége

Mivel éjszaka a vastag is teljesen visszafolyik, így ez nem szempont.
Nekem több szerelő is mondta, hogy, ha nem kezdem el pörgetni közben, akkor semmi baja nem lesz a motornak, attól a pár másodperctől.


Hali

Oké

Nekem üzemmeleg motorral ha leállítom úgy fél órára (tehát a motor még meleg meg az olaj is) akkor is ez a jelenség
És ami a furcsa hogy -2°C ban is és +18°C-ban is ez van

Egyébként nekem gáz nélkül indul bármikor

Megkéne mérni,hogy ténylegesen alacsony-e a nyomás,mert símán lehet,hogy minden o.k,csak a gomba kaki,v. belekerült valami szmötyi.Nem kell egyből a legroszabbra gondolni,símán beájúlhatott a pumpa is,lehet ha szétszednéd ,csodát látnál....
Egyébként maga a szűrőház cserélhető bármelyikre, S50,S52,S54,M50,M52,M52TU,M54....szóval bármelyiket,bárhova! Kacsint
Ja mégvalami...a szűrőházban van egy kis pöcs rugós szelep,ami azért van ott,hogy a motor leállítása után maradjon olaj a szűrőházban,és a következő indításnál gyorsabban felérjen az olaj a hengerfejbe. Nézd meg egy olajcserét követően(szándékosan ne töltsd fel a szűrőházat),hogy kb. milyen lassan alszik el a lámpa,az első indításnál.Ha kb. ugyanannyi idő kell neki mint ahogy általában elalszik,akkor ez a kis szelep elengedi a sz.házból az olajat,és ezért kell több idő a kellő nyomás kialakulásához....



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.11.04. 16:36 (1).

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Laleeboy
2010.11.02. 11:48   






AlmostM3 írta:
Laleeboy írta:
AlmostM3 írta:
Laleeboy írta:

Köszönöm az eddigi segítséget és a gratokat

Kicseréltem azt a két kis tömítést (7x2,5) ami a szűrőház tetején levő "csőrön"van ami elméletileg a szűrőpoharat zárja le visszafolyás ellen .
Hát semmi változás
Nagyon kezdi b@szni a csőröm hogy mi a bánat lehet a baja.
Van valami visszacsapó szelep a pumpában is?
Esetleg kaptam egy másik tippet : cseréljem a nyomásmérő gombát.

Szerintetek?

Ha lenne visszacsapó a pumpában, akkor a pumpacsere megoldotta volna nekem. És én azzal kezdtem, hogy olajgombát cseréltem. Ezek kilőve... Én még egy vékonyabb olajjal akarom kipróbálni, hátha azt könnyebben felnyomja.

Hali
De ha vékonyabb az olaj akkor jobban vissza is folyik nem? (ez csak egy ötlet)

...

Én már komolyan nem tudom mi lehet a baj , de attól tartok hogy nem lesz jó vége

Mivel éjszaka a vastag is teljesen visszafolyik, így ez nem szempont.
Nekem több szerelő is mondta, hogy, ha nem kezdem el pörgetni közben, akkor semmi baja nem lesz a motornak, attól a pár másodperctől.


Hali

Oké

Nekem üzemmeleg motorral ha leállítom úgy fél órára (tehát a motor még meleg meg az olaj is) akkor is ez a jelenség
És ami a furcsa hogy -2°C ban is és +18°C-ban is ez van

Egyébként nekem gáz nélkül indul bármikor


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
AlmostM3
2010.11.02. 11:06   






Laleeboy írta:
AlmostM3 írta:
Laleeboy írta:

Köszönöm az eddigi segítséget és a gratokat

Kicseréltem azt a két kis tömítést (7x2,5) ami a szűrőház tetején levő "csőrön"van ami elméletileg a szűrőpoharat zárja le visszafolyás ellen .
Hát semmi változás
Nagyon kezdi b@szni a csőröm hogy mi a bánat lehet a baja.
Van valami visszacsapó szelep a pumpában is?
Esetleg kaptam egy másik tippet : cseréljem a nyomásmérő gombát.

Szerintetek?

Ha lenne visszacsapó a pumpában, akkor a pumpacsere megoldotta volna nekem. És én azzal kezdtem, hogy olajgombát cseréltem. Ezek kilőve... Én még egy vékonyabb olajjal akarom kipróbálni, hátha azt könnyebben felnyomja.

Hali
De ha vékonyabb az olaj akkor jobban vissza is folyik nem? (ez csak egy ötlet)

...

Én már komolyan nem tudom mi lehet a baj , de attól tartok hogy nem lesz jó vége

Mivel éjszaka a vastag is teljesen visszafolyik, így ez nem szempont.
Nekem több szerelő is mondta, hogy, ha nem kezdem el pörgetni közben, akkor semmi baja nem lesz a motornak, attól a pár másodperctől.


Fel a fejjel, lábad a gázon!

Budapest    195    2010.06.22. 10:29
Laleeboy
2010.11.02. 10:39   






AlmostM3 írta:
Laleeboy írta:

Köszönöm az eddigi segítséget és a gratokat

Kicseréltem azt a két kis tömítést (7x2,5) ami a szűrőház tetején levő "csőrön"van ami elméletileg a szűrőpoharat zárja le visszafolyás ellen .
Hát semmi változás
Nagyon kezdi b@szni a csőröm hogy mi a bánat lehet a baja.
Van valami visszacsapó szelep a pumpában is?
Esetleg kaptam egy másik tippet : cseréljem a nyomásmérő gombát.

Szerintetek?

Ha lenne visszacsapó a pumpában, akkor a pumpacsere megoldotta volna nekem. És én azzal kezdtem, hogy olajgombát cseréltem. Ezek kilőve... Én még egy vékonyabb olajjal akarom kipróbálni, hátha azt könnyebben felnyomja.


Hali
De ha vékonyabb az olaj akkor jobban vissza is folyik nem? (ez csak egy ötlet)
Én most cseréltem olajat (ami benne volt kb 3000 km-t futott) az vékonyabb volt de nem tudom mi lehetett mert azt még az előző tulaj tette bele és azzal is ugyanez volt a jelenség .
Most a friss 10W40-es Castrollal sem változott.

Szóval azt mondod hogy a gombacsere nem hozott változást?

Én már komolyan nem tudom mi lehet a baj , de attól tartok hogy nem lesz jó vége

Lehet még valami a szűrőházban amin elmehet az olaj vagy már gondolkodjak a főtengelycsapágyak és a vezérműtengelyek szemrevételezésével?

Hozhat valami változást ha felteszem az M50 szűrőházát? Ahogy nézem felmenne mert a tömítés ami a blokk és a szűrőház közé megy az megegyezik az M50-M52-n. Valakinél láttam is itt a fórumon egy ilyen mutatványt (talán Speer -nél? )

Mégvalami : a realoem-en kinéztem azt a kis "O"gyűrűt ami a szűrőpohár tetején tömít (nem a menetnél hanem azon a "csöcsön") . Azt írta hogy 7x2,5 ez szabványos cucc meg is vettem egy tömítésboltban (25ft/db) lehet hogy a gyári mégis más lenne vagy a régi kikoptathatta a szűrőház belsejét ? (nem volt túl kemény a régi "O"gyűrű sem)


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
AlmostM3
2010.11.01. 22:20   






Laleeboy írta:

Köszönöm az eddigi segítséget és a gratokat

Kicseréltem azt a két kis tömítést (7x2,5) ami a szűrőház tetején levő "csőrön"van ami elméletileg a szűrőpoharat zárja le visszafolyás ellen .
Hát semmi változás
Nagyon kezdi b@szni a csőröm hogy mi a bánat lehet a baja.
Van valami visszacsapó szelep a pumpában is?
Esetleg kaptam egy másik tippet : cseréljem a nyomásmérő gombát.

Szerintetek?

Ha lenne visszacsapó a pumpában, akkor a pumpacsere megoldotta volna nekem. És én azzal kezdtem, hogy olajgombát cseréltem. Ezek kilőve... Én még egy vékonyabb olajjal akarom kipróbálni, hátha azt könnyebben felnyomja.


Fel a fejjel, lábad a gázon!

Budapest    195    2010.06.22. 10:29
Tyetyi
2010.11.01. 13:36   






Laleeboy írta:

Köszönöm az eddigi segítséget és a gratokat

Kicseréltem azt a két kis tömítést (7x2,5) ami a szűrőház tetején levő "csőrön"van ami elméletileg a szűrőpoharat zárja le visszafolyás ellen .
Hát semmi változás
Nagyon kezdi b@szni a csőröm hogy mi a bánat lehet a baja.
Van valami visszacsapó szelep a pumpában is?
Esetleg kaptam egy másik tippet : cseréljem a nyomásmérő gombát.

Szerintetek?

Ezt végig kell járni....próbáld meg.


Békéscsaba    4994    2005.12.14. 12:46
Laleeboy
2010.10.31. 21:22   






kögö írta:
AlmostM3 írta:
PMiki írta:
Laleeboy írta:
Mint arról az E36 műszaki topicban már írtam adódott egy kis probléma
Reggel indításkor az olajnyomás lámpa kb2-3 mp után alszik el
Az olajra tippeltem meg a gombára ha ezek nem akkor mi lehet?
Az olajpumpa is szóba jött de szerintem az nem rossz mert 5.-ben alapjáratról fékezve kb 300-400 as motorfordulaton se jelez be az olajnyomás lámpa még akkor se ha a töltés már világít és a motorolaj is üzemmeleg (60-80 km városozás után)

Olaj és szűrőcsere megvolt a helyzet változatlan . : (
Az újabb megfigyelésem szerint ha reggel indulok (tök mindegy h. hieg van e vagy nem ) 2-3 mp ig világít az olajnyomás lámpa de semmi hangja sincs se hidegben se melegen
Ha vszont járt 1 percet akkor újraindításkor előbb elalszik mint a töltés.
Ha meleg a motor és áll kb 25-30 percet akkor ugyanaz a helyzet mint hidegen (2-3 mp-t világít ), tehát olyan mintha valahonnan visszafolyna az olaj és indításkor újból fel kellene nyomni az egész rendszert (mint olajcsere utáni első indításkor)
Én a szűrőpohárban levő két kicsi "O" gyűrűre tippelnék mert az tartja a szűrőpohárban az olajat

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CE51&mospid=47460&btnr=11_1542&hg=11&fg=30

5-ös alkatrész(ek)

Valami ötlet

Nem szeretném ha kipurcanna a mocim


A jelenség azért van mert az olajszűrőház nem tartja meg azt a 2-3dl olajat ami belefér és az este során visszaszivárog a kartelbe, ehhez az idő napközben kevés így rögtön van nyomás mivel nem kell megvárni, hogy a pumpa előbb az olajszűrőházat feltöltse. A szűrőház rossz valahol, ez nem üzemszerű. Ha reggel letekered a sapkát nem lesz benne olaj napközben pedig lesz.

PMiki

Nekem M52 van és szintén ezt csinálja, reggel is, meg kb 1 óra állás után. Már egy gyári új pumpát is kapott. Mondjuk, nekem elötte kb 5mp-ig égett, most nekem is 2-3mp. Erre a szűrőház dologra kiváncsi lennék, hátha javít a helyzeten.


Hali

Nekem az M50B25 vanos a reggeli hidegindítás után kb. 1-2 mp-el alszik el az olajnyomás lámpa. Utána már gyakorlatilag a töltés lámpával együtt kialszik.


Hali

Köszönöm az eddigi segítséget és a gratokat

Kicseréltem azt a két kis tömítést (7x2,5) ami a szűrőház tetején levő "csőrön"van ami elméletileg a szűrőpoharat zárja le visszafolyás ellen .
Hát semmi változás
Nagyon kezdi b@szni a csőröm hogy mi a bánat lehet a baja.
Van valami visszacsapó szelep a pumpában is?
Esetleg kaptam egy másik tippet : cseréljem a nyomásmérő gombát.

Szerintetek?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
kögö
2010.10.26. 19:45   






AlmostM3 írta:
PMiki írta:
Laleeboy írta:
Mint arról az E36 műszaki topicban már írtam adódott egy kis probléma
Reggel indításkor az olajnyomás lámpa kb2-3 mp után alszik el
Az olajra tippeltem meg a gombára ha ezek nem akkor mi lehet?
Az olajpumpa is szóba jött de szerintem az nem rossz mert 5.-ben alapjáratról fékezve kb 300-400 as motorfordulaton se jelez be az olajnyomás lámpa még akkor se ha a töltés már világít és a motorolaj is üzemmeleg (60-80 km városozás után)

Olaj és szűrőcsere megvolt a helyzet változatlan . : (
Az újabb megfigyelésem szerint ha reggel indulok (tök mindegy h. hieg van e vagy nem ) 2-3 mp ig világít az olajnyomás lámpa de semmi hangja sincs se hidegben se melegen
Ha vszont járt 1 percet akkor újraindításkor előbb elalszik mint a töltés.
Ha meleg a motor és áll kb 25-30 percet akkor ugyanaz a helyzet mint hidegen (2-3 mp-t világít ), tehát olyan mintha valahonnan visszafolyna az olaj és indításkor újból fel kellene nyomni az egész rendszert (mint olajcsere utáni első indításkor)
Én a szűrőpohárban levő két kicsi "O" gyűrűre tippelnék mert az tartja a szűrőpohárban az olajat

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CE51&mospid=47460&btnr=11_1542&hg=11&fg=30

5-ös alkatrész(ek)

Valami ötlet

Nem szeretném ha kipurcanna a mocim


A jelenség azért van mert az olajszűrőház nem tartja meg azt a 2-3dl olajat ami belefér és az este során visszaszivárog a kartelbe, ehhez az idő napközben kevés így rögtön van nyomás mivel nem kell megvárni, hogy a pumpa előbb az olajszűrőházat feltöltse. A szűrőház rossz valahol, ez nem üzemszerű. Ha reggel letekered a sapkát nem lesz benne olaj napközben pedig lesz.

PMiki

Nekem M52 van és szintén ezt csinálja, reggel is, meg kb 1 óra állás után. Már egy gyári új pumpát is kapott. Mondjuk, nekem elötte kb 5mp-ig égett, most nekem is 2-3mp. Erre a szűrőház dologra kiváncsi lennék, hátha javít a helyzeten.


Hali

Nekem az M50B25 vanos a reggeli hidegindítás után kb. 1-2 mp-el alszik el az olajnyomás lámpa. Utána már gyakorlatilag a töltés lámpával együtt kialszik.


Kazincbarcika    2695    2004.12.09. 04:35
Tanksapka
2010.10.26. 14:31   






Laleeboy írta:
Tanksapka írta:
Lehet a műanyag olajszűrőházzal van gond nem a pumpával.Elősször vedd le, nézd át alaposan mielött eggy nagyobb összeget kidobsz a semmire.Én ezt tenném.


Az lesz hogy kicserélem azt a két "O" gyűrűt (mérete 7*2,5)
Már meg is van 50 ft volt a kettő Smile
Ha ez sem segít akkor megy fel egy sima M50 szűrőház mindenestül (aszszem plug and play)

Remélem nem lesz rá szükség...


Nézd meg hogy a gyűrű körül nincs e megkezdve a műanyag horony ahova befekszik.


   123    2007.06.15. 16:40
Laleeboy
2010.10.26. 13:52   






Tanksapka írta:
Lehet a műanyag olajszűrőházzal van gond nem a pumpával.Elősször vedd le, nézd át alaposan mielött eggy nagyobb összeget kidobsz a semmire.Én ezt tenném.


Az lesz hogy kicserélem azt a két "O" gyűrűt (mérete 7*2,5)
Már meg is van 50 ft volt a kettő Smile
Ha ez sem segít akkor megy fel egy sima M50 szűrőház mindenestül (aszszem plug and play)

Remélem nem lesz rá szükség...


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
Tanksapka
2010.10.26. 11:52   






Lehet a műanyag olajszűrőházzal van gond nem a pumpával.Elősször vedd le, nézd át alaposan mielött eggy nagyobb összeget kidobsz a semmire.Én ezt tenném.


   123    2007.06.15. 16:40
AlmostM3
2010.10.26. 11:42   






Laleeboy írta:

Erre voltam kíváncsi

Köszönöm

Ha nem titok mennyibe fájt az új olajpumpa és honnan szerezted be?

Megpróbálok szerezni valami megfelelő "O" gyűrűt.
A realoem-ről kinéztem a méretét
jelzem hogy mi változott a csere után

Az olajpumpa 80pénz volt, gyári újban. +20-ért berakták. Nálunk van gyári beszerzés, azzal nem volt gond. Igazából hülye voltam, mert akkor tájt volt itt fent 30 körül M3 dupla pumpa bontottban...


Fel a fejjel, lábad a gázon!

Budapest    195    2010.06.22. 10:29
Laleeboy
2010.10.26. 10:56   






AlmostM3 írta:
PMiki írta:
Laleeboy írta:
Mint arról az E36 műszaki topicban már írtam adódott egy kis probléma
Reggel indításkor az olajnyomás lámpa kb2-3 mp után alszik el
Az olajra tippeltem meg a gombára ha ezek nem akkor mi lehet?
Az olajpumpa is szóba jött de szerintem az nem rossz mert 5.-ben alapjáratról fékezve kb 300-400 as motorfordulaton se jelez be az olajnyomás lámpa még akkor se ha a töltés már világít és a motorolaj is üzemmeleg (60-80 km városozás után)

Olaj és szűrőcsere megvolt a helyzet változatlan . : (
Az újabb megfigyelésem szerint ha reggel indulok (tök mindegy h. hieg van e vagy nem ) 2-3 mp ig világít az olajnyomás lámpa de semmi hangja sincs se hidegben se melegen
Ha vszont járt 1 percet akkor újraindításkor előbb elalszik mint a töltés.
Ha meleg a motor és áll kb 25-30 percet akkor ugyanaz a helyzet mint hidegen (2-3 mp-t világít ), tehát olyan mintha valahonnan visszafolyna az olaj és indításkor újból fel kellene nyomni az egész rendszert (mint olajcsere utáni első indításkor)
Én a szűrőpohárban levő két kicsi "O" gyűrűre tippelnék mert az tartja a szűrőpohárban az olajat

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CE51&mospid=47460&btnr=11_1542&hg=11&fg=30

5-ös alkatrész(ek)

Valami ötlet

Nem szeretném ha kipurcanna a mocim


A jelenség azért van mert az olajszűrőház nem tartja meg azt a 2-3dl olajat ami belefér és az este során visszaszivárog a kartelbe, ehhez az idő napközben kevés így rögtön van nyomás mivel nem kell megvárni, hogy a pumpa előbb az olajszűrőházat feltöltse. A szűrőház rossz valahol, ez nem üzemszerű. Ha reggel letekered a sapkát nem lesz benne olaj napközben pedig lesz.

PMiki

Nekem M52 van és szintén ezt csinálja, reggel is, meg kb 1 óra állás után. Már egy gyári új pumpát is kapott. Mondjuk, nekem elötte kb 5mp-ig égett, most nekem is 2-3mp. Erre a szűrőház dologra kiváncsi lennék, hátha javít a helyzeten.



Erre voltam kíváncsi

Köszönöm

Ha nem titok mennyibe fájt az új olajpumpa és honnan szerezted be?

Megpróbálok szerezni valami megfelelő "O" gyűrűt.
A realoem-ről kinéztem a méretét
jelzem hogy mi változott a csere után


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
AlmostM3
2010.10.26. 10:45   






PMiki írta:
Laleeboy írta:
Mint arról az E36 műszaki topicban már írtam adódott egy kis probléma
Reggel indításkor az olajnyomás lámpa kb2-3 mp után alszik el
Az olajra tippeltem meg a gombára ha ezek nem akkor mi lehet?
Az olajpumpa is szóba jött de szerintem az nem rossz mert 5.-ben alapjáratról fékezve kb 300-400 as motorfordulaton se jelez be az olajnyomás lámpa még akkor se ha a töltés már világít és a motorolaj is üzemmeleg (60-80 km városozás után)

Olaj és szűrőcsere megvolt a helyzet változatlan . : (
Az újabb megfigyelésem szerint ha reggel indulok (tök mindegy h. hieg van e vagy nem ) 2-3 mp ig világít az olajnyomás lámpa de semmi hangja sincs se hidegben se melegen
Ha vszont járt 1 percet akkor újraindításkor előbb elalszik mint a töltés.
Ha meleg a motor és áll kb 25-30 percet akkor ugyanaz a helyzet mint hidegen (2-3 mp-t világít ), tehát olyan mintha valahonnan visszafolyna az olaj és indításkor újból fel kellene nyomni az egész rendszert (mint olajcsere utáni első indításkor)
Én a szűrőpohárban levő két kicsi "O" gyűrűre tippelnék mert az tartja a szűrőpohárban az olajat

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CE51&mospid=47460&btnr=11_1542&hg=11&fg=30

5-ös alkatrész(ek)

Valami ötlet

Nem szeretném ha kipurcanna a mocim


A jelenség azért van mert az olajszűrőház nem tartja meg azt a 2-3dl olajat ami belefér és az este során visszaszivárog a kartelbe, ehhez az idő napközben kevés így rögtön van nyomás mivel nem kell megvárni, hogy a pumpa előbb az olajszűrőházat feltöltse. A szűrőház rossz valahol, ez nem üzemszerű. Ha reggel letekered a sapkát nem lesz benne olaj napközben pedig lesz.

PMiki

Nekem M52 van és szintén ezt csinálja, reggel is, meg kb 1 óra állás után. Már egy gyári új pumpát is kapott. Mondjuk, nekem elötte kb 5mp-ig égett, most nekem is 2-3mp. Erre a szűrőház dologra kiváncsi lennék, hátha javít a helyzeten.


Fel a fejjel, lábad a gázon!

Budapest    195    2010.06.22. 10:29
PMiki
2010.10.26. 09:46   






Laleeboy írta:
Mint arról az E36 műszaki topicban már írtam adódott egy kis probléma
Reggel indításkor az olajnyomás lámpa kb2-3 mp után alszik el
Az olajra tippeltem meg a gombára ha ezek nem akkor mi lehet?
Az olajpumpa is szóba jött de szerintem az nem rossz mert 5.-ben alapjáratról fékezve kb 300-400 as motorfordulaton se jelez be az olajnyomás lámpa még akkor se ha a töltés már világít és a motorolaj is üzemmeleg (60-80 km városozás után)

Olaj és szűrőcsere megvolt a helyzet változatlan . : (
Az újabb megfigyelésem szerint ha reggel indulok (tök mindegy h. hieg van e vagy nem ) 2-3 mp ig világít az olajnyomás lámpa de semmi hangja sincs se hidegben se melegen
Ha vszont járt 1 percet akkor újraindításkor előbb elalszik mint a töltés.
Ha meleg a motor és áll kb 25-30 percet akkor ugyanaz a helyzet mint hidegen (2-3 mp-t világít ), tehát olyan mintha valahonnan visszafolyna az olaj és indításkor újból fel kellene nyomni az egész rendszert (mint olajcsere utáni első indításkor)
Én a szűrőpohárban levő két kicsi "O" gyűrűre tippelnék mert az tartja a szűrőpohárban az olajat

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CE51&mospid=47460&btnr=11_1542&hg=11&fg=30

5-ös alkatrész(ek)

Valami ötlet

Nem szeretném ha kipurcanna a mocim


A jelenség azért van mert az olajszűrőház nem tartja meg azt a 2-3dl olajat ami belefér és az este során visszaszivárog a kartelbe, ehhez az idő napközben kevés így rögtön van nyomás mivel nem kell megvárni, hogy a pumpa előbb az olajszűrőházat feltöltse. A szűrőház rossz valahol, ez nem üzemszerű. Ha reggel letekered a sapkát nem lesz benne olaj napközben pedig lesz.

PMiki


   230    2010.01.12. 19:59
Laleeboy
2010.10.26. 08:57   






! ! ! Hát senkinek nincs egy M50-M52-vel szerelt BMW-je hogy elmondja hogy indításkor az általam leírt jelenség üzemszerű-e vagy nem? ! ! !


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
Laleeboy
2010.10.25. 12:28   






Jay350i írta:
Nekem eddig az összes (6) E30 ugyanezt produkálta szerintem üzemszerű. Egyszerüen csak beletelik kis időbe amig a leülepedett (és kihült, azaz sűrűbb) olajat felkavarja a szelepekig. Szerintem.
Azért megvárom egy tapasztaltabb márkatárs kommentjét is...


Lehet hogy igazad van de nekem ezt a hibát mutatja akkor is ha meleg a motor csak állt úgy fél órát és újra indítom.


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  23 / 24 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére