POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
22 / 24 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   laleeboy E36 320i Bostongrün Touring

Laleeboy
2011.02.08. 10:29   






bmw-e30-325i írta:
Szeva...
Olaj szivattyuba is van egy nyomás szabi...rugos...
anno én azt kicsit beutöttem befele és igy megnött a nyomás 0,5bárral..lehet a szivattyu szar neked...


Hali

Volt már szivattyúgondom (igaz M20 nál) de ott az volt a jelenség hogy alacsony fordulaton bevillogott, a motor többi része (csapágyak,gyűrűk..) jó volt szivattyúcsere után a hiba eltűnt.
Jelen motornál már próbáltam azt hogy kb 50 km városozás után nyáron (tehát teljesen üzemi hőfokú motorral) 5.-ben szinte 0-ra lassítva figyeltem a lámpákat, nos a töltésjelző már világított az olaj meg nem.
Ebből arra következtettem hogy a szivattyú jó lehet , lehet hogy mégsem?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Laleeboy
2011.02.08. 10:22   






papp2gabor írta:
Laleeboy a kérdésedre a válasz:
már belinkeltem ezt, mondtam hogy hasznos:
http://www.mediafire.com/?gldgnyynz4y
a 431-ik oldalon írja hogy mit hogy csinálj a gyújtáskapcsoló cserénél

czellaiz:
http://blog.bavauto.com/bmw-e46/bmw-m54-6-cylinder-crankcase-ventilation-pcv-diy-325i-328i-330i-525i-530i
ez a cucc az énszerintem a kartergázból szedi ki az olajat, ettől függetlenül nem árt tisztán tartani, van benne egy membrán ami el szokik szakadni, ettől magasabb vagy ingadozó az alapjárat és elvileg megnőhet a fogyasztás. van m52-n is de tudtommal, nem mindegyiken, az enyémen van, ganés is volt és a membrán is szakadt, csak egyben vásárolható horror áron ~20mátyás.
ennek nem sok köze van az olajnyomáshoz szerintem, de ha valaki bebizonyítja az ellenkezőjét megkövetem.

bmw-e30-325i

ha nekem írtad, hogy a szivattyú szar, már túl vagyok rajta, volt először nyomásszabályzó utána szivattyúcsere is kompletten a szivattyú hibátlan, a nyomásszabályzó is.

folytattam a kutatást:


ma levettem a szűrőházat:


















az első képen látható kupak alatt találtam egy rugós szelepet,, ha valaki megmondaná, hogy lehet kioperálni, és hogy kellene működjön megköszönném!

üdv


Hali

Nem találom a 431. pldalt 412 után 510 jön. Sad

Ez a könyv nem oldalszámozva van hanem témakörönként


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Laleeboy
2011.02.08. 09:27   






kögö írta:
papp2gabor írta:
Laleeboy a kérdésedre a válasz:
már belinkeltem ezt, mondtam hogy hasznos:
http://www.mediafire.com/?gldgnyynz4y
a 431-ik oldalon írja hogy mit hogy csinálj a gyújtáskapcsoló cserénél

czellaiz:
http://blog.bavauto.com/bmw-e46/bmw-m54-6-cylinder-crankcase-ventilation-pcv-diy-325i-328i-330i-525i-530i
ez a cucc az énszerintem a kartergázból szedi ki az olajat, ettől függetlenül nem árt tisztán tartani, van benne egy membrán ami el szokik szakadni, ettől magasabb vagy ingadozó az alapjárat és elvileg megnőhet a fogyasztás. van m52-n is de tudtommal, nem mindegyiken, az enyémen van, ganés is volt és a membrán is szakadt, csak egyben vásárolható horror áron ~20mátyás.
ennek nem sok köze van az olajnyomáshoz szerintem, de ha valaki bebizonyítja az ellenkezőjét megkövetem.

bmw-e30-325i

ha nekem írtad, hogy a szivattyú szar, már túl vagyok rajta, volt először nyomásszabályzó utána szivattyúcsere is kompletten a szivattyú hibátlan, a nyomásszabályzó is.

folytattam a kutatást:


ma levettem a szűrőházat:


















az első képen látható kupak alatt találtam egy rugós szelepet,, ha valaki megmondaná, hogy lehet kioperálni, és hogy kellene működjön megköszönném!

üdv


Hali

Olvass visszább ebben a topicban, Speer bácsi már taglalta ezt a témát az olajszűrőházzal kapcsolatban. Kacsint


Igen én is ezért cseréltem kompletten szűrőházat ...


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
kögö
2011.02.07. 20:04   






papp2gabor írta:
Laleeboy a kérdésedre a válasz:
már belinkeltem ezt, mondtam hogy hasznos:
http://www.mediafire.com/?gldgnyynz4y
a 431-ik oldalon írja hogy mit hogy csinálj a gyújtáskapcsoló cserénél

czellaiz:
http://blog.bavauto.com/bmw-e46/bmw-m54-6-cylinder-crankcase-ventilation-pcv-diy-325i-328i-330i-525i-530i
ez a cucc az énszerintem a kartergázból szedi ki az olajat, ettől függetlenül nem árt tisztán tartani, van benne egy membrán ami el szokik szakadni, ettől magasabb vagy ingadozó az alapjárat és elvileg megnőhet a fogyasztás. van m52-n is de tudtommal, nem mindegyiken, az enyémen van, ganés is volt és a membrán is szakadt, csak egyben vásárolható horror áron ~20mátyás.
ennek nem sok köze van az olajnyomáshoz szerintem, de ha valaki bebizonyítja az ellenkezőjét megkövetem.

bmw-e30-325i

ha nekem írtad, hogy a szivattyú szar, már túl vagyok rajta, volt először nyomásszabályzó utána szivattyúcsere is kompletten a szivattyú hibátlan, a nyomásszabályzó is.

folytattam a kutatást:


ma levettem a szűrőházat:


















az első képen látható kupak alatt találtam egy rugós szelepet,, ha valaki megmondaná, hogy lehet kioperálni, és hogy kellene működjön megköszönném!

üdv


Hali

Olvass visszább ebben a topicban, Speer bácsi már taglalta ezt a témát az olajszűrőházzal kapcsolatban. Kacsint


http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic.asp?TOPIC_ID=20139

Kazincbarcika    2695    2004.12.09. 04:35
papp2gabor
2011.02.07. 19:25   






Laleeboy a kérdésedre a válasz:
már belinkeltem ezt, mondtam hogy hasznos:
http://www.mediafire.com/?gldgnyynz4y
a 431-ik oldalon írja hogy mit hogy csinálj a gyújtáskapcsoló cserénél

czellaiz:
http://blog.bavauto.com/bmw-e46/bmw-m54-6-cylinder-crankcase-ventilation-pcv-diy-325i-328i-330i-525i-530i
ez a cucc az énszerintem a kartergázból szedi ki az olajat, ettől függetlenül nem árt tisztán tartani, van benne egy membrán ami el szokik szakadni, ettől magasabb vagy ingadozó az alapjárat és elvileg megnőhet a fogyasztás. van m52-n is de tudtommal, nem mindegyiken, az enyémen van, ganés is volt és a membrán is szakadt, csak egyben vásárolható horror áron ~20mátyás.
ennek nem sok köze van az olajnyomáshoz szerintem, de ha valaki bebizonyítja az ellenkezőjét megkövetem.

bmw-e30-325i

ha nekem írtad, hogy a szivattyú szar, már túl vagyok rajta, volt először nyomásszabályzó utána szivattyúcsere is kompletten a szivattyú hibátlan, a nyomásszabályzó is.

folytattam a kutatást:


ma levettem a szűrőházat:


















az első képen látható kupak alatt találtam egy rugós szelepet,, ha valaki megmondaná, hogy lehet kioperálni, és hogy kellene működjön megköszönném!

üdv


Szeged    20    2006.10.23. 20:26
Laleeboy
2011.02.07. 11:34   






Hali

VALAKI nem tudja véletlenül hogy lehet E36-ban a korményzár zárbetétjét kicserélni?
Megvan az új így a régit ki szeretném cserélni mielőtt végleg behal

Kösz

laleeboy


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Laleeboy
2011.02.07. 10:53   






czellaiz írta:
BMW M54 olajsár és olajvisszafolyó szelep hiba javítása:
http://blog.bavauto.com/bmw-e46/bmw-m54-6-cylinder-crankcase-ventilation-pcv-diy-325i-328i-330i-525i-530i


Ez van M52-nél is?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
bmw-e30-325i
2011.02.06. 20:24   






Szeva...
Olaj szivattyuba is van egy nyomás szabi...rugos...
anno én azt kicsit beutöttem befele és igy megnött a nyomás 0,5bárral..lehet a szivattyu szar neked...


te is tudod...

Törökszentmiklos    904    2005.12.22. 23:37
papp2gabor
2011.02.06. 19:53   






Hello!

A szenvedés folytatódott, gondolom senki se próbálta még ki, hogy mi történik, ha ledugózza az olajszivattyú szívóoldalát és olajat önt a olajszűrőházba, mert én megcsináltam és visszafolyt a karter felé,de nem látszik, hogy hol, sajnos nem tudom ez normális-e??!!kicsit lassan haladok, leveszem az olajszűrőházat,hátha látok valamit, lassan már csak rájövök, hogy hogy működik az olajrendszer.... akkor már okosabbak leszünk az indítási nyomásproblémával is. Egyébként találtam egy m52 DIY manualt, ott azt írja, hogy olajcsere után kb 5mp mire el kell aludnia a lámpának.
arra gyanakszom, van még egy nyomásszabályzó valahol a rendszerben és engem az szívat, ha valaki biztosan tudja, hogy rossz nyomon vagyok akkor szóljon rám!

a manual 80 dollár, vagy letölthető innen:
http://www.mediafire.com/?gldgnyynz4y
119 lubrication system


Szeged    20    2006.10.23. 20:26
czellaiz
2011.02.05. 19:56   






BMW M54 olajsár és olajvisszafolyó szelep hiba javítása:
http://blog.bavauto.com/bmw-e46/bmw-m54-6-cylinder-crankcase-ventilation-pcv-diy-325i-328i-330i-525i-530i


HU    3    2011.02.05. 19:53
papp2gabor
2011.02.04. 14:42   






A gomba helyén mérek egy bmw szervizes ismerőstől kértem átalakítót amit bahajtok a gomba helyére és arra már lehet rátekerni asima olajnyomásmérőt, de ha van esztergényos ismerősöd no perc alatt összedobja az átalakítót
Na megyek és gányolok tovább.
este írom az eredményt


Szeged    20    2006.10.23. 20:26
Laleeboy
2011.02.04. 11:55   






papp2gabor írta:
Hello!

hasonló problémával küzdök én is m52 (206s3) órával nézem, hidegen lassan épül a nyomás 1-3mp , de aztán tökéletes, viszont 40fok feletti víznél elhal a nyomás,alapjáraton 0ba zuhan.
ma mérem másik órával, remélem csak az szívat, olajpumpa komplett csere, olajszűrő, tömítések, megvoltak.(10w40és 15w40 olajjal is próbáltam) várom a fejleményeket, én még ma, ha az óracsere nem hoz eredményt leveszek egy hajtókar csapágyat, remélem nem túl kopott.
Mérjétek meg órával, lehet van nálatok nyomás csak éppen a gomba kapcsolási határán, mondjuk ha hallasz hidrotőkehangot akkor tényleg alacsony a nyomás, a másik hang a lánc lehet, pontosabban a feszítő, mert azt is az olaj feszíti, az kicsivel mélyebb kattogás, vagy kerregés, legalábbis nálam.


Kíváncsi vagyok mire jutsz a másik órával és ha leveszed a csapágyat az hogy fog kinézni.
Mennyi km van a kocsiban?
Nekem a szervízkönyv és a kocsi állapota alapján hihetőnek tűnő 150e körül van.
Hol tudsz nyomást mérni? A gomba helyén ? Én már gombát is cseréltem de semmi változás.
Nekem hidegben és melegben is az a jelenség hogy 2-3 mp után alszik csak ki ,de még -5 nél reggel sem hallatszik csak alig észrevehetően egy kis nesz.
Ha reggel hidegen beíndítom és azonnal le is állítom majd újraindítom akkor semmi gond.
Ha meleg motornál csinálom akkor sincs semmi és rögtön ki is alszik.
De ha várok kb 30 percet akkor már jelentkezik hidegen és melegen is.
Mondták páran hogy a szűrőházban van egy kis visszacsapó szelep ami néha ki tud akadni, na én komplett szűrőházat és olajat is cseréltem de semmi változás.
Most itt tartok és lassan ott tartok hogy hajtom amíg megy aztán meg ha kifekszik kap egy másik motort : )

Húú ez jó hosszú lett...


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
papp2gabor
2011.02.04. 10:58   






Hello!

hasonló problémával küzdök én is m52 (206s3) órával nézem, hidegen lassan épül a nyomás 1-3mp , de aztán tökéletes, viszont 40fok feletti víznél elhal a nyomás,alapjáraton 0ba zuhan.
ma mérem másik órával, remélem csak az szívat, olajpumpa komplett csere, olajszűrő, tömítések, megvoltak.(10w40és 15w40 olajjal is próbáltam) várom a fejleményeket, én még ma, ha az óracsere nem hoz eredményt leveszek egy hajtókar csapágyat, remélem nem túl kopott.
Mérjétek meg órával, lehet van nálatok nyomás csak éppen a gomba kapcsolási határán, mondjuk ha hallasz hidrotőkehangot akkor tényleg alacsony a nyomás, a másik hang a lánc lehet, pontosabban a feszítő, mert azt is az olaj feszíti, az kicsivel mélyebb kattogás, vagy kerregés, legalábbis nálam.


Szeged    20    2006.10.23. 20:26
Laleeboy
2011.02.01. 11:03   






Új projekt fojamatban

: )

Képek később


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Laleeboy
2011.01.11. 09:26   






AlmostM3 írta:
Laleeboy írta:
AlmostM3 írta:
Laleeboy írta:
AlmostM3 írta:
Nekem is még mindig fenáll a hiba. Viszont, közben aktuálissá vált a hidrotőkék cseréje/takarítása. Aki csinálni fogja, azt mondta, az megoldhatja az olajnyomás dolgot is. Ha megvagyok, majd megírom, hogy így lett e.


Köszi az infót előre is Kacsint

Lehet hogy rosszul gondolom de ha a hidrotőkék koszosak akkor legalább induláskor zajosnak kellene lennie Confused

Nálam legalábbis még hidegben (-7°C) sem hallatszik semmi Shocked

Nálam, amíg ég a lámpa addig hallani. Hidegben néha utána is, egy pár másodpercig. De, igazából melegen szokott szólni az egyik, ha nagyon megkergetem és elmelegszik az olaj.


Majd megfigyelem reggel én is mert általában csukva van az ajtó és akkor nem hallani a külső zajokat annyira , de majd megpróbálom úgy indítani hogy kint állok és csak behajolok.

Elég ha lehúzod az ablakot Smile Amúgy, én is csak olyankor szoktam hallani legtöbbször.


Na újra itt

Ma reggel (igaz +2°C volt) de egy kicsi "kaparászós" hang hallatszott amíg a lámpa el nem aludt.
Nem az a tipikus hidrotőke hang de valami hasonló, talán ez lesz az?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
AlmostM3
2011.01.10. 11:36   






Laleeboy írta:
AlmostM3 írta:
Laleeboy írta:
AlmostM3 írta:
Nekem is még mindig fenáll a hiba. Viszont, közben aktuálissá vált a hidrotőkék cseréje/takarítása. Aki csinálni fogja, azt mondta, az megoldhatja az olajnyomás dolgot is. Ha megvagyok, majd megírom, hogy így lett e.


Köszi az infót előre is Kacsint

Lehet hogy rosszul gondolom de ha a hidrotőkék koszosak akkor legalább induláskor zajosnak kellene lennie Confused

Nálam legalábbis még hidegben (-7°C) sem hallatszik semmi Shocked

Nálam, amíg ég a lámpa addig hallani. Hidegben néha utána is, egy pár másodpercig. De, igazából melegen szokott szólni az egyik, ha nagyon megkergetem és elmelegszik az olaj.


Majd megfigyelem reggel én is mert általában csukva van az ajtó és akkor nem hallani a külső zajokat annyira , de majd megpróbálom úgy indítani hogy kint állok és csak behajolok.

Elég ha lehúzod az ablakot Smile Amúgy, én is csak olyankor szoktam hallani legtöbbször.


Fel a fejjel, lábad a gázon!

Budapest    195    2010.06.22. 10:29
Laleeboy
2011.01.10. 11:08   






AlmostM3 írta:
Laleeboy írta:
AlmostM3 írta:
Nekem is még mindig fenáll a hiba. Viszont, közben aktuálissá vált a hidrotőkék cseréje/takarítása. Aki csinálni fogja, azt mondta, az megoldhatja az olajnyomás dolgot is. Ha megvagyok, majd megírom, hogy így lett e.


Köszi az infót előre is Kacsint

Lehet hogy rosszul gondolom de ha a hidrotőkék koszosak akkor legalább induláskor zajosnak kellene lennie Confused

Nálam legalábbis még hidegben (-7°C) sem hallatszik semmi Shocked

Nálam, amíg ég a lámpa addig hallani. Hidegben néha utána is, egy pár másodpercig. De, igazából melegen szokott szólni az egyik, ha nagyon megkergetem és elmelegszik az olaj.


Majd megfigyelem reggel én is mert általában csukva van az ajtó és akkor nem hallani a külső zajokat annyira , de majd megpróbálom úgy indítani hogy kint állok és csak behajolok.


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
AlmostM3
2011.01.10. 10:45   






Laleeboy írta:
AlmostM3 írta:
Nekem is még mindig fenáll a hiba. Viszont, közben aktuálissá vált a hidrotőkék cseréje/takarítása. Aki csinálni fogja, azt mondta, az megoldhatja az olajnyomás dolgot is. Ha megvagyok, majd megírom, hogy így lett e.


Köszi az infót előre is Kacsint

Lehet hogy rosszul gondolom de ha a hidrotőkék koszosak akkor legalább induláskor zajosnak kellene lennie Confused

Nálam legalábbis még hidegben (-7°C) sem hallatszik semmi Shocked

Nálam, amíg ég a lámpa addig hallani. Hidegben néha utána is, egy pár másodpercig. De, igazából melegen szokott szólni az egyik, ha nagyon megkergetem és elmelegszik az olaj.


Fel a fejjel, lábad a gázon!

Budapest    195    2010.06.22. 10:29
Laleeboy
2011.01.10. 10:28   






AlmostM3 írta:
Nekem is még mindig fenáll a hiba. Viszont, közben aktuálissá vált a hidrotőkék cseréje/takarítása. Aki csinálni fogja, azt mondta, az megoldhatja az olajnyomás dolgot is. Ha megvagyok, majd megírom, hogy így lett e.


Köszi az infót előre is Kacsint

Lehet hogy rosszul gondolom de ha a hidrotőkék koszosak akkor legalább induláskor zajosnak kellene lennie Confused

Nálam legalábbis még hidegben (-7°C) sem hallatszik semmi Shocked


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
AlmostM3
2011.01.10. 10:16   






Nekem is még mindig fenáll a hiba. Viszont, közben aktuálissá vált a hidrotőkék cseréje/takarítása. Aki csinálni fogja, azt mondta, az megoldhatja az olajnyomás dolgot is. Ha megvagyok, majd megírom, hogy így lett e.


Fel a fejjel, lábad a gázon!

Budapest    195    2010.06.22. 10:29
Laleeboy
2011.01.10. 09:54   






Ismét én

A múlt 7végén kicseréltem a szűrőházat (köszi jeti076) DE sajnos a jelenség továbbra is fennáll Sad
A szűrőház mellett kicseréltem az olajat, a szűrőt a nyomásmérő gombát a tömítéseket ...stb

Mi lehet még az amire nem gondoltam? ? ?

Lehet hogy a motoron belül van valami hiba (elvileg 150e km-t futott szervízkönyves Olaszból) ?

PLS HELP ! ! !


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Laleeboy
2010.12.30. 17:00   






Újra itt

Tegnap lett volna módom kicserélni az említett olajszűrőházat , legalábbis megpróbáltam.

Többen is mondták hogy az M50-M52 szűrőház csereszabatos HÁT NEM!!

Az odáig oké hogy a blokkra fel lehet fogatni mert azok a csavarok megegyeznek de semmi más nem.

Akinek nincs esztergagépe az neki se álljon (nekem sincs úgyhogy visszatettem az eredetit)

Többek között hiányzik egy olajcső csatlakozás amit még meg is tudtam volna oldani mert volt M14x1,5-ös menetfúró , de a többi csatlakozó alkatrész sem passzol mert pl.a szervószivattyú felfogatása is teljesen más...

Mindegy az olajgombát kicseréltem , de nem az volt a baj

Ha valakinek van M52-re való olajszűrőháza csak az alja kellene ne tartsa magában !

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CE51&mospid=47460&btnr=11_1542&hg=11&fg=30
Ez a fajta kellene

Köszi


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Laleeboy
2010.11.08. 10:35   






[/quote]Nekem is van itthon vagy 3db,de egyiknek sem volt ilyesmi problémája,tehát nagy eséllyel találni jót. Kacsint[/quote]

Hali

Tudnál árajánlatot küldeni az egyikre ? Ha lehet M52-re való kellene. Posta mehet?
A héten szerzek tömítést és kicserélném egy olyanra ami nem produkált ilyen hibát azelőtt
Kösz

laleeboy


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
speer
2010.11.07. 13:22   






Ha már megvan,akkor én kicserélném....így esetleg szűkűl a kör! Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Laleeboy
2010.11.07. 11:52   






speer írta:
Laleeboy írta:
speer írta:
Na ő az,kis kerek műanyag szar"mercijellel a közepén"(lehet ezért szar Very Happy )Egy kis gyengusz rugó tartja zárva...



AHA

Köszi a képet ! ! !

ez nagy segítség Kacsint thanx Kacsint


Tehát szűrőház le és azt a kis vacakot megnézni megpucolni
Lehet hogy törött a rugó?
Lehet olyat rendelni vagy keressek valami hasonlót ?
Le kell engedni az olajat ha leszedem a szűrőházat ?
Vagy elég ha előtte kiveszem a szűrőt és visszafolyik az olaj?

Ha ez a rossz,akkor elvileg nem nagyon lesz olaj a szűrő mellett a házban,ha mégis ,akkor mikor kiszedted a csavarjait max. kifolyik némi olaj a blokkra,,amit majd ügyesen lepucolsz....olaj maradhat!
Megpucolni talán meglehet,bár egy masszív olajsár egy ilyen pici nem hozzáférhető helyen azért feladat.Nem lehet kiszedni,rendelni,csak komplett szűrőház cserével oldódik meg a dolog.Nem egy jellemző,csak előforduló hiba.Ha találsz olyan bontottat,amiben nem 20.000-ként cseréltek olajat és szépek az olaj által bejárt részei ,akkor az elvileg jó lehet,de tömítést azt vegyél bele újjat,mert idővel kökeménnyé szokott válni.Nekem is van itthon vagy 3db,de egyiknek sem volt ilyesmi problémája,tehát nagy eséllyel találni jót. Kacsint


Köszi

Most néztem a szervízkönyvét és mindíg 15-16000 km-enként volt a csere
Ebből az a tanúlság hogy 10000-ként cserélni kell az olajat és nem lesz baj Very Happy
Köszi a segítséget
ha sikerül egyeztetnem a barátommal akinél a műveletet végre tudom hajtani akkor leszedem és megnézem mert sajna a lakótelep nem alkalmas az ilyen műveletekre : )
Szerinted az olajgombát azért kicseréljem (már megvan) vagy ne ?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  22 / 24 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére