POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 48 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Szériák szerint E..  »   E39 " 5 series "

fghx
2018.05.02. 22:42   






Valakinek szép és jó állapotú 525d vagy 530d manuális váltóval esetleg, 1 M Ft körül?


   16    2013.03.13. 17:33
fghx
2018.05.02. 22:40   






S. O. S.!!!
Üdv!
BMW 525d, 2001-es autóval kapcsolatban tapasztaltak segítségét kérem:
Az autó a következőt produkálja:
indítás után az alapjárat azonnal ingadozó (de inkább ki-ki marad, mint alacsony és magas fordulat között mozogna). Fordulatot talán, mint ha kicsit lassabban venné. Füstje is van, mely nem bődületesen sok és nem határozottan fekete, inkább szürkés.
Az ide vonatkozó hibakódok:
légtömegmérő, kipufogó gáz visszavezetés (szakadt áramkör), izzítás vezérlés (szakadt áramkör), ha jól emlékszem, ennyi.
Alapjáraton a motor szinte ugrál jobbra-balra a motortérben. Különös zörej nem hallatszik.
Volt valakinek hasonló problémája? Valaki tud megoldást, vagy tipp esetleg?
Ha tényleg csak légtömegmérő, akkor azzal kinek mi a tapasztalata? Ez azért kérdés, mert volt már egy X5 4.4-em, abban is légtömegmérő volt hiba a diagnosztikában, meg ezer más. Megrendeltem a gyári Bosch (eredeti volt) légtömegmérőt, kicseréltük, nem lett jó. Ezután 2,5 M Ft-ot költöttem az autóra, menve a diagnosztikai és autószerelők által vélt hibákon végig. Mire elköltöttem az összes pénzem, meguntam és bementem egy BMW szalonba, ahol ezt mondták:
hiába vettél cikkszámon is azonos(!) Bosch légtömegmérőt, mert annak a házába nincs belesütve a BMW jel. Tehát, amit a BMW-nél veszek, ugyanaz a cikkszámú Bosch légtömegmérő, csak egy BMW jel is van belesütve a Bosch felirat mellé. Viszont állítólag még egy apró különbség van: a BMW logós Bosch-ba van egy 5 Ft-os bizbasz építve (pl ellenállás), ami közforgalomban nem kapható, de ettől működik, még a sima Bosch-ban nincs, és nem is megy vele az autó normálisan.
Hittem is meg nem is a dolgot, a Bosch 60.000 Ft volt, a BMW-Bosch meg 150.000 Ft volt a szalonban, beszereléssel. Állították, hogy jó lesz az autó, így az eddigi kálvária után rááldoztam, beszerelték és láss csodát, az autó működött, méghozzá tökéletesen.
Tehát a kérdésem az, hogy 525d vagy 530d esetében is ez van, hogy csak gyári BMW légtömegmérővel működik rendesen?
Ha egyáltalán az a probléma. Tippek?
Előre is köszönöm a segítséget.


   16    2013.03.13. 17:33
indie
2018.04.14. 18:24   






KAI írta:
Sziasztok.
Segitséget szeretnék kérni.

Tegnap haza felé észrevettem a pályán ha elvettem a lábam a gázról akkor neki állt rángatni. Majd ha beletapostam a gázba akkor nem gyorsult sőt padlónál inkább gyengült. Szépen lassan nyomtam a gázt akkor nagy nehezen felment a sebesség is.
A pályáról a városba érve piros lámpánál rázkódik a motor és ez álltal az egész kocsi is. viszont nem fullad le.
majd rendbe vissza áll...majd megint rázkódik...
Mintha nem kapna folyamatosan üzemanyagot.....
help
2001 e39 530d
köszönöm


diagot neki, egyből látod h van e üzemanyag nyomás, és h megfelelő e


Mannheim    64    2007.01.22. 15:16
KAI
2018.04.07. 15:04   






Sziasztok.
Segitséget szeretnék kérni.

Tegnap haza felé észrevettem a pályán ha elvettem a lábam a gázról akkor neki állt rángatni. Majd ha beletapostam a gázba akkor nem gyorsult sőt padlónál inkább gyengült. Szépen lassan nyomtam a gázt akkor nagy nehezen felment a sebesség is.
A pályáról a városba érve piros lámpánál rázkódik a motor és ez álltal az egész kocsi is. viszont nem fullad le.
majd rendbe vissza áll...majd megint rázkódik...
Mintha nem kapna folyamatosan üzemanyagot.....
help
2001 e39 530d
köszönöm


   74    2014.08.17. 22:30
Keviczky
2018.03.31. 19:42   






kisaladdin írta:
Sziasztok

E39 vásárlás előtt állok csak is kézi váltós!

-20i kevésnek tartom
-23i (M52B25, 170LE)-t nézegetem! Egy-két helyről hallottam hogy köztes motort nem szabad venni, nektek mi a véleményetek?? Mennyire kényes a motorja stb.?
-28i lenne a jó választás de sajna ritka a jó példány!
Értelmes hozzászólásokat kérnék! Köszönöm


Nem régen tértem meg egy köztes 23-hoz. Két éve nyúzom, a trafók gyengéi, de szerintem ez minden m52-ről elmondható. Erőt tekintve a mai világban, már nem számít kimagaslónak, viszont kényelmes utazótempót tud biztosítani. 20-as felejtős, az már ténylegesen gyenge. 23, jó beugró


Keviczky Richárd

Balassagyarmat    46    2011.08.18. 17:03
Laleeboy
2018.02.05. 20:24   






kisaladdin írta:
Sziasztok

E39 vásárlás előtt állok csak is kézi váltós!

-20i kevésnek tartom
-23i (M52B25, 170LE)-t nézegetem! Egy-két helyről hallottam hogy köztes motort nem szabad venni, nektek mi a véleményetek?? Mennyire kényes a motorja stb.?
-28i lenne a jó választás de sajna ritka a jó példány!
Értelmes hozzászólásokat kérnék! Köszönöm


A 23 is egy nagyon jó motor az is 2.5ös csak a lóerő kevesebb viszont a nyomaték ugyanannyi mint a 25ösé
Én se vennkl 20ast viszont 23ast simán
Vezettem olyat és nekem bejön a nyomatékos karaktere


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3895    2005.07.19. 15:10
kisaladdin
2018.02.04. 20:53   






Sziasztok

E39 vásárlás előtt állok csak is kézi váltós!

-20i kevésnek tartom
-23i (M52B25, 170LE)-t nézegetem! Egy-két helyről hallottam hogy köztes motort nem szabad venni, nektek mi a véleményetek?? Mennyire kényes a motorja stb.?
-28i lenne a jó választás de sajna ritka a jó példány!
Értelmes hozzászólásokat kérnék! Köszönöm


   161    2011.05.08. 16:26
Lezli
2017.11.08. 08:37   






sziasztok! az lenne a dilemmám,hogy megnövekedett hirtelen a fogyasztás(520i). megnéztem a titkosmenü hibatárolójába 131 kód,vagyis a leírás szerint lamdaszonda feszültség kicsi. Rátettük gépre is,ott is kiírta ezt,de mindkét szondát kiírta.+még a légtömegmérés:0. kerítettem egy hibátlannak vélt használt gyári légt.mérőt. a fogyasztás vissza is esett használat közben,majd két nap múlva rátettük gépre ismét hogy ott mit mutat. Hát megint csak 0 értéket diagozott. kurvára nem értem. megint másik légt.mérőt keressek? A műszerfalon miért csak a lszondát írta ki hiba kódként?


Gyöngyös    15    2009.12.31. 18:27
Qenk
2017.10.12. 17:58   






Váltó:
Amit laleeboy írt nagyon jó, kiegészíteném ha esetleg az olajszint stimmelne, régi mechanikus vezérlésűnél kezdeti 1. es dob probléma.
Ez sajnos számításba vehető volt e34-ek ben is.

Ha tiptronic akkor adaptálás segíthet.


kÓCSmA    1195    2011.02.01. 09:27
Laleeboy
2017.10.06. 07:39   






KAI írta:
Sziasztok.
Meg vettem életem első automata váltós 530 d e39 -et.
2001 es.

hiba jelenségek:

1.Reggelente mikor egy kicsit hüvösebb van inditok be teszem D be és nem indul... mintha üresben pörögne a motor. 5-8 perc melegités után hibátlanul indul. A nap további szakaszában gond nélkül azonnal indul.

2.fék.
új betétek új olaj. viszont nagyon kemény a pedál és folyamatosan azonos nyomás mellett esik befelé. munkahenger vagy abs kocka?
nem ir semmit nincs hibaüzenet... gondolom az abs nél lenne...

3. két görgö cserélve lett és még is valami nagyon cicereg...
vizpumpa gondolom nem mert nem forralja a vizet, gondolok még ékszijtárcsára ...bár ezt nehéz leirni.

2napja van nálam... tiszta boldog vagyok Rambo



Váltó: Szerintem olajcsere kellene ha nem segít akkor nagyobb a baj

Fék: Szerintem főfékhenger ereszt át ha máshol nem látszik szivárgás nyom, esetleg egy légtelenítést megpróbálnák

Nyiszorgás: A 2 görgőn kívül van még pár dolog a rendszerben pl: szervó klíma vagy a generátor. Nekem a generátor szólt. Ha leveszed a szíjat és egyenként kézzel megforgatsz mindent akkor kiderül mi zajos de ha a szíj nem volt cserélve akkor az is szólhat


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3895    2005.07.19. 15:10
KAI
2017.10.04. 16:39   






Sziasztok.
Meg vettem életem első automata váltós 530 d e39 -et.
2001 es.

hiba jelenségek:

1.Reggelente mikor egy kicsit hüvösebb van inditok be teszem D be és nem indul... mintha üresben pörögne a motor. 5-8 perc melegités után hibátlanul indul. A nap további szakaszában gond nélkül azonnal indul.

2.fék.
új betétek új olaj. viszont nagyon kemény a pedál és folyamatosan azonos nyomás mellett esik befelé. munkahenger vagy abs kocka?
nem ir semmit nincs hibaüzenet... gondolom az abs nél lenne...

3. két görgö cserélve lett és még is valami nagyon cicereg...
vizpumpa gondolom nem mert nem forralja a vizet, gondolok még ékszijtárcsára ...bár ezt nehéz leirni.

2napja van nálam... tiszta boldog vagyok Rambo


   74    2014.08.17. 22:30
benarivo
2017.08.18. 08:36   






Sziasztok!

Automatavalto olajat csereltem az E53-asomban (3.0i 2001). es a beltolto nyilasnak a csavarja megadta magat, sajnos a tomito keszletben pont ez a csavar nem Volt benne.

Nincs esetleg valakinek otlete? Ranezesre a leengedö csavarral azonosnak tunik csak a feje mas. Tapasztalat?

Autosboltokba csak keszletbe adjak 30e-ert ami tulzas lenne mert mar csak a csavar kene.. US-bol meg 40$ a szallitas egy 14$os csavarnak...


BUDAPEST    7    2012.12.09. 19:05
lando
2017.08.16. 08:47   






Sziasztok! Hamarosan bővülni fog a család egy 23i-el. Pár hete már bújom a témát, de tudnátok segíteni mik a jellegzetes e39 betegségek, amire megvételkor mindenképp figyelni kell? Kormányműt mondták több helyen, illetve az elektromos alkatrészek-kijelzők szeretnek elfáradni, ezek helytállóak?


   27    2013.10.12. 18:19
Lacika2788
2017.07.14. 22:29   






Sziasztok nem találtam a fórumban konkrétan ilyen kérdést de valaki már feltette bocs.Fékfelújítást csinálom most a kocsin(BMW E39 530d 2002évj. kombi) komplett féktárcsa,fékbetét minden.Tudom nem szabad utángyártottat most még is az lesz.A Zimmermann márkájú fékekről szeretném kikérni a véleményeteket.Köszönöm előre is.


Pécs    1    2015.01.01. 19:56
Tibi525tds
2017.06.06. 09:28   






Sziasztok. Segitséget kérnék. Van egy 540i automatám. A helyzet a következö. Alapjáraton tökéletes,viszont ahogy eléri a 2000es fordulatot nem megy 3henger. Hibának 1,2,4 hengert írja. Trafok,gyertyák jók. Valakinek valami tipp? Elöre is köszönöm a tippeket.


Szeged    136    2009.10.31. 23:35
czanki90
2017.06.03. 18:48   






Szép estét azt szeretném kérdezni nem e tud valaki normális autó fényezőműhelyt ( Ahol festő dolgozik nem pl. 1 pék cukrász.)
Elvárásaim:
- Számlaképes

- Magas minőségi szép munka ( Mert van ami 1-eseknek megfelel mert a narancsbőrösre fujt autókat is szépnek tartják 1-esek mer annyira hülyék, na nekem nem ilyen kell!
)
- Rendes fényező műhely, nem 1 fészer

1 E39 M packet Imola Rot színű autóról lenne szó ami nem áll messze a tökéletes állapottól (nem a 600k-s szétrohadt társairól beszélek)
De a széria típusbetegségek sajnos ezen is előkívánkoznak Pl. csomagtér zárja körüli rozsdásodás, jobb kerékjárat ívnél hátsó lökős felett egy 1x3cm-es rozsdafolt.
4-5db kisebb horpadás 6-7 csikarás ezek javítandók, és festendőek.
És a végén 1 totál polírozás.

Az árat azért nem említettem mint elvárás mert a rendes munkát megfizetem, de azért kell rendes fényező műhely, mert nekem régen 1-es embereknek ecsetelgettem a munkájának hibáit akkor egyből jött a válasz hogy rendes műhelyben ez 2x ennyi lenne.
Én erre csak azt mondtam, mondom hogy te, ti sem úgy hirdetitek magatokat hogy fele árból félig szar de félig jó festést vállalok. Szóval munka elvégzése után tuti nagyítóval nézem át, ezért sincs szükségem kóklerekre!
Szemcsis


Kisköre    9    2009.04.25. 12:56
mate31
2017.03.18. 15:26   






Üdv mindenkinek
Van valakinek tapasztalata fk 30-20 as ültetőrugóról.
Köszi


   28    2009.03.29. 20:50
varesz66
2017.01.24. 00:12   






Azt vettem észre, pontosabban, mikor már én is láttam az autót, hogy a hűtő bal alsó részénél, a tágulási tartály alatt.Az össze peremezett részénél, elég rendesen gyöngyözött a viz.Azt nem emlitettem, hogy automata váltós.Ugyanis tegnap este még azt mondta egy ismerősöm, hogy a váltó olaj hűtőjébe is távozhat a viz.


pest megye    41    2011.08.29. 09:41
KASZA Mester
2017.01.23. 14:43   





Kiemelt hirdető
Kiemelt hirdető
varesz66 írta:
Sziasztok. Volna egy olyan gondom, hogy elég hamar eltűnik a hűtőviz, ez egy 97-es 523i. A víz csövek nem keményednek be, olajban nincs viz,a belseje száraz, a fűtése eléggé harmatos, és nem párásodik a belseje, már mint a szélvédő.Esetleg valakinek valami tippje?

attol még lehet gatas,vagy hengerfejes az autod.
kipufogoba dolgozza a vizet,és nem a motor olajba.
kipufogon meg pára formájában eszre se veszed hogy eltünik...


Szfvár    2346    2007.04.30. 12:32
varesz66
2017.01.22. 15:05   






Sziasztok. Volna egy olyan gondom, hogy elég hamar eltűnik a hűtőviz, ez egy 97-es 523i. A víz csövek nem keményednek be, olajban nincs viz,a belseje száraz, a fűtése eléggé harmatos, és nem párásodik a belseje, már mint a szélvédő.Esetleg valakinek valami tippje?


pest megye    41    2011.08.29. 09:41
Laleeboy
2017.01.22. 13:57   






róka837 írta:
Laleeboy írta:
Qenk írta:
Szerintem egy hegesztőpálcáéval.

Csapágy, csapágyház méretei melyik dioval egyeznek?



Más ötleten nincs lompos!

Engem ez jobban foglalkoztat:

https://www.youtube.com/watch?v=2wZ9EqEeSHM

https://www.youtube.com/watch?v=bGgYTL1KvFY


A realoemben meg tudod nézni hogy Typ 188 vagy Typ 210

Ha 188 akkor E30 E36 nagyházas E34 kisházas
Ha 210 akkor E32 750 pl
szerintem teljesen hülye vagyok a realoemhez! Very Happy ott ir215öt meg 217et??? nem jot nézzek igaz a tömitésekre vin számom gs63073


Ne a tömítest nèzd hanem a komplett difit


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3895    2005.07.19. 15:10
róka837
2017.01.20. 21:08   






Laleeboy írta:
Qenk írta:
Szerintem egy hegesztőpálcáéval.

Csapágy, csapágyház méretei melyik dioval egyeznek?



Más ötleten nincs lompos!

Engem ez jobban foglalkoztat:

https://www.youtube.com/watch?v=2wZ9EqEeSHM

https://www.youtube.com/watch?v=bGgYTL1KvFY


A realoemben meg tudod nézni hogy Typ 188 vagy Typ 210

Ha 188 akkor E30 E36 nagyházas E34 kisházas
Ha 210 akkor E32 750 pl
szerintem teljesen hülye vagyok a realoemhez! Very Happy ott ir215öt meg 217et??? nem jot nézzek igaz a tömitésekre vin számom gs63073


4244    264    2008.06.14. 12:52
Laleeboy
2017.01.12. 15:34   






Qenk írta:
Szerintem egy hegesztőpálcáéval.

Csapágy, csapágyház méretei melyik dioval egyeznek?



Más ötleten nincs lompos!

Engem ez jobban foglalkoztat:

https://www.youtube.com/watch?v=2wZ9EqEeSHM

https://www.youtube.com/watch?v=bGgYTL1KvFY


A realoemben meg tudod nézni hogy Typ 188 vagy Typ 210

Ha 188 akkor E30 E36 nagyházas E34 kisházas
Ha 210 akkor E32 750 pl


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3895    2005.07.19. 15:10
Qenk
2017.01.11. 22:00   






Szerintem egy hegesztőpálcáéval.

Csapágy, csapágyház méretei melyik dioval egyeznek?



Más ötleten nincs lompos!

Engem ez jobban foglalkoztat:

https://www.youtube.com/watch?v=2wZ9EqEeSHM

https://www.youtube.com/watch?v=bGgYTL1KvFY


kÓCSmA    1195    2011.02.01. 09:27
róka837
2016.12.23. 20:46   






Jóestét mesterek! e39 530 dezsö alá szeretnék speert mivel csereszabatos a dioja e34 tds??? Surprised


4244    264    2008.06.14. 12:52
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 48 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48  Következő
Tartalomjegyzék  »   Szériák szerint E..

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére