POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
13 / 13 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 11, 12, 13    Hozzászólások megtekintése:

<   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei  »   DéDé Narancs Lada by deakhuto.hu

veszettkutya
2010.10.04. 19:43   






Már várom a technikai adatokat,motor,turbo,hátsó futómű difi váltó és társai Kacsint


VESZETTKUTYA
10.82@211 Csabix Motoren Werke THX R.C.S.

kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
DéDé
2010.10.04. 19:35   






Valamikor készen is lettünk, ha jól emlékszem 1050kg körül lett a menetkész súlya. Első versenyünk a ringen lett volna, de csak egy futamot tudtunk menni, mert lefújták a versenyt. De az az egy futam maradandó lett. Very Happy Tele volt pakolva a kocsi, nem is rúgta el apám (állítása szerint, amit én sosem hiszek, mert olyankor megy szinte a legjobban!Very Happy ), 8.8s lett az eredmény. Most már 2008-at írunk.
http://www.youtube.com/watch?v=IasAiD8jy0U











A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.10.14. 10:00 (2).

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.04. 19:29   






345i írta:
DéDé írta:
Mikor megvettük, még egy Opel Omega MV6-os motor volt az elejében, a hozzávaló váltóval, hátsóhíddal és volt benne egy 100 LE-s nitró rendszer.




tököli versenyeken akkor azért voltatok a kategóriánkban, mert nitróval mentetek?
döntőben mentünk egymás ellen... Smile


Igen, nitróztunk. De az a verseny még 2007 év végén volt ha jól emlékszem. Confused
http://www.youtube.com/watch?v=NKjmZ0W3lUg

Grafo: Turboá akarta! Én kicsit off témának érzem a sok BMW között, de nem baj, úttörő vagyok. Szemcsis Viking



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.10.14. 09:59 (2).

Bp    314    2010.09.14. 20:44
grafo
2010.10.04. 19:01   






végülis már nem bmwpower az oldal neve hanem powerfanatics, szóval belefér


Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
veszettkutya
2010.10.04. 18:39   






Szerintem elég beteg projekt ez is Smile nekem tetszik...
Lehet kellene csinálni neki egy külön topicot valami ilyesmit.
Projektek,ahol minden megengedett Very Happy


VESZETTKUTYA
10.82@211 Csabix Motoren Werke THX R.C.S.

kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
345i
2010.10.04. 16:59   






DéDé írta:
Mikor megvettük, még egy Opel Omega MV6-os motor volt az elejében, a hozzávaló váltóval, hátsóhíddal és volt benne egy 100 LE-s nitró rendszer.




tököli versenyeken akkor azért voltatok a kategóriánkban, mert nitróval mentetek?
döntőben mentünk egymás ellen... Smile


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
Demó
2010.10.03. 23:35   






De, régen én is kéknek láttam először, de az már több, mit 4 éve lehetett.
Motor nem BMW, nem tudom lehet-e benne valami BMW alkatrész, tegnap beszélgettem egy darabig DéDével, de erre így konkrétan nem kérdeztem rá. Very Happy


60': 1,891
1/8: 7,83@148,71
1/4: 12,063@187,5

Hajós    18    2007.09.13. 22:28
Boczy46
2010.10.03. 23:20   





Site Admin
szép auto,ez anno nem kék volt?
mostmár van vmi BMW az autoban,mondjuk egy motor? Smile


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
Demó
2010.10.03. 23:12   






Turboá írta:
A Narancs Lada:
Gyerünk Dédé! Smile


Először azt hittem, hogy Zsilett "sárga zsigulija" lesz, de aztán csak tényleg a sárga Ladának nyitottál egy topicot. Very Happy Very Happy


60': 1,891
1/8: 7,83@148,71
1/4: 12,063@187,5

Hajós    18    2007.09.13. 22:28
DéDé
2010.10.03. 22:18   






A teszt kör után azt hittük, hogy szinte kész vagyunk, de nem és jött a hideg a zuhany. Pár helyen felpúposodott a fényezés. Átmentünk a szomszéd lakatos barátunkhoz, de sajnos nem sok jó hírrel tudott szolgálni. Teljes lakatolás és fényezés lett a vége.



































A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.10.14. 09:28 (1).

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.03. 21:47   






Mikor megvoltunk, ilyen állapotban vittük ki egy tesztkörre. Valamikor február eleje volt, kabát, sapka, stb, de még így is elég huzatos volt, de bíztató! Very Happy Mivel tapadásunk, akkor sem volt, szereztünk BF Goodrich Drag Radial gumikat 225/50 R15-ös méretben. Jó szolgálatot tett, de mára már kinőttük és csak ezt tudjuk produkálni Gumiégetős














A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.10.14. 10:13 (2).

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.03. 20:50   





























A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.10.14. 09:47 (5).

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.03. 20:32   






Elmentünk pár gyorsulási versenyre, drift edzésre és kezdtünk rájönni a kocsi pár gyerekbetegségére. Nagyon melegedett, ezért kapott egy külön hengerfej hűtőt.

A „szezon” végén rájöttünk, hogy nagyon nehéz. Ha jól emlékszem 1230kg volt a menetkész tömege. Ezért télen elkezdtük könnyíteni. Kapott karbon elemeket, polikarbonátra cseréltük az oldalüvegeket, és ahol lehetett minden felesleges fémet, hangtompítót eltávolítottunk. A gyári tankot kidobtuk a csomagtartóból és gyártattunk helyette egy 40 literest üvegszálas műanyagból. Átterveztük a belsejét is, hogy könnyű, de szép legyen. Újrakárpitoztunk mindent és kialakult a mostani a belseje. Ezeket a még itthon, a garázsban készítettük el…




















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.10.14. 09:47 (1).

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.03. 20:10   






Mikor megvettük, még egy Opel Omega MV6-os motor volt az elejében, a hozzávaló váltóval, hátsóhíddal és volt benne egy 100 LE-s nitró rendszer.




Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.03. 19:27   






Mivel egy „soltvadkerti váltó doktor” http://www.dailymotion.com/video/x3y6ox_valtodoktor_auto kérte, inkább kötelezővé tette, hogy a kocsink építésének folyamatát publikáljam itt, ezért megpróbálok én is másokhoz hasonlóan leírni mindent.

Egyszer volt, hol nem volt, hogy még 2007-ben kocsit kerestünk nekem a neten és véletlenül bukkantunk erre a narancssárga 2107-esre. Nem is kell mondani, hogy apám egyből beleszeretett. (Persze nem nekem akarta megvenni, a még nem is létező jogsim mellé.Very Happy ) Pár nap után lementünk Tatabányára megnézni. Szerintem a próbakör után Ő már tudta, hogy ezt meg fogjuk venni, csak még nem mondta ki mások előtt. … Smile Természetesen két nap múlva már úgy mentünk le, hogy megvesszük a kocsit. Innentől elindultunk a lejtőn mi is. Még nem tudtuk, hogy mibe kezdünk bele.




Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.03. 14:57   






Turboá írta:
A Narancs Lada:
Gyerünk Dédé! Smile


Okés Turboá bácsi! Este elkezdem, mert most tanulnom kellene, hogy okos legyek. Gyagyás


Bp    314    2010.09.14. 20:44
Turboá
2010.10.03. 13:51   






A Narancs Lada:
Gyerünk Dédé! Smile

Szeretném, ha már így alakult,ide írnád a vele kapcsolatos dolgokat.
Mindenképpen érdemes írni neki egy topicot, rengeteg munka és elszántság van benne.
Nem számít, hogy nem bmw, az oldal neve már egyébként se az.
Várhatóan lesz benne bmw alkatrész ( fő elem) ezért is, no meg azért, mert turbós, amit ugye szeretünk. Surprised



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.10.22. 09:10 (2).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  13 / 13 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Tartalomjegyzék  »   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére