POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
12 / 13 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei  »   DéDé Narancs Lada by deakhuto.hu

Turboá
2010.10.15. 09:11   






sixday írta:
Ezt bevinnéd a Mozaik utcába biztos hogy csoportos harakirit követnének el, a kérdés csak az hogy rajtad vagy magukon Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Nagyon kemény az autó, grat !!!!!



Egy gondolat ütött a fejembe ,olvasva a írásod.
Semmi bántó szándék, csak egy szokatlan gondolat.
Már maga a szóvicc alap felállása is a fejben, sokat sejtet.

A mozaik utcából ha bejelentkeznének, időpont kérésre, hogy megnézhessék a Ladát, a kis műhelybe , továbbképzésre, akkor a látottak alapján a befogadóbbak megvilágosulhatnának, a földhözragadtakat pedig sokkos állapotban elszállítanák a sürgősségiek.
Még mi is a rendszerváltozás után 20 évvel hordozzuk magunkon az alárendelt jelzőket.
Nem véletlenül, hiszen a szüleink neveltek.
Bocsánat az elkószált gondolatokért!
Szárnyaljon mindenki, szabadon, bátran!
Very Happy


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
sixday
2010.10.14. 22:51   






Ezt bevinnéd a Mozaik utcába biztos hogy csoportos harakirit követnének el, a kérdés csak az hogy rajtad vagy magukon Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Nagyon kemény az autó, grat !!!!!


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
DéDé
2010.10.14. 19:55   






A kormánymű volt a következő áldozat. Lejjebb és hátrébb került, mert nem fért el, emiatt megváltozott a kormánymű geometriája, nem kevés gondot okozva nekünk. Megoldottuk a későbbiekben és az eredménye az lett, hogy megnőtt a kormányszög és kopptól-koppig 1,5 fordulat.
A hossztartót itt is meg kellett vágnunk és a dob lemez sem úszta meg.



itt még a régi helyén volt:



itt már nem, talán látszik a különbség.




Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.14. 16:58   






A hossztartót is megvágtuk, hogy legyen hely a generátornak.













Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.14. 15:11   






Motort bepróbáltuk, hogy pontosabban tudjunk mérni:







Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.14. 10:09   






Tettem fel még képeket, főleg az 1. oldalon vannak. Talán megér pár percet, hogy újra végig görgessétek. Kacsint


Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.14. 08:27   






Hogy ne melegedjen a motor, ezért két Niva hűtőt terveztünk egymás mögé. Emiatt és a jobb súly elosztás miatt is próbáltuk minél hátrább rakni a motort. Persze a szerelhetőség volt a fő célpont.
Bölcső szétvág és átalakít, hogy minél mélyebbre menjen a motor.













Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.13. 22:03   






veszettkutya írta:
Szia!

A 440es befecsi nem kevés neked?


Még csak 2008 novemberét írjuk. Very Happy Smile


Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
veszettkutya
2010.10.13. 19:33   






Szia!

A 440es befecsi nem kevés neked?


VESZETTKUTYA
10.82@211 Csabix Motoren Werke THX R.C.S.

kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
DéDé
2010.10.13. 14:35   






Miután picit lenyugodtunk és talpra állítottunk apukámat, elkezdtük összehasonlítani a Nissan motor méreteit a motortér méreteivel. Széltében befér, magasságban már nem és hosszában sem a gyári szívósor kialakítás miatt. Ezért ezt gyorsan száműztük a további mérések és beemelések idejére.
Tűzfalat gyorsan szétvágtuk a flex barát és orrfűrész hathatós segítségével. Mad










Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.12. 19:05   






RC 440-es nagy impedanciás






Olajszivattyú






És a turbó







Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.11. 17:24   






Kaptunk egy üres blokkot kölcsönbe és megnéztük, hogy mégis hogyan fér be. Számomra a legnagyobb meglepetés az volt, hogy az üres blokkot elbírtam egyedül, pedig nem vagyok egy Fekete Laci alkat. Very Happy Mikor beraktuk nem is tűnt olyan nagynak. Ekkor még azt gondoltuk, hogy könnyen be fog férni. Smile

Mikor megjött a motor, valamikor 2008 október végén, és megláttuk, hogy mekkora is igazából, gyorsan egy széket kellett apukám alá tolni, nehogy nagyot essen, ha elájul a látványtól.Very Happy Mert picit nagyobb volt, mint mire számítottunk. Ekkor még az volt a legnagyobb kérdés, hogy „Hogyan fog ez beférni???” Shocked










Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.07. 20:50   






Hosszú keresés után találtunk motort, csak a probléma az volt, hogy másik kontinensen volt. Surprised De amekkora szerencsénk volt, ott dolgozott egy magyar srác, így mindent könnyen el tudtunk intézni. Kértünk két motort, ekkor még nem bíztunk benne az Opelből kiindulva, egy váltót és egy STS hátsó elhelyezésű turbó rendszert is, az amcsik sok autóban használnak. Gondoltuk, hogy nekünk is jó lesz majd. Confused
http://www.ststurbo.com/nissan_350z_
Megfertőzött minket is a turbós motort, mert az bármikor ott van, nem úgy, mint a nitró Mad Majd szépen vártuk, hogy megjöjjön a cucc.

De találtunk munkát magunknak, hogy ne unatkozzunk. Very Happy A hátsó futómű nem volt középen. Mi már odaraktuk, ahova szánták "gyárilag".
Ilyen volt:






Aztán neki estünk:









És ilyen lett:



Középen van! Smile Tancos Tancos



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.10.14. 10:18 (2).

Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.07. 19:45   






Turboá írta:
Soltvadkertől küldjük az új motort!
10 sec-es motor Very Happy
http://www.youtube.com/watch?v=q1Ba0kiSaN8


Kiirály! Very Happy És 400-on vagy 50-en tud 10sec-et? Very Happy Lesz még nekünk 10sec-es motorunk. Kacsint


Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.07. 19:44   






xst írta:
DéDé írta:

Hosszú keresés után megtaláltuk a mostani Nissan 350z (VQ35DE) motort és eldöntöttük, hogy nekünk ez kell!!


Igen ez egy nagyon jo motor valoban es 280LE alapbol, ill potencial is van benne boven Mad ...


Most már mi is biztosan tudjuk, hogy a legjobb V6-os motor. A legelső változat volt 280Le, a második ami nekünk is van, már 300Le volt. Állítható mind a négy vezérműtengely és 7200az rpm limit. Majd jött a VQ35HR, más szívósorral 313Le. Gyári blokk 800Le-ig jó egyesek szerint, szóval még van hova fejlődni. Smile


Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
Turboá
2010.10.07. 18:36   






Soltvadkertől küldjük az új motort!
10 sec-es motor Very Happy
http://www.youtube.com/watch?v=q1Ba0kiSaN8


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
xst
2010.10.07. 17:31   






DéDé írta:

Hosszú keresés után megtaláltuk a mostani Nissan 350z (VQ35DE) motort és eldöntöttük, hogy nekünk ez kell!!


Igen ez egy nagyon jo motor valoban es 280LE alapbol, ill potencial is van benne boven Mad ...


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
DéDé
2010.10.07. 17:19   






Míg mi tanakodtunk a motoron, ő szépen csendben várta az új szívét.






Hosszú keresés után megtaláltuk a mostani Nissan 350z (VQ35DE) motort és eldöntöttük, hogy nekünk ez kell!! Nagyon sok motorsportban, Dakaron az összes Nissan ilyen motorral megy, Formula Renault 3.5, Mégane kupa is ezt használja, ezért gondoltuk nem lehet rossz. Tuning alkatrész annyi van hozzá, mint a szemét. Kacsint Már csak találni kellene egyet Shocked


Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.06. 20:42   






Nyár vége felé jött az, amire nem igazán számítottunk:









Surprised
Kb. 1 verseny alatt tönkre ment kettő motor is. Az elsőt még szétszedtük. Eltört a dugó a szívószelepnél. A másodikat már nem, de ugyanolyan hangja volt. Valószínű abban is eltört.
Elegünk lett az Opelből...Nálunk az a mondás lett igaz, hogy "Opel, gyorsan kop el." Elkezdtünk más V6-os motor után kutatni. Shocked

Innentől lesz talán izgibb. Kacsint


Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
BMWMiki
2010.10.05. 19:06   






grafo írta:
végülis már nem bmwpower az oldal neve hanem powerfanatics, szóval belefér


Bele hát Very Happy
Szép grat Kacsint


I don't drive fast
"I just fly low"
Smile
Never back down

Komárom-Esztergom Megye    246    2008.02.08. 21:40
DéDé
2010.10.05. 10:58   






Majd pár versenyen indultunk még és a könnyítéssel 13.2-re javult a legjobb időnk. Csak kezdett kevés lenni, ezért kerestünk pár tuning lehetőséget az MV6 motorhoz. De igazából semmit nem találtunk. Beszélgettünk pár emberrel és javasolták az írható motorvezérlőt, amivel lehet találni pár eldugott pacit és a későbbiekben is hasznos lehet, át lehet rakni másik motorhoz is. Így került be a Whistler féle motorvezérlő, amit még most is használunk. Erősebb is lett a motor, már 12.8-at tudtunk.




















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.10.14. 09:56 (1).

Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
gino
2010.10.04. 21:46   






nem azért kérdeztem, hogy bárkit is megbántsak!
de érdekes, hogy eltünt a hozzászolásom... Sad
mindenképpen érdekes a téma!!!számomra is!

de azért nem biztos hogy törölni kellett volna egy "ártatlan" kérdést.
üdv.: gino


'a króm úgy szép, ha matt fekete'

hol itt, hol ott... :)    435    2008.03.04. 12:55
DéDé
2010.10.04. 20:54   






Demó írta:
Köszi a kis kompresszort szombaton! Very Happy Kacsint


Szívesen máskor is. Nekünk sajnos már nem kellett. Sad


Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
Demó
2010.10.04. 20:08   






Köszi a kis kompresszort szombaton! Very Happy Kacsint


60': 1,891
1/8: 7,83@148,71
1/4: 12,063@187,5

Hajós    18    2007.09.13. 22:28
DéDé
2010.10.04. 19:58   






veszettkutya írta:
Már várom a technikai adatokat,motor,turbo,hátsó futómű difi váltó és társai Kacsint


A hátsó futómű még mindig az Opelé. A difi is, csak kicseréltük a leghosszabb áttételre amit Omegában csináltak, 3.27-re.
A többi majd idővel változik. Van ami többször is. Smile


Bp    314    2010.09.14. 20:44
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  12 / 13 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Következő
Tartalomjegyzék  »   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére