POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
11 / 13 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei  »   DéDé Narancs Lada by deakhuto.hu

indie
2010.10.24. 15:36   






Brahner maister írta:
DéDé írta:
Brahner maister írta:
bmw v8 pillangóval Very Happy Very Happy Very Happy már van benne bmw alkatrész


Gyorsan megtaláltad! Very Happy Vártam ki lesz az első aki észreveszi. De lehet neked is mondtuk Tökölön és akkor nem ér. Very Happy

nem rémlik ,hogy mondtad volna,de mivel nekem is ilyen van a motoromon ezért csak felismerem egyből Very Happy


ha a tükröt is bmwnek vesszük akkor már 2 van benne Surprised


Mannheim    64    2007.01.22. 15:16
DéDé
2010.10.24. 13:57   






Befejeztünk mindent, végre működött a kocsi. Smile 2009. április-május lehetett.
















Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.23. 13:41   






Műszerfal kész, már csak pár apróság volt hátra. Azt hittük hamarosan készen vagyunk. Very Happy Tancos










Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.22. 22:45   






Új műszerfal héj kész, órák beépítve. Elektromos rendszert is elkezdte apa befejezni. Nem is gondolná az ember mennyi tyúkbél van egy ilyen autóban. Surprised A teljes kábelköteget kicseréltük, csak az maradt bent ami kellett, a végeredmény: 4kg-val könnyebb. Very Happy










Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.22. 19:32   






Elkezdtük újra összerakni. Motor vissza, váltó fel...










Kezd hasonlítani egy Ladára. Kacsint


Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.22. 13:55   






GegeM42 írta:
DéDé írta:
Intercooler fent, elkezdtük a töltőág csövezését is. Lefújónak is találtunk helyet. Very Happy Alakul Szemcsis












Megosztanátok velünk a turbó olajozásának módszereit? főleg a visszamenő ág érdekelne...


Egy olajpumpa volt még beépítve a visszamenő ágba és ez tolta előre az olajat. Hátrafelé az olajnyomás megoldotta.


Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
GegeM42
2010.10.22. 12:22   






DéDé írta:
Intercooler fent, elkezdtük a töltőág csövezését is. Lefújónak is találtunk helyet. Very Happy Alakul Szemcsis












Megosztanátok velünk a turbó olajozásának módszereit? főleg a visszamenő ág érdekelne...


Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
DéDé
2010.10.21. 21:27   















Bekerült az állítható benzinnyomás-szabályzó is. A célszerszám már nem tudom miért készült, de biztos nagyon fontos szerepe volt. Very Happy




Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.21. 15:04   






Tűzfal gyártás:













Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.20. 19:30   






Intercooler fent, elkezdtük a töltőág csövezését is. Lefújónak is találtunk helyet. Very Happy Alakul Szemcsis

















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.10.23. 13:38 (1).

Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
Brahner maister
2010.10.20. 13:15   






DéDé írta:
Brahner maister írta:
bmw v8 pillangóval Very Happy Very Happy Very Happy már van benne bmw alkatrész


Gyorsan megtaláltad! Very Happy Vártam ki lesz az első aki észreveszi. De lehet neked is mondtuk Tökölön és akkor nem ér. Very Happy

nem rémlik ,hogy mondtad volna,de mivel nekem is ilyen van a motoromon ezért csak felismerem egyből Very Happy


A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér!Smile)))

   1303    2007.01.04. 17:57
DéDé
2010.10.20. 12:01   






Brahner maister írta:
bmw v8 pillangóval Very Happy Very Happy Very Happy már van benne bmw alkatrész


Gyorsan megtaláltad! Very Happy Vártam ki lesz az első aki észreveszi. De lehet neked is mondtuk Tökölön és akkor nem ér. Very Happy


Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.19. 21:20   






Jól elfért, motorháztetőnél is maradt még hely, ezért szétvágtuk, felpolíroztuk és újra hegesztettük.













Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
Brahner maister
2010.10.19. 21:13   






bmw v8 pillangóval Very Happy Very Happy Very Happy már van benne bmw alkatrész


A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér!Smile)))

   1303    2007.01.04. 17:57
DéDé
2010.10.19. 21:10   






Szívósort is kellett csinálnunk, mert a gyári nem fért el. Sajnos erről sem készült "hogyan készült" kép. Ez volt a próba darab:









Ez alapján készült:




Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.19. 17:37   






Az egyik banán, a turbó előtti 80-ról 60-ra szűkítés volt, a másik pedig a dob. Persze ezekre még 2009 márciusában nem gondoltunk, csak örültünk, mint majom a farkának, hogy ezt is megcsináltuk végre.Very Happy A dobra gyorsan rájöttünk, mert lehúztuk és érezhetően jobban ment a kocsi. A szűkítőre apa jött rá, de már nem emlékszem, hogyan. Ha megjött majd beírom. Smile
Szerk.: Rosszul emlékeztem, csak a dob volt a dugó. Confused Bocsi Very Happy Már régen volt.




Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.19. 15:55   






Kész a rendszer Kacsint Azt hittük jó lesz, de nem lett igazunk. Bekerült pár banán a kipuffba, amire magunktól is rájöttünk szépen lassan.Very Happy













Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.17. 13:18   






A folytatása. Itt még hátulra terveztük a turbót, mert azt hittük jó lesz. Surprised

A képek nem a legjobb minőségűek, mert sokszor nem volt kéznél a fényképező, ezért a telefont hívtam segítségül. Confused














Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.17. 13:09   






Elkezdtük a leömlőt is. Az egyenlő csőhosszakra figyeltünk, de a legnagyobb ellenségünk a helyhiány volt. Mad
Sajnos nem készült sok kép a leömlő készítésről. Azóta már szebben hegeszt apa. Very Happy










Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.15. 23:20   






Önindítót is átvarázsoltuk a másik oldalra, mert a gyári helyén nem fért volna el a leömlőtől. Nem kevés tervezéssel, számolással, de sikerült. Kacsint







Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.15. 22:14   






Motor, váltó bent a helyén. Elfér a két hűtő előtte, elég mélyen is van, könnyedén lecsukódik a motorháztető. A sok-sok mérés megérte, mert minden stimmelt. Yes x2 Tancos










Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.15. 21:07   






Turboá írta:
sixday írta:
Ezt bevinnéd a Mozaik utcába biztos hogy csoportos harakirit követnének el, a kérdés csak az hogy rajtad vagy magukon Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Nagyon kemény az autó, grat !!!!!



Egy gondolat ütött a fejembe ,olvasva a írásod.
Semmi bántó szándék, csak egy szokatlan gondolat.
Már maga a szóvicc alap felállása is a fejben, sokat sejtet.

A mozaik utcából ha bejelentkeznének, időpont kérésre, hogy megnézhessék a Ladát, a kis műhelybe , továbbképzésre, akkor a látottak alapján a befogadóbbak megvilágosulhatnának, a földhözragadtakat pedig sokkos állapotban elszállítanák a sürgősségiek.
Még mi is a rendszerváltozás után 20 évvel hordozzuk magunkon az alárendelt jelzőket.
Nem véletlenül, hiszen a szüleink neveltek.
Bocsánat az elkószált gondolatokért!
Szárnyaljon mindenki, szabadon, bátran!
Very Happy



Mi hűtő szerelők vagyunk. Autókhoz annyi közünk, mint neked az elektromossághoz. Very Happy Vágja a pofákat De tanuljuk a szakma buktatóit. Shocked


Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.15. 20:51   






Motor kedvenc pozíciója pár hétig Very Happy lehet egy hónap is volt. Surprised
Háttérben a régi motor, aki megköszönte a lehetőséget és viszlátot mondott. Béke Csak mi nem vártuk vissza, mert: Lóerő= Very Happy





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.10.15. 22:04 (2).

Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
DéDé
2010.10.15. 20:44   






Minden elfért, jött a motortartó gyártás. Veretős amperrel apa meghegesztette.Very Happy










Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
sixday
2010.10.15. 09:32   






Turboá írta:
sixday írta:
Ezt bevinnéd a Mozaik utcába biztos hogy csoportos harakirit követnének el, a kérdés csak az hogy rajtad vagy magukon Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Nagyon kemény az autó, grat !!!!!



Egy gondolat ütött a fejembe ,olvasva a írásod.
Semmi bántó szándék, csak egy szokatlan gondolat.
Már maga a szóvicc alap felállása is a fejben, sokat sejtet.

A mozaik utcából ha bejelentkeznének, időpont kérésre, hogy megnézhessék a Ladát, a kis műhelybe , továbbképzésre, akkor a látottak alapján a befogadóbbak megvilágosulhatnának, a földhözragadtakat pedig sokkos állapotban elszállítanák a sürgősségiek.
Még mi is a rendszerváltozás után 20 évvel hordozzuk magunkon az alárendelt jelzőket.
Nem véletlenül, hiszen a szüleink neveltek.
Bocsánat az elkószált gondolatokért!
Szárnyaljon mindenki, szabadon, bátran!
Very Happy


Értem hogy mire gondolsz és miért írtad. A probléma az egésszel amit mondasz ott van, hogy hiába volt 20 éve rendszerváltozás papíron ha bizonyos helyeken a valóságban nem volt.
A Mozaik utcában meg úgy nagyjából az NKH-nál buta, ostoba, rosszindulatú és korrupt emberek dolgoznak, tetszőleges kombinációban.
Mindezzel csak 1 probléma van. Náluk van a hatalom és mi a hatalom alá rendeltek vagyunk állampolgári mivoltunknál fogva.
Ők engedélyeznek/engedélyezhetnek, náluk van a pecsét és a kontrollálás joga. És ott náluk sem a fejekben sem a valóságban nem volt rendszerváltozás.
És amíg ott nem történik semmi addig mi b@szhatjuk.

Én egyszer próbáltam az NKH-val zöldágra jutni, nagylámpás '88-as E30 316-ba (1.8 karbi) próbáltam berakni egy 1.8 injektoros motort amivel ugye ezt az autót gyártották szintén.
A műszaki főnök közölte velem szó szerint: az lehetetlen hogy egy autószériát gyártottak karbis és injektoros motorokkal is tehát felejtsem el hogy erre náluk bármiféle engedélyt kapjak.
Mondam köszönöm szépen, viszonthallásra.
Bocs az offért.
Szárnyaljon mindenki, de a papírjai legyenek rendben
Very Happy


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  11 / 13 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Következő
Tartalomjegyzék  »   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére