POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 7 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - VERSENYAUTÓK  »   BMW E30 M3 "csapatós" by NieszMotorsport

cibus
2016.11.14. 12:52   






Helló!
Lenne egy olyan problémám, hogy vettem egy e36ost, van alatta egy 8 lamellás verseny sperr, ami most lett még csak összerakva, mondták , h mivel még elég "nyers", ezért még lehet idő kell neki, míg rendesen összekopik.
Viszont olyat csinál, hogy ha kanyarodom kinyomott kuplunggal, akkor minden oké, ha viszont kis gázzal kanyarodom, akkor recseg ropog, mintha kb egyszer zárna, egyszer nem, és szinte alapjáraton már (!) a belső hátsó kerék is elkezdi magát tolni alászedett kormánynál (kavicson látom, h meg-megforog) és ha finoman indulok akkor rotyog, kicsit rángat is, viszont ha nagyobb gázzal indulok, ha rendesen össze van zárva, vagy direkt megcsúsztatom kanyarban, vagy álló helyből nagy gáz, kuplung le és megfordítom 180ba, akkor semmi hang, semmi rángatás.
És egyenesben is..! Ha megyek és kinyomom a kuplungot, akkor egy tompa fém hang és egy nagyon picit ránt az autó, minimálisat, de érzem, mintha egy pillanatra nyomnék egy kis féket. És kuplungról leszállásról is van azt hiszem ugyan ez.. (szóval mikor kapja a nyomatékot, vagy elveszem tőle) és csak alacsonyabb fordulaton, mikor nagyon normálisan akarok indulni, ha viszont kicsit kipörgetem, akkor meg jó... nem vagyok difi spec, de nem difi gondnak tűnik SZERINTEM, mert akkor búgna, hangja lenne, egyenesben is, MINDIG!!! nem??? :/
valami ötlet esetleg?
köszönöm szépen!


Szigetvár    17    2016.02.01. 11:07
NFeri
2012.06.14. 20:45   






lezsi írta:
NFeri írta:
Rolcsi85 írta:
NFeri írta:
kögö írta:
NFeri írta:
kögö írta:
NFeri írta:
Megmérettem Hétfőn az S54-et íme az eredmény! Kacsint





Felvilágosítást kérnék Surprised
Én nem láttam még élőben teljesítmény mérést, lehet hülye lesz a kérdésem. A mért 329 lóerőből "csak" 256 jut el a kerekre? Vagy ezt hogyan értelmezzem?


Így van ezt hívják hajtásveszteségnek! Kacsint


Azt tudtam, hogy valamennyi erő kárbavész, de nem gondoltam volna, hogy ennyi. Confused Ezek szerint egy sima 25i 190 lóerejéből mennyi ér el hátra? Kb. 110?




Kb 150Le jut el a kerékig! Kacsint


kicsit régi h.sz. ugyan, de én úgy hallottam hogy a 17% körül van a veszteség, tehát 192lovas esetében 160...nem mintha sokat osztana szorozna...4kerekeseknél van 25% körül...


Padja válogatja hogy mennyi a veszteség nincs általánosított veszteség mert nem mindegy hogy melyik pad hogyan tudja beterhelni az autót meg milyen veszteséget okoz még a pad is!


Ez igy van; padja valogatja, hogy hol mennyit szeretnek tippelni (hazudni) a kedves ugyfel jobb hangulata erdekeben Very Happy

Engem egy dolog erdekelne, hogy ez az erositett lengokarosdi miert indokolt? Van olyan, amikor a gyari osszecsuklik, vagy csak tul sokat rugozik?

koszi!


Mert a gyári egy ugratástól képes úgy elgörbülni hogy azonnal 7fok lesz a dőlés! Kacsint


www.nieszmotorsport.hu
Verseny és Tuning autó szervíz.
06 30 9 715 133

Tahitótfalu    555    2005.09.20. 20:40
lezsi
2012.06.14. 15:20   






NFeri írta:
Rolcsi85 írta:
NFeri írta:
kögö írta:
NFeri írta:
kögö írta:
NFeri írta:
Megmérettem Hétfőn az S54-et íme az eredmény! Kacsint





Felvilágosítást kérnék Surprised
Én nem láttam még élőben teljesítmény mérést, lehet hülye lesz a kérdésem. A mért 329 lóerőből "csak" 256 jut el a kerekre? Vagy ezt hogyan értelmezzem?


Így van ezt hívják hajtásveszteségnek! Kacsint


Azt tudtam, hogy valamennyi erő kárbavész, de nem gondoltam volna, hogy ennyi. Confused Ezek szerint egy sima 25i 190 lóerejéből mennyi ér el hátra? Kb. 110?




Kb 150Le jut el a kerékig! Kacsint


kicsit régi h.sz. ugyan, de én úgy hallottam hogy a 17% körül van a veszteség, tehát 192lovas esetében 160...nem mintha sokat osztana szorozna...4kerekeseknél van 25% körül...


Padja válogatja hogy mennyi a veszteség nincs általánosított veszteség mert nem mindegy hogy melyik pad hogyan tudja beterhelni az autót meg milyen veszteséget okoz még a pad is!


Ez igy van; padja valogatja, hogy hol mennyit szeretnek tippelni (hazudni) a kedves ugyfel jobb hangulata erdekeben Very Happy

Engem egy dolog erdekelne, hogy ez az erositett lengokarosdi miert indokolt? Van olyan, amikor a gyari osszecsuklik, vagy csak tul sokat rugozik?

koszi!


   3215    2005.06.08. 14:21
NFeri
2012.06.14. 12:23   






Rolcsi85 írta:
NFeri írta:
kögö írta:
NFeri írta:
kögö írta:
NFeri írta:
Megmérettem Hétfőn az S54-et íme az eredmény! Kacsint





Felvilágosítást kérnék Surprised
Én nem láttam még élőben teljesítmény mérést, lehet hülye lesz a kérdésem. A mért 329 lóerőből "csak" 256 jut el a kerekre? Vagy ezt hogyan értelmezzem?


Így van ezt hívják hajtásveszteségnek! Kacsint


Azt tudtam, hogy valamennyi erő kárbavész, de nem gondoltam volna, hogy ennyi. Confused Ezek szerint egy sima 25i 190 lóerejéből mennyi ér el hátra? Kb. 110?




Kb 150Le jut el a kerékig! Kacsint


kicsit régi h.sz. ugyan, de én úgy hallottam hogy a 17% körül van a veszteség, tehát 192lovas esetében 160...nem mintha sokat osztana szorozna...4kerekeseknél van 25% körül...


Padja válogatja hogy mennyi a veszteség nincs általánosított veszteség mert nem mindegy hogy melyik pad hogyan tudja beterhelni az autót meg milyen veszteséget okoz még a pad is!


www.nieszmotorsport.hu
Verseny és Tuning autó szervíz.
06 30 9 715 133

Tahitótfalu    555    2005.09.20. 20:40
Rolcsi85
2012.06.14. 11:50   






NFeri írta:
kögö írta:
NFeri írta:
kögö írta:
NFeri írta:
Megmérettem Hétfőn az S54-et íme az eredmény! Kacsint





Felvilágosítást kérnék Surprised
Én nem láttam még élőben teljesítmény mérést, lehet hülye lesz a kérdésem. A mért 329 lóerőből "csak" 256 jut el a kerekre? Vagy ezt hogyan értelmezzem?


Így van ezt hívják hajtásveszteségnek! Kacsint


Azt tudtam, hogy valamennyi erő kárbavész, de nem gondoltam volna, hogy ennyi. Confused Ezek szerint egy sima 25i 190 lóerejéből mennyi ér el hátra? Kb. 110?


Kb 150Le jut el a kerékig! Kacsint


kicsit régi h.sz. ugyan, de én úgy hallottam hogy a 17% körül van a veszteség, tehát 192lovas esetében 160...nem mintha sokat osztana szorozna...4kerekeseknél van 25% körül...


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
NFeri
2012.06.14. 08:25   






zozó81 írta:
Aha jó fajtának néz ki!Egy közelebbi képet a külső csuklóról tennél fel??
Érdekel a téma !Dőlés és összetartást is tudsz vele ha jól látom!


Ennél közelebbi képem nincs!
Igen összetartást és dőlést tudsz vele állítani! Kacsint


www.nieszmotorsport.hu
Verseny és Tuning autó szervíz.
06 30 9 715 133

Tahitótfalu    555    2005.09.20. 20:40
zozó81
2012.06.13. 20:47   






Aha jó fajtának néz ki!Egy közelebbi képet a külső csuklóról tennél fel??
Érdekel a téma !Dőlés és összetartást is tudsz vele ha jól látom!


Celldömölk    50    2010.10.31. 21:46
MikiM3
2012.06.13. 20:34   






Ne szerénykedj! Smile
Már tegnap megtetted, nem tart Nálad sokáig! Smile


   726    2006.03.19. 13:25
NFeri
2012.06.13. 19:20   






Ma is haladtam egy kicsit újra keréken a sárkány!
Elég frankó lett rajta a dőlés most van középállásba!





Ezt csináltam hozzá minden irányba állítható erősített lengőkarok!









www.nieszmotorsport.hu
Verseny és Tuning autó szervíz.
06 30 9 715 133

Tahitótfalu    555    2005.09.20. 20:40
NFeri
2012.06.12. 18:38   






Most hogy egy kicsit nyugi van a műhelybe így nekiugrottam gyorsan a bajoroknak!
Szétkaptam a Timeattack-es kocsit és gyorsan fejleszteni kell rajta mert cincogtak az egerek Május 20-án.
Két dolog jó a kocsin a motorerő és a kontra ezzel nem is szándékozok semmit csinálni.
Ami nagyon kritikán aluli volt az a futómű ezzel kell a legtöbbet foglalkozni.
Gyári hátsó futóművet kihánytam alóla és csináltam alá Gr.A-s g szemes lengőkarokat így már be lehet majd állítani a hátulját és nem kell 4mm széttartással menni vele.





Kicsit még faragok a súlyán is, kidobtam belőle a jobbos ülést,ővet meg a sisaktartót ez -13kg volt!
Azután kicsit bekapcsoltam a flexet és kicsaptam egy kis csövet belőle az még -14kg volt! Very Happy









Kicsit hosszabb difit is kell bele rakni mert 220nál letiltott 100méterrel a féktáv előtt.
A négy gátlót meg kell csináltatnom pályára mert most túl puha volt.
Még egy kicsit foglalkozunk a légellenállással mert ezeknek a szar műanyag ajtóknak nem barátja a menetszél és 200 felett ki tudtam dugni a keret mellett a kezemet!


www.nieszmotorsport.hu
Verseny és Tuning autó szervíz.
06 30 9 715 133

Tahitótfalu    555    2005.09.20. 20:40
NFeri
2011.11.17. 21:20   






Versenyautó kiállításon van hétvégén a bajor!









www.nieszmotorsport.hu
Verseny és Tuning autó szervíz.
06 30 9 715 133

Tahitótfalu    555    2005.09.20. 20:40
NFeri
2011.06.28. 23:00   






kögö írta:
NFeri írta:
kögö írta:
NFeri írta:
Megmérettem Hétfőn az S54-et íme az eredmény! Kacsint





Felvilágosítást kérnék Surprised
Én nem láttam még élőben teljesítmény mérést, lehet hülye lesz a kérdésem. A mért 329 lóerőből "csak" 256 jut el a kerekre? Vagy ezt hogyan értelmezzem?


Így van ezt hívják hajtásveszteségnek! Kacsint


Azt tudtam, hogy valamennyi erő kárbavész, de nem gondoltam volna, hogy ennyi. Confused Ezek szerint egy sima 25i 190 lóerejéből mennyi ér el hátra? Kb. 110?


Kb 150Le jut el a kerékig! Kacsint


www.nieszmotorsport.hu
Verseny és Tuning autó szervíz.
06 30 9 715 133

Tahitótfalu    555    2005.09.20. 20:40
kögö
2011.06.28. 22:43   






NFeri írta:
kögö írta:
NFeri írta:
Megmérettem Hétfőn az S54-et íme az eredmény! Kacsint





Felvilágosítást kérnék Surprised
Én nem láttam még élőben teljesítmény mérést, lehet hülye lesz a kérdésem. A mért 329 lóerőből "csak" 256 jut el a kerekre? Vagy ezt hogyan értelmezzem?


Így van ezt hívják hajtásveszteségnek! Kacsint


Azt tudtam, hogy valamennyi erő kárbavész, de nem gondoltam volna, hogy ennyi. Confused Ezek szerint egy sima 25i 190 lóerejéből mennyi ér el hátra? Kb. 110?


http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic.asp?TOPIC_ID=20139

Kazincbarcika    2695    2004.12.09. 04:35
NFeri
2011.06.28. 22:40   






kögö írta:
NFeri írta:
Megmérettem Hétfőn az S54-et íme az eredmény! Kacsint





Felvilágosítást kérnék Surprised
Én nem láttam még élőben teljesítmény mérést, lehet hülye lesz a kérdésem. A mért 329 lóerőből "csak" 256 jut el a kerekre? Vagy ezt hogyan értelmezzem?


Így van ezt hívják hajtásveszteségnek! Kacsint


www.nieszmotorsport.hu
Verseny és Tuning autó szervíz.
06 30 9 715 133

Tahitótfalu    555    2005.09.20. 20:40
kögö
2011.06.28. 22:26   






NFeri írta:
Megmérettem Hétfőn az S54-et íme az eredmény! Kacsint





Felvilágosítást kérnék Surprised
Én nem láttam még élőben teljesítmény mérést, lehet hülye lesz a kérdésem. A mért 329 lóerőből "csak" 256 jut el a kerekre? Vagy ezt hogyan értelmezzem?


http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic.asp?TOPIC_ID=20139

Kazincbarcika    2695    2004.12.09. 04:35
NFeri
2011.06.28. 21:15   






Megmérettem Hétfőn az S54-et íme az eredmény! Kacsint





www.nieszmotorsport.hu
Verseny és Tuning autó szervíz.
06 30 9 715 133

Tahitótfalu    555    2005.09.20. 20:40
NFeri
2011.06.23. 08:26   






powered írta:
NFeri írta:
powered írta:






Egy kis fejlesztés az imprezán... Smile


Na csak nem a Lacién??

De igen. Holnap befejezem, és megy futóműállításra. A jobb oldala kész van, és elég bíztatóan fest. Elöl330mm 6 dugattyús, hátul 330mm 4 dugattyús nyergek, elöl-hátul 30 fokozatban állítható coilover Smile


Nagyon gizda lesz Lacikánk! Kacsint


www.nieszmotorsport.hu
Verseny és Tuning autó szervíz.
06 30 9 715 133

Tahitótfalu    555    2005.09.20. 20:40
powered
2011.06.22. 22:28   






NFeri írta:
powered írta:






Egy kis fejlesztés az imprezán... Smile


Na csak nem a Lacién??

De igen. Holnap befejezem, és megy futóműállításra. A jobb oldala kész van, és elég bíztatóan fest. Elöl330mm 6 dugattyús, hátul 330mm 4 dugattyús nyergek, elöl-hátul 30 fokozatban állítható coilover Smile


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
NFeri
2011.06.22. 20:42   






powered írta:






Egy kis fejlesztés az imprezán... Smile


Na csak nem a Lacién??


www.nieszmotorsport.hu
Verseny és Tuning autó szervíz.
06 30 9 715 133

Tahitótfalu    555    2005.09.20. 20:40
powered
2011.06.21. 16:06   












Egy kis fejlesztés az imprezán... Smile


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
NFeri
2011.06.19. 12:10   






Múltkor a Rally slickkel annyira csúszkált hogy nem lehetett észrevenni hogy egy sapka szar a négy gátló benne!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_1WUlw5Bo6k[img][/img]


www.nieszmotorsport.hu
Verseny és Tuning autó szervíz.
06 30 9 715 133

Tahitótfalu    555    2005.09.20. 20:40
NFeri
2011.06.18. 22:50   






Gabor338i írta:
Nálad előbb jött a 21.-e ,Feri? Smile
Sad
Kacsint


Igen 17én már nálam 21.-e volt! Very Happy Very Happy





www.nieszmotorsport.hu
Verseny és Tuning autó szervíz.
06 30 9 715 133

Tahitótfalu    555    2005.09.20. 20:40
Gabor338i
2011.06.18. 16:32   






Nálad előbb jött a 21.-e ,Feri? Smile
Sad
Kacsint


Ócsa    174    2008.01.23. 10:11
grafo
2011.06.18. 08:53   






Kacsint


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
NFeri
2011.06.18. 07:16   






Helyezésem mutatom az újammal nem azt hogy minden rendben! Very Happy Very Happy
Lett volna még jobb is de a váltótartót csavarokat kitépte a kaszniból! Sad
2.05.9





www.nieszmotorsport.hu
Verseny és Tuning autó szervíz.
06 30 9 715 133

Tahitótfalu    555    2005.09.20. 20:40
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 7 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - VERSENYAUTÓK

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére