POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1172 / 1176 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 1171, 1172, 1173, 1174, 1175, 1176  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Szériák szerint E..  »   E36 - "3 series" / (1990 - 2000) Műszaki topic

Btrix76
2010.08.24. 22:17   






Albert írta:
Inkább ide írom a műszakiba:
Vettem első lengőkarokat QH márka,ki milyen tapasztalattal rendelkezik?
Ja csütörtökön jönnek a stabilizátorok és szilentek az is meyle.
Mennyi lesz a csere kb egy egyszerű szervízben? Nem fogok vele itthon kínlódani utánna úgy is kell futóművet állítani,vagy nem olyan macerás ezeket kicserélni itthon? Surprised

lengokarokat komplett gombfejekkel es szilentel vetted?
ha igen ha nem ,szerviz...lehet vele szivni rendesen ,foleg ha be van rohadva a gombfej


6 speed

between Pacific and Atlantic    6659    2007.10.08. 22:33
Albert
2010.08.24. 22:14   






Inkább ide írom a műszakiba:
Vettem első lengőkarokat QH márka,ki milyen tapasztalattal rendelkezik?
Ja csütörtökön jönnek a stabilizátorok és szilentek az is meyle.
Mennyi lesz a csere kb egy egyszerű szervízben? Nem fogok vele itthon kínlódani utánna úgy is kell futóművet állítani,vagy nem olyan macerás ezeket kicserélni itthon? Surprised


Balassagyarmat/Szlovákia    1993    2008.06.18. 01:49
Boczy46
2010.08.24. 22:11   





Site Admin
Btrix76 írta:
laci írta:
Vízpumpa hibát honna tudom meg?

ha szar a vizpumpad allandoan forr a vized...mas jelensege nem igazan van....mivel nem keringeti a vizet
csopogni a viz a lyukas hutotol ,ill csovektol szokott


tud folyni is,gondom ha a forgórész és az állorész(talP?) között elmegy a szimering,csapágy,meg ugye tud hangja is lenni ha szétmegy a csapágy(amiben "forog")

ilyen amikor a lapátok elmennek vadászni:




szerkezetileg:





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.08.24. 22:15 (1).

Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
Btrix76
2010.08.24. 22:08   






laci írta:
Vízpumpa hibát honna tudom meg?

ha szar a vizpumpad allandoan forr a vized...mas jelensege nem igazan van....mivel nem keringeti a vizet
csopogni a viz a lyukas hutotol ,ill csovektol szokott
laci írta:
Sokadik kérdés:
-Ha cserélem a hidrótőkéket gondolom akkor ahhoz a hengerfejet leveszik ugye és alapból magával hozza annak a tömítésének cseréjét. a gyári adatot hol találók hogy az m40hez a hengerfejtömítés milyen vastag legyen mm.ben?mert több félre méretek készülnek.?

a hidrotokek a szelepfedel alatt talahatok ,tehat a hengerfejet nem kell leszedni...csak "kipakolni" felulrol
ergo...csak egy szelepfedel tomites kell


6 speed

between Pacific and Atlantic    6659    2007.10.08. 22:33
Boczy46
2010.08.24. 22:04   





Site Admin
laci írta:
Vízpumpa hibát honna tudom meg?...valami olyasmit olvastam neten ha csöpög a tömítésénél??ergo kis tocsa van az auto alatt??
A termosztátot mindneképp cserélem mert idegesít hogy mikor ugy gondolja az auto fel le koricál a vízfok a kék és aközépállapot között.Multkor volt kérdés hogy akkor 88c vs 92c??..88ast melyik márka csinál?

Boczy>victor reinz..erről a márkáról mondj már valamit léci ha ismered hazsnbáltál tölük bármit.hagy okosodjak.meg szerintme másik is.

ok ,meggyőztetek, amiből nincs skf abból febi lesz.

Sokadik kérdés:
-Ha cserélem a hidrótőkéket gondolom akkor ahhoz a hengerfejet leveszik ugye és alapból magával hozza annak a tömítésének cseréjét. a gyári adatot hol találók hogy az m40hez a hengerfejtömítés milyen vastag legyen mm.ben?mert több félre méretek készülnek.?
illetve ez esetben mit ildomos még cserélni?szelepfedél tömítés?leömlőtömítése?

Azt a két rapéz kúp alakú utastérszüröt ami a klíma nélküli e36okvan a szélvédő alatt látot valaki vcalahol értelems áron?én mindne huszon x e.ért láttam...

a hidrótőkék kb mennyi ideig szolgálnak?hány e km.enként cserések kb?

Nálam van a lámpa és alökös, pénteken szerelek valszeg ha haver megszerzi addig alökös merevítőt mindne igaz vasból is lehet kapni.gondolom az csak jobb nemde??


Tyetyi írta:
Nem olyan fontos hogy a termosztát márkás legyen, mivel aprópénz, mert neked nem a házzal együtt kell cserélni. Nekem az olcsóbb is több mint 3 évig hibátlanul üzemelt(lehet utána is de eladtam az autót)
Vízpumpát meg vélemény szerint csak probléma esetén kell cserélni, nem x kilométerenként.
laci írta:
a febi.ről én se hallottam rosszat.de azért olcsóbb mint egy bosch.
contitechet sehol nem találok.
oks köszke a válaszokat.
88fokos termosztátot se találok sehol csak 92es ami márkás is.

többire is vároma választ.
nekem 40% körül voltak az elsők.de azt mndták elég ratyik már.


davyd8903 írta:
laci írta:
hali!

írtam másikba elindítom a javítási folyamatot a verdán jo sok kérdésem elsz.most épp az alábbiak.

1.,skf.ről mint márkáról ki mit tud?hans&pries.ről ugyaneza kérdés?Febi?
2., egy hidrotőke hány ezer km kell hogy kibírjon kopogás nélkül??
3., tompított fény rárakoma kocsira vaami elkezd kicsit nyüsziteni.valahonnan a motortérből.mi lehet az ha nem az ékszíj maga?
4., egy gátló hány ezer km kell kibírjon?
5., termosztát és vízpumpa csere hány ezer km.enként ildomos cserélni a "nagykönyv" szerint?
6., egy balos sárvédőlemez fényezése mennyibe kerül reálisan?

1. skf (ha csapágyról beszélünk) minőségi alkatrész, "nagy" márka, ha jól tudom svéd., egyes alkatrészek esetében komoly ára van
hans&pries - passz
febi - elérhető árú egész jó alkatrész, még nem hallottam rá panaszt
4. 150ezer elvárható, de sokmindenen múlik. én órámba 135 van és a JE csak 7%os volt, aztán lehet 2-3x ennyi km-em van Very Happy Sad (ennyit nyelt el az ütésekből, egy zsír új asszem 80% körül van)
6. 10-30 között, fényező és festék válogatja.
2. 3. 5. részemről passz Very Happy


reinz pl hengerfej tömitéseket gyárt,meg más tömitéseket is.

én 88fokosat raktam bele,a kissebb hö terhelés miatt,bár nagy különbség nincs sztem

a vas lököstarto,ha van ilyen igencsak nehéz lesz,legalább lesz "leszoritoerö" elöl Smile gyárilag az üvegszálas,m3ason meg alu



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.08.24. 22:08 (1).

Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
laci
2010.08.24. 22:01   






Vízpumpa hibát honna tudom meg?...valami olyasmit olvastam neten ha csöpög a tömítésénél??ergo kis tocsa van az auto alatt??
A termosztátot mindneképp cserélem mert idegesít hogy mikor ugy gondolja az auto fel le koricál a vízfok a kék és aközépállapot között.Multkor volt kérdés hogy akkor 88c vs 92c??..88ast melyik márka csinál?

Boczy>victor reinz..erről a márkáról mondj már valamit léci ha ismered hazsnbáltál tölük bármit.hagy okosodjak.meg szerintme másik is.

ok ,meggyőztetek, amiből nincs skf abból febi lesz.

Sokadik kérdés:
-Ha cserélem a hidrótőkéket gondolom akkor ahhoz a hengerfejet leveszik ugye és alapból magával hozza annak a tömítésének cseréjét. a gyári adatot hol találók hogy az m40hez a hengerfejtömítés milyen vastag legyen mm.ben?mert több félre méretek készülnek.?
illetve ez esetben mit ildomos még cserélni?szelepfedél tömítés?leömlőtömítése?

Azt a két rapéz kúp alakú utastérszüröt ami a klíma nélküli e36okvan a szélvédő alatt látot valaki vcalahol értelems áron?én mindne huszon x e.ért láttam...

a hidrótőkék kb mennyi ideig szolgálnak?hány e km.enként cserések kb?

Nálam van a lámpa és alökös, pénteken szerelek valszeg ha haver megszerzi addig alökös merevítőt mindne igaz vasból is lehet kapni.gondolom az csak jobb nemde??


Tyetyi írta:
Nem olyan fontos hogy a termosztát márkás legyen, mivel aprópénz, mert neked nem a házzal együtt kell cserélni. Nekem az olcsóbb is több mint 3 évig hibátlanul üzemelt(lehet utána is de eladtam az autót)
Vízpumpát meg vélemény szerint csak probléma esetén kell cserélni, nem x kilométerenként.
laci írta:
a febi.ről én se hallottam rosszat.de azért olcsóbb mint egy bosch.
contitechet sehol nem találok.
oks köszke a válaszokat.
88fokos termosztátot se találok sehol csak 92es ami márkás is.

többire is vároma választ.
nekem 40% körül voltak az elsők.de azt mndták elég ratyik már.


davyd8903 írta:
laci írta:
hali!

írtam másikba elindítom a javítási folyamatot a verdán jo sok kérdésem elsz.most épp az alábbiak.

1.,skf.ről mint márkáról ki mit tud?hans&pries.ről ugyaneza kérdés?Febi?
2., egy hidrotőke hány ezer km kell hogy kibírjon kopogás nélkül??
3., tompított fény rárakoma kocsira vaami elkezd kicsit nyüsziteni.valahonnan a motortérből.mi lehet az ha nem az ékszíj maga?
4., egy gátló hány ezer km kell kibírjon?
5., termosztát és vízpumpa csere hány ezer km.enként ildomos cserélni a "nagykönyv" szerint?
6., egy balos sárvédőlemez fényezése mennyibe kerül reálisan?

1. skf (ha csapágyról beszélünk) minőségi alkatrész, "nagy" márka, ha jól tudom svéd., egyes alkatrészek esetében komoly ára van
hans&pries - passz
febi - elérhető árú egész jó alkatrész, még nem hallottam rá panaszt
4. 150ezer elvárható, de sokmindenen múlik. én órámba 135 van és a JE csak 7%os volt, aztán lehet 2-3x ennyi km-em van Very Happy Sad (ennyit nyelt el az ütésekből, egy zsír új asszem 80% körül van)
6. 10-30 között, fényező és festék válogatja.
2. 3. 5. részemről passz Very Happy


Smile) bmw e36

Budapest    1294    2005.10.13. 19:42
Boczy46
2010.08.24. 21:00   





Site Admin
RaceFace írta:
A febi az Bilstein a Bilstein pedig német. Én eddig minden febi motyóval meg voltam elégedve.

Az Skf szintén egy jó minőségű de sokszor irreálisan drága.


én csak ezeket:
SKF
Victor Reinz
Mann filter/mahle
Febi Bilstein
Lemförder
Textar/Ate

ilyen gomet,impergom a kukába se,meg a QH sem sztem


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
Touring Tibi
2010.08.24. 19:11   






A febi az Bilstein a Bilstein pedig német. Én eddig minden febi motyóval meg voltam elégedve.

Az Skf szintén egy jó minőségű de sokszor irreálisan drága.


Szeged    2197    2007.12.25. 14:52
Tyetyi
2010.08.24. 18:24   






Nem olyan fontos hogy a termosztát márkás legyen, mivel aprópénz, mert neked nem a házzal együtt kell cserélni. Nekem az olcsóbb is több mint 3 évig hibátlanul üzemelt(lehet utána is de eladtam az autót)
Vízpumpát meg vélemény szerint csak probléma esetén kell cserélni, nem x kilométerenként.
laci írta:
a febi.ről én se hallottam rosszat.de azért olcsóbb mint egy bosch.
contitechet sehol nem találok.
oks köszke a válaszokat.
88fokos termosztátot se találok sehol csak 92es ami márkás is.

többire is vároma választ.
nekem 40% körül voltak az elsők.de azt mndták elég ratyik már.


davyd8903 írta:
laci írta:
hali!

írtam másikba elindítom a javítási folyamatot a verdán jo sok kérdésem elsz.most épp az alábbiak.

1.,skf.ről mint márkáról ki mit tud?hans&pries.ről ugyaneza kérdés?Febi?
2., egy hidrotőke hány ezer km kell hogy kibírjon kopogás nélkül??
3., tompított fény rárakoma kocsira vaami elkezd kicsit nyüsziteni.valahonnan a motortérből.mi lehet az ha nem az ékszíj maga?
4., egy gátló hány ezer km kell kibírjon?
5., termosztát és vízpumpa csere hány ezer km.enként ildomos cserélni a "nagykönyv" szerint?
6., egy balos sárvédőlemez fényezése mennyibe kerül reálisan?

1. skf (ha csapágyról beszélünk) minőségi alkatrész, "nagy" márka, ha jól tudom svéd., egyes alkatrészek esetében komoly ára van
hans&pries - passz
febi - elérhető árú egész jó alkatrész, még nem hallottam rá panaszt
4. 150ezer elvárható, de sokmindenen múlik. én órámba 135 van és a JE csak 7%os volt, aztán lehet 2-3x ennyi km-em van Very Happy Sad (ennyit nyelt el az ütésekből, egy zsír új asszem 80% körül van)
6. 10-30 között, fényező és festék válogatja.
2. 3. 5. részemről passz Very Happy


Békéscsaba    4994    2005.12.14. 12:46
laci
2010.08.24. 17:05   






a febi.ről én se hallottam rosszat.de azért olcsóbb mint egy bosch.
contitechet sehol nem találok.
oks köszke a válaszokat.
88fokos termosztátot se találok sehol csak 92es ami márkás is.

többire is vároma választ.
nekem 40% körül voltak az elsők.de azt mndták elég ratyik már.


davyd8903 írta:
laci írta:
hali!

írtam másikba elindítom a javítási folyamatot a verdán jo sok kérdésem elsz.most épp az alábbiak.

1.,skf.ről mint márkáról ki mit tud?hans&pries.ről ugyaneza kérdés?Febi?
2., egy hidrotőke hány ezer km kell hogy kibírjon kopogás nélkül??
3., tompított fény rárakoma kocsira vaami elkezd kicsit nyüsziteni.valahonnan a motortérből.mi lehet az ha nem az ékszíj maga?
4., egy gátló hány ezer km kell kibírjon?
5., termosztát és vízpumpa csere hány ezer km.enként ildomos cserélni a "nagykönyv" szerint?
6., egy balos sárvédőlemez fényezése mennyibe kerül reálisan?

1. skf (ha csapágyról beszélünk) minőségi alkatrész, "nagy" márka, ha jól tudom svéd., egyes alkatrészek esetében komoly ára van
hans&pries - passz
febi - elérhető árú egész jó alkatrész, még nem hallottam rá panaszt
4. 150ezer elvárható, de sokmindenen múlik. én órámba 135 van és a JE csak 7%os volt, aztán lehet 2-3x ennyi km-em van Very Happy Sad (ennyit nyelt el az ütésekből, egy zsír új asszem 80% körül van)
6. 10-30 között, fényező és festék válogatja.
2. 3. 5. részemről passz Very Happy


Smile) bmw e36

Budapest    1294    2005.10.13. 19:42
davyd8903
2010.08.24. 15:52   






laci írta:
hali!

írtam másikba elindítom a javítási folyamatot a verdán jo sok kérdésem elsz.most épp az alábbiak.

1.,skf.ről mint márkáról ki mit tud?hans&pries.ről ugyaneza kérdés?Febi?
2., egy hidrotőke hány ezer km kell hogy kibírjon kopogás nélkül??
3., tompított fény rárakoma kocsira vaami elkezd kicsit nyüsziteni.valahonnan a motortérből.mi lehet az ha nem az ékszíj maga?
4., egy gátló hány ezer km kell kibírjon?
5., termosztát és vízpumpa csere hány ezer km.enként ildomos cserélni a "nagykönyv" szerint?
6., egy balos sárvédőlemez fényezése mennyibe kerül reálisan?

1. skf (ha csapágyról beszélünk) minőségi alkatrész, "nagy" márka, ha jól tudom svéd., egyes alkatrészek esetében komoly ára van
hans&pries - passz
febi - elérhető árú egész jó alkatrész, még nem hallottam rá panaszt
4. 150ezer elvárható, de sokmindenen múlik. én órámba 135 van és a JE csak 7%os volt, aztán lehet 2-3x ennyi km-em van Very Happy Sad (ennyit nyelt el az ütésekből, egy zsír új asszem 80% körül van)
6. 10-30 között, fényező és festék válogatja.
2. 3. 5. részemről passz Very Happy


'93 320i



Mór    646    2008.06.29. 18:21
laci
2010.08.24. 15:35   






hali!

írtam másikba elindítom a javítási folyamatot a verdán jo sok kérdésem elsz.most épp az alábbiak.

1.,skf.ről mint márkáról ki mit tud?hans&pries.ről ugyaneza kérdés?Febi?
2., egy hidrotőke hány ezer km kell hogy kibírjon kopogás nélkül??
3., tompított fény rárakoma kocsira vaami elkezd kicsit nyüsziteni.valahonnan a motortérből.mi lehet az ha nem az ékszíj maga?
4., egy gátló hány ezer km kell kibírjon?
5., termosztát és vízpumpa csere hány ezer km.enként ildomos cserélni a "nagykönyv" szerint?
6., egy balos sárvédőlemez fényezése mennyibe kerül reálisan?


Smile) bmw e36

Budapest    1294    2005.10.13. 19:42
davyd8903
2010.08.24. 14:53   






Btrix76 írta:
Btrix76 írta:
kissoma írta:
Btrix76 írta:
kissoma írta:

Akkor már csak a hátulja homályos számomra, ott mit kell cserélni? Confused

komplett lengokar ,es ha mar azt lecserelted ,akkor a hatso feket is ,mert az M re nem tudod rarakni a sima feknyerget ill. forditva se lehet
masban nem kulonbozik...ha csak nincs vastag feltengelyed...mert az M3 alatt az van...de sztem a 28 alatt is


Igen, vastag. Kacsint És a hátsó telónak nem vastagabb a szára? Hátsó toronyszilentet nem kell cserélni?
És mi van, ha csak a telót meg a rugót rakom át?

rugo szinte ugyan az ,telo meg tok ugyan az...nem kulonbozik semmiben se...sztem felesleges rugot cserelned
aztan lehet meg is kulonbozik ,de nem tudom mibe...me realoem szerint nem egyforma...
szerintem az M rugó erősebb a csillapító meg keményebb... ettől függetlenül a kialakítás ugyanaz, simán cserélgethető. szerintem toronyszilent is maradhat.


'93 320i



Mór    646    2008.06.29. 18:21
Btrix76
2010.08.24. 14:46   






Btrix76 írta:

rugo szinte ugyan az ,telo meg tok ugyan az...nem kulonbozik semmiben se...sztem felesleges rugot cserelned

aztan lehet meg is kulonbozik ,de nem tudom mibe...me realoem szerint nem egyforma...


6 speed

between Pacific and Atlantic    6659    2007.10.08. 22:33
Btrix76
2010.08.24. 14:41   






kissoma írta:
Btrix76 írta:
kissoma írta:

Akkor már csak a hátulja homályos számomra, ott mit kell cserélni? Confused

komplett lengokar ,es ha mar azt lecserelted ,akkor a hatso feket is ,mert az M re nem tudod rarakni a sima feknyerget ill. forditva se lehet
masban nem kulonbozik...ha csak nincs vastag feltengelyed...mert az M3 alatt az van...de sztem a 28 alatt is


Igen, vastag. Kacsint És a hátsó telónak nem vastagabb a szára? Hátsó toronyszilentet nem kell cserélni?
És mi van, ha csak a telót meg a rugót rakom át?

rugo szinte ugyan az ,telo meg tok ugyan az...nem kulonbozik semmiben se...sztem felesleges rugot cserelned


6 speed

between Pacific and Atlantic    6659    2007.10.08. 22:33
kissoma
2010.08.24. 14:40   






Btrix76 írta:
kissoma írta:

Akkor már csak a hátulja homályos számomra, ott mit kell cserélni? Confused

komplett lengokar ,es ha mar azt lecserelted ,akkor a hatso feket is ,mert az M re nem tudod rarakni a sima feknyerget ill. forditva se lehet
masban nem kulonbozik...ha csak nincs vastag feltengelyed...mert az M3 alatt az van...de sztem a 28 alatt is


Igen, vastag. Kacsint És a hátsó telónak nem vastagabb a szára? Hátsó toronyszilentet nem kell cserélni?
És mi van, ha csak a telót meg a rugót rakom át?


   1225    2006.11.28. 12:55
Btrix76
2010.08.24. 14:33   






kissoma írta:
davyd8903 írta:

ja... futómű szerelés után minden esetben ajánlott a vizit, állítás. Kacsint


Oks! Kacsint
Akkor már csak a hátulja homályos számomra, ott mit kell cserélni? Confused

komplett lengokar ,es ha mar azt lecserelted ,akkor a hatso feket is ,mert az M re nem tudod rarakni a sima feknyerget ill. forditva se lehet
masban nem kulonbozik...ha csak nincs vastag feltengelyed...mert az M3 alatt az van...de sztem a 28 alatt is


6 speed

between Pacific and Atlantic    6659    2007.10.08. 22:33
Btrix76
2010.08.24. 14:31   






davyd8903 írta:
toronycsapágy csak azért kötelező mert más a lengéscsillapító szár mérete... stabrudat sem lenne kötelező cserélni, viszont ha kihagyod már nem mondhatod hogy full M-futóműved van Smile
eltolt lengőkarszilenttől megnő az utánfutás (ahogy mondtátok elmászik a futómű - szakszóval: megváltozik a futóműgeometria) (talán picivel előrébb jön a kerék de ez nem biztos csak tipp) ezért kell állítani a kerékösszetartáson, viszont könyebb lesz egyenesben tartani az autót, kanyar után is könnyebben visszapörög a kormány. eltolt toronycsapágy megint csak az utánfutást növeli + plusz az előbb leírt tulajdonságokat. (HA a szilenttől valóban előrébb jön, akkor viszont ez valóban korrigálja, ahogy mondtátok összhangba hozza)
a stabrúd gólyalábra kötésével a csillapítás is direktebb lesz, a "hajó" érzet is csökken kanyarban...

ja... futómű szerelés után minden esetben ajánlott a vizit, állítás. Kacsint

jah ,azt el is felejtettem ,hogy te is vagod Very Happy
igy mar vilagosabb nekem is...na meg sztem kissomanak is Kacsint


6 speed

between Pacific and Atlantic    6659    2007.10.08. 22:33
kissoma
2010.08.24. 14:30   






davyd8903 írta:

ja... futómű szerelés után minden esetben ajánlott a vizit, állítás. Kacsint


Oks! Kacsint
Akkor már csak a hátulja homályos számomra, ott mit kell cserélni? Confused


   1225    2006.11.28. 12:55
davyd8903
2010.08.24. 14:21   






kissoma írta:
Btrix76 írta:
kissoma írta:
maskhov írta:

Már értem!


Én meg már nem! Very Happy

s...mit nem? Very Happy


Addig eljutottunk, hogy M3 teleszkópot+ rugót csak csapággyal együtt cserélhetek. Az M3 csapágy viszont eltolt. Nagyobb lesz a dőlése a gólyalábnak. Ha marad a gyári gólyaláb, akkor nem mászik el a futómű? Azért van eltolva az M3-nál a lengőkar szilent is, hogy összhangba legyen az egész. Vagy hülyeséget írok?
De megvan hozzá az M3 gólyaláb is, akkor ha azzal együtt cserélem, akkor még ki kell cserélni a szilentet meg a stab.rudat és kész?
És aki M3 szilentet tesz be csak, toronycsapágyat nem cserél, akkor annak se állítodik el modjuk a kerékösszetartás? Meg ilyeneken agyalok most hirtelen. Surprised
toronycsapágy csak azért kötelező mert más a lengéscsillapító szár mérete... stabrudat sem lenne kötelező cserélni, viszont ha kihagyod már nem mondhatod hogy full M-futóműved van Smile
eltolt lengőkarszilenttől megnő az utánfutás (ahogy mondtátok elmászik a futómű - szakszóval: megváltozik a futóműgeometria) (talán picivel előrébb jön a kerék de ez nem biztos csak tipp) ezért kell állítani a kerékösszetartáson, viszont könyebb lesz egyenesben tartani az autót, kanyar után is könnyebben visszapörög a kormány. eltolt toronycsapágy megint csak az utánfutást növeli + plusz az előbb leírt tulajdonságokat. (HA a szilenttől valóban előrébb jön, akkor viszont ez valóban korrigálja, ahogy mondtátok összhangba hozza)
a stabrúd gólyalábra kötésével a csillapítás is direktebb lesz, a "hajó" érzet is csökken kanyarban...

ja... futómű szerelés után minden esetben ajánlott a vizit, állítás. Kacsint


'93 320i



Mór    646    2008.06.29. 18:21
Btrix76
2010.08.24. 14:06   






maskhov írta:

evidens, csak van két hátsó sárvédőívem, tegnap megnézettem, még menthető...ha belefut a télbe, cinkes... :S

sztem ha csak feluleti ,akkor csiszold le ,kezeld le telire ,es majd raugrasz ha jobb lesz az ido


6 speed

between Pacific and Atlantic    6659    2007.10.08. 22:33
Btrix76
2010.08.24. 14:05   






kissoma írta:
Btrix76 írta:
kissoma írta:
maskhov írta:

Már értem!


Én meg már nem! Very Happy

s...mit nem? Very Happy


Addig eljutottunk, hogy M3 teleszkópot+ rugót csak csapággyal együtt cserélhetek. Az M3 csapágy viszont eltolt. Nagyobb lesz a dőlése a gólyalábnak. Ha marad a gyári gólyaláb, akkor nem mászik el a futómű? Azért van eltolva az M3-nál a lengőkar szilent is, hogy összhangba legyen az egész. Vagy hülyeséget írok?
De megvan hozzá az M3 gólyaláb is, akkor ha azzal együtt cserélem, akkor még ki kell cserélni a szilentet meg a stab.rudat és kész?
És aki M3 szilentet tesz be csak, toronycsapágyat nem cserél, akkor annak se állítodik el modjuk a kerékösszetartás? Meg ilyeneken agyalok most hirtelen. Surprised

ezt LCKA tudna megmagyarazni a legjobban Very Happy
viszont azt tudom ,akik csak szilentet cserelnek ,azoknak nem art egy futomu allitas ,gondolom a dolesszog miatt
sztem jol irod ,marmint ,hogy osszhangba legyen a futomu
en koplett fogom kicserelni ,lengokarral ,golyalabbal mindenestul...
a golyalabak ,stabrudak mar megvannak Very Happy
en mondjuk szilentet lengokarral egyutt veszem ,mert nekem az az egyszerubb...


6 speed

between Pacific and Atlantic    6659    2007.10.08. 22:33
maskhov
2010.08.24. 14:03   






Btrix76 írta:
maskhov írta:
Btrix76 írta:
maskhov írta:

Nekem '97-es, s bár csak a bal hátsóm szállt el, gondolokodom, hogy mind a 4-et cserélni kéne majd. A sárga gondolom keményebb...stb!

jah kemenyebb
nekem az volt a fekete 4 ajtos alatt ,H&R race rugokkal ,es alig lehetett lenyomni...es nagyon jo volt vele menni...
most a coupe alatt gyari gatlo van ,H&R sport rugokkal ,es mar most hintazik az eleje...sztem kifekudt ez a gatlo is...
igaz ha ultetorugot hasznalsz ,nem jo hozza a gyari ,de hat ez volt keznel Very Happy


Én is így lennék vele. Very Happy Most agyalok, hogy a külsejét csináljam, vagy a futóművet, bár a kedvezményemmel a hátsók igen baráti árban lennének!

futomu fontosabb... Kacsint


evidens, csak van két hátsó sárvédőívem, tegnap megnézettem, még menthető...ha belefut a télbe, cinkes... :S


- Egy sört kérek!
- Alkoholmentes jó lesz?
- Játékpénz jó lesz?

Szentendre    1412    2008.08.04. 15:58
Btrix76
2010.08.24. 14:02   






maskhov írta:
Btrix76 írta:
maskhov írta:

Nekem '97-es, s bár csak a bal hátsóm szállt el, gondolokodom, hogy mind a 4-et cserélni kéne majd. A sárga gondolom keményebb...stb!

jah kemenyebb
nekem az volt a fekete 4 ajtos alatt ,H&R race rugokkal ,es alig lehetett lenyomni...es nagyon jo volt vele menni...
most a coupe alatt gyari gatlo van ,H&R sport rugokkal ,es mar most hintazik az eleje...sztem kifekudt ez a gatlo is...
igaz ha ultetorugot hasznalsz ,nem jo hozza a gyari ,de hat ez volt keznel Very Happy


Én is így lennék vele. Very Happy Most agyalok, hogy a külsejét csináljam, vagy a futóművet, bár a kedvezményemmel a hátsók igen baráti árban lennének!

futomu fontosabb... Kacsint


6 speed

between Pacific and Atlantic    6659    2007.10.08. 22:33
kissoma
2010.08.24. 13:59   






Btrix76 írta:
kissoma írta:
maskhov írta:

Már értem!


Én meg már nem! Very Happy

s...mit nem? Very Happy


Addig eljutottunk, hogy M3 teleszkópot+ rugót csak csapággyal együtt cserélhetek. Az M3 csapágy viszont eltolt. Nagyobb lesz a dőlése a gólyalábnak. Ha marad a gyári gólyaláb, akkor nem mászik el a futómű? Azért van eltolva az M3-nál a lengőkar szilent is, hogy összhangba legyen az egész. Vagy hülyeséget írok?
De megvan hozzá az M3 gólyaláb is, akkor ha azzal együtt cserélem, akkor még ki kell cserélni a szilentet meg a stab.rudat és kész?
És aki M3 szilentet tesz be csak, toronycsapágyat nem cserél, akkor annak se állítodik el modjuk a kerékösszetartás? Meg ilyeneken agyalok most hirtelen. Surprised


   1225    2006.11.28. 12:55
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1172 / 1176 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 1171, 1172, 1173, 1174, 1175, 1176  Következő
Tartalomjegyzék  »   Szériák szerint E..

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére