POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1175 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 1173, 1174, 1175  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Szériák szerint E..  »   E36 - "3 series" / (1990 - 2000) Műszaki topic

Laleeboy
2018.02.23. 10:03   






Attila a HUN vezér írta:
Laleeboy írta:
Attila a HUN vezér írta:
FireProof írta:
Laleeboy írta:
Attila a HUN vezér írta:
Laleeboy írta:
FireProof írta:
Sziasztok.
E36 M52B25-re hogyan lehetne olaj nyomás és olaj hőmérséklet szenzorokat varázsolni? Van esetleg előre kialakított hely nekik? Confused


Pont ezen melózok én is
Kell egy adapter (veszel vagy csinálsz csináltatsz) a gyári olajnyomàs gomba helyére
Guglizz rá hogy M52 gauge adapter vagy M52 sensor adapter vagy hasonló és millió megoldás van
Ha csak 1 szenzornak kell hely akkor a szűrőházon van egy felöntés oda csak egy megfelelő menetet kell fúrni


Én is most csináltattam adaptert 6szög anyagból(tömör), a jeladókat a BPracingtől vettem meg. Én is a gyári nyomás jeladó helyére rakom be az adaptert, esztergályos az egészet megoldja.
Nekem a legnagyobb bajom a műszerek elhelyezésével volt/van, de száműzöm a Boardot és a helyére műanyagossal készítettek valami normális kinézetű adaptert/konzolt.


Én a bc alatti fiókot néztem ki ez a leggyáriasabb megoldás
Valami ilyesmi
https://www.leatherz.com/products/e36-complete-gauge-kit
A műszereket és a szenzorokat az aliról szereztem be az adaptert én csinálom aluból mert olajnyomás és az olajhő szenzor is lesz és persze vissza kell tenni a gyári szenzort is

Adapterből is olyat csináltok mint amilyen a LeatherZ? Vagy lenne valamilyen másik megoldásotok is?


Áh, nem hiszem hogy képesek itt a környékemen olyat csinálni, Én azért is vetettem el azt a helyet, nekem a board helyére úgymond csak 1 lap kell, 2 óra konzollal.
Találtam egy USA vagy Mexikói céget aki ilyeneket árul, az index E36 fórumon meg is osztottam mikor ez téma volt, de emlékeim szerint kb 80-100e Ft csak a műanyag konzol, máshol a komplett szett annyi.
Nekem csak a VDO órák, VDO jeladókkal a BPracingtől volt 53e.


Neked van elosztó a szenzorokhoz?
Milyen menet van a szenzorokon?
Nekem csinálnom kell de olyan elb@szott menet van rajta


Persze, 3 féle méret(M12, M10, M8 ), 2 féle menetemelkedéssel(1 és 1,5 talán), ezért is adtam oda az esztergályos/cnc-s barátomnak, aki kb 2 pillanat alatt egy tömör 30mm átmérőjű 6szög anyagba belerakta a szükséges furatokat, az elejét pedig a gyári BMW jeladó menete szerint alakította ki, így már plug and play Smile


Hehe

Nekem is csinálni kell
Csak a menetek másak 1/8" M10x1 és M12x1,5
Én alu kockát csinálok az jobban elfér


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3885    2005.07.19. 15:10
Attila a HUN vezér
2018.02.22. 16:28   






Laleeboy írta:
Attila a HUN vezér írta:
FireProof írta:
Laleeboy írta:
Attila a HUN vezér írta:
Laleeboy írta:
FireProof írta:
Sziasztok.
E36 M52B25-re hogyan lehetne olaj nyomás és olaj hőmérséklet szenzorokat varázsolni? Van esetleg előre kialakított hely nekik? Confused


Pont ezen melózok én is
Kell egy adapter (veszel vagy csinálsz csináltatsz) a gyári olajnyomàs gomba helyére
Guglizz rá hogy M52 gauge adapter vagy M52 sensor adapter vagy hasonló és millió megoldás van
Ha csak 1 szenzornak kell hely akkor a szűrőházon van egy felöntés oda csak egy megfelelő menetet kell fúrni


Én is most csináltattam adaptert 6szög anyagból(tömör), a jeladókat a BPracingtől vettem meg. Én is a gyári nyomás jeladó helyére rakom be az adaptert, esztergályos az egészet megoldja.
Nekem a legnagyobb bajom a műszerek elhelyezésével volt/van, de száműzöm a Boardot és a helyére műanyagossal készítettek valami normális kinézetű adaptert/konzolt.


Én a bc alatti fiókot néztem ki ez a leggyáriasabb megoldás
Valami ilyesmi
https://www.leatherz.com/products/e36-complete-gauge-kit
A műszereket és a szenzorokat az aliról szereztem be az adaptert én csinálom aluból mert olajnyomás és az olajhő szenzor is lesz és persze vissza kell tenni a gyári szenzort is

Adapterből is olyat csináltok mint amilyen a LeatherZ? Vagy lenne valamilyen másik megoldásotok is?


Áh, nem hiszem hogy képesek itt a környékemen olyat csinálni, Én azért is vetettem el azt a helyet, nekem a board helyére úgymond csak 1 lap kell, 2 óra konzollal.
Találtam egy USA vagy Mexikói céget aki ilyeneket árul, az index E36 fórumon meg is osztottam mikor ez téma volt, de emlékeim szerint kb 80-100e Ft csak a műanyag konzol, máshol a komplett szett annyi.
Nekem csak a VDO órák, VDO jeladókkal a BPracingtől volt 53e.


Neked van elosztó a szenzorokhoz?
Milyen menet van a szenzorokon?
Nekem csinálnom kell de olyan elb@szott menet van rajta


Persze, 3 féle méret(M12, M10, M8 ), 2 féle menetemelkedéssel(1 és 1,5 talán), ezért is adtam oda az esztergályos/cnc-s barátomnak, aki kb 2 pillanat alatt egy tömör 30mm átmérőjű 6szög anyagba belerakta a szükséges furatokat, az elejét pedig a gyári BMW jeladó menete szerint alakította ki, így már plug and play Smile


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +M3 exhaust +PiperCross filter= 249HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    178    2013.07.09. 16:01
Laleeboy
2018.02.20. 09:01   






Attila a HUN vezér írta:
FireProof írta:
Laleeboy írta:
Attila a HUN vezér írta:
Laleeboy írta:
FireProof írta:
Sziasztok.
E36 M52B25-re hogyan lehetne olaj nyomás és olaj hőmérséklet szenzorokat varázsolni? Van esetleg előre kialakított hely nekik? Confused


Pont ezen melózok én is
Kell egy adapter (veszel vagy csinálsz csináltatsz) a gyári olajnyomàs gomba helyére
Guglizz rá hogy M52 gauge adapter vagy M52 sensor adapter vagy hasonló és millió megoldás van
Ha csak 1 szenzornak kell hely akkor a szűrőházon van egy felöntés oda csak egy megfelelő menetet kell fúrni


Én is most csináltattam adaptert 6szög anyagból(tömör), a jeladókat a BPracingtől vettem meg. Én is a gyári nyomás jeladó helyére rakom be az adaptert, esztergályos az egészet megoldja.
Nekem a legnagyobb bajom a műszerek elhelyezésével volt/van, de száműzöm a Boardot és a helyére műanyagossal készítettek valami normális kinézetű adaptert/konzolt.


Én a bc alatti fiókot néztem ki ez a leggyáriasabb megoldás
Valami ilyesmi
https://www.leatherz.com/products/e36-complete-gauge-kit
A műszereket és a szenzorokat az aliról szereztem be az adaptert én csinálom aluból mert olajnyomás és az olajhő szenzor is lesz és persze vissza kell tenni a gyári szenzort is

Adapterből is olyat csináltok mint amilyen a LeatherZ? Vagy lenne valamilyen másik megoldásotok is?


Áh, nem hiszem hogy képesek itt a környékemen olyat csinálni, Én azért is vetettem el azt a helyet, nekem a board helyére úgymond csak 1 lap kell, 2 óra konzollal.
Találtam egy USA vagy Mexikói céget aki ilyeneket árul, az index E36 fórumon meg is osztottam mikor ez téma volt, de emlékeim szerint kb 80-100e Ft csak a műanyag konzol, máshol a komplett szett annyi.
Nekem csak a VDO órák, VDO jeladókkal a BPracingtől volt 53e.


Neked van elosztó a szenzorokhoz?
Milyen menet van a szenzorokon?
Nekem csinálnom kell de olyan elb@szott menet van rajta


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3885    2005.07.19. 15:10
Attila a HUN vezér
2018.02.09. 15:12   






FireProof írta:
Laleeboy írta:
Attila a HUN vezér írta:
Laleeboy írta:
FireProof írta:
Sziasztok.
E36 M52B25-re hogyan lehetne olaj nyomás és olaj hőmérséklet szenzorokat varázsolni? Van esetleg előre kialakított hely nekik? Confused


Pont ezen melózok én is
Kell egy adapter (veszel vagy csinálsz csináltatsz) a gyári olajnyomàs gomba helyére
Guglizz rá hogy M52 gauge adapter vagy M52 sensor adapter vagy hasonló és millió megoldás van
Ha csak 1 szenzornak kell hely akkor a szűrőházon van egy felöntés oda csak egy megfelelő menetet kell fúrni


Én is most csináltattam adaptert 6szög anyagból(tömör), a jeladókat a BPracingtől vettem meg. Én is a gyári nyomás jeladó helyére rakom be az adaptert, esztergályos az egészet megoldja.
Nekem a legnagyobb bajom a műszerek elhelyezésével volt/van, de száműzöm a Boardot és a helyére műanyagossal készítettek valami normális kinézetű adaptert/konzolt.


Én a bc alatti fiókot néztem ki ez a leggyáriasabb megoldás
Valami ilyesmi
https://www.leatherz.com/products/e36-complete-gauge-kit
A műszereket és a szenzorokat az aliról szereztem be az adaptert én csinálom aluból mert olajnyomás és az olajhő szenzor is lesz és persze vissza kell tenni a gyári szenzort is

Adapterből is olyat csináltok mint amilyen a LeatherZ? Vagy lenne valamilyen másik megoldásotok is?


Áh, nem hiszem hogy képesek itt a környékemen olyat csinálni, Én azért is vetettem el azt a helyet, nekem a board helyére úgymond csak 1 lap kell, 2 óra konzollal.
Találtam egy USA vagy Mexikói céget aki ilyeneket árul, az index E36 fórumon meg is osztottam mikor ez téma volt, de emlékeim szerint kb 80-100e Ft csak a műanyag konzol, máshol a komplett szett annyi.
Nekem csak a VDO órák, VDO jeladókkal a BPracingtől volt 53e.


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +M3 exhaust +PiperCross filter= 249HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    178    2013.07.09. 16:01
Laleeboy
2018.02.09. 09:11   






FireProof írta:
Laleeboy írta:
Attila a HUN vezér írta:
Laleeboy írta:
FireProof írta:
Sziasztok.
E36 M52B25-re hogyan lehetne olaj nyomás és olaj hőmérséklet szenzorokat varázsolni? Van esetleg előre kialakított hely nekik? Confused


Pont ezen melózok én is
Kell egy adapter (veszel vagy csinálsz csináltatsz) a gyári olajnyomàs gomba helyére
Guglizz rá hogy M52 gauge adapter vagy M52 sensor adapter vagy hasonló és millió megoldás van
Ha csak 1 szenzornak kell hely akkor a szűrőházon van egy felöntés oda csak egy megfelelő menetet kell fúrni


Én is most csináltattam adaptert 6szög anyagból(tömör), a jeladókat a BPracingtől vettem meg. Én is a gyári nyomás jeladó helyére rakom be az adaptert, esztergályos az egészet megoldja.
Nekem a legnagyobb bajom a műszerek elhelyezésével volt/van, de száműzöm a Boardot és a helyére műanyagossal készítettek valami normális kinézetű adaptert/konzolt.


Én a bc alatti fiókot néztem ki ez a leggyáriasabb megoldás
Valami ilyesmi
https://www.leatherz.com/products/e36-complete-gauge-kit
A műszereket és a szenzorokat az aliról szereztem be az adaptert én csinálom aluból mert olajnyomás és az olajhő szenzor is lesz és persze vissza kell tenni a gyári szenzort is

Adapterből is olyat csináltok mint amilyen a LeatherZ? Vagy lenne valamilyen másik megoldásotok is?


Hasonló lesz az is
Szombaton érkezik az óraszett akkor többet tudok hogy mi hogy ér el


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3885    2005.07.19. 15:10
FireProof
2018.02.06. 21:43   






Laleeboy írta:
Attila a HUN vezér írta:
Laleeboy írta:
FireProof írta:
Sziasztok.
E36 M52B25-re hogyan lehetne olaj nyomás és olaj hőmérséklet szenzorokat varázsolni? Van esetleg előre kialakított hely nekik? Confused


Pont ezen melózok én is
Kell egy adapter (veszel vagy csinálsz csináltatsz) a gyári olajnyomàs gomba helyére
Guglizz rá hogy M52 gauge adapter vagy M52 sensor adapter vagy hasonló és millió megoldás van
Ha csak 1 szenzornak kell hely akkor a szűrőházon van egy felöntés oda csak egy megfelelő menetet kell fúrni


Én is most csináltattam adaptert 6szög anyagból(tömör), a jeladókat a BPracingtől vettem meg. Én is a gyári nyomás jeladó helyére rakom be az adaptert, esztergályos az egészet megoldja.
Nekem a legnagyobb bajom a műszerek elhelyezésével volt/van, de száműzöm a Boardot és a helyére műanyagossal készítettek valami normális kinézetű adaptert/konzolt.


Én a bc alatti fiókot néztem ki ez a leggyáriasabb megoldás
Valami ilyesmi
https://www.leatherz.com/products/e36-complete-gauge-kit
A műszereket és a szenzorokat az aliról szereztem be az adaptert én csinálom aluból mert olajnyomás és az olajhő szenzor is lesz és persze vissza kell tenni a gyári szenzort is

Adapterből is olyat csináltok mint amilyen a LeatherZ? Vagy lenne valamilyen másik megoldásotok is?


   4    2010.09.26. 15:16
Royal
2018.02.06. 21:02   






Laleeboy írta:
Royal írta:
Hello!

M52B20-al szerelt 97-es E36-ost milyen diffivel(áttétel és ház) szerelték? Sajnos a plakett lerohadt róla.


Type 168 tehát kisházas
Az áttétel pedig 3:45 ha nem kértek bele mást annó vagy nem tettek bele utólag mást.
Ha a 3:45-ös van benne akkor 5.-ben 100 km/h-nál picivel 3000 alatt van a fordulat


Hello!

Köszönöm a választ! Megoldódott a dolog Smile


   127    2011.03.28. 20:12
rallyis
2018.02.05. 23:10   






ZSOSZ írta:
rallyis írta:
Üdv!

Tudnátok segíteni hogy M44B19-nél hol találom a főtengely jeladót?

http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-Coupe/Europe/318is-M44/L-M/jul1996/browse/engine/timing_case/

Itt a robbantott ábrán megvan, de a motoron sehol nem találok ilyet. Volt már levéve a dekli elől, ott sem találtam ilyet.

A problémám az hogy egyik pillanatról a másikra nincs állandó alapjáratom, ugrál. Valamint gázadásra alig megy 1000 felé a fordulatszám és durrog.

A diagnosztika Phasensensor-t és Bezugsmarkengeber hibát mutat.
Fő vagy vezérműtengely jeladó lesz, de valamelyiket ki szeretném zárni.

Az önindító környékén keresd a fhp-i jeladót a blokk oldalában..


Köszönöm, átnézem jobban. Viszont cseréltem gázállás érzékelőt, most pörög 2500 körül és aztán durrog és fullad. Attól tartok légtömegmérő lesz. De holnap újra gépre rakom, törlök minden hibát aztán meglátom Sad


Sárospatak    39    2012.10.14. 15:14
Laleeboy
2018.02.05. 20:21   






Attila a HUN vezér írta:
Laleeboy írta:
FireProof írta:
Sziasztok.
E36 M52B25-re hogyan lehetne olaj nyomás és olaj hőmérséklet szenzorokat varázsolni? Van esetleg előre kialakított hely nekik? Confused


Pont ezen melózok én is
Kell egy adapter (veszel vagy csinálsz csináltatsz) a gyári olajnyomàs gomba helyére
Guglizz rá hogy M52 gauge adapter vagy M52 sensor adapter vagy hasonló és millió megoldás van
Ha csak 1 szenzornak kell hely akkor a szűrőházon van egy felöntés oda csak egy megfelelő menetet kell fúrni


Én is most csináltattam adaptert 6szög anyagból(tömör), a jeladókat a BPracingtől vettem meg. Én is a gyári nyomás jeladó helyére rakom be az adaptert, esztergályos az egészet megoldja.
Nekem a legnagyobb bajom a műszerek elhelyezésével volt/van, de száműzöm a Boardot és a helyére műanyagossal készítettek valami normális kinézetű adaptert/konzolt.


Én a bc alatti fiókot néztem ki ez a leggyáriasabb megoldás
Valami ilyesmi
https://www.leatherz.com/products/e36-complete-gauge-kit
A műszereket és a szenzorokat az aliról szereztem be az adaptert én csinálom aluból mert olajnyomás és az olajhő szenzor is lesz és persze vissza kell tenni a gyári szenzort is


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3885    2005.07.19. 15:10
Attila a HUN vezér
2018.02.05. 12:52   






Laleeboy írta:
FireProof írta:
Sziasztok.
E36 M52B25-re hogyan lehetne olaj nyomás és olaj hőmérséklet szenzorokat varázsolni? Van esetleg előre kialakított hely nekik? Confused


Pont ezen melózok én is
Kell egy adapter (veszel vagy csinálsz csináltatsz) a gyári olajnyomàs gomba helyére
Guglizz rá hogy M52 gauge adapter vagy M52 sensor adapter vagy hasonló és millió megoldás van
Ha csak 1 szenzornak kell hely akkor a szűrőházon van egy felöntés oda csak egy megfelelő menetet kell fúrni


Én is most csináltattam adaptert 6szög anyagból(tömör), a jeladókat a BPracingtől vettem meg. Én is a gyári nyomás jeladó helyére rakom be az adaptert, esztergályos az egészet megoldja.
Nekem a legnagyobb bajom a műszerek elhelyezésével volt/van, de száműzöm a Boardot és a helyére műanyagossal készítettek valami normális kinézetű adaptert/konzolt.


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +M3 exhaust +PiperCross filter= 249HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    178    2013.07.09. 16:01
ZSOSZ
2018.02.04. 22:00   






rallyis írta:
Üdv!

Tudnátok segíteni hogy M44B19-nél hol találom a főtengely jeladót?

http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-Coupe/Europe/318is-M44/L-M/jul1996/browse/engine/timing_case/

Itt a robbantott ábrán megvan, de a motoron sehol nem találok ilyet. Volt már levéve a dekli elől, ott sem találtam ilyet.

A problémám az hogy egyik pillanatról a másikra nincs állandó alapjáratom, ugrál. Valamint gázadásra alig megy 1000 felé a fordulatszám és durrog.

A diagnosztika Phasensensor-t és Bezugsmarkengeber hibát mutat.
Fő vagy vezérműtengely jeladó lesz, de valamelyiket ki szeretném zárni.

Az önindító környékén keresd a fhp-i jeladót a blokk oldalában..


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3319    2007.01.19. 13:46
rallyis
2018.02.04. 21:26   






Üdv!

Tudnátok segíteni hogy M44B19-nél hol találom a főtengely jeladót?

http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-Coupe/Europe/318is-M44/L-M/jul1996/browse/engine/timing_case/

Itt a robbantott ábrán megvan, de a motoron sehol nem találok ilyet. Volt már levéve a dekli elől, ott sem találtam ilyet.

A problémám az hogy egyik pillanatról a másikra nincs állandó alapjáratom, ugrál. Valamint gázadásra alig megy 1000 felé a fordulatszám és durrog.

A diagnosztika Phasensensor-t és Bezugsmarkengeber hibát mutat.
Fő vagy vezérműtengely jeladó lesz, de valamelyiket ki szeretném zárni.


Sárospatak    39    2012.10.14. 15:14
Laleeboy
2018.02.04. 15:52   






FireProof írta:
Sziasztok.
E36 M52B25-re hogyan lehetne olaj nyomás és olaj hőmérséklet szenzorokat varázsolni? Van esetleg előre kialakított hely nekik? Confused


Pont ezen melózok én is
Kell egy adapter (veszel vagy csinálsz csináltatsz) a gyári olajnyomàs gomba helyére
Guglizz rá hogy M52 gauge adapter vagy M52 sensor adapter vagy hasonló és millió megoldás van
Ha csak 1 szenzornak kell hely akkor a szűrőházon van egy felöntés oda csak egy megfelelő menetet kell fúrni


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3885    2005.07.19. 15:10
FireProof
2018.02.03. 21:15   






Sziasztok.
E36 M52B25-re hogyan lehetne olaj nyomás és olaj hőmérséklet szenzorokat varázsolni? Van esetleg előre kialakított hely nekik? Confused


   4    2010.09.26. 15:16
Laleeboy
2018.02.02. 09:05   






Royal írta:
Hello!

M52B20-al szerelt 97-es E36-ost milyen diffivel(áttétel és ház) szerelték? Sajnos a plakett lerohadt róla.


Type 168 tehát kisházas
Az áttétel pedig 3:45 ha nem kértek bele mást annó vagy nem tettek bele utólag mást.
Ha a 3:45-ös van benne akkor 5.-ben 100 km/h-nál picivel 3000 alatt van a fordulat


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3885    2005.07.19. 15:10
Royal
2018.02.01. 21:44   






Hello!

M52B20-al szerelt 97-es E36-ost milyen diffivel(áttétel és ház) szerelték? Sajnos a plakett lerohadt róla.


   127    2011.03.28. 20:12
Attila a HUN vezér
2018.01.12. 13:37   






Attila a HUN vezér írta:
Sziasztok, aki használ DSSR-t mondja mér meg van-e értelme, ha van vennék 1et Smile (versenyzem az autóval)


végül arra döntöttem, hogy a DSSR is akkor ér valamit ha pontosan, szorosan van illesztve, így első körben nem gyártatok le egyet, hanem az eredeti kulisszát illesztetem, hézagoltatom szorosra az esztergályosommal.


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +M3 exhaust +PiperCross filter= 249HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    178    2013.07.09. 16:01
Attila a HUN vezér
2017.12.23. 10:50   






Sziasztok, aki használ DSSR-t mondja mér meg van-e értelme, ha van vennék 1et Smile (versenyzem az autóval)


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +M3 exhaust +PiperCross filter= 249HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    178    2013.07.09. 16:01
Predi
2017.11.04. 20:02   






gainboy írta:
Predi írta:
Még egy problémám van, felújíttattam a sperrt 8 lamellás lett. Felöntöttem olajjal, kipróbáltam, fog is faxául, de minden váltásnál üt! előtte nem ütött! Ilyenkor mi van? Kell neki még pár km vagy ilyesmi? Shocked

Én nekiállnék átnézni a kardánt meg a féltengelyeket, minden egyes csuklót, mennyire kotyog. Anno egy M3-ban tapasztaltam ugyanezt, váltásokat durranás kísérte. Ott a gatya féltengelyek helyére került valamivel jobb, és fasza lett.

Ez lesz, nem hiszem h a difit nem jól rakta vna össze! Nem egyet csinált már. Kacsint
A motor M50B25 1 vanos.


Nyírkarász    532    2007.05.11. 16:09
Ogre84
2017.11.02. 10:37   






Predi írta:
mpeti írta:
Predi írta:
Üdv! M50b25 légtömegmérő utáni gumikönyök csak gyáriban létezik? Régebben vettem már, de nem emlékszem h a szerelőm rendelte vagy én.


Hello!

Én múlt héten vettem schmiedmann-tól.

Tegnap meg is jött, ki is cseréltem! Gyárit vettem előtte, most Meylet. Kiváncsi vagyok mennyit fog tudni, a gyári kb 4 évet ment, viszont 3x annyiba került mint a Meyle. Egyébként a pillangószelep elég olajos, gondolom a kartergáz visszavezetés miatt, vki talált már megoldást erre? Biztos nem egészséges a motornak.

Kartergáz szelepet cseréltél már? Milyen motor is?
M52-nél a szívósor aljában van egy rugós membránnal egybeépített ciklon, ami lecsapatja az olajat, és a nívópálca mellett visszavezeti az olajteknőbe. Ha eldugul a visszavezetés, vagy elromlik a szelep, akkor lehet ilyen szerintem. Mikor én utoljára szétszedtem a környéket, nekem alig volt benne egy kis kosz, az is szinte száraz volt.
Másikhoz: Diffit jól hézagolták? Nincs holtjátéka?


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
Attila a HUN vezér
2017.11.02. 10:31   






Predi írta:
Még egy problémám van, felújíttattam a sperrt 8 lamellás lett. Felöntöttem olajjal, kipróbáltam, fog is faxául, de minden váltásnál üt! előtte nem ütött! Ilyenkor mi van? Kell neki még pár km vagy ilyesmi? Shocked


Én a kocsiban nem hallom az ütést, de hátra rakott kamerán hallani, nem foglalkoztam még vele, kíváncsian várom a fejleményeket!


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +M3 exhaust +PiperCross filter= 249HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    178    2013.07.09. 16:01
gainboy
2017.11.02. 10:23   






Predi írta:
Még egy problémám van, felújíttattam a sperrt 8 lamellás lett. Felöntöttem olajjal, kipróbáltam, fog is faxául, de minden váltásnál üt! előtte nem ütött! Ilyenkor mi van? Kell neki még pár km vagy ilyesmi? Shocked

Én nekiállnék átnézni a kardánt meg a féltengelyeket, minden egyes csuklót, mennyire kotyog. Anno egy M3-ban tapasztaltam ugyanezt, váltásokat durranás kísérte. Ott a gatya féltengelyek helyére került valamivel jobb, és fasza lett.


(__o__)(__o__)

Budapest    228    2007.10.13. 11:51
Predi
2017.11.01. 14:58   






Még egy problémám van, felújíttattam a sperrt 8 lamellás lett. Felöntöttem olajjal, kipróbáltam, fog is faxául, de minden váltásnál üt! előtte nem ütött! Ilyenkor mi van? Kell neki még pár km vagy ilyesmi? Shocked


Nyírkarász    532    2007.05.11. 16:09
Predi
2017.11.01. 12:44   






mpeti írta:
Predi írta:
Üdv! M50b25 légtömegmérő utáni gumikönyök csak gyáriban létezik? Régebben vettem már, de nem emlékszem h a szerelőm rendelte vagy én.


Hello!

Én múlt héten vettem schmiedmann-tól.

Tegnap meg is jött, ki is cseréltem! Gyárit vettem előtte, most Meylet. Kiváncsi vagyok mennyit fog tudni, a gyári kb 4 évet ment, viszont 3x annyiba került mint a Meyle. Egyébként a pillangószelep elég olajos, gondolom a kartergáz visszavezetés miatt, vki talált már megoldást erre? Biztos nem egészséges a motornak.


Nyírkarász    532    2007.05.11. 16:09
mpeti
2017.10.31. 12:27   






Predi írta:
Üdv! M50b25 légtömegmérő utáni gumikönyök csak gyáriban létezik? Régebben vettem már, de nem emlékszem h a szerelőm rendelte vagy én.


Hello!

Én múlt héten vettem schmiedmann-tól.


Budapest    3    2016.10.11. 22:00
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1175 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 1173, 1174, 1175  Következő
Tartalomjegyzék  »   Szériák szerint E..

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére