POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
8 / 9 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Veterán autó projektek  »   Boczy46 - '80 E21 323i

Kox
2010.08.15. 11:16   





Site Admin
Boczy46 írta:
Brahner maister írta:
a jelenséget leírva erős gyujtás baj lehet ....megkellene nézni jol van e belerakva az a gyujtáselosztó nem e elvan forgatva 180 fokkal...jártam már igy Smile de hirtelen több nem jut észbe


én és haverom is gyujtásra tippeltünk,csak az a 2 barátom aki vágja a témát eppen nyaralnak,szoval várom öket hogy megoldják nekem a bajomat.én max azt a fehér csatis bulit be kötöm már ha van rá szükség egyéltalán,azt is hallottam h az a boardnak a cuccosa.

Más: most hogy beindult szomoruan látom h nem mér a fordulatszám méröm,mi lehet a gebasz?ora jo


Boczy bazz, ne szenvedj már enynit, mondtam Neked hogy kit és hol keress ez ügyben, aki majd tudja a választ a kérdéseidre. Szemcsis
Sikerült már beregelned a cápaforumra?


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
Boczy46
2010.08.15. 10:20   





Site Admin
promega írta:
Jól haladsz, csak így tovább! 323i rulez Kacsint Cool


igyekszem Szemcsis Smile


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
Boczy46
2010.08.15. 10:19   





Site Admin
Turbonana írta:
Boczy46 írta:
Brahner maister írta:
a jelenséget leírva erős gyujtás baj lehet ....megkellene nézni jol van e belerakva az a gyujtáselosztó nem e elvan forgatva 180 fokkal...jártam már igy Smile de hirtelen több nem jut észbe


én és haverom is gyujtásra tippeltünk,csak az a 2 barátom aki vágja a témát eppen nyaralnak,szoval várom öket hogy megoldják nekem a bajomat.én max azt a fehér csatis bulit be kötöm már ha van rá szükség egyéltalán,azt is hallottam h az a boardnak a cuccosa.

Más: most hogy beindult szomoruan látom h nem mér a fordulatszám méröm,mi lehet a gebasz?ora jo


Hali!

Computer csati mellett van egy három lábú kis fehér csati abból a fekete a fordulatszám jel azt kell bekötni az eredeti csatihoz.A gyujtás,ha nagy nehezen elindul,de kegyetlen szarul jár akkor ahogy Brahner mondta el van tekerve a gyujtás.Ha érekel hogy hogyan birod beállítani leírom privibe.


beállításrol irhatsz,azt megköszönöm.
a fehér csatiban a másik két kábelt nem kell bekötnöm?a ford.jel eredeti csatija hol van?milyen szinü?
[img]http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/15746/normal_K%E9p0018.jpg
[/img]


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
Turbonana
2010.08.15. 09:19   






Boczy46 írta:
Brahner maister írta:
a jelenséget leírva erős gyujtás baj lehet ....megkellene nézni jol van e belerakva az a gyujtáselosztó nem e elvan forgatva 180 fokkal...jártam már igy Smile de hirtelen több nem jut észbe


én és haverom is gyujtásra tippeltünk,csak az a 2 barátom aki vágja a témát eppen nyaralnak,szoval várom öket hogy megoldják nekem a bajomat.én max azt a fehér csatis bulit be kötöm már ha van rá szükség egyéltalán,azt is hallottam h az a boardnak a cuccosa.

Más: most hogy beindult szomoruan látom h nem mér a fordulatszám méröm,mi lehet a gebasz?ora jo


Hali!

Computer csati mellett van egy három lábú kis fehér csati abból a fekete a fordulatszám jel azt kell bekötni az eredeti csatihoz.A gyujtás,ha nagy nehezen elindul,de kegyetlen szarul jár akkor ahogy Brahner mondta el van tekerve a gyujtás.Ha érekel hogy hogyan birod beállítani leírom privibe.


Csongrád m.    290    2007.07.22. 15:02
promega
2010.08.15. 07:42   






Jól haladsz, csak így tovább! 323i rulez Kacsint Cool


Kecskemét    380    2005.10.18. 14:36
Boczy46
2010.08.15. 00:12   





Site Admin
Kasztni:
elkezdtem csinálni,beltérrel inditok:belül még 1-2 foltozás, kis drótkefézés kell még ahova nem fért a drótkorong,aztán rozsdamarás,rozsdagátlós alapozótömítő és alvázvédő

















Ez itt már viccesebb,kis hátfal hackkelés is kell,hála annak a baromnak,aki kifurkálta a csomi ajtót Kalapál













Kinti dolgok(ha kész a beltér)
















és még a csomiajto,de az ledobós,hátsó szélvédő b.a. sarka,kötény,ha van uj az is csere inkább


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
Boczy46
2010.08.14. 22:42   





Site Admin
Brahner maister írta:
a jelenséget leírva erős gyujtás baj lehet ....megkellene nézni jol van e belerakva az a gyujtáselosztó nem e elvan forgatva 180 fokkal...jártam már igy Smile de hirtelen több nem jut észbe


én és haverom is gyujtásra tippeltünk,csak az a 2 barátom aki vágja a témát eppen nyaralnak,szoval várom öket hogy megoldják nekem a bajomat.én max azt a fehér csatis bulit be kötöm már ha van rá szükség egyéltalán,azt is hallottam h az a boardnak a cuccosa.

Más: most hogy beindult szomoruan látom h nem mér a fordulatszám méröm,mi lehet a gebasz?ora jo


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
Brahner maister
2010.08.14. 21:55   






a jelenséget leírva erős gyujtás baj lehet ....megkellene nézni jol van e belerakva az a gyujtáselosztó nem e elvan forgatva 180 fokkal...jártam már igy Smile de hirtelen több nem jut észbe


A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér!Smile)))

   1302    2007.01.04. 17:57
Boczy46
2010.08.14. 21:45   





Site Admin
Brahner maister írta:
Boczy46 írta:
Brahner maister írta:
Boczy46 írta:
Dávid kibogarászta virtuálisan,hogy 3helyen lehet a gond:
1.nincs testelve a computer
2.nincs testelve a gyujtásmodul
3.a computercsatlakozo mellett lévö 3lábas csativa nincs SEMMI kötve.(ide lövetem sincs mi kellhet)

ötlet?tapasztalat vki? Surprised

az a 3 lábas csati az érdekes lehet mert abban van egy vékony zöld kábel ami tápot ad a trafónak ha jól emlékszem a fekete az a fordulatjel a sárga vagy milyen azt nem tudom


akkor a zöldre +12V ot adjak?
a feketét hova kössem,honnan lesz forulat-jel?

SOS kellene a 3kábel bekötésének helye,mamár röfögni-e kellene Smile


bocsi h nem írtam de ma nagyon elvoltam a sajátommal .....na és akkor hol volt a probléma?


én annyit csináltam,hogy testre raktam a compit és a gyujtás modult.a 3lábas csatival nem tettem semmit,beindult de nagyon szarul járt,durrogott kb olyan 2-3körül,többször is beinditottam,aztán egyszercsak nem akart,huztuk vagy 3kilométert röfögöt,aztán elkapta beindult,de ugyanugy 2-3ezer körül járt durrogott,le akart állni,elindultam vele frecsogott-durrogott,meg ahogy nyomtam neki nem nagyon akart gyorsulni inkább torpant,meg akart állni,kb 50loero volt benne.

ja és ezzel a légtömegmérövel csináltam mindezt: 0 280 202 082.

szoval nemtom hogy abba a 3lábas csatiba kell-e valami mert azért szarakodik,vagy gyujtás,vagy keverék képzési baja van?!


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
Brahner maister
2010.08.14. 21:37   






Boczy46 írta:
Brahner maister írta:
Boczy46 írta:
Dávid kibogarászta virtuálisan,hogy 3helyen lehet a gond:
1.nincs testelve a computer
2.nincs testelve a gyujtásmodul
3.a computercsatlakozo mellett lévö 3lábas csativa nincs SEMMI kötve.(ide lövetem sincs mi kellhet)

ötlet?tapasztalat vki? Surprised

az a 3 lábas csati az érdekes lehet mert abban van egy vékony zöld kábel ami tápot ad a trafónak ha jól emlékszem a fekete az a fordulatjel a sárga vagy milyen azt nem tudom


akkor a zöldre +12V ot adjak?
a feketét hova kössem,honnan lesz forulat-jel?

SOS kellene a 3kábel bekötésének helye,mamár röfögni-e kellene Smile


bocsi h nem írtam de ma nagyon elvoltam a sajátommal .....na és akkor hol volt a probléma?


A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér!Smile)))

   1302    2007.01.04. 17:57
Boczy46
2010.08.14. 20:48   





Site Admin
köszi Peti,megnézem.

Ma beindult! kulcsra többször is,aztán meg nem akart,behuztuk,mentem vele de vmi nagyon szar a gyujtásnál,nincs benne semmi erö meg frecsog-durrog


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
streetvandal
2010.08.14. 09:47   






Szeva!

ebben találsz kapcsolási rajzot L-Jethez Smile

www.e30.eu/tech/E30ManualHaynescomplete.pdf


   336    2004.11.22. 15:50
Boczy46
2010.08.14. 06:16   





Site Admin
Brahner maister írta:
Boczy46 írta:
Dávid kibogarászta virtuálisan,hogy 3helyen lehet a gond:
1.nincs testelve a computer
2.nincs testelve a gyujtásmodul
3.a computercsatlakozo mellett lévö 3lábas csativa nincs SEMMI kötve.(ide lövetem sincs mi kellhet)

ötlet?tapasztalat vki? Surprised

az a 3 lábas csati az érdekes lehet mert abban van egy vékony zöld kábel ami tápot ad a trafónak ha jól emlékszem a fekete az a fordulatjel a sárga vagy milyen azt nem tudom


akkor a zöldre +12V ot adjak?
a feketét hova kössem,honnan lesz forulat-jel?

SOS kellene a 3kábel bekötésének helye,mamár röfögni-e kellene Smile


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
Boczy46
2010.08.13. 18:43   





Site Admin
köszi mindenkinek,elsö körben jo is lesz ennyi,de ha mégsem okés,lehet kellene egy L jet bekötési rajz,vkinek?vagy link ahonnan leszedjem? Smile


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
akiak
2010.08.13. 14:08   






Swari írta:
Boczy46 írta:
kusza motortér:
a nivopálcátol balra a piros cucc mi?




Elvileg a szervízcsati szokott ott lenni...
http://oldmary.lqhome.com/%7Ejordansarette/coppermine/albums/2006/March2006/033006-001.jpg


a kérdést nem is láttam, csak a képet figyeltem Smile
jaja, jól mondja Swari, az a szervízcsati, még amikor régen kislámpásom volt, abban is ugyanígy nézett ki


S54

kaparjáá    1629    2008.10.05. 16:13
Swari
2010.08.13. 12:38   






Boczy46 írta:
kusza motortér:
a nivopálcátol balra a piros cucc mi?




Elvileg a szervízcsati szokott ott lenni...
http://oldmary.lqhome.com/%7Ejordansarette/coppermine/albums/2006/March2006/033006-001.jpg


Bp, Szfvár    1526    2009.02.08. 02:23
Brahner maister
2010.08.13. 11:23   






Boczy46 írta:
Dávid kibogarászta virtuálisan,hogy 3helyen lehet a gond:
1.nincs testelve a computer
2.nincs testelve a gyujtásmodul
3.a computercsatlakozo mellett lévö 3lábas csativa nincs SEMMI kötve.(ide lövetem sincs mi kellhet)

ötlet?tapasztalat vki? Surprised

az a 3 lábas csati az érdekes lehet mert abban van egy vékony zöld kábel ami tápot ad a trafónak ha jól emlékszem a fekete az a fordulatjel a sárga vagy milyen azt nem tudom


A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér!Smile)))

   1302    2007.01.04. 17:57
xst
2010.08.13. 09:25   






Nekem L-jetes volt, de sztem felejtos, nekem az L-jet is mindig rossz volt, sose volt jo szinte, Motronic-ra erdemes megcsinalni azzal sosincs baj, en is arra alakitottam elso korben hibatlan volt(nem koltseges[20e mindennel], viszonylag egyszeru de hasznos atalakitas es akkor chipeléhetsz is:)).

Kulonben sztem 1. ha rendesen fel van fogatva valszeg testelve is van akkor , 2. ha ilyen 6 v. 7 labu Bosch modul akkor az 1-es labanak kell mennie a trafo negativjara, 2-esnek kellene a testnek lennie(nem hinnem) 3. a 3lábas csati sztem semmire nem kellhet nekem is voltilyen, nekem legalabis nem volt bekotve.


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
Boczy46
2010.08.13. 01:19   





Site Admin
Dávid kibogarászta virtuálisan,hogy 3helyen lehet a gond:
1.nincs testelve a computer
2.nincs testelve a gyujtásmodul
3.a computercsatlakozo mellett lévö 3lábas csativa nincs SEMMI kötve.(ide lövetem sincs mi kellhet)

ötlet?tapasztalat vki? Surprised


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
meszibalint
2010.08.13. 00:29   






Boczy46 írta:
meszibalint írta:
Boczy46 írta:
meszibalint írta:
Boczy46 írta:
Ma foglalkoztam vele egy félórát,ac zúg,szikra van,injektorhídon meglazítottam a slagot,jött benya,kérdés hogy fecskendez-e,benzin szag van,de azt már nemtudtam megnézni,hogy a gyertyák benzinesek-e,olaj is felért a vezérléshez.ennyit mára. Smile

számok alapján,ha valaki tudja melyik motorhoz tartoznak ezek eredetileg:







tippeket várok,aki szívott már ilyesmivel,mit nézzek?meg ha valakinek van K jetröl L-re átalakítási/bekötési rajza,vagy az is jó ha külön van K és L bekötési rajz,emailbe jöhet,ha létezik ilyen: boczy46@hotmail.com


323i


köszönöm szépen,az az érdekes dolog áll fent,hogy az auto tipusa papir szerint,320i,motorszám szerint viszont 23,számai stimmelnek,ebböl is látszik hogy nincsenek a toppon az illetékes hivatalnál... Smile


ezek ilyenek... csak a holdat ugatják.
ez a jobbik eset... Smile


L jet alakitással kapcsolatban véletlen tapasztalatod nincsen?jol jönne Very Happy


nekem is jól jött volna, ha valaki megcsinálta volna... nincs. ez a téma sötét űrt képez a fejemben...


...AGRESSZIÓ és PRECÍZITÁS...
" HASZNÁLNI KELL EGY KOCSIT... "

www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
Boczy46
2010.08.12. 23:59   





Site Admin
meszibalint írta:
Boczy46 írta:
meszibalint írta:
Boczy46 írta:
Ma foglalkoztam vele egy félórát,ac zúg,szikra van,injektorhídon meglazítottam a slagot,jött benya,kérdés hogy fecskendez-e,benzin szag van,de azt már nemtudtam megnézni,hogy a gyertyák benzinesek-e,olaj is felért a vezérléshez.ennyit mára. Smile

számok alapján,ha valaki tudja melyik motorhoz tartoznak ezek eredetileg:







tippeket várok,aki szívott már ilyesmivel,mit nézzek?meg ha valakinek van K jetröl L-re átalakítási/bekötési rajza,vagy az is jó ha külön van K és L bekötési rajz,emailbe jöhet,ha létezik ilyen: boczy46@hotmail.com


323i


köszönöm szépen,az az érdekes dolog áll fent,hogy az auto tipusa papir szerint,320i,motorszám szerint viszont 23,számai stimmelnek,ebböl is látszik hogy nincsenek a toppon az illetékes hivatalnál... Smile


ezek ilyenek... csak a holdat ugatják.
ez a jobbik eset... Smile


L jet alakitással kapcsolatban véletlen tapasztalatod nincsen?jol jönne Very Happy


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
meszibalint
2010.08.12. 23:56   






Boczy46 írta:
meszibalint írta:
Boczy46 írta:
Ma foglalkoztam vele egy félórát,ac zúg,szikra van,injektorhídon meglazítottam a slagot,jött benya,kérdés hogy fecskendez-e,benzin szag van,de azt már nemtudtam megnézni,hogy a gyertyák benzinesek-e,olaj is felért a vezérléshez.ennyit mára. Smile

számok alapján,ha valaki tudja melyik motorhoz tartoznak ezek eredetileg:







tippeket várok,aki szívott már ilyesmivel,mit nézzek?meg ha valakinek van K jetröl L-re átalakítási/bekötési rajza,vagy az is jó ha külön van K és L bekötési rajz,emailbe jöhet,ha létezik ilyen: boczy46@hotmail.com


323i


köszönöm szépen,az az érdekes dolog áll fent,hogy az auto tipusa papir szerint,320i,motorszám szerint viszont 23,számai stimmelnek,ebböl is látszik hogy nincsenek a toppon az illetékes hivatalnál... Smile


ezek ilyenek... csak a holdat ugatják.
ez a jobbik eset... Smile


...AGRESSZIÓ és PRECÍZITÁS...
" HASZNÁLNI KELL EGY KOCSIT... "

www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
Boczy46
2010.08.12. 23:50   





Site Admin
meszibalint írta:
Boczy46 írta:
Ma foglalkoztam vele egy félórát,ac zúg,szikra van,injektorhídon meglazítottam a slagot,jött benya,kérdés hogy fecskendez-e,benzin szag van,de azt már nemtudtam megnézni,hogy a gyertyák benzinesek-e,olaj is felért a vezérléshez.ennyit mára. Smile

számok alapján,ha valaki tudja melyik motorhoz tartoznak ezek eredetileg:







tippeket várok,aki szívott már ilyesmivel,mit nézzek?meg ha valakinek van K jetröl L-re átalakítási/bekötési rajza,vagy az is jó ha külön van K és L bekötési rajz,emailbe jöhet,ha létezik ilyen: boczy46@hotmail.com


323i


köszönöm szépen,az az érdekes dolog áll fent,hogy az auto tipusa papir szerint,320i,motorszám szerint viszont 23,számai stimmelnek,ebböl is látszik hogy nincsenek a toppon az illetékes hivatalnál... Smile


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
meszibalint
2010.08.12. 23:44   






Boczy46 írta:
Ma foglalkoztam vele egy félórát,ac zúg,szikra van,injektorhídon meglazítottam a slagot,jött benya,kérdés hogy fecskendez-e,benzin szag van,de azt már nemtudtam megnézni,hogy a gyertyák benzinesek-e,olaj is felért a vezérléshez.ennyit mára. Smile

számok alapján,ha valaki tudja melyik motorhoz tartoznak ezek eredetileg:







tippeket várok,aki szívott már ilyesmivel,mit nézzek?meg ha valakinek van K jetröl L-re átalakítási/bekötési rajza,vagy az is jó ha külön van K és L bekötési rajz,emailbe jöhet,ha létezik ilyen: boczy46@hotmail.com


323i


...AGRESSZIÓ és PRECÍZITÁS...
" HASZNÁLNI KELL EGY KOCSIT... "

www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
Boczy46
2010.08.12. 21:59   





Site Admin
kusza motortér:
a nivopálcátol balra a piros cucc mi?




világosban,picit lemosva










Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  8 / 9 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Tartalomjegyzék  »   Veterán autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére