POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
11 / 11 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 9, 10, 11    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   PMiki e30 coupe featuring R.C.S.

PMiki
2010.06.24. 17:41   






Némi papírmunka elintézése után jött aminek jönnie kell.
Ez a lényeg amit csinálni akartam az autó ismét felugrott a bakokra:





Majd a 20-as motor nem bírt magával és kiugrott a helyéről:





Amint a képen is látszik most már nem csak a motor kiszedése a cél hanem a kaszni teljes lecsupaszítása, hogy a lakatos és a fényező is közelebb kerüljön a karosszériához.

Mindig is mondták, hogy a gyakorlás a tudás atyja mivel most már csak 3 órába került a motor komplett kivétele, még a végén belejövök Very Happy

A kiszedett motor nem sokat porosodott nálam lekerült az R.C.S.-es műhelybe, hogy kezdetét vegyen az újjászületése:






A madarak azt csiripelték, hogy már történt is velük egy-két érdekesség, de ezt majd a szakértők elmondják...

PMiki



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.05.20. 16:30 (1).

   230    2010.01.12. 19:59
PMiki
2010.06.18. 21:48   






Idézet:
Sajnos igazuk van mert egy pontja sem fog stimmelni a kocsival! Sad Sad
Múltkor egyik barátom is két napig fúrt,vágott,heggesztett mire fel tudta gányolni az autóra!


Remélem nincs igazad, ha nem veszed zokon. (Habár sajnos ennek kicsi az esélye ahogy a fórumot olvasgatom Sad) De ez úgyis kiderül...

PMiki


   230    2010.01.12. 19:59
NFeri
2010.06.18. 21:38   






Sajnos igazuk van mert egy pontja sem fog stimmelni a kocsival! Sad Sad
Múltkor egyik barátom is két napig fúrt,vágott,heggesztett mire fel tudta gányolni az autóra!


www.nieszmotorsport.hu
Verseny és Tuning autó szervíz.
06 30 9 715 133

Tahitótfalu    555    2005.09.20. 20:40
PMiki
2010.06.18. 19:43   






Szorgos munka közben pakkot hozott a póstás:





Gyorsan ki is bontottam:

















Állítólag made in Germany:





Habár Google barátunk mást mond:

made in China

És úgy néz ki nem mindenki szereti őket

PMiki


   230    2010.01.12. 19:59
PMiki
2010.06.18. 19:30   






Másodjára a coupe került a boncasztalra:





A sallangok már kijöttek:





Ez a motor is felkötötte magát:











Középmotoros lett vas:





Egyik ki másik be:





20-as leszállási engedélyre vár:





Be is ugrott a helyére:





PMiki


   230    2010.01.12. 19:59
PMiki
2010.06.17. 20:13   






A menetrend a következő:

- donor 20-as motor kiszed
- coupe 16-os motor kiszed
- 20-as coupe-be berak
- autó lepapíroz
- coupe ripityomra szétszed
- ....

Ennek megfelelően a 20-asnak estem neki először, felemel:















Motor kiszedésre előkészít:





Az előző tulaj nagy örömömre egybe hegesztette a kipufogót:





Mivel a zsiráfok épp Afrikában nyaralnak ezért más megoldás után kellet néznem, szerencsére egy láncos emelő épp a kezembe akadt:





Került a végére egy kiegyensúlyozó is, így már elindulhatott a motor kifele:





Még egy spanifer és ki is jött a motor:














Mivel az emelő fix helyen lógott így a bódét kellet kitolnom alóla:





És már el is készült a 130 lóerős talicska:





Végül a motor hűlt helye:





Ez volt az első motor kiszerelésem, szerintem egész jól ment, habár egy egész napig tartott.

PMiki


   230    2010.01.12. 19:59
PMiki
2010.06.17. 05:51   






Köszönöm a biztatást, igyekszem az autót nagyon precízen megépíteni. Mivel régi álom nem kívánok csalódni nem rohanok vele de kompromisszumokat sem kívánok kötni. Én speciel jobban bízok az általam rétegelt lemezből készített bakban mint a kínai fém bakban. Az emelő direkt lett alu az estleges helyszíni kerék cserék esetén nem 30 kg-ot akarok cipelni.

PMiki


   230    2010.01.12. 19:59
Dawe
2010.06.16. 22:51   





Redneck Boss
Szeva!!

szerintem jó kis autó lesz,ha a fával ilyen szépen dolgozol....

de igazábol én tuti nem feküdnék alá a fabakokkal és az emelö is a drágábbik lett,feleennyiért van 3 tonnás és az 50cmre emel,bár az önsulya annak 33,5 kiló Kacsint Kacsint
nézz körbe mielött megveszel valamit,mert mindig van egy olcsóbb jószág,de a 2 e30as elég zsirnak tünik... Mad Mad Mad Mad


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
erik3_6
2010.06.16. 21:25   






Látom még egy asztalos, úgyhogy biztos tuti lesz! :d


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
ZSOSZ
2010.06.16. 21:19   






Szassz!
Az autőd is ilyen preciz legyen ám! Very Happy Szemcsis


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
venus
2010.06.16. 21:04   






hahaha hát rohadjak meg ha te normális vagy. de grat én is kiváncsi vagyok a projetre


   33    2009.10.07. 18:47
t_roland
2010.06.16. 21:01   






Szia !

A bak nagyon precíz, ez igen. Emelőre látom többet költöttél, nekem 2 bakkal együtt volt 4000 Ft...Metro gazdaságos. Very Happy

Kíváncsi leszek nagyon projektedre, a futóművedre főleg! Várom a folytatást!

Üdv Roland


Veszprém    292    2008.11.24. 20:51
PMiki
2010.06.16. 20:59   






Most már fel tudom emelni, alá tudom bakolni, de hogy jutok alá. Kell egy szerelő kocsi ismét körülnéztem:





A kerekek süllyesztve lesznek, így több hely jut:





A kész famunka:





A kerék:








Már gurul:





Egy kis kényelmi extra:





Csapat bevetésre készen:





PMiki


   230    2010.01.12. 19:59
PMiki
2010.06.16. 20:50   






Mivel nem vagyok autószerelő, de a projekt megvalósításában részt kívánok venni így az alapvető szerszámok beszerzésével kezdtem.

Az emelő:











Emelő akcióban:








Így már fel bírtam emelni az autót, de a két szép szemért nem maradt a levegőbe, bak után kellet néznem. A fém bakokat nem komálom fából meg és is el tudom készíteni. Szétnéztem a műhelyben és ezt találtam:





Összeismertettem a lapszabász géppel:





Ez lett belőle:





Némi faragasztó és a tűzőgép következett:





Összelőve:





Mivel szálka csak nem mehet a kezembe autószerelés közben jött a csiszoló:





Majd a kerekítő:





Összeállítva:





Távtartók:





Kész a famunka:





Következett a pihe-puha gumilap:





Némi ragasztó:





Kész gumibakok:





PMiki


   230    2010.01.12. 19:59
PMiki
2010.06.16. 20:22   






Uraim !

Rabolnám én is egy kicsit a figyelmeteket a projektem bemutatásával.
A történet gyökerei még a múltszázadba nyúlnak vissza, úgy '92 környékén volt egy barátomnak egy hathengeres e30-a. Ha jól rémlik 2000-es. Nos az az autó fertőzött meg engem is, a kórokozó sokáig lappangott hol felszínre került hol csak megbújt a mélyben. Az első autó megvételénél (Trabant) szóba sem került a BMW az anyagi lehetőségek nem engedték meg. Az idő múlásával bővült a lehetőségek köre de még nem eléggé, mire a bővülés köre már anyagilag megengedte az e30-at addigra az autó lett túlkoros. De a mélyben lappangó kór csak nem hagyott nyugodni így az év elején megszületett az elhatározás kell venni egy e30 coupe-t.
Az elhatározás akként körvonalazódott, hogy az autó hobbi autó lesz nem pedig napi használatú autó, csak a coupe jöhet szóba és 6 hengere kell, hogy legyen. Mivel ezt autót nem nagyon akarom eladni soha így nem egy rozsdaboglyát kerestem amin kiélhetem vágyaimat, hanem olyan autót ami még 20 év múlva is autó lesz.
Átnyálazva a kínálatot sajnos arra a megállapításra kellet juttnom, hogy a jó állapot, nagylámpa, coupe, 6 henger kizárja egymást, egy elemet ki kell hagyni a képletből. Így vettem meg a következő 316i-t:





Mivel a fenti kívánalmakból nem akartam engedni így vettem mellé egy szív donort is:





Ezen alapanyagok felhasználásával kezdtem meg a cél megvalósítását.


PMiki



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.05.20. 16:24 (1).

   230    2010.01.12. 19:59
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  11 / 11 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére