POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
11 / 12 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   Roland E30 2,7i

t_roland
2010.07.02. 16:15   






Sziasztok!

Köszönöm a segítséget mindenkitől...
Pontosítom magam:Lent azt írtam, hogy a 3,64-et kipróbálom mindenképpen.
Úgy gondoltam, hogy alapból menne a 3,46 de ha nem találom frankónak akkor megyek tovább...
Többen írtátok a 3,46-ot megnézem. aztán lesz valami. Sokat agyalni nem fogok rajta, de így könnyebb, hogy megmondjátok nektek mi vált be.

A plojekt amúgy ott tart, hogy a k*rva pözsó meg lett kuplungolva, (ne tudjátok meg mekkora szopás volt a BMW-hez képest!!!) úgyhogy jövő hétfőtől kezdjük a kék bmw bontását.

Kasznis nekiállt a fehérnek...az volt a kérésem júli 15-re már jó lenne ha a festő végezne vele...Smile


Veszprém    292    2008.11.24. 20:51
Bencze
2010.07.02. 08:10   






Na csak nem bírom ki.. Mivel többet tudok erről a motorról mint bárki,ezért azt mondom felesleges ennyit agyalni.. Ilyen váltó olyan difi.. bla bla.. nekem egy 2.4 diesel váltó volt fenn,és egy nagyházas 3.64 difi.. elég jó volt.. Én soha nem számolgattam.. úgy ment 2be lapjával gázra,hogy még én is féltem benne.. A titok az egészbe: normális olaj a váltóba,a motorba,és a difibe.. nem lesz gond soha.. Nincs akkora "erő" mint egy turbósba,és szerintem felesleges időpocsékolás ennyit agyalni,anno ezt kitalálták a gyárban,semmi sem változott csak a ccm.. Sok szerencsét az építéshez.


Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
Sajnos lépten-nyomon belebotlunk egybe-kettőbe!!
Megvan ellene az ellenszer...egyszerűen le kell őket szarni!!

Szeged    315    2006.02.13. 17:32
Dawe
2010.07.01. 23:08   





Redneck Boss
Kis Józsa írta:
gino írta:
hali.
bocs h beleugatok.
nekem E30 1985. kislámpás 20 limo alatt volt 3,46 sima difi.
teljesen jol lehetett vele közlekedni, nem kinlódott vele a kis 20as se!!!
előtte ez a difi volt a 23i-ben is.
annyi különbség volt a két kocsi közt, hogy a 23 2.-ban csinálta a szük körforgalomban a viccet, a 20i meg inkább 1-ben(tiltásnál), mert ha 2 be volt 3-4 is kellett rárugni a kuplungra.
120nál forgott 3000 a 20as egyébként.
üdv.: gino


Ez reális is amit írsz,Getrag 240 es az hosszabb is,és az ötödik is 0,82:1. Zf váltóval a 2,93 as difi tudná ugyanezeket..

szerintem tul sokat számolgattok..... Mad Mad


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
Kis Józsa
2010.07.01. 18:02   






gino írta:
hali.
bocs h beleugatok.
nekem E30 1985. kislámpás 20 limo alatt volt 3,46 sima difi.
teljesen jol lehetett vele közlekedni, nem kinlódott vele a kis 20as se!!!
előtte ez a difi volt a 23i-ben is.
annyi különbség volt a két kocsi közt, hogy a 23 2.-ban csinálta a szük körforgalomban a viccet, a 20i meg inkább 1-ben(tiltásnál), mert ha 2 be volt 3-4 is kellett rárugni a kuplungra.
120nál forgott 3000 a 20as egyébként.
üdv.: gino


Ez reális is amit írsz,Getrag 240 es az hosszabb is,és az ötödik is 0,82:1. Zf váltóval a 2,93 as difi tudná ugyanezeket..


"Einmal BMW-Immer BMW"

dabas    206    2007.07.31. 14:58
gino
2010.07.01. 17:02   






hali.
bocs h beleugatok.
nekem E30 1985. kislámpás 20 limo alatt volt 3,46 sima difi.
teljesen jol lehetett vele közlekedni, nem kinlódott vele a kis 20as se!!!
előtte ez a difi volt a 23i-ben is.
annyi különbség volt a két kocsi közt, hogy a 23 2.-ban csinálta a szük körforgalomban a viccet, a 20i meg inkább 1-ben(tiltásnál), mert ha 2 be volt 3-4 is kellett rárugni a kuplungra.
120nál forgott 3000 a 20as egyébként.
üdv.: gino


'a króm úgy szép, ha matt fekete'

hol itt, hol ott... :)    435    2008.03.04. 12:55
BMWMiki
2010.07.01. 14:56   






Kox írta:
droktor írta:
Steven's Tuning írta:
3.73-3.64 diff áttételt....


Köszönöm!!!!
A 3,64-et más is mondta...Ki fogom próbálni...

Üdv


Ez a váltó 5. -ben hajt 1:1-et, 3.64 -el nagyon rövid lesz. Bár ez relatív, attól függ mennyit akarod használni utcán. De arra mindenképp számíts, hogy 1. -esben csak kaparni fog, haladni nem, és utazni sem lesz vmi felemelő élmény vele...


Én most rakok az enyém alá 3.46 ot igaz M50 de majd ha gondolod leírom hogy milyen Kacsint nekem most 3.73 van alatta 1 est nem is használom Very Happy ez rövid nagyon 1-be megy 50-et vele a többire most így nem emlékszek fejből a 3.64 nem sokkal hosszabb de hát attól is függ mire kell


I don't drive fast
"I just fly low"
Smile
Never back down

Komárom-Esztergom Megye    246    2008.02.08. 21:40
beriv
2010.07.01. 13:33   






Hali

Nekem is hasonló hajtás van, ZF 310 3.64 es difivel, 100 nál 3000 pörög.


Nem lehet minden nőt megcsókolni, nem lehet minden vodkát meginni , de törekedni kell rá Smile

Kiskunfélegyháza    133    2008.05.25. 11:01
Kis Józsa
2010.06.30. 23:32   






Kox írta:
droktor írta:
Steven's Tuning írta:
3.73-3.64 diff áttételt....


Köszönöm!!!!
A 3,64-et más is mondta...Ki fogom próbálni...

Üdv


Ez a váltó 5. -ben hajt 1:1-et, 3.64 -el nagyon rövid lesz. Bár ez relatív, attól függ mennyit akarod használni utcán. De arra mindenképp számíts, hogy 1. -esben csak kaparni fog, haladni nem, és utazni sem lesz vmi felemelő élmény vele...


Hali
Nekem a verdám alatt pont ez a konfig van,hát ökörködni nagyon jó,de 100 nál már szétmegy a fejed úgy szól a moci.
De ha mégis sebességet szeretnél számolni akkor az áttételek:
1. 4,20:1
2. 2,49:1
3. 1,66:1
4. 1,24:1
5. 1:1


"Einmal BMW-Immer BMW"

dabas    206    2007.07.31. 14:58
Kox
2010.06.30. 22:29   





Site Admin
droktor írta:
Steven's Tuning írta:
3.73-3.64 diff áttételt....


Köszönöm!!!!
A 3,64-et más is mondta...Ki fogom próbálni...

Üdv


Ez a váltó 5. -ben hajt 1:1-et, 3.64 -el nagyon rövid lesz. Bár ez relatív, attól függ mennyit akarod használni utcán. De arra mindenképp számíts, hogy 1. -esben csak kaparni fog, haladni nem, és utazni sem lesz vmi felemelő élmény vele...


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
t_roland
2010.06.30. 21:56   






Steven's Tuning írta:
3.73-3.64 diff áttételt....


Köszönöm!!!!
A 3,64-et más is mondta...Ki fogom próbálni...

Üdv


Veszprém    292    2008.11.24. 20:51
t_roland
2010.06.30. 21:52   






Közben kiderült: S5320 Z a típusa a váltónak. 328 i alatt volt.

Difi konfigurációra a Következő jó tanács érkezett:
3,46, vagy 3,64 (ha nem tartom elég ütősnek a 3,46-ot.)
Köszönöm Börni !


Veszprém    292    2008.11.24. 20:51
Kox
2010.06.29. 22:55   





Site Admin
Melyik ZF váltóról is van szó? Mert azért áttételezésben jelentős különbségek vannak...


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
Steven's Tuning
2010.06.29. 22:49   






3.73-3.64 diff áttételt simán viszi a 25-ös is hát még a 27.A ZF váltó leosztásával nemtom,nekem Getrag 260-al meg 3.73-al:1.-60 2.-100 3.-kb150 4.-200 5.-240 7000 körüli fordulattal +- 100rpm.


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
t_roland
2010.06.29. 22:34   






Köszönöm Mindenkinek!

Megfogadom a tanácsokat Maradok akkor az eddigi konfignál.

Börnivel is tudtam közben beszélni telefonon ma napközben, és finoman megfenyegetett, hogy a Getrag-ot fel ne merjem tenni. Smile

Ti is most megerősítettetek benne, észérvekkel Smile


Képet még nem tudok a váltóról felrakni, mert a kék verdában van. ((Egyenlőre nem tudok vele aknára állni, mert egy autót előtte a mesternek meg kellene kuplungozni.
És az ügyfél már türelmetlen, halasztani nem lehet...(a feleségem kis pözsójáról van szó Very Happy ) ))

Akkor ahogy látom a difit jól meg kell majd választanom. A cél az lenne, hogy szlalomversenyeken is tudjak indulni, ahol 1-2-ben van az autó jobban igénybe véve. Viszont az autó saját lábán fog menni, tehát a nagyon rövid difi nem jó, mert közúton is közlekedek vele.
Az eddigi 4,1-es difivel 160 volt a vége, és közúton 100 körül 5.-ik ben olyan volt, mintha 4.-ben mennék, és kívánná az 5.-et.


Veszprém    292    2008.11.24. 20:51
BMWMiki
2010.06.29. 13:07   






ZSOSZ írta:
Englishman írta:
droktor írta:
Közben azon gondolkodtam, hogy a getrag 240-es váltó menjen e a 2,7-es motorhoz, vagy a jelenlegi titánszinkronos...

HA valakinek vannak használható érvei kérem ne kíméljen. Smile


Üdv

nem kérdés, persze hogy a titánszinkronos Kacsint
képed van a váltóról?
nemrég szedtem szét egy ZF váltót, az emlegetett titánszinkronost, iszonyat masszív a belseje, 220e km ellenére kopásnak nyoma sem volt.........sehol.........minden letörés,él, fog hibátlan volt............ nem véletlen hogy m3 alá is ezt tették........... lehet vele váltani 8000rpm nél is Mad
Továbbá az áttételezése nagyon kellemes Very Happy
szóval én ajánlom a titánszinkronost Kacsint

Én is,de az alábbiakra hibatkozva




Jól szemlélteti miről is van szó
Adott 2 verda.Ua. a gumi kerék......csak a motor és a hozzá tartozó hajtáslánc más
Motorerő hasonló
A hajtáslánc áttételezés beli különbségéből ered a jobb gyorsulása a titános váltó-diffi kombónak
Szóval titánia! Smile


Nekem is ez van M50B25 alatt és megvagyok vele elégedve.
Úgyhogy csatlakoztok az elöttem mondottakhoz Smile


I don't drive fast
"I just fly low"
Smile
Never back down

Komárom-Esztergom Megye    246    2008.02.08. 21:40
ZSOSZ
2010.06.29. 06:01   






Englishman írta:
droktor írta:
Közben azon gondolkodtam, hogy a getrag 240-es váltó menjen e a 2,7-es motorhoz, vagy a jelenlegi titánszinkronos...

HA valakinek vannak használható érvei kérem ne kíméljen. Smile


Üdv

nem kérdés, persze hogy a titánszinkronos Kacsint
képed van a váltóról?
nemrég szedtem szét egy ZF váltót, az emlegetett titánszinkronost, iszonyat masszív a belseje, 220e km ellenére kopásnak nyoma sem volt.........sehol.........minden letörés,él, fog hibátlan volt............ nem véletlen hogy m3 alá is ezt tették........... lehet vele váltani 8000rpm nél is Mad
Továbbá az áttételezése nagyon kellemes Very Happy
szóval én ajánlom a titánszinkronost Kacsint

Én is,de az alábbiakra hibatkozva




Jól szemlélteti miről is van szó
Adott 2 verda.Ua. a gumi kerék......csak a motor és a hozzá tartozó hajtáslánc más
Motorerő hasonló
A hajtáslánc áttételezés beli különbségéből ered a jobb gyorsulása a titános váltó-diffi kombónak
Szóval titánia! Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
Englishman
2010.06.28. 22:26   






droktor írta:
Közben azon gondolkodtam, hogy a getrag 240-es váltó menjen e a 2,7-es motorhoz, vagy a jelenlegi titánszinkronos...

HA valakinek vannak használható érvei kérem ne kíméljen. Smile


Üdv

nem kérdés, persze hogy a titánszinkronos Kacsint
képed van a váltóról?
nemrég szedtem szét egy ZF váltót, az emlegetett titánszinkronost, iszonyat masszív a belseje, 220e km ellenére kopásnak nyoma sem volt.........sehol.........minden letörés,él, fog hibátlan volt............ nem véletlen hogy m3 alá is ezt tették........... lehet vele váltani 8000rpm nél is Mad
Továbbá az áttételezése nagyon kellemes Very Happy
szóval én ajánlom a titánszinkronost Kacsint


FREEDOM IS NOT FREE

Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
t_roland
2010.06.28. 21:14   






Közben azon gondolkodtam, hogy a getrag 240-es váltó menjen e a 2,7-es motorhoz, vagy a jelenlegi titánszinkronos...

HA valakinek vannak használható érvei kérem ne kíméljen. Smile


Veszprém    292    2008.11.24. 20:51
t_roland
2010.06.26. 22:59   






Ez a felni fog az autóra felkerülni.





Küszöböket közben megvettem, remélem a kasznis ma neki is állt.
A kékből nekiállunk jövő héten kivenni a motort, a váltót és a futóművet.


Veszprém    292    2008.11.24. 20:51
t_roland
2010.06.17. 21:00   






Motortér ma kimosva, holnap irány az Unix, meg a kasznis


Veszprém    292    2008.11.24. 20:51
t_roland
2010.06.16. 20:48   






Üdvözletem...
A mai napon csak a váltót szerettük volna kivenni, de máshogy alakult...





Azért a váltó is kint van...



A gyári fekete hangszigetelő habot eltávolítottam mindenhonnan, mert szét volt ázva. Érdekes, hogy ott volt a toronynál is a probléma, ahol ez a hab megfogta a vizet. (kipufogó fölött ment a szigetelés. A hővédő lemez majd visszamegy..)




Szemöldök...Mint a Balaton...



előröl is szar Smile



a kardán, és a váltó helye...



És a motor ami eladó Smile




A motorkivételt érdemes lett volna látni...Egy valaki a tornyon állt, egy ember balról, egy jobbról...A halál vize vert közben Smile
Ha a munkavédelmi hivatal meglátta volna, kérdés nélkül a falnál kivégeztek volna mindenkit.
Holnap jön a takarítás, hogy lássam, mit is kell észrevennie a kasznisnak. Nem vészes itt a helyzet a küszöbnél annál inkább...


Veszprém    292    2008.11.24. 20:51
t_roland
2010.06.16. 20:08   






Szia Sircsak !

Kiváncsivá tettél Smile Milyen hathengeres? Nagyhatos?

Matek mennyi lenne?

Picúrnak átadtam az üdvözleted, alig várja a következő alkalmat Smile

Üdv Roland


Veszprém    292    2008.11.24. 20:51
SirCsak
2010.06.16. 08:39   






Szia!

Várjuk a folytatást! Sok sikert és kitartást kívánok!

(mellesleg ha esetleg nagyobb 6 hengert szeretnél, éppen tudok egyet Futty Gyúrós)

hajrá hajrá! üdvözlöm szandál eldriftelős picúrt is Very Happy Szemcsis

Gumiégetős Peace2 Koccintunk


   436    2006.10.30. 11:21
Bandita
2010.06.15. 22:37   






droktor írta:
Szia !

Igen..egy papíros, korrekt autót szerettem volna. Coupe-t nem találtam, de nem baj, mert a gyerkőc így könnyebben száll ki-be.
Mondjuk az előző is 4 ajtós volt, azzal sem volt semmi bajom...
A fő szempont a papír volt.
A hibáktól nem ijedek meg. 20 éves autón kasznimunka az evidens, alktrészeim vannak a másikból, úgyhogy arccal a vasút felé...

Motor:
Az eredeti 2000-es eladó, már megvan a helyette a másik, ami egy kicsit dinamikusabb Smile
TD főtengely, könnyített lendkerék, 2.5-ös hengerfej...stb.
Titánszinkronos váltó lesz benne, +3,91 sper difi(még nincs meg)

Zender 17'-os kerekek Smile


Na, ez jól hangzik, kiváncsi leszek a részletekre, jó "kis" verda lesz tutira... Kacsint


Kecskemét    3286    2005.07.29. 01:47
t_roland
2010.06.15. 22:21   






Szia !

Igen..egy papíros, korrekt autót szerettem volna. Coupe-t nem találtam, de nem baj, mert a gyerkőc így könnyebben száll ki-be.
Mondjuk az előző is 4 ajtós volt, azzal sem volt semmi bajom...
A fő szempont a papír volt.
A hibáktól nem ijedek meg. 20 éves autón kasznimunka az evidens, alktrészeim vannak a másikból, úgyhogy arccal a vasút felé...

Motor:
Az eredeti 2000-es eladó, már megvan a helyette a másik, ami egy kicsit dinamikusabb Smile
TD főtengely, könnyített lendkerék, 2.5-ös hengerfej...stb.
Titánszinkronos váltó lesz benne, +3,91 sper difi(még nincs meg)

Zender 17'-os kerekek Smile


Veszprém    292    2008.11.24. 20:51
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  11 / 12 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére