POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
18 / 18 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 16, 17, 18    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Zsaat e30 318is turbo

powered
2010.03.22. 22:26   






Összeállt a bringa! Minden motyó a polírozósbácsinál. Képek holnap! Smile


PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Zsaat
2010.03.21. 16:40   






136 le , egy 200le audi ellen, az elején megvolt Smile
http://www.youtube.com/watch?v=YoWMdnnVrwU


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
powered
2010.03.15. 13:01   












Amivel haladtunk: végleges helyén a cooler, konzolok készen, 80%-ban kész a kipufogó leömlő. Szerdára ígérte a lézervágó hogy elkészülnek a talpak, akkor tudunk tovább haladni.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Zsaat
2010.03.14. 16:06   






Haly, láttam az m40ed élőben is , gyorsulásin, még beszéltünk is Smile jól ment az autód.


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
veszettkutya
2010.03.14. 11:49   






Pedig jó az M40 turbó is,bár attol függ mi az elvárás,402m en házilag barkácsolva is tudta a 14.0 át kiváncsian várom hogy egy szakember által épitett "is" mire lessz képes a pályán,nekem még vems sem volt benne. Smile
Ami egyedül nekem nem bírta az a gyertya kábel mert rosszul lett a leömlő csinálva,tul közel került a turbó a hf.hez.
Sok sikert a projecthez. Kacsint
http://www.freevlog.hu/video/6111.html


VESZETTKUTYA
10.82@211 Csabix Motoren Werke THX R.C.S.

kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
Zsaat
2010.03.14. 11:20   






Jó reggelt, egy kis ízelítő 150 lovas korában.

http://www.youtube.com/watch?v=g8vO1aHhhnA

A Grafo féle sem maradhat el Smile

http://www.youtube.com/watch?v=uhB5EjQaPfc


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Zsaat
2010.03.12. 23:52   






Helyes, hagy szokja csak Very Happy köszi a képeket, jól áll neki a cooler.
Jó pihit.


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
powered
2010.03.12. 23:34   












Ami eddíg történt: levettük a váltót, hogy a szintert betegyük, elkezdtük a cooler helyének elkészítését, és elkészült a kábelköteg, így már boldogan fogadja a vems-et. Most szoktatáson van a drága, mint a gyerekek a kiscsoportban az első napon. Körberaktam turbós BMW-kel, hátulról pedig Jay V12-ője támasztja... Smile



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.03.13. 01:58 (1).

racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
grafo
2010.03.12. 20:42   






jaaa, tényleg, akkor azért volt olyan ismerős Very HappyVery Happy

!Sala! írta:
grafo írta:
Itt egy sima M40 turbó, 242 Le / 355 Nm
Hajrá!!!

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=25799


Sztem nem M40, hanem M10 és 335 Nm, ugyanis az enyém volt Smile

http://www.youtube.com/watch?v=8HEKqOnyUPI Kacsint


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
!Sala!
2010.03.12. 20:05   






grafo írta:
Itt egy sima M40 turbó, 242 Le / 355 Nm
Hajrá!!!

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=25799


Sztem nem M40, hanem M10 és 335 Nm, ugyanis az enyém volt Smile

http://www.youtube.com/watch?v=8HEKqOnyUPI Kacsint


Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
Steven's Tuning
2010.03.12. 19:59   






Zsaat írta:
Haly, egy Garrett T3/T4 turbót fog kapni. Ez ùgy gondolom majd kiszolgálja Smile
Na!Ezzel most beültetted a svábbogarat Gege seggébe mert ő is egy T3/T4-est dűdölget.Ez a tessír projekt,hajrá-hajrá! Very Happy Kacsint


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Zsaat
2010.03.12. 19:56   






Nagyon jó! Köszi a linket, látom ez is Pw munka. Már várom a képeket hol is tartunk Surprised


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
grafo
2010.03.12. 19:14   






Itt egy sima M40 turbó, 242 Le / 355 Nm
Hajrá!!!

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=25799


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
Zsaat
2010.03.12. 16:17   






Haly, egy Garrett T3/T4 turbót fog kapni. Ez ùgy gondolom majd kiszolgálja Smile


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
GegeM42
2010.03.12. 15:23   






Na ez engem érdekel Smile milyen turbót tesztek rá?
hajrá m42T !!!!!


Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
Zsaat
2010.03.12. 14:29   






Sziasztok, 2001-ben került hozzám az autó, egy 1990.06 havi e30 318i m40 sedan 113 le. 172 000 km-rel. Teljesen gyári felállásban, csak egy Dabasi sporthátsó dob volt rajta. Ezután jött egy 60/40 ültetés, 15 colos brock alufelni, sötétítés. Nem is akartam nagyon mást, mert szerintem az e30 így szép és classikus. Jártam vele talikra, de kifejezetten engem inkább a gyorsulási versenyek érdekelnek, ahol ugye ezzel a configgal nem igazán értem el 402 méteren jó eredményt 17,2 sec volt az idöm Surprised
Mindenképp nagyobb teljesítményt szerettem volna, ami ugye vagy nagyobb motorral vagy turbósítással érhető el. A turbósításról lebeszéltek mivel már 340ezer volt az autómba, meg m40-t minek. Így hát a motorcsere mellett döntöttem , ami egy m42b18 318is-t képezett 136 loval.2008 majusában sikerült is egy kintröl behozott német IS coupéra rátalálnom 201ezer km-rel. Műszakilag nagyon jó állapotban volt az autó, csak a kasztni volt lepukkanva. Mindent átpakoltunk az enyémbe, teljesen hivatalosan. Gyakorlatilag lett egy (ùj) autóm ami már 4500 fordulattól egész mashogy muzsikált, a duplavezérmű tengely és a 16 szelepnek köszönhetően. Gyorsulási versenyen is jobban teljesített 16,1 secel. Aztán utánna néztem a chippelésnak hogy ezeket a motorokat 151 loerősre fel lehet húzni,meg is chippeltem, eredményem ezek után már 15,8 körül mozgott.
Ennél jobb idöt sajnos nem tudtam produkálni, közép mezőnybe végeztem mindig.
Ezután ötlött meg a nagy terv, hogy ezt a motort már talán érdemesebb turbosítani. Youtubon keresgéltem nézegettem turbos ISeket és teljesen a rabjáva váltam (jó, néztem én m5 turbót is, de most ez az adu Smile) körbejártam elég sok embert, mire eldöntötem hogy kihez vigyem az autóm. Végül Powerednél döntöttem, szerintem nem kell bemutatnom, hiszen sokan ismerjük Smile láttunk már egy két autót a keze alatt elkészülni. Jelenleg nálla van az autóm és már munkálkodik rajta. A motort egyenlőre nem lesz megbontva, és ez által 0,8 barnál nem lesz jobban töltve. A turbó egy Garrett T3/T4 A/R60 TRIM57 lesz. Számításunk szerint 220-230 le kihozható az autóbol. Majd meglátjuk.















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.03.15. 12:42 (3).

Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  18 / 18 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére