|
|
lezsi |
2010.03.26. 18:37 |
|
|



|
powered írta: | grafo írta: | Hát ha eléri a 800 fokot úgyis leég! De valamivel kezelni kell, hogy ne egy rozsdás szar legyen már odarakva... |
A tieden sokáig bírná! Azzal a futásteljesítménnyel amivel használod, adnék rá 25 év garanciát. Mint egy jó háztetőre.... |
Hat ez cinkes!
Keramia-bevonatot kene probalni, igenyeseb korokben az a divat, de itthon meg nem lattam... |
|
3215 2005.06.08. 14:21 |
|
veszettkutya |
2010.03.26. 15:55 |
|
|



|
powered írta: | Zsaat írta: | powered írta: |

Alkohollal feltöltve jár a gép mint az óramű! Rajtprogi, shift-light bekötve. Remélem, hogy azok a buzerátor csavarok megjönnek holnap... |
Hát azt én is nagyon remélem , mert akkor azonnal indulok hozzád.
Látom a gyári csővel oldottad meg a 80-as szilikon helyett, elbírja a nyomást? |
A 80-as sem jó rá, a 90-es meg nagy, és nincs köztes méret. Gyártatni tudok, de hetek alatt készül el. Mé? Tölteni is akarod?...
Remélem bírni fogja. |
Üdv.
Úgy fog széthasadni mint vámpír a napon!  |
|
kormány mögött ball oldalt :-) 2959 2005.08.01. 13:03 |
|
Zsaat |
2010.03.26. 13:44 |
|
|



|
|
|
Cegléd 553 2005.06.30. 00:46 |
|
powered |
2010.03.26. 11:36 |
|
|



|
|
Zsaat |
2010.03.25. 22:17 |
|
|



|
powered írta: | Zsaat írta: | powered írta: |

Alkohollal feltöltve jár a gép mint az óramű! Rajtprogi, shift-light bekötve. Remélem, hogy azok a buzerátor csavarok megjönnek holnap... |
Hát azt én is nagyon remélem , mert akkor azonnal indulok hozzád.
Látom a gyári csővel oldottad meg a 80-as szilikon helyett, elbírja a nyomást? |
A 80-as sem jó rá, a 90-es meg nagy, és nincs köztes méret. Gyártatni tudok, de hetek alatt készül el. Mé? Tölteni is akarod?...
Remélem bírni fogja. |
0,8-at csak tán. |
|
Cegléd 553 2005.06.30. 00:46 |
|
powered |
2010.03.25. 22:12 |
|
|



|
Zsaat írta: | powered írta: |

Alkohollal feltöltve jár a gép mint az óramű! Rajtprogi, shift-light bekötve. Remélem, hogy azok a buzerátor csavarok megjönnek holnap... |
Hát azt én is nagyon remélem , mert akkor azonnal indulok hozzád.
Látom a gyári csővel oldottad meg a 80-as szilikon helyett, elbírja a nyomást? |
A 80-as sem jó rá, a 90-es meg nagy, és nincs köztes méret. Gyártatni tudok, de hetek alatt készül el. Mé? Tölteni is akarod?...
Remélem bírni fogja. |
|
PWRacing Pécs 3060 2006.07.17. 20:23 |
|
Zsaat |
2010.03.25. 22:06 |
|
|



|
powered írta: |

Alkohollal feltöltve jár a gép mint az óramű! Rajtprogi, shift-light bekötve. Remélem, hogy azok a buzerátor csavarok megjönnek holnap... |
Hát azt én is nagyon remélem , mert akkor azonnal indulok hozzád.
Látom a gyári csővel oldottad meg a 80-as szilikon helyett, elbírja a nyomást? |
|
Cegléd 553 2005.06.30. 00:46 |
|
powered |
2010.03.25. 22:04 |
|
|



|
|
Zsaat |
2010.03.25. 22:01 |
|
|



|
powered írta: | Zsaat írta: | lezsi írta: | Erdekes cucc, kivancsi leszek, mit bir majd idovel? |
Hát arra én is kiváncsi leszek... |
Amikor leég, pont olyan lesz mint egy nem saválló kipufogó álltalában...Te nem szeretnél 24 karátos szelepsapkát gyémánt berakással? Még időben vagy... |
Nem nem , a gyári tökéletes  |
|
Cegléd 553 2005.06.30. 00:46 |
|
Brahner maister |
2010.03.25. 21:52 |
|
|



|
powered írta: | Zsaat írta: | lezsi írta: | Erdekes cucc, kivancsi leszek, mit bir majd idovel? |
Hát arra én is kiváncsi leszek... |
Amikor leég, pont olyan lesz mint egy nem saválló kipufogó álltalában...Te nem szeretnél 24 karátos szelepsapkát gyémánt berakással? Még időben vagy... |  |
|
1303 2007.01.04. 17:57 |
|
powered |
2010.03.25. 21:47 |
|
|



|
Zsaat írta: | lezsi írta: | Erdekes cucc, kivancsi leszek, mit bir majd idovel? |
Hát arra én is kiváncsi leszek... |
Amikor leég, pont olyan lesz mint egy nem saválló kipufogó álltalában...Te nem szeretnél 24 karátos szelepsapkát gyémánt berakással? Még időben vagy...  |
|
PWRacing Pécs 3060 2006.07.17. 20:23 |
|
Zsaat |
2010.03.25. 21:26 |
|
|



|
lezsi írta: | Erdekes cucc, kivancsi leszek, mit bir majd idovel? |
Hát arra én is kiváncsi leszek... |
|
Cegléd 553 2005.06.30. 00:46 |
|
Zsaat |
2010.03.25. 21:23 |
|
|



|
grafo írta: | Hát ha eléri a 800 fokot úgyis leég! De valamivel kezelni kell, hogy ne egy rozsdás szar legyen már odarakva... |
Nem volt azért az annyira rozsdás csak felületi  |
|
Cegléd 553 2005.06.30. 00:46 |
|
Popey |
2010.03.25. 20:50 |
|
|



|
|
|
Budapest 1028 2004.11.03. 12:10 |
|
powered |
2010.03.25. 20:47 |
|
|



|
grafo írta: | Hát ha eléri a 800 fokot úgyis leég! De valamivel kezelni kell, hogy ne egy rozsdás szar legyen már odarakva... |
A tieden sokáig bírná! Azzal a futásteljesítménnyel amivel használod, adnék rá 25 év garanciát. Mint egy jó háztetőre....  |
|
PWRacing Pécs 3060 2006.07.17. 20:23 |
|
grafo |
2010.03.25. 19:11 |
|
|



|
|
lezsi |
2010.03.25. 14:29 |
|
|



|
Erdekes cucc, kivancsi leszek, mit bir majd idovel? |
|
3215 2005.06.08. 14:21 |
|
powered |
2010.03.24. 15:58 |
|
|



|
lezsi írta: |
Milyen feluletet latunk itt, mitol ilyen szurke? |
cink |
|
PWRacing Pécs 3060 2006.07.17. 20:23 |
|
mokuss007 |
2010.03.24. 15:54 |
|
|



|
|
|
Budapest 328 2007.08.16. 13:34 |
|
iron |
2010.03.24. 15:45 |
|
|



|
|
Brahner maister |
2010.03.24. 15:26 |
|
|



|
lezsi írta: |
Milyen feluletet latunk itt, mitol ilyen szurke? |
lehet levan homokszorva. |
|
1303 2007.01.04. 17:57 |
|
lezsi |
2010.03.24. 14:47 |
|
|



|
Milyen feluletet latunk itt, mitol ilyen szurke? |
|
3215 2005.06.08. 14:21 |
|
Zsaat |
2010.03.23. 23:17 |
|
|



|
|
powered |
2010.03.23. 22:01 |
|
|



|
|
|
PWRacing Pécs 3060 2006.07.17. 20:23 |
|
Zsaat |
2010.03.22. 22:35 |
|
|



|
|
|