POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
16 / 18 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Zsaat e30 318is turbo

xst
2010.04.10. 08:13   






Zsaat írta:




Huh, jól néz ki Surprised Kacsint ...


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
Zsaat
2010.04.10. 01:53   










Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Zsaat
2010.04.10. 01:52   






még nincs bekötve



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.04.10. 01:54 (1).

Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Zsaat
2010.04.10. 01:52   










Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Zsaat
2010.04.07. 19:26   






Mikre nem jó egy régi rossz ajtókárpit. Very Happy






Készülget...


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Zsaat
2010.04.02. 23:15   






powered írta:






Atti! Megjöttek a motyók! Smile

szupi Very Happy


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
powered
2010.04.02. 14:21   












Atti! Megjöttek a motyók! Smile


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
lezsi
2010.04.02. 12:33   






Aszittem nyomatekrol beszelunk...

Amugy egyszeru a keplet; kicsi, konnyu kerek, jatekgumik, es nem torik a difi Very Happy


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
grafo
2010.04.01. 19:29   






lezsi írta:
Nekem is kicsi 4,27 -es volt a 2.5 turbos alatt, nekem nem esett szet Smile


persze hogy nem! szívó korában 170 lóerő volt, turbósítás után meg 130!!! Very Happy Very Happy Very Happy


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
lezsi
2010.04.01. 18:43   






Nekem is kicsi 4,27 -es volt a 2.5 turbos alatt, nekem nem esett szet Smile


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
grafo
2010.04.01. 17:16   






Fasza lett!! Grat! Kacsint Smile

a kisházas sperdifi /4,27/ két nitrózástól szétesett annó! egy fos!
bár másnál meg bírja...
lehet, hogy elkopottságtól is függ.


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
xst
2010.04.01. 16:42   






Na szuper, akkor cserelhetem le én is a diffit:grin: ...


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
Zsaat
2010.03.30. 22:54   






xst írta:
Hello, köszönöm az infokat Kacsint nektek, meg 1 kerdes diffi kishazas v. nagyhazas van alatta(nekem kishazas van, 200-230LE nem gyuri-e szet Confused), 0-100-ra mit tudhat kb?

Nagyházas 3,91 viszkós speer difi van alatta, ilyen teljesítménynél már muszály. 0-100km/h még nem mértem. De majd lemérem, csak még a rajt progit nem kötöttem be.


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
powered
2010.03.30. 21:56   






xst írta:
Hello, köszönöm az infokat Kacsint nektek, meg 1 kerdes diffi kishazas v. nagyhazas van alatta(nekem kishazas van, 200-230LE nem gyuri-e szet Confused), 0-100-ra mit tudhat kb?

Hát úgy 4000 km-t kibír. Legalábbis az enyém eddig húzta. Most szó szerint olyan hangja van motorféken, mint a rendőrautó szirénája. Rémálom... Very Happy Salával kétszer is kerestük a fakabátokat Szegeden, de vaklárma volt. Ááá csak a difi...


PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
xst
2010.03.30. 17:29   






Hello, köszönöm az infokat Kacsint nektek, meg 1 kerdes diffi kishazas v. nagyhazas van alatta(nekem kishazas van, 200-230LE nem gyuri-e szet Confused), 0-100-ra mit tudhat kb?


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
Zsaat
2010.03.30. 11:04   






powered írta:
Zsaat írta:
xst írta:
Zsaat írta:
Agresszív a kicsike.. Mad
http://www.youtube.com/watch?v=_CuA1uc4SEY


Hali, nem rossz a gep Kacsint , en is hasonlot csinalok majd most, ha vegre egyszer idom lesz ra, 1-2 kerdesem lenne : milyen turbot hasznalsz(T3/T4?)?, gyertyak milyen fajta(hoertek), AC pumpa gyari, illetve a huto mibol szarmazik, gyujtas wasted spark?

haly, igen garrett T3/T4 , a gyertyákat nem tudom milyen hőértékűek, azt powered tudja, AC maradt a gyári , szerintem 1 barig kiszolgálja.
324td hűtő, Vems elektronika.

gyujtás COP, gyertyák BCPR7ES

köszi a pontos infot.


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
powered
2010.03.30. 07:55   






Zsaat írta:
xst írta:
Zsaat írta:
Agresszív a kicsike.. Mad
http://www.youtube.com/watch?v=_CuA1uc4SEY


Hali, nem rossz a gep Kacsint , en is hasonlot csinalok majd most, ha vegre egyszer idom lesz ra, 1-2 kerdesem lenne : milyen turbot hasznalsz(T3/T4?)?, gyertyak milyen fajta(hoertek), AC pumpa gyari, illetve a huto mibol szarmazik, gyujtas wasted spark?

haly, igen garrett T3/T4 , a gyertyákat nem tudom milyen hőértékűek, azt powered tudja, AC maradt a gyári , szerintem 1 barig kiszolgálja.
324td hűtő, Vems elektronika.

gyujtás COP, gyertyák BCPR7ES


PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Zsaat
2010.03.29. 23:16   






xst írta:
Zsaat írta:
Agresszív a kicsike.. Mad
http://www.youtube.com/watch?v=_CuA1uc4SEY


Hali, nem rossz a gep Kacsint , en is hasonlot csinalok majd most, ha vegre egyszer idom lesz ra, 1-2 kerdesem lenne : milyen turbot hasznalsz(T3/T4?)?, gyertyak milyen fajta(hoertek), AC pumpa gyari, illetve a huto mibol szarmazik, gyujtas wasted spark?

haly, igen garrett T3/T4 , a gyertyákat nem tudom milyen hőértékűek, azt powered tudja, AC maradt a gyári , szerintem 1 barig kiszolgálja.
324td hűtő, Vems elektronika.


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
xst
2010.03.29. 16:45   






Zsaat írta:
Agresszív a kicsike.. Mad
http://www.youtube.com/watch?v=_CuA1uc4SEY


Hali, nem rossz a gep Kacsint , en is hasonlot csinalok majd most, ha vegre egyszer idom lesz ra, 1-2 kerdesem lenne : milyen turbot hasznalsz(T3/T4?)?, gyertyak milyen fajta(hoertek), AC pumpa gyari, illetve a huto mibol szarmazik, gyujtas wasted spark?


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
Zsaat
2010.03.29. 03:15   






Agresszív a kicsike.. Mad
http://www.youtube.com/watch?v=_CuA1uc4SEY


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
ZSOSZ
2010.03.28. 07:32   






Turboá írta:
Áki, azt hittem ez csak le van homokszórva.
Most komolyan be van vonva valami anyaggal?
Amúgy nekem tetszik, és kíváncsi is vagyok.



Szerintem ez a gyári leömlő-ami savas- fejre állitva.....de kár volna homokolni Smile


szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
Zsaat
2010.03.28. 03:03   






Üdv.
Akkor tartanék egy kis élménybeszámolót Smile
Pénteken elindultam az autómért Ákoshoz, hogy végre kipróbáljam a kis turbós IS-emet Smile nagy tesztelgetések, és felprogizás után, sikeresen beállította Ákos az autóm, megnézett mindent hogy nem folyik , nem fúj ki sehol, elindultam hazafelé 230 km-re lévő városkánkba, ami 4,5 órás út volt Shocked mivel sajnos az etanol feloldotta a lerakódást a tankban, és eldugult az üzemanyagszűrőm, az 52-es úton kb 85 kmre az otthontól Shocked egy hotelig (csárdáig)
sikerült még elgurulnom. kiszedtem az AC-t , kicsit koszos volt a szűrő, de nem vészesen , visszaraktam, és végül beindult, de keverék szegényen 80- nal hazapöfögtem. Reggel már rohantam is szűrőért a boltba , nehogymár a hétvégén , ne tudjam tesztelni Smile
A teszt eddig nagyon sikeres, kb 800 km-t tettem meg , úgy hogy azért többször is etettem rendesen, ki se szálltam a kocsiból. Semmi probléma nincs, minden úgy működik ahogy kell, (a fék kevés) Surprised
Sikerült az este folyamán össze akadnom egy két falubéli géppel , de álltalában a visszapillantóban figyeltem őket Very Happy
Szóval nem tudom , a 200 le felett az tuti (tippem 230-240le), de majd hamarosan mérésre megy a paripa.
3600 RPM-től mocskosul megindul az biztos 0,8 baron, mindegy milyen sebességben vagyok, 220 km/h volt eddig amit mertem nyomni.
Az egyest, nem nagyon használom, mert nem tudom Surprised
Kiváncsi leszek, majd a rajtprogira.
Jó éjt.



izzik


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Turboá
2010.03.27. 13:39   






Áki, azt hittem ez csak le van homokszórva.
Most komolyan be van vonva valami anyaggal?
Amúgy nekem tetszik, és kíváncsi is vagyok.




R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
lezsi
2010.03.26. 20:00   






powered írta:
lezsi írta:
powered írta:
grafo írta:
Hát ha eléri a 800 fokot úgyis leég! De valamivel kezelni kell, hogy ne egy rozsdás szar legyen már odarakva... Smile

A tieden sokáig bírná! Azzal a futásteljesítménnyel amivel használod, adnék rá 25 év garanciát. Mint egy jó háztetőre.... Very Happy



Hat ez cinkes! Very Happy

Keramia-bevonatot kene probalni, igenyeseb korokben az a divat, de itthon meg nem lattam...

Véleményem szerint, a savállót érdemes preferálni, azzal nincs ilyen gond. Smile


En nem a rozsdara gondoltam elsosorban, hanem a hovedo bevonatra.


   3215    2005.06.08. 14:21
powered
2010.03.26. 18:51   






lezsi írta:
powered írta:
grafo írta:
Hát ha eléri a 800 fokot úgyis leég! De valamivel kezelni kell, hogy ne egy rozsdás szar legyen már odarakva... Smile

A tieden sokáig bírná! Azzal a futásteljesítménnyel amivel használod, adnék rá 25 év garanciát. Mint egy jó háztetőre.... Very Happy



Hat ez cinkes! Very Happy

Keramia-bevonatot kene probalni, igenyeseb korokben az a divat, de itthon meg nem lattam...

Véleményem szerint, a savállót érdemes preferálni, azzal nincs ilyen gond. Smile


PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  16 / 18 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére