POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW 5-7 series - Projektek  »   E28 528i -> 545i :D Gery módra

kovigeri
2010.08.27. 19:54   






NFeri írta:
kovigeri írta:
NOS! Egy kis fejlemény a hosszú csend után....Elkészült a cooler, pont, amilyennek szerettem volna....Következik a csövezés és a szívósor átalakítása képekkel... Smile

régi cooler VS. új cooler





bepróbálva kb.-ra a helyére





folyt. köv.


A belsejébe vannak terelőlemezek a dobozolás alatt ?


Helló! nincsenek benne lemezek, de Te hogy látod, kéne bele?

Köszi az építő jellegű kérdést, ha van még szívesen venném, hisz ebből lehet tanulni. Főleg, ha a szakmában hozzám képest sokkal többet látottak teszik fel.


KoviG

bp    83    2009.12.05. 21:35
NFeri
2010.08.05. 21:04   






kovigeri írta:
NOS! Egy kis fejlemény a hosszú csend után....Elkészült a cooler, pont, amilyennek szerettem volna....Következik a csövezés és a szívósor átalakítása képekkel... Smile

régi cooler VS. új cooler





bepróbálva kb.-ra a helyére





folyt. köv.


A belsejébe vannak terelőlemezek a dobozolás alatt ?


www.nieszmotorsport.hu
Verseny és Tuning autó szervíz.
06 30 9 715 133

Tahitótfalu    555    2005.09.20. 20:40
345i
2010.08.05. 09:05   






vízhűtés?


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
kovigeri
2010.08.03. 22:54   






NOS! Egy kis fejlemény a hosszú csend után....Elkészült a cooler, pont, amilyennek szerettem volna....Következik a csövezés és a szívósor átalakítása képekkel... Smile

régi cooler VS. új cooler





bepróbálva kb.-ra a helyére





folyt. köv.


KoviG

bp    83    2009.12.05. 21:35
kovigeri
2010.05.21. 17:07   






ma elkészült a diffi 98%-ban...pár kép az összerakásró, stb:

az előkészítés: festés után minden menet újra vág tisztítás miatt




meghajtó tengely nélkül egy gyors próba, hogy nem lóg-e az új csapágy. tökéletes lett.





meghajtó tengely előkészítve az új csapágyakkal a házban is





beszerelve





új szimeringek berakva





hátlap nélkül összeszerelve





hátlap fent, már csak a jeladó meg a kis címke hiányzik





és a kész diffi








a belsejéről annyit, hogy egy S3,73 került bele jobban előfeszítve egy alkalmas hézagoló lemez legyártásával, mivel konkrét adatom nem volt a belső gyári méretekről, így a kopási nyomokból meg jókora saccolásból én 0,4 mm-es plusz lemezt raktam bele, így a végén két csővel nehezen de el lehet csavarni

az hogy az áttétel milyen lesz a mororhoz....az majd kiderül, de valószínű hogy igen rövid, mivel utcai használatra készül, akkor majd kap hosszabbat.

folyt. köv.


KoviG

bp    83    2009.12.05. 21:35
kovigeri
2010.05.19. 22:26   






Sikerült megoldani a sz*r alapjárati gondot....falsot szívott a kartergáz visszavezetőn keresztül....megjegyzem igen fosul van kitalálva a dolog.

És akkor egy kép az újabb fejleményekről:





megjöttek a cuccok a galvanitálóból a diffihez. a képen persze nem csak egy diffihez való cucc van rajta, hanem ebből-abból több is, meg nem is minden alkatrész van rajta, de a java igen...

nemsokára képek a többi cuccról és az összeszerelésről is....


KoviG

bp    83    2009.12.05. 21:35
kovigeri
2010.05.11. 16:15   






Üdv mindenkinek, segítség kéne újfent:

még mindig nem az igazi az alapjáratom, alacsony, meg olyan mintha csak pár henger menne, hidegen van hogy le is áll, melegen javul a helyzet, de úgy sem tuti.

Kéne valami ötlet. Van-e ennek az L-jetnek valami szokványos nyűgje, ami ezt okozhatja...

THX


KoviG

bp    83    2009.12.05. 21:35
kovigeri
2010.05.01. 12:33   






újabb fejlemény:

az "ideges" járás és, hogy nem akart elforogni, kb 2000 környékén ledadogot ELHÁRÍTVA!!!

A fuel pressure switch volt a rossz, kicseréltem és egyből tökélestes lett. nagyon jól veszi a fordulatot, elforog stb...kivéve az alapjárat, mert ott eléggé fura, olyan mint a szétvezérműtengelyezett ladák...összevissza jár, de alapjárat után kisimul, majd ez elválik ha gurul végre, hogy baj-e

folyt.köv. diffi beszerel aztán cooler


KoviG

bp    83    2009.12.05. 21:35
ZSOSZ
2010.05.01. 05:26   






kovigeri írta:
ZSOSZ írta:
kovigeri írta:
Heuréka!!

Tegnap hosszas vesződés után sikerült beindítani az M102-t. Nagyon szépen ketyeg, gyönyörű hangja van Very Happy

Bővebben nem lehetne?! Taps 2
Jó páran próbáltunk akár csak ötlet szinten segiteni mikor nem boldogultál...... Smile


Nos! jogos a kérés, elnézést, hogy nem adtam az infót egyből!!

Igazából nem sokat volt a dologgal az utóbbi időben foglalkozva, mert most a suli, vagyis szakdoga stb. volt a soron (van is még), de néha néha egy-egy ötlet és kipróbálása volt. Mivel én nem vagyok BMW-elektronika mester, sőt idáig semmit sem tudtam róla, de a netről letöltöt tömérdek 528i és 745i átalakítási leírás és rajz alapján, sikerült megfejtenem a dolgot, habár valószínűleg másnak ez triviális lett volna....

Az én feltevésem az volt, hogy a Computer melletti kis 3 pólusú fehér csati szálai: fekete-ford.számjel/comp.pin1, zöld-gyújtás +/comborelay és a fehér-fogyasztásmérő/comp.pin11.

Mivel minden működött, csak az injectorok nem kaptak jelet, ennek feltételeztem az okait először:

1. szarok az injectorok-->nem valószínű, le is ellenőriztem őket->jók
2.szar a computer--> van 2 is, mind a kettővel süket volt--> nem ez a baj
3. nem kapja meg a fordulatszámjelet......

itt jött az agyalás.....
mivel nem ismertem a rendszert, gondoltam a 3as kis fehér csatiból kapja a fordszámjelet a műszer....de honnan kapja a komputer???

találtam egy szálat a computer csatiban (#21), ami a gyújtásmodulból jött--> megörültem, hogy akkor valami a gyújtásdobozoknál lesz:

3 doboz: DREHZAHLRELAIS, IGNITION TIMING ADJUSTMENT, TRANSITORIZED IGNITION.

A drehzahlrelayből sajnos csak egy van, de a többiből volt másik-->csere--> semmi sem változik Sad

rossz a drehzahlrelay-->átkötöttem egy próbára, de úgy sem változott....

jött megint egy jóadag leírás böngészés, amikor is ráakadtam egyikben, hogy a komputer #1 szála, ami a forszámjel és a műszerbe van kötve meg kell egyeznie a gyújtótekercs (ignition coil) negatívjával (impulzusok)

ekkor történt meg a rádöbbenés, hogy a jelet nema komputer adja a műszernek, hanem azzal párhuzamosan van a tekercs negatívjára kötve

egy gyors kábel gyártás, ráforraszt a #1 pin kábelére és ráköt a trafó negatívjára....AZÓTA JÁR!!!

Az egészben a hiba a két kábelezésben vaolt, mivel a 7esben ezt a jelet a biztosítéktáblán lévő csatin -ami egy plussz szál- keresztül kapja a műszer és úgy tovább a jel a komputerhez, az 5ösben meg ez másképp van megoldva, ez a szál nem arra megy....
ma már járattam pár percet, egész jó, bár nem akarja afordulatot venni, hnap kiderítem mi lehet, meglesem a gyújtást stb....

a folytatás: nagy egyedi cooler beszerzése és installálása

Kacsint


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
kovigeri
2010.04.30. 23:02   






ZSOSZ írta:
kovigeri írta:
Heuréka!!

Tegnap hosszas vesződés után sikerült beindítani az M102-t. Nagyon szépen ketyeg, gyönyörű hangja van Very Happy

Bővebben nem lehetne?! Taps 2
Jó páran próbáltunk akár csak ötlet szinten segiteni mikor nem boldogultál...... Smile


Nos! jogos a kérés, elnézést, hogy nem adtam az infót egyből!!

Igazából nem sokat volt a dologgal az utóbbi időben foglalkozva, mert most a suli, vagyis szakdoga stb. volt a soron (van is még), de néha néha egy-egy ötlet és kipróbálása volt. Mivel én nem vagyok BMW-elektronika mester, sőt idáig semmit sem tudtam róla, de a netről letöltöt tömérdek 528i és 745i átalakítási leírás és rajz alapján, sikerült megfejtenem a dolgot, habár valószínűleg másnak ez triviális lett volna....

Az én feltevésem az volt, hogy a Computer melletti kis 3 pólusú fehér csati szálai: fekete-ford.számjel/comp.pin1, zöld-gyújtás +/comborelay és a fehér-fogyasztásmérő/comp.pin11.

Mivel minden működött, csak az injectorok nem kaptak jelet, ennek feltételeztem az okait először:

1. szarok az injectorok-->nem valószínű, le is ellenőriztem őket->jók
2.szar a computer--> van 2 is, mind a kettővel süket volt--> nem ez a baj
3. nem kapja meg a fordulatszámjelet......

itt jött az agyalás.....
mivel nem ismertem a rendszert, gondoltam a 3as kis fehér csatiból kapja a fordszámjelet a műszer....de honnan kapja a komputer???

találtam egy szálat a computer csatiban (#21), ami a gyújtásmodulból jött--> megörültem, hogy akkor valami a gyújtásdobozoknál lesz:

3 doboz: DREHZAHLRELAIS, IGNITION TIMING ADJUSTMENT, TRANSITORIZED IGNITION.

A drehzahlrelayből sajnos csak egy van, de a többiből volt másik-->csere--> semmi sem változik Sad

rossz a drehzahlrelay-->átkötöttem egy próbára, de úgy sem változott....

jött megint egy jóadag leírás böngészés, amikor is ráakadtam egyikben, hogy a komputer #1 szála, ami a forszámjel és a műszerbe van kötve meg kell egyeznie a gyújtótekercs (ignition coil) negatívjával (impulzusok)

ekkor történt meg a rádöbbenés, hogy a jelet nema komputer adja a műszernek, hanem azzal párhuzamosan van a tekercs negatívjára kötve

egy gyors kábel gyártás, ráforraszt a #1 pin kábelére és ráköt a trafó negatívjára....AZÓTA JÁR!!!

Az egészben a hiba a két kábelezésben vaolt, mivel a 7esben ezt a jelet a biztosítéktáblán lévő csatin -ami egy plussz szál- keresztül kapja a műszer és úgy tovább a jel a komputerhez, az 5ösben meg ez másképp van megoldva, ez a szál nem arra megy....
ma már járattam pár percet, egész jó, bár nem akarja afordulatot venni, hnap kiderítem mi lehet, meglesem a gyújtást stb....

a folytatás: nagy egyedi cooler beszerzése és installálása


KoviG

bp    83    2009.12.05. 21:35
ZSOSZ
2010.04.30. 20:29   






kovigeri írta:
Heuréka!!

Tegnap hosszas vesződés után sikerült beindítani az M102-t. Nagyon szépen ketyeg, gyönyörű hangja van Very Happy

Bővebben nem lehetne?! Taps 2
Jó páran próbáltunk akár csak ötlet szinten segiteni mikor nem boldogultál...... Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
Dénes_E28
2010.04.30. 18:40   






Nofene!!

Gratulálok Smile Kacsint

Mi volt a kínja?? Elég régóta vesződtek már ezzel a motorral Very Happy





Miskolc    152    2009.02.15. 02:19
kovigeri
2010.04.30. 09:20   






Heuréka!!

Tegnap hosszas vesződés után sikerült beindítani az M102-t. Nagyon szépen ketyeg, gyönyörű hangja van Very Happy Még a felújított speerdifi összerakása, beszerelése van hátra nemsokára, aztán megy a cooler-eshez. képek hamarosan:D


KoviG

bp    83    2009.12.05. 21:35
kovigeri
2010.03.08. 19:43   






ITT MEG A GARÁZSBAN AZ ÚJ PAPUCSOKON ...18"....VALAMINT A 745I GYÁRI OLAJHŰTŐJE ELHELYEZVE ÚJ EGYEDI CSÖVEZÉSSEL ÉS A 24TD HŰTŐJE EGYEDI CSÖVEKKEL..




[img]http://kepfeltoltes.hu/100308/FELNI_002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[img]











[/img]


KoviG

bp    83    2009.12.05. 21:35
kovigeri
2010.03.08. 19:32   






http://kepfeltoltes.hu/100308/gergo2_189_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/100308/gergo2_192_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/100308/gergo2_194_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/100308/gergo2_196_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

EZEKEN A KÉPEKEN MÉG AZ ÓTVAR FELNIVEL, DE A MÁR BESZERELT M102 MOCIVAL.....[/img]



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.03.08. 19:47 (2).

KoviG

bp    83    2009.12.05. 21:35
kovigeri
2010.03.06. 15:19   






újra itt....a problémám még mindig megoldásra vár.....várom, az ötleteket, vagy tippeket, mert a befecsik nem akarnak menni....lepróbáltam őket és jók, a computer nem ad jelet nekik....thx


KoviG

bp    83    2009.12.05. 21:35
Brahner maister
2010.03.03. 13:58   






kovigeri írta:
ZSOSZ írta:
kovigeri írta:
EZEN MÁR TÚL VAGYOK, AC NYOM RENDESEN ÉS FOLYAMATOSAN....AZ AZ ÉSZREVÉTELEM VAN MÉG, HOGY NEM IS HALLOM ÉS NEM IS ÉRZEM, HOGY AZ INJEKTOROK DOLGOZNÁNAK, SZÓVAL ÉN VALAMI ELEKTROMOS HIBÁRA GYANAKSZOM, DE NEM TUDOM MIT ÉS HOL NÉZZEK MEG, HOGY KIDERÜLJÖN MI A TRÉ....

Szassz!
Olvasgatom a gondod! Szemcsis
Én szó szerint vödörből raktam össze az életemben akkor elsőként látott e 24-em
Minden klappolt----de mégsem.Pöccre indult,de alapjárat fölé nem akart forogni.Már házhoz jött az ótóvillanyossági szaki.Épp nem tudott mélyebben belemerülni a hiba keresésbe
Végül kinomban tüzetesen átnéztem az "észtől" kiindulva a kábelkorbácsot.A kompi mellett volt egy kisebb csuszósarus tyukbél szabadon.....a kompjuterre rádugva már örültem is Gumiégetős
És ahogy Dawe is irta az öninditóra forditva is rá lehet dugni a csuszósarukat.Ujabbaknál már nem egyforma méretüek
De ilyenkor megkukul......se kép se hang
Ha 3,2-es tényleg a motorod és eredeti elektronikás akkor L-JET-s
Valami egyszerü félrekötési hiba lehet Smile .......szerintem
Kitartás!
Üdv ZSOSZ


nos....menéztem az általad felvázolt verziókat és az önindítóra nem lehet feldugni fordítva a két kábelt, mert más méretűek, a komputer mellet valóban van egy csati pluszban 3 vezetékkel, azt láttam, hogy a kocsi kötegén a csatlakozóhoz közel a két szélső szál már forrasztva volt. itt van egy fehér egy zöld és egy fekete kábel ebben a sorrendben, a fekete meg a fehér volt mókolva, közvetlen a csati előtt, így nem látszik, hogy fel lette-e cserélnve véletlen....????....a komputer kötegen meg fehér zöld fehér színek vannak....ötlet? és mivel a motor köteg a 7esből lett átrakva lehet hogy valamit másképp kell kötni?


a fehér szálrol foggalmam sincs mi lehet a zöld szál ha jolemlékszem tápot ad a trafónak a fekete pedig a fordulatszámé az órádban


A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér!Smile)))

   1303    2007.01.04. 17:57
kovigeri
2010.03.03. 13:42   






ZSOSZ írta:
kovigeri írta:
EZEN MÁR TÚL VAGYOK, AC NYOM RENDESEN ÉS FOLYAMATOSAN....AZ AZ ÉSZREVÉTELEM VAN MÉG, HOGY NEM IS HALLOM ÉS NEM IS ÉRZEM, HOGY AZ INJEKTOROK DOLGOZNÁNAK, SZÓVAL ÉN VALAMI ELEKTROMOS HIBÁRA GYANAKSZOM, DE NEM TUDOM MIT ÉS HOL NÉZZEK MEG, HOGY KIDERÜLJÖN MI A TRÉ....

Szassz!
Olvasgatom a gondod! Szemcsis
Én szó szerint vödörből raktam össze az életemben akkor elsőként látott e 24-em
Minden klappolt----de mégsem.Pöccre indult,de alapjárat fölé nem akart forogni.Már házhoz jött az ótóvillanyossági szaki.Épp nem tudott mélyebben belemerülni a hiba keresésbe
Végül kinomban tüzetesen átnéztem az "észtől" kiindulva a kábelkorbácsot.A kompi mellett volt egy kisebb csuszósarus tyukbél szabadon.....a kompjuterre rádugva már örültem is Gumiégetős
És ahogy Dawe is irta az öninditóra forditva is rá lehet dugni a csuszósarukat.Ujabbaknál már nem egyforma méretüek
De ilyenkor megkukul......se kép se hang
Ha 3,2-es tényleg a motorod és eredeti elektronikás akkor L-JET-s
Valami egyszerü félrekötési hiba lehet Smile .......szerintem
Kitartás!
Üdv ZSOSZ


nos....menéztem az általad felvázolt verziókat és az önindítóra nem lehet feldugni fordítva a két kábelt, mert más méretűek, a komputer mellet valóban van egy csati pluszban 3 vezetékkel, azt láttam, hogy a kocsi kötegén a csatlakozóhoz közel a két szélső szál már forrasztva volt. itt van egy fehér egy zöld és egy fekete kábel ebben a sorrendben, a fekete meg a fehér volt mókolva, közvetlen a csati előtt, így nem látszik, hogy fel lette-e cserélnve véletlen....????....a komputer kötegen meg fehér zöld fehér színek vannak....ötlet? és mivel a motor köteg a 7esből lett átrakva lehet hogy valamit másképp kell kötni?


KoviG

bp    83    2009.12.05. 21:35
Dénes_E28
2010.03.02. 19:06   






Hello!!

Jó kis projektnek hangzik! Várom a fejleményeket és legfőképpen a képeket Smile Smile Smile





Miskolc    152    2009.02.15. 02:19
Dawe
2010.03.02. 18:58   





Redneck Boss
ZSOSZ írta:
kovigeri írta:
EZEN MÁR TÚL VAGYOK, AC NYOM RENDESEN ÉS FOLYAMATOSAN....AZ AZ ÉSZREVÉTELEM VAN MÉG, HOGY NEM IS HALLOM ÉS NEM IS ÉRZEM, HOGY AZ INJEKTOROK DOLGOZNÁNAK, SZÓVAL ÉN VALAMI ELEKTROMOS HIBÁRA GYANAKSZOM, DE NEM TUDOM MIT ÉS HOL NÉZZEK MEG, HOGY KIDERÜLJÖN MI A TRÉ....

Szassz!
Olvasgatom a gondod! Szemcsis
Én szó szerint vödörből raktam össze az életemben akkor elsőként látott e 24-em
Minden klappolt----de mégsem.Pöccre indult,de alapjárat fölé nem akart forogni.Már házhoz jött az ótóvillanyossági szaki.Épp nem tudott mélyebben belemerülni a hiba keresésbe
Végül kinomban tüzetesen átnéztem az "észtől" kiindulva a kábelkorbácsot.A kompi mellett volt egy kisebb csuszósarus tyukbél szabadon.....a kompjuterre rádugva már örültem is Gumiégetős
És ahogy Dawe is irta az öninditóra forditva is rá lehet dugni a csuszósarukat.Ujabbaknál már nem egyforma méretüek
Ha 3,2-es tényleg a motorod és eredeti elektronikás akkor L-JET-s
Valami egyszerü félrekötési hiba lehet Smile .......szerintem
Kitartás!
Üdv ZSOSZ

de az ljet verziónál lehet még az alapjárati csavar is,ha egy kicsit jár aztán megáll...

vagy a motorvezérlő szart be vagy a gujtáshoz való ezüst szinü doboz


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
ZSOSZ
2010.03.02. 18:23   






kovigeri írta:
EZEN MÁR TÚL VAGYOK, AC NYOM RENDESEN ÉS FOLYAMATOSAN....AZ AZ ÉSZREVÉTELEM VAN MÉG, HOGY NEM IS HALLOM ÉS NEM IS ÉRZEM, HOGY AZ INJEKTOROK DOLGOZNÁNAK, SZÓVAL ÉN VALAMI ELEKTROMOS HIBÁRA GYANAKSZOM, DE NEM TUDOM MIT ÉS HOL NÉZZEK MEG, HOGY KIDERÜLJÖN MI A TRÉ....

Szassz!
Olvasgatom a gondod! Szemcsis
Én szó szerint vödörből raktam össze az életemben akkor elsőként látott e 24-em
Minden klappolt----de mégsem.Pöccre indult,de alapjárat fölé nem akart forogni.Már házhoz jött az ótóvillanyossági szaki.Épp nem tudott mélyebben belemerülni a hiba keresésbe
Végül kinomban tüzetesen átnéztem az "észtől" kiindulva a kábelkorbácsot.A kompi mellett volt egy kisebb csuszósarus tyukbél szabadon.....a kompjuterre rádugva már örültem is Gumiégetős
És ahogy Dawe is irta az öninditóra forditva is rá lehet dugni a csuszósarukat.Ujabbaknál már nem egyforma méretüek
De ilyenkor megkukul......se kép se hang
Ha 3,2-es tényleg a motorod és eredeti elektronikás akkor L-JET-s
Valami egyszerü félrekötési hiba lehet Smile .......szerintem
Kitartás!
Üdv ZSOSZ



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.03.02. 21:00 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
kovigeri
2010.03.02. 17:33   






Dawe írta:
JOnesM50iT írta:
kovigeri írta:
SZIASZTOK! ELŐRE IS BOCS A SZÜNET MIATT.......CSAK SZABADSÁGOLÁS, KÜLFÖLD, MEG A MUNKA....NA MOST. a VERDA KÉSZÜL, AZONNAL RAKNÁM FÖL A KÉPEKET, HA ELÁRULNÁ VALAKI, HOGY LEHET BEMÁSOLNI IDE, MERT EHHEZ HÜLYE VAGYOK, FELTÖLTENI MEG NEM AKAROM VALAHOVA.....

SEGÍTSÉG VISZONT ELKÉLNE, MERT BE LETT RAKVA AZ ÚJ MOCI...
AZ ELŐZŐ KÉRDÉSEKRE VÁLASZOLVA: EGY 3,2 LITERES M102 A KIVÁLASZTOTT, TELJESEN GYÁRI FELÁLLÁSBAN. A BAJ CSAK AZ, HOGY NEM AKAR MENNI, BERAKTUK, KEKÖTÖTTÜK, STB....MOST OTT TART A DOLOG, HOGY AMIKOR INDÍTJUK, BEINDUL ÉS EGY-KÉT MÁSODPERC MÚLVA LEÁLL, MINTHA ELFOGYNA A BENZIN ÚGY....ÖTLETEKET VÁRNÉK AZOKTÓL, AKIK EZT AZ L-JET RENDSZERT ISMERIK ÉS VAN ÖTLETÜK RÁ... KÖSZI!!![/u]


Hidegindító szelep működik?


hát ez nem éppen ljet hanem motronic 1.1 én is igy jártam az 1.1el
a váltóban van 2 jeladó a stekkert próbáld meg felcserélni
illetve az öninditón ezeknél 2db vékony kábel kell legyen ha csak 1 van attol csinálja ezt Kacsint



A VÁLTÓ EZEN EGY SIMA KÉZI VÁLTÓ ÉS AZON CSAK A TOLATÓLÁMPA GOMBÁJÁT TALÁLTAM, AZ ÖNINDÍTÓRA MEG KÉT KÁBEL MEGY.....EZEKET FEL LEHET CSERÉLNI?....

ÉS IGAZ HOGY NEM ÉRTEK HOZZÁ, DE ZE A VEZÉRLŐ MÉG A '83 ELŐTTI VERZIÓ, AHOL NINCS EGYBEN A VÁLTÓVEZÉRLŐVEL A KOMPUTER..KÖSZI


KoviG

bp    83    2009.12.05. 21:35
kovigeri
2010.03.02. 16:50   






EZEN MÁR TÚL VAGYOK, AC NYOM RENDESEN ÉS FOLYAMATOSAN....AZ AZ ÉSZREVÉTELEM VAN MÉG, HOGY NEM IS HALLOM ÉS NEM IS ÉRZEM, HOGY AZ INJEKTOROK DOLGOZNÁNAK, SZÓVAL ÉN VALAMI ELEKTROMOS HIBÁRA GYANAKSZOM, DE NEM TUDOM MIT ÉS HOL NÉZZEK MEG, HOGY KIDERÜLJÖN MI A TRÉ....


KoviG

bp    83    2009.12.05. 21:35
vizipok07
2010.03.02. 16:40   






Benzinnyomást kellene mérni. egy gti pezsónál jártam ugy hogy az ac csak addig müködött,amig indítóztam.Beindult,s egykét másodperc mulva leállt.AC relé csere lett a megoldás.Ha a benzinnyomásszabályzóról a visszafolyó csövet lehúzod,s egy küblibe hugyoztatod,azon folyamatosan jönni kell a benzinnek,már indítózáskor is.Ha nemjön,nincs elegendő nyomás.
Én ezt nézném meg Kacsint


Eger,Felsőtárkány    95    2008.03.05. 23:35
kovigeri
2010.03.02. 16:29   






MEGLESTEM A DOLGOKAT, ALAPOSABBAN....HIDEG INDÍTÓ SZELEP MŰKÖDK, A LEVEGŐ SZELEP, AMIVEL KERÜLI A PILLANGÓSZELEPET JÓ.....LECSAVAROZTAM AZ IJEKTORHIDAT ÉS KIHÚZTAM, ÉS NEM CSINÁL EGYIK SEM SZINTE SEMMIT, KIPRÓBÁLTAM, HOGY RÁDUGOK MÁSIKAT ÉS ÚGY SEM.....VALAMI 5LET?? KÖSZI!


KoviG

bp    83    2009.12.05. 21:35
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW 5-7 series - Projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére