POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
18 / 19 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Steven's M20b25-moslék-BOOSTER : )

Steven's Tuning
2010.02.02. 19:41   






ki525i írta:
Szia Steven's!

Látom fontolgatod a blokk átfűzését. Én is hasonló projectbe vagyok sajna áll most a project pénzhiány miatt. Sajna ez se olcsó móka. Én m20b28-at építek (86 furt blokk b25 ből) tds főtengely 20 karok. A dugók turbós suprából jönnek (1jz 24v gyári kovi dugók) ezzel a dugokkal 1.5 mm jár szint alá (én még 0.2 szedettem le a tetjéből igy 1.7) igy nem magas a kompresszió (de mondjuk én turbósítani akarom majd). Sajna nem volt olcsó a gépműhely (ft köszörülés, új csapágysor, új gyűrű sor, 2 szeres fúrás 84-ről 86-ra blokk fűzés) és még ez csak a blokk (van még egy csomó apróság (hf tömités gyártás hf felújítás stb.) Kb. 200 eft fölött tart az ember .

Hasznos olvasmány amit tudok neked ajánlani m20-ról csak angol nyelvű:

http://www.metricmechanic.com/pdfs/metric-mechanic-m20-engine-booklet.pdf



Sok sikert a projektedhez Kacsint
Helló ki525i! Welcome Nagyon szépen köszönöm az olvasmányt!Vannak benne érdekes dolgok.A te blokkodra a saját 12-szelepes fejét teszed rá?u.i. bárki feltehet ide képeket.


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
ki525i
2010.02.02. 18:05   






Félreértések elkerülése végett ezek a dugattyúk nem egyenrangúak a kapható tuning kovi dugókkal (annál gyengébbek de jobbak mintha ha 28i dugókat használtam volna amit nem lehet kapni). Gyári turbós supra dugok darabját 6 eft vettem (használt dugók) ha jól emlékszem van még egy 6db-os garnitúrája. Csapszegméret ugyan az a távolságra már nem emlékszem (24mm talán).


Képek (már a blokkba van nem szedném szét):

















Bp.    21    2008.04.05. 19:57
GegeM42
2010.02.02. 15:51   






ki525i írta:
Szia Steven's!

Látom fontolgatod a blokk átfűzését. Én is hasonló projectbe vagyok sajna áll most a project pénzhiány miatt. Sajna ez se olcsó móka. Én m20b28-at építek (86 furt blokk b25 ből) tds főtengely 20 karok. A dugók turbós suprából jönnek (1jz 24v gyári kovi dugók) ezzel a dugokkal 1.5 mm jár szint alá (én még 0.2 szedettem le a tetjéből igy 1.7) igy nem magas a kompresszió (de mondjuk én turbósítani akarom majd). Sajna nem volt olcsó a gépműhely (ft köszörülés, új csapágysor, új gyűrű sor, 2 szeres fúrás 84-ről 86-ra blokk fűzés) és még ez csak a blokk (van még egy csomó apróság (hf tömités gyártás hf felújítás stb.) Kb. 200 eft fölött tart az ember .

Hasznos olvasmány amit tudok neked ajánlani m20-ról csak angol nyelvű:

http://www.metricmechanic.com/pdfs/metric-mechanic-m20-engine-booklet.pdf



Sok sikert a projektedhez Kacsint


Ezért jó az ha az ember meg tudja csinálni magának:) Mert így tényleg drága... vagy bár szétnézni jobban főtengelyek terén is, hogy köszörülni se kelljen... Képeket meg tedd fel ide nyugodtan, nem fog megharagudni érte Steven's!!
mennyibe kerültek a turbós supra dugók? S tudsz róla 1-2 adatot? 22mm es a csapszegje, s a távolság a csapszegtől a dugótetőig? Képet ha van!! Smile


Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
ki525i
2010.02.02. 13:02   






Igazsághoz hozzátartozik hogy kell egy kis darabot esztergáltatni hozzá hogy stimmeljen az m52/m54 ft az m20 helyére aki nem bízik az itthon esztergályosokba azt tud rendelni.
pl. innen:

http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/product_info.php?cPath=25_132&products_id=778


Nem szeretném senki topikját szét offolni de ha valaki érdekel csinálhatok képeket a blokkról és fölteszem.


Bp.    21    2008.04.05. 19:57
Swari
2010.02.02. 12:21   






xst írta:
ki525i írta:
http://www.metricmechanic.com/pdfs/metric-mechanic-m20-engine-booklet.pdf


Jo ez az olvasmany:;):, nem is tudtam, hogy M20-bol lehet csinalni akar 3 vagy 3,2L-est is E39,E46 tengellyel Very Happy ...


Ez azért nem semmi Surprised Csak kérdés, hogy mit szól az M20 blokk a 86-os furathoz? Confused


Bp, Szfvár    1527    2009.02.08. 02:23
xst
2010.02.02. 11:44   






ki525i írta:

http://www.metricmechanic.com/pdfs/metric-mechanic-m20-engine-booklet.pdf


Jo ez az olvasmany:;):, nem is tudtam, hogy M20-bol lehet csinalni akar 3 vagy 3,2L-est is E39,E46 tengellyel Very Happy ...


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
ki525i
2010.02.02. 09:59   






Szia Steven's!

Látom fontolgatod a blokk átfűzését. Én is hasonló projectbe vagyok sajna áll most a project pénzhiány miatt. Sajna ez se olcsó móka. Én m20b28-at építek (86 furt blokk b25 ből) tds főtengely 20 karok. A dugók turbós suprából jönnek (1jz 24v gyári kovi dugók) ezzel a dugokkal 1.5 mm jár szint alá (én még 0.2 szedettem le a tetjéből igy 1.7) igy nem magas a kompresszió (de mondjuk én turbósítani akarom majd). Sajna nem volt olcsó a gépműhely (ft köszörülés, új csapágysor, új gyűrű sor, 2 szeres fúrás 84-ről 86-ra blokk fűzés) és még ez csak a blokk (van még egy csomó apróság (hf tömités gyártás hf felújítás stb.) Kb. 200 eft fölött tart az ember .

Hasznos olvasmány amit tudok neked ajánlani m20-ról csak angol nyelvű:

http://www.metricmechanic.com/pdfs/metric-mechanic-m20-engine-booklet.pdf



Sok sikert a projektedhez Kacsint


Bp.    21    2008.04.05. 19:57
ChPh
2010.02.02. 09:38   






Steven's Tuning írta:
ChPh írta:
Steven's Tuning írta:
Hát ritkaság számba megy ezen az oldalon! Szemcsis Én meg ez a nyelv miatt jöttem erre az oldalra,nálunk is van bmwpoweros oldal csak ott még elég gyerekcipőben járnak,igy hát úgy gondoltam innen többet tanulhatok.


Mondjuk mégegyet nem láttam itt Very Happy

Amúgy a krnyéken vannak még ilyenek, mint te?
Vannak-vannak!Pont Adán van még Gege haverom,turbós projektjével,vannak még nem Bmw-s haverok is Audi,Opel,Porsche,Alfa faragók.Bmw-s van még Zentán,Szilágyin,na ott tavaly volt szerencsém ülni egy E30 318i TURBÓ-ba M10b18 motor VEMS-el okositva,Powered-töl vették a cuccokat,elég szépen muzsikált a kis 4 hengeres! Banana belegondoltan még mit csinálna az én 6-osom ilyen konfiggal...igy is nehéz vele kulturáltan közlekedni. Gyagyás


Ojvé, nem rossz, nem rossz Smile
Abból az M10B18ból simán ki lehet hozni 300 pacit is Very Happy


SZSZM    381    2009.07.30. 14:51
Steven's Tuning
2010.02.02. 07:23   






Tudja-e valaki h E34 M5 diffinek a tányér-kúp kereke cserszabatos-e az E30 nagyházas speer diffijéjek a tányér-kúp kerekével?Vagy a speer részt át lehet-e tenni?Csavar lyukak stimmelnek-e,ilyesmire gondolok,tudom h nem az az áttétel.Meg szintén E34 M5 hátsó kerék agyait át lehet-e tenni E30-ba,vagy csak az E28-asét?A segitséget megköszönném.


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2010.02.01. 23:33   






ChPh írta:
Steven's Tuning írta:
Hát ritkaság számba megy ezen az oldalon! Szemcsis Én meg ez a nyelv miatt jöttem erre az oldalra,nálunk is van bmwpoweros oldal csak ott még elég gyerekcipőben járnak,igy hát úgy gondoltam innen többet tanulhatok.


Mondjuk mégegyet nem láttam itt Very Happy

Amúgy a krnyéken vannak még ilyenek, mint te?
Vannak-vannak!Pont Adán van még Gege haverom,turbós projektjével,vannak még nem Bmw-s haverok is Audi,Opel,Porsche,Alfa faragók.Bmw-s van még Zentán,Szilágyin,na ott tavaly volt szerencsém ülni egy E30 318i TURBÓ-ba M10b18 motor VEMS-el okositva,Powered-töl vették a cuccokat,elég szépen muzsikált a kis 4 hengeres! Banana belegondoltan még mit csinálna az én 6-osom ilyen konfiggal...igy is nehéz vele kulturáltan közlekedni. Gyagyás


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
ChPh
2010.02.01. 23:10   






Steven's Tuning írta:
Hát ritkaság számba megy ezen az oldalon! Szemcsis Én meg ez a nyelv miatt jöttem erre az oldalra,nálunk is van bmwpoweros oldal csak ott még elég gyerekcipőben járnak,igy hát úgy gondoltam innen többet tanulhatok.


Mondjuk mégegyet nem láttam itt Very Happy

Amúgy a krnyéken vannak még ilyenek, mint te?


SZSZM    381    2009.07.30. 14:51
Steven's Tuning
2010.02.01. 23:09   






Eltolt központú első villa fülek,polyuretánból.Made in S.T. azóta fúrtam bele m10-es acél csavart h el ne forduljonak,meg zsirzókat.

meg a villára koptató gyürüket.


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2010.02.01. 23:00   






ChPh írta:
Steven's Tuning írta:
ChPh írta:
Steven's Tuning írta:
ChPh írta:
Steven's Tuning írta:
Meg van a Fhőtengöl!!! Very Happy
http://kep.ivpicture.hu/295060.jpg
alig várják a karok h ráugorjonak és szétpörögjék magukat!A támadó állást már felvették. Surprised Hülyeséget félretéve,sikerült egy szép alapméretes td tengelyt vennem,meg 130-as karokat.Volt ez meg még 1 amire markerrel rá volt irva h 27i,annak finomabb öntési felülete volt,meg rá volt öntve h H81 h mekkorát emel stb. csak az már csikos volt az álló csapágyaknál igy erre esett a választás.

Čudno Kacsint Kacsint Surprised Szemcsis
Ko si ti Bre? Confused


Nem vagyok csak műkedvelő Szemcsis Smile
Meg néha járok Zentán Szemcsis Szemcsis Meg Kanizsán, meg Oromon, meg erre-arra Very Happy
Én is szoktam sokfelé,és milyen műket kedvelsz?


leginkább autós művek, no meg a nyelv, de őszintén bevallom, a párom, aki miatt arrafelé járok és ismeri a nyelvet Smile Először őszintén nem is nézetem, hova valósi vagy, csak a kikindai rendszámtábla keltette fel a figyelmemet Smile
Hát ritkaság számba megy ezen az oldalon! Szemcsis Én meg ez a nyelv miatt jöttem erre az oldalra,nálunk is van bmwpoweros oldal csak ott még elég gyerekcipőben járnak,igy hát úgy gondoltam innen többet tanulhatok.


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
ChPh
2010.02.01. 22:42   






Steven's Tuning írta:
ChPh írta:
Steven's Tuning írta:
ChPh írta:
Steven's Tuning írta:
Meg van a Fhőtengöl!!! Very Happy
http://kep.ivpicture.hu/295060.jpg
alig várják a karok h ráugorjonak és szétpörögjék magukat!A támadó állást már felvették. Surprised Hülyeséget félretéve,sikerült egy szép alapméretes td tengelyt vennem,meg 130-as karokat.Volt ez meg még 1 amire markerrel rá volt irva h 27i,annak finomabb öntési felülete volt,meg rá volt öntve h H81 h mekkorát emel stb. csak az már csikos volt az álló csapágyaknál igy erre esett a választás.

Čudno Kacsint Kacsint Surprised Szemcsis
Ko si ti Bre? Confused


Nem vagyok csak műkedvelő Szemcsis Smile
Meg néha járok Zentán Szemcsis Szemcsis Meg Kanizsán, meg Oromon, meg erre-arra Very Happy
Én is szoktam sokfelé,és milyen műket kedvelsz?


leginkább autós művek, no meg a nyelv, de őszintén bevallom, a párom, aki miatt arrafelé járok és ismeri a nyelvet Smile Először őszintén nem is nézetem, hova valósi vagy, csak a kikindai rendszámtábla keltette fel a figyelmemet Smile


SZSZM    381    2009.07.30. 14:51
Steven's Tuning
2010.02.01. 22:19   






ChPh írta:
Steven's Tuning írta:
ChPh írta:
Steven's Tuning írta:
Meg van a Fhőtengöl!!! Very Happy
http://kep.ivpicture.hu/295060.jpg
alig várják a karok h ráugorjonak és szétpörögjék magukat!A támadó állást már felvették. Surprised Hülyeséget félretéve,sikerült egy szép alapméretes td tengelyt vennem,meg 130-as karokat.Volt ez meg még 1 amire markerrel rá volt irva h 27i,annak finomabb öntési felülete volt,meg rá volt öntve h H81 h mekkorát emel stb. csak az már csikos volt az álló csapágyaknál igy erre esett a választás.

Čudno Kacsint Kacsint Surprised Szemcsis
Ko si ti Bre? Confused


Nem vagyok csak műkedvelő Szemcsis Smile
Meg néha járok Zentán Szemcsis Szemcsis Meg Kanizsán, meg Oromon, meg erre-arra Very Happy
Én is szoktam sokfelé,és milyen műket kedvelsz?


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
ChPh
2010.02.01. 22:06   






Steven's Tuning írta:
ChPh írta:
Steven's Tuning írta:
Meg van a Fhőtengöl!!! Very Happy
http://kep.ivpicture.hu/295060.jpg
alig várják a karok h ráugorjonak és szétpörögjék magukat!A támadó állást már felvették. Surprised Hülyeséget félretéve,sikerült egy szép alapméretes td tengelyt vennem,meg 130-as karokat.Volt ez meg még 1 amire markerrel rá volt irva h 27i,annak finomabb öntési felülete volt,meg rá volt öntve h H81 h mekkorát emel stb. csak az már csikos volt az álló csapágyaknál igy erre esett a választás.

Čudno Kacsint Kacsint Surprised Szemcsis
Ko si ti Bre? Confused


Nem vagyok csak műkedvelő Szemcsis Smile
Meg néha járok Zentán Szemcsis Szemcsis Meg Kanizsán, meg Oromon, meg erre-arra Very Happy


SZSZM    381    2009.07.30. 14:51
Steven's Tuning
2010.02.01. 21:59   






ChPh írta:
Steven's Tuning írta:
Meg van a Fhőtengöl!!! Very Happy
http://kep.ivpicture.hu/295060.jpg
alig várják a karok h ráugorjonak és szétpörögjék magukat!A támadó állást már felvették. Surprised Hülyeséget félretéve,sikerült egy szép alapméretes td tengelyt vennem,meg 130-as karokat.Volt ez meg még 1 amire markerrel rá volt irva h 27i,annak finomabb öntési felülete volt,meg rá volt öntve h H81 h mekkorát emel stb. csak az már csikos volt az álló csapágyaknál igy erre esett a választás.

Čudno Kacsint Kacsint Surprised Szemcsis
Ko si ti Bre? Confused


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2010.02.01. 21:57   






ZSOSZ írta:
Steven's Tuning írta:
Meg van a Fhőtengöl!!! Very Happy
http://kep.ivpicture.hu/295060.jpg
alig várják a karok h ráugorjonak és szétpörögjék magukat!A támadó állást már felvették. Surprised Hülyeséget félretéve,sikerült egy szép alapméretes td tengelyt vennem,meg 130-as karokat.Volt ez meg még 1 amire markerrel rá volt irva h 27i,annak finomabb öntési felülete volt,meg rá volt öntve h H81 h mekkorát emel stb. csak az már csikos volt az álló csapágyaknál igy erre esett a választás.

Szassz!
Ha adhatok egy tanácsot:több mint 2 éve csináltam kukás 27i-t.Csak hónolva lett sik tetejü ETA dugóval.Mit ád Isten ismert drifterhez kerül rendbetételre.Mértek C.R. viszonyt és még ennyi idő elteltével is 14eket mért végnyomásra Smile
Ha jó szivót akarsz javallom igy tégy Te is! Szemcsis
Igy most ahogy van 25-ös korába 13bar kompressziót mértem 186000 km-rel abból 3600 driftes.A német kollégák szerint jobb a púpos dugós mert tán kisebb az égéstér igy nagyobb a Nm.A sik tetejü dugókhoz kisszelepes fej kell nem?




A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.10.06. 12:49 (1).

http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
ZSOSZ
2010.02.01. 21:02   






Steven's Tuning írta:
Meg van a Fhőtengöl!!! Very Happy
http://kep.ivpicture.hu/295060.jpg
alig várják a karok h ráugorjonak és szétpörögjék magukat!A támadó állást már felvették. Surprised Hülyeséget félretéve,sikerült egy szép alapméretes td tengelyt vennem,meg 130-as karokat.Volt ez meg még 1 amire markerrel rá volt irva h 27i,annak finomabb öntési felülete volt,meg rá volt öntve h H81 h mekkorát emel stb. csak az már csikos volt az álló csapágyaknál igy erre esett a választás.

Szassz!
Ha adhatok egy tanácsot:több mint 2 éve csináltam kukás 27i-t.Csak hónolva lett sik tetejü ETA dugóval.Mit ád Isten ismert drifterhez kerül rendbetételre.Mértek C.R. viszonyt és még ennyi idő elteltével is 14eket mért végnyomásra Smile
Ha jó szivót akarsz javallom igy tégy Te is! Szemcsis


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
ChPh
2010.02.01. 20:28   






Steven's Tuning írta:
Meg van a Fhőtengöl!!! Very Happy
http://kep.ivpicture.hu/295060.jpg
alig várják a karok h ráugorjonak és szétpörögjék magukat!A támadó állást már felvették. Surprised Hülyeséget félretéve,sikerült egy szép alapméretes td tengelyt vennem,meg 130-as karokat.Volt ez meg még 1 amire markerrel rá volt irva h 27i,annak finomabb öntési felülete volt,meg rá volt öntve h H81 h mekkorát emel stb. csak az már csikos volt az álló csapágyaknál igy erre esett a választás.

Čudno Kacsint Kacsint Surprised Szemcsis


SZSZM    381    2009.07.30. 14:51
Steven's Tuning
2010.02.01. 19:50   






Meg van a Fhőtengöl!!! Very Happy

alig várják a karok h ráugorjonak és szétpörögjék magukat!A támadó állást már felvették. Surprised Hülyeséget félretéve,sikerült egy szép alapméretes td tengelyt vennem,meg 130-as karokat.Volt ez meg még 1 amire markerrel rá volt irva h 27i,annak finomabb öntési felülete volt,meg rá volt öntve h H81 h mekkorát emel stb. csak az már csikos volt az álló csapágyaknál igy erre esett a választás.


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2010.02.01. 19:27   






Lehet h igazatok van!Azért halogatom én is már egy ideje,a képen látszik h tavaly áprilisi felvétel.Igy néz ki befestve:

a vizszintes króm csikok már nincsenek rajta,az első lámpák sötétebbek.Most nem fényképezem le mert nem a legtisztább,a hideg miatt egyenlőre úgy is marad.


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
S
2010.02.01. 17:15   






Helló!

Szerintem is sokkal jobban áll neki az az M3 lökős ami most van rajta! Kacsint Ezek a japán stílusú vagy milyen lökhárítók nagyon nem állnak jól egy régi BMW-nek. Shocked


I learned at an early age that: FWD SUCKS OO=[][]=OO

Budapest    196    2009.10.21. 23:38
ChPh
2010.02.01. 16:26   






Steven's Tuning írta:
Itt a spoiler tervezet.





Hőő, ugye eztetet nem akarod megcsinálni? Smile


SZSZM    381    2009.07.30. 14:51
Steven's Tuning
2010.02.01. 15:56   






Itt a spoiler tervezet.






az első majd lejjeb kerül.Jelenleg egy ilyen első van rajta,



ami egy barátomén volt csak sajnos tropára törte az autót.





megúszta egy combtöréssel.Ez az első hasonlit erre az ''Izén''lévőre amitől kategóriájában még szebbet nem láttam.


Csak a brake system kerül rajta 5000 euroba,mind a 4 keréken Toyo slickek vannak,turbóval megfújva,meg a 2db 5-kilós Nitró palack is selytet valamit maga után.Az h hogy mehet mindenkinek a fantáziájára van bizva. Smile


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  18 / 19 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére