POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
17 / 19 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Steven's M20b25-moslék-BOOSTER : )

Steven's Tuning
2010.02.11. 20:28   






ZSOSZ írta:
Steven's Tuning írta:
Én olyat is olvastam h a 320i Jetronic lendkerékkel ajánlatos összerakni.Valamim van a hámúszról,elég könnyűnek néz ki.

Az valószinü az lesz amiről irtam.6.0-6,5 kg körüli
Ne becsüld le a 23as fötengelyt! Very Happy Többet tud a 25nél
Pár kép ha belenyulnál a fejbe












Fejben a csatornák........csak simogatni Yes
Főtengelyre EZT NEM,hacsak nem versenyatót akarnál



De az ilyet annál inkább:






Hajtókarra hasonlót Smile
Ezt könnyen meg tudnád csinálni
A csapokat mint forgáspont használnád és érintőre állitod a köszörüt-marót majd egyre beljebb
Igy minden kar egyforma lenne Smile
Naná h belenyúlnák a fejbe!A 20-as fejet is kipoliroztam,pedig nem is tervezem rárakni.Nem birtam nézni hogy olyan gyári...





Amilyen elvetemült vagyok,még a blokkot is kipolirozom belüről h még az olajnak se legyen akkora ellenálása. Very Happy Jók a metszetes képek!Tényleg nem ajánlatos 2-3 mitlitől többet bőviteni.Nekem meg van dugó metszetem,megnéztük h milyen vastag a tetelye(9mm)h hogy birná a turbó nyomást.



Akik megbontották a motrot,a dugó palástját verve ütték ki a dugót a hengerből.Hogy törném el a kiskezüket! Bunyós


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
ZSOSZ
2010.02.11. 18:22   






Steven's Tuning írta:
Itt a sunditó kerék! Very Happy erre stimmel a 25-ös kuplung kosara v a salyátja kell?

Üüüü azz!
A 25ös nyomólapot rakd rá,az még birni fogja......


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
Steven's Tuning
2010.02.11. 16:25   






Itt a sunditó kerék! Very Happy





erre stimmel a 25-ös kuplung kosara v a salyátja kell?


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
ZSOSZ
2010.02.11. 14:19   






Lendkerékre:



Kicsit köpködök látva ezt a képet
Nekem a tömör alcsi jó husosan hasonló tömegü Sad
Majd még adunk a pofályának Very Happy
Nekem ez a fötengely könnyités bevállt



Nekem igy készült az egyensulyozása
http://www.youtube.com/watch?v=AZfd5TLuHnE
De ugy tudom nem mindegy milyen padon. Szemcsis Szegeden a 4hengeresen nem vállalták már Sad


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2010.02.11. 14:04   






Steven's Tuning írta:
Én olyat is olvastam h a 320i Jetronic lendkerékkel ajánlatos összerakni.Valamim van a hámúszról,elég könnyűnek néz ki.

Az valószinü az lesz amiről irtam.6.0-6,5 kg körüli
Ne becsüld le a 23as fötengelyt! Very Happy Többet tud a 25nél
Pár kép ha belenyulnál a fejbe












Fejben a csatornák........csak simogatni Yes
Főtengelyre EZT NEM,hacsak nem versenyatót akarnál



De az ilyet annál inkább:






Hajtókarra hasonlót Smile
Ezt könnyen meg tudnád csinálni
A csapokat mint forgáspont használnád és érintőre állitod a köszörüt-marót majd egyre beljebb
Igy minden kar egyforma lenne Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
Steven's Tuning
2010.02.11. 13:48   






ZSOSZ írta:
Steven's Tuning írta:
Mi a vélemény a főtengely sonkáinak kúposra esztergálásáról?Utólagos balanszirozást meg tudom oldani,egy ismerősnek van direkt tengely balanszirozó gépe valami digitális cucc.Meg a hajtókarok csavar feőli részeinek simára marásáról?

Szassz!
Ismét gép előtt és nyomkodom a billentyüket,mert már kivet az ágy.....pedig inkább még azt kéne nyomnom
Mi a célod?!
A szivó motor teljesitményét fordszám emeléssel lehet feljebb vinni
Ha könnyitessz az alsóbb fordszám tartomyány nyomatékából veszitessz. Smile
Tévhit mint ahogy páran már kérdezték tőlem is hogy akkor lehuztunk egy vödörnyi nyomatékot a retyón?! Szemcsis
NEM!Csak felsőbb fordszám tartományba tolódik el
Ha jól emlékszem m20b25 222Nm-4300rpm-nél
Ha könnyitessz ez a csucs lehet akár 5000nél fog jelentkezni
Én alapból lebeszélnélek a jelentős könnyitésről.
Inkább csak fazonirozni kellene a sonkák éleit!(azzzal is könnyitessz amugy)
Inkább m60as lendkereket rakj fel gyáriban.....
Basszus csörgött a szolgtellám,jelenésem van a górénál Mérges
Később folyt.....
Üdv ZSOSZ
Én olyat is olvastam h a 320i Jetronic lendkerékkel ajánlatos összerakni.Valamim van a hámúszról,elég könnyűnek néz ki.Majd teszek róla képet hogy az-e az mert elég összehajigált volt a 20-asom,87-es kislámpás de hátul tárcsafék 23-as főtengely meg jobban füstölt mint egy leszaladt diesel 1-es Golf. Very Happy


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
ZSOSZ
2010.02.11. 10:26   






Steven's Tuning írta:
Mi a vélemény a főtengely sonkáinak kúposra esztergálásáról?Utólagos balanszirozást meg tudom oldani,egy ismerősnek van direkt tengely balanszirozó gépe valami digitális cucc.Meg a hajtókarok csavar feőli részeinek simára marásáról?

Szassz!
Ismét gép előtt és nyomkodom a billentyüket,mert már kivet az ágy.....pedig inkább még azt kéne nyomnom
Mi a célod?!
A szivó motor teljesitményét fordszám emeléssel lehet feljebb vinni
Ha könnyitessz az alsóbb fordszám tartomyány nyomatékából veszitessz. Smile
Tévhit mint ahogy páran már kérdezték tőlem is hogy akkor lehuztunk egy vödörnyi nyomatékot a retyón?! Szemcsis
NEM!Csak felsőbb fordszám tartományba tolódik el
Ha jól emlékszem m20b25 222Nm-4300rpm-nél
Ha könnyitessz ez a csucs lehet akár 5000nél fog jelentkezni
Én alapból lebeszélnélek a jelentős könnyitésről.
Inkább csak fazonirozni kellene a sonkák éleit!(azzzal is könnyitessz amugy)
Inkább m60as lendkereket rakj fel gyáriban.....
Basszus csörgött a szolgtellám,jelenésem van a górénál Mérges
Később folyt.....
Üdv ZSOSZ


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
Steven's Tuning
2010.02.09. 11:41   






ZSOSZ írta:
Steven's Tuning írta:

Jöhet,jöhet!!Köszi ezt is.










Figyeld a cső anyagát!Én is ilyenből csinálom a sablont(kipuff cső)
Nagyon jól formálható
Ha esztergácsolnál


[/quote]Holálá!Jóféle!Amerikás király trónja..... Very Happy nekem az Alt1-es elhelyezési pont tetszik,kb.15mm-ert belógatva mert úgy kihasználhatóbb a tölcsér,h maga mögül is szivjon.Mi a vélemény a főtengely sonkáinak kúposra esztergálásáról?Utólagos balanszirozást meg tudom oldani,egy ismerősnek van direkt tengely balanszirozó gépe valami digitális cucc.Meg a hajtókarok csavar feőli részeinek simára marásáról?


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
ZSOSZ
2010.02.08. 20:19   






Steven's Tuning írta:

Jöhet,jöhet!!Köszi ezt is.[/quote]









Figyeld a cső anyagát!Én is ilyenből csinálom a sablont(kipuff cső)
Nagyon jól formálható
Ha esztergácsolnál




ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
Steven's Tuning
2010.02.08. 20:00   






ZSOSZ írta:
Steven's Tuning írta:
Majd CNC-zek hozzá egy prés szerszámot amivel ki tudom préselni a tölcsér formát,hasonló systémmel mint Gege kipuff csonkját.50-es cső 2.5-ös fallal,14-15cm hosszúakra gondoltam,1 pillangó szeleppel M30 v valami V8-aséval.Vélemény?


Sasolok! Smile
Ha jól értem 45ös a cső belső átmérője?
És ezt akarnád a gyári talpra folytatásként?
Nekem is ~45-re jött ki a hf-ben a csatorna átmérő.......de a gyári talpast ha felbőviteném elfogyna a "husa" a talpas csatornáiban
Gyári talpas ha kisszelepes a fej kb 40es csövel ha nagy szelepes még a 42-t kiadva lehet folytatni tovább
Smile



Nem veszed rossz néven remélem!? BMW
Volna még pár kép innen-onnan..... Very Happy Jöhet?
Jöhet,jöhet!!Köszi ezt is.


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
ZSOSZ
2010.02.08. 19:51   






Steven's Tuning írta:
Majd CNC-zek hozzá egy prés szerszámot amivel ki tudom préselni a tölcsér formát,hasonló systémmel mint Gege kipuff csonkját.50-es cső 2.5-ös fallal,14-15cm hosszúakra gondoltam,1 pillangó szeleppel M30 v valami V8-aséval.Vélemény?


Sasolok! Smile
Ha jól értem 45ös a cső belső átmérője?
És ezt akarnád a gyári talpra folytatásként?
Nekem is ~45-re jött ki a hf-ben a csatorna átmérő.......de a gyári talpast ha felbőviteném elfogyna a "husa" a talpas csatornáiban
Gyári talpas ha kisszelepes a fej kb 40es csövel ha nagy szelepes még a 42-t kiadva lehet folytatni tovább
Smile



Nem veszed rossz néven remélem!? BMW
Volna még pár kép innen-onnan..... Very Happy Jöhet?


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
Steven's Tuning
2010.02.08. 11:30   






Rontás Recaro ülések:

nem BMW-s,talpakat kellett hozzá csinálni,de állitható.Após jelölt jóvoltából át lettek húzva. Very Happy A valóságban piros a középrész,itt a vaku miatt tűnik világosnak.


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2010.02.05. 19:40   






Ma elővettem a szekeret egy kis fürdésre





na-ná h nem birtam ki elvittem egy kis olajmegkeverésre.Ma megjött az Alu csövt Brahneréktől tütés Airbox készitése céljából.Majd CNC-zek hozzá egy prés szerszámot amivel ki tudom préselni a tölcsér formát,hasonló systémmel mint Gege kipuff csonkját.50-es cső 2.5-ös fallal,14-15cm hosszúakra gondoltam,1 pillangó szeleppel M30 v valami V8-aséval.Vélemény?



http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2010.02.05. 10:30   






Egy kis off.Fater kombijába elcsigázott a turbócsiga.Kezdte dézsmálni az olajkészletet.

Vettünk helyette másikat,Garrett GT20-as mind a kettő de mégse az[img].

A kipuff ház ránézésre az volt,

de tüzetesebb átvizsgálás után kiderült az egyik AR38 a másik AR41 v 7 nemtudtam kinézni.

a szivó oldali rotor ugyanaz,igy a régi házát áttéve vastegate-stől mert a régi nyomó,az új pedig húzó.A szelep karját pedig átalakitottam h olyan hosszú legyen meg abban a fokban áljon mint a régi.Most hamarabb felpörög,lehet h nagyobb fortulaton fujtaná,de e Fater úgyse forgassa hülyére a dieselt. Very Happy


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2010.02.02. 23:01   






ki525i írta:
e34 be lesz egyszer ha kész lesz de nem szeretek offolni Smile
Csak nyugodtan,én szeretek erről témázni. Smile


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
ki525i
2010.02.02. 22:51   






e34 be lesz egyszer ha kész lesz de nem szeretek offolni Smile


Bp.    21    2008.04.05. 19:57
Alijoker
2010.02.02. 22:46   






Kettőt kérek Smile


Pest megye    68    2009.08.04. 22:28
Steven's Tuning
2010.02.02. 22:30   






Alijoker írta:
Hogyne lehetne Very Happy Csak sajna szerszámhiányban szenvedek Very Happy Egyébként elkelt már neked az IX? (Kovács Robi öccse voltam) Bocs az OFF-ért Steven's!
Belemegy még a V12 is!tudok elfekvőben egy E39 V8 M5 motrot is ha gondolod...csak 400ló. Very Happy


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
csmario
2010.02.02. 22:14   






Alijoker írta:
Hogyne lehetne Very Happy Csak sajna szerszámhiányban szenvedek Very Happy Egyébként elkelt már neked az IX? (Kovács Robi öccse voltam) Bocs az OFF-ért Steven's!


átváltok privátra hogy ne offoljunk ;)


   174    2008.08.16. 13:43
Alijoker
2010.02.02. 22:10   






Hogyne lehetne Very Happy Csak sajna szerszámhiányban szenvedek Very Happy Egyébként elkelt már neked az IX? (Kovács Robi öccse voltam) Bocs az OFF-ért Steven's!


Pest megye    68    2009.08.04. 22:28
csmario
2010.02.02. 21:59   






Alijoker írta:
Hú ne is mond az emelős dolgokat Smile Én emiatt hagyok fel az E30-al...Kevés az 1.6 nagyon kevés, így E36 lesz belőle... mit lehet tudni erről az EPROM Chipről? Kacsint


most ezt úgymondod mintha nagyobb-erősebb motort bele se lehetne tenni Smile


   174    2008.08.16. 13:43
Alijoker
2010.02.02. 21:56   






Hú ne is mond az emelős dolgokat Smile Én emiatt hagyok fel az E30-al...Kevés az 1.6 nagyon kevés, így E36 lesz belőle... mit lehet tudni erről az EPROM Chipről? Kacsint


Pest megye    68    2009.08.04. 22:28
Steven's Tuning
2010.02.02. 21:28   






Alijoker írta:
Üdw!

Ki525i neked miben lessz ez a motor? Kacsint sok sikert mind2őtöknek Smile
Köszi a jókivánságokat!Nekem is lassul a projekt akna meg 2 oszlopos emelő hiányában.De ha egyszer kitavaszodik!...megkezdődik az akna projekt,ráuntam már a bakokkal való Beatleskedésre!Meg májusig van egy határidős melóm,addig nem tudok vele komolyabban foglalkozni,addig majd faragom a meglévő detail-t h jobb tulajdonságokkal rendelkezzenek.Úton van az EPROM Chipem hazafelé! Very Happy


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Alijoker
2010.02.02. 20:09   






Üdw!

Ki525i neked miben lessz ez a motor? Kacsint sok sikert mind2őtöknek Smile


Pest megye    68    2009.08.04. 22:28
ki525i
2010.02.02. 19:56   






Igen a 12v megy rá azért kellett 0,2 mm leszedni a dugok tetejéből mert ha a 25 dugok tetejét szintig esztergálod akkor a szelep zseb 1,7 mm mély rajta így biztos nem fog összeérni (lehetet volna zsebelni is csak nekem annyira nem volt szempont a magas kompresszió arány). arány nem sokkal magasabb mint a gyár és ilyen konfiggal remélem tartósan képes lesz elviselni az 1 bár körüli értéket de sajna ez nagyon a jövő. Jővő héten megyek hf. tömítést gyártatni ha lesznek képek rakok fel.
Remélem valamicskét tudtam segíteni a kérdés eldöntésében.

Üdv István


Bp.    21    2008.04.05. 19:57
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  17 / 19 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére