POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 19 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Steven's M20b25-moslék-BOOSTER : )

Steven's Tuning
2016.07.19. 06:29   






[img]


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/img][img]


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/img]


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2014.01.19. 23:10   






Megjött a "Stage2" intercooler 230x550x65mm 58as csövekkel




Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Zsaat
2014.01.17. 10:06   






Steven's Tuning írta:
Hali!

Egy kis időre eltűntem,mert közbeiktattunk egy baba projektet is,sőt lassan már 2 lesz... Very Happy

Az ismerősem ba..tatnak h az e30 sose lesz kész ezt igyekszem megcáfolni:

http://www.youtube.com/watch?v=KJMwPBGhmYI

Élőben olyan halk a gép szívóhoz képest h pont így tetszik,ezt nem a vidiből szűrtem le hanem kívülről,hátha egyszer lesz olyan a kész állapotról is.

Kacsint


Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod Smile (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo

Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Steven's Tuning
2014.01.13. 21:31   






1-2 optikai kiegészítő:












Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2013.12.26. 21:57   






Hali!

Egy kis időre eltűntem,mert közbeiktattunk egy baba projektet is,sőt lassan már 2 lesz... Very Happy

Az ismerősem ba..tatnak h az e30 sose lesz kész ezt igyekszem megcáfolni:

http://www.youtube.com/watch?v=KJMwPBGhmYI

Élőben olyan halk a gép szívóhoz képest h pont így tetszik,ezt nem a vidiből szűrtem le hanem kívülről,hátha egyszer lesz olyan a kész állapotról is.


Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2013.01.30. 07:41   






WG is bekötve:





kisütöttem a kalácsot..... Very Happy





Mire elkészült,tessék-lássék kezdtem belejönni az AWI-zásba,de legközelebb már pár dolgot másképp csinálnék.Először is az ívek 42,5x2-es fal az ok,hanem a cső 40x1.5 volt,mert ez volt itthon régebbről,s rosszabb awi-zni mert könnten lyukad,meg nem szépen fekszik össze a 42.5-el.De a csonk attól szerintem megfelel majd az elvártaknak. Mad


Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2013.01.16. 22:15   






Majdnem kész a csonk: Smile








Még a wg-t kell bekötni.



Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2013.01.14. 21:51   
















Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2013.01.05. 22:07   
















Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2013.01.05. 11:41   






speer írta:
Steven's Tuning írta:
Összevaracskoltam a gyűjtőt:








Sztivi,ezt mivel heggesztetted? Úgy néz ki mint mikor egy kisebb COgép- be raksz símán rozsdamentes huzalt?Sokat melóztál vele,nehogy megrepedjen,érdemes volna át AWIz-ni a gyűjtőt is és a h.f felöli talpakat is! Ha nincs rá módod,küld el megcsinálom egy sörért.... Kacsint
Szia Zsolti!Élőben nem olyan gáz mint a képen,nekem pont fordított a tapasztalatom h az AWI-s repedt.Igen rozsdamentes CO-dróttal lett,ami puha,s szerintem valamennyit enged,de átmegyek rajta AWI-val ha szerinted jobb lesz.Sörrel meg amúgy is jövök,nem csak egyel... Ivópajtik


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
speer
2013.01.05. 07:48   






Steven's Tuning írta:
Összevaracskoltam a gyűjtőt:








Sztivi,ezt mivel heggesztetted? Úgy néz ki mint mikor egy kisebb COgép- be raksz símán rozsdamentes huzalt?Sokat melóztál vele,nehogy megrepedjen,érdemes volna át AWIz-ni a gyűjtőt is és a h.f felöli talpakat is! Ha nincs rá módod,küld el megcsinálom egy sörért.... Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Steven's Tuning
2013.01.04. 18:32   






Összevaracskoltam a gyűjtőt:







Első aksitartó ment a levesbe,a helyén fog lakni a wg.







Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2012.11.26. 23:28   






Smile



Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2012.09.05. 21:01   






Egy "kisebb" szünet után,tudtam egy kicsit foglalkozni a géppel.Turbó talpból kivágtam a válaszfalat,mert eredetileg K27-hez lett szánva,T3-hoz pedig nem kell.

másik talp,felhúzva a próbafejre:

itt jól látszik h mennyivel nagyobb a használatban lévő fej kanálisai(majdnem akkora mint a talp) Surprised





időközben lecseréltem a papucsokat is:



egy fényezést elbírnának,de majd sorra kerül,lényeg h ütve nincsenek.


Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
xst
2012.06.15. 22:29   






Steven's Tuning írta:
xst írta:
Steven's Tuning írta:
C20LET spriccek:





Smile


E85-hez keves lehet, bar attol fugg milyen nyomáson akarod járatni, ilyet néztem anno én is.
Itt nincs E85,max ha importálok.... Very Happy Very Happy Very Happy Kb. 0.6bar majd elválik meddig lesznek elegek.


Akkor bőven elég főleg benzines.


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
Steven's Tuning
2012.06.15. 21:41   






xst írta:
Steven's Tuning írta:
C20LET spriccek:





Smile


E85-hez keves lehet, bar attol fugg milyen nyomáson akarod járatni, ilyet néztem anno én is.
Itt nincs E85,max ha importálok.... Very Happy Very Happy Very Happy Kb. 0.6bar majd elválik meddig lesznek elegek.


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2012.06.15. 21:36   






sixday írta:
mekkorák?
Hámúsz+a többiekkel 460ccm/henger.


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
xst
2012.06.15. 17:14   






Steven's Tuning írta:
C20LET spriccek:





Smile


E85-hez keves lehet, bar attol fugg milyen nyomáson akarod járatni, ilyet néztem anno én is.


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
sixday
2012.06.15. 14:34   






mekkorák?


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
Steven's Tuning
2012.06.15. 12:25   






C20LET spriccek:





Smile


Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2012.05.04. 12:39   






Ki egyensulyoztattam a csigát,tengelyt is meg a kompresszorlapátot is.Lett is tesztelve meleg olajjal 5 bar-on. Mad eddig jó.Mondta a turbó szervizes h ha kicsi lenne van neki egy másik helyette:



kontraszt:

Very Happy

wg-t is összeraktam 0.3-bar-nál nyit.


Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
Steven's Tuning
2012.04.28. 20:23   






Lőttem egy moslék keverés arány skubizó kütyüt Surprised :







http://www.youtube.com/watch?v=V23aFYwqYi8


Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
hAMU
2012.04.19. 10:12   






Steven's Tuning írta:
BMW M6 POWER írta:
Steven's Tuning írta:
BMW M6 POWER írta:
Steven's Tuning írta:
BMW M6 POWER írta:
Steven's Tuning írta:
BMW M6 POWER írta:
Bosch 0 280 150 450 Ez mit tud?! Surprised
Mondjuk 335.3ccm,magas impedancia,FIAT

http://www.justfuelinjectors.com/servlet/the-template/efiflowchart/Page#DELPHI
Smile


Azt tudom hogy Fiat,Lancia.......
Akkor az nem szar......
Tudok 6 darabot.
Azokkal már megélnék,a kiegészítőkkel együtt lenne 473ccm benya/henger.Eddig volt 288/henger ami elég sovány,ha 3/4-ig nyomtam a gázt elégséges volt,csak nem úgy szoktam használni...... Mad
privi ment.


Szerintem egymagukba is elegek lennének.......,bár igaz attól függ menyi HP t akarsz. De szerintem 300-350 közt maguk is elegek lennének.
Ezek 200+ ra vannak a 4 hengeren meg 2.0L hez ebböl indulok ki.
De lehet hülyesség az elméletem. Surprised
Célzott 300ló,aztán majd kiderül.A gyári turbósokon kicsi csiga van,az enyém sem nagy kategória,csak épp h csak. Very Happy De kell neki benzin,az meg h mennyi,majd kiderül.Szemezek egy AEM afr-készlettel h ne a sötétben tapogatózzunk Dance


Azért szerintem elég perverz külömbség van a turbina ház meg a kompressor között.
Hát a nagy turbooval csak ott van szerintem külömbség h nem kell akkora nyomással töltened,de 300ló az 300ló ha kis turbó ha nagy.Nem? Surprised
Igen.Nagyobnál ugyanazon teljesítményhez,elegendő kisebb nyomás,a levegő áram sebessége csökken(nem annyira megeszik fel sem)de a mennyisége azonos.Benzint meg nemtom......még Surprised


Benzinből is több kell majd a kisebb nyomásokhoz. Smile


   839    2006.09.12. 22:09
Steven's Tuning
2012.04.19. 08:16   






BMW M6 POWER írta:
Steven's Tuning írta:
BMW M6 POWER írta:
Steven's Tuning írta:
BMW M6 POWER írta:
Steven's Tuning írta:
BMW M6 POWER írta:
Bosch 0 280 150 450 Ez mit tud?! Surprised
Mondjuk 335.3ccm,magas impedancia,FIAT

http://www.justfuelinjectors.com/servlet/the-template/efiflowchart/Page#DELPHI
Smile


Azt tudom hogy Fiat,Lancia.......
Akkor az nem szar......
Tudok 6 darabot.
Azokkal már megélnék,a kiegészítőkkel együtt lenne 473ccm benya/henger.Eddig volt 288/henger ami elég sovány,ha 3/4-ig nyomtam a gázt elégséges volt,csak nem úgy szoktam használni...... Mad
privi ment.


Szerintem egymagukba is elegek lennének.......,bár igaz attól függ menyi HP t akarsz. De szerintem 300-350 közt maguk is elegek lennének.
Ezek 200+ ra vannak a 4 hengeren meg 2.0L hez ebböl indulok ki.
De lehet hülyesség az elméletem. Surprised
Célzott 300ló,aztán majd kiderül.A gyári turbósokon kicsi csiga van,az enyém sem nagy kategória,csak épp h csak. Very Happy De kell neki benzin,az meg h mennyi,majd kiderül.Szemezek egy AEM afr-készlettel h ne a sötétben tapogatózzunk Dance


Azért szerintem elég perverz külömbség van a turbina ház meg a kompressor között.
Hát a nagy turbooval csak ott van szerintem külömbség h nem kell akkora nyomással töltened,de 300ló az 300ló ha kis turbó ha nagy.Nem? Surprised
Igen.Nagyobnál ugyanazon teljesítményhez,elegendő kisebb nyomás,a levegő áram sebessége csökken(nem annyira melegszik fel sem)de a mennyisége azonos.Benzint meg nemtom......még Surprised



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.04.19. 12:15 (1).

http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
BMW M6 POWER
2012.04.18. 22:22   






Steven's Tuning írta:
BMW M6 POWER írta:
Steven's Tuning írta:
BMW M6 POWER írta:
Steven's Tuning írta:
BMW M6 POWER írta:
Bosch 0 280 150 450 Ez mit tud?! Surprised
Mondjuk 335.3ccm,magas impedancia,FIAT

http://www.justfuelinjectors.com/servlet/the-template/efiflowchart/Page#DELPHI
Smile


Azt tudom hogy Fiat,Lancia.......
Akkor az nem szar......
Tudok 6 darabot.
Azokkal már megélnék,a kiegészítőkkel együtt lenne 473ccm benya/henger.Eddig volt 288/henger ami elég sovány,ha 3/4-ig nyomtam a gázt elégséges volt,csak nem úgy szoktam használni...... Mad
privi ment.


Szerintem egymagukba is elegek lennének.......,bár igaz attól függ menyi HP t akarsz. De szerintem 300-350 közt maguk is elegek lennének.
Ezek 200+ ra vannak a 4 hengeren meg 2.0L hez ebböl indulok ki.
De lehet hülyesség az elméletem. Surprised
Célzott 300ló,aztán majd kiderül.A gyári turbósokon kicsi csiga van,az enyém sem nagy kategória,csak épp h csak. Very Happy De kell neki benzin,az meg h mennyi,majd kiderül.Szemezek egy AEM afr-készlettel h ne a sötétben tapogatózzunk Dance


Azért szerintem elég perverz külömbség van a turbina ház meg a kompressor között.
Hát a nagy turbooval csak ott van szerintem külömbség h nem kell akkora nyomással töltened,de 300ló az 300ló ha kis turbó ha nagy.Nem? Surprised


Simple M Power!!!

Délvidék    354    2008.01.23. 01:12
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 19 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére