POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   BMW 5-7 series - Projektek  »   Dani - M50B20-> M50B25

mario106
2012.05.14. 21:01   






Szia azt szeretném tőled kérdezni mivel látom,hogy írtad tettél másik motort a kocsidba nincsen e esetleg előlpúpos olajteknőhöz olajpumpád amire nincsen szükséged?Az árát megbeszélnénk ha van nálad.Köszi előre is a válaszodat.
Üdv Csaba


   63    2009.02.14. 14:47
serial187
2010.03.15. 16:09   






danidoki írta:
Sziasztok,

szeretnék Tőletek tanácsot kérni. Van egy e34-em, amiben eredetileg egy m50b20 motor volt. E helyett a motor helyett most egy m50b25 van az autóban. A régi, tehát a 2000ccm-es blokkot szeretném megtartani, azt felfuratni, s belerakni a most a motorban dolgozó, 25ös dugókat és a főtengelyt, a gyűrű-és csapágysort természetesen újat tennék bele.

Kérdés tehát, hogy fel lehet-e fúrni úgy az m50b20-at, hogy m50b25-nek a fentebb említett alkatrészeit beteszem. Így a motorszám is rendben van, a teljesítmény az egy kicsit talán nagyobb lesz.

A kérdés egy másik topicban is felteszem, ami miatt előre is elnézést kérek, csak tudom, hogy valaki csak ezt, vagy csak azt olvassa.

Üdvözlettel,

Dani


m50b20 Furat / löket (mm): 66/80
Lökettérfogat (cm3): 1991

m50b25(b23)Lökettérfogat (cm3): 2494
Furat / löket (mm): 75/84

m50b25 Lökettérfogat (cm3): 2492
Furat / löket (mm): 75/84

m50b28 Lökettérfogat (cm3): 2793
Furat / löket (mm): 84/84


IDÉZET: A blokkot egész 86,5-ig ott a vége akkor már 3liter,tengelytől függ de a 20-as fej nem jó rá!!!!

További idézet :

ha 86ra fúrod és marad a gyári 20i főtengely akkor kerek 2300ccm lesz... pí 3,1415-el számoltam (részletes vagyok
Very Happy ) ez a motor pörgős lesz de nyomatékban valószínű kevés pluszt jelent...
gyárilag a 25i furat/lökete 84/75mm
a 28i-é 84/84mm
86os furattal és a 28i gyári 84mm löketű főtengelyével 2927,5ccm lenne... mellesleg az alpina b3 3.0 (e36) 86/86mm Smile


Volkswagen ̿̿ ̿̿ ̿ ̿̿ ̿̿'̿'\̵͇̿̿\з=(◣_◢)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿ Opel

   80    2009.03.03. 21:04
Steven's Tuning
2010.03.09. 16:42   






BigFoot írta:
Üdv Mindenkinek!

Azt szeretném megkérdezni, hogy m50b20-ra fel lehet-e rakni a b25 hengerfejet (szívósorral, pillangószeleppel, injektorral) ÉS lenne-e értelme?!

Remélem nem off...

Üdv: BigFoot
Egyik havernak próbálták de tán nem stimmelt,de az is lehet h M52-őt próbáltak,tán más a szelep méret meg a benyitás.De ne vedd készpénznek én is csak hallottam,nem láttam.


http://www.youtube.com/watch?v=XO_uMHTQEl4&feature=related

Ada,Vajdaság    467    2010.01.04. 13:45
BigFoot
2010.03.09. 15:50   






Üdv Mindenkinek!

Azt szeretném megkérdezni, hogy m50b20-ra fel lehet-e rakni a b25 hengerfejet (szívósorral, pillangószeleppel, injektorral) ÉS lenne-e értelme?!

Remélem nem off...

Üdv: BigFoot


Dunaújváros    1    2010.03.09. 15:44
danidoki
2010.02.13. 15:02   






Na ez az! Ezért érdekelne valakinek a tapasztalata, aki már ment 100-200e km-t egy m50b20ból m50b25 (vagy b28)-ra felfúrt motorral, ami ugye vasöntvény és nem Alu. utóbbit nem is lehet fúrni. Én is a gyári motorszámos m50b20 blokkomat szeretném 25ösre fúrni, új gyűrűkkel, HKCSakkal és főtengely-csapágyakkal. Mindenki más mond egyébként, hogy edzett-e a réteg vagy sem. Ahogy itt is Smile)


bp.    119    2006.05.07. 00:24
Csaby
2010.01.19. 13:11   






ZSOSZ írta:
danidoki írta:
Akkor...

A kérdés, hogy ha kijön az a pár mm a henger falából (felfúrás miatt), akkor a felfúrás eredményeképpen létrejött friss új hengerfal az mennyire kemény, nem fog-e kopni? Mert van aki azt állítja, hogy az m50 blokknak is a hengerfala edzett anyagból van, s ha ezt lefúrjuk, akkor bizony kopni fog a hengerfal. Nos, akkor mi az igazság?

Nem lenne gond a motorszámcsere, eltüntetés, de az nem oldja meg az olajfogyasztást, rosszabb Co értéket....Sad

Szassz!
Furás alkalmával csak 0,1mm-k jönnek le a hengerfalából
Ha veszel 0,2-0,25ös tulméretes dugót számolj utána.Nem több
Hónolásnál kb 0,06mm
Ha szürkeönytvény a blokkod,akkor nem edzett a henger palástja
Smile

Általában megedzik vagy nemesítik a felületet a gyárban. Nem lesz gond ha megfúrják, csak legyen hónolva.... természetesen biztos nem fog elmenni úgy 400000-et mintha egy szír új bokk lenne, de szerencsére a bmw tömbök jól bírják...


   511    2006.01.12. 12:39
ZSOSZ
2010.01.19. 06:48   






danidoki írta:
Akkor...

A kérdés, hogy ha kijön az a pár mm a henger falából (felfúrás miatt), akkor a felfúrás eredményeképpen létrejött friss új hengerfal az mennyire kemény, nem fog-e kopni? Mert van aki azt állítja, hogy az m50 blokknak is a hengerfala edzett anyagból van, s ha ezt lefúrjuk, akkor bizony kopni fog a hengerfal. Nos, akkor mi az igazság?

Nem lenne gond a motorszámcsere, eltüntetés, de az nem oldja meg az olajfogyasztást, rosszabb Co értéket....Sad

Szassz!
Furás alkalmával csak 0,1mm-k jönnek le a hengerfalából
Ha veszel 0,2-0,25ös tulméretes dugót számolj utána.Nem több
Hónolásnál kb 0,06mm
Ha szürkeönytvény a blokkod,akkor nem edzett a henger palástja
Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
mosodas
2010.01.18. 23:04   






Az biztos,hogy a dugó-henger illesztés miatt fogy az olaj?
Lehet az hengerfej bibi is,vagy egy szimpla gyűrű törés.
Veszteséget mértetek?


mosodas

   55    2007.11.01. 18:48
sixday
2010.01.08. 19:24   






danidoki írta:
Akkor...

A kérdés, hogy ha kijön az a pár mm a henger falából (felfúrás miatt), akkor a felfúrás eredményeképpen létrejött friss új hengerfal az mennyire kemény, nem fog-e kopni? Mert van aki azt állítja, hogy az m50 blokknak is a hengerfala edzett anyagból van, s ha ezt lefúrjuk, akkor bizony kopni fog a hengerfal. Nos, akkor mi az igazság?

Nem lenne gond a motorszámcsere, eltüntetés, de az nem oldja meg az olajfogyasztást, rosszabb Co értéket....Sad


Egy tipp, de nem tudom megerősíteni neked biztosra:
Fél tanknál töltsd tele E85-el és úgy menj mérésre. Előtte menj pár km-t (kb 10-et) hogy a compi ráálljon a keverékre.
Co-val ezekután valószínűleg nem lesz gondod, de szeretném leszögezni hogy nem saját tapasztalat.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
danidoki
2010.01.08. 18:17   






Akkor...

A kérdés, hogy ha kijön az a pár mm a henger falából (felfúrás miatt), akkor a felfúrás eredményeképpen létrejött friss új hengerfal az mennyire kemény, nem fog-e kopni? Mert van aki azt állítja, hogy az m50 blokknak is a hengerfala edzett anyagból van, s ha ezt lefúrjuk, akkor bizony kopni fog a hengerfal. Nos, akkor mi az igazság?

Nem lenne gond a motorszámcsere, eltüntetés, de az nem oldja meg az olajfogyasztást, rosszabb Co értéket....Sad


bp.    119    2006.05.07. 00:24
mosodas
2009.12.31. 15:20   






Egyszerűbb,ha ki savazod a számot és annyi.
M50-M50. kész.
A károsanyag kibocsátása ua. mindkettőnek(20,25),azt mérhetik.
Teljesítményméréssel lehet csak bukó,de az műszakin kizárt.

Írom mind ezt azért, mert nekem is E-34M50-b20 van és b25 lesz.
Marad a váltótól kezdve minden,csak a motort tervezem cserélni.Azt viszont komplett elektronikástúl,szívósororral,kipufal.
Így marad a 210-es végsebesség,viszont rugalmasabb lesz mint az eredeti 25.
De ha 28-as motort raknánk bele( szám nélkül),abba se hiszem,hogy bele tudnának kötni.


mosodas

   55    2007.11.01. 18:48
MM
2009.12.18. 00:45   






S írta:
Meg persze lehet, hogy sose nézik majd meg a motorszámod, de ha egyszer mégis akkor csúnyán megütheted a bokád a hamarosan bevezetett vagyonadó miatt is mivel akkor az már adócsalásnak számít mint azt írták Bencze projektjében is.

nemtom a bmwnél hogy van a motorszám, de rozsda is van a világon Smile
amúgy én fizetem a 4000 köbcenti után a szart, de már megbántam hogy nem lettem adócsaló... csak már késő bánat, marad a 4000 a forgalmiba és perkálhatom a luxusadót a közel sem luxus árú autómért.


BMW 540

   408    2008.12.30. 04:15
S
2009.12.18. 00:23   






Meg persze lehet, hogy sose nézik majd meg a motorszámod, de ha egyszer mégis akkor csúnyán megütheted a bokád a hamarosan bevezetett vagyonadó miatt is mivel akkor az már adócsalásnak számít mint azt írták Bencze projektjében is.


I learned at an early age that: FWD SUCKS OO=[][]=OO

Budapest    196    2009.10.21. 23:38
S
2009.12.18. 00:03   






MM írta:
S írta:
MM írta:
amúgyis ki nézi meg a motorszámot manapság? én hozzá nem nyulnék.


Helló!

Ma hallottam, hogy mivel próbálják szigorítani a műszaki vizsgát s ezzel bezárni a kiskapukat a közúti kpm-es ellenőrzésekre is nagy hangsúlyt fognak helyezni jövőre. Sad Úgyhogy én is elgondolkoztam a "belelógatom a nagyobb motort aztán úgyse nézik" ötletemen. Very Happy


és hol lesz erre mozgósított felesleges tartalékuk, hogy mindenkinek a motorszámát nézegessék? főleg hogy eldugott helyen van általában.
szerintem ha a hengerszám azonos, nem szúrják azt ki hogy más.
a műszaki vizsga meg nevetséges volt, nevetséges, és nevetséges lesz:D


Én is csak azt tudom amit nekem mondtak...
A vizsgahelyek be lesznek kamerázva és kép készül az autóról többször is a mérések alatt, hogy ne tudják közben kicserélni egy másikra és a közutakon is mérőhelyek lesznek felállítva ahol azért nem hülyék fognak dolgozni és tudni fogják hol a motorszám... Meg most már nem az lesz, hogy ha csaláson érnek egy vizsgabiztost akkor azt felfüggesztik egy időre addig meg a másik vizsgabiztossal müködik tovább a vizsgahely, hanem elveszik a hely vizsgáztatási jogát és ezzel fújhatják a több milliós befektetést és a cég újraalapítására se lesz lehetőség egy másik névvel... Bár én se kétlem, hogy elöbb utóbb meglesznek ennek a rendszernek is a kiskapui... Leleményes nép a magyar Very Happy Én is ennek örülnék a legjobban Mad

U.i.: Szerintem is a motorkód a megoldás.


I learned at an early age that: FWD SUCKS OO=[][]=OO

Budapest    196    2009.10.21. 23:38
MM
2009.12.17. 23:46   






S írta:
MM írta:
amúgyis ki nézi meg a motorszámot manapság? én hozzá nem nyulnék.


Helló!

Ma hallottam, hogy mivel próbálják szigorítani a műszaki vizsgát s ezzel bezárni a kiskapukat a közúti kpm-es ellenőrzésekre is nagy hangsúlyt fognak helyezni jövőre. Sad Úgyhogy én is elgondolkoztam a "belelógatom a nagyobb motort aztán úgyse nézik" ötletemen. Very Happy


és hol lesz erre mozgósított felesleges tartalékuk, hogy mindenkinek a motorszámát nézegessék? főleg hogy eldugott helyen van általában.
szerintem ha a hengerszám azonos, nem szúrják azt ki hogy más.
a műszaki vizsga meg nevetséges volt, nevetséges, és nevetséges lesz:D


BMW 540

   408    2008.12.30. 04:15
Rabby
2009.12.17. 23:35   






Ha nem túl off,velünk is megoszthatnád ezeket az infokat Smile


BMW Team Kecskemét
www.bmw-team-kecskemet.gportal.hu

Kecskemét    27    2008.07.31. 16:21
S
2009.12.17. 23:27   






MM írta:
amúgyis ki nézi meg a motorszámot manapság? én hozzá nem nyulnék.


Helló!

Ma hallottam, hogy mivel próbálják szigorítani a műszaki vizsgát s ezzel bezárni a kiskapukat a közúti kpm-es ellenőrzésekre is nagy hangsúlyt fognak helyezni jövőre. Sad Úgyhogy én is elgondolkoztam a "belelógatom a nagyobb motort aztán úgyse nézik" ötletemen. Very Happy


I learned at an early age that: FWD SUCKS OO=[][]=OO

Budapest    196    2009.10.21. 23:38
MM
2009.12.17. 22:35   






amúgyis ki nézi meg a motorszámot manapság? én hozzá nem nyulnék.


BMW 540

   408    2008.12.30. 04:15
sixday
2009.12.17. 22:12   






Feleslegesen tornáztatod magad.
Motorkódoztasd le és kész.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
danidoki
2009.12.17. 19:34   






Sziasztok,

szeretnék Tőletek tanácsot kérni. Van egy e34-em, amiben eredetileg egy m50b20 motor volt. E helyett a motor helyett most egy m50b25 van az autóban. A régi, tehát a 2000ccm-es blokkot szeretném megtartani, azt felfuratni, s belerakni a most a motorban dolgozó, 25ös dugókat és a főtengelyt, a gyűrű-és csapágysort természetesen újat tennék bele.

Kérdés tehát, hogy fel lehet-e fúrni úgy az m50b20-at, hogy m50b25-nek a fentebb említett alkatrészeit beteszem. Így a motorszám is rendben van, a teljesítmény az egy kicsit talán nagyobb lesz.

A kérdés egy másik topicban is felteszem, ami miatt előre is elnézést kérek, csak tudom, hogy valaki csak ezt, vagy csak azt olvassa.

Üdvözlettel,

Dani


bp.    119    2006.05.07. 00:24
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   BMW 5-7 series - Projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére