|
|
TunercityLaci |
2009.12.01. 21:12 |
|
|



|
Szia
Gratula a projekthez,büszke lehetsz rá!!
A turbósítás részt körbejártad????nehogy sírás legyen a vége!!!
Mégegyszer grat a géphez és az elszántsághoz!  |
üdv
Laci |
PÉCS 165 2009.01.19. 16:13 |
|
Scheib |
2009.12.01. 21:11 |
|
|



|
|
erik3_6 |
2009.12.01. 21:10 |
|
|



|
|
Scheib |
2009.12.01. 21:04 |
|
|



|
És mielőtt azt hinnétek ,hogy bankot raboltam, nem ezek "eredeti"  gt35-ösek de nem garrett gt35!
Majd meglátjuk mit mutat ha kész, max valahogy majd szerzek eredetit.
Az adatai:
Type of Cooling: Oil Cooled
Inlet Size: 4"
Outlet Size: 2.5"
Type of Bearing: WET FLOAT BEARINGS
Maximum PSI Capacity: 28 PSI
Compressor: .70 AR Compressor
Compressor wheel exducer: 81.87mm/ inducer: 57.36mm
Turbine: .63 AR Turbine
Turbine wheel Inducer: 73.60mm/ Exducer: 62mm
Type of Flange T3 (twin entry)
Type of Down Pipe Flange 4 bolt (2.5" bolt to bolt) - 2.75" inlet |
BMWSPower |
Budapest 223 2009.10.16. 19:12 |
|
Dr.Jäger |
2009.12.01. 21:02 |
|
|



|
|
Egy BMW nem ereszti az olajat...megjelöli a területét! |
Kiskunlacháza 134 2009.01.02. 16:49 |
|
S |
2009.12.01. 20:59 |
|
|



|
|
Scheib |
2009.12.01. 20:41 |
|
|



|
|
BMWSPower |
Budapest 223 2009.10.16. 19:12 |
|
Scheib |
2009.11.30. 20:31 |
|
|



|
|
A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.05.18. 15:17 (1). BMWSPower |
Budapest 223 2009.10.16. 19:12 |
|
sovi81 |
2009.11.30. 01:44 |
|
|



|
Scheib írta: | Ezzel lezárult az átalakítás első része, nem kapkodtam el, bemelegítésnek jó volt
A második résznél kezd eldurvulni a dolog, szóval folytatása következik! | Kíváncsian várjuk!  |
|
Fonyód 364 2006.10.05. 21:15 |
|
Dawe |
2009.11.30. 01:18 |
|
|



Redneck Boss
|
|
Scheib |
2009.11.29. 18:29 |
|
|



|
|
Scheib |
2009.11.29. 13:56 |
|
|



|
Dawe írta: | tetszik!!
nagyon pofás a kipurol meg adok egy tippet hátha sikerül még megoldani valhogy,a hangok miatt,gondolom,hogy a hangbol a jellegzetes v8hangot szeretnéd elérni és nem a vakolatrepesztést
2 egyszerü sip kell bele nem nagy meló

ez nekem egy remus kipufogóban volt és nagyon jó volt,csak ez tul kevés volt a versenyautóhoz |
Köszönöm! A tippet ki fogom próbálni (még biztos építek dobot) de most ez a rész kész van egyenlőre nem bontom meg (és nem is rossz a hangja), a két síp kb úgy néz ki mint egy-egy tüte csak fordítva? |
BMWSPower |
Budapest 223 2009.10.16. 19:12 |
|
Dawe |
2009.11.29. 13:21 |
|
|



Redneck Boss
|
tetszik!!
nagyon pofás a kipurol meg adok egy tippet hátha sikerül még megoldani valhogy,a hangok miatt,gondolom,hogy a hangbol a jellegzetes v8hangot szeretnéd elérni és nem a vakolatrepesztést
2 egyszerü sip kell bele nem nagy meló
ez nekem egy remus kipufogóban volt és nagyon jó volt,csak ez tul kevés volt a versenyautóhoz  |
ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./ |
vecsés west side 2740 2005.10.08. 15:11 |
|
Scheib |
2009.11.29. 12:56 |
|
|



|
MM írta: | És most már a halottak is felkelnek ha elmész egy temető mellett?
Feltűnő egy jelenség lesz ha majd furikázol.
Nekem a gyári rendszerrel, mikor levettem a hátsódobot az is hangos volt, sőt durrogott motorféknél, akkor elképzelem ez milyen lehet.
Felvehetnéd valahogy a hangját
Egyébként tényleg igényes munka, bár én tudnék ilyen szépen dolgozni. |
Nem tudom de a temetőket szeretném jó messze elkerülni, viszont amikor a hangpróba volt akkor a szomszédok biztos kivoltak mert jöttek kérdezni ,hogy ez meg mi vóóóólt?
A hangját szívesen felvenném de a hangpróbán két kamerás mobil is volt de esélytelen felvenni, most pedig nem tud egy árva hangot sem kiadni (szét van szedve nem kicsit )
Köszönöm ha tetszik, szerintem te is tudsz szépen dolgozni, véleményem szerint a szép munkához sok türelem kell és ez az ami nekem is gyorsan fogy néha, ilyenkor kell letenni 5percre és utána fojtatni. |
BMWSPower |
Budapest 223 2009.10.16. 19:12 |
|
MM |
2009.11.29. 12:33 |
|
|



|
És most már a halottak is felkelnek ha elmész egy temető mellett?
Feltűnő egy jelenség lesz ha majd furikázol.
Nekem a gyári rendszerrel, mikor levettem a hátsódobot az is hangos volt, sőt durrogott motorféknél, akkor elképzelem ez milyen lehet.
Felvehetnéd valahogy a hangját
Egyébként tényleg igényes munka, bár én tudnék ilyen szépen dolgozni. |
|
408 2008.12.30. 04:15 |
|
Scheib |
2009.11.29. 11:32 |
|
|



|
Böri 325is Coupe írta: | Grat a kipufogohoz,szerintem qrvajol nez ki es latszik,hogy szep munka,kepekből meg sosem eleg itten |
Köszönöm!
Szeretnék mindenhol igényes munkát végezni, remélem sikerül is.
A kipufhoz még annyit hogy először olyan dobot próbáltam aminek a perforált belső része sokkal kisebb volt és cső keresztmetszetű, ment is bele rendesen kőzetgyapot de nem ez volt a baja hanem hogy halk volt
(végülis a két dob+ a próba dob együtt nem került annyiba mint ha készen veszek egyet, hogy meddig fog tartani majd kiderül) |
|
Budapest 223 2009.10.16. 19:12 |
|
Böri 325is Coupe |
2009.11.29. 00:54 |
|
|



|
|
Scheib |
2009.11.28. 18:26 |
|
|



|
A kipuf építést is szerettem volna teljesen én csinálni elvileg így a legolcsóbb és még jól is sikerülhet, gond csak annyi volt ,hogy csak co hegesztőm van de azzal is jó lesz.
Ha teljesen én építem akkor a dobokat is: ehez kell lemez, perforált lemez, kőzetgyapot, türelem. Ezeket is beszereztem mert csak a türelem volt adott ebből.
Szépen lehajtottam a dobnak a palástot és egy kőrben 2cm-el kisebb palást formát a perforált lemezből (fojtás nem kell, hangja az lesz bőven) összetoltam őket egyik vége lefenekel másikon a gyapotot beletömtem amennyire csak lehet, lefenekel ezt is. Két végcső felhegeszt a 76-osból. A rendszert a motor két oldalától indítottam, hogy idáig hogyan jutok el az egy szép történet
Volt már hangpróba is aki hallotta az azt mondta hogy brutális, szép mély de üvölt mint állat  |
A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.05.12. 22:55 (1). |
Budapest 223 2009.10.16. 19:12 |
|
Scheib |
2009.11.28. 17:45 |
|
|



|
Kész voltak a lökösök, következett a hőn áhított kipuf.
A későbbi terveimnek megfelelő kipuf kellett: amennyire csak lehet nyitott legyen a rendszer, el is férjen, hangos lehet
úgyhogy dupla 76-os rozsdamentes szerintem elég lesz két hátsó átmenő dobbal, más nem is kell.
A rendszert csőívekből és egyenes csőből szerettem volna összeállítani, anyagigény felmérés következett.
Elsőre 6db ívet és egy szál csövet tehát 6m-t vettem, mérete 76,2x2-es |
A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.05.18. 15:13 (1). |
Budapest 223 2009.10.16. 19:12 |
|
Scheib |
2009.11.28. 17:07 |
|
|



|
|
A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.05.18. 15:11 (3). |
Budapest 223 2009.10.16. 19:12 |
|
Scheib |
2009.11.28. 16:36 |
|
|



|
Dawe írta: | hallod haver pesti vagy én vecsési
ezt én szeretném élöben látni!!
mit szólsz egy minitalihoz?
mondjuk jövöhéten mikor felépültem ebböl a rohadt náthábol
vinnék pár igazi inyencet |
Szia!
Először is jobbulást, remélem nem komoly a nátha.
Ha biztos vagy benne ,hogy élőben is látni akarod akkor örülök ha jössz, még nagyon sok meglepi van! |
|
Budapest 223 2009.10.16. 19:12 |
|
Dawe |
2009.11.27. 23:18 |
|
|



Redneck Boss
|
hallod haver pesti vagy én vecsési
ezt én szeretném élöben látni!!
mit szólsz egy minitalihoz?
mondjuk jövöhéten mikor felépültem ebböl a rohadt náthábol
vinnék pár igazi inyencet  |
ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./ |
vecsés west side 2740 2005.10.08. 15:11 |
|
Scheib |
2009.11.27. 22:20 |
|
|



|
|
A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.01.08. 22:16 (1). |
Budapest 223 2009.10.16. 19:12 |
|
Scheib |
2009.11.27. 22:17 |
|
|



|
Dawe írta: | banyek
kezd driftótó lenni a verda
mostmár nagyon kiváncsi vagyok |
Mondtam, hogy elvetemült de drifthez nehéz nagyon (vagy kevés a power ) |
|
Budapest 223 2009.10.16. 19:12 |
|
Dawe |
2009.11.27. 22:11 |
|
|



Redneck Boss
|
|
|