POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
18 / 19 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Hajtáslánc átépítés, erősítés, tuning

csmario
2010.06.28. 22:32   






köszönöm szépen,erre gondoltam! Smile


   174    2008.08.16. 13:43
riczkoi17
2010.06.28. 22:03   






csmario írta:
sziasztok valaki tudna nekem váltó áttétel táblázatot mutatni? leginkább a getrag 260,és a tds váltó áttételei érdekelnének,előre is köszönöm Smile


Szia!

www.bmw-power.de ott oldalt service info majd azon belül dattenblätter menüpont és ott van elég sok modelltípusé! Szemcsis


   266    2006.01.14. 10:44
csmario
2010.06.28. 21:35   






sziasztok valaki tudna nekem váltó áttétel táblázatot mutatni? leginkább a getrag 260,és a tds váltó áttételei érdekelnének,előre is köszönöm Smile


   174    2008.08.16. 13:43
335i
2010.06.03. 21:58   






Brahner maister írta:
335i írta:
Sziasztok


Lenne egy kérdésem: Adott egy M20B20 (getrag 240 vagy 260 váltóval) kompatbilis az M50B20 motorral? Tehát a Getrag 240-260 váltó jó az M50-es motorra? köszi..

rátudod rakni a 4 föcsavarral ...a többi nem stimmel,és a dőlésszöge is más a váltónak...kicsit trükközöl a kulisszával elvágod -elfordítod összeheggeszt...


köszi szépen


   6    2010.06.03. 20:16
Brahner maister
2010.06.03. 20:22   






335i írta:
Sziasztok


Lenne egy kérdésem: Adott egy M20B20 (getrag 240 vagy 260 váltóval) kompatbilis az M50B20 motorral? Tehát a Getrag 240-260 váltó jó az M50-es motorra? köszi..

rátudod rakni a 4 föcsavarral ...a többi nem stimmel,és a dőlésszöge is más a váltónak...kicsit trükközöl a kulisszával elvágod -elfordítod összeheggeszt...


A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér!Smile)))

   1303    2007.01.04. 17:57
335i
2010.06.03. 20:20   






Sziasztok


Lenne egy kérdésem: Adott egy M20B20 (getrag 240 vagy 260 váltóval) kompatbilis az M50B20 motorral? Tehát a Getrag 240-260 váltó jó az M50-es motorra? köszi..


   6    2010.06.03. 20:16
Hoffer
2010.05.15. 07:25   






Sziasztok!

Az igaz, hogy M20-as motornál a Getrag 260-as váltónak az áttétele megegyezik már a késői 240-es áttételével? Mert nekem van itthon egy 1989-es 240-esem és ugyan azokat az áttételeket számolom mint a 260-nál! Igaz ez??

Köszi


Budapest    405    2008.07.10. 08:07
bmwpower380
2010.05.12. 22:07   






speer írta:
bmwpower380 írta:
sziasztok az volna a kérdésem ,hogy e36 325 TD-be 1994 körüli évjárat milyen diferenciál van?kisházas vagy nagyházas ?elöre is kösz Szemcsis
e36 320i coupéba felcuppan?

Nagyházas...felcuppan,de kell hozzá a rövidebb kardán hátsó tag,és a féltengely kihajtásokat át kell cserélni,hogy stimmeljen a féltengelyhez.A kihajtáson lévő honyot is lehet rákell munkálni,(amibe a biztosítógyűrű belepattan),mert nem ugyanoda esik.(bár én nagyházas helyére tettem kisházasat,és annál ezt megkellett csinálni,mert különben ki tud csúszni a kihajtás.....meg kell vizuálni) Kacsint


köszönöm az infót Szemcsis


Budapest    182    2007.06.23. 14:26
speer
2010.05.12. 07:09   






bmwpower380 írta:
sziasztok az volna a kérdésem ,hogy e36 325 TD-be 1994 körüli évjárat milyen diferenciál van?kisházas vagy nagyházas ?elöre is kösz Szemcsis
e36 320i coupéba felcuppan?

Nagyházas...felcuppan,de kell hozzá a rövidebb kardán hátsó tag,és a féltengely kihajtásokat át kell cserélni,hogy stimmeljen a féltengelyhez.A kihajtáson lévő honyot is lehet rákell munkálni,(amibe a biztosítógyűrű belepattan),mert nem ugyanoda esik.(bár én nagyházas helyére tettem kisházasat,és annál ezt megkellett csinálni,mert különben ki tud csúszni a kihajtás.....meg kell vizuálni) Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
bmwpower380
2010.05.12. 05:56   






sziasztok az volna a kérdésem ,hogy e36 325 TD-be 1994 körüli évjárat milyen diferenciál van?kisházas vagy nagyházas ?elöre is kösz Szemcsis
e36 320i coupéba felcuppan?


Budapest    182    2007.06.23. 14:26
Erikaviking
2010.04.29. 21:22   






BMW-hez csinálnak itthon, vagy a közelben tolókerekes váltót?
Esetleg tudtok eladót, vagy hozzávetőleges árakat?
Off autóba kéne (~250 le, ~300 Nm) valami erős RWD váltó.


   5    2009.10.11. 21:03
Bitman
2010.04.05. 12:40   






bömbölde335i írta:

Számold meg a régi és az új difiben a fogazott jeladó tárcsa fogszámát.

Na ez egy reális magyarázat, ha különbözik. Köszi, most már nem halok meg hülyén. Akkor műszerfal codier stecker csere 525tds-ére? Különbözik még valami, ami a csere után meglepetést okozhat? Tank tankszint jeladó/tankméret, vagy bármi? (524TD vs 525TDS)

Köszi.


   55    2009.05.18. 12:32
bömbölde335i
2010.04.03. 19:30   






Bitman írta:
zolka81 írta:
A km óra a féltengely fordulatát figyeli és nem érdekes, hogy milyen áttétel van előtte!

Ez biztos?

Mert akkor hogy lehet, hogy eddig jól mutatta, diffi rövidebbre cserélése után viszont irreálisan sokat mutat??? Féltengely nyílván azonos sebességnél ugyanennyit fordul. Ezt magyarázza már el akkor nekem valaki... Szerintem tuti nem a féltengely fordulatot figyeli. Aztán lehet, hogy én vagyok a hülye, akkor világosítsatok fel légyszi.

Köszi.


Számold meg a régi és az új difiben a fogazott jeladó tárcsa fogszámát.


   170    2005.11.14. 18:18
Bitman
2010.04.03. 14:06   






zolka81 írta:
A km óra a féltengely fordulatát figyeli és nem érdekes, hogy milyen áttétel van előtte!

Ez biztos?

Mert akkor hogy lehet, hogy eddig jól mutatta, diffi rövidebbre cserélése után viszont irreálisan sokat mutat??? Féltengely nyílván azonos sebességnél ugyanennyit fordul. Ezt magyarázza már el akkor nekem valaki... Szerintem tuti nem a féltengely fordulatot figyeli. Aztán lehet, hogy én vagyok a hülye, akkor világosítsatok fel légyszi.

Köszi.


   55    2009.05.18. 12:32
zolka81
2010.03.29. 18:03   






A km óra a féltengely fordulatát figyeli és nem érdekes, hogy milyen áttétel van előtte!
Bitman írta:
Sziasztok!

Volt egy átfogó futómű cserém a kiábrándító állapota miatt.
A gyári E34 524TD diffivel is voltak komoly belső (kopottsági) problémák, végül ez ki lett cserélve egy 525tds touring diffijére.

Két kérdésem lenne: Műszerfal most értelemszerűen a jóval rövidebb diffiáttétel miatt tévesen jelzi ki a sebességet (=többet mutat), ebből adódóan a megtett távolságot is. Ezzel lehetne-e valamit kezdeni? Pl műszerfalban lévő codier stecker cseréjével (csere pl 525tds touringére), esetleg a memória icben tárolt adatok átírásával? Valaki csinált már ilyet? A legegyszerűbb az 525tds touring codier steckerre váltás lenne, csak hát nem tudom, hogy mi különbözik benne. Pl tankméret is kérdéses, stb. Erről is írhatna valaki infót. A codier steckerben elvileg egy írható olvasható memória ic van, semmi más, tehát elméletileg simán átírható benne bármi. Valamilyen szinten konyítok az elektronikához, maga az átírás sem tűnik kivitelezhetetlennek, csak tudni kéne, hogy mit kell benne átírni. Minden infót örömmel fogadnék ami a megoldáshoz közelebb visz.

A másik fontosabb kérdés pedig, hogy létezik-e 6 sebességes váltó, ami esetleg csereszabatos a gyári 524TD váltóval? Az áttétellel nincs gondom, mert városban jóval gazdaságosabban lehet közlekedni a difficsere után kialakult rövidebb áttétellel, csak éppen pályán (meg amúgy is) hamar elfogy az 5. sebesség, és a motor sem mai darab, nem szeretném szétpörgetni. Emiatt érdeklődnék, hogy van-e olyan 6 sebességes váltó, ami átalakítás nélkül, esetleg kisebb átalakítással felrakható? Ha van, akkor mit érdemes róla tudni áttételileg, és milyen típusú autóról szerezhető be?

Előre is köszi!


Gyula    83    2005.05.14. 10:17
Bitman
2010.03.29. 13:17   






Sziasztok!

Volt egy átfogó futómű cserém a kiábrándító állapota miatt.
A gyári E34 524TD diffivel is voltak komoly belső (kopottsági) problémák, végül ez ki lett cserélve egy 525tds touring diffijére.

Két kérdésem lenne: Műszerfal most értelemszerűen a jóval rövidebb diffiáttétel miatt tévesen jelzi ki a sebességet (=többet mutat), ebből adódóan a megtett távolságot is. Ezzel lehetne-e valamit kezdeni? Pl műszerfalban lévő codier stecker cseréjével (csere pl 525tds touringére), esetleg a memória icben tárolt adatok átírásával? Valaki csinált már ilyet? A legegyszerűbb az 525tds touring codier steckerre váltás lenne, csak hát nem tudom, hogy mi különbözik benne. Pl tankméret is kérdéses, stb. Erről is írhatna valaki infót. A codier steckerben elvileg egy írható olvasható memória ic van, semmi más, tehát elméletileg simán átírható benne bármi. Valamilyen szinten konyítok az elektronikához, maga az átírás sem tűnik kivitelezhetetlennek, csak tudni kéne, hogy mit kell benne átírni. Minden infót örömmel fogadnék ami a megoldáshoz közelebb visz.

A másik fontosabb kérdés pedig, hogy létezik-e 6 sebességes váltó, ami esetleg csereszabatos a gyári 524TD váltóval? Az áttétellel nincs gondom, mert városban jóval gazdaságosabban lehet közlekedni a difficsere után kialakult rövidebb áttétellel, csak éppen pályán (meg amúgy is) hamar elfogy az 5. sebesség, és a motor sem mai darab, nem szeretném szétpörgetni. Emiatt érdeklődnék, hogy van-e olyan 6 sebességes váltó, ami átalakítás nélkül, esetleg kisebb átalakítással felrakható? Ha van, akkor mit érdemes róla tudni áttételileg, és milyen típusú autóról szerezhető be?

Előre is köszi!


   55    2009.05.18. 12:32
meszibalint
2010.03.15. 14:34   






meszibalint írta:
üdv!

e39 alá milyen sperrdifi megy be? semilyen? Very Happy vagy talán a bolygóműházat kellene benne kicserélni sperre?? ha igen, melyik, és milyen típusé passzolna bele? ha van ilyen....

köszi Smile


ezzel hülyeséget kérdeztem??, vagy mindenkinek egyértelmű, csak nekem nem?? Shocked


...AGRESSZIÓ és PRECÍZITÁS...
" HASZNÁLNI KELL EGY KOCSIT... "

www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
Déé
2010.03.05. 11:11   






szevasztok!

'98-as e36 kompaktom van, sperr-t szeretnék alá. Azt már tudom, hogy az e30 hátsó futóműve van alatta, szóval ehhez kell difit keresnem elvileg, ami érdekelne:

-milyen áttételű sperr-t keressek?
-e36-hoz való difi hátlapját lehet e30ra cserélni, fel tudom úgy tenni esetleg?
-létezik viszkós és mechanikus difi is e30 alá?
-olyan difi kéne, ami csak gázadásra zár, van ilyen?

ha esetleg tudtok eladót érdekelnek az ajánlatok is! ;)

előre is köszi!


Kaposvár    89    2009.09.18. 10:33
meszibalint
2010.03.04. 21:33   






üdv!

e39 alá milyen sperrdifi megy be? semilyen? Very Happy vagy talán a bolygóműházat kellene benne kicserélni sperre?? ha igen, melyik, és milyen típusé passzolna bele? ha van ilyen....

köszi Smile


...AGRESSZIÓ és PRECÍZITÁS...
" HASZNÁLNI KELL EGY KOCSIT... "

www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
MM
2010.01.20. 14:45   






sixday írta:
MM írta:
olyan érdekelne, ha veszek egy 5 gangos váltót a V8amhoz. akkor az 5. helyére belehet e tenni esetleg egy 6 gangos váltó 6. áttételét (ha igen beszerezhető e?), vagy egyedileg kellene legyártani a 0.7-0.8 körüli áttételt (csillagászati áron?)?
az 1.00 nagyon rövid lenne nekem 5be...

Szerintem tegyel ala egy jo hosszu diffit, a V8 elbirja nyomatekbol.

elbírni elbírja, most még automata a gép amúgy és 2.93mas volt difi, mostmár 3.73 speer. de sokkal jobban húz ezzel.. szeretném ezt a dinamikát megtartani, és inkább csak az utolsó fokozatot utazónak...
nem sokat megyek amúgy pályán. inkabb város, reptér, gyorsulás. hasonlók. de azért ha lekell menni 1000km-t nemkéne hogy leegye a gatyámat is.
nem is értem miért nem gyorsítóáttételes az 5. sztem elbírta volna a kisV8...
vagy jólenne egy 6 gangos váltó csak aranyárban van.


BMW 540

   408    2008.12.30. 04:15
sixday
2010.01.20. 14:11   






MM írta:
olyan érdekelne, ha veszek egy 5 gangos váltót a V8amhoz. akkor az 5. helyére belehet e tenni esetleg egy 6 gangos váltó 6. áttételét (ha igen beszerezhető e?), vagy egyedileg kellene legyártani a 0.7-0.8 körüli áttételt (csillagászati áron?)?
az 1.00 nagyon rövid lenne nekem 5be...


Szerintem tegyel ala egy jo hosszu diffit, a V8 elbirja nyomatekbol.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
MM
2010.01.20. 13:17   






olyan érdekelne, ha veszek egy 5 gangos váltót a V8amhoz. akkor az 5. helyére belehet e tenni esetleg egy 6 gangos váltó 6. áttételét (ha igen beszerezhető e?), vagy egyedileg kellene legyártani a 0.7-0.8 körüli áttételt (csillagászati áron?)?
az 1.00 nagyon rövid lenne nekem 5be...


BMW 540

   408    2008.12.30. 04:15
Riko
2010.01.14. 21:53   






powered írta:
Riko írta:
Igen. E46 330 ci-m van 2,93 difivel. Rövidebb sper difit szeretnék alá. Rövidebb difit tudnék csináltatni csak sperbe nem tud senki segíteni eddig. Ajánlották az M3 difit, most járom körbe a témát, hogy mekkora átalakítást igényelne. Tudsz segíteni?

Én csináltam már E46 sperr-t, gyári nem sperr-es difiből, és nem olyan egyszerű az eset. Rengeteg gépmunka, és számítás. Tibisz használja az utcai autójában.


Csinálnál még egyet?
Hálás lennék! Smile


Dunaújváros    35    2008.11.10. 17:51
speer
2010.01.12. 17:41   






sixday írta:
Riko írta:
Igen. E46 330 ci-m van 2,93 difivel. Rövidebb sper difit szeretnék alá. Rövidebb difit tudnék csináltatni csak sperbe nem tud senki segíteni eddig. Ajánlották az M3 difit, most járom körbe a témát, hogy mekkora átalakítást igényelne. Tudsz segíteni?


Van itt valahol egy jóember az adokveszekben aki sperrdiót árul, az szerintem lehet neked megoldás, nem?

Sajna azt nem lehet belepattintani az e46 diffibe,annak már más a belselye....e39,e38 mind ilyen szemét.E38 728i-n,ami hasonló,egy konzol segítségével raktam fel más nagyházas komplett sperrt,e46-on is hasonló megoldás jó lehet. Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
sixday
2010.01.12. 15:40   






Riko írta:
Igen. E46 330 ci-m van 2,93 difivel. Rövidebb sper difit szeretnék alá. Rövidebb difit tudnék csináltatni csak sperbe nem tud senki segíteni eddig. Ajánlották az M3 difit, most járom körbe a témát, hogy mekkora átalakítást igényelne. Tudsz segíteni?


Van itt valahol egy jóember az adokveszekben aki sperrdiót árul, az szerintem lehet neked megoldás, nem?


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  18 / 19 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére