POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
17 / 19 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Hajtáslánc átépítés, erősítés, tuning

langa1
2010.10.22. 21:34   






meszibalint írta:
meszibalint írta:
üdv!

e39 alá milyen sperrdifi megy be? semilyen? Very Happy vagy talán a bolygóműházat kellene benne kicserélni sperre?? ha igen, melyik, és milyen típusé passzolna bele? ha van ilyen....

köszi Smile


ezzel hülyeséget kérdeztem??, vagy mindenkinek egyértelmű, csak nekem nem?? Shocked


Ba....a meg kell nekem 1 ilyen váltó.

M30b35 turbo. Gyári E30 M3 bódéba.


   35    2009.07.26. 21:53
e60
2010.09.24. 21:00   






SZIASZTOK!

E30-ba építettünk egy M5 3.8-as motort milyen difit lenne érdemes bele tenni Gyorsulás céljából szerintetek? most a gyári M5 difi van benne! nem rossz de a 4.0 v8 e30 végig mellette szalad!!!
Sad


   82    2008.04.03. 21:45
bimmer
2010.09.19. 21:09   






powered írta:
bimmer írta:
Sziasztok,
nekem is speer-el kapcsolatos kérdésem lenne,használ e valaki itt
utcán 40% os speert,mert azt mondták hogy utcára nem igazán jo
mert kattog meg recseg,szoval hangos!
Tapasztalat valakinek? Very Happy

A szűk ívű, lassú kanyarokban elég szar hangja van. Utcára nemjavaslom.


Köszi,
mostmár csak egy kérdésem lenne,nekem volt viszkos régen,de az nekem jobban tetszett mint a mostani lamellás,az lenne a kérdés hogy
viszkos birná e a teljesitményt,vagy rövid idön belül kikészülne? Very Happy


Vásárosnamény    213    2006.08.06. 17:58
powered
2010.09.19. 19:24   






bimmer írta:
Sziasztok,
nekem is speer-el kapcsolatos kérdésem lenne,használ e valaki itt
utcán 40% os speert,mert azt mondták hogy utcára nem igazán jo
mert kattog meg recseg,szoval hangos!
Tapasztalat valakinek? Very Happy

A szűk ívű, lassú kanyarokban elég szar hangja van. Utcára nemjavaslom.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
bimmer
2010.09.19. 15:00   






Sziasztok,
nekem is speer-el kapcsolatos kérdésem lenne,használ e valaki itt
utcán 40% os speert,mert azt mondták hogy utcára nem igazán jo
mert kattog meg recseg,szoval hangos!
Tapasztalat valakinek? Very Happy


Vásárosnamény    213    2006.08.06. 17:58
MM
2010.09.09. 10:48   






csmario írta:
szakik,mi a gyakorlati különbség a lamellás és a viszkós sperr között? aszfalton mennyire használható a viszkós,egy hátsókerekes 2.5i-nél? nem drift a cél,de azért ha egy kicsit keresztbe lehetne menni,nemvolna rossz ha tenné a dolgát Szemcsis


a viszkósnál egy spec anyag van a 2 oldal között, ami alapból folyékony, de ha hirtelen nagy fordulatszámkülönbség jön létre a 2 oldal között akkor felkeményedik. és összezár
tehát itt előbb ki kell alakulnia a különbségnek hogy összekapscoljon, és ha elkezded keresztbe tenni és már 1szerre megy a 2 kerék akkor megint csak nem biztos hogy össze lesz már zárva.

a lamellás meg alapból össsze van feszítve. gyárilag 25%osan.
utcára is ezt ajánlom.
de jól nézd meg mit veszel mert elkopnak a lamellák, én nyomatékkulcsal szoktam lemérni, az egyik oldalt lefogom a másikra egy közdarabbal ráteszem a kulcsot. olyan 50Nm szokott lenni a használt daraboknál az összezárás.


BMW 540

   408    2008.12.30. 04:15
sotie007
2010.09.09. 09:01   






sziasztok. van egy 324d-s e30-asom. sima 2.4es szívó, mit lehet kezdeni a motorral , hogy erősebb legyen?


   10    2010.08.20. 00:04
csmario
2010.09.06. 22:22   






szakik,mi a gyakorlati különbség a lamellás és a viszkós sperr között? aszfalton mennyire használható a viszkós,egy hátsókerekes 2.5i-nél? nem drift a cél,de azért ha egy kicsit keresztbe lehetne menni,nemvolna rossz ha tenné a dolgát Szemcsis


   174    2008.08.16. 13:43
gainboy
2010.07.23. 22:21   






Folytattam a turbós topicban ... Kacsint


Budapest    230    2007.10.13. 11:51
Lehel
2010.07.23. 21:12   






Turbós motorhoz milyen dugókat használtatok ? a gyárit alakítottátok át ? a dugók hűtését hogy oldottátok meg ? van gyárilag olaj spriccelő fej ami a dugó aljára nyomatja az olajat ? vagy azt utólag kell be suszterkodni ? a skyline BI-TURBÓ elméletileg áll 1 alacsony nyomású és 1 magas nyomású turbóból szóval a fordulatszám minden tartományában húzni fog a motor elvileg mármint ez a 2.5 - ös skylinenál így van de hogy a 2.5 - ös bmw blokk nál így lesz e az jó kérdés.


Mosonmagyarovár    27    2010.07.08. 13:06
lezsi
2010.07.23. 17:37   






Kis ellentmondast velek felfedezni:

Lehel írta:
a lehető legkisebb turbó lyukat szeretném elérni . ezt a motor ugy akarom összepaoklni hogy 1 gyorsulási versenyen is megálja a helyét szóval ne csak a fordulatszám utolsó tartományában húzzon . ....


Legkisebb turbolyuk -> kis turbo
gyorsulasi verseny -> nagy turbo

A versenyen nagyjabol semmi szukseged nem lesz a motor 4000-5000rpm alatti tartomanyara, tehat nem erdekes, hogy ott mit csinalNA a turbo.

Ha versenyezni akarsz, akkor legyen bazi nagy a turbo, es akkor lehet tengelyezni is. Ha esetleg tul nagyra sikerulne, meg mindig meglocsolhatod nitroval, hogy porogjon! Mad


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
speer
2010.07.23. 14:36   






Lehel írta:
a lehető legkisebb turbó lyukat szeretném elérni . ezt a motor ugy akarom összepaoklni hogy 1 gyorsulási versenyen is megálja a helyét szóval ne csak a fordulatszám utolsó tartományában húzzon .
a motor "nagyságában " még nem döntöttem teljesen mert a B20as blokkba raknám azokat a dogokat amik bírják a turbót akkor hengerenként 0,67 cm3 vel lennének nagyobbak a gyári dugónál .
Viszont ha 2.5 ös blokkot használnék alapnak akkor a turbós dugók és gyári dugók közti különbség csak 0.5 cm3 most azt nem tudom hogy engedne-e a blokk fal 0.5 cm3 vagy nem de majd kiderül ha megveszem a blokkokat . A turbók állítólag skyline ból valók de azt hogy melyik típusból aról fogalmam sincs .

Szerintem itt valahogy picit ütik egymást a dolgok...ahoz ,hogy kis turbólyukad legyen,ahoz ezekhez a turbókhoz kicsi a moci(még ha 2.8-at is csinálsz belőle) v. sok a turbó. Smile Ha szeretnéd ,hogy már pici fordulaton éljen,ahoz vagy két "törpeszuper" csiga kéne,v. pedig egy pici és egy nagyobb,persze az ehez a rendszerhez tartozó nyomásvezérlésekkel.Bár lehet ,hogy valamelyik skyline-on volt olyan egér turbó(?),erről gőzöm sincs....Írtad a nagyobb veztengelyeket is ,de ezzel az alja sajna nem lesz brutálabb, ill. általában a beboostolásos fordulatokra és azok felettiekre jótékony csak.
Nem piszkálódásból írtam ezeket,csak ,hogy gondold át ezt a 2db skyline turbós konfigot,mert valszeg. nem úgy működne ahogyan szeretnéd... Kacsint Arról az apróságról nem is beszélve,hogy két ilyen turbinának azért van némi +helyigénye,olajigénye,hőleadása,leömlő gyártás csövezés macerája,ami piszkosúl megnehezíti a helyzetet,persze kihívásnak nem utolsó mutatvány!
Szerintem a kb. ilyesmi ccm-es mocik símán megvannak 1db jó méretezésű túrbóval utcán ,versenypályán egyaránt Kacsint
Folytassuk a turbósítás topicban.... Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Brahner maister
2010.07.23. 12:49   






Lehel írta:
a lehető legkisebb turbó lyukat szeretném elérni . ezt a motor ugy akarom összepaoklni hogy 1 gyorsulási versenyen is megálja a helyét szóval ne csak a fordulatszám utolsó tartományában húzzon .
a motor "nagyságában " még nem döntöttem teljesen mert a B20as blokkba raknám azokat a dogokat amik bírják a turbót akkor hengerenként 0,67 cm3 vel lennének nagyobbak a gyári dugónál .
Viszont ha 2.5 ös blokkot használnék alapnak akkor a turbós dugók és gyári dugók közti különbség csak 0.5 cm3 most azt nem tudom hogy engedne-e a blokk fal 0.5 cm3 vagy nem de majd kiderül ha megveszem a blokkokat . A turbók állítólag skyline ból valók de azt hogy melyik típusból aról fogalmam sincs .


javasolnék neked akkor jo erős hajtokart vagyis vedd meg a H profilut,mert ez igy lehet kargörbigető lesz Very Happy jo az a nagyturbó de kinek mi én elvagyok vele1/3 al kevesebb töltéssel kijön ugyanazon teljesítmény ugyanazon motoron,az mellékes h felső tartományban megy de ott jobban mint a kisturbós...az már olyankor belefullad saját magába..


A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér!Smile)))

   1303    2007.01.04. 17:57
gainboy
2010.07.23. 10:35   






Löket irányban is növelhetnéd, így nem kéne elvékonyítani a jó vastag B20-as blokkot, és a nyomatékosságnak is kedvezne. Itt kapsz hozzá 75-ös főtengelyt (M50B25) vagy 84-est (M52B28) bár azzal már egész Audis lenne a furat/löket arány Very Happy
Megfelelő hajtókar hosszal elvileg passzolnia kell.


Budapest    230    2007.10.13. 11:51
Lehel
2010.07.22. 21:12   






a lehető legkisebb turbó lyukat szeretném elérni . ezt a motor ugy akarom összepaoklni hogy 1 gyorsulási versenyen is megálja a helyét szóval ne csak a fordulatszám utolsó tartományában húzzon .
a motor "nagyságában " még nem döntöttem teljesen mert a B20as blokkba raknám azokat a dogokat amik bírják a turbót akkor hengerenként 0,67 cm3 vel lennének nagyobbak a gyári dugónál .
Viszont ha 2.5 ös blokkot használnék alapnak akkor a turbós dugók és gyári dugók közti különbség csak 0.5 cm3 most azt nem tudom hogy engedne-e a blokk fal 0.5 cm3 vagy nem de majd kiderül ha megveszem a blokkokat . A turbók állítólag skyline ból valók de azt hogy melyik típusból aról fogalmam sincs .


Mosonmagyarovár    27    2010.07.08. 13:06
gainboy
2010.07.22. 17:49   






Lehel írta:
hát még kezdetleges fázisban vagyok az egésszel szoval még szerintem ilyet nem csinált senki se előttem Smile meg nem is akarok nagyon dicsekedni egyenlőre ! majd pár hónapon belül , mikor már működni is fog a blokk akkor majd tudok mondani infókat , megfogom osztani az egész motor építésének lépéseit az olvasókkal . de ízelítőnek annyit elárulok hogy nissan skyline turbók kerülnek bele , és 1 fokolt vez tengely ! Mad


RB26DETT turbók? De mit akarsz elérni vele? Minimális turbólyukat, töltést alacsonyabbról? Mert hát a donor autónak kicsit nagyobb a motorja...
Ja! Amúgy marad a 80X66-os lökettér?


Budapest    230    2007.10.13. 11:51
Lehel
2010.07.18. 21:29   






akko majd lesz kitől tanácsot kérni Smile mert még 1-2 részlet homályos előttem


Mosonmagyarovár    27    2010.07.08. 13:06
Brahner maister
2010.07.18. 21:25   






Lehel írta:
hát még kezdetleges fázisban vagyok az egésszel szoval még szerintem ilyet nem csinált senki se előttem Smile meg nem is akarok nagyon dicsekedni egyenlőre ! majd pár hónapon belül , mikor már működni is fog a blokk akkor majd tudok mondani infókat , megfogom osztani az egész motor építésének lépéseit az olvasókkal . de ízelítőnek annyit elárulok hogy nissan skyline turbók kerülnek bele , és 1 fokolt vez tengely ! Mad


azért csinálnak itt az oldalon hasonlo autokat ,mint amire t készülsz,csak max annyi különbséggel ,hogy nem rakunk fel 2 db turbót


A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér!Smile)))

   1303    2007.01.04. 17:57
Lehel
2010.07.18. 21:07   






hát még kezdetleges fázisban vagyok az egésszel szoval még szerintem ilyet nem csinált senki se előttem Smile meg nem is akarok nagyon dicsekedni egyenlőre ! majd pár hónapon belül , mikor már működni is fog a blokk akkor majd tudok mondani infókat , megfogom osztani az egész motor építésének lépéseit az olvasókkal . de ízelítőnek annyit elárulok hogy nissan skyline turbók kerülnek bele , és 1 fokolt vez tengely ! Mad


Mosonmagyarovár    27    2010.07.08. 13:06
ZSOSZ
2010.07.18. 21:01   






csuvy27 írta:
Sziasztok!!
Hozzáértök segítségét kérem!!!
Van egy m20b20-as blokkom ami 80-as furatu.Szeretnék belöle 84-es furatut csinálni! Egy páran mondják hogy nyugodtan lehet de azt is hallottam hogy nem szabad mert lefurják a hökezelt réteget és nem lesz jo! Valakinek van ötlete???

Szassz!
Szemcsis Surprised
Szürkeöntvény a blokk,nem edzett a hengerek felülete
Veztengely-fötengely edzett.......a blokk nem Smile
Furatsd nyugodtan!


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
gainboy
2010.07.18. 20:50   






Lehel írta:
Sziasztok !

elkezdtem építeni egy M50B20 BI-Turbós mocit . Valaki nem tudja hogy kb hány lóerőt bír a gyári 94 - es E36 320i váltó és difi ? és létezik tolókerekes váltó ebbe a típusba ?


A váltó szerintem jó lesz. Diffi viszont abban 3.45 kisházas van. Ez a legerősebb model, amibe a gyár még belerakta. Tuning esetén a nagyházas sperr a bevált (325i-M3), ez hatalmas nyomatékot is tartósan elvisel, és áttételben van választék, van itt a fórumon olyan, aki tetszőlegest összerak neked. Kell még hozzá két féltengely, és csak össze kell csavarozni Kacsint

Mondanál többet erről a ténykedésedről!? Vagy nem akarsz topicot nyitni, mert annyira rendhagyó a config (M50B20+2turbo), hogy szerintem nemcsak engem érdekelne Szemcsis


Budapest    230    2007.10.13. 11:51
Lehel
2010.07.18. 18:04   






Sziasztok !

elkezdtem építeni egy M50B20 BI-Turbós mocit . Valaki nem tudja hogy kb hány lóerőt bír a gyári 94 - es E36 320i váltó és difi ? és létezik tolókerekes váltó ebbe a típusba ?


Mosonmagyarovár    27    2010.07.08. 13:06
csuvy27
2010.07.14. 14:14   






Sziasztok!!
Hozzáértök segítségét kérem!!!
Van egy m20b20-as blokkom ami 80-as furatu.Szeretnék belöle 84-es furatut csinálni! Egy páran mondják hogy nyugodtan lehet de azt is hallottam hogy nem szabad mert lefurják a hökezelt réteget és nem lesz jo! Valakinek van ötlete???


gyöngyös    25    2009.08.03. 21:25
csmario
2010.07.06. 19:28   






újfent kérdésem lenne. TDS váltó--->325iX.

át lehet építeni a TDS belsőt a getrag 260,gyari ix váltó házba? vagy hogy lehet feltenni ix-re a TDS váltót? előre is köszi ha valaki tudja.


   174    2008.08.16. 13:43
345i
2010.07.04. 12:48   






--- tiltott reklám ---/utcai/terepjaro-teherauto/egyedi_bmw_330_xd_))
[url][/url]


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  17 / 19 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére