POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
8 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Fék átépítés, erősítés, tuning

Djury
2009.10.26. 21:46   






Szerbusz Powi!

Annyival kiegészíteném a dolgot, hogy egy-az egyben passzol a kompakt lengőkar az E30-ra, csak kifelé szélesebb lesz a futómű. Hülyeséget nem akarok írni, de ha jól emlékszem, akkor talán 1-1,5cm oldalanként.

Illetve kérdés : Az első agy átalakításnál nem igazán értem, hogy mi az az esztergált darab, pontosabban azt nem értem, hogy az egyik fele miért szélesedik ki??? Vagy a szélesebb része a külseje az átalakítónak és a kisebb darab az "alátét" az anya alá???


   546    2005.06.25. 11:08
powered
2009.10.26. 21:44   






A "nagyfékek" felszerelése nemcsak nagyobb átmérőjű féktárcsákat jelent, hanem nagyobb munkahengereket, nagyobb dugattyúkkal, amiket több fékolaj mozgat. Ezért a gyári főfékhenger meghagyásakor érezhető, hogy a pedál hosszabb utón mozog, " beljebb fog" hiszen eltúlozva olyan mintha egy orvosi fecskendővel próbálnánk hurkát tölteni...A megoldás: nagyobb belső átmérőjű főfékhenger felhelyezése, vagy a pedálgép áttételének módosítása.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2009.10.26. 21:36   









A tengelycsonk anya meghúzása, és lelazulás elleni rögzítése, és porvédő kupak felhelyezése után, előre is felszerelhető a féktárcsa , nyereg, nyeregtartó kombó. Popey külön kérése volt, hogy az ABS működjön, ezért volt kis molyolás a szeznorok telepítésével, és pozicionálásával.
17"-os kerekek éppenhogy felférnek...


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2009.10.26. 21:30   









Az első kerékagyak sokkal "viccesebbek" Az 5*120-as M3 kerékagyak csapágyai sokkal izmosabbak az E30-nál, a csapágyak belső futógyűrűje nagyobb átmérőjű, mint a tengelycsonk, ezért ide egy hüvely lett készítve. Ennek a belső átmérője passzol a tengelycsonkra, a külső pedig a kerékcsapágyhoz.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2009.10.26. 21:24   











Ezek után felhejezhető az esetünkben 328mm-es féktárcsa, és a féknyereg. A hátsó fékcsövek bekötésével, és légtelenítésével az üzemi fék már működésre bírható. Kézifék esetünkben hidraulikusra lett tervezve.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2009.10.26. 21:20   









A dobfékes compact lengőkarok is teljesen megfelelnek erre a célra, hiszen a fékdob, és a féklemez eltávolítása után, lehetőség nyílik a féklemeztartó gyári 10mm-es furatához rögzíteni a féknyereg tartó konzolt.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2009.10.26. 21:16   









A hátsó lengőkarok kerékaggyal, és fékkel együtt lekerültek, helyükre E36 compact lengőkarok lettek felszerelve. A compact hátsó lengőkarjai megegyeznek az E30-al, annyi külömséggel, hogy 5*120 kerékagyak vannak bennük.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.10.26. 23:01 (1).

racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2009.10.26. 21:05   










Popey E30 kombinéjájára került feltek fel új kerékagyak, és fékek, egy E46 M3-ról. Az eredti 4*100-ról, 5*120-ra átalakító pogácsát, kerékagyastól, és féktárcsástól likvidáltam. A kép szemléleteti a ""hogy nemszabad" átalkítót készíteni témakört.





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.10.26. 23:00 (1).

racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2009.10.26. 20:58   






Nyitok egy ilyen topicot, mert többeket érdekelhet ez a téma. Itt megoszthatjátok egymással a tapasztalatokat, és esetleges buktatókat ezügyben. Smile



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.10.27. 18:28 (1).

racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  8 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére