POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
7 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Fék átépítés, erősítés, tuning

pomposati
2009.10.29. 01:50   






helloka
nekem gyari 320as e30 am van es szerintem is keves az a fek az autohoz... probaltam mar lyuggatott tarcsas 325tol kezdve mindenfelet... es meglatasom szerint keves ez a fek ehez...
megjegyzem nemzetkozi forumokon esszel-esznelkul epitik anagyfekeket... gondolom okis rajottek h keves
-ja es mikor baratom 540evel fekezek aztan beullok enyembe-- hat mintha nemis fekelnek Szemcsis


M-Power

Szlovákia    143    2006.06.20. 10:21
bimmer
2009.10.28. 23:25   






Én nem azt állitom hogy elsöre sem fog,és használhatatlan az auto miatta,de egymás utáni fékezéseknél (mert ugye néha van rá szükség) jelentösen gyenül a fékhatás,és nem igazán kellemes fékezés közben barkóbázni hogy megáll-nem áll-megáll!De ezt ugy veszem észre nem csak én látom igy!
A rutinos öreg roka hasonlatot egy kicsit vérszivásnak érzem,6 éve van e30-am,nem ismerjük egymást,de azt elárulhatom hogy hamarabb láttam
ami most a tied,mint te!Ugyhogy annak ellenére hogy itt nem sokat szolok hozza a dolgokhoz (ennek is megvan az oka) Régóta figyelemmel kisérem a dolgokat! Kacsint

lezsi írta:
bimmer írta:
Ehez én is csatlakoznék,szerintem se szolgálja ki a gyári fék (hiába
jo minöségü) még a gyári teljesitményt sem sajnos!Azt meg hogy ki mit rak alá,mit tud megszerezni,mennyire kompromisszum kész miatta,mindenki döntse el maga,egy tuti,én nem bántam meg! Very Happy

Popey írta:
Lezsi azért azt lássa be mindeki hogy az E30 on pont alulméretezett a gyári fék és 2 komolyabb városi sietős fékezés vagy autópályás utazás során hello fékhatás. Pont szart sem ér az akármilyen drága spéci féktárcsa vagy féknyereg
http://www.youtube.com/watch?v=Ru4C5TH5o3A
Az meg hogy mi nehéz meg mi drága relatív Smile 17 es kerék meg pont jó az E30 ra sokkal stabilabb lesz tőle és egy jó minőségü felni nem lesz tojás budapesten egy csicsa bili 18 as felni már inkább Smile


En ezt nem tudom alatamasztani. Az enyem is eleg jo volt gyariban, normal uzemben sosem tudtam elheviteni, es ultem maseban is gyari fekkel, 220-rol 60-ra olyat satuzott, hogy nem akartam elhinni, hogy gyari. Persze a betet jofajta (meg vszeg a tarcsa is).

- Persze, mindent el lehet melegiteni, de egy nagy satuzasra (200 felettrol) eleg, varosban pedig sokkal tobbre is egy jofajta gyari meretu tarcsa+betet. Szerpentinen allatkodni, vagy akar lampatol-lampaig fogocskazni mar lehetnek gondok...

Na mindegy, nem akarok meggyozni rutinos sokat latott rokakat arrol, hogy a fekete feher, csak gondoltam mutatok egy ellenpontot is annak, aki a dontes elott all Kacsint


Vásárosnamény    213    2006.08.06. 17:58
ZSOSZ
2009.10.28. 20:43   






Djury írta:
Szóval a lényeg : szerintem a fékolaj sem mindegy és ez nem díszbuziság Smile !!!

Tényleg nem az Nyelvujitó Djury.Lőrince Lali ük-ük-ük unokája Razz
Én ugy tanultam hogy 2 évente futott km. nélkül is-tehát ha a garagéban állva 0-akkor is a nedvmegkötő tulajdonsága miatt is cserés Szemcsis


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
Djury
2009.10.28. 19:41   






Egy picit én is bele ugatnék a témába...

Jelenleg E30 M50B25 Vanos (chip-es) gépem van, 2.65-ös diffivel és már nem egyszer sikerült 240 fölé hergelni (GPS szerint) és próbáltam nagyobbat fékezni és ha odafigyel az ember és nem Hamilton vagy Button féle féktávot akar veni, viszonylag elég jól meg lehet állni. Jelenleg Febi tárcsáim és Lockheed betéteim vannak. (Télen én is építek nagy féket mert azért nem árt, főleg ha okosítani akarom a mocit...) Szerintem normális használathoz és kisebb állatkodáshoz bőven elég a gyári fék....

De ami szerintem kibasz fontos és eddig nem esett szó róla, az a fékolaj. Rohadtul nem mindegy, hogy Tesco DOT3 vagy pl. FERODO DOT5 van a rendszerben. Amikor kicseréltem a fékolajat az egész rendszerben (kb 2,5 éve) FERODO DOT5-re, onnantól kezdve sokkal jobb lett a fékhatás (előtte nem tudom mi volt benne, gondolom a gyári...)

Szóval a lényeg : szerintem a fékolaj sem mindegy és ez nem díszbuziság Smile !!!


   546    2005.06.25. 11:08
lezsi
2009.10.28. 17:38   






BOLTON325IA írta:

Azért annyit illene megjegyezni , hogy egy 25i e30 mondjuk korához képest erős erejéhez képest gyerek méretű fékkel rendelkezik.150le felett már akkoriban is 280 és atóll nagyobb tárcsákat használtak.Az meg hogy valaki brembo juggatott húzott méret miatt "gyári"tárcsával Green karbonszálas betétekkel jó lassulást ér el az minden csak nem jó gyári e30 fék.Az egy típusazonos "versenyfék".olyan mint egy 25i motor csak dbilas tengellyel vems elektronikával Hartge leömlővel=a motor 25i csak a teljesítmány más.100 szónak is 1 a vége szerintem aki rúgja az e30 ának úgy félfinoman az már tapasztalta , hogy a gyári kevés mint macisajtban a ..........


Az en fogalmaim szerint ha egy kopoalkatreszt a gyari specifikacionak megfelelo, csereszabatos utangyartottal potolsz (tarcsa, betet), attol meg az bizony gyari marad, nem lett atalakitva, es plane nem "nagyfek". -Errol szolt ugyanis a diskurzus.

Erdekes modon sokaknak eleg a gyari meretben jol valasztott tarcsa es betet, akar rally, autocross, specE30, stb.. igenybevetelre, de amit akartam ezzel kapcsolatban mar reg leirtam, ugyhogy a magam reszerol fel is fuggesztem a szocseplest Kacsint


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
BOLTON325IA
2009.10.28. 15:49   






lezsi írta:
bimmer írta:
Ehez én is csatlakoznék,szerintem se szolgálja ki a gyári fék (hiába
jo minöségü) még a gyári teljesitményt sem sajnos!Azt meg hogy ki mit rak alá,mit tud megszerezni,mennyire kompromisszum kész miatta,mindenki döntse el maga,egy tuti,én nem bántam meg! Very Happy

Popey írta:
Lezsi azért azt lássa be mindeki hogy az E30 on pont alulméretezett a gyári fék és 2 komolyabb városi sietős fékezés vagy autópályás utazás során hello fékhatás. Pont szart sem ér az akármilyen drága spéci féktárcsa vagy féknyereg
http://www.youtube.com/watch?v=Ru4C5TH5o3A
Az meg hogy mi nehéz meg mi drága relatív Smile 17 es kerék meg pont jó az E30 ra sokkal stabilabb lesz tőle és egy jó minőségü felni nem lesz tojás budapesten egy csicsa bili 18 as felni már inkább Smile


En ezt nem tudom alatamasztani. Az enyem is eleg jo volt gyariban, normal uzemben sosem tudtam elheviteni, es ultem maseban is gyari fekkel, 220-rol 60-ra olyat satuzott, hogy nem akartam elhinni, hogy gyari. Persze a betet jofajta (meg vszeg a tarcsa is).

- Persze, mindent el lehet melegiteni, de egy nagy satuzasra (200 felettrol) eleg, varosban pedig sokkal tobbre is egy jofajta gyari meretu tarcsa+betet. Szerpentinen allatkodni, vagy akar lampatol-lampaig fogocskazni mar lehetnek gondok...

Na mindegy, nem akarok meggyozni rutinos sokat latott rokakat arrol, hogy a fekete feher, csak gondoltam mutatok egy ellenpontot is annak, aki a dontes elott all Kacsint


Azért annyit illene megjegyezni , hogy egy 25i e30 mondjuk korához képest erős erejéhez képest gyerek méretű fékkel rendelkezik.150le felett már akkoriban is 280 és atóll nagyobb tárcsákat használtak.Az meg hogy valaki brembo juggatott húzott méret miatt "gyári"tárcsával Green karbonszálas betétekkel jó lassulást ér el az minden csak nem jó gyári e30 fék.Az egy típusazonos "versenyfék".olyan mint egy 25i motor csak dbilas tengellyel vems elektronikával Hartge leömlővel=a motor 25i csak a teljesítmány más.100 szónak is 1 a vége szerintem aki rúgja az e30 ának úgy félfinoman az már tapasztalta , hogy a gyári kevés mint macisajtban a ..........


OO==[][]==OO

Szigetvár    391    2006.02.11. 15:57
Böri 325is Coupe
2009.10.28. 14:41   






Lezsi,Speer

nem brutal fékre gondoltam,mert szinte gyari m50b25 motorom van,de volt mar ra pelda nekem is,hogy kicsit belilult a tarcsa-füstölt a betét,bár lehet a minőségtől is nemtudom
elől 300-hatul 294es tarcsakra gondoltam és erre szerintem még talán rámegy a 15" lemez kerék is


3er e36 m50b25 QP

Szeged,Bordány...30/3622183    1658    2007.09.25. 23:15
lezsi
2009.10.28. 13:49   






Popey írta:
Lezsi neked milyen féked van?
És nap mint nap milyen autóval jársz?


Nekem, mint irtam, nagy van, 330-as.
futkarozni pedig takarekos japannal jarok (gyari, CD-lemez meretu fekkel, ami meg sosem melegedett el Smile


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
Popey
2009.10.28. 13:13   






Lezsi neked milyen féked van?
És nap mint nap milyen autóval jársz?


optics is nothing without power http://www.powerfanatics.com

Budapest    1028    2004.11.03. 12:10
lezsi
2009.10.28. 12:52   






Asszem egyetertunk; tulmeretezett teljesitmenyhez, sportos hasznalathoz, stb.. kellhet az erosebb cucc. Normal gyari osszeallitasokhoz, normal hasznalathoz meg nem Kacsint


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
powered
2009.10.27. 22:45   






lezsi írta:
bimmer írta:
Ehez én is csatlakoznék,szerintem se szolgálja ki a gyári fék (hiába
jo minöségü) még a gyári teljesitményt sem sajnos!Azt meg hogy ki mit rak alá,mit tud megszerezni,mennyire kompromisszum kész miatta,mindenki döntse el maga,egy tuti,én nem bántam meg! Very Happy

Popey írta:
Lezsi azért azt lássa be mindeki hogy az E30 on pont alulméretezett a gyári fék és 2 komolyabb városi sietős fékezés vagy autópályás utazás során hello fékhatás. Pont szart sem ér az akármilyen drága spéci féktárcsa vagy féknyereg
http://www.youtube.com/watch?v=Ru4C5TH5o3A
Az meg hogy mi nehéz meg mi drága relatív Smile 17 es kerék meg pont jó az E30 ra sokkal stabilabb lesz tőle és egy jó minőségü felni nem lesz tojás budapesten egy csicsa bili 18 as felni már inkább Smile


En ezt nem tudom alatamasztani. Az enyem is eleg jo volt gyariban, normal uzemben sosem tudtam elheviteni, es ultem maseban is gyari fekkel, 220-rol 60-ra olyat satuzott, hogy nem akartam elhinni, hogy gyari. Persze a betet jofajta (meg vszeg a tarcsa is).

- Persze, mindent el lehet melegiteni, de egy nagy satuzasra (200 felettrol) eleg, varosban pedig sokkal tobbre is egy jofajta gyari meretu tarcsa+betet. Szerpentinen allatkodni, vagy akar lampatol-lampaig fogocskazni mar lehetnek gondok...

Na mindegy, nem akarok meggyozni rutinos sokat latott rokakat arrol, hogy a fekete feher, csak gondoltam mutatok egy ellenpontot is annak, aki a dontes elott all Kacsint

A cabrión gyári méretű, de szellőzetett féktárcsák vannak, ceramia tartalmű fékbetétekkel. Amég a hergelt m20B20 volt benne nem volt vele gondd, de az M3 motorral sikerült többször lilára színeznem őket. Most vagy féket cserélek nagyobbra, vagy motort kissebbre... Smile







racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
meszibalint
2009.10.27. 22:35   






nekem sincs jó tapasztalatom a gyári fékkel. amit ez a nyomorult 23-as tud, azt olykor szoktam is tőle követelni, és egy intenzív használat közben az első fékezésnél még löködi az abs a pedált, mert még sajnos van benne... , a másodiknál már nem lököd, de még lassul a kocsi, a harmadiknál meg azt sem tudtam, mihez nyúljak, hogy megálljon, vagy legalább beforduljon... kibaszottul meglepődtem, hogy ennyit tud csak. az óta észnél vagyok vele. nem volt vicces...
azt elfogadom, hogy nem 17es kerékhez találták ki, de kicsit túlméretezhették volna...


...AGRESSZIÓ és PRECÍZITÁS...
" HASZNÁLNI KELL EGY KOCSIT... "

www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
lezsi
2009.10.27. 20:28   






bimmer írta:
Ehez én is csatlakoznék,szerintem se szolgálja ki a gyári fék (hiába
jo minöségü) még a gyári teljesitményt sem sajnos!Azt meg hogy ki mit rak alá,mit tud megszerezni,mennyire kompromisszum kész miatta,mindenki döntse el maga,egy tuti,én nem bántam meg! Very Happy

Popey írta:
Lezsi azért azt lássa be mindeki hogy az E30 on pont alulméretezett a gyári fék és 2 komolyabb városi sietős fékezés vagy autópályás utazás során hello fékhatás. Pont szart sem ér az akármilyen drága spéci féktárcsa vagy féknyereg
http://www.youtube.com/watch?v=Ru4C5TH5o3A
Az meg hogy mi nehéz meg mi drága relatív Smile 17 es kerék meg pont jó az E30 ra sokkal stabilabb lesz tőle és egy jó minőségü felni nem lesz tojás budapesten egy csicsa bili 18 as felni már inkább Smile


En ezt nem tudom alatamasztani. Az enyem is eleg jo volt gyariban, normal uzemben sosem tudtam elheviteni, es ultem maseban is gyari fekkel, 220-rol 60-ra olyat satuzott, hogy nem akartam elhinni, hogy gyari. Persze a betet jofajta (meg vszeg a tarcsa is).

- Persze, mindent el lehet melegiteni, de egy nagy satuzasra (200 felettrol) eleg, varosban pedig sokkal tobbre is egy jofajta gyari meretu tarcsa+betet. Szerpentinen allatkodni, vagy akar lampatol-lampaig fogocskazni mar lehetnek gondok...

Na mindegy, nem akarok meggyozni rutinos sokat latott rokakat arrol, hogy a fekete feher, csak gondoltam mutatok egy ellenpontot is annak, aki a dontes elott all Kacsint


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
bimmer
2009.10.27. 19:10   






Ehez én is csatlakoznék,szerintem se szolgálja ki a gyári fék (hiába
jo minöségü) még a gyári teljesitményt sem sajnos!Azt meg hogy ki mit rak alá,mit tud megszerezni,mennyire kompromisszum kész miatta,mindenki döntse el maga,egy tuti,én nem bántam meg! Very Happy

Popey írta:
Lezsi azért azt lássa be mindeki hogy az E30 on pont alulméretezett a gyári fék és 2 komolyabb városi sietős fékezés vagy autópályás utazás során hello fékhatás. Pont szart sem ér az akármilyen drága spéci féktárcsa vagy féknyereg
http://www.youtube.com/watch?v=Ru4C5TH5o3A
Az meg hogy mi nehéz meg mi drága relatív Smile 17 es kerék meg pont jó az E30 ra sokkal stabilabb lesz tőle és egy jó minőségü felni nem lesz tojás budapesten egy csicsa bili 18 as felni már inkább Smile


Vásárosnamény    213    2006.08.06. 17:58
Popey
2009.10.27. 18:48   






Pár fotó:



















optics is nothing without power http://www.powerfanatics.com

Budapest    1028    2004.11.03. 12:10
Popey
2009.10.27. 17:52   






Lezsi azért azt lássa be mindeki hogy az E30 on pont alulméretezett a gyári fék és 2 komolyabb városi sietős fékezés vagy autópályás utazás során hello fékhatás. Pont szart sem ér az akármilyen drága spéci féktárcsa vagy féknyereg
http://www.youtube.com/watch?v=Ru4C5TH5o3A
Az meg hogy mi nehéz meg mi drága relatív Smile 17 es kerék meg pont jó az E30 ra sokkal stabilabb lesz tőle és egy jó minőségü felni nem lesz tojás budapesten egy csicsa bili 18 as felni már inkább Smile


optics is nothing without power http://www.powerfanatics.com

Budapest    1028    2004.11.03. 12:10
lezsi
2009.10.27. 15:58   






Szep es jo mindez, de beszeljen kicsit a jozan esz is! Smile

Nem attol jo, vagy rossz a fekhatas, hogy egy fek mekkora.

A nagy tarcsa divatos, de:
- dragabb,
- nehez,
- raadasul rugozatlan forgotomeg
- lehetetlenne teszi a kis felnik felrakasat

Nagy tarcsara praktikusan annak van szuksege, akinek frankon el tud hevulni a kicsi (esetleg jo minosegu tarcsat/betetet hasznalva sem elegendo a gyari fekhatasa, de ez gyari bmw-nel nem valoszinu).

Tehat tipikusan ha egy auto nehez, vagy ha sokszor egymas utan kell nagyot fekezni.

Ja, nekem is nagy van, es kellett mar parszor. De 18" ala nem is tudok vele menni, ami -valljuk be, a magyar utakon nagy szivas.


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
speer
2009.10.27. 15:45   






Böri 325is Coupe írta:
sziasztok
lenne egy kerdesem:e36 6hengeresre szeretnem az e46 fékét felrakni(300 körülit) ez megoldhato csak a nyereg,tartó es a tarcsak cserejevel?
köszi

Nekem az e46 330i első féke van fent az e36-on:325×25-ös első tárcsák,és a hozzájuk tartozó féknyergek....csak csavarozni kell,de a 16-os felni már felejtős,a 17-es keréknél(ennél a tipusnál) a féknyereg és a felnin lévő lapsúly között kb 1mm-marad. Kacsint




A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.10.27. 16:07 (2).

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Böri 325is Coupe
2009.10.27. 12:25   






sziasztok
lenne egy kerdesem:e36 6hengeresre szeretnem az e46 fékét felrakni(300 körülit) ez megoldhato csak a nyereg,tartó es a tarcsak cserejevel?
köszi


3er e36 m50b25 QP

Szeged,Bordány...30/3622183    1658    2007.09.25. 23:15
powered
2009.10.27. 11:45   






hAMU írta:
powered írta:



A hátsó lengőkarok kerékaggyal, és fékkel együtt lekerültek, helyükre E36 compact lengőkarok lettek felszerelve. A compact hátsó lengőkarjai megegyeznek az E30-al, annyi külömséggel, hogy 5*120 kerékagyak vannak bennük.


A féltengelyekkel sem kell semmit alakítani? Plug&play? Surprised

annak függvénye, hogy melyik compact lengőkart használod. ammennyiben nem stimmel, akkor a difi féltengelylehajtásokat ki kell pattintani, és lecserélni.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
hAMU
2009.10.27. 02:14   






powered írta:



A hátsó lengőkarok kerékaggyal, és fékkel együtt lekerültek, helyükre E36 compact lengőkarok lettek felszerelve. A compact hátsó lengőkarjai megegyeznek az E30-al, annyi külömséggel, hogy 5*120 kerékagyak vannak bennük.


A féltengelyekkel sem kell semmit alakítani? Plug&play? Surprised


   839    2006.09.12. 22:09
powered
2009.10.26. 22:10   






Djury írta:
powered írta:
Djury írta:
Szerbusz Powi!

Annyival kiegészíteném a dolgot, hogy egy-az egyben passzol a kompakt lengőkar az E30-ra, csak kifelé szélesebb lesz a futómű. Hülyeséget nem akarok írni, de ha jól emlékszem, akkor talán 1-1,5cm oldalanként.

Illetve kérdés : Az első agy átalakításnál nem igazán értem, hogy mi az az esztergált darab, pontosabban azt nem értem, hogy az egyik fele miért szélesedik ki??? Vagy a szélesebb része a külseje az átalakítónak és a kisebb darab az "alátét" az anya alá???

mert ezzel a vállal, illetve annak méretével, előre el tudod dönteni azt hogy a kerék a sárvédőhöz képest hova essen. Így nem kell pogácsa alá. Ez a darab eleve 10 mm-el kintebb helyezi a kereket.


Akkor a "vállas" rész kerül, belülre. ugye? És kűvül marad a csonkon annyi menet, hogy az anyát rá bírd húzni?

A gyári anyát rá sem lehet kapatni, hiszen a csapágy nemcsak nagyobb átmérőjű, hanem szélesebb is. Az illesztőhüvely külső fele, ami gyakorlatilag egy anyagól készült az anyával, és alátéttel, belül végig menetes. Ezzel a megoldással biztonságosan rögzítéhető, és biztosítható a kerékagy, és rámegy a gyári porvédő.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
promega
2009.10.26. 22:00   






Ha már van fékes topic, akkor én is bekérdezek:

Szerintetek egy utcai autóra érdemes-e hirdokézit tenni? (rögzítőféknek)
Igazából csak a kocsin lévő egyetlen dobféket plusz a bowdeneket szeretném kiváltani.

Üdv: Promega


Kecskemét    380    2005.10.18. 14:36
Djury
2009.10.26. 21:57   






powered írta:
Djury írta:
Szerbusz Powi!

Annyival kiegészíteném a dolgot, hogy egy-az egyben passzol a kompakt lengőkar az E30-ra, csak kifelé szélesebb lesz a futómű. Hülyeséget nem akarok írni, de ha jól emlékszem, akkor talán 1-1,5cm oldalanként.

Illetve kérdés : Az első agy átalakításnál nem igazán értem, hogy mi az az esztergált darab, pontosabban azt nem értem, hogy az egyik fele miért szélesedik ki??? Vagy a szélesebb része a külseje az átalakítónak és a kisebb darab az "alátét" az anya alá???

mert ezzel a vállal, illetve annak méretével, előre el tudod dönteni azt hogy a kerék a sárvédőhöz képest hova essen. Így nem kell pogácsa alá. Ez a darab eleve 10 mm-el kintebb helyezi a kereket.


Akkor a "vállas" rész kerül, belülre. ugye? És kűvül marad a csonkon annyi menet, hogy az anyát rá bírd húzni?


   546    2005.06.25. 11:08
powered
2009.10.26. 21:51   






Djury írta:
Szerbusz Powi!

Annyival kiegészíteném a dolgot, hogy egy-az egyben passzol a kompakt lengőkar az E30-ra, csak kifelé szélesebb lesz a futómű. Hülyeséget nem akarok írni, de ha jól emlékszem, akkor talán 1-1,5cm oldalanként.

Illetve kérdés : Az első agy átalakításnál nem igazán értem, hogy mi az az esztergált darab, pontosabban azt nem értem, hogy az egyik fele miért szélesedik ki??? Vagy a szélesebb része a külseje az átalakítónak és a kisebb darab az "alátét" az anya alá???

mert ezzel a vállal, illetve annak méretével, előre el tudod dönteni azt hogy a kerék a sárvédőhöz képest hova essen. Így nem kell pogácsa alá. Ez a darab eleve 10 mm-el kintebb helyezi a kereket.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  7 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére