POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
6 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Fék átépítés, erősítés, tuning

Kirill
2013.01.01. 20:16   






ahoj!

E39ben szeretném a hátsó fékkört időnként elzárni Surprised A főfék munkahengernél ha behozom a fékcsövet az müködhet?ABS re gondolok,valami kavarás e lesz e belőle? Kacsint Surprised Sad


http://www.gportal.hu/portal/bmw-team-kecskemet/

Kecskemét City :)    216    2005.01.19. 20:41
BihariBmwKlub
2012.08.26. 22:46   






Sziasztok!

Olvasgattam itt a fórumok között de nem nagyon találtam meg azt amire valójában szükségem van vagy lenne....A kérdésem a következő.....e34-re szeretnék e38 vagy e32 sokdugattyús nagy féket...az autó driftre épül és ///M-esbe nem akarok befektetni meg nagyobb értékűbe....a lényeg,hogy csinált-e már valaki ilyet??

köszi: BBK


Gerabronn    58    2012.07.03. 13:43
Bernát
2012.03.05. 23:56   






Bernát írta:
Sziasztok! Az e30-amra keresek valami jó fékmegoldást! Ami már adott. E36 23ti compakt alól minden! Elképzelés:
- Hátra természetesen a compakt lengőkarok,
- Előre arra gondoltam hagyom az e30 csonkállványt perselyt esztergáltatok a csonkállvány és a 36 agy csapágya közé.És a nyereghez egy szerkezetet csinálni.
Na de! Itt jön a kérdés. Ha megvenném a E46 30i komplett fékeit,mert jó nagy:),azzal nagyon megbonyolítanám a projektet? Végül is elöl már bonyolult így is:(. Hátul viszont nem tudom mi a helyzet! Valaki megtudná mondani össze e lehet rakni csont nélkül,vagy az is egy kálvária lesz? Megegyezik a kompakt nyereg felfogatása az E46 30i-é vel?
Hátha már valaki csinált ilyet.
.
Senki?????


Kakasd    100    2008.02.20. 21:21
Bernát
2012.02.28. 21:58   






Sziasztok! Az e30-amra keresek valami jó fékmegoldást! Ami már adott. E36 23ti compakt alól minden! Elképzelés:
- Hátra természetesen a compakt lengőkarok,
- Előre arra gondoltam hagyom az e30 csonkállványt perselyt esztergáltatok a csonkállvány és a 36 agy csapágya közé.És a nyereghez egy szerkezetet csinálni.
Na de! Itt jön a kérdés. Ha megvenném a E46 30i komplett fékeit,mert jó nagy:),azzal nagyon megbonyolítanám a projektet? Végül is elöl már bonyolult így is:(. Hátul viszont nem tudom mi a helyzet! Valaki megtudná mondani össze e lehet rakni csont nélkül,vagy az is egy kálvária lesz? Megegyezik a kompakt nyereg felfogatása az E46 30i-é vel?
Hátha már valaki csinált ilyet.


Kakasd    100    2008.02.20. 21:21
grafo
2012.02.26. 12:43   






Matt Gun írta:
Sziasztok sracok! Egy gyors kerdes! adott nekem az e36 3.0m3 feknyergei ossze lehet hozni valahogy az e60 m5 fektarcsaival? a fektarcsa merete ha jolemlekszem 349mm elfer nemfer? stb stb...

szerintem lehetetlen. az m3 féknyergéhez 312-es tárcsa való


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
Matt Gun
2012.02.25. 00:05   






Sziasztok sracok! Egy gyors kerdes! adott nekem az e36 3.0m3 feknyergei ossze lehet hozni valahogy az e60 m5 fektarcsaival? a fektarcsa merete ha jolemlekszem 349mm elfer nemfer? stb stb...


www.keletibimmerteam.hu




Mátészalka    240    2009.09.06. 21:44
hAMU
2010.05.06. 10:34   






Hoffer írta:

Szóval akkor létezett ABS nélküli 20i hűtött tárcsával ami megegyezik a 25i méretével? Csak ugye nekem hátul dobfék van... Shocked
Akkor semmilyen megoldás nincs erre a nagyobb fék históriára az eredeti felni megtartásával?


Ne keveredj ennyire el Very Happy . A lényeg ugyan az: van hűtött tárcsa,meg sima. Neked ezekszerint már hűtött van. De szvsz ha hátra is teszel tárcsaféket,és jó minőségű pofákat,és fékfolyadékot használsz,akkor ez bőven elég lessz mindennapi használatra.


   839    2006.09.12. 22:09
Hoffer
2010.05.06. 06:01   






..



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.04.18. 21:31 (1).

Budapest    405    2008.07.10. 08:07
hAMU
2010.05.05. 22:26   






Swari írta:
hAMU írta:
Hoffer írta:
Swari írta:
Hoffer írta:
Sziasztok!

E30-ban a 20i és a 25i első fékei megegyeznek ugye??
Milyen megoldás van arra, hogy valami jobb fék kerüljön fel, ugy hogy a 4 lyukas felni megmaradjon???

Köszi!!

Szia!
Csak akkor egyezik meg, ha a 20i-ben ABS is van Smile Elöl hűtött, hátul sima tárcsa van a 25i-n. Komolyabb átalakításnál 312-es tárcsát + 540i nyerget raknak előre, de az csak 17" felnibe fér el...


Nincs benne ABS nekem, de viszont hűtött tárcsák vannak raja elöl!! Akkor is más mint a 25i???
Akkor ha nem cserélem le a 15 ös felniket akkor nincs rá semmilyen megoldás???


Heló!

Én úgy tudom hogy nincs ilyen variáció hogy abs van-e vagy nincs,az csak a kerékagy miatt lényeges. Féknél van a sima,és a hűtött tárcsás és kész. Nyereggel együtt csereszabatos.

Egyébként már én is keresgéltem olyan féket ami még 15" alá befér,és a 280-as tárcsa még szerintem jó. Bár úgygondolom önmagában ez nem túl komoly fejlesztés a 260-hoz képest...

Akkor most lerántom a leplet Very Happy
Ha anno rendeltek ABS-t is az autóhoz, akkor automatikusan a 25i fékrendszerét kapta meg Szemcsis Tehát elöl hűtött, hátul sima tárcsa. Létezik még ugyanez ABS nélkül a 25i-n (meg talán a 23i). Ami ettől eltér, és ez a fék van rajta, azt cserélték, ami persze nem baj, sőt...


Értem már mire gondolsz. Kacsint


   839    2006.09.12. 22:09
Swari
2010.05.05. 21:47   






hAMU írta:
Hoffer írta:
Swari írta:
Hoffer írta:
Sziasztok!

E30-ban a 20i és a 25i első fékei megegyeznek ugye??
Milyen megoldás van arra, hogy valami jobb fék kerüljön fel, ugy hogy a 4 lyukas felni megmaradjon???

Köszi!!

Szia!
Csak akkor egyezik meg, ha a 20i-ben ABS is van Smile Elöl hűtött, hátul sima tárcsa van a 25i-n. Komolyabb átalakításnál 312-es tárcsát + 540i nyerget raknak előre, de az csak 17" felnibe fér el...


Nincs benne ABS nekem, de viszont hűtött tárcsák vannak raja elöl!! Akkor is más mint a 25i???
Akkor ha nem cserélem le a 15 ös felniket akkor nincs rá semmilyen megoldás???


Heló!

Én úgy tudom hogy nincs ilyen variáció hogy abs van-e vagy nincs,az csak a kerékagy miatt lényeges. Féknél van a sima,és a hűtött tárcsás és kész. Nyereggel együtt csereszabatos.

Egyébként már én is keresgéltem olyan féket ami még 15" alá befér,és a 280-as tárcsa még szerintem jó. Bár úgygondolom önmagában ez nem túl komoly fejlesztés a 260-hoz képest...

Akkor most lerántom a leplet Very Happy
Ha anno rendeltek ABS-t is az autóhoz, akkor automatikusan a 25i fékrendszerét kapta meg Szemcsis Tehát elöl hűtött, hátul sima tárcsa. Létezik még ugyanez ABS nélkül a 25i-n (meg talán a 23i). Ami ettől eltér, és ez a fék van rajta, azt cserélték, ami persze nem baj, sőt...


Bp, Szfvár    1527    2009.02.08. 02:23
hAMU
2010.05.05. 20:56   






Hoffer írta:
Swari írta:
Hoffer írta:
Sziasztok!

E30-ban a 20i és a 25i első fékei megegyeznek ugye??
Milyen megoldás van arra, hogy valami jobb fék kerüljön fel, ugy hogy a 4 lyukas felni megmaradjon???

Köszi!!

Szia!
Csak akkor egyezik meg, ha a 20i-ben ABS is van Smile Elöl hűtött, hátul sima tárcsa van a 25i-n. Komolyabb átalakításnál 312-es tárcsát + 540i nyerget raknak előre, de az csak 17" felnibe fér el...


Nincs benne ABS nekem, de viszont hűtött tárcsák vannak raja elöl!! Akkor is más mint a 25i???
Akkor ha nem cserélem le a 15 ös felniket akkor nincs rá semmilyen megoldás???


Heló!

Én úgy tudom hogy nincs ilyen variáció hogy abs van-e vagy nincs,az csak a kerékagy miatt lényeges. Féknél van a sima,és a hűtött tárcsás és kész. Nyereggel együtt csereszabatos.

Egyébként már én is keresgéltem olyan féket ami még 15" alá befér,és a 280-as tárcsa még szerintem jó. Bár úgygondolom önmagában ez nem túl komoly fejlesztés a 260-hoz képest...


   839    2006.09.12. 22:09
Hoffer
2010.05.05. 19:10   






Swari írta:
Hoffer írta:
Sziasztok!

E30-ban a 20i és a 25i első fékei megegyeznek ugye??
Milyen megoldás van arra, hogy valami jobb fék kerüljön fel, ugy hogy a 4 lyukas felni megmaradjon???

Köszi!!

Szia!
Csak akkor egyezik meg, ha a 20i-ben ABS is van Smile Elöl hűtött, hátul sima tárcsa van a 25i-n. Komolyabb átalakításnál 312-es tárcsát + 540i nyerget raknak előre, de az csak 17" felnibe fér el...


Nincs benne ABS nekem, de viszont hűtött tárcsák vannak raja elöl!! Akkor is más mint a 25i???
Akkor ha nem cserélem le a 15 ös felniket akkor nincs rá semmilyen megoldás???


Budapest    405    2008.07.10. 08:07
Swari
2010.05.05. 18:54   






Hoffer írta:
Sziasztok!

E30-ban a 20i és a 25i első fékei megegyeznek ugye??
Milyen megoldás van arra, hogy valami jobb fék kerüljön fel, ugy hogy a 4 lyukas felni megmaradjon???

Köszi!!

Szia!
Csak akkor egyezik meg, ha a 20i-ben ABS is van Smile Elöl hűtött, hátul sima tárcsa van a 25i-n. Komolyabb átalakításnál 312-es tárcsát + 540i nyerget raknak előre, de az csak 17" felnibe fér el...


Bp, Szfvár    1527    2009.02.08. 02:23
Hoffer
2010.05.05. 18:12   






Sziasztok!

E30-ban a 20i és a 25i első fékei megegyeznek ugye??
Milyen megoldás van arra, hogy valami jobb fék kerüljön fel, ugy hogy a 4 lyukas felni megmaradjon???

Köszi!!


Budapest    405    2008.07.10. 08:07
kovigeri
2010.05.05. 15:22   






sziasztok!

a kérdésem, hogy e28-ra, mekkora a legnagyobb felrakható fék a gyári repertoárból? jó-e esetleg rá e39, e38-é, sokat kell hozzá átalakítan? köszi!!


KoviG

bp    83    2009.12.05. 21:35
Littlea
2009.12.06. 13:52   






Sziasztok márkatársaim!
egy kis segítségre lenne szükségem... E30 318i alá szeretnék rakni erősebb,nagyobb féket. Mit tudtok nekem ajánlani ami még jó és nincs csillagászati ára... ?? Köszönök minden segítséget!

További szép napot mindenkinek.


   11    2009.10.20. 09:46
Popey
2009.11.26. 15:36   






Elméletileg be lehet szererlni az E39 féket is persze ez se plug and play Smile

Az E30 E46 M3 fék témában azóta már van jócskán tapasztalatom és élményem amit Powerred instalált fel és a gyári fékmunkahengerrel is tökéletesen müködik a fékredszer finoman adagolható kicsit hoszabb pedálút van így de legalább lehet ballábal fékezni kanyarban Smile Kacsint


optics is nothing without power http://www.powerfanatics.com

Budapest    1028    2004.11.03. 12:10
Swari
2009.11.14. 16:17   






Sziasztok!
E39 fékrendszert be lehet rakni E30 alá? Akár az egész futóművet...
Vettem egy donorautót (528i), ugrik a motorja az E30-amba, de nem vagyok benne biztos, hogy a gyári (elöl hűtött, hátul tárcsa, abs) rendszerem megbirkózik vele... Meg hát csábító az az 5 csavaros futómű is Smile Utcai autóról van szó!


Bp, Szfvár    1527    2009.02.08. 02:23
Norbika**
2009.10.31. 13:25   






Kacsint


   16    2009.10.03. 21:17
powered
2009.10.30. 12:02   
















racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
zacc
2009.10.30. 11:12   






lezsi írta:
BOLTON325IA írta:

Azért annyit illene megjegyezni , hogy egy 25i e30 mondjuk korához képest erős erejéhez képest gyerek méretű fékkel rendelkezik.150le felett már akkoriban is 280 és atóll nagyobb tárcsákat használtak.Az meg hogy valaki brembo juggatott húzott méret miatt "gyári"tárcsával Green karbonszálas betétekkel jó lassulást ér el az minden csak nem jó gyári e30 fék.Az egy típusazonos "versenyfék".olyan mint egy 25i motor csak dbilas tengellyel vems elektronikával Hartge leömlővel=a motor 25i csak a teljesítmány más.100 szónak is 1 a vége szerintem aki rúgja az e30 ának úgy félfinoman az már tapasztalta , hogy a gyári kevés mint macisajtban a ..........


Az en fogalmaim szerint ha egy kopoalkatreszt a gyari specifikacionak megfelelo, csereszabatos utangyartottal potolsz (tarcsa, betet), attol meg az bizony gyari marad, nem lett atalakitva, es plane nem "nagyfek". -Errol szolt ugyanis a diskurzus.

Erdekes modon sokaknak eleg a gyari meretben jol valasztott tarcsa es betet, akar rally, autocross, specE30, stb.. igenybevetelre, de amit akartam ezzel kapcsolatban mar reg leirtam, ugyhogy a magam reszerol fel is fuggesztem a szocseplest Kacsint

Kacsint Kacsint
Egyetértek Lezsivel, tapasztalatból...


B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
Turboá
2009.10.30. 09:08   






nagyon helyes. Kacsint


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
powered
2009.10.30. 00:57   






Ma raktam fel brembo 4 dugattyús féknyerget, és hozzávaló brembo tárcsát E30-ra. Az istenért sem fért el a felniben a nyereg külső fele, pedig a tácsát már olyan közel vittem a lengőkarhoz, hogy a gömbfej körül körbe kellett köszörülnöm. Pogácsát sem lehet tenni, mert kilógna a kerék a sárvédőből. Megoldásként erre jutottam:
http://www.freevlog.hu/video/24365.html
Smile

Holnap lövök néhány képet.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
BOLTON325IA
2009.10.29. 22:25   






Azt meg tudja valaki mondani , hogy mekkora a tolerancia a nyereg és a tárcsa mérete között pl: 3.2 M3 325-ös nyereg 325mm es gyári tárcsa jó e hozzá a 315mm es és a 345mm es tárcsa is vagy csak a saját mérete??


OO==[][]==OO

Szigetvár    391    2006.02.11. 15:57
speer
2009.10.29. 09:27   






bimmer írta:
Én nem azt állitom hogy elsöre sem fog,és használhatatlan az auto miatta,de egymás utáni fékezéseknél (mert ugye néha van rá szükség) jelentösen gyenül a fékhatás,és nem igazán kellemes fékezés közben barkóbázni hogy megáll-nem áll-megáll!De ezt ugy veszem észre nem csak én látom igy!
A rutinos öreg roka hasonlatot egy kicsit vérszivásnak érzem,6 éve van e30-am,nem ismerjük egymást,de azt elárulhatom hogy hamarabb láttam
ami most a tied,mint te!Ugyhogy annak ellenére hogy itt nem sokat szolok hozza a dolgokhoz (ennek is megvan az oka) Régóta figyelemmel kisérem a dolgokat! Kacsint

lezsi írta:
bimmer írta:
Ehez én is csatlakoznék,szerintem se szolgálja ki a gyári fék (hiába
jo minöségü) még a gyári teljesitményt sem sajnos!Azt meg hogy ki mit rak alá,mit tud megszerezni,mennyire kompromisszum kész miatta,mindenki döntse el maga,egy tuti,én nem bántam meg! Very Happy

Popey írta:
Lezsi azért azt lássa be mindeki hogy az E30 on pont alulméretezett a gyári fék és 2 komolyabb városi sietős fékezés vagy autópályás utazás során hello fékhatás. Pont szart sem ér az akármilyen drága spéci féktárcsa vagy féknyereg
http://www.youtube.com/watch?v=Ru4C5TH5o3A
Az meg hogy mi nehéz meg mi drága relatív Smile 17 es kerék meg pont jó az E30 ra sokkal stabilabb lesz tőle és egy jó minőségü felni nem lesz tojás budapesten egy csicsa bili 18 as felni már inkább Smile


En ezt nem tudom alatamasztani. Az enyem is eleg jo volt gyariban, normal uzemben sosem tudtam elheviteni, es ultem maseban is gyari fekkel, 220-rol 60-ra olyat satuzott, hogy nem akartam elhinni, hogy gyari. Persze a betet jofajta (meg vszeg a tarcsa is).

- Persze, mindent el lehet melegiteni, de egy nagy satuzasra (200 felettrol) eleg, varosban pedig sokkal tobbre is egy jofajta gyari meretu tarcsa+betet. Szerpentinen allatkodni, vagy akar lampatol-lampaig fogocskazni mar lehetnek gondok...

Na mindegy, nem akarok meggyozni rutinos sokat latott rokakat arrol, hogy a fekete feher, csak gondoltam mutatok egy ellenpontot is annak, aki a dontes elott all Kacsint

Bimmer jól beszél! Elsőre még általában jó a fékhatás,még nagyobb tempóról is.A gond a többszöri intenzívebb fékezéseknél jelentkezik,mikor is rohamosan elfogy a fékerő.Szerintem E30,E36 fékrendszere csúnyán alúlméretezett,egy kalap szar....nonszensz,hogy pl. az Istenhegyi út tetejéről tempósan lefelé menetben, az Alkotás felé félúton már erősen azon kell gondolkodni,hogy miként fogok megállni,nemhogy esetleg egy vészfékezést produkálni....Gyári felállás kimondottan közlekedésre való,ha már egy kis élményt is belecsmpésznénk óvatosan kell bánni a géppel.A Hungaroringes nyíltnapokon is meglehet nézni hány kört bírnak a gyári fékek,és itt nem csak a bömikre gondolok,mert sok más típusra jellemző ugyanez. Egyedűl a jó fékre elköltött pénz az ,ami nem kidobott pénz!!! Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  6 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére