POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
13 / 15 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Sala Tomi e30 M50 turboja by PWRacing

TunercityLaci
2009.08.04. 16:18   






gratula most mááá tolhatod neki Very Happy Mad Drive


üdv

Laci

PÉCS    165    2009.01.19. 16:13
!Sala!
2009.08.02. 13:54   






BMWMiki írta:
Englishman írta:
!Sala! írta:
A hátulja mindenképp jó irányba változott megítélésem szerint, persze olyan nincs, ami mindenkinek tetszik





jó ez,ne szerénykedj..........klassz nagyon......... Kacsint


Nekem rohadtul tetszik az egész autó Surprised


A hangja még szebb az autónál is, sztem nagyon jó lett, visszaköttettem bele a zenét h szóljon, de azóta sem használtam, persze aki már megszokta a 6 henger hangot annak nem nagy szám, de aki 4-en "nőtt fel" Smile


Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
BMWMiki
2009.08.02. 11:09   






Englishman írta:
!Sala! írta:
A hátulja mindenképp jó irányba változott megítélésem szerint, persze olyan nincs, ami mindenkinek tetszik





jó ez,ne szerénykedj..........klassz nagyon......... Kacsint


Nekem rohadtul tetszik az egész autó Surprised


I don't drive fast
"I just fly low"
Smile
Never back down

Komárom-Esztergom Megye    246    2008.02.08. 21:40
!Sala!
2009.08.01. 23:01   






Englishman írta:
!Sala! írta:
A hátulja mindenképp jó irányba változott megítélésem szerint, persze olyan nincs, ami mindenkinek tetszik





jó ez,ne szerénykedj..........klassz nagyon......... Kacsint


köszönöm, de tényleg, egyenlőre még kell a bíztatás, mert nem akartam túlzottan elmenni ilyen F&F irányba, úgyérzem még a határokon belül maradt, én amire számítottam kinézetben az összejött 90%-ban, úgyhogy inkább örülök, hogy végre egyben van minden és adottak a körülmények, bár úgyérzem, hogy az aug 16-i gyorsulás még nem rólam fog szólni Sármelléken


Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
!Sala!
2009.08.01. 22:56   






Végszónak még egy utsó kép, a névtelen újszülöttről, annyi ideig született h a névválasztással nem foglalkoztunk... nehéz szülés volt, de úgyérzem megérte, az nem élmény amikor rossz minőségű utakon csak kopog a spoiler, meg a felni, de amikor pl autópályán integettek miközben előztem egy autót h milyen jó a kocsi olyankor azt hiszem mindenki boldogan dől hátra és ad egy kis gázfröccsöt, hadd sziszegjen, ezúton is üdvözlet a srácoknak az M7-esen akik a fehér dobozosból integettek Very Happy

Az első 1000 km-én már át is esett az autó, egyenlőre fél bar-on hajszolható, bár én inkább szívó módban "szüttyögtem" vele, ám Ákos látogatásakor amikor megint átültetett jobb1-be be kellett ismerjem, hogy már most így is elég szigorú az autó és van olyan mint az m10 volt fénykorában ha nem jobb már most, ami erősen 200 feletti lóerőt sejtet, de butaság is lenne belemenni most itt számokba... tehát normális autósként közlekedve, azthiszem nem mondható rossznak az a 8,5-9 l-es fogyasztás egy 2.3-as motortól





Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
Englishman
2009.08.01. 22:48   






!Sala! írta:
A hátulja mindenképp jó irányba változott megítélésem szerint, persze olyan nincs, ami mindenkinek tetszik





jó ez,ne szerénykedj..........klassz nagyon......... Kacsint


FREEDOM IS NOT FREE

Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
!Sala!
2009.08.01. 22:47   






Bencze írta:
!Sala! írta:
Hazaindulás előtt még bepózoltunk egy igazi csoportképhez (Amit Ákos korábban már megosztott a nagyérdeművel)

A kép címe: A három Ámígó Kacsint Very Happy





gratula hozzá.Szép munka,és igényes.. de a háttérben a mecska is felpixkálná a fantáziám,szigorúan old kategoriában.. Very Happy Very Happy Very Happy
még egyszer gratula


A háttérben lévő statiszták majd csak későbbi epizódokban kerülnek főszerepbe Very Happy


Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
!Sala!
2009.08.01. 22:45   






A hátulja mindenképp jó irányba változott megítélésem szerint, persze olyan nincs, ami mindenkinek tetszik





Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
Bencze
2009.08.01. 22:44   






!Sala! írta:
Hazaindulás előtt még bepózoltunk egy igazi csoportképhez (Amit Ákos korábban már megosztott a nagyérdeművel)

A kép címe: A három Ámígó Kacsint Very Happy





gratula hozzá.Szép munka,és igényes.. de a háttérben a mecska is felpixkálná a fantáziám,szigorúan old kategoriában.. Very Happy Very Happy Very Happy
még egyszer gratula


Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
Sajnos lépten-nyomon belebotlunk egybe-kettőbe!!
Megvan ellene az ellenszer...egyszerűen le kell őket szarni!!

Szeged    315    2006.02.13. 17:32
!Sala!
2009.08.01. 22:43   






Az éjszakai hazaérkezés után másnap irány az autokozmetika, majd kicsit hagytam pihenni a vasat, megkapta a beígért új frsz-ot... a belső térről szándékosan nincs még kép, mivel az még kialakítás alatt, csak mindenképp el akartam hozni az autót, hogy amíg szabadságon vagyok hadd szaladjon és menjen bele pár km, hogy minél előbb kialakulhasson az igazi karaktere





Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
!Sala!
2009.08.01. 22:38   






Hazaindulás előtt még bepózoltunk egy igazi csoportképhez (Amit Ákos korábban már megosztott a nagyérdeművel)

A kép címe: A három Ámígó Kacsint Very Happy





Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
!Sala!
2009.08.01. 22:35   






Nagyon lényeges kép, szerintem aki fogott már bele hasonló projectbe vagy fejezte be mostanában éppen, az érzi a súlyát, jár érte a riszpekt és a tisztelet na meg a hála Smile





Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
!Sala!
2009.08.01. 22:31   






Az autót muszáj volt azonnal körbefényképezni, mert kb eddig a percig volt tökéletesnek mondható állapotban, még egyszer nem mostanában lesz, azóta már kismilliószor leért, lekopott lehorzsolt, de hát valamit valamiért... mondta valaki bölcs... ugye milyen jól áll neki a lemenő nap fénye Lali?



Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
powered
2009.08.01. 22:31   






Idézet:
ekkor már kezdtem törni a fejem a 3 fekvőrendőr legyűrésén ami Ákosék utcáját ékesíti, ezt a lelkiállapotot sem kívánom senkinek

Én megoldottam ma harmadik telin nekifutásból... Very Happy


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
!Sala!
2009.08.01. 22:28   






Aztán helyreigazítás az elejénél, persze itt közben eltelt újabb néhány perc esetleg félóra, óra... de megszenvedtük, kint az eleje is a műhelyből, 3xoros hipp hipp hurrá, ekkor már kezdtem törni a fejem a 3 fekvőrendőr legyűrésén ami Ákosék utcáját ékesíti, ezt a lelkiállapotot sem kívánom senkinek





Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
!Sala!
2009.08.01. 22:24   






Időrendi sorrendben haladva kimaradt pár dolog

Itt amikor már majdnem minden a helyén volt, gondoltam kijárok, de az első spoiler még maradni akart, úgyhogy kezdésnek kissé meggyötört lett, tudtam h nem lesz egyszerű vele a közlekedés, de azért az első méternél azthittem még fent lesz, nem baj a fara már majdnem kint Very Happy





Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
TunercityLaci
2009.07.31. 08:10   






powered írta:



Ma felkerült az I-re a pont! Sikeres műszaki vizsgát tettünk a turbósárkánnyal, felkerült az első kötény, és sort kerítettünk néhány időszakos karbantartásra is. Kézifék állítás, világítások rendbetétele, olajcsere, motorban, váltóban, difiben, bekerült az új benyanyomásszabályzó, és 6 NGK négypólusú gyertya. Egy sor " faszság"-ra is maradt némi idő. pl: plazma számlap bekötés, hifi üzembehelyezés, lámpamosó fúvókák beépítése, kesztyűtartó rendbetétele. Smile



Mi ez a 3 Grácia!!!! Very Happy Kacsint


üdv

Laci

PÉCS    165    2009.01.19. 16:13
powered
2009.07.30. 22:08   









Ma felkerült az I-re a pont! Sikeres műszaki vizsgát tettünk a turbósárkánnyal, felkerült az első kötény, és sort kerítettünk néhány időszakos karbantartásra is. Kézifék állítás, világítások rendbetétele, olajcsere, motorban, váltóban, difiben, bekerült az új benyanyomásszabályzó, és 6 NGK négypólusú gyertya. Egy sor " faszság"-ra is maradt némi idő. pl: plazma számlap bekötés, hifi üzembehelyezés, lámpamosó fúvókák beépítése, kesztyűtartó rendbetétele. Smile


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
streetvandal
2009.07.29. 11:59   






!Sala! írta:
Ákos még pötyögött a nagy út előtt kicsit, aztán beengedett jobb1-be Very Happy
Ami már most biztos, hogy az autó hangja gyönyörű, később mikor már átültem pilótának nem lehetett letörölni a mosolyt a képemről, igen ezért megérte várni annyit, pedig még csak nagyon az elején vagyunk... a motorban lassacskán 100 km van, de már most érezni hogy rendkívül komfortos, precíz de ahogy kell egyből rugalmas, szerintem nagyon agresszív gonosz szülemény lesz, de most még kezesbárány és úgy is bánunk vele, fog majd még kapni eleget, egy két kisebb gyorsításnál elszaladt a töltőnyomás 0,3 bar-ig, ami már most így komolynak érződött meg is lepődtem h csak 0,3 volt... a szakmai részéről inkább majd Ákos beszél ha erre jár és lesz kedve, de egy biztos nem bántam meg ezt a motort, alig várom, hogy végre elhozhassam és csak szaladjon bele a kilóméter Mad Kacsint





Hű de jó ismét így látni! Surprised Kacsint


   336    2004.11.22. 15:50
TunercityLaci
2009.07.29. 09:43   






Very Happy Kacsint sikits te állat!!! Very Happy


üdv

Laci

PÉCS    165    2009.01.19. 16:13
!Sala!
2009.07.28. 22:40   






Ákos még pötyögött a nagy út előtt kicsit, aztán beengedett jobb1-be Very Happy
Ami már most biztos, hogy az autó hangja gyönyörű, később mikor már átültem pilótának nem lehetett letörölni a mosolyt a képemről, igen ezért megérte várni annyit, pedig még csak nagyon az elején vagyunk... a motorban lassacskán 100 km van, de már most érezni hogy rendkívül komfortos, precíz de ahogy kell egyből rugalmas, szerintem nagyon agresszív gonosz szülemény lesz, de most még kezesbárány és úgy is bánunk vele, fog majd még kapni eleget, egy két kisebb gyorsításnál elszaladt a töltőnyomás 0,3 bar-ig, ami már most így komolynak érződött meg is lepődtem h csak 0,3 volt... a szakmai részéről inkább majd Ákos beszél ha erre jár és lesz kedve, de egy biztos nem bántam meg ezt a motort, alig várom, hogy végre elhozhassam és csak szaladjon bele a kilóméter Mad Kacsint





Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
powered
2009.07.28. 22:35   






!Sala! írta:
Majd végül immáron autóként kigurult a műhelyből járó motorral saját lábán és jöhetett az első próbaút ... Very Happy Very Happy Very Happy




Hű de izgi... Very Happy mi volt eztán?... Smile


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
!Sala!
2009.07.28. 22:29   






Majd végül immáron autóként kigurult a műhelyből járó motorral saját lábán és jöhetett az első próbaút ... Very Happy Very Happy Very Happy





Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
!Sala!
2009.07.28. 22:24   






Már a nagyfék is fent, nekem nagyon tetszik a szín direkt a nem túl feltűnős "rikitózsírosbödönpiros" hanem az az igazi "Brembo piros", bár a 18-as felni alatt még ez a fék sem tűnik "olyan" nagynak, azért ez akkoris 303mm ... így azért a felnivel már kezdett újra autó alakot ölteni, a téli lemezfelnit gyorsan el is vittem jó messzire ne is lássam többet Very Happy





Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
!Sala!
2009.07.28. 22:16   






Amíg az autó orránál tüsténkedtek én kissé rendbe vágtam az utóbbi fél évben inkább raktárként funkcionált csomagtartót, így már azért fotogénebb a csomi, persze még ez sem a végleges felállás, a gyári szőnyegeket addig bent hagyom, amíg az autó belseje át nem esett egy alapos tisztítókúrán





Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  13 / 15 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére