POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 15 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Sala Tomi e30 M50 turboja by PWRacing

Addorjan
2014.01.08. 08:29   






Igen, ha vagsz a csonkbol akkor finoman no az ackermann.
A kormanymuvel kell babralni, hogy tobbet toljon egy kicsit, kezdetben talan eleg.
Bar a csonkot is lehet okosan hegeszteni, csak szamolni kell hozza:)


   972    2005.10.10. 15:25
lezsi
2014.01.08. 00:53   






gino írta:
!Sala! írta:
Szóval a fejlemények...

A motor hátrébb került, így akadály nélkül elférhet a visco, de az elektromos venti sem lett száműzve, csak a hűtő másik oldalára lett pozicionálva.
Nem lesz külön trafó és gyertyakábelek, hanem henegerenkénti megoldás tér vissza, gyári Bremi trafókkal.
Eltűnik a szén-dioxidos cooler hűtő rendszer és a kipuffrendszer is, csak a kocsi alatt fog végződni, illetve egy másik csonk veszi át a régi helyét.
Első fék fejlesztésen fog átmenni.
Bekerül egy szervó-olajhűtő és lesz ALS.

Nagyjából ennyi a terv, persze még akadnak kérdőjelek, de mindennek eljön az ideje, a nagyobb kormányszög témája is csak tegnap merült fel, (persze nem magamtól jutott az eszembe, gondoltam tanulni nem fog kelleni) egy tapasztaltabb pilóta ajánlotta, hogy "szinte csak apróság" megcsinálni viszont annál többet ér, én picit aggódnék, hogy mondjuk egy "pályanap" rovására mehet, ahol ugye nem keresztbe kell, sőt nem is szabad menni, sajnos ilyen tapasztalatom nincs (sincs) így akinek van, az megoszhatná.
Nagyon várom már a tavaszt, legelőször ha elkészül a sok meló az autóval, akkor mindenképp szeretném ha Ákos készre programozná Budapesten padon és leméretni a teljeseítményt.






a kormányszög módosításra van több mód is. szerintem az a pályanapot nem befolyásolja, ha nagyobb szöged van, ugyanis azzal lényegében csak az változik, hogy koppra tekert kormánynál mennyi a kerekek szögelfordulása.
persze ha teszel be gyors kormányt, vagy felezőt az más, de azzal is lehet pályázni, csak meg kell szokni, hogy nem kell annyit huzni a kormányon.


Mondjuk a kerekek szögeltérése (Ackerman) szempontjából azért eléggé más a kettő, a driftnél nem nagyon van szükség rá, utcán igen, pályán meg talán? Very Happy





   3215    2005.06.08. 14:21
gino
2014.01.07. 01:34   






!Sala! írta:
Szóval a fejlemények...

A motor hátrébb került, így akadály nélkül elférhet a visco, de az elektromos venti sem lett száműzve, csak a hűtő másik oldalára lett pozicionálva.
Nem lesz külön trafó és gyertyakábelek, hanem henegerenkénti megoldás tér vissza, gyári Bremi trafókkal.
Eltűnik a szén-dioxidos cooler hűtő rendszer és a kipuffrendszer is, csak a kocsi alatt fog végződni, illetve egy másik csonk veszi át a régi helyét.
Első fék fejlesztésen fog átmenni.
Bekerül egy szervó-olajhűtő és lesz ALS.

Nagyjából ennyi a terv, persze még akadnak kérdőjelek, de mindennek eljön az ideje, a nagyobb kormányszög témája is csak tegnap merült fel, (persze nem magamtól jutott az eszembe, gondoltam tanulni nem fog kelleni) egy tapasztaltabb pilóta ajánlotta, hogy "szinte csak apróság" megcsinálni viszont annál többet ér, én picit aggódnék, hogy mondjuk egy "pályanap" rovására mehet, ahol ugye nem keresztbe kell, sőt nem is szabad menni, sajnos ilyen tapasztalatom nincs (sincs) így akinek van, az megoszhatná.
Nagyon várom már a tavaszt, legelőször ha elkészül a sok meló az autóval, akkor mindenképp szeretném ha Ákos készre programozná Budapesten padon és leméretni a teljeseítményt.






a kormányszög módosításra van több mód is. szerintem az a pályanapot nem befolyásolja, ha nagyobb szöged van, ugyanis azzal lényegében csak az változik, hogy koppra tekert kormánynál mennyi a kerekek szögelfordulása.
persze ha teszel be gyors kormányt, vagy felezőt az más, de azzal is lehet pályázni, csak meg kell szokni, hogy nem kell annyit huzni a kormányon.


'a króm úgy szép, ha matt fekete'

hol itt, hol ott... :)    435    2008.03.04. 12:55
!Sala!
2014.01.06. 23:13   






Szóval a fejlemények...

A motor hátrébb került, így akadály nélkül elférhet a visco, de az elektromos venti sem lett száműzve, csak a hűtő másik oldalára lett pozicionálva.
Nem lesz külön trafó és gyertyakábelek, hanem henegerenkénti megoldás tér vissza, gyári Bremi trafókkal.
Eltűnik a szén-dioxidos cooler hűtő rendszer és a kipuffrendszer is, csak a kocsi alatt fog végződni, illetve egy másik csonk veszi át a régi helyét.
Első fék fejlesztésen fog átmenni.
Bekerül egy szervó-olajhűtő és lesz ALS.

Nagyjából ennyi a terv, persze még akadnak kérdőjelek, de mindennek eljön az ideje, a nagyobb kormányszög témája is csak tegnap merült fel, (persze nem magamtól jutott az eszembe, gondoltam tanulni nem fog kelleni) egy tapasztaltabb pilóta ajánlotta, hogy "szinte csak apróság" megcsinálni viszont annál többet ér, én picit aggódnék, hogy mondjuk egy "pályanap" rovására mehet, ahol ugye nem keresztbe kell, sőt nem is szabad menni, sajnos ilyen tapasztalatom nincs (sincs) így akinek van, az megoszhatná.
Nagyon várom már a tavaszt, legelőször ha elkészül a sok meló az autóval, akkor mindenképp szeretném ha Ákos készre programozná Budapesten padon és leméretni a teljeseítményt.






Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
!Sala!
2014.01.06. 22:55   






Szervusztok!

Régen jelentkeztem, sok dolog nem is történt, talán most újra felpörögnek az események...





Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
Zsaat
2013.08.21. 16:28   






powered írta:



Smile

24td hűtő ? Very Happy


Cegléd    552    2005.06.30. 00:46
powered
2013.08.21. 12:54   









Smile


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
bmw-e30-325i
2013.08.16. 21:13   






grafo írta:
mert kellet az 5x120 és a porsche fék és így oldottuk meg asszem.
e36 3,2 m3 a csonkállvány, e36 3,2 m3 lengőkarrokkal és a féktárcsám is 3,2-ről van.
és eléggé plug and play úgy emlékszem. a lengőkar ránézésre komolyabb mint egy e30-é, és alcsiból van, és százezer mint minden.
hát hogy jobb-e vagy nem jobb lövésem sincs. szerintem ugyanaz.
illetve nemtudom, hogy kifejezetten e30-hoz ad-e futóművet
miért kötekszel?
Very Happy


!Sala! írta:
grafo írta:
!Sala! írta:
grafo írta:
hát az a fék tuti elég lesz, azt hittem vmi kisebb féked van.
max. a betéten kell javítani, de egy alap sport betét tökéletes.
futómű is zsir, nekem is olyan van csak nem drift, hanem rally.


Igen szerintem is, betétben ebből vannak sokkal inkább versenyzésre használt módozatok, ez inkább néhány erősebb utcai használatbavételre van kitalálva, az e30-adban ilyen futómű van? Milyenek a tapasztalatok? Bár gondolom a rally változatban van valamivel puhább lehetőség is, a szélsőségesebb útviszonyok miatt...




Fékbetétből a DS2500-at mondják jónak, az még nem "bemelegítős" fajta, én nem próbáltam még de következőnek ilyet szeretnék.
Az enyém D2 néven fut, E36 3.2 M3 Rally a pontos tipusa. A magassága, keménysége sokféleképen állítható, illetve ugyanez a gyártó 3D-s toronycsapágyait használom. 10 000 km-t mentem ezzel a konfiggal /S38/ pályáztam is vele, szerintem jó, de nincs mihez viszonyítanom. Kipróbálnék egy Ilyen állítható Bilsteint, Konit, KW-t vagy Pro-driveot, hogy érezzem miért 2000-3000 EUR.
A pályázásnál orrtolós, de gondolom a nagy motor miatt is lehet. Súlyelosztásom egyébként 53-47% ami nem olyan rossz ettől a konfigtól.


Miért jobb e30-ban az e36 futómű? Laikus kérdés, nem kötekedős fajta, csak érdekel. Gondolom nem is plug&play téma...

meg könnyebb..ja és 5x120 ez a lényeg erösebb minden..


te is tudod...

Törökszentmiklos    904    2005.12.22. 23:37
grafo
2013.08.16. 12:34   






mert kellet az 5x120 és a porsche fék és így oldottuk meg asszem.
e36 3,2 m3 a csonkállvány, e36 3,2 m3 lengőkarrokkal és a féktárcsám is 3,2-ről van.
és eléggé plug and play úgy emlékszem. a lengőkar ránézésre komolyabb mint egy e30-é, és alcsiból van, és százezer mint minden.
hát hogy jobb-e vagy nem jobb lövésem sincs. szerintem ugyanaz.
illetve nemtudom, hogy kifejezetten e30-hoz ad-e futóművet
miért kötekszel?
Very Happy


!Sala! írta:
grafo írta:
!Sala! írta:
grafo írta:
hát az a fék tuti elég lesz, azt hittem vmi kisebb féked van.
max. a betéten kell javítani, de egy alap sport betét tökéletes.
futómű is zsir, nekem is olyan van csak nem drift, hanem rally.


Igen szerintem is, betétben ebből vannak sokkal inkább versenyzésre használt módozatok, ez inkább néhány erősebb utcai használatbavételre van kitalálva, az e30-adban ilyen futómű van? Milyenek a tapasztalatok? Bár gondolom a rally változatban van valamivel puhább lehetőség is, a szélsőségesebb útviszonyok miatt...




Fékbetétből a DS2500-at mondják jónak, az még nem "bemelegítős" fajta, én nem próbáltam még de következőnek ilyet szeretnék.
Az enyém D2 néven fut, E36 3.2 M3 Rally a pontos tipusa. A magassága, keménysége sokféleképen állítható, illetve ugyanez a gyártó 3D-s toronycsapágyait használom. 10 000 km-t mentem ezzel a konfiggal /S38/ pályáztam is vele, szerintem jó, de nincs mihez viszonyítanom. Kipróbálnék egy Ilyen állítható Bilsteint, Konit, KW-t vagy Pro-driveot, hogy érezzem miért 2000-3000 EUR.
A pályázásnál orrtolós, de gondolom a nagy motor miatt is lehet. Súlyelosztásom egyébként 53-47% ami nem olyan rossz ettől a konfigtól.


Miért jobb e30-ban az e36 futómű? Laikus kérdés, nem kötekedős fajta, csak érdekel. Gondolom nem is plug&play téma...


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
!Sala!
2013.08.15. 21:40   






grafo írta:
!Sala! írta:
grafo írta:
hát az a fék tuti elég lesz, azt hittem vmi kisebb féked van.
max. a betéten kell javítani, de egy alap sport betét tökéletes.
futómű is zsir, nekem is olyan van csak nem drift, hanem rally.


Igen szerintem is, betétben ebből vannak sokkal inkább versenyzésre használt módozatok, ez inkább néhány erősebb utcai használatbavételre van kitalálva, az e30-adban ilyen futómű van? Milyenek a tapasztalatok? Bár gondolom a rally változatban van valamivel puhább lehetőség is, a szélsőségesebb útviszonyok miatt...


Fékbetétből a DS2500-at mondják jónak, az még nem "bemelegítős" fajta, én nem próbáltam még de következőnek ilyet szeretnék.
Az enyém D2 néven fut, E36 3.2 M3 Rally a pontos tipusa. A magassága, keménysége sokféleképen állítható, illetve ugyanez a gyártó 3D-s toronycsapágyait használom. 10 000 km-t mentem ezzel a konfiggal /S38/ pályáztam is vele, szerintem jó, de nincs mihez viszonyítanom. Kipróbálnék egy Ilyen állítható Bilsteint, Konit, KW-t vagy Pro-driveot, hogy érezzem miért 2000-3000 EUR.
A pályázásnál orrtolós, de gondolom a nagy motor miatt is lehet. Súlyelosztásom egyébként 53-47% ami nem olyan rossz ettől a konfigtól.


Miért jobb e30-ban az e36 futómű? Laikus kérdés, nem kötekedős fajta, csak érdekel. Gondolom nem is plug&play téma...


Mélyvíz csak úszóknak!

http://www.youtube.com/watch?v=18hO18ZELKg

Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
spongebob
2013.08.14. 21:56   






Idézet:
Fékbetétből a DS2500-at mondják jónak, az még nem "bemelegítős" fajta, én nem próbáltam még de következőnek ilyet szeretnék.


Én ezt hasznalom,utcán és pályán is jól működik...azért tök hidegen ne várjatok tőle sokat,de nem igényel olyan melegítést mint a DS3000. Smile


Budapest    851    2007.05.11. 21:37
grafo
2013.08.13. 17:19   






!Sala! írta:
grafo írta:
hát az a fék tuti elég lesz, azt hittem vmi kisebb féked van.
max. a betéten kell javítani, de egy alap sport betét tökéletes.
futómű is zsir, nekem is olyan van csak nem drift, hanem rally.


Igen szerintem is, betétben ebből vannak sokkal inkább versenyzésre használt módozatok, ez inkább néhány erősebb utcai használatbavételre van kitalálva, az e30-adban ilyen futómű van? Milyenek a tapasztalatok? Bár gondolom a rally változatban van valamivel puhább lehetőség is, a szélsőségesebb útviszonyok miatt...


Fékbetétből a DS2500-at mondják jónak, az még nem "bemelegítős" fajta, én nem próbáltam még de következőnek ilyet szeretnék.
Az enyém D2 néven fut, E36 3.2 M3 Rally a pontos tipusa. A magassága, keménysége sokféleképen állítható, illetve ugyanez a gyártó 3D-s toronycsapágyait használom. 10 000 km-t mentem ezzel a konfiggal /S38/ pályáztam is vele, szerintem jó, de nincs mihez viszonyítanom. Kipróbálnék egy Ilyen állítható Bilsteint, Konit, KW-t vagy Pro-driveot, hogy érezzem miért 2000-3000 EUR.
A pályázásnál orrtolós, de gondolom a nagy motor miatt is lehet. Súlyelosztásom egyébként 53-47% ami nem olyan rossz ettől a konfigtól.


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
!Sala!
2013.08.13. 15:53   






grafo írta:
hát az a fék tuti elég lesz, azt hittem vmi kisebb féked van.
max. a betéten kell javítani, de egy alap sport betét tökéletes.
futómű is zsir, nekem is olyan van csak nem drift, hanem rally.


Igen szerintem is, betétben ebből vannak sokkal inkább versenyzésre használt módozatok, ez inkább néhány erősebb utcai használatbavételre van kitalálva, az e30-adban ilyen futómű van? Milyenek a tapasztalatok? Bár gondolom a rally változatban van valamivel puhább lehetőség is, a szélsőségesebb útviszonyok miatt...


Mélyvíz csak úszóknak!

http://www.youtube.com/watch?v=18hO18ZELKg

Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
grafo
2013.08.13. 11:01   






hát az a fék tuti elég lesz, azt hittem vmi kisebb féked van.
max. a betéten kell javítani, de egy alap sport betét tökéletes.
futómű is zsir, nekem is olyan van csak nem drift, hanem rally.


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
!Sala!
2013.08.12. 15:56   






grafo írta:
!Sala! írta:
grafo írta:
rajos a gép, motor? Smile Kacsint


Motor témában sajnos nem sok újdonsággal tudok szolgálni Smile Egy-két dolog változik csak a régi konfigban.


Jó az!
Fék, futómű? Smile


Fék is marad a régi, elől az e46 M3 nyereg meg az utcai sport változat betét, hátul gyári 325-nek a tárcsája betétje, ha kevés lesz ezen lehet majd idővel módosítani, de amire kezdetben kell nekem, ahhoz bőven elég lesz, plusz lesz hidrokézi meg XYZ drift futómű.


Mélyvíz csak úszóknak!

http://www.youtube.com/watch?v=18hO18ZELKg

Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
grafo
2013.08.11. 12:34   






!Sala! írta:
grafo írta:
rajos a gép, motor? Smile Kacsint


Motor témában sajnos nem sok újdonsággal tudok szolgálni Smile Egy-két dolog változik csak a régi konfigban.


Jó az!
Fék, futómű? Smile


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
Zsaat
2013.08.11. 12:12   






e30325ixturbo írta:
Sziasztok. Építek egy turbós e30 325 iX-t. olyan kérdéssel fordulnék felétek hogy mi az a töltőnyomás amit a motor elvisel gyári állapotban???? (0,6 ra gondoltam személy szerint) szükséges e a dekompresszió tömítés vagy ilyen kis töltésnél elhanyagolható??? az autót versenyzésre használom!!

ha valaki eltudna látni egy kis infóval azt megköszönném Smile) nem szeretnék az első indítás után hajtókarokat keresgélni az udvarban Smile)))

Hali, benzin üzemen jó a 0,6 , de ha etanolon használod 1 barral is töltheted ,el fogja bírni gyári bontatlan motorral. VEMS javasolt. Kacsint


Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod Smile (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo

Cegléd    552    2005.06.30. 00:46
!Sala!
2013.08.07. 23:47   






grafo írta:
rajos a gép, motor? Smile Kacsint


Motor témában sajnos nem sok újdonsággal tudok szolgálni Smile Egy-két dolog változik csak a régi konfigban.


Mélyvíz csak úszóknak!

http://www.youtube.com/watch?v=18hO18ZELKg

Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
e30325ixturbo
2013.08.07. 21:29   






Sziasztok. Építek egy turbós e30 325 iX-t. olyan kérdéssel fordulnék felétek hogy mi az a töltőnyomás amit a motor elvisel gyári állapotban???? (0,6 ra gondoltam személy szerint) szükséges e a dekompresszió tömítés vagy ilyen kis töltésnél elhanyagolható??? az autót versenyzésre használom!!

ha valaki eltudna látni egy kis infóval azt megköszönném Smile) nem szeretnék az első indítás után hajtókarokat keresgélni az udvarban Smile)))


   1    2013.08.07. 21:14
grafo
2013.08.07. 19:41   






rajos a gép, motor? Smile Kacsint


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
erik3_6
2013.07.28. 09:41   






!Sala! írta:
Elindult a project, eddig maradt titokban Smile





Szép ótó!


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
!Sala!
2013.07.27. 00:58   






vik011 írta:
!Sala! írta:
Elindult a project, eddig maradt titokban Smile





Ez Csocsi volt M-esített coupeja?
Ebbe megy át minden?


NEM, ez NEM az és nem megy át bele minden.


Mélyvíz csak úszóknak!

http://www.youtube.com/watch?v=18hO18ZELKg

Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
vik011
2013.07.26. 18:13   






!Sala! írta:
Elindult a project, eddig maradt titokban Smile





Ez Csocsi volt M-esített coupeja?
Ebbe megy át minden?


Pécs    224    2008.10.28. 20:39
!Sala!
2013.07.25. 21:46   






Elindult a project, eddig maradt titokban Smile





Nagykanizsa    218    2007.08.23. 22:05
Laleeboy
2013.06.03. 11:36   






!Sala! írta:
Üdv! Pici segítséget elfogadok... tetőablak eltűntetése témakörben, első gondolat az volt, hogy simán lemezzel behegeszteni lenne a megoldás, de most felmerült a lehetőség, mint plexi vagy esetleg polikarbonát, mind egyszerűség illetve súly miatt jobb megoldás lenne.... gondolom néhányan már csináltak ilyet vagy hasonló dolgot... hogy szokás, melyik elterjedtebb?


Ha jól emlékszem PMIKI tetőlemezt cserélt (ha már úgyis hegeszteni kell ...)
Le is írta elég részletesen (képekkel is) hogy mi merre van


http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=719&postdays=0&postorder=desc&start=50


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3899    2005.07.19. 15:10
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 15 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére