POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 49 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 47, 48, 49  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Tüsszögő vaddisznó by R.C.S.

Sam8888
2016.04.30. 08:43   






Mizu a vaddisznóval? Smile


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
Laleeboy
2016.01.01. 22:01   






Turboá írta:
https://www.youtube.com/watch?v=jvqJ67-BZvM


Ott voltunk

Szuper volt

Jövőre (bocsi idén) is megyünk

Üdv


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3901    2005.07.19. 15:10
Turboá
2015.12.31. 21:53   






https://www.youtube.com/watch?v=jvqJ67-BZvM


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
DBdobi
2015.09.11. 17:44   






Köszi a választ. Nem kutya egy szerkezet, az biztos.
Motoroknál is pont így működik a váltó. Ha húzzuk neki, ott se kell kuplung csak visszaengedni egy picit a gázt és rögtön lehet váltani, a gyorsváltó meg a gyújtást szakítja meg mikor felbiccented lábbal a váltókart, így oda már gázelvét se kell. Piszkosul gyors a váltás a videón Smile


Budapest    160    2008.12.21. 03:00
Tüsszögő vaddisznó
2015.09.11. 14:07   






DBdobi írta:
koca írta:
pont most akadtam rá erre a videóra és rögtön a vaddisznó jutott róla eszembe Smile

https://youtu.be/NHCm3APIgzU

messze vagy Jürgenéktől? ugorj át hozzájuk, ezzel meccselhetnél egyet Very Happy


Sziasztok! A fenti videóban lévő e30-asban milyen váltó van? Még nem igazán láttam ilyet videóban sem. Pusztán kíváncsiságból érdekel, ha valaki tud róla infót ne tartsa magában Smile Üdv!


Szia,
valami ilyesmi, vagy ehhez hasonló márkaidegen szekvenciális cucc:

http://www.samsonas.com/?page_id=234

Gázelvétel nélkül lehet vele váltani. Össze kell hangolni az ECU-val és a váltás idejére csak a gyujtást vágja le. Kurva gyors lesz a váltás és ami a legfontosabb, hogy nem esik le váltáskor a turbónyomás. Az ára kb. 8.000 euro + a beépítés + a programozás. Utcai autóba én még nem láttam ilyet csak versenyautóba.


   241    2009.05.10. 11:45
DBdobi
2015.09.10. 22:01   






koca írta:
pont most akadtam rá erre a videóra és rögtön a vaddisznó jutott róla eszembe Smile

https://youtu.be/NHCm3APIgzU

messze vagy Jürgenéktől? ugorj át hozzájuk, ezzel meccselhetnél egyet Very Happy


Sziasztok! A fenti videóban lévő e30-asban milyen váltó van? Még nem igazán láttam ilyet videóban sem. Pusztán kíváncsiságból érdekel, ha valaki tud róla infót ne tartsa magában Smile Üdv!


Budapest    160    2008.12.21. 03:00
Sam8888
2015.09.10. 20:38   






Tüsszögő vaddisznó írta:
utcán nincs senki aki kiállna


Csak úgy érzed, mert nyomsz egy kövéret és fel sem tűnik, hogy valaki erőlködött. Szemcsis Very Happy


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
SID
2015.09.09. 20:30   






Tüsszögő vaddisznó írta:
Ez a blokk aljára kerül, konkrétan a blokk és a karter közé. A szerepe abban van, hogy megerősíti a blokkot azon a kritikus részen ahol 800 ló környékén el szokott repedni. Amennyire tudom a blokk az alsó részén, a "szoknyája" mentén reped szét. Ezt hivatott meggátolni a kaloda.
Macerás a felrakása, több olyan dolgot kell módosítani a beépítése során amire az ember nem is gondolna.


Na most megmondom őszintén, hogy mielőtt belinkelted az alkatrészt, nem erre a dologra gondoltam. Aztán ahogy megláttam, már sejtettem, hogy valami ilyesmi lehet, de nem voltam benne biztos. Köszöntem.


   2622    2011.08.29. 13:58
Tüsszögő vaddisznó
2015.09.09. 20:11   






Ez a blokk aljára kerül, konkrétan a blokk és a karter közé. A szerepe abban van, hogy megerősíti a blokkot azon a kritikus részen ahol 800 ló környékén el szokott repedni. Amennyire tudom a blokk az alsó részén, a "szoknyája" mentén reped szét. Ezt hivatott meggátolni a kaloda.
Macerás a felrakása, több olyan dolgot kell módosítani a beépítése során amire az ember nem is gondolna.


   241    2009.05.10. 11:45
SID
2015.09.09. 15:23   






Tüsszögő vaddisznó írta:
http://server.pure-pf.com/webshop2/index.php?id_category=131&controller=category&id_lang=1


Lennél szíves erről egy pár szót írni?


   2622    2011.08.29. 13:58
Tüsszögő vaddisznó
2015.09.09. 14:19   






koca írta:
pont most akadtam rá erre a videóra és rögtön a vaddisznó jutott róla eszembe Smile

https://youtu.be/NHCm3APIgzU

messze vagy Jürgenéktől? ugorj át hozzájuk, ezzel meccselhetnél egyet Very Happy


A 256-os átlépő az E30-tól nagyon jó, szívesen tolnék vele eggyet, legalább megnézném, hogy mennyire megy el. A különbség viszont legalább 35-40 m lenne.


   241    2009.05.10. 11:45
koca
2015.09.08. 09:55   






pont most akadtam rá erre a videóra és rögtön a vaddisznó jutott róla eszembe Smile

https://youtu.be/NHCm3APIgzU

messze vagy Jürgenéktől? ugorj át hozzájuk, ezzel meccselhetnél egyet Very Happy


   19    2009.12.24. 21:40
Tüsszögő vaddisznó
2015.09.06. 17:30   






http://server.pure-pf.com/webshop2/index.php?id_category=131&controller=category&id_lang=1


   241    2009.05.10. 11:45
SID
2015.09.06. 09:02   






Tüsszögő vaddisznó írta:
A vaddisznó újra röfög. Harmadik nekifutásra sikerült a helyi birkapásztoroknak összerakni. Mondhatom, hogy most jobb, mint korábban volt, kapott kalodát, vatagabb MLS-t és alúlra-felülre ARP-t, az olajcsövek egy részét pedig lecseréltük teflonosra. 20 fokos külső hőmérsékleten, 100-as benzinnel kb. 685 (kompenzálatlan) whp-ad le, azaz kb. 750-et főtengelyen. Megy, mint az állat, kb. 4,8-5,0 sec a 100-200. Egy kicsit ugyanakkor unalmas, mert utcán nincs senki aki kiállna, gyorsulási versenyek pedig nincsenek, úgyhogy max. a g-mérővel versenyzek. Vettem g-pro kamerákat, majd egyszer megpróbálom odaerősíteni a km óra elé és csinálok egy felvételt.


Erről a kalodáról egy képet megosztanál? Gondolom, hogy mi ez, viszont látni még sosem láttam és neten sem találok róla semmit, mivel gőzöm nincs, hogy angolul hogyan hívják.


   2622    2011.08.29. 13:58
Tüsszögő vaddisznó
2015.09.06. 08:18   






A vaddisznó újra röfög. Harmadik nekifutásra sikerült a helyi birkapásztoroknak összerakni. Mondhatom, hogy most jobb, mint korábban volt, kapott kalodát, vatagabb MLS-t és alúlra-felülre ARP-t, az olajcsövek egy részét pedig lecseréltük teflonosra. 20 fokos külső hőmérsékleten, 100-as benzinnel kb. 685 (kompenzálatlan) whp-ad le, azaz kb. 750-et főtengelyen. Megy, mint az állat, kb. 4,8-5,0 sec a 100-200. Egy kicsit ugyanakkor unalmas, mert utcán nincs senki aki kiállna, gyorsulási versenyek pedig nincsenek, úgyhogy max. a g-mérővel versenyzek. Vettem g-pro kamerákat, majd egyszer megpróbálom odaerősíteni a km óra elé és csinálok egy felvételt.


   241    2009.05.10. 11:45
SID
2015.06.14. 12:53   






Tüsszögő vaddisznó írta:

Egyébként megjegyzem, hogy a keménységből már lehet következtetni a szakítás-és folyáshatárra, tehát arányaiban már nem számítok jelentős eltérésre.






   2622    2011.08.29. 13:58
Tüsszögő vaddisznó
2015.06.14. 09:57   






fogas írta:
Köszönjük az információkat, egyben kérdezni szeretném, hogy a szakítás mérésekről van valami hír?

Úgy tudom, hogy már egyszer nekiálltak a mérésnek, de nem sikerült eljutni a szakításhatárig valami technikai probléma miatt. Ígéretet kaptam, hogy egy másik gépen folytatják a mérést, de ezidáig még nem érkezett válasz. Ahogy megvan az eredmény, temészetesen közzéteszem.
Egyébként megjegyzem, hogy a keménységből már lehet következtetni a szakítás-és folyáshatárra, tehát arányaiban már nem számítok jelentős eltérésre.


   241    2009.05.10. 11:45
fogas
2015.06.12. 13:09   






Köszönjük az információkat, egyben kérdezni szeretném, hogy a szakítás mérésekről van valami hír?


budapest    53    2008.10.25. 17:31
Sam8888
2015.06.05. 21:26   






Tüsszögő vaddisznó írta:
Sam8888 írta:
Az OEM csavarok közül melyiket mértétek? A nyúlós torx fejűt? Kíváncsi lennék a 6lapfejű nem nyúlós emhúgy csavarra is. Smile

Egyébként köszönjük az információkat!

Az ETK egyetlen cikkszámot ad ki az S38 hengerfejcsavarra. Abból rendeltünk egy db-t és az lett bemérve. Szerintem torx fejű, de ezt Taz tudja biztosan aki megmérte.


Ha kell, tudok küldeni, van itthon. Kacsint Cool
Emhúgy = M20 Very Happy
Régi M30-on is ilyen csavar van, ahogy látom:






6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
Tüsszögő vaddisznó
2015.05.31. 20:34   






Sam8888 írta:
Az OEM csavarok közül melyiket mértétek? A nyúlós torx fejűt? Kíváncsi lennék a 6lapfejű nem nyúlós emhúgy csavarra is. Smile

Egyébként köszönjük az információkat!

Az ETK egyetlen cikkszámot ad ki az S38 hengerfejcsavarra. Abból rendeltünk egy db-t és az lett bemérve. Szerintem torx fejű, de ezt Taz tudja biztosan aki megmérte.


   241    2009.05.10. 11:45
Sam8888
2015.05.31. 14:36   






Az OEM csavarok közül melyiket mértétek? A nyúlós torx fejűt? Kíváncsi lennék a 6lapfejű nem nyúlós emhúgy csavarra is. Smile

Egyébként köszönjük az információkat!


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
Tüsszögő vaddisznó
2015.05.31. 07:18   






fogas írta:
Taz írta:
fogas írta:
Tüsszögő vaddisznó írta:
A keménységméréssel vagyunk meg, a szakítás még hátra van.

Mértékegységek:
Brinell Hardness (HB)


ARP tőcsavar: 388 HB 12.9-es kategóriába esik (366-414 HB)
OEM csavar: 347 HB 10.9-es (304-361 HB)

Ákos féle tőcsavar: 324 HB
Ez egyaránt benne van a 9.8-as (276-342 HB) és a 10.9-es (304-361 HB) kategóriában is, ugyanakkor elmarad a gyári csavar keménységétől.

forrás (15. oldal):

http://www.pretec.no/admin/common/getImg2.asp?Fileid=1747


Ez valami kínai ARP Smile ?

Az a gagyi ami nem kinai.
De amugy nem értem a kérdést.

Úgy gondoltam, hogy egy ARP-nek keményebbnek kellene lennie, mint egy 12.9-esnek. De, hogy ha igaz amit Vaddisznó írt, akkor ez esetben az ARP HB értéke (388), nem éri el a 12.9-es csavarok max. HB értékét (414).
Azt hallottam, hogy előfordúlnak a piacon kínai, ARP utánzatok. Amúgy tudja valaki, hogy hol lett vásárolva ez az ARP?

Tuningáruház.
ARP-ből többféle változat létezik. A leggyengébb, alap ARP (ARP 8740 chrome moly) kb. annyit tud, mint egy erősebb (tartomány felső részén lévő) 12.9-es. Ezekbe az ARP-kbe csak anni van beütve a fejbe, hogy "ARP". A következő fokozat az "ARP 2000". Ennek a fejébe már ez van beütve és így tovább. Az én ARP-m sajnos a leggyengéb ARP változat.
Források:

http://speedtalk.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=34831

https://www.boltdepot.com/fastener-information/materials-and-grades/bolt-grade-chart.aspx

És segítségül egy converter:

http://www.tiniusolsen.com/resource-center/psi-mpai.html


   241    2009.05.10. 11:45
fogas
2015.05.30. 21:58   






Taz írta:
fogas írta:
Tüsszögő vaddisznó írta:
A keménységméréssel vagyunk meg, a szakítás még hátra van.

Mértékegységek:
Brinell Hardness (HB)


ARP tőcsavar: 388 HB 12.9-es kategóriába esik (366-414 HB)
OEM csavar: 347 HB 10.9-es (304-361 HB)

Ákos féle tőcsavar: 324 HB
Ez egyaránt benne van a 9.8-as (276-342 HB) és a 10.9-es (304-361 HB) kategóriában is, ugyanakkor elmarad a gyári csavar keménységétől.

forrás (15. oldal):

http://www.pretec.no/admin/common/getImg2.asp?Fileid=1747


Ez valami kínai ARP Smile ?

Az a gagyi ami nem kinai.
De amugy nem értem a kérdést.

Úgy gondoltam, hogy egy ARP-nek keményebbnek kellene lennie, mint egy 12.9-esnek. De, hogy ha igaz amit Vaddisznó írt, akkor ez esetben az ARP HB értéke (388), nem éri el a 12.9-es csavarok max. HB értékét (414).
Azt hallottam, hogy előfordúlnak a piacon kínai, ARP utánzatok. Amúgy tudja valaki, hogy hol lett vásárolva ez az ARP?


budapest    53    2008.10.25. 17:31
Taz
2015.05.30. 21:46   






fogas írta:
Tüsszögő vaddisznó írta:
A keménységméréssel vagyunk meg, a szakítás még hátra van.

Mértékegységek:
Brinell Hardness (HB)


ARP tőcsavar: 388 HB 12.9-es kategóriába esik (366-414 HB)
OEM csavar: 347 HB 10.9-es (304-361 HB)

Ákos féle tőcsavar: 324 HB
Ez egyaránt benne van a 9.8-as (276-342 HB) és a 10.9-es (304-361 HB) kategóriában is, ugyanakkor elmarad a gyári csavar keménységétől.

forrás (15. oldal):

http://www.pretec.no/admin/common/getImg2.asp?Fileid=1747


Ez valami kínai ARP Smile ?

Az a gagyi ami nem kinai.
De amugy nem értem a kérdést.


https://www.facebook.com/pages/Taz-Garage/168025393387746?ref=hl    1062    2008.07.14. 19:44
cseszter
2015.05.30. 17:53   






fogas írta:
Tüsszögő vaddisznó írta:
A keménységméréssel vagyunk meg, a szakítás még hátra van.

Mértékegységek:
Brinell Hardness (HB)


ARP tőcsavar: 388 HB 12.9-es kategóriába esik (366-414 HB)
OEM csavar: 347 HB 10.9-es (304-361 HB)

Ákos féle tőcsavar: 324 HB
Ez egyaránt benne van a 9.8-as (276-342 HB) és a 10.9-es (304-361 HB) kategóriában is, ugyanakkor elmarad a gyári csavar keménységétől.

forrás (15. oldal):

http://www.pretec.no/admin/common/getImg2.asp?Fileid=1747


Ez valami kínai ARP Smile ?
ja pw csVAR : Hányás!!!


százhalombatta    528    2008.01.16. 17:27
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 49 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 47, 48, 49  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére