|
|
Tüsszögő vaddisznó |
2019.01.13. 15:27 |
|
|



|
|
Sam8888 |
2016.04.30. 08:43 |
|
|



|
|
Laleeboy |
2016.01.01. 22:01 |
|
|



|
Ott voltunk
Szuper volt
Jövőre (bocsi idén) is megyünk
 |
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3909 2005.07.19. 15:10 |
|
Turboá |
2015.12.31. 21:53 |
|
|


|
|
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
DBdobi |
2015.09.11. 17:44 |
|
|


|
|
Tüsszögő vaddisznó |
2015.09.11. 14:07 |
|
|



|
DBdobi írta: | koca írta: | pont most akadtam rá erre a videóra és rögtön a vaddisznó jutott róla eszembe
https://youtu.be/NHCm3APIgzU
messze vagy Jürgenéktől? ugorj át hozzájuk, ezzel meccselhetnél egyet |
Sziasztok! A fenti videóban lévő e30-asban milyen váltó van? Még nem igazán láttam ilyet videóban sem. Pusztán kíváncsiságból érdekel, ha valaki tud róla infót ne tartsa magában Üdv! |
Szia,
valami ilyesmi, vagy ehhez hasonló márkaidegen szekvenciális cucc:
http://www.samsonas.com/?page_id=234
Gázelvétel nélkül lehet vele váltani. Össze kell hangolni az ECU-val és a váltás idejére csak a gyujtást vágja le. Kurva gyors lesz a váltás és ami a legfontosabb, hogy nem esik le váltáskor a turbónyomás. Az ára kb. 8.000 euro + a beépítés + a programozás. Utcai autóba én még nem láttam ilyet csak versenyautóba. |
|
242 2009.05.10. 11:45 |
|
DBdobi |
2015.09.10. 22:01 |
|
|


|
koca írta: | pont most akadtam rá erre a videóra és rögtön a vaddisznó jutott róla eszembe
https://youtu.be/NHCm3APIgzU
messze vagy Jürgenéktől? ugorj át hozzájuk, ezzel meccselhetnél egyet |
Sziasztok! A fenti videóban lévő e30-asban milyen váltó van? Még nem igazán láttam ilyet videóban sem. Pusztán kíváncsiságból érdekel, ha valaki tud róla infót ne tartsa magában Üdv! |
|
Budapest 160 2008.12.21. 03:00 |
|
Sam8888 |
2015.09.10. 20:38 |
|
|



|
Tüsszögő vaddisznó írta: | utcán nincs senki aki kiállna |
Csak úgy érzed, mert nyomsz egy kövéret és fel sem tűnik, hogy valaki erőlködött.  |
6 henger 4 kerék 2 ajtó |
Kaposvár 260 2009.06.28. 17:07 |
|
SID |
2015.09.09. 20:30 |
|
|



|
Tüsszögő vaddisznó írta: | Ez a blokk aljára kerül, konkrétan a blokk és a karter közé. A szerepe abban van, hogy megerősíti a blokkot azon a kritikus részen ahol 800 ló környékén el szokott repedni. Amennyire tudom a blokk az alsó részén, a "szoknyája" mentén reped szét. Ezt hivatott meggátolni a kaloda.
Macerás a felrakása, több olyan dolgot kell módosítani a beépítése során amire az ember nem is gondolna. |
Na most megmondom őszintén, hogy mielőtt belinkelted az alkatrészt, nem erre a dologra gondoltam. Aztán ahogy megláttam, már sejtettem, hogy valami ilyesmi lehet, de nem voltam benne biztos. Köszöntem. |
|
2623 2011.08.29. 13:58 |
|
Tüsszögő vaddisznó |
2015.09.09. 20:11 |
|
|



|
Ez a blokk aljára kerül, konkrétan a blokk és a karter közé. A szerepe abban van, hogy megerősíti a blokkot azon a kritikus részen ahol 800 ló környékén el szokott repedni. Amennyire tudom a blokk az alsó részén, a "szoknyája" mentén reped szét. Ezt hivatott meggátolni a kaloda.
Macerás a felrakása, több olyan dolgot kell módosítani a beépítése során amire az ember nem is gondolna. |
|
242 2009.05.10. 11:45 |
|
SID |
2015.09.09. 15:23 |
|
|



|
Lennél szíves erről egy pár szót írni? |
|
2623 2011.08.29. 13:58 |
|
Tüsszögő vaddisznó |
2015.09.09. 14:19 |
|
|



|
koca írta: | pont most akadtam rá erre a videóra és rögtön a vaddisznó jutott róla eszembe
https://youtu.be/NHCm3APIgzU
messze vagy Jürgenéktől? ugorj át hozzájuk, ezzel meccselhetnél egyet |
A 256-os átlépő az E30-tól nagyon jó, szívesen tolnék vele eggyet, legalább megnézném, hogy mennyire megy el. A különbség viszont legalább 35-40 m lenne. |
|
242 2009.05.10. 11:45 |
|
koca |
2015.09.08. 09:55 |
|
|


|
|
Tüsszögő vaddisznó |
2015.09.06. 17:30 |
|
|



|
|
|
242 2009.05.10. 11:45 |
|
SID |
2015.09.06. 09:02 |
|
|



|
Tüsszögő vaddisznó írta: | A vaddisznó újra röfög. Harmadik nekifutásra sikerült a helyi birkapásztoroknak összerakni. Mondhatom, hogy most jobb, mint korábban volt, kapott kalodát, vatagabb MLS-t és alúlra-felülre ARP-t, az olajcsövek egy részét pedig lecseréltük teflonosra. 20 fokos külső hőmérsékleten, 100-as benzinnel kb. 685 (kompenzálatlan) whp-ad le, azaz kb. 750-et főtengelyen. Megy, mint az állat, kb. 4,8-5,0 sec a 100-200. Egy kicsit ugyanakkor unalmas, mert utcán nincs senki aki kiállna, gyorsulási versenyek pedig nincsenek, úgyhogy max. a g-mérővel versenyzek. Vettem g-pro kamerákat, majd egyszer megpróbálom odaerősíteni a km óra elé és csinálok egy felvételt. |
Erről a kalodáról egy képet megosztanál? Gondolom, hogy mi ez, viszont látni még sosem láttam és neten sem találok róla semmit, mivel gőzöm nincs, hogy angolul hogyan hívják. |
|
2623 2011.08.29. 13:58 |
|
Tüsszögő vaddisznó |
2015.09.06. 08:18 |
|
|



|
A vaddisznó újra röfög. Harmadik nekifutásra sikerült a helyi birkapásztoroknak összerakni. Mondhatom, hogy most jobb, mint korábban volt, kapott kalodát, vatagabb MLS-t és alúlra-felülre ARP-t, az olajcsövek egy részét pedig lecseréltük teflonosra. 20 fokos külső hőmérsékleten, 100-as benzinnel kb. 685 (kompenzálatlan) whp-ad le, azaz kb. 750-et főtengelyen. Megy, mint az állat, kb. 4,8-5,0 sec a 100-200. Egy kicsit ugyanakkor unalmas, mert utcán nincs senki aki kiállna, gyorsulási versenyek pedig nincsenek, úgyhogy max. a g-mérővel versenyzek. Vettem g-pro kamerákat, majd egyszer megpróbálom odaerősíteni a km óra elé és csinálok egy felvételt. |
|
242 2009.05.10. 11:45 |
|
SID |
2015.06.14. 12:53 |
|
|



|
Tüsszögő vaddisznó írta: |
Egyébként megjegyzem, hogy a keménységből már lehet következtetni a szakítás-és folyáshatárra, tehát arányaiban már nem számítok jelentős eltérésre. |

|
|
2623 2011.08.29. 13:58 |
|
Tüsszögő vaddisznó |
2015.06.14. 09:57 |
|
|



|
fogas írta: | Köszönjük az információkat, egyben kérdezni szeretném, hogy a szakítás mérésekről van valami hír? |
Úgy tudom, hogy már egyszer nekiálltak a mérésnek, de nem sikerült eljutni a szakításhatárig valami technikai probléma miatt. Ígéretet kaptam, hogy egy másik gépen folytatják a mérést, de ezidáig még nem érkezett válasz. Ahogy megvan az eredmény, temészetesen közzéteszem.
Egyébként megjegyzem, hogy a keménységből már lehet következtetni a szakítás-és folyáshatárra, tehát arányaiban már nem számítok jelentős eltérésre. |
|
242 2009.05.10. 11:45 |
|
fogas |
2015.06.12. 13:09 |
|
|


|
|
Sam8888 |
2015.06.05. 21:26 |
|
|



|
Tüsszögő vaddisznó írta: | Sam8888 írta: | Az OEM csavarok közül melyiket mértétek? A nyúlós torx fejűt? Kíváncsi lennék a 6lapfejű nem nyúlós emhúgy csavarra is.
Egyébként köszönjük az információkat! |
Az ETK egyetlen cikkszámot ad ki az S38 hengerfejcsavarra. Abból rendeltünk egy db-t és az lett bemérve. Szerintem torx fejű, de ezt Taz tudja biztosan aki megmérte. |
Ha kell, tudok küldeni, van itthon.
Emhúgy = M20
Régi M30-on is ilyen csavar van, ahogy látom:

|
6 henger 4 kerék 2 ajtó |
Kaposvár 260 2009.06.28. 17:07 |
|
Tüsszögő vaddisznó |
2015.05.31. 20:34 |
|
|



|
Sam8888 írta: | Az OEM csavarok közül melyiket mértétek? A nyúlós torx fejűt? Kíváncsi lennék a 6lapfejű nem nyúlós emhúgy csavarra is.
Egyébként köszönjük az információkat! |
Az ETK egyetlen cikkszámot ad ki az S38 hengerfejcsavarra. Abból rendeltünk egy db-t és az lett bemérve. Szerintem torx fejű, de ezt Taz tudja biztosan aki megmérte. |
|
242 2009.05.10. 11:45 |
|
Sam8888 |
2015.05.31. 14:36 |
|
|



|
|
Tüsszögő vaddisznó |
2015.05.31. 07:18 |
|
|



|
fogas írta: | Taz írta: | fogas írta: | Tüsszögő vaddisznó írta: | A keménységméréssel vagyunk meg, a szakítás még hátra van.
Mértékegységek:
Brinell Hardness (HB)
ARP tőcsavar: 388 HB 12.9-es kategóriába esik (366-414 HB)
OEM csavar: 347 HB 10.9-es (304-361 HB)
Ákos féle tőcsavar: 324 HB
Ez egyaránt benne van a 9.8-as (276-342 HB) és a 10.9-es (304-361 HB) kategóriában is, ugyanakkor elmarad a gyári csavar keménységétől.
forrás (15. oldal):
http://www.pretec.no/admin/common/getImg2.asp?Fileid=1747 |
Ez valami kínai ARP ? |
Az a gagyi ami nem kinai.
De amugy nem értem a kérdést. |
Úgy gondoltam, hogy egy ARP-nek keményebbnek kellene lennie, mint egy 12.9-esnek. De, hogy ha igaz amit Vaddisznó írt, akkor ez esetben az ARP HB értéke (388), nem éri el a 12.9-es csavarok max. HB értékét (414).
Azt hallottam, hogy előfordúlnak a piacon kínai, ARP utánzatok. Amúgy tudja valaki, hogy hol lett vásárolva ez az ARP? |
Tuningáruház.
ARP-ből többféle változat létezik. A leggyengébb, alap ARP (ARP 8740 chrome moly) kb. annyit tud, mint egy erősebb (tartomány felső részén lévő) 12.9-es. Ezekbe az ARP-kbe csak anni van beütve a fejbe, hogy "ARP". A következő fokozat az "ARP 2000". Ennek a fejébe már ez van beütve és így tovább. Az én ARP-m sajnos a leggyengéb ARP változat.
Források:
http://speedtalk.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=34831
https://www.boltdepot.com/fastener-information/materials-and-grades/bolt-grade-chart.aspx
És segítségül egy converter:
http://www.tiniusolsen.com/resource-center/psi-mpai.html |
|
242 2009.05.10. 11:45 |
|
fogas |
2015.05.30. 21:58 |
|
|


|
Taz írta: | fogas írta: | Tüsszögő vaddisznó írta: | A keménységméréssel vagyunk meg, a szakítás még hátra van.
Mértékegységek:
Brinell Hardness (HB)
ARP tőcsavar: 388 HB 12.9-es kategóriába esik (366-414 HB)
OEM csavar: 347 HB 10.9-es (304-361 HB)
Ákos féle tőcsavar: 324 HB
Ez egyaránt benne van a 9.8-as (276-342 HB) és a 10.9-es (304-361 HB) kategóriában is, ugyanakkor elmarad a gyári csavar keménységétől.
forrás (15. oldal):
http://www.pretec.no/admin/common/getImg2.asp?Fileid=1747 |
Ez valami kínai ARP ? |
Az a gagyi ami nem kinai.
De amugy nem értem a kérdést. |
Úgy gondoltam, hogy egy ARP-nek keményebbnek kellene lennie, mint egy 12.9-esnek. De, hogy ha igaz amit Vaddisznó írt, akkor ez esetben az ARP HB értéke (388), nem éri el a 12.9-es csavarok max. HB értékét (414).
Azt hallottam, hogy előfordúlnak a piacon kínai, ARP utánzatok. Amúgy tudja valaki, hogy hol lett vásárolva ez az ARP? |
|
budapest 53 2008.10.25. 17:31 |
|
Taz |
2015.05.30. 21:46 |
|
|



|
fogas írta: | Tüsszögő vaddisznó írta: | A keménységméréssel vagyunk meg, a szakítás még hátra van.
Mértékegységek:
Brinell Hardness (HB)
ARP tőcsavar: 388 HB 12.9-es kategóriába esik (366-414 HB)
OEM csavar: 347 HB 10.9-es (304-361 HB)
Ákos féle tőcsavar: 324 HB
Ez egyaránt benne van a 9.8-as (276-342 HB) és a 10.9-es (304-361 HB) kategóriában is, ugyanakkor elmarad a gyári csavar keménységétől.
forrás (15. oldal):
http://www.pretec.no/admin/common/getImg2.asp?Fileid=1747 |
Ez valami kínai ARP ? |
Az a gagyi ami nem kinai.
De amugy nem értem a kérdést. |
|
https://www.facebook.com/pages/Taz-Garage/168025393387746?ref=hl 1062 2008.07.14. 19:44 |
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|