POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
11 / 11 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 9, 10, 11    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Gege 318is turbója

mokuss007
2009.03.02. 22:05   






na most pont ez az amit kéne jobban meg fogalmazni illetve a lehetőségekhez képest kitalálni hány lóerő legyen?gyárilag menyi?és a turbó amit szereztél az mit tud?

GegeM42 írta:
mokuss007 írta:
hello
örömmel látom hogy készül még egy 318is turbos
igaz az enyém már volt mikor készen is volt ,de azóta át építem.
na most az első kérdésem azon kivül hogy 0,5 bar akarod tölteni mi a cél?
szerintem ez az egyik legkegyetlenebb kérdés és rá ismer szerintem az aki ezt nekem mindig felteszi és választ nem mindig tudok adni
nem az a kérdés mit hogy csinálsz (0,5 bar tőltés) hanem hogy mit akarsz el érni a turbositás után
és bizonyos dolgokat el kell fogadni még akkor is ha egyenlőre nem tűnik reálisnak az ára.(pl elektronika)stb.
szívesen segítek ha akarod de sok mindentől függ az hogy tartós is legyen meg jo is.


Az a célom hogy egy kicsit jobban menjen Very Happy érezzem a turbó effektusát! semmi több. nem célom versenyezni,stb Szívóüzemben 0-100ra kb. 8,5-9 másodperc alatt gyorsul, 0-400méter meg 16,5 másodperc 140km/h. ezek az adatok nem hivatalosak, sima stopperórás mérések. Na ezeken szeretnék 1 picit javítani.


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
GegeM42
2009.03.02. 22:01   






mokuss007 írta:
hello
örömmel látom hogy készül még egy 318is turbos
igaz az enyém már volt mikor készen is volt ,de azóta át építem.
na most az első kérdésem azon kivül hogy 0,5 bar akarod tölteni mi a cél?
szerintem ez az egyik legkegyetlenebb kérdés és rá ismer szerintem az aki ezt nekem mindig felteszi és választ nem mindig tudok adni
nem az a kérdés mit hogy csinálsz (0,5 bar tőltés) hanem hogy mit akarsz el érni a turbositás után
és bizonyos dolgokat el kell fogadni még akkor is ha egyenlőre nem tűnik reálisnak az ára.(pl elektronika)stb.
szívesen segítek ha akarod de sok mindentől függ az hogy tartós is legyen meg jo is.


Az a célom hogy egy kicsit jobban menjen Very Happy érezzem a turbó effektusát! semmi több. nem célom versenyezni,stb Szívóüzemben 0-100ra kb. 8,5-9 másodperc alatt gyorsul, 0-400méter meg 16,5 másodperc 140km/h. ezek az adatok nem hivatalosak, sima stopperórás mérések. Na ezeken szeretnék 1 picit javítani.


Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
veszettkutya
2009.03.02. 21:54   






190? Az zsír,én nem tok olyat tankolni most mert elfogy az ac-m már benzinnél is egyenlőre.
Rakd odébb a butorokat és csináld te is a bmw-t,hátha elészülsz vele lacházáig,van még 20napod,többet nem offolok.sok sikert a projecthez Kacsint

[quote="mokuss007"]ja igen én az vagyok nincs az olyan messze az én fogyasztásom sem 25-30 közt volt benzinből de etanollal nem mentem annyit előtte szét szedtem ma néztem jo árban van az etanol 190/liter az nem olyan rossz nem?
értem tehát 1,5 bar alatt jó hekelve a gyári cucc is én mondjuk azt vettem észre hogy a gázreakcio sokkal agreszivabb vemsel még 0,6 körüli nyomáson is mint a gyárival
mert ugye az én 318is -em darabokban várja a folytatást
de van még egy 323 is ami turbos de abban gyári cucvan és másképp viselkedik.
de nehogy kizárjanak minket innen így még adok egy-két ötletet az építéshez ami nagyon fontos azon kívül hogy turbós hogy milyen alakú formájú a leömlő és miből van illetve ki és mivel hegesztette mert gyakran törik a hegesztéseknél.
üdv

turbo írta:
Azaz Smile fafaragofaszékkészitőfaszerszámokatkezelő faszénneméntevagyokénisazvagyok mint te Kacsint
Azért váltottam mert olcson hozzá tudtam jutni a vemshez és a gyári variálásokkal nem tudtam már beállitani főleg inkább olyan 1.5bar rol beszélek alatta nem volt használhatatlan.
A fogyasztásom húbaszameg szerintem a tied az suzuki kategoria az enyémhez képest 5000böl 50-60km és csak dolgozni járok vele napi 15km.eccekécce persze benne van egy teligáz Smile


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
mokuss007
2009.03.02. 21:36   






ja igen én az vagyok nincs az olyan messze az én fogyasztásom sem 25-30 közt volt benzinből de etanollal nem mentem annyit előtte szét szedtem ma néztem jo árban van az etanol 190/liter az nem olyan rossz nem?
értem tehát 1,5 bar alatt jó hekelve a gyári cucc is én mondjuk azt vettem észre hogy a gázreakcio sokkal agreszivabb vemsel még 0,6 körüli nyomáson is mint a gyárival
mert ugye az én 318is -em darabokban várja a folytatást
de van még egy 323 is ami turbos de abban gyári cucvan és másképp viselkedik.
de nehogy kizárjanak minket innen így még adok egy-két ötletet az építéshez ami nagyon fontos azon kívül hogy turbós hogy milyen alakú formájú a leömlő és miből van illetve ki és mivel hegesztette mert gyakran törik a hegesztéseknél.
üdv

[quote="turbo"]Azaz Smile fafaragofaszékkészitőfaszerszámokatkezelő faszénneméntevagyokénisazvagyok mint te Kacsint
Azért váltottam mert olcson hozzá tudtam jutni a vemshez és a gyári variálásokkal nem tudtam már beállitani főleg inkább olyan 1.5bar rol beszélek alatta nem volt használhatatlan.
A fogyasztásom húbaszameg szerintem a tied az suzuki kategoria az enyémhez képest 5000böl 50-60km és csak dolgozni járok vele napi 15km.eccekécce persze benne van egy teligáz Smile


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
veszettkutya
2009.03.02. 21:24   






Azaz Smile fafaragofaszékkészitőfaszerszámokatkezelő faszénneméntevagyokénisazvagyok mint te Kacsint
Azért váltottam mert olcson hozzá tudtam jutni a vemshez és a gyári variálásokkal nem tudtam már beállitani főleg inkább olyan 1.5bar rol beszélek alatta nem volt használhatatlan.
A fogyasztásom húbaszameg szerintem a tied az suzuki kategoria az enyémhez képest 5000böl 50-60km és csak dolgozni járok vele napi 15km.eccekécce persze benne van egy teligáz Smile


mokuss007 írta:
ok én is ezt látom
de nem az aluba a másik injektor elé kellet volna be fúrni?
értem de te miért is váltottál másik elektronikára?
nem kötözködöm fölég hogy tudom volt gondod bőven mióta elektronikát váltottál úgy olvasgatom most jó lett a tied és mit eszik neked most így?
tudom hogy nem ez a lényeg de érdekelne mert az enyémnek igen jo étvágya van.
vissza térve a m42 turbóra a a turbó mekkora lóra van méretezve?
mit ír?
az nem lett volna elég hogy csak a benzin nyomást emeli meg és marad a gyári 170cccmm? nekem igaz m44 a motor de nekem 190ccmm !
azt hogy nem a szakmába tartozol az nem baj úgy tudom hogy a Dani sem szakmabéli inkább az én szakmámat űzi ö is.



turbo írta:
Smile A képen azt látod hogy be van épitve 4db plussz injector a töltöcsöbe,komplett benzinhidal stb ezt fogja kapcsolgatni különböző nyomásokon hogy megfelelő legyen a benzin levegő keveréke mint anno nekem is volt régen. Kacsint

mokuss007 írta:
azt az injektoros dolgot én még nem vágom amit írsz illetve amit a képen látok azt se értem teljesen!


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
mokuss007
2009.03.02. 21:12   






ok én is ezt látom
de nem az aluba a másik injektor elé kellet volna be fúrni?
értem de te miért is váltottál másik elektronikára?
nem kötözködöm fölég hogy tudom volt gondod bőven mióta elektronikát váltottál úgy olvasgatom most jó lett a tied és mit eszik neked most így?
tudom hogy nem ez a lényeg de érdekelne mert az enyémnek igen jo étvágya van.
vissza térve a m42 turbóra a a turbó mekkora lóra van méretezve?
mit ír?
az nem lett volna elég hogy csak a benzin nyomást emeli meg és marad a gyári 170cccmm? nekem igaz m44 a motor de nekem 190ccmm !
azt hogy nem a szakmába tartozol az nem baj úgy tudom hogy a Dani sem szakmabéli inkább az én szakmámat űzi ö is.



turbo írta:
Smile A képen azt látod hogy be van épitve 4db plussz injector a töltöcsöbe,komplett benzinhidal stb ezt fogja kapcsolgatni különböző nyomásokon hogy megfelelő legyen a benzin levegő keveréke mint anno nekem is volt régen. Kacsint

mokuss007 írta:
azt az injektoros dolgot én még nem vágom amit írsz illetve amit a képen látok azt se értem teljesen!


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
veszettkutya
2009.03.02. 20:55   






0.5 ös nyomáshoz nagy valoszinüséggel nem fog kelleni a 4db plussz fej,elég lessz ha 1et 0.2 nél 1et meg 0.5 nél kapcsolsz majd de rá kell nézni majd egy szélessávuval amíg be nem állitod legalább.hajrá Kacsint


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
veszettkutya
2009.03.02. 20:51   






Smile A képen azt látod hogy be van épitve 4db plussz injector a töltöcsöbe,komplett benzinhidal stb ezt fogja kapcsolgatni különböző nyomásokon hogy megfelelő legyen a benzin levegő keveréke mint anno nekem is volt régen. Kacsint

mokuss007 írta:
azt az injektoros dolgot én még nem vágom amit írsz illetve amit a képen látok azt se értem teljesen!


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
mokuss007
2009.03.02. 20:26   






azt az injektoros dolgot én még nem vágom amit írsz illetve amit a képen látok azt se értem teljesen!


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
mokuss007
2009.03.02. 20:23   






én már hogy egyszer volt így tapasztalatól mondom hogy nem az olajgombától venném az olajat,de onnan sem rossz de van jobb hely erre a célra és az olajozásra használt cső belső átmérője is számít.én hidraulika csövet használok.


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
mokuss007
2009.03.02. 20:19   






hello
örömmel látom hogy készül még egy 318is turbos
igaz az enyém már volt mikor készen is volt ,de azóta át építem.
na most az első kérdésem azon kivül hogy 0,5 bar akarod tölteni mi a cél?
szerintem ez az egyik legkegyetlenebb kérdés és rá ismer szerintem az aki ezt nekem mindig felteszi és választ nem mindig tudok adni
nem az a kérdés mit hogy csinálsz (0,5 bar tőltés) hanem hogy mit akarsz el érni a turbositás után
és bizonyos dolgokat el kell fogadni még akkor is ha egyenlőre nem tűnik reálisnak az ára.(pl elektronika)stb.
szívesen segítek ha akarod de sok mindentől függ az hogy tartós is legyen meg jo is.


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
Jay325i
2009.03.02. 16:57   





Vendég
Addorjan írta:
Van olyan ablakmosó tartály, ami az akksi helyére megy.

Csatlakozok az előttem szólókhoz, 324td ablakmosó tartálya az aksi helyére megy, (nekem is ez van 50i-be) akksi meg hátra.


     
Brahner maister
2009.03.02. 15:51   






blevi29 írta:
vedd fel a kapcsolatot mokuss007 -el vagy balu kollegákkal ,mert ők láttak már ilyen elgondolást és bizti segítenek és megosztják tapasztalatikat veled... Kacsint

Én is segítenék,de én csak egy egyszerű mezei felhasználó vagyok.... Very Happy Very Happy
Sok sikert hozzá!!
Smile


vagy mondjuk ebben talán dani alias turbo,tudna igazán segiteni!! Very Happy
ö már kijárta ezt az elgondolást és sikerrel!!!!


A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér!Smile)))

   1303    2007.01.04. 17:57
blevi29
2009.03.02. 12:28   






vedd fel a kapcsolatot mokuss007 -el vagy balu kollegákkal ,mert ők láttak már ilyen elgondolást és bizti segítenek és megosztják tapasztalatikat veled... Kacsint

Én is segítenék,de én csak egy egyszerű mezei felhasználó vagyok.... Very Happy Very Happy
Sok sikert hozzá!!
Smile


Levi

www.carstyling.hu/car_shower.php?id=56766

Tököl    1246    2005.07.17. 17:55
Addorjan
2009.03.02. 11:34   






Van olyan ablakmosó tartály, ami az akksi helyére megy.


   972    2005.10.10. 15:25
GegeM42
2009.03.02. 11:06   






Motortérben még nincs meg a turbó helye.

Ablaklemosó tartályt gondolom kukába vele, aksi hátra a csomagtartóba, gyújtástrafók az aksi helyére, vagy??? mit hogy csináltok? Minél több hozzászólást várok!!



Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
GegeM42
2009.03.02. 11:02   






Turbóm K24 es! Ami nagyon nagy valószínűséggel kicsi lesz! Dehát ez van alapon kipróbálom, s utána csere valami szép nagyra Very Happy Zorán haverom lehomokozta a turbina részt.



Olajozását az olajgombától oldom meg valahogy. Egyszerű réz fékcsövet használva.

A gond az hogy hova tegyem az olajgombát, hogyan osszam ketté a csövet?? Ötleteket várom!


Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
GegeM42
2009.03.02. 10:53   






Eddig amiket megcsináltam (hangsúlyozom, mindent magam kókányoltam össze, s nem vasas, hanem MOLNÁR a szakmám! )

Töltőcső 4 darab gyári IS injektorral amik 170ccm-ek. Hogy hogy fogom kapcsolni őket nem tudom. vagyis hogy mikor, hányat. Segítségeteket, ötleteket várom!! Van 2 drb nyomáskapcsolóm 0,2baros 0,5baros. Na mármost 0,2nél kapcsoljon 2injektort, s 0,5nél még kettőt??? S a gyári injektorok vezetékeit kössem ezekre is rá a kapcsolókon keresztül, vagy hogy szoktátok megoldani? Minél több hozzászólást várok!! Ez az első projektem, s még nem is láttam élőben ilyet, csak itt olvasgattam.
Kipufogó talpat Zombori szomszéd marta ki. Köszönet neki!

Gyűjtőcsövet magam csináltam próbára hulladék vízvezeték csövekből 40mm es . A talp 5mm es lemez, mert ilyet találtam Smile Marógép helyett sarokcsiszoló. Megszenvedtem vele rendesen.

Ja és persze villany hegesztő! Surprised


Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
GegeM42
2009.03.02. 10:26   






Van hozzá még egy motorom, úgyhogy kicsit könnyebb szívvel nyúlok hozzá. Smile



Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
GegeM42
2009.03.02. 10:11   






Sziasztok. E30 318is M42 es blokkomat szeretném föltölteni 0,5 bar-ral kb.
Ötletet ti adtátok, ha nem olvasgatom a fórumot, valószínűleg sosem kezdtem volna bele. 
Mindent saját kezűleg szeretnék készíteni, minél kisebb költségvetéssel. Elektronika nélkül. Tehát amit a „ház kiad” Kocsim egy 90’ kiadású 6.-hónapi IS ! Német szervizkönyves 160000km-rel. Relatív hibátlan állapotban!




Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  11 / 11 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére