POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
11 / 12 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Gege 318is turbója

ZSOSZ
2009.03.05. 08:46   






GegeM42 írta:
Valamint még elkezdtem a főtengej jeladót utángyújtás irányban elrakni, de nehézkésnek tünt. "jeladó keréken" változtattam kicsit. kb.1 fognyit lehet rajta állítgatni.


Szassz!
Csak ismételni tudnám magam.Régebben volt egy felvetésem erre a témára
Nem tudom éltek-e vele......
Mi van ha nem a hegyet visszük odébb?!
Ha igy elrakod a jeladó kereket,már inditásnál más előgyujtással fog müködni.... Nemérti Jó lesz ez igy..... Szemcsis
A felvetésem akkor is az volt hogy a f.h.p.i jeladónak kellene csinálni olyan konzolt amiben a jeladó a vákum hatására elmozdul.
Pl vákumos előgy.szabályzó tányérjával,amit a turbó szivó ágba kötnél és ezzel vennéd visszább a magasabb fordulaton az előgyujtást
Alapjáratnál visszaállna az eredeti pozicióba
Ha már nem akarsz programozható elektronikára költeni
Igy rugalmasabb lehetne az installáció....én igy látom
De ez csak amolyan okoskodás átmeneti megoldásként a sokkal pontosabb-és drágább-elektronika helyett amivel többet tudna.Élettartamban,teljesitményben,fogyasztásban
Nem ok nélkül irtam igy a sorrendet Szemcsis
Ha nem vagyok érthető,kérdezz!Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2009.03.05. 08:31   






McSk írta:
Azert ezt is gondold át ,szerintem így jóval precízebben beállítható lenne ,mint összevissza nyitogató ki tudja mikor mennyit adó
nyomás kapcsoló / injektor kombo... sokan értenek még a weberekhez...
(1db is elég , nem horror összeg egy 40mm-es weber dcoe)
Nem lesz elektronikus gondod az biztos Smile













Jah,a weber IDF karbikat (álló) nem kell a turbo elé tenni,
ugyanis tölthetőek 0.5-re biztosan!
Ha azt akarod hogy menjen mint az állat és
mind egy a fogyi akkor 2db idf Mad
(egy ismerősöm audira rakta,kiválóan műkszik)

Erről beszélek én is! Jeje
Szerintem m10en a legegyszerübben-olcsóbban igy lehetne és közel 100le/L elérhető különösebb "varázslás" nélkül ami megdrágitaná
IS már más tészta......


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
Lóránti
2009.03.04. 17:20   






Szia Gege!
Amit kértél:

FIGYELEM,EZ CSAK MIND ELMÉLET,SOSEM CSINALTAM MEG ÉS NEM OKOSKODÁSBOL IRTAM LE IDE ,CSAK AZERT MERT GEGE M42 MEGKÉRT
RÁ,LEHET FULL ROSSZ NYOMON JÁRTAM-JÁROK!
DE HÁTHA ELŐRE VIHETI EZT A PROJEKTET !


Szia!

Figyelemmel kisérem a projekted, kiváncsi vagyok mire jutsz!

Szerintem egy kicsit durva megoldás az hogy 0.2 nél nyit egy
és egy másik 0.5 nél (és stabilan öntik bele a nyálat)

Én anno ezen sokat agyaltam ,
de soha nem csinaltam meg,
szal igy adj a szavamra
(most már ugy vagyok vele hogy
berakok egy nagy motort és jolvan)
Jah,anno kompressorost akartam,ami finoman hozza a
töltőnyomást (1500őn már 0.1)
,nem ugy mint egy turbo..(szal sokkal precizebben kell
belőni)

Viszont arra jutottam (elméletben)
hogy 0.1báronként nyit 1 db injektor , 0.2/2db, 0.3/3db
(amik persze ossze vannak kötve a gyárival és a nyitási idejük is stimmel, mondjuk én 6hengerrel számoltam ,+ 6 befecsivel = 0.6-al)
de a lényeg szerintem ugyanaz 4 hengernél is!

Ugy probáltam volna a finomhangolást megoldani,hogy
légtömegmérő variálás(rugó feszités,kimenő fesz módósitás),
lambdasonda kiköt,a második injektorsoron (de talán az elsőn is) nyomásszaabályzó!

GegeM42 írta: Helló!
Elgondolkodtató az injektor megoldásod. De ha pl. 0,1 barral mész 1 injektor dolgozik??ugye? holott az csak akkor nyit, prlaszt mikor Pl.az 1.henger. 2., 3., 4, hengernél nincs plussz benzin. Érted mire gondolok? Vagy te hogy gondoltad? mindegyik gyáriról lehúznál drótot minden egyes hozzáadott injektorhoz?
alkohollal eddig nem foglalkoztam, nem is halottam. ma beleolvastam kicsit. Amitől félek h az alkohol vezeti az áramot a benzinnel ellentétben. A benzinpumpám meg a tartályban van, 12volt megy bele szigetelés nélkül. Merjek kísérletezni szerinted?

hali!

Értem mit mondasz!

0.1 bar-hoz kb 15-20%-al több ethanol kell !
(de ez csak kb, egy durva sacc!!!!!!!!!!)

Az egyszerűség kevéért gondolkodjuk 4 hengerben,
4db plussz injektorban és 0.4bar-ban.

Mikor eléri a 0.1-et akkor bekapcsol az 1-es hengerel
szinkronban lévő plusz injektor,
ami a befecskendezett benzin mennyiségét
25% al növeli meg, azaz annyit kap mintha 5 hengeres lenne, ugye ?

És ez igy növekedne..
2db injektor = 50% plussz ,
3db = 75% plussz ,
4 henger = 100% plussz..
de nekünk nem kell annyi,igy hát ,nem hogy hozzá adni,
hanem egy kicsit elvenni kellene majd tőle!

Én a turbo és az IC közé raknám a befecsiket, eseetleg a turbo elé,
igy mire eléri a hengereket, már gyönyörűen be lesz keverve az elegy
a töblet nyálal és ugyanugy beszivja a többi henger is a keveréket! Nem?

Felhivom a figyelmed ,hogy nem vagyok az egészben 100% biztos..és
én ezt az egészet kompressorhoz találtam ki ,ahol finoman jön meg a nyomás és nem hirtelen,lehet neked ez csak fölöslegesen bonyolitaná a helyzeted,de gondoltam megosztom veled,hátha előre visz!

Az azért eszembe jutott ,hogy mondjuk ha 2 injektor van nonstop nyitva 0.5bar-nál (ugye egy bekapcs 0.2-nél aztán a másik 0.5nél),
amit már elér a motor mondjuk (csak hasra ütök,mert nem tudni milyen turbod van-lesz) 45005000-es fordulaton,
aztán ezt a 0.5bar-t a lefúvószelepnek köszönhetően tartja (persze amit lefuj azt vissza kell kuldeni a turbó elé ,mert az már valószinű benzin levegő keverék lesz) kb mondjuk 6000-6500-ig,akkor arányaiban nem kap sokkal keveseb nyálat 6500-nél mint 4500-nél??????
(mivel azok az injektorok
csak egy fix mennyiséget tolnak köbcenti/sec ,de a motor másodpercenként sokkal több levegőt nyel 4500nél mint 6500 nél nem ?)

Amég az én megoldásom szerint ,minél jobban pörög a motor annál többet nyitogatnak a befecsik 0.5bar-nál ,igy az arányok megmaradnak a fordulat emelkedésével is! (a gyárival szinkronban)

szal lesz min agyalnod...

A bioethanolrol annyit ,hogy az orszagban az első fecskék egyike vagyok,az első kút megjelenése óta használom!(jelenleg is)
(most már több haverom kocsijat is ráállítottam,mind belső pumpás),
az összes ilyen rémhir csak a nagy olajlobbik parakeltése..
Erősen el vannak túlozva! ÉN semmi hatrányát nem tapasztaltam,az a
lényeg hogy ha teljesitményt is akarsz,akkor +30/+40% al több kell
mint benzinböl,viszont a 105 oktánt nagyon megérzi a vas,feltöltésben többet megenged!!!!! Amugy pumpát majd cserélni kell,mert
nem hiszem hogy a gyari pumpád hosszutávon birni fogja a dupla igénybevételt !
Olvasd ki ezt a lapot:

http://etanol.blog.hu/

Ui: Még arra kell figyelni hogy ha összekötöd az injektorokat akkor megváltozik az ellenállásuk (impedencia) ,
kötéstöl függően duplázódik vagy feleződik,szal ha
párhuzamosan kötöd akkor feleződik az impendancia,
soros bekötésnél összeadódik!
Én azt csinálnám hogy párhuzamosan kötném őket és
a besegitő injektorra (ezek az injektorok kb 16 ohm-osak)
feldobnék még kb 10 ohm körül (vagy amennyi kell !!!!)
ellenállást ,a gyariakra nem raknék ,igy mikor összekapcsolja öket
a nyomáskapcsoló akkor a gyari sor ami marad 16ohm meg a + sor
(ami pl: 26 ohm) ellenállásának az átlaga jön majd ki ,ami megint megközelitőleg 16 ohm lesz! De erröl kérd ki egy villanyász véleményét és mérjetek !!



FIGYELEM,EZ CSAK MIND ELMÉLET,SOSEM CSINALTAM MEG ÉS NEM OKOSKODÁSBOL IRTAM LE IDE ,CSAK AZERT MERT GEGE M42 MEGKÉRT
RÁ,LEHET FULL ROSSZ NYOMON JÁRTAM ! LEHET KEZDENI ÍZEKRE SZEDNI ! Smile


   1    2009.03.04. 16:57
GegeM42
2009.03.04. 15:54   






Tegnap sikerült az olaj visszavezetőt is megcsinálni.

12mm belső átmérővel. Valamint még elkezdtem a főtengej jeladót utángyújtás irányban elrakni, de nehézkésnek tünt. "jeladó keréken" változtattam kicsit. kb.1 fognyit lehet rajta állítgatni.



Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
GegeM42
2009.03.04. 15:47   






mokuss007 írta:
meg talátam a képet honann lehet még olajat szedni a turbo hoz



Óó hát ez így túl egyszerű! Very Happy


Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
mokuss007
2009.03.04. 08:28   






meg talátam a képet honann lehet még olajat szedni a turbo hoz




Budapest    328    2007.08.16. 13:34
McSk
2009.03.04. 02:30   






Azert ezt is gondold át ,szerintem így jóval precízebben beállítható lenne ,mint összevissza nyitogató ki tudja mikor mennyit adó
nyomás kapcsoló / injektor kombo... sokan értenek még a weberekhez...
(1db is elég , nem horror összeg egy 40mm-es weber dcoe)
Nem lesz elektronikus gondod az biztos Smile













Jah,a weber IDF karbikat (álló) nem kell a turbo elé tenni,
ugyanis tölthetőek 0.5-re biztosan!
Ha azt akarod hogy menjen mint az állat és
mind egy a fogyi akkor 2db idf Mad
(egy ismerősöm audira rakta,kiválóan műkszik)


Köbcenti a legjobb tuning..

Magyarhon    17    2008.08.15. 20:52
xst
2009.03.03. 10:57   






En is Zsosszal ertek egyet, 0,5barral a K24-el nem lesz 180LE, plane , hogy a tied 1,8-as "csak". Audi 100, S2 turbo stb.-ik 2,3-as 200LE kornyeke 1-1.2bar, sztem hasonlo nyomas kell neked is min. a 180LE-hoz.

A K24-el az lesz az elonyod, nagyon gyors lesz a reakcio(nagy szivomotor feeling), szinte egybol tolt majd, felul igaz mar hamarabb kifarad.

Nekem a turbo fele rendszer van, asztalon probalgattam, mukodik a dolog,
bar haveri aron vettem egy Megasquirt-et a kesobbiekre Very Happy .

Ez az is erdekesebb kulonben a ketvezermutengellyel, 16 szeleppel, kivancsi leszek mi sul ki belole.

Hajra Kacsint ...


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
ZSOSZ
2009.03.03. 09:07   






GegeM42 írta:
Turbóm K24 es! Ami nagyon nagy valószínűséggel kicsi lesz! Dehát ez van alapon kipróbálom, s utána csere valami szép nagyra Very Happy Zorán haverom lehomokozta a turbina részt.



Olajozását az olajgombától oldom meg valahogy. Egyszerű réz fékcsövet használva.

A gond az hogy hova tegyem az olajgombát, hogyan osszam ketté a csövet?? Ötleteket várom!

Szassz!Mivel érdekel a téma engem is igy a kérdésedre amit tudok válaszolok:audi 2.3as motorjain is k24es sorozatu turbó van.Már a kezdeti 2szelepes modeleknél is majd a hengerenkénti 4 szelepesnél is.De az is ide tartozik hogy vagy 1 bar a nyomás,inkább magasabb a 4 szelepeseknél+"magas" kompresszió viszonnyal
Következönek:Lancia k26al az 1.8as motorból 250le kisszériás versenyótóban
Össze kellene vetned a turbód paramétereit a Garrett t3-éval hogy könnyebben tudj dönteni
Én ammondó vagyok hogy jó lenne ez méretileg,csak akkor magasabb töltőnyomással kellene üzemelned.
Ha lehetne inkább k26 és nem kellene utólag variálnod
Üdv ZSOSZ


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
GegeM42
2009.03.02. 23:48   






Nyomáskapcsoló kicsit másképpen, relé nélkül! Próbálta már valaki így?



Véleményeket kérek Smile


Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
veszettkutya
2009.03.02. 22:56   






Csak azt tudom javasolni amit kiprobáltam,a másik verziot nem probáltam

Kacsint
GegeM42 írta:
S most hogy már építettél pár turbós gépet, mit javasolsz, igy csináljam meg én is? vagy kössem a plussz 4 injektort az eredeti 4 injektor kábeljaira mikor azok nyitnak, akkor nyissanak a hozzáadottak is, persze a nyomáskapcson keresztül?
turbo írta:
pimaszul volt megoldva nagyon,állando 12v-ot kaptak a fejek mikor emelkedett a nyomás 0.2nél kapcsol a nyomásgomba egy relén keresztül az injektorfejekhez.Ahogy leszálsz a gázrol kikapcsolnak a fejek mert vákumüzemvan.

GegeM42 írta:
turbo írta:
Smile A képen azt látod hogy be van épitve 4db plussz injector a töltöcsöbe,komplett benzinhidal stb ezt fogja kapcsolgatni különböző nyomásokon hogy megfelelő legyen a benzin levegő keveréke mint anno nekem is volt régen. Kacsint

mokuss007 írta:
azt az injektoros dolgot én még nem vágom amit írsz illetve amit a képen látok azt se értem teljesen!

S turbo te hogy kötötted be azokat az injektorokat? Gondolom nem állandóan voltak nyitva, nem nyomták a benzint ész nélkül, csak akkor dolgoztak mikor az eredeti injektorok is?!!


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
GegeM42
2009.03.02. 22:54   






S most hogy már építettél pár turbós gépet, mit javasolsz, igy csináljam meg én is? vagy kössem a plussz 4 injektort az eredeti 4 injektor kábeljaira mikor azok nyitnak, akkor nyissanak a hozzáadottak is, persze a nyomáskapcson keresztül?
turbo írta:
pimaszul volt megoldva nagyon,állando 12v-ot kaptak a fejek mikor emelkedett a nyomás 0.2nél kapcsol a nyomásgomba egy relén keresztül az injektorfejekhez.Ahogy leszálsz a gázrol kikapcsolnak a fejek mert vákumüzemvan.

GegeM42 írta:
turbo írta:
Smile A képen azt látod hogy be van épitve 4db plussz injector a töltöcsöbe,komplett benzinhidal stb ezt fogja kapcsolgatni különböző nyomásokon hogy megfelelő legyen a benzin levegő keveréke mint anno nekem is volt régen. Kacsint

mokuss007 írta:
azt az injektoros dolgot én még nem vágom amit írsz illetve amit a képen látok azt se értem teljesen!

S turbo te hogy kötötted be azokat az injektorokat? Gondolom nem állandóan voltak nyitva, nem nyomták a benzint ész nélkül, csak akkor dolgoztak mikor az eredeti injektorok is?!!


Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
veszettkutya
2009.03.02. 22:43   






pimaszul volt megoldva nagyon,állando 12v-ot kaptak a fejek mikor emelkedett a nyomás 0.2nél kapcsol a nyomásgomba egy relén keresztül az injectorfejekhez.Ahogy leszálsz a gázrol kikapcsolnak a fejek mert vákumüzemvan.

GegeM42 írta:
turbo írta:
Smile A képen azt látod hogy be van épitve 4db plussz injector a töltöcsöbe,komplett benzinhidal stb ezt fogja kapcsolgatni különböző nyomásokon hogy megfelelő legyen a benzin levegő keveréke mint anno nekem is volt régen. Kacsint

mokuss007 írta:
azt az injektoros dolgot én még nem vágom amit írsz illetve amit a képen látok azt se értem teljesen!

S turbo te hogy kötötted be azokat az injektorokat? Gondolom nem állandóan voltak nyitva, nem nyomták a benzint ész nélkül, csak akkor dolgoztak mikor az eredeti injektorok is?!!


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
mokuss007
2009.03.02. 22:42   






én nagyobbat tennék és a végét szűkítenem le kb1,5-2mm re de csak közvetlen a turbó előtt levő átfolyó csavarba. valahol láttam róla képet is a netten valami német oldalon de most nem találom a hengerfej hátsó részéről de inkább képről meg mutatom.

GegeM42 írta:
mokuss007 írta:
én már hogy egyszer volt így tapasztalatól mondom hogy nem az olajgombától venném az olajat,de onnan sem rossz de van jobb hely erre a célra és az olajozásra használt cső belső átmérője is számít.én hidraulika csövet használok.
S honnan vegyem, s miért jobb máshonnan? egyszerűbb? Belső átmérője a rézcsőnek 2-3 mm, ezenkívül van hidralika csövem is hozzá, ami 6mm es . Melyik a jobb választás, s miért. Én úgy tudom hogy jobb a kis keresztmetszetű, mert oda nem sok olaj kell... ???


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
mokuss007
2009.03.02. 22:38   






most nézem hogy valahol már láttam ezt és eszembe jutót hogy Lezsi barátom már leírta hogy ez egy 68 lovas turbó ez nem lesz jó neked olyat keres ami 180 lovat tud kb vagy többet és aztán kell az egészet átgondolni a gyújtást nem mechanikusan kell elhangolni hanem elektronikusan kell több vagy kevesebb előgyújtást adni neki.




GegeM42 írta:
180 persze avval már megelégednék! Smile Mondd a receptet mit hogy keverjek bele... Turbó hogy mikor tölt stb. csak próba után fogom megtudni. Turbinarésze 49,5/59mm A/R 47 70trim Kompresszor rész 37,5/60,5mm AR51 38trim Dieselről való.
Szemcsis Szemcsis


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
GegeM42
2009.03.02. 22:35   






mokuss007 írta:
én már hogy egyszer volt így tapasztalatól mondom hogy nem az olajgombától venném az olajat,de onnan sem rossz de van jobb hely erre a célra és az olajozásra használt cső belső átmérője is számít.én hidraulika csövet használok.
S honnan vegyem, s miért jobb máshonnan? egyszerűbb? Belső átmérője a rézcsőnek 2-3 mm, ezenkívül van hidralika csövem is hozzá, ami 6mm es . Melyik a jobb választás, s miért. Én úgy tudom hogy jobb a kis keresztmetszetű, mert oda nem sok olaj kell... ???


Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
GegeM42
2009.03.02. 22:21   






180 persze avval már megelégednék! Smile Mondd a receptet mit hogy keverjek bele... Turbó hogy mikor tölt stb. csak próba után fogom megtudni. Turbinarésze 49,5/59mm A/R 47 70trim Kompresszor rész 37,5/60,5mm AR51 38trim Dieselről való.


Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
mokuss007
2009.03.02. 22:15   






a turbóval nem az a lényeg hogy kicsi vagy sem
hanem az hogy hol fog elkezdeni tölteni illetve milyen teljesítmény tud Le-ben.
akkor kb 180 ló az már jó lenne ugye?


GegeM42 írta:
Gyárilag 136 lovas állítólag. hogy mit mutatna fékpadon, fogalmam sincs. 30-40 lóval már meg lennék elégedve. Turbóhoz fogalmam sincs h mit tud.. Majd kiderül. ha kicsi lesz, csere, várom az ötleteket hogy milyet, pontosabban minek a turbóját keressem a bontókban!
mokuss007 írta:
na most pont ez az amit kéne jobban meg fogalmazni illetve a lehetőségekhez képest kitalálni hány lóerő legyen?gyárilag menyi?és a turbó amit szereztél az mit tud?

GegeM42 írta:
mokuss007 írta:
hello
örömmel látom hogy készül még egy 318is turbos
igaz az enyém már volt mikor készen is volt ,de azóta át építem.
na most az első kérdésem azon kivül hogy 0,5 bar akarod tölteni mi a cél?
szerintem ez az egyik legkegyetlenebb kérdés és rá ismer szerintem az aki ezt nekem mindig felteszi és választ nem mindig tudok adni
nem az a kérdés mit hogy csinálsz (0,5 bar tőltés) hanem hogy mit akarsz el érni a turbositás után
és bizonyos dolgokat el kell fogadni még akkor is ha egyenlőre nem tűnik reálisnak az ára.(pl elektronika)stb.
szívesen segítek ha akarod de sok mindentől függ az hogy tartós is legyen meg jo is.


Az a célom hogy egy kicsit jobban menjen Very Happy érezzem a turbó effektusát! semmi több. nem célom versenyezni,stb Szívóüzemben 0-100ra kb. 8,5-9 másodperc alatt gyorsul, 0-400méter meg 16,5 másodperc 140km/h. ezek az adatok nem hivatalosak, sima stopperórás mérések. Na ezeken szeretnék 1 picit javítani.


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
GegeM42
2009.03.02. 22:10   






Gyárilag 136 lovas állítólag. hogy mit mutatna fékpadon, fogalmam sincs. 30-40 lóval már meg lennék elégedve. Turbóhoz fogalmam sincs h mit tud.. Majd kiderül. ha kicsi lesz, csere, várom az ötleteket hogy milyet, pontosabban minek a turbóját keressem a bontókban!
mokuss007 írta:
na most pont ez az amit kéne jobban meg fogalmazni illetve a lehetőségekhez képest kitalálni hány lóerő legyen?gyárilag menyi?és a turbó amit szereztél az mit tud?

GegeM42 írta:
mokuss007 írta:
hello
örömmel látom hogy készül még egy 318is turbos
igaz az enyém már volt mikor készen is volt ,de azóta át építem.
na most az első kérdésem azon kivül hogy 0,5 bar akarod tölteni mi a cél?
szerintem ez az egyik legkegyetlenebb kérdés és rá ismer szerintem az aki ezt nekem mindig felteszi és választ nem mindig tudok adni
nem az a kérdés mit hogy csinálsz (0,5 bar tőltés) hanem hogy mit akarsz el érni a turbositás után
és bizonyos dolgokat el kell fogadni még akkor is ha egyenlőre nem tűnik reálisnak az ára.(pl elektronika)stb.
szívesen segítek ha akarod de sok mindentől függ az hogy tartós is legyen meg jo is.


Az a célom hogy egy kicsit jobban menjen Very Happy érezzem a turbó effektusát! semmi több. nem célom versenyezni,stb Szívóüzemben 0-100ra kb. 8,5-9 másodperc alatt gyorsul, 0-400méter meg 16,5 másodperc 140km/h. ezek az adatok nem hivatalosak, sima stopperórás mérések. Na ezeken szeretnék 1 picit javítani.


Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
GegeM42
2009.03.02. 22:05   






turbo írta:
Smile A képen azt látod hogy be van épitve 4db plussz injector a töltöcsöbe,komplett benzinhidal stb ezt fogja kapcsolgatni különböző nyomásokon hogy megfelelő legyen a benzin levegő keveréke mint anno nekem is volt régen. Kacsint

mokuss007 írta:
azt az injektoros dolgot én még nem vágom amit írsz illetve amit a képen látok azt se értem teljesen!

S turbo te hogy kötötted be azokat az injektorokat? Gondolom nem állandóan voltak nyitva, nem nyomták a benzint ész nélkül, csak akkor dolgoztak mikor az eredeti injektorok is?!!


Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
mokuss007
2009.03.02. 22:05   






na most pont ez az amit kéne jobban meg fogalmazni illetve a lehetőségekhez képest kitalálni hány lóerő legyen?gyárilag menyi?és a turbó amit szereztél az mit tud?

GegeM42 írta:
mokuss007 írta:
hello
örömmel látom hogy készül még egy 318is turbos
igaz az enyém már volt mikor készen is volt ,de azóta át építem.
na most az első kérdésem azon kivül hogy 0,5 bar akarod tölteni mi a cél?
szerintem ez az egyik legkegyetlenebb kérdés és rá ismer szerintem az aki ezt nekem mindig felteszi és választ nem mindig tudok adni
nem az a kérdés mit hogy csinálsz (0,5 bar tőltés) hanem hogy mit akarsz el érni a turbositás után
és bizonyos dolgokat el kell fogadni még akkor is ha egyenlőre nem tűnik reálisnak az ára.(pl elektronika)stb.
szívesen segítek ha akarod de sok mindentől függ az hogy tartós is legyen meg jo is.


Az a célom hogy egy kicsit jobban menjen Very Happy érezzem a turbó effektusát! semmi több. nem célom versenyezni,stb Szívóüzemben 0-100ra kb. 8,5-9 másodperc alatt gyorsul, 0-400méter meg 16,5 másodperc 140km/h. ezek az adatok nem hivatalosak, sima stopperórás mérések. Na ezeken szeretnék 1 picit javítani.


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
GegeM42
2009.03.02. 22:01   






mokuss007 írta:
hello
örömmel látom hogy készül még egy 318is turbos
igaz az enyém már volt mikor készen is volt ,de azóta át építem.
na most az első kérdésem azon kivül hogy 0,5 bar akarod tölteni mi a cél?
szerintem ez az egyik legkegyetlenebb kérdés és rá ismer szerintem az aki ezt nekem mindig felteszi és választ nem mindig tudok adni
nem az a kérdés mit hogy csinálsz (0,5 bar tőltés) hanem hogy mit akarsz el érni a turbositás után
és bizonyos dolgokat el kell fogadni még akkor is ha egyenlőre nem tűnik reálisnak az ára.(pl elektronika)stb.
szívesen segítek ha akarod de sok mindentől függ az hogy tartós is legyen meg jo is.


Az a célom hogy egy kicsit jobban menjen Very Happy érezzem a turbó effektusát! semmi több. nem célom versenyezni,stb Szívóüzemben 0-100ra kb. 8,5-9 másodperc alatt gyorsul, 0-400méter meg 16,5 másodperc 140km/h. ezek az adatok nem hivatalosak, sima stopperórás mérések. Na ezeken szeretnék 1 picit javítani.


Ada, Vajdaság    181    2009.02.12. 08:00
veszettkutya
2009.03.02. 21:54   






190? Az zsír,én nem tok olyat tankolni most mert elfogy az ac-m már benzinnél is egyenlőre.
Rakd odébb a butorokat és csináld te is a bmw-t,hátha elészülsz vele lacházáig,van még 20napod,többet nem offolok.sok sikert a projecthez Kacsint

[quote="mokuss007"]ja igen én az vagyok nincs az olyan messze az én fogyasztásom sem 25-30 közt volt benzinből de etanollal nem mentem annyit előtte szét szedtem ma néztem jo árban van az etanol 190/liter az nem olyan rossz nem?
értem tehát 1,5 bar alatt jó hekelve a gyári cucc is én mondjuk azt vettem észre hogy a gázreakcio sokkal agreszivabb vemsel még 0,6 körüli nyomáson is mint a gyárival
mert ugye az én 318is -em darabokban várja a folytatást
de van még egy 323 is ami turbos de abban gyári cucvan és másképp viselkedik.
de nehogy kizárjanak minket innen így még adok egy-két ötletet az építéshez ami nagyon fontos azon kívül hogy turbós hogy milyen alakú formájú a leömlő és miből van illetve ki és mivel hegesztette mert gyakran törik a hegesztéseknél.
üdv

turbo írta:
Azaz Smile fafaragofaszékkészitőfaszerszámokatkezelő faszénneméntevagyokénisazvagyok mint te Kacsint
Azért váltottam mert olcson hozzá tudtam jutni a vemshez és a gyári variálásokkal nem tudtam már beállitani főleg inkább olyan 1.5bar rol beszélek alatta nem volt használhatatlan.
A fogyasztásom húbaszameg szerintem a tied az suzuki kategoria az enyémhez képest 5000böl 50-60km és csak dolgozni járok vele napi 15km.eccekécce persze benne van egy teligáz Smile


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
mokuss007
2009.03.02. 21:36   






ja igen én az vagyok nincs az olyan messze az én fogyasztásom sem 25-30 közt volt benzinből de etanollal nem mentem annyit előtte szét szedtem ma néztem jo árban van az etanol 190/liter az nem olyan rossz nem?
értem tehát 1,5 bar alatt jó hekelve a gyári cucc is én mondjuk azt vettem észre hogy a gázreakcio sokkal agreszivabb vemsel még 0,6 körüli nyomáson is mint a gyárival
mert ugye az én 318is -em darabokban várja a folytatást
de van még egy 323 is ami turbos de abban gyári cucvan és másképp viselkedik.
de nehogy kizárjanak minket innen így még adok egy-két ötletet az építéshez ami nagyon fontos azon kívül hogy turbós hogy milyen alakú formájú a leömlő és miből van illetve ki és mivel hegesztette mert gyakran törik a hegesztéseknél.
üdv

[quote="turbo"]Azaz Smile fafaragofaszékkészitőfaszerszámokatkezelő faszénneméntevagyokénisazvagyok mint te Kacsint
Azért váltottam mert olcson hozzá tudtam jutni a vemshez és a gyári variálásokkal nem tudtam már beállitani főleg inkább olyan 1.5bar rol beszélek alatta nem volt használhatatlan.
A fogyasztásom húbaszameg szerintem a tied az suzuki kategoria az enyémhez képest 5000böl 50-60km és csak dolgozni járok vele napi 15km.eccekécce persze benne van egy teligáz Smile


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
veszettkutya
2009.03.02. 21:24   






Azaz Smile fafaragofaszékkészitőfaszerszámokatkezelő faszénneméntevagyokénisazvagyok mint te Kacsint
Azért váltottam mert olcson hozzá tudtam jutni a vemshez és a gyári variálásokkal nem tudtam már beállitani főleg inkább olyan 1.5bar rol beszélek alatta nem volt használhatatlan.
A fogyasztásom húbaszameg szerintem a tied az suzuki kategoria az enyémhez képest 5000böl 50-60km és csak dolgozni járok vele napi 15km.eccekécce persze benne van egy teligáz Smile


mokuss007 írta:
ok én is ezt látom
de nem az aluba a másik injektor elé kellet volna be fúrni?
értem de te miért is váltottál másik elektronikára?
nem kötözködöm fölég hogy tudom volt gondod bőven mióta elektronikát váltottál úgy olvasgatom most jó lett a tied és mit eszik neked most így?
tudom hogy nem ez a lényeg de érdekelne mert az enyémnek igen jo étvágya van.
vissza térve a m42 turbóra a a turbó mekkora lóra van méretezve?
mit ír?
az nem lett volna elég hogy csak a benzin nyomást emeli meg és marad a gyári 170cccmm? nekem igaz m44 a motor de nekem 190ccmm !
azt hogy nem a szakmába tartozol az nem baj úgy tudom hogy a Dani sem szakmabéli inkább az én szakmámat űzi ö is.



turbo írta:
Smile A képen azt látod hogy be van épitve 4db plussz injector a töltöcsöbe,komplett benzinhidal stb ezt fogja kapcsolgatni különböző nyomásokon hogy megfelelő legyen a benzin levegő keveréke mint anno nekem is volt régen. Kacsint

mokuss007 írta:
azt az injektoros dolgot én még nem vágom amit írsz illetve amit a képen látok azt se értem teljesen!


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  11 / 12 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére