POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 9 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - VERSENYAUTÓK  »   CUKI" megyünk ahogy tudunk" by R.C.S.

JoeyNix2
2013.03.19. 13:30   






Halló! Egyet sajnálok, hogy nem láttam Cukit Orfűn! Remélem idén még kihozod! Smile És a váltó is amit vettem tőled jó lesz mert Még sajnos a motoron pihen. De ha nem jó legalább polírozva kapod vissza! Very Happy


Baja    156    2012.06.22. 21:03
Hexer
2012.12.24. 01:54   






mosós írta:
Hello!Igaz,hogy D2 de ez már nem a régi rally aszfalt,hanem E36 M3 rally murva.Itt már a telón van a hátsó rugó és ez jóval puhább az aszfaltnál!
A versenyen most értünk végig először az M3-as motorral ,mert eddig mindent tördelt szaggatott szerte szana széjjel!
Puhítgattam de nem eléggé,mire jó lett volna elfogyott a gumi.
A keménységről annyit,hogy kb 50%-osan kezdtem és ha nem felejtettem el állítottam vissza rajta.
Nos továbbra is megyünk ahogy.........,de hallgatok az okosakra,ha nem beszélnek hülyeséget!
Valaki be is állíthatná!!!!Mert mi csak próbálkozunk.
Kidobni azt nem fogom,mert ebben az árban nincs jobb.


Ahogy adorjan irja, latatlanban emelni az elejet, talan ultetni a hatan.
Addig puhitani a gatlokat mire nem pattog vegig a palyan, ne 1-2 klick-et valtoztass, minimum 20%-os valtozas kell hogy egybol erezheto legyen.
Ne zavarjon ha elkezd barkasodni...sajnos ahoz rugo kell nem gatlo.
Kis doles sem artana es osszetartast se gyari ertekre kell rakni.


   1080    2007.03.10. 17:40
iron
2012.12.23. 12:15   






Szerintem Norbinak a kezébe adni e30 M3-at olyan, mintha pirománnak adnának egy kanna benzint meg egy doboz gyufát Very Happy
viccet félretéve új a konfig, új motorerő, más beállítást igényel.. a sofőrnek is szoknia kell a plusz lőerőt és nyomatékot, na meg a szervíz-teamnek is a sofőr igényeihez kell állítani a futóművet... Kacsint
egyszer pörgöt csak be, ami szerintem első versenyre (M3) szép teljesítmény, nem beszélve arról, hogy így is úgy ment, mint egy ÁLLAT! Surprised hát pattogás ide vagy oda, SOK SIKERT a következő szezonra!!


Kecskemét    82    2008.07.29. 16:25
Addorjan
2012.12.22. 23:20   






mosós írta:
Hello!Igaz,hogy D2 de ez már nem a régi rally aszfalt,hanem E36 M3 rally murva.Itt már a telón van a hátsó rugó és ez jóval puhább az aszfaltnál!
A versenyen most értünk végig először az M3-as motorral ,mert eddig mindent tördelt szaggatott szerte szana széjjel!
Puhítgattam de nem eléggé,mire jó lett volna elfogyott a gumi.
A keménységről annyit,hogy kb 50%-osan kezdtem és ha nem felejtettem el állítottam vissza rajta.
Nos továbbra is megyünk ahogy.........,de hallgatok az okosakra,ha nem beszélnek hülyeséget!
Valaki be is állíthatná!!!!Mert mi csak próbálkozunk.
Kidobni azt nem fogom,mert ebben az árban nincs jobb.


A videón az látszik, hogy nagy sebességnél nagyon könnyen elindul a segge, de olyan alattomos módon, hogy először egy kicsit tolja az elejét. Kb ez a legrosszabb ami létezik.
Szlalom tempónál jó, mert jól szórja a hátulját.

Én tavasszal egy versenyen próbálkoztam egy E30V8-al. Nehéz motor elöl, hátul jól kikönnyítve, D2 Drift futómű. Hát, életem legrosszabb élménye volt. Nem tudtam úgy beállítani, hogy ne pattogjon a segge. Ha puhítottam a rugó volt kemény, ha keményítettem, akkor értelemszerűen a gátló. Hogy az eleje is elég szarul állt az E36 futóművel arról most ne is beszéljünk. Egyedül az javított a dolgon, ha beraktunk hátra néhány kereket lesúlyozni. Gondos Tomiék ezt továbbvíve komoly vasakat építettek be, nekik is sokkal vezethetőbb lett tőle a kocsijuk. Előtte mentem egy szériaközeli sportfutóműves (libikóka) E30 M50-el, ég és föld volt a kettő, a motorerőt leszámítva mindenben jobb volt kis sor6 Smile Pedig az billegett rendesen.

Szerintem első körben már azzal sokat nyernél, ha 2-3 centit felemelnéd az elejét. Egy próbát megér, nem tart sokból. Egyébként szívesen beállítom neked, de a D2-es tapasztalataimból kiindulva nem biztos, hogy van jó beállítás Smile

A ladás visszaváltásról (shift lock) meg érdemes leszokni, annyira nem csipázza a hajtás. Még mikor indult 2005-2006ban a drift sokan csinálták (én is), tényleg jó érzés, de lett tőle pár recsegős váltó és szakadt hardy.


   972    2005.10.10. 15:25
mosós
2012.12.22. 19:26   






Hello!Igaz,hogy D2 de ez már nem a régi rally aszfalt,hanem E36 M3 rally murva.Itt már a telón van a hátsó rugó és ez jóval puhább az aszfaltnál!
A versenyen most értünk végig először az M3-as motorral ,mert eddig mindent tördelt szaggatott szerte szana széjjel!
Puhítgattam de nem eléggé,mire jó lett volna elfogyott a gumi.
A keménységről annyit,hogy kb 50%-osan kezdtem és ha nem felejtettem el állítottam vissza rajta.
Nos továbbra is megyünk ahogy.........,de hallgatok az okosakra,ha nem beszélnek hülyeséget!
Valaki be is állíthatná!!!!Mert mi csak próbálkozunk.
Kidobni azt nem fogom,mert ebben az árban nincs jobb.


mórahalom    100    2008.09.23. 07:12
Hexer
2012.12.22. 19:09   






Turboá írta:
Hexer írta:
Amugy nem zavaro hogy motorfeknel megcsuszik a hatulja?
Vissza kene venni jocskan a fekerot ha ilyen durva motorfeket hasznalsz...vagy megszokni a visszavaltasnal a gazra rarugast.

Ezt leszamitva szepen vegigpattog a palyan, mint egy kis beka, meg a szine is stimmel Szemcsis

Csak gratulalni tudok hogy igy is ilyen komolyan nyomjatok neki.


nagyon jól látod, hiába mondjuk neki, hogy ez nem lada, és van rajta fék ,a motort öli, kapcsol vissza lassításként, és persze a motorféktől álló kereken lévő gumik a futam vége előtt értelmetlenül elkopnak. Kacsint
csináltunk rá féket, de azt nem szereti annyira, most mond meg.... Very Happy


Igazabol nem a motorfekes lasitastol van gond hanem hogy nem rug a gazra visszavaltaskor hanem amatorkent valtja a sebesseget, hallatszik a videon is, es ezert csuszik meg a kerek.

Nem a kerek kell felporgesse a motort hanem gazadasra kell tortenjen, a motorfek nem ez...


   1080    2007.03.10. 17:40
Turboá
2012.12.22. 18:10   






Hexer írta:
Amugy nem zavaro hogy motorfeknel megcsuszik a hatulja?
Vissza kene venni jocskan a fekerot ha ilyen durva motorfeket hasznalsz...vagy megszokni a visszavaltasnal a gazra rarugast.

Ezt leszamitva szepen vegigpattog a palyan, mint egy kis beka, meg a szine is stimmel Szemcsis

Csak gratulalni tudok hogy igy is ilyen komolyan nyomjatok neki.


nagyon jól látod, hiába mondjuk neki, hogy ez nem lada, és van rajta fék ,a motort öli, kapcsol vissza lassításként, és persze a motorféktől álló kereken lévő gumik a futam vége előtt értelmetlenül elkopnak. Kacsint
csináltunk rá féket, de azt nem szereti annyira, most mond meg.... Very Happy


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Addorjan
2012.12.22. 18:09   






Biztos látta már mindenki a holland M3-at, de érdemes összehasonlítani a két autó futóművét.


http://www.youtube.com/watch?v=nWRdqabMIEM


   972    2005.10.10. 15:25
Hexer
2012.12.22. 17:47   






lezsi írta:
Na akkor tanitsatok egy kicsit, ha kerhetem, mert most megneztem megegyszer, de en nem latom, hogy mikor pattog.

A masik pedig, hogy miert lesz tulkormanyzott az orrnehezsegtol?


Amikro ramegy egy bukkanora 2-3X is belibeg az auto, leg latvanyosabb a hatuljo, vegig pattog.
Amikor nekimegy az uthibanak a kemeny gatlo eldobja a segget, madj mivel kemeny a kirugozas is a fospuha rugohoz a kerek marad a levegoben, nem koveti le, igy mikor visszaer akkor a kemeny kirugozas ujbol eldobja es ez megy parszor mire a lenges lecsillapodik.

Megoldas, nem agyik tekerni a gatlokat hogy tevesen elhihtessuk magunkal hogy fasza kemeny futomuvunk van. Bar ekkor jon elo hogy fospuha a D2 rugoja, es bileg az auto, de legalabb uton marad. Erosebb rugot es puha gatlot. Ugyanakkor megmarad a szar allitasi karakterisztikaja a gatlonak, mivel nem ~1/3 aranyba van a ki es berugozas az allitasi tartomany jelentos reszen, igy kell keresni egy olyant amikor mar nem pattog de meg tudja fogni a rugot...sok szerencset, kell hozza.

Az hogy miert driftel vegig a palyan (lassu) szemlatomast alulkormanyzott, igy kanyar kezdetnel ra kell rantani a kormany es a kozepenel mikor mar nem igen akar fordulni gazzal elrakni keresztbe hogy valahogy tuljusson a kanyaron.

Az egeszet tetozi a fektavon, ahogy visszavaltasoknal megcsuszik a kerek.


keressetek videot amin evo-k es mas race kocsik mennek nem tajvani, kinai, es hasonlo futomuvel, valamiert azok a szar uton is vajpuhan mennek, kasznin alig latsz mozgast, csak a kerek koveti az utat, nem a komplett auto.


   1080    2007.03.10. 17:40
lezsi
2012.12.22. 14:22   






Na akkor tanitsatok egy kicsit, ha kerhetem, mert most megneztem megegyszer, de en nem latom, hogy mikor pattog.

A masik pedig, hogy miert lesz tulkormanyzott az orrnehezsegtol?


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
Hexer
2012.12.22. 00:59   






Amugy nem zavaro hogy motorfeknel megcsuszik a hatulja?
Vissza kene venni jocskan a fekerot ha ilyen durva motorfeket hasznalsz...vagy megszokni a visszavaltasnal a gazra rarugast.

Ezt leszamitva szepen vegigpattog a palyan, mint egy kis beka, meg a szine is stimmel Szemcsis

Csak gratulalni tudok hogy igy is ilyen komolyan nyomjatok neki.


   1080    2007.03.10. 17:40
Addorjan
2012.12.21. 23:59   






Hello!

Királyul szól, remélem megengedsz pár észrevételt.
Az első, hogy dobd el jó messze ezt a d2-t, de talán jobb ha eladod. Ez ide (s)nem való. És akkor finom voltam Smile
A másik, hogy szemmel láthatólag elöl van a súlypont az M3-as faltörő kossal, vagy ültessetek a seggén, vagy tegyetek be ballasztot hátra. De inkább mindkettő.
Főleg ezektől nagyon nehezen irányíthatónak tűnik, rettenetesen túlkormányzott.


   972    2005.10.10. 15:25
JohnyGLASS
2012.12.18. 22:52   






Gratula! Nagyon szépen szól a bicaj! A lassítón való áthatjtás is szín ötös! Very Happy


"Hú de tyű!"

Békés    57    2008.10.13. 10:18
ZSOSZ
2012.12.12. 23:59   






Bömbösös írta:
http://www.youtube.com/watch?v=nVhGehrNbHE

Van benne erő rendesen!!

Vezető Ur nem finomkodik a sportszerrel,rendeltetés szerüen használtatik! Gumiégetős Üdv


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3326    2007.01.19. 13:46
=====TUDI=====
2012.12.12. 18:18   






Bömbösös írta:
http://www.youtube.com/watch?v=nVhGehrNbHE

Van benne erő rendesen!!

Állat vagy Norbi! Very Happy
Nem kíméled...
Az autó igen combos lett.
Gratulálok hozzá,és Zsilettnek is,a jól összerakott kocsiért. Szemcsis


SZERVÍZ: Soltvadkert 06 70/548-57-48    1310    2006.12.27. 02:28
Bömbösös
2012.12.12. 16:37   






http://www.youtube.com/watch?v=nVhGehrNbHE

Van benne erő rendesen!!


Egy jó sofőrnek oldalt bogaras az ablaka..

Szolnok megye    1413    2005.12.17. 12:17
Roland_E30
2012.11.10. 19:49   






mosós írta:
ELSŐ VERSENY ELSŐ GYORS.
http://www.youtube.com/watch?v=4awDHnZz89Y&feature=youtu.be



Bittang jóóóó Kacsint Kacsint Kacsint


E30 Tuning alkatrészek.    531    2012.03.04. 12:13
mosós
2012.11.10. 19:37   






MIT?
VAN SZIKRA MI?
NEM TÜTÖL!!!
EZ NEM TURBOÁSOS!


mórahalom    100    2008.09.23. 07:12
mosós
2012.10.28. 15:01   






ELSŐ VERSENY ELSŐ GYORS.
http://www.youtube.com/watch?v=4awDHnZz89Y&feature=youtu.be


mórahalom    100    2008.09.23. 07:12
mosós
2012.10.27. 20:56   






PRÓBA M3 3.2
http://www.youtube.com/watch?v=OPBixW6BMJM&feature=youtu.be



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.10.28. 15:09 (1).

mórahalom    100    2008.09.23. 07:12
Turboá
2012.09.16. 13:40   






hátsó féltengely átalakítás is történt, mert a kis 25-ös féltengely , meglátta az m3-as motort és azt mondta reccs,










új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.09.09. 20:37   



















új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.09.09. 20:32   













új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.09.09. 20:30   



















új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.09.09. 20:25   






















új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 9 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - VERSENYAUTÓK

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére