POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
4 / 6 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   mokus 318is turbo

lezsi
2010.01.04. 18:13   










Ez kapott...


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
mokuss007
2010.01.04. 17:58   









ünnepek alatt mikor úgyis rá értem elkezdtem összerakni de némi hibát fedeztem fel. pedig már nincs sok és újra indul


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
mokuss007
2009.10.18. 16:03   






ZSOSZ írta:
Mókuli!
Min mókolsz?!
Egy kis inspiráció-hu de menő vagyok.Követendő Kacsint



ÁRAMLÁS-ÁRAMLÁS-ÁRAMLÁS,nem győzöm hangoztatni
Nem baj ugye hogy a Te topicodban vezetem le eme gondolatfüzért-kattingatok bőszen hogy a nézettséged megfelelő legyen Surprised
A lényeg látható az ilyen topicocban!Lámpatest csere gyiklájnosra........hm
Engem személy szerint a hibernáció határára sodor Szemcsis
Szal
Belsőégésü 4 ütemü motorok teljesitményét próbáljuk emelni itt többen is.Van aki azt meri irni hogy hatásfokot............. Szemcsis Tessék?!
Mivel TE teljesitményt szeretnél ezért folytatom.Már szivóként is sokat jelent a teljesitmény fokozásnál az egyedi szivócsonk,a portolás a megfelelő kipuff kialakitása
Alapvetően gázokat áramoltatunk.Hogy azok milyenek arra majd később térek ki ha még érdekel
Alfa-omega:könnyitsük meg a gázok áramlását.De ha csinálunk valamit legalább olyanra,de inkább jobbra mint a gyári.
Jön a duma a mérnökkel......kinek kötve van a keze,mert költséghatékonynak is kell lennie.Az egyedi kivitelnél ez felejtős,hisz messziről ez a rész le vannn@
Egy jó alap konfig kell és már félig a révbe értél
Nézd meg pl ezt az interkula kialakitást!
Surprised Aki ennél jobbat tud a barátom a továbbiakban.Levegő be rész sem!De ha már egy méretes pillával legyeznéd a luftot az is nyerő lenne
Az összességre törekedj,ahogy maga a tuning kifejezés is utal!
Ne egy-egység faszányossága vezéreljen,hanem a józan eggyüttes kompromisszum!ű
Remélem érthető voltam BMW Rules


ok mindent értek áramlás ,áramlás..... és kész .
a cél a két ünnep közt életre kelteni addig még sok mindent össze kell hozni rajta .illetve kellene
jó lenne ha nem 24 óra lenne egy nap mert így nem sok mindenre marad idő .és jöhetne már a nyár mert fázok. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
ZSOSZ
2009.10.18. 14:43   






Mókuli!
Min mókolsz?!
Egy kis inspiráció-hu de menő vagyok.Követendő Kacsint



ÁRAMLÁS-ÁRAMLÁS-ÁRAMLÁS,nem győzöm hangoztatni
Nem baj ugye hogy a Te topicodban vezetem le eme gondolatfüzért-kattingatok bőszen hogy a nézettséged megfelelő legyen Surprised
A lényeg látható az ilyen topicocban!Lámpatest csere gyiklájnosra........hm
Engem személy szerint a hibernáció határára sodor Szemcsis
Szal
Belsőégésü 4 ütemü motorok teljesitményét próbáljuk emelni itt többen is.Van aki azt meri irni hogy hatásfokot............. Szemcsis Tessék?!
Mivel TE teljesitményt szeretnél ezért folytatom.Már szivóként is sokat jelent a teljesitmény fokozásnál az egyedi szivócsonk,a portolás a megfelelő kipuff kialakitása
Alapvetően gázokat áramoltatunk.Hogy azok milyenek arra majd később térek ki ha még érdekel
Alfa-omega:könnyitsük meg a gázok áramlását.De ha csinálunk valamit legalább olyanra,de inkább jobbra mint a gyári.
Jön a duma a mérnökkel......kinek kötve van a keze,mert költséghatékonynak is kell lennie.Az egyedi kivitelnél ez felejtős,hisz messziről ez a rész le vannn@
Egy jó alap konfig kell és már félig a révbe értél
Nézd meg pl ezt az interkula kialakitást!
Surprised Aki ennél jobbat tud a barátom a továbbiakban.Levegő be rész sem!De ha már egy méretes pillával legyeznéd a luftot az is nyerő lenne
Az összességre törekedj,ahogy maga a tuning kifejezés is utal!
Ne egy-egység faszányossága vezéreljen,hanem a józan eggyüttes kompromisszum!ű
Remélem érthető voltam BMW Rules


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
speer
2009.09.10. 19:17   






lezsi írta:
Elorebocsajtom, hogy nem nagyon ertek az olajozas-temahoz, csak nehany gondolat:

Vszeg elviheted igy az olajat huteni, csak arra kell ugyelni, nehogy tul sok nyomast engedj el a fejbol.
Nem ismerem az M44 (M42?) olajpumpajat, lehet, hogy siman elbir a fejjel akkor is, ha csunyan elengeded, de talan jobb oraval nezni, es ha jelentosen esik a gyarihoz kepest, akkor megszukiteni ezt a huto-agat. -Maximum lassabban fog aramlani a hutoben (lesz ideje hulni Very Happy ).

Amugy meg eszembe jut a bordazott karter, mint megoldas, de kerdes, hogy mennyire sulyos problema nalad a hevules, lehet, hogy igazabol nincs is olyan nagy szukseg a hutore?

A motorban is van olajhutes, a vizzel valo kozvetett hocsere reven, tehat kisebb merteku extra hutest az is jelent, ha alacsonyabb vizhofokon uzemelsz (nagyobb huto, atszijazott pumpa, huvosebb termosztat, alacsonyabbra allitott venti, stb..)

Móki,az úgy nem lesz jó!!! Lezsi jól mondta,túl sok nyomást vesztesz így a fejből! A szűrőházon belül le kell dugózni azt az ágat,amin a szűrőhöz menne az olaj.Ebből a ledugózás előtti térből kell kiengedni az olajhűtőbe,és a hűtött olajat pedig visszavezetni a szűrőházba a ledugozás utáni részbe,igy az olajkör teljesen normális gyári,csak hűtve van. Arra kell csak figyelni,hogy elég nagy kersztmetszetű csöveket használj.A mocidhoz egyépként lehet venni olyan szűrőház tetőt,ami kellően átalakított,és rajta vannak az olajhűtőre menő kivezető csonkok,csak hát elég drága dolog.Lehet ,tényleg nem is kell hűtő.Pl.az M20-ról M50-re(sőt az M52-M54-eken sem) fejlődött 6 hengeres mocikon egyiken sincsen gyárilag olajhűtő,de viszont az összes 6 hengeresbe több mint 2-lityivel több olaj kell mint elődjeibe,ez is egyfajta hűtés lehet... Smile


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
lezsi
2009.09.10. 11:27   






Elorebocsajtom, hogy nem nagyon ertek az olajozas-temahoz, csak nehany gondolat:

Vszeg elviheted igy az olajat huteni, csak arra kell ugyelni, nehogy tul sok nyomast engedj el a fejbol.
Nem ismerem az M44 (M42?) olajpumpajat, lehet, hogy siman elbir a fejjel akkor is, ha csunyan elengeded, de talan jobb oraval nezni, es ha jelentosen esik a gyarihoz kepest, akkor megszukiteni ezt a huto-agat. -Maximum lassabban fog aramlani a hutoben (lesz ideje hulni Very Happy ).

Amugy meg eszembe jut a bordazott karter, mint megoldas, de kerdes, hogy mennyire sulyos problema nalad a hevules, lehet, hogy igazabol nincs is olyan nagy szukseg a hutore?

A motorban is van olajhutes, a vizzel valo kozvetett hocsere reven, tehat kisebb merteku extra hutest az is jelent, ha alacsonyabb vizhofokon uzemelsz (nagyobb huto, atszijazott pumpa, huvosebb termosztat, alacsonyabbra allitott venti, stb..)


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
mokuss007
2009.09.09. 17:07   






addig mig várok hogy össze álljon anyagilag gondolkodom ,és azon töprengtem hogyan tudom sokklal jobban megoldani az olaj hütést és arra juttotam hogy az olaj gombátol elhozom az olajat és ami régebben volt vissza vezetés a turbótol ott küldöm vissza az olajpumpa elé!!
ha valakinak van véleménye ne tartsa magában.....





Budapest    328    2007.08.16. 13:34
hAMU
2009.08.26. 19:51   






mokuss007 írta:
most éppen így áll.se idő se pénz a folytatáshoz de azért valamit mindig találok amivel eltöltöm azt a kevés szabad időt.



Very Happy Very Happy


Azért nemlátszott a kép,mert a http után egyel több a / Smile


   839    2006.09.12. 22:09
mokuss007
2009.08.26. 17:18   






most éppen így áll.se idő se pénz a folytatáshoz de azért valamit mindig találok amivel eltöltöm azt a kevés szabad időt.



Very Happy Very Happy


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
mokuss007
2009.08.18. 11:46   






már kezd össze állni ,képet is teszek majd fel
addig is lenne kérdésem mivel gyárilag nincs olajhűtés és értelmes kivezetést nem találtam így ki kell alakítani neki csatlakozási pontokat ,
ha valakinek van valami jó vagy netán bevált ötlete szívesen fogadnám. : Szemcsis Szemcsis


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
mokuss007
2009.05.08. 20:48   






ma végre meg érkezett a felújított turbó .

meg próbáltam elhelyezni hogy lehessen leömlőt gyártani hozzá ,de már 3-szór át helyeztem de még mindig nem igazán van jó helyen.

igaz hogy csak 4 henger de alig akar elférni.

alszok rá egyet aztán majd hátha jobban megy. Szemcsis


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
Englishman
2009.04.19. 21:51   






turbo írta:
mokuss007 írta:
alakul az autó van egy két képem felraktam motortér lepucolva, lefényezve és vissza került bele a motor is a szemfülesek észre veszik hogy hiányzik valami a motorból.
Kacsint








turbóra várok .


Csak nem egy fontos tengely amin rajta ül 4 henger? Smile


nem.....szerintem a vízpumpa hiányzik Surprised Shocked Very Happy Very Happy


Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
veszettkutya
2009.04.18. 21:36   






mokuss007 írta:
alakul az autó van egy két képem felraktam motortér lepucolva, lefényezve és vissza került bele a motor is a szemfülesek észre veszik hogy hiányzik valami a motorból.
Kacsint








turbóra várok .


Csak nem egy fontos tengely amin rajta ül 4 henger? Smile


VESZETTKUTYA
10.82@211 Csabix Motoren Werke THX R.C.S.

kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
mokuss007
2009.04.18. 20:33   






alakul az autó van egy két képem felraktam motortér lepucolva, lefényezve és vissza került bele a motor is a szemfülesek észre veszik hogy hiányzik valami a motorból.
Kacsint








turbóra várok .


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
ZSOSZ
2009.01.26. 13:30   






Hexer írta:
Es mivan ha nem bmw hajtokarok kozt keresgelne az ember?Biztos van olyan gyarto aminek pont 2-3mm rovidebb es az atmerok is hasonlitanak.

Nagyon jó a felvetés! Wink
Ilyen elképzeléssel épült volna m10 95ös dugóval audi hajtókarral Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
Hexer
2009.01.26. 13:21   






lezsi írta:
speer írta:
lezsi írta:
Nem letezik veletlenul 1-2mm-rel rovidebb hajtokar hozza?
-Kicsit egyszerubb lenne...

Az a baj Lezsi,ha lenne,akkor túl könnyű lenne a dolog....és nehogymááá.
A zsugorított karok még a zsigába elmentek,de nem tudom bevállalnám-e a bömibe,bár felmerült nálam is.
Lehet,símán jó lenne csak nyulak vagyunk?Nagyon nem látni ilyet...


Mintha nyiregyhazan az egyik turbos M20-ba kerult volna ilyen, legalabbis volt szo rola, de nem tudom, hogy vegul hogy vizsgazott, osszeallt-e egyaltalan.


Es mivan ha nem bmw hajtokarok kozt keresgelne az ember?
Biztos van olyan gyarto aminek pont 2-3mm rovidebb es az atmerok is hasonlitanak.


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
lezsi
2009.01.26. 12:10   






speer írta:
lezsi írta:
Nem letezik veletlenul 1-2mm-rel rovidebb hajtokar hozza?
-Kicsit egyszerubb lenne...

Az a baj Lezsi,ha lenne,akkor túl könnyű lenne a dolog....és nehogymááá.
A zsugorított karok még a zsigába elmentek,de nem tudom bevállalnám-e a bömibe,bár felmerült nálam is.
Lehet,símán jó lenne csak nyulak vagyunk?Nagyon nem látni ilyet...


Mintha nyiregyhazan az egyik turbos M20-ba kerult volna ilyen, legalabbis volt szo rola, de nem tudom, hogy vegul hogy vizsgazott, osszeallt-e egyaltalan.


   3215    2005.06.08. 14:21
speer
2009.01.26. 09:21   






lezsi írta:
Nem letezik veletlenul 1-2mm-rel rovidebb hajtokar hozza?
-Kicsit egyszerubb lenne...

Az a baj Lezsi,ha lenne,akkor túl könnyű lenne a dolog....és nehogymááá.
A zsugorított karok még a zsigába elmentek,de nem tudom bevállalnám-e a bömibe,bár felmerült nálam is.
Lehet,símán jó lenne csak nyulak vagyunk?Nagyon nem látni ilyet...


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
lezsi
2009.01.24. 21:18   






Nem letezik veletlenul 1-2mm-rel rovidebb hajtokar hozza?
-Kicsit egyszerubb lenne...


   3215    2005.06.08. 14:21
speer
2009.01.24. 21:05   






A hajtókaroknál én is a folyadékra gondolnék elsősorban....
A dugónál....a 25i 24v nem vanosos mocinak hasonló kialakítású a dugattyúja.Ennél a dugónál 1.2mm lett leszedve a széléből(mint ahogy te is akarod),és a hengerfej tömítés lett 0,6mm-el vastagabbra cserélve.Így lett a számolt viszony a 10.5-ből ,9.6 környéke.....ezeket csak példának írtam.




"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
mokuss007
2009.01.24. 20:44   






hello
ilyenek az is dugoi és ebből szeretnénk kompressziót csökkenteni ,
igazán szívesen venném ha kapnék egy két tanácsot.



én arra gondoltam hogy annyit szednénk le belőle csak hogy a szelepbemarások tűnjenek el .kiszámolom elég e de többet nem merek mert nem túl vastagok az anyagot a dugó tető vastagságát 5.5mm mértem




így kiszedve jobban látszik a görbülés




Szemcsis


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
mokuss007
2009.01.23. 15:26   






helló!
azt kérdezném hogy szerintetek mi miatt görbült így el a hajtókar mint a képeken látszik eddig van két vélemény de hátha valaki mond valami ujjat vagy megerősít valamelyikben.

1.vélemény:
folyadék a hengerben és mivel azt nem lehet össze nyomni így ezért és lehet hogy erre kicsit még rásegített a turbó(volt valami baj már a hfejjel mert nem volt gyári sem a hfej tömítés meg stb jelei ennek)

2.vélemény:
csak a turbótól van és kész.


a dugó csapszeg nem tűnik kicsit sem logósnak
a hajtókar csapágy sincs túlságosan jobban kopva mint a többi és csak egy hajtókar van elgörbülve.

előre is köszi Confused Confused Confused


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
mokuss007
2009.01.23. 13:52   






Tyetyi írta:
Nem sok egy kicsit az a 300 ?



mihez képest sok vagy kevés?
mert mennyi legyen?
de már döntöttem és valami új turbóm lesz? Very Happy Kacsint



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.01.23. 20:44 (1).

Budapest    328    2007.08.16. 13:34
Tyetyi
2009.01.23. 10:46   






Nem sok egy kicsit az a 300 ?


Békéscsaba    4994    2005.12.14. 12:46
mokuss007
2009.01.22. 20:06   






na most ott tartok hogy mindent szét lett szedve és épp állapot felmérés van meg költségvetés tervezés és ezután jöhet a pontos projekt összeírás és megkezdődik az át építés .
most éppen arra hajlok hogy m42 hengerfejjel lesz össze rakva és talán kicsit elfokolva
turbó az egy t3t4 nézegetek de még nem döntöttem az elérendő cél számomra 300-320 ló .
egyenlőre ennyi ha valami változik úgy is írok
üdv Attila


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  4 / 6 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére