POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
6 / 6 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   mokus 318is turbo

Turboá
2009.01.11. 15:18   






Mókus, üdv itt, és aztakurva! Nagy túlélő motor. BIG Eyes Smile
ezt bizony "megölte a szer"





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.01.12. 10:13 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
balu
2009.01.11. 13:10   






Szia!

Szép hajtókar, szép görbület. Azt írtad, hogy sokba lenne a motor feltámasztása. Mire gondolsz, mire lenne szükséged? Ami kellene egy stabil konfighoz akár kovi cuccokból az M44 esetében viszonylag elérhető. Széria alkatrészek pedig jócskán vannak ehhez is. Nem add fel a négyhengerest. Tényleg kuriózum a 16V-s turbós bmw.

Üdv:Balu!


Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
blevi29
2009.01.11. 13:00   






Cépp darab!!! Very Happy Very Happy

Én személy szerint örülnék ,ha az Is menne tovább és nem az m50...Mert szerintem ez kicsit ritkább,mint a 6 os...csigával.... Kacsint


Levi

www.carstyling.hu/car_shower.php?id=56766

Tököl    1246    2005.07.17. 17:55
ZSOSZ
2009.01.11. 12:18   






mokuss007 írta:






és semmi nem utalt rá hogy ilyen lenne nem volt egyenetlen a járása nem volt semmi kivéve az hogy az egyik hengerben 12bar a többiben 15bar volt a kompresszió.

Apukém!Ez aztán a kifli! Very Happy Csak nem sós....Szerencséd hogy nem szakadt el Szemcsis


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
mokuss007
2009.01.11. 12:07   












és semmi nem utalt rá hogy ilyen lenne nem volt egyenetlen a járása nem volt semmi kivéve az hogy az egyik hengerben 12bar a többiben 15bar volt a kompresszió.


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
mokuss007
2009.01.11. 11:46   






tehát az alap fel állás
318is m44 motor e36 kasztni.276 fokos vezérmü tengely,pici turbóval töltve, vems motor vezérlés, sperr difi, kárászy lengés csillapítok ,pro wrc ülések és még sok minden más

az egész átalakítás 2 okból kezdődött
1.felfújta a vízrendszert ezért szedtük szét
2.nagyobb teljesítmény elérése most kb. 250ló volt a csúcs 1bar töltessél.

most ott tartók szétszedtem és a hengerfej tömítésnél volt a probléma a 4. hengernél dolgozót bele a víztérbe.
de idő közben ahogy bontottuk találtunk egy elgörbült hajtókart de nem kicsit és egy szerintem nem jó lendkereket.

na most azon tipródok hogy elég sok minden kell a m44 motor feltámasztásához így lehet hogy inkább eg ym50 kerülne bele 25-28 as.
képek később.
mókus(Attila)


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
mokuss007
2009.01.11. 10:13   






egy két kép az indulásról







Budapest    328    2007.08.16. 13:34
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  6 / 6 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére