POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
5 / 6 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   mokus 318is turbo

mokuss007
2009.01.14. 09:40   






ok bocs de elsőre nem értetem
a cél fordulat max 7000 körül lenne és a harkályost új hidrótőkékel adta elő ha csapágy lenne mindig lenne nem akár milyen kis meg hajtástól
én számomra legelképzelhetőbb a olajelhevülés a rossz helyen történt vissza kötés miatt.
köszi a válaszokat. Szemcsis Szemcsis


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
ZSOSZ
2009.01.14. 09:18   






turbo írta:
Smile Bocs hogy beleugatok de szerintem nem azt kérdezte Zsosz mi a korong hanem aszondja azt kell erőtetni,egyépként szerintem is ha át birod variálni Kacsint
ZSOSZ írta:
"Korong"!

igen mifelénk így híják mikor nem a hidrotőkét teszik vissza hanem pontosan kihézagolják a szelephézagot azért az a neve mert ugy nézki mint egy hoki korong. Smile
[/quote]
Dani értette mondamdóm lényegét Smile
Lehetne nagyanyám térgye kalácsa néven is,a lényeg tudjuk mi a fenéről is beszélünk.Opps,hol a fonal vége.... Surprised Very Happy
Balunak igaza van a fordszám igény figyelembe vételével.
Én nem csak erre gondoltam,amiért javallottam az hézagoló lapkás átalakitást.Irtad Attila hogy a harkályok kopácsoltak a motorodban mikor meghajtottad.Én próbálnám megszüntetni a zaj forrását.Kopoghatna ugye a kakesz fötengely csapágytól.Azt most cseréled majd
Másik zajforrásnak a fáradó hydrotőkéket tudnám elképzelni.
Ezért irtam:"Korong" Téged idézve,de lehetne lapka és még a fene tudja hány elnevezése ennek a nyavalyának Very Happy


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
balu
2009.01.14. 04:43   






mokuss007 írta:
helló

ebben a turbótól vissza vezettet forró olajban lehet valami amit a Balu irt mert ugye a harkályosodás csak akkor jelent kezet ha hosszútávon volt hajtva ,ezáltal töltve és mikor harkályos hangja volt nem lett leállítva csak vártuk míg vissza hűl a turbó és közben szépen csendesedett de nem csak a hidrótőkék felől érkeztek a hangok.
most úgyis át lesz építve máshová kerül a turbó így könnyebb lesz a vissza vezetés is.

az olaj hőmérővel az a helyzet hogy nem ott mértük, hisz valahol az olaj pumpa után kellet volna de ott nem volt lehetőség rá de majd most s azt is át alakítjuk és az olaj hűtő becsatlakozás is máshol lesz

viszont azt megkérdezném hogy ki mit javasol ugye
a m44 hengerfejben a hidrótőkék-vezérműtengely-szelep kapcsolódás himbával van meg oldva
a m42 hengerfejbe meg a szelep felett van a hidrótőke és e felet a vezérmü tengely
én még valamiért ugy gondolom lehet hogy a hidrótőkét is kihagynám és ki lenne korongozva.
na?ki mit szól?


Szia!

Szerintem először azt döntsd el mi a cél a motorral kapcsolatban. Ha a fordulatot emelni akarod akkor ki kellene cserélni lapkás megoldásúra. Ami nagyon egyszerűen kivitelezhető az M42 esetében (de van költsége). Viszont ha a nem cél a nagy fordulat, és az olajvisszafolyást és olajhűtést meg tudod oldani (ami a legfontosabb), akkor kár a pénzt a lapkásításra költeni. Amúgy az M44 hengerfej is lapkásítható, csak az rettenetesen nagy költség. A szelepvezérlés és hidrotőke megoldást tekintve az M44 kisértetiesen hasonlít a Mitsubishi Evóhoz (4G63). A gyakorlat azt mutatja ,hogy csak a masszívan 7000-es fordulatokba versenyszerűen belekergetett motorknál indokolt a lapkásítás. Nézz körül a fórumon, megy jópár hidrotőkés turbós hathengeres, ezirányú probléma nélkül (M50-M52).

Üdv:Balu!


Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
veszettkutya
2009.01.13. 22:22   






Smile Bocs hogy beleugatok de szerintem nem azt kérdezte Zsosz mi a korong hanem aszondja azt kell erőtetni,egyépként szerintem is ha át birod variálni Kacsint


mokuss007 írta:
ZSOSZ írta:
mokuss007 írta:
helló
én még valamiért ugy gondolom lehet hogy a hidrótőkét is kihagynám és ki lenne korongozva.
na?ki mit szól?

"Korong"!



igen mifelénk így híják mikor nem a hidrotőkét teszik vissza hanem pontosan kihézagolják a szelephézagot azért az a neve mert ugy nézki mint egy hoki korong. Smile


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
mokuss007
2009.01.13. 22:12   






ZSOSZ írta:
mokuss007 írta:
helló
én még valamiért ugy gondolom lehet hogy a hidrótőkét is kihagynám és ki lenne korongozva.
na?ki mit szól?

"Korong"!



igen mifelénk így híják mikor nem a hidrotőkét teszik vissza hanem pontosan kihézagolják a szelephézagot azért az a neve mert ugy nézki mint egy hoki korong. Smile


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
ZSOSZ
2009.01.13. 22:05   






mokuss007 írta:
helló
én még valamiért ugy gondolom lehet hogy a hidrótőkét is kihagynám és ki lenne korongozva.
na?ki mit szól?

"Korong"!


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
mokuss007
2009.01.13. 20:41   






helló

ebben a turbótól vissza vezettet forró olajban lehet valami amit a Balu irt mert ugye a harkályosodás csak akkor jelent kezet ha hosszútávon volt hajtva ,ezáltal töltve és mikor harkályos hangja volt nem lett leállítva csak vártuk míg vissza hűl a turbó és közben szépen csendesedett de nem csak a hidrótőkék felől érkeztek a hangok.
most úgyis át lesz építve máshová kerül a turbó így könnyebb lesz a vissza vezetés is.

az olaj hőmérővel az a helyzet hogy nem ott mértük, hisz valahol az olaj pumpa után kellet volna de ott nem volt lehetőség rá de majd most s azt is át alakítjuk és az olaj hűtő becsatlakozás is máshol lesz

viszont azt megkérdezném hogy ki mit javasol ugye
a m44 hengerfejben a hidrótőkék-vezérműtengely-szelep kapcsolódás himbával van meg oldva
a m42 hengerfejbe meg a szelep felett van a hidrótőke és e felet a vezérmü tengely
én még valamiért ugy gondolom lehet hogy a hidrótőkét is kihagynám és ki lenne korongozva.
na?ki mit szól?


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
lezsi
2009.01.13. 13:33   






balu írta:
Sziasztok.

Abszolut eggyetetértek a Lezsi által leírtakkal. Habár valaki írta, hogy nem volt elhevülve az olaj. Nekem mégis meredknek tűnik, hogy a rendszer legmelegeb pontjáról érkező olajat hűtés nélkül. Akár a karteban való keveredés általi lehűléstől megfosztva fogjuk újra munkára. A hőhatásból adódó viszkozítás változás talán indokolhatja a hidrotőkék esetleges rossz működését. Nemtudom hogy ez itt fenn állt-e, de szerintem elképzelhető. Amúgy az tény hogy "férfias sugárban" távozik az olaj a turbóból. Akár annyira is, hogy esetleges visszafolyócső hiba esetén elfoshatja az olajtöltetet. A motor és turbó károsodhat mielőtt bármit észervennél és az olajlámpa térítene a szomoró valósághoz.

Üdv: Balu!


Kevert eloremeno-ag, mint a padlofutesnel Very Happy

Mokus majd leirja pontosan, hogy olajhomerovel mi volt a helyzet, en mar nem emlekszem annyira, bar a szenzor nem jo helyen mert, szoval lehet, hogy nem tul relevans.

A enyemen, M30-on, egyszer meg szukito nelkul neztuk a turbo olajszallitasat, kb. 10 masodperc alapjarat alatt megtoltott felig egy literes befottesuveget a visszaszallo-ag. Fordulaton (plane ha meg kicsit hidegebb), szerintem is irto gyorsan atmegy rajta a teljes olajmennyiseg.


   3215    2005.06.08. 14:21
balu
2009.01.13. 07:11   






Sziasztok.

Abszolut eggyetetértek a Lezsi által leírtakkal. Habár valaki írta, hogy nem volt elhevülve az olaj. Nekem mégis meredknek tűnik, hogy a rendszer legmelegeb pontjáról érkező olajat hűtés nélkül. Akár a karteban való keveredés általi lehűléstől megfosztva fogjuk újra munkára. A hőhatásból adódó viszkozítás változás talán indokolhatja a hidrotőkék esetleges rossz működését. Nemtudom hogy ez itt fenn állt-e, de szerintem elképzelhető. Amúgy az tény hogy "férfias sugárban" távozik az olaj a turbóból. Akár annyira is, hogy esetleges visszafolyócső hiba esetén elfoshatja az olajtöltetet. A motor és turbó károsodhat mielőtt bármit észervennél és az olajlámpa térítene a szomoró valósághoz.

Üdv: Balu!


Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
Hexer
2009.01.12. 23:45   






lezsi írta:
speer írta:

Móki figyu... a turbó visszafolyó ágán a turbina után van nyomása az olajnak (bár nyilván kisebb a nyomás mint előtte).Ha lekötöd a csövet a karterról,és beindítanád ugy a mocit,akkor látni milyen férfias sugárban jön a visszafolyó olaj.Tehát a karterban lévő olaj szintje viszonylag állandó.Ha viszont pl.az olajpumpa döglődése miatt változik a szállított olaj nyomása,attól lehet hogy néha beharkályosodik a moci.A visszafolyó olaj becsatlakozása elvileg lehet akárhol,csak a turbina szintjétől lejjebb(kb. min 10cm-el),és minnél vastagabb belső átmérővel(min.12mm).Ha netán az olajszint alatt van úgy is jó....
Ha netán a visszafolyó csőátmérő szűk,azt pedig hamar észrevenni,mert görényűl füstöl a bicaj,de még ekkor sem szokott diesel-es lenni.Az olajpumpa a karter mély részéből szív,ha valami miatt nem tud a motor belselyében visszafolyni az olaj,és sok marad fent a h. fejben,akkor lehet csak,hogy a szívórésznél lecsökken az olaj szintje,(e46 M3 garanciális moci problémája)Érdemes a végére járni,ha már szét van szedve,nehogy az a kurva madár benne maradjon... Kacsint


Az eleje szamomra kicsit felreertheto, ugyhogy inkabb leirom, hogy a visszafolyo-agban NEM szabad, hogy nyomas legyen, meg kicsi sem, az azt jelentene, hogy feltelt a kozepresz, elegtelen a kifolyas. Tapasztalatbol is tudom, probaltam, fustolt tole, mint a kodositett hadoszlop.
Ezert kell(het) szukito a turbina ele a nyomoagba, jellemzoen 1.5-2.5mm (nyomasfuggo).

Mivel a visszafolyo-agban feltetelezesunk szerint levego is van a lefele csordogalo nyal mellett, ezert terelodott a gyanu a rossz becsatlakozasi pontra, ahol a pumpa vadul sziv. Ennel a becsatlakozasnal a visszafolyo levegos/buborekos elhevitett vackot konnyen megkajalhatja, nem?


Megkockaztatom hogy inkabb szivja a turbobol mint teknobol (+200mm cso ami hasonlo atmeroju...


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
lezsi
2009.01.12. 22:41   






speer írta:

Móki figyu... a turbó visszafolyó ágán a turbina után van nyomása az olajnak (bár nyilván kisebb a nyomás mint előtte).Ha lekötöd a csövet a karterról,és beindítanád ugy a mocit,akkor látni milyen férfias sugárban jön a visszafolyó olaj.Tehát a karterban lévő olaj szintje viszonylag állandó.Ha viszont pl.az olajpumpa döglődése miatt változik a szállított olaj nyomása,attól lehet hogy néha beharkályosodik a moci.A visszafolyó olaj becsatlakozása elvileg lehet akárhol,csak a turbina szintjétől lejjebb(kb. min 10cm-el),és minnél vastagabb belső átmérővel(min.12mm).Ha netán az olajszint alatt van úgy is jó....
Ha netán a visszafolyó csőátmérő szűk,azt pedig hamar észrevenni,mert görényűl füstöl a bicaj,de még ekkor sem szokott diesel-es lenni.Az olajpumpa a karter mély részéből szív,ha valami miatt nem tud a motor belselyében visszafolyni az olaj,és sok marad fent a h. fejben,akkor lehet csak,hogy a szívórésznél lecsökken az olaj szintje,(e46 M3 garanciális moci problémája)Érdemes a végére járni,ha már szét van szedve,nehogy az a kurva madár benne maradjon... Kacsint


Az eleje szamomra kicsit felreertheto, ugyhogy inkabb leirom, hogy a visszafolyo-agban NEM szabad, hogy nyomas legyen, meg kicsi sem, az azt jelentene, hogy feltelt a kozepresz, elegtelen a kifolyas. Tapasztalatbol is tudom, probaltam, fustolt tole, mint a kodositett hadoszlop.
Ezert kell(het) szukito a turbina ele a nyomoagba, jellemzoen 1.5-2.5mm (nyomasfuggo).

Mivel a visszafolyo-agban feltetelezesunk szerint levego is van a lefele csordogalo nyal mellett, ezert terelodott a gyanu a rossz becsatlakozasi pontra, ahol a pumpa vadul sziv. Ennel a becsatlakozasnal a visszafolyo levegos/buborekos elhevitett vackot konnyen megkajalhatja, nem?


   3215    2005.06.08. 14:21
speer
2009.01.12. 20:52   






mokuss007 írta:
speer írta:
mokuss007 írta:
Turboá írta:
jóhogy, mitől ne emlékeznék. Smile


ok csak kérdeztem .akkor arra is emlékszel mikor meg érkeztünk a Lezsivel kicsit dizel hangja volt .és arra gyanakodtam akkor is hogy nem kapot elég olajat viszont találtam most valami érdekeset az olaj vissza vezetést úgy oldották meg (mikor még nem én késztetem mert hogy már turbósan vettem)hogy az olajpumpa előtt lévő 2 .ponton vezeték vissza szerintem innen farsot tudót szívni a pumpa ezért nem volt megfelelő az olaj nyomás és nem volt elég olaj minden hol azért volt dizel hangja szerinted ez igy lehetséges?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CD71&mospid=47439&btnr=11_1559&hg=11&fg=10

Bocsi ,de azon a ponton csak többlet olaj érkezik a karterba, ott nincsen rossz helyen,ettől nem lehet dieselhangja....viszont ha már akkor is kicsit görbült a h. kar attól símán. Kacsint


nem teljesen értem amit speer mond ezért felteszek egy képet is az olaj teknőről
és ahogy lezsi is mondta nem mindig volt dizel hangja inkább hosszabb távokon 40km kb de hajtva akkor jelentkezett ez a hang a városban hiába hajtottam akár lámpától lámpáig maxon akkor sem jelentkezett.
az elhajlott hajtókar csak ugy derült ki hogy mikor lekerült rola a hengerfej akkor a két belső dugó nem egyforma magasan járt a blokk tetejéhez képest volt közte 5mm különbség.
tehát így kép láttán is biztos vagy benne hogy nem baj ott a turbótól a vissza vezetés? mert ott ugye nem nyomáson jön az olaj



Shocked

Móki figyu... a turbó visszafolyó ágán a turbina után van nyomása az olajnak (bár nyilván kisebb a nyomás mint előtte).Ha lekötöd a csövet a karterról,és beindítanád ugy a mocit,akkor látni milyen férfias sugárban jön a visszafolyó olaj.Tehát a karterban lévő olaj szintje viszonylag állandó.Ha viszont pl.az olajpumpa döglődése miatt változik a szállított olaj nyomása,attól lehet hogy néha beharkályosodik a moci.A visszafolyó olaj becsatlakozása elvileg lehet akárhol,csak a turbina szintjétől lejjebb(kb. min 10cm-el),és minnél vastagabb belső átmérővel(min.12mm).Ha netán az olajszint alatt van úgy is jó....
Ha netán a visszafolyó csőátmérő szűk,azt pedig hamar észrevenni,mert görényűl füstöl a bicaj,de még ekkor sem szokott diesel-es lenni.Az olajpumpa a karter mély részéből szív,ha valami miatt nem tud a motor belselyében visszafolyni az olaj,és sok marad fent a h. fejben,akkor lehet csak,hogy a szívórésznél lecsökken az olaj szintje,(e46 M3 garanciális moci problémája)Érdemes a végére járni,ha már szét van szedve,nehogy az a kurva madár benne maradjon... Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Englishman
2009.01.12. 19:53   






mokuss007 írta:
speer írta:
mokuss007 írta:
Turboá írta:
jóhogy, mitől ne emlékeznék. Smile


ok csak kérdeztem .akkor arra is emlékszel mikor meg érkeztünk a Lezsivel kicsit dizel hangja volt .és arra gyanakodtam akkor is hogy nem kapot elég olajat viszont találtam most valami érdekeset az olaj vissza vezetést úgy oldották meg (mikor még nem én késztetem mert hogy már turbósan vettem)hogy az olajpumpa előtt lévő 2 .ponton vezeték vissza szerintem innen farsot tudót szívni a pumpa ezért nem volt megfelelő az olaj nyomás és nem volt elég olaj minden hol azért volt dizel hangja szerinted ez igy lehetséges?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CD71&mospid=47439&btnr=11_1559&hg=11&fg=10

Bocsi ,de azon a ponton csak többlet olaj érkezik a karterba, ott nincsen rossz helyen,ettől nem lehet dieselhangja....viszont ha már akkor is kicsit görbült a h. kar attól símán. Kacsint


nem teljesen értem amit speer mond ezért felteszek egy képet is az olaj teknőről
és ahogy lezsi is mondta nem mindig volt dizel hangja inkább hosszabb távokon 40km kb de hajtva akkor jelentkezett ez a hang a városban hiába hajtottam akár lámpától lámpáig maxon akkor sem jelentkezett.
az elhajlott hajtókar csak ugy derült ki hogy mikor lekerült rola a hengerfej akkor a két belső dugó nem egyforma magasan járt a blokk tetejéhez képest volt közte 5mm különbség.
tehát így kép láttán is biztos vagy benne hogy nem baj ott a turbótól a vissza vezetés? mert ott ugye nem nyomáson jön az olaj



Shocked


na aaz kemény...


Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
mokuss007
2009.01.12. 19:48   






speer írta:
mokuss007 írta:
Turboá írta:
jóhogy, mitől ne emlékeznék. Smile


ok csak kérdeztem .akkor arra is emlékszel mikor meg érkeztünk a Lezsivel kicsit dizel hangja volt .és arra gyanakodtam akkor is hogy nem kapot elég olajat viszont találtam most valami érdekeset az olaj vissza vezetést úgy oldották meg (mikor még nem én késztetem mert hogy már turbósan vettem)hogy az olajpumpa előtt lévő 2 .ponton vezeték vissza szerintem innen farsot tudót szívni a pumpa ezért nem volt megfelelő az olaj nyomás és nem volt elég olaj minden hol azért volt dizel hangja szerinted ez igy lehetséges?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CD71&mospid=47439&btnr=11_1559&hg=11&fg=10

Bocsi ,de azon a ponton csak többlet olaj érkezik a karterba, ott nincsen rossz helyen,ettől nem lehet dieselhangja....viszont ha már akkor is kicsit görbült a h. kar attól símán. Kacsint


nem teljesen értem amit speer mond ezért felteszek egy képet is az olaj teknőről
és ahogy lezsi is mondta nem mindig volt dizel hangja inkább hosszabb távokon 40km kb de hajtva akkor jelentkezett ez a hang a városban hiába hajtottam akár lámpától lámpáig maxon akkor sem jelentkezett.
az elhajlott hajtókar csak ugy derült ki hogy mikor lekerült rola a hengerfej akkor a két belső dugó nem egyforma magasan járt a blokk tetejéhez képest volt közte 5mm különbség.
tehát így kép láttán is biztos vagy benne hogy nem baj ott a turbótól a vissza vezetés? mert ott ugye nem nyomáson jön az olaj



Shocked


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
E30diesel
2009.01.12. 15:27   






hello barátom,megkaptam az iwiw üzenetet Kacsint nem tudtam,hogy ilyen néven vagy reggelve.hajtókar tényleg nagyon durva! hengerfala nem sérült?remélem miharabb össze áll a verda Kacsint Kacsint várjuk a további infot! Kacsint kitartás üdv:PITYU


A BMW örök,de a diesel difi nem birja:p

balatonboglár    115    2006.07.21. 12:30
lezsi
2009.01.12. 12:50   






speer írta:
mokuss007 írta:
Turboá írta:
jóhogy, mitől ne emlékeznék. Smile


ok csak kérdeztem .akkor arra is emlékszel mikor meg érkeztünk a Lezsivel kicsit dizel hangja volt .és arra gyanakodtam akkor is hogy nem kapot elég olajat viszont találtam most valami érdekeset az olaj vissza vezetést úgy oldották meg (mikor még nem én késztetem mert hogy már turbósan vettem)hogy az olajpumpa előtt lévő 2 .ponton vezeték vissza szerintem innen farsot tudót szívni a pumpa ezért nem volt megfelelő az olaj nyomás és nem volt elég olaj minden hol azért volt dizel hangja szerinted ez igy lehetséges?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CD71&mospid=47439&btnr=11_1559&hg=11&fg=10

Bocsi ,de azon a ponton csak többlet olaj érkezik a karterba, ott nincsen rossz helyen,ettől nem lehet dieselhangja....viszont ha már akkor is kicsit görbült a h. kar attól símán. Kacsint


Az az erdekes, hogy neha elojott, neha elmult a dizelhang, es ha jol remlik, nem volt elhevulve az olaj... Amugy a csapagyak kicsit szet vannak verve, de nem csak a gorbe kar alatt (persze ott jobban) Surprised


   3215    2005.06.08. 14:21
lezsi
2009.01.12. 12:49   






csabix írta:
Ne eröltesd a hathengert ha nem muszály! Szerintem!


Mi a baj a hathengerrel?


   3215    2005.06.08. 14:21
speer
2009.01.12. 08:37   






mokuss007 írta:
Turboá írta:
jóhogy, mitől ne emlékeznék. Smile


ok csak kérdeztem .akkor arra is emlékszel mikor meg érkeztünk a Lezsivel kicsit dizel hangja volt .és arra gyanakodtam akkor is hogy nem kapot elég olajat viszont találtam most valami érdekeset az olaj vissza vezetést úgy oldották meg (mikor még nem én késztetem mert hogy már turbósan vettem)hogy az olajpumpa előtt lévő 2 .ponton vezeték vissza szerintem innen farsot tudót szívni a pumpa ezért nem volt megfelelő az olaj nyomás és nem volt elég olaj minden hol azért volt dizel hangja szerinted ez igy lehetséges?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CD71&mospid=47439&btnr=11_1559&hg=11&fg=10

Bocsi ,de azon a ponton csak többlet olaj érkezik a karterba, ott nincsen rossz helyen,ettől nem lehet dieselhangja....viszont ha már akkor is kicsit görbült a h. kar attól símán. Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
csabix
2009.01.11. 22:54   






Ne eröltesd a hathengert ha nem muszály! Szerintem!


Budapest    122    2006.10.23. 22:53
sovi81
2009.01.11. 22:25   






Szia Attila!

Mit csináltál azzal a hajtókarral? Szemcsis
Sok sikert továbbra is!! Kacsint


Fonyód    364    2006.10.05. 21:15
mokuss007
2009.01.11. 16:45   






Turboá írta:
jóhogy, mitől ne emlékeznék. Smile


ok csak kérdeztem .akkor arra is emlékszel mikor meg érkeztünk a Lezsivel kicsit dizel hangja volt .és arra gyanakodtam akkor is hogy nem kapot elég olajat viszont találtam most valami érdekeset az olaj vissza vezetést úgy oldották meg (mikor még nem én késztetem mert hogy már turbósan vettem)hogy az olajpumpa előtt lévő 2 .ponton vezeték vissza szerintem innen farsot tudót szívni a pumpa ezért nem volt megfelelő az olaj nyomás és nem volt elég olaj minden hol azért volt dizel hangja szerinted ez igy lehetséges?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CD71&mospid=47439&btnr=11_1559&hg=11&fg=10


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
mokuss007
2009.01.11. 16:28   






turbo írta:
Smile nem gyenge,vagy mégis.mármint a hajtokar.
Üdv kolléga ha ez mind egy sötétkék verdában van akkor tudom ám ki vagy Kacsint Mad



igen azon van tökölön láthattad is Very Happy


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
veszettkutya
2009.01.11. 16:23   






Smile nem gyenge,vagy mégis.mármint a hajtokar.
Üdv kolléga ha ez mind egy sötétkék verdában van akkor tudom ám ki vagy Kacsint Mad


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
Turboá
2009.01.11. 16:00   






jóhogy, mitől ne emlékeznék. Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
mokuss007
2009.01.11. 15:30   






Turboá írta:
Mókus, üdv itt, és aztakurva! Nagy túlélő motor. BIG Eyes Smile


emlékszel rám meg a motorra ?
üdv mokus (attila)


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  5 / 6 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére