POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 3 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   Kavics 325iT(Blek Pit)

kavics325i
2014.12.28. 23:10   






Tudja valaki hogyan kell ezt törölni?


http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar

tmiklos    176    2006.11.08. 19:47
sovi81
2009.09.08. 14:14   






Kavics!

Elkészült a sedan E30 M3. Az e30 topikban van kép Kacsint


Fonyód    364    2006.10.05. 21:15
Recska
2009.09.07. 22:00   






Mivel szívó üzemmódhoz is kell progi, "valszeg" jó.

MAP szenzoros kütyüknél ugye folyamatosan egyre több benyát adagolsz az egyre nagyobb levegőmennyiséghez. De az okosok mégjobban megaszondják majd!


Szegvár    16    2009.03.07. 20:37
Bencze
2009.09.07. 19:35   






lezsi írta:
Nem errol van szo, persze, lehet vele kis nyomason is menni (jo esetben), akkor az allando eletveszely elmarad, de attol meg:
- a szar utakon maszkal a nyomvalyukon a szeles peres gumi (ami viszont kotelezo),
- a nagy fek miatt (ami szinten kotelezo) nem tudsz kicsi felnit sem feltenni,
- a kemenyitett hajtas/futomu/felfuggesztes (kotelezo) raz, rangat, zorog, csattog.
- a szinterkuplungot (kotelezo) nem igazan tudod csusztatni, es a bal labad 2x izmosabb mar a jobbnal Very Happy ,
- a nagy injektorok (kotelezo) miatt szarabb a fogyasztas, hideg-inditas, szerencsetlen esetben szarabb az alapjarat/csipi a szemedet, olyan budos...
- a nyitott sportkipufogotol (kotelezo) 1 ora alatt megfajdul a fejed
- a nagy motor mindemellett szeret tulhevulni a nyari dugoban (plane a magasabb alapjarattal)

Ami igy hirtelen eszembe jut... es a megbizhatosagrol, fogyasztasrol meg nem beszeltunk.

De ne erts felre, egy ilyen auto marha nagy elmeny, viszont a helyere kell tenni: maradhat utcai, de ez mar nem csaladi jargany, hanem elmeny-auto, hetvegere, jo idoben.


ez így igaz,ezek az igazi törvények..


Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
Sajnos lépten-nyomon belebotlunk egybe-kettőbe!!
Megvan ellene az ellenszer...egyszerűen le kell őket szarni!!

Szeged    315    2006.02.13. 17:32
lezsi
2009.09.07. 18:56   






Nem errol van szo, persze, lehet vele kis nyomason is menni (jo esetben), akkor az allando eletveszely elmarad, de attol meg:
- a szar utakon maszkal a nyomvalyukon a szeles peres gumi (ami viszont kotelezo),
- a nagy fek miatt (ami szinten kotelezo) nem tudsz kicsi felnit sem feltenni,
- a kemenyitett hajtas/futomu/felfuggesztes (kotelezo) raz, rangat, zorog, csattog.
- a szinterkuplungot (kotelezo) nem igazan tudod csusztatni, es a bal labad 2x izmosabb mar a jobbnal Very Happy ,
- a nagy injektorok (kotelezo) miatt szarabb a fogyasztas, hideg-inditas, szerencsetlen esetben szarabb az alapjarat/csipi a szemedet, olyan budos...
- a nyitott sportkipufogotol (kotelezo) 1 ora alatt megfajdul a fejed
- a nagy motor mindemellett szeret tulhevulni a nyari dugoban (plane a magasabb alapjarattal)

Ami igy hirtelen eszembe jut... es a megbizhatosagrol, fogyasztasrol meg nem beszeltunk.

De ne erts felre, egy ilyen auto marha nagy elmeny, viszont a helyere kell tenni: maradhat utcai, de ez mar nem csaladi jargany, hanem elmeny-auto, hetvegere, jo idoben.


A "felkapar" nem mértékegység...

   3214    2005.06.08. 14:21
kavics325i
2009.09.07. 18:32   






Recska írta:
Elektromos turbonyomásszabályzás, pl...

leveszed a nyomást 0.2-re,oszt sok baj nem lehet. Ez golyós-rugós nyomásszabályzóval is működik.
Nem ismerem az elvét de ha meg van írva 1 program 1 töltő nyomáshoz tegyük fel másfél bár akkor ugyanaz a program jó 0.2 höz is?


http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar

tmiklos    176    2006.11.08. 19:47
Recska
2009.09.07. 18:28   






Elektromos turbonyomásszabályzás, pl...

leveszed a nyomást 0.2-re,oszt sok baj nem lehet. Ez golyós-rugós nyomásszabályzóval is működik.


Szegvár    16    2009.03.07. 20:37
kavics325i
2009.09.07. 17:55   






lezsi írta:
Latom neked is szerencse-szeriad van Very Happy

Mielott nagyon melyre sullyedsz a mocsarban, itt is szolok, hogy a csaladias mivolta pont annyira fog serulni, amennyire a teljesitmeny eltavolodik a gyaritol. Cool

Egy 1200 kilos autoban az 500+ paci mar nagyon tavol all a "csaladi" autotol, ezzel erdemes tisztaban lenni, mielott az ember ezt kezdi csinalni.

Jo kis jatek-auto, -persze, de a jaraskultura, a fogyasztas, a megbizhatosag, kenyelem, vezethetoseg, stb. is ebbe a kategoriaba kerulnek.

Akinek hasonlo dinamika kell ugy, hogy a csalad is (eletben) marad, mellette meg megbizhato es kulturalt is legyen, az inkabb gyujtson valami gyarira, pl. M5, vagy 760-as.

Ezekkel az epitettekkel meg lehet versenyezni, okorkodni, vadulni, ki mit (es hol) szeret.
Tisztában vagyok vele sokszor át rágtam már ezt.Hallottam valamiféle memoriáról ami külömbözö töltönyomásokhoz tárol programokat s vmi féle utcai,utcai verseny és drag beállítást lehet vele elő hívni.Talán ebben keresem a megoldást a "családiasítás" felé.


http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar

tmiklos    176    2006.11.08. 19:47
lezsi
2009.09.07. 17:19   






Latom neked is szerencse-szeriad van Very Happy

Mielott nagyon melyre sullyedsz a mocsarban, itt is szolok, hogy a csaladias mivolta pont annyira fog serulni, amennyire a teljesitmeny eltavolodik a gyaritol. Cool

Egy 1200 kilos autoban az 500+ paci mar nagyon tavol all a "csaladi" autotol, ezzel erdemes tisztaban lenni, mielott az ember ezt kezdi csinalni.

Jo kis jatek-auto, -persze, de a jaraskultura, a fogyasztas, a megbizhatosag, kenyelem, vezethetoseg, stb. is ebbe a kategoriaba kerulnek.

Akinek hasonlo dinamika kell ugy, hogy a csalad is (eletben) marad, mellette meg megbizhato es kulturalt is legyen, az inkabb gyujtson valami gyarira, pl. M5, vagy 760-as.

Ezekkel az epitettekkel meg lehet versenyezni, okorkodni, vadulni, ki mit (es hol) szeret.


A "felkapar" nem mértékegység...

   3214    2005.06.08. 14:21
kavics325i
2009.09.07. 16:38   






Na tehát.Vettem 1 turbó kittet állitolagos működő autóról,de firtatom,hogy ez így működött ugyhogy volt vele matek rendesen.Közben kész lett és akkor nosza ki is próbálom fel mentünk vele esztergom mellé hétvégére.Egy helyen kifújt a nyomó oldal és ugy kellett közlekednem vele ami elég szar volt.Komp egyenlőre csak a sajátja,mert amit veszek ehez a rendszerhez azt ugy tervezem,hogy már a 3.5-hez is jó legyen.Értem ez alatt vems,cooler csövezés+cooler, mérő műszerek stb.Tehát az igazi cél a 3.5 de hiányzott már a turbó ezért meg alkudtam meg ugy gondolom hogy ezt a kittet akkor is el tudom ennyiért adni ha majd váltok.Jó látni hogy hozzák az eredményt a 3.5-ek és hiszem hogy nem ská a blek pitben is az lesz.DE.Azért ez még mindíg elsősorban családi autó.Ja.Ahol abba hagytam.Hétvége nagy nehezen oda értünk de már ugy hogy 120 fok feletti volt az olaj meg vmi nyekergés is jött előről de sötét volt.Másnap már be sem indult.Gondoltam önindító ,mert már máskor is csinálta.Ha meg toltuk indult.Haza fele már alig tudtunk jönni egyszer csak ahogy nézem mi nyekereghet oldal irányba ki tért a viszko.Végül is vettem viszkót,önindítót,generátort meg vízpumpát.Elvileg ezeknek lehettet baja s ha szét szedem ne kelljen várnom.Na mint később kiderült kicseréltem az önindítót s annak semmi baja mert a nem indulást a motor test kábel okzta mégpedig ugyhogy megszakadt benne a menet és nem szoritotta oda rendesen.Hosszabb csavar le húz na az jó.Vízpumpa.Na az okozta a viszko kitérést mert teljesen totál oda volt minden fele fém forgács ami a borítások miatt nem láccott.Csere.Elvileg az sem enged remélem most már jó.Kell még egy üzemanyag nyomás szabályozó és az olaj adaptertől a szívó híd oldalon kell fel hoznom a senzor jeleket ugyanis a hőtől meg nőtt az ellenálása a vezetékeknek és ezért nem volt pontos egy óra sem.Ideiglenesen be cooleroztam hogy gyenge szívó módban tudjak közlekedni így legalább tudom nézni,hogy fogy e az olaj víz.Most ugy néz ki működik tudom nem a leg jobb megoldás,de a kis képen látható kutyámnak meg még másiknak is most vannak kölykei és mivel ezeket nem adom el hanem nevelem így nagyon költséges és időigényes.De hát ezt hívják tenyésztésnek.Most újra gyüjtögetek először xintem a hátsó híd utána váltó majd motor és külső.Egy szerény családi autó. Smile


http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar

tmiklos    176    2006.11.08. 19:47
kavics325i
2009.08.19. 16:29   






Kicsit el maradtam mostanában,de vannak változások.Nem soká képes beszámoló!


http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar

tmiklos    176    2006.11.08. 19:47
kavics325i
2009.06.27. 18:44   






grafo írta:
tehát a fejlesztési igazgató havi hány kg szénszálat tud juttatni a bmw clubnak? Surprised
Very Happy Very Happy Very Happy
Konkrétan erre én is gondoltam,de az a gond,hogy Ők vastagabb szálú alapanyagokat gyártanak nem való szövetnek.De tegnap Zaxival meg beszéltem,hogy el tudom neki intézni a Carbon megmunkálásához való tudás elsajátítását gyakorlatilag olyan emberkékkel akik hajókat gyártanak és ezen a vonalon el tudunk indulni,de természetesen ha látja bennünk a komoly szándékot/Valósankomoly!/ akkor Sógoromis segít mindenben!Azt hiszem ezt az utat választva járható lesz,de természetesen én se akarok kimaradni belőle.


http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar

tmiklos    176    2006.11.08. 19:47
grafo
2009.06.27. 08:57   






tehát a fejlesztési igazgató havi hány kg szénszálat tud juttatni a bmw clubnak? Surprised


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
kavics325i
2009.06.26. 13:41   






Na újra itt!Meg volt a tali ahol tudtunk nézni M-est persze a család női tagjainak nem úgy teccet mint a férfi tagoknak.De.Pista komám azt mondta ha most nem úgy csinálom meg ahogy én szeretném akkor később úgyis benne lenne,hogy jó de nem olyan.Ígyhát M-es lesz,de 4 ajtos és továbbra is kilincs nélkül Smile .A talin beszéltem Zaxival akivel később tudunk lehet eggyüt működni.Ugyanis szeretne megtanulni Carbonnal dolgozni én meg szeretném az emmes elemek nagyja részét Carbonból.Kevesen tudják,de történetesen az egyik sógorom szénszálat gyártó cégnél dolgozik.A cég méretéről annyit,hogy a gázválság idején a második volt akit kizártak a felhasználókból tehát országosan a második legnagyobb felhasználó.Többekközött be szálít alapanyagot a Brembónak(carbon tárcsák) a Forma 1-be,de ez Ő szerinte nem tétel.Leginkább a szélerőművek lapátjaihoz.Az év elején nevezték ki Fejlesztési Igazgatónak.Ezt a történet részt azért fűztem ide,hogy lássátok komolyan gondolom.Háttérben mennek az utánna járások ugyanis ez rengetek időt és energiát vesz igénybe.És itt a két gyerek a kutyák meg az átlagos gondok.Lámpát továbbra is keresek a mechanikai rész R.C.S. a belső után meg mostanában járkálok még pluszba.Pár kép egy emberke munkályáról ami engem meg győzött,hogy rá bizzam a belső bőrözését. Kacsint






















A srácnak a retro és a tisztántarthatóság volt a fő szempont,de a képeken is láccik,hogy az illesztések és az elvárás is elég kritikus.De véleményem szerint tudta venni az akadályt.
A talin a kocsim a 700. semmi érdektelnséggel párosulva.De úgy gondolom,hogy nem is másnak hanem magamnak csinálom a blek pittet.Ha készen lesz azért lehet 1-2 embert meg ragad.Lehet


http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar

tmiklos    176    2006.11.08. 19:47
kavics325i
2009.05.29. 20:26   






Turboá írta:
ez a kombi nagyon jól néz ki. Kacsint
Ha így meg tudnák csinálni akkor az nagyot mutatna, és zokszó nélkül bevenné a 255-öt.
ez van tervben ati csak most tudtam vizuálisan is meg mutatni az elképzelésemet Szemcsis


http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar

tmiklos    176    2006.11.08. 19:47
Turboá
2009.05.29. 20:10   






ez a kombi nagyon jól néz ki. Kacsint
Ha így meg tudnák csinálni akkor az nagyot mutatna, és zokszó nélkül bevenné a 255-öt.


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7680    2005.03.14. 22:22
kavics325i
2009.05.29. 19:36   






Olvastam Józsi(345i) topicjában az eszme futtatását és elgondolkozoba estem.Én is át gondoltam,hogy akarom e a turbós mocit meg mindent ami evvel jár és arra jutottam,hogy igen.Annak idején én azért vettem meg ezt a bmw-t mert turbós 27i-t akartam.De be kellett látnom,hogy abból a költségvetésből amiből a 27 meg van abból 45i is lehet ezért át értékeltem és szisztematikusan erre felé alakítom át az autót.Na most vannak-voltak kétségeim pl.karosszéria téren,de a talira is inkább ilyen állapotban megyek minthogy kétszer kelljen költenem arról nem is beszélve,hogy ez 1 családi autó és külsőleg tetszenie kell mindenkinek a családból.Ezért addig semmiféle képpen nem kezdek át alakításba míg a családom nem látott 1-2 M-est ráadásul az enyém limo ugyhogy nem 1szerű feladat.


Így lenne megoldva mint ez csak annyiban külömbözne,hogy nekem már most sincs kilincs sehol ezért a dimenziók nem behatárolhatóak és sokan benéznék,hogy kupé.Már most mondom kupét nem szeretnék.Ez az 1ik változat a másik az a mostani szélesítés normalizálása természetesen a 255 befogadására.De van egy olyan eshetőség is hogy donort használok ami talán kiegyensúlyozottabb építést tenne lehetővé majd meglátjuk.A talin megnézzük a lehetőséget a családdal és ott döntünk.A szabadnapot már elintéztem csak a helyet kell lefoglalni és elméletben nincs semmi az útban.De mint tudjuk az ördög nem alszik ugyhogy nyugtával a napot.


http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar

tmiklos    176    2006.11.08. 19:47
kavics325i
2009.05.21. 18:31   






Amit te is mondtál... Smile 215-45 225-45 feszítve,de vhogy más így aza 225.Előtte is az volt,de nem így tapadt.Lehet hozzá kezdeni csak levegőt veszünk és ahogy jönni tud úgy folyamatjában... Smile


http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar

tmiklos    176    2006.11.08. 19:47
grafo
2009.05.20. 21:39   






nekem nagyon bejön! jó lett. milyen gumikkal ment fel?
most már lehet hozzáfogni a többi részének az autónak Very Happy


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
kavics325i
2009.05.20. 14:34   






Na fent van az első kerék is.Hát mit mondjak eléggé nyögve-nyelős volt.
Vélemények vannak lesznek,de nekem tetszik nagyon.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2014.12.28. 23:09 (1).

http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar

tmiklos    176    2006.11.08. 19:47
kavics325i
2009.05.08. 20:55   






El kezdtem használni a kocsit.Más világ mint volt.Elégedett vagyok.Jobb az eleje és jó lett a hátulja is.Nem olyan nyúlós mint volt.Bár a szakadt difi szilent hunyó lehetett.Remélem össze jönnek a befektetett energiáim és pénzeim,mert akkor tovább tudok haladni.Bár kicsit várnom kell,de így könyebb türelmesebbnek lenni,hogy picit haladtam.Turboáék nem tudom,hogy haladnak az első felni felrakásommal,de a tehermentesítők készen vannak.Majd csak megoldódik az is.Ahogy Attit ismerem hamarosan.Ha fent lesz az is akkor képek.


http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar

tmiklos    176    2006.11.08. 19:47
grafo
2009.05.04. 21:31   






Hajrá Kő Úr! Very Happy Kacsint


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
kavics325i
2009.05.04. 19:31   






Azért egy vallomással tartozom:Sok helyen jártam már és sok féle emberrel találkoztam.De.Ezt a fajta hozzá állást még sehol sem tapasztaltam/Persze tudom,hogy mindenki pénzből él/ ,de majdnem hihetetlen ami ezt a clubbot körbe veszi és a segítség mily formáit is képesek nyújtani önzetlenül.Az pedig,hogy az embernek ugymond a s..gét is ki nyalják idéző jelbe téve persze az számomra hihetetlen.Amire csak szükségem volt meg kaptam és úgy érzem,hogy ha egy clubhoz tartozni szeretnék akkor az ez lenne.Feltéve ha.!Feltéve ha be fogadnak és arra alkalmasnak találnak ,hogy közéjük tartozhassak/unk/.Már feltéve ha vagyok én is annyira hülye mint ők Surprised /IGGGAZZZ Atti?????/Minden szinte tökéletes volt s ami nem azt is orvosoltuk.És az a fránya üzemanyag szűrő.El vette tőlem azt az élményt,hogy a szőrnyűszéges száákánykígyóóó -ban üljek amikor igazán üvőlti,hogy cc sssszzzz áááááhhh.MEg pom pom pom popopopopóóóóóóóóóóóóáááá.De ezt igazán elmondani nem lehet valóban ott kell lenni köztük,felvenni a ritmusuk és érezni a szopás és a siker ízét is.Remélem ,hogy én is tudok majd munka közben szunyálni mint Ő.

Köszönöm az önzetlen segítséget és a sok beszélgetést mégha annyit rohanni is kellett.Remélem még találkozunk:Köszönöm R.C.S.


http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar

tmiklos    176    2006.11.08. 19:47
kavics325i
2009.05.04. 08:52   






Amikor meg látta a fiam ezt a képet akkor egyből azt mondta,na ott van ügyi-fogyi meg okoska...azé nem kell megsértődni Pista.Nélküled nem ment volna az a sok be vagyunk rohadva...Köszönöm mindenkinek a segítséget



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2014.12.28. 23:11 (1).

http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar

tmiklos    176    2006.11.08. 19:47
Bandita
2009.05.03. 20:37   






Gratula a géphez, nagyot mutat rajta a 10x17, élőben is dúrva mint a képeken! Jó választás volt a felni is, szép és ritka ez a tipus E30 on... Kacsint Szemcsis


http://www.gportal.hu/bmw-team-kecskemet

Kecskemét    3281    2005.07.29. 01:47
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 3 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére