|
|
kavics325i |
2014.12.28. 23:10 |
|
|


|
|
sovi81 |
2009.09.08. 14:14 |
|
|



|
|
Recska |
2009.09.07. 22:00 |
|
|



|
|
Bencze |
2009.09.07. 19:35 |
|
|



|
lezsi írta: | Nem errol van szo, persze, lehet vele kis nyomason is menni (jo esetben), akkor az allando eletveszely elmarad, de attol meg:
- a szar utakon maszkal a nyomvalyukon a szeles peres gumi (ami viszont kotelezo),
- a nagy fek miatt (ami szinten kotelezo) nem tudsz kicsi felnit sem feltenni,
- a kemenyitett hajtas/futomu/felfuggesztes (kotelezo) raz, rangat, zorog, csattog.
- a szinterkuplungot (kotelezo) nem igazan tudod csusztatni, es a bal labad 2x izmosabb mar a jobbnal ,
- a nagy injektorok (kotelezo) miatt szarabb a fogyasztas, hideg-inditas, szerencsetlen esetben szarabb az alapjarat/csipi a szemedet, olyan budos...
- a nyitott sportkipufogotol (kotelezo) 1 ora alatt megfajdul a fejed
- a nagy motor mindemellett szeret tulhevulni a nyari dugoban (plane a magasabb alapjarattal)
Ami igy hirtelen eszembe jut... es a megbizhatosagrol, fogyasztasrol meg nem beszeltunk.
De ne erts felre, egy ilyen auto marha nagy elmeny, viszont a helyere kell tenni: maradhat utcai, de ez mar nem csaladi jargany, hanem elmeny-auto, hetvegere, jo idoben. |
ez így igaz,ezek az igazi törvények.. |
Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
Sajnos lépten-nyomon belebotlunk egybe-kettőbe!!
Megvan ellene az ellenszer...egyszerűen le kell őket szarni!! |
Szeged 315 2006.02.13. 17:32 |
|
lezsi |
2009.09.07. 18:56 |
|
|



|
Nem errol van szo, persze, lehet vele kis nyomason is menni (jo esetben), akkor az allando eletveszely elmarad, de attol meg:
- a szar utakon maszkal a nyomvalyukon a szeles peres gumi (ami viszont kotelezo),
- a nagy fek miatt (ami szinten kotelezo) nem tudsz kicsi felnit sem feltenni,
- a kemenyitett hajtas/futomu/felfuggesztes (kotelezo) raz, rangat, zorog, csattog.
- a szinterkuplungot (kotelezo) nem igazan tudod csusztatni, es a bal labad 2x izmosabb mar a jobbnal  ,
- a nagy injektorok (kotelezo) miatt szarabb a fogyasztas, hideg-inditas, szerencsetlen esetben szarabb az alapjarat/csipi a szemedet, olyan budos...
- a nyitott sportkipufogotol (kotelezo) 1 ora alatt megfajdul a fejed
- a nagy motor mindemellett szeret tulhevulni a nyari dugoban (plane a magasabb alapjarattal)
Ami igy hirtelen eszembe jut... es a megbizhatosagrol, fogyasztasrol meg nem beszeltunk.
De ne erts felre, egy ilyen auto marha nagy elmeny, viszont a helyere kell tenni: maradhat utcai, de ez mar nem csaladi jargany, hanem elmeny-auto, hetvegere, jo idoben. |
A "felkapar" nem mértékegység... |
3215 2005.06.08. 14:21 |
|
kavics325i |
2009.09.07. 18:32 |
|
|


|
Recska írta: | Elektromos turbonyomásszabályzás, pl...
leveszed a nyomást 0.2-re,oszt sok baj nem lehet. Ez golyós-rugós nyomásszabályzóval is működik. | Nem ismerem az elvét de ha meg van írva 1 program 1 töltő nyomáshoz tegyük fel másfél bár akkor ugyanaz a program jó 0.2 höz is? |
http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar |
tmiklos 176 2006.11.08. 19:47 |
|
Recska |
2009.09.07. 18:28 |
|
|



|
|
kavics325i |
2009.09.07. 17:55 |
|
|


|
lezsi írta: | Latom neked is szerencse-szeriad van
Mielott nagyon melyre sullyedsz a mocsarban, itt is szolok, hogy a csaladias mivolta pont annyira fog serulni, amennyire a teljesitmeny eltavolodik a gyaritol.
Egy 1200 kilos autoban az 500+ paci mar nagyon tavol all a "csaladi" autotol, ezzel erdemes tisztaban lenni, mielott az ember ezt kezdi csinalni.
Jo kis jatek-auto, -persze, de a jaraskultura, a fogyasztas, a megbizhatosag, kenyelem, vezethetoseg, stb. is ebbe a kategoriaba kerulnek.
Akinek hasonlo dinamika kell ugy, hogy a csalad is (eletben) marad, mellette meg megbizhato es kulturalt is legyen, az inkabb gyujtson valami gyarira, pl. M5, vagy 760-as.
Ezekkel az epitettekkel meg lehet versenyezni, okorkodni, vadulni, ki mit (es hol) szeret. | Tisztában vagyok vele sokszor át rágtam már ezt.Hallottam valamiféle memoriáról ami külömbözö töltönyomásokhoz tárol programokat s vmi féle utcai,utcai verseny és drag beállítást lehet vele elő hívni.Talán ebben keresem a megoldást a "családiasítás" felé. |
http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar |
tmiklos 176 2006.11.08. 19:47 |
|
lezsi |
2009.09.07. 17:19 |
|
|



|
Latom neked is szerencse-szeriad van
Mielott nagyon melyre sullyedsz a mocsarban, itt is szolok, hogy a csaladias mivolta pont annyira fog serulni, amennyire a teljesitmeny eltavolodik a gyaritol.
Egy 1200 kilos autoban az 500+ paci mar nagyon tavol all a "csaladi" autotol, ezzel erdemes tisztaban lenni, mielott az ember ezt kezdi csinalni.
Jo kis jatek-auto, -persze, de a jaraskultura, a fogyasztas, a megbizhatosag, kenyelem, vezethetoseg, stb. is ebbe a kategoriaba kerulnek.
Akinek hasonlo dinamika kell ugy, hogy a csalad is (eletben) marad, mellette meg megbizhato es kulturalt is legyen, az inkabb gyujtson valami gyarira, pl. M5, vagy 760-as.
Ezekkel az epitettekkel meg lehet versenyezni, okorkodni, vadulni, ki mit (es hol) szeret. |
A "felkapar" nem mértékegység... |
3215 2005.06.08. 14:21 |
|
kavics325i |
2009.09.07. 16:38 |
|
|


|
Na tehát.Vettem 1 turbó kittet állitolagos működő autóról,de firtatom,hogy ez így működött ugyhogy volt vele matek rendesen.Közben kész lett és akkor nosza ki is próbálom fel mentünk vele esztergom mellé hétvégére.Egy helyen kifújt a nyomó oldal és ugy kellett közlekednem vele ami elég szar volt.Komp egyenlőre csak a sajátja,mert amit veszek ehez a rendszerhez azt ugy tervezem,hogy már a 3.5-hez is jó legyen.Értem ez alatt vems,cooler csövezés+cooler, mérő műszerek stb.Tehát az igazi cél a 3.5 de hiányzott már a turbó ezért meg alkudtam meg ugy gondolom hogy ezt a kittet akkor is el tudom ennyiért adni ha majd váltok.Jó látni hogy hozzák az eredményt a 3.5-ek és hiszem hogy nem ská a blek pitben is az lesz.DE.Azért ez még mindíg elsősorban családi autó.Ja.Ahol abba hagytam.Hétvége nagy nehezen oda értünk de már ugy hogy 120 fok feletti volt az olaj meg vmi nyekergés is jött előről de sötét volt.Másnap már be sem indult.Gondoltam önindító ,mert már máskor is csinálta.Ha meg toltuk indult.Haza fele már alig tudtunk jönni egyszer csak ahogy nézem mi nyekereghet oldal irányba ki tért a viszko.Végül is vettem viszkót,önindítót,generátort meg vízpumpát.Elvileg ezeknek lehettet baja s ha szét szedem ne kelljen várnom.Na mint később kiderült kicseréltem az önindítót s annak semmi baja mert a nem indulást a motor test kábel okzta mégpedig ugyhogy megszakadt benne a menet és nem szoritotta oda rendesen.Hosszabb csavar le húz na az jó.Vízpumpa.Na az okozta a viszko kitérést mert teljesen totál oda volt minden fele fém forgács ami a borítások miatt nem láccott.Csere.Elvileg az sem enged remélem most már jó.Kell még egy üzemanyag nyomás szabályozó és az olaj adaptertől a szívó híd oldalon kell fel hoznom a senzor jeleket ugyanis a hőtől meg nőtt az ellenálása a vezetékeknek és ezért nem volt pontos egy óra sem.Ideiglenesen be cooleroztam hogy gyenge szívó módban tudjak közlekedni így legalább tudom nézni,hogy fogy e az olaj víz.Most ugy néz ki működik tudom nem a leg jobb megoldás,de a kis képen látható kutyámnak meg még másiknak is most vannak kölykei és mivel ezeket nem adom el hanem nevelem így nagyon költséges és időigényes.De hát ezt hívják tenyésztésnek.Most újra gyüjtögetek először xintem a hátsó híd utána váltó majd motor és külső.Egy szerény családi autó.  |
http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar |
tmiklos 176 2006.11.08. 19:47 |
|
kavics325i |
2009.08.19. 16:29 |
|
|


|
|
kavics325i |
2009.06.27. 18:44 |
|
|


|
grafo írta: | tehát a fejlesztési igazgató havi hány kg szénszálat tud juttatni a bmw clubnak? |
Konkrétan erre én is gondoltam,de az a gond,hogy Ők vastagabb szálú alapanyagokat gyártanak nem való szövetnek.De tegnap Zaxival meg beszéltem,hogy el tudom neki intézni a Carbon megmunkálásához való tudás elsajátítását gyakorlatilag olyan emberkékkel akik hajókat gyártanak és ezen a vonalon el tudunk indulni,de természetesen ha látja bennünk a komoly szándékot/Valósankomoly!/ akkor Sógoromis segít mindenben!Azt hiszem ezt az utat választva járható lesz,de természetesen én se akarok kimaradni belőle. |
http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar |
tmiklos 176 2006.11.08. 19:47 |
|
grafo |
2009.06.27. 08:57 |
|
|



|
|
kavics325i |
2009.06.26. 13:41 |
|
|


|
Na újra itt!Meg volt a tali ahol tudtunk nézni M-est persze a család női tagjainak nem úgy teccet mint a férfi tagoknak.De.Pista komám azt mondta ha most nem úgy csinálom meg ahogy én szeretném akkor később úgyis benne lenne,hogy jó de nem olyan.Ígyhát M-es lesz,de 4 ajtos és továbbra is kilincs nélkül  .A talin beszéltem Zaxival akivel később tudunk lehet eggyüt működni.Ugyanis szeretne megtanulni Carbonnal dolgozni én meg szeretném az emmes elemek nagyja részét Carbonból.Kevesen tudják,de történetesen az egyik sógorom szénszálat gyártó cégnél dolgozik.A cég méretéről annyit,hogy a gázválság idején a második volt akit kizártak a felhasználókból tehát országosan a második legnagyobb felhasználó.Többekközött be szálít alapanyagot a Brembónak(carbon tárcsák) a Forma 1-be,de ez Ő szerinte nem tétel.Leginkább a szélerőművek lapátjaihoz.Az év elején nevezték ki Fejlesztési Igazgatónak.Ezt a történet részt azért fűztem ide,hogy lássátok komolyan gondolom.Háttérben mennek az utánna járások ugyanis ez rengetek időt és energiát vesz igénybe.És itt a két gyerek a kutyák meg az átlagos gondok.Lámpát továbbra is keresek a mechanikai rész R.C.S. a belső után meg mostanában járkálok még pluszba.Pár kép egy emberke munkályáról ami engem meg győzött,hogy rá bizzam a belső bőrözését.
A srácnak a retro és a tisztántarthatóság volt a fő szempont,de a képeken is láccik,hogy az illesztések és az elvárás is elég kritikus.De véleményem szerint tudta venni az akadályt.
A talin a kocsim a 700. semmi érdektelnséggel párosulva.De úgy gondolom,hogy nem is másnak hanem magamnak csinálom a blek pittet.Ha készen lesz azért lehet 1-2 embert meg ragad.Lehet |
http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar |
tmiklos 176 2006.11.08. 19:47 |
|
kavics325i |
2009.05.29. 20:26 |
|
|


|
Turboá írta: | ez a kombi nagyon jól néz ki.
Ha így meg tudnák csinálni akkor az nagyot mutatna, és zokszó nélkül bevenné a 255-öt. | ez van tervben ati csak most tudtam vizuálisan is meg mutatni az elképzelésemet  |
http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar |
tmiklos 176 2006.11.08. 19:47 |
|
Turboá |
2009.05.29. 20:10 |
|
|


|
|
kavics325i |
2009.05.29. 19:36 |
|
|


|
|
kavics325i |
2009.05.21. 18:31 |
|
|


|
|
grafo |
2009.05.20. 21:39 |
|
|



|
|
kavics325i |
2009.05.20. 14:34 |
|
|


|
|
kavics325i |
2009.05.08. 20:55 |
|
|


|
|
grafo |
2009.05.04. 21:31 |
|
|



|
|
kavics325i |
2009.05.04. 19:31 |
|
|


|
|
kavics325i |
2009.05.04. 08:52 |
|
|


|
|
Bandita |
2009.05.03. 20:37 |
|
|



|
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|