POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   E30 M20B20 turbo-convert - Megasquirt ECU

csmario
2010.12.08. 19:55   






hát a szövegkörnyezetből ítélve aligha "Sperr ba..meg" Very Happy


   174    2008.08.16. 13:43
speer
2010.12.08. 10:26   






xst írta:
csmario írta:
valamit írhatnátok ide is , hogy áll most a kocsi?! azonkívül hogy a gyári kuplungot már túlnőtte Smile Kacsint


Kipufogot kell befejezni, mert az nincs kesz, ill. kell ala egy szinter, mert a gyari nem nagyon szereti a plussz nyomatekot.
Kulonben halados lenne mar a gep Very Happy.
Megasquirt eleg jonak tunik idaig, egyedul a logolas, ami nem megy mindig doccenesmentesen, kabelgond lehet nagy valoszinuseggel.

Leomlo Sperr ba. keze munkajat dicseri Kacsint , ami igen csak jolsikerult, nagyon jol reagal gazra, hamar tolt mar a nagy turbo:x...








Egy kis turbopozicionalas:





Majd ha elkeszul meg a par aprosag, akkor lesz beszamolo rola.
Szemcsis

A "Sperr ba" ,az Sperr bá v. pedig Sperr ba..meg?! Very Happy Beszéltem Bogyóval jövő hétre egyeztetünk és befejezem a kipuffot ami még hátravan... Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
feri46
2010.12.07. 22:40   






Szépen halad a dolog gratula hozzá! Smile
Nekem is összeállt a gép, a tőled vásárolt alkatrészekből(mellesleg jo lett) Kacsint
valamikor összefuthatnánk már egy turbos talira Very Happy


   70    2009.07.08. 23:25
xst
2010.11.25. 14:49   






csmario írta:
valamit írhatnátok ide is , hogy áll most a kocsi?! azonkívül hogy a gyári kuplungot már túlnőtte Smile Kacsint


Kipufogot kell befejezni, mert az nincs kesz, ill. kell ala egy szinter, mert a gyari nem nagyon szereti a plussz nyomatekot.
Kulonben halados lenne mar a gep Very Happy.
Megasquirt eleg jonak tunik idaig, egyedul a logolas, ami nem megy mindig doccenesmentesen, kabelgond lehet nagy valoszinuseggel.

Leomlo Sperr ba. keze munkajat dicseri Kacsint , ami igen csak jolsikerult, nagyon jol reagal gazra, hamar tolt mar a nagy turbo:x...








Egy kis turbopozicionalas:





Majd ha elkeszul meg a par aprosag, akkor lesz beszamolo rola.
Szemcsis


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
csmario
2010.11.23. 15:48   






valamit írhatnátok ide is , hogy áll most a kocsi?! azonkívül hogy a gyári kuplungot már túlnőtte Smile Kacsint


   174    2008.08.16. 13:43
xst
2010.08.24. 08:52   






Köszönöm az infókat Kacsint ...


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
powered
2010.08.23. 09:00   






xst írta:




Megasquirt poren magaban.




Egy kis dobozba integralt szeles savu szonda vezerlo ill. egy sajat lap, ami tobbek kozott alapjarati motort, boost szolenoidot, fordulatszammerot, shift light-ot, ill. releket tud vezereleni.

Azt nem tudjatok veletlenul gyari L-jetes, hol adja ki a fordulatszam jelet, amit be tudnek kotni, Motronicra fuztem at, a kabelkotegen motronicnal ugye Pin6, de ott semmi sincs nekem Shocked?

Kesztyűtartónál hármas lapos fekete konnektor, fekete szál.. Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Steam
2010.08.23. 08:13   






Hi,

L-Jetes vezérlésnél a fordszámmérő a trafóról kapta a jelet.
Motronicnál már a vezérlőből kell kihalászni.
Az L-Jetes KASZTNI kötegen, a biztitábla mellett, amit valószínűleg át kellett alakítani kör alakúra, (ahova a motorköteg megy), ott van a fordszám vezeték is. Emlékeim szerint fekete.


Szentendre    565    2005.04.20. 21:13
xst
2010.08.23. 07:57   










Megasquirt poren magaban.




Egy kis dobozba integralt szeles savu szonda vezerlo ill. egy sajat lap, ami tobbek kozott alapjarati motort, boost szolenoidot, fordulatszammerot, shift light-ot, ill. releket tud vezereleni.

Azt nem tudjatok veletlenul gyari L-jetes, hol adja ki a fordulatszam jelet, amit be tudnek kotni, Motronicra fuztem at, a kabelkotegen motronicnal ugye Pin6, de ott semmi sincs nekem Shocked?


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
promega
2010.08.12. 17:18   






kösz az infót!


Kecskemét    380    2005.10.18. 14:36
xst
2010.08.12. 07:58   






Szia, nekem innen van http://www.14point7.com/ kitben volt 30,000Ft , lehet ezt a tipust nem forgalmazzak mar.


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
promega
2010.08.11. 17:55   






xst írta:
Egy los-angelesi barátom révén sikerült szert tenni nem mellesleg kellemes karácsonyi ajándék, egy DIY-es szélessávú lambdaszonda figyelő elelktronikára-kijelzőre ill. egy Bosch LSU 4.2-es szondára Smile , igen baráti áron Kacsint ...
Legalább ezzel nem lesz gond a továbbiakban.





Üdv!
Erről az elektronikáról lehet tudni valami bővebbet? gyártó? esetleg létezik-e egységcsomagban?
csak kezeli a szondát és kijelzi, vagy vannak más funkciói is?

Promega


Kecskemét    380    2005.10.18. 14:36
xst
2010.08.11. 09:06   






Sziasztok!

Nagyon reg nem irtam ide, igaz nem is tortent semmi azota, csak most az elmult honap kozepetol indult a projekt igazabol.

2,5het alatt, L-jetrol Motronicra atkabelezestol, utana a Megasquirt bekoteseig, vegre mukodik a motor , most meg egyelore szivo modban. Volt egy apro gond az injektor feszszinttel, de tenyleg, ahogy a leiras szerint le volt irva es ugy osszerakva, valoban mukodik a cucc meghozza egesz jol, nem hittem volna, hogy egy 50e forintos cucc ilyen jo lesz.

Nekem igazabol az l-jet motronicra valo atepites volt a nehez, akinek Motoronicos annak szinte pofonegyszeru egy ilyet beepiteni.
Képek hamarosan...


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
xst
2008.12.26. 11:21   






Raktározd el, ki tudja, lehet érdekel majd Smile ...


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
powered
2008.12.26. 11:04   






van egy ilyen k-28as kompresszorkerekem ha elfáradna... Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
xst
2008.12.26. 10:55   






Egy los-angelesi barátom révén sikerült szert tenni nem mellesleg kellemes karácsonyi ajándék, egy DIY-es szélessávú lambdaszonda figyelő elelktronikára-kijelzőre ill. egy Bosch LSU 4.2-es szondára Smile , igen baráti áron Kacsint ...
Legalább ezzel nem lesz gond a továbbiakban.






Ez még múltkorról összehasonlítás, ez akadt a kezembe először Very Happy .





3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
veszettkutya
2008.12.24. 11:29   






Hajrá Kacsint


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
xst
2008.12.24. 10:41   






Englishman írta:
Csak a turbósítás,másra rá se néz Very Happy


Very Happy ...

haMU írta:

Nah ezekszerint beindult a project! Kívánom a legjobbakat,meg sok kitartást (mert arra nagy szükség lessz )!
Végül melyik vezérlőelektronika mellett döntöttél?


Jövőre indul majd a dolog, kitartaás kell hozzá az biztos Kacsint .
Függ 1-2 dolgotól még, nem tudom egyelőre ami megvolt, de lehet az MS meglesz addig, bár amíg összeépül az is idő.


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
hAMU
2008.12.23. 18:56   






Nah ezekszerint beindult a project! Smile Kívánom a legjobbakat,meg sok kitartást (mert arra nagy szükség lessz Smile )!
Végül melyik vezérlőelektronika mellett döntöttél?


   839    2006.09.12. 22:09
Englishman
2008.12.23. 11:28   






Csak a turbósítás,másra rá se néz Very Happy


Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
xst
2008.12.23. 10:38   










Pár alkatrész amiből épül majd, turbo kolléga néhai turbo-csonk-wastegate komboja - K26/28 turbo, XS Power wastegate, szinterkuplung, HF tőcsavarok, intercooler, 60-as rendszer végig a wastegatehez ill. a szélessávú lambdaszondához a menet, ill. inetrcooler csövezés...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2008.12.23. 13:25 (1).

3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
xst
2008.12.23. 10:34   















1985-ös E30 M20B20 4ajtos 167,000km, csak BMW szervizben szervizelt öreg bácsié volt, külsőre kicsit kopottas, rohadas nincs rajta, egy fenyezes kene neki, utobbi 3evben nem allt garazsban, de műszakilag nagyon jo, a motorbol 1gramm fust nem jon, ez lenne az alapgep a turbositashoz.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.06.07. 19:17 (5).

3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére